PDA

Volledige versie bekijken : De Rode Duivels - Deel 5

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Weebl
4 september 2011, 14:21
http://danielezeffirelli.files.wordpress.com/2008/10/rode-duivels.jpg

De Rode Duivels blijven volharden in de boosheid en dus gaan wij ook gewoon verder!
Bij deze ben ik trots om u het volgende deel voor te stellen van de officiële Rode Duivels thread!

Vorige delen kun je hier vinden:
De Rode Duivels - Deel 1 (http://www.9lives.be/forum/sport/415023-de-rode-duivels.html)
De Rode Duivels - Deel 2 (http://www.9lives.be/forum/sport/611887-de-rode-duivels-deel-2-a.html)
De Rode Duivels - Deel 3 (http://www.9lives.be/forum/sport/707614-de-rode-duivels-deel-3-a.html)
De Rode Duivels - Deel 4 (http://www.9lives.be/forum/voetbal/751562-de-rode-duivels-deel-4-a.html)

Een nieuw deel, nieuwe hoop! :applause::applause:

Dit was het laatste bericht uit Deel 4:

Maar op de 11 is dat Lukaku. Nu, dat is ook gewoon onze beste spits, maar het moet eens gedaan zijn met hem daar alleen op een eiland te zetten. Jacobs deed dat, Georges doet dat. Leg anders nog meer alle druk op een 18-jarige zijn schouders, die veel beter rendeert met een 2de spits naast hem. Zuigers allemaal.

Vedeco
4 september 2011, 14:25
Ah, is 10000 de nieuwe grens. Dacht al dat jullie nalatig werden :(

Wembley1993
4 september 2011, 14:47
Je had ze beter de terug de Roze Duivels genoemd.

Nu dat onze vedetten allemaal bij (sub)toppers spelen, kunnen ze blijkbaar de moeite niet meer opbrengen om te strijden voor het vaderland.

Fellaini bv. veegde vroeger heel het middenveld op & was nog eens gevaarlijk in de 16 ook. Nu probeert hij meer fantasietjes dan Hazard en maakt hij geen gebruik van zijn kwaliteiten. Witsel was ook niet alles, maar die loopt zich wel te pletter. Simons nuttig, maar brengt niets bij aan het voetballende. Hazard & Mertens spelen gewoon niet efficiënt genoeg. Alderweireld & Lombaerts zijn gewoon geen backs, dan zie ik daar liever minder getalenteerde spelers staan als een Van Damme & De Laet.

Man wat verlang ik terug naar de tijd van een Wilmots die zich steeds 100% gaf.

Burny
4 september 2011, 14:54
Fellaini bv. veegde vroeger heel het middenveld op & was nog eens gevaarlijk in de 16 ook. Nu probeert hij meer fantasietjes dan Hazard en maakt hij geen gebruik van zijn kwaliteiten.

Met de rest ben ik iets minder akkoord, maar dit vond ik toch ook opvallend. Die kan veel beter.

Weebl
4 september 2011, 14:58
Speelde nog maar één match voluit, en denk met moeite 90 minuten..

asmo
4 september 2011, 15:16
Fellaini komt terug uit een heel lange blessure. Die is echt nog niet volledig fit. Dat heb je ook al kunnen zien bij zijn wedstrijden met Everton die tot nog toe erg matig waren.

dacuba
4 september 2011, 15:29
Met de rest ben ik iets minder akkoord, maar dit vond ik toch ook opvallend. Die kan veel beter.

Ik denk dat hij zich aan die fantasietjes waagde, net omdat hij zijn gebrek aan ritme wou vertonen? Die analyse hierboven is correct: Fellaini is een heerser op 't middenveld die zo'n dingen normaal niet doet.

Weebl
4 september 2011, 15:43
Ik denk dat hij zich aan die fantasietjes waagde, net omdat hij zijn gebrek aan ritme wou vertonen?

:wtf: Eh?

BeeLz
4 september 2011, 15:43
Maja georges moet dat zien en gewoon een extra spits in brengen, had toch geen nut om met 3 centraal opt middenveld te spelen.

Timaeus
4 september 2011, 15:44
Ik denk dat hij zich aan die fantasietjes waagde, net omdat hij zijn gebrek aan ritme wou vertonen? Die analyse hierboven is correct: Fellaini is een heerser op 't middenveld die zo'n dingen normaal niet doet.

Euh, wat? :eek:

dacuba
4 september 2011, 15:45
:wtf: Eh?

Fellaini op niveau heeft toch geen behoefte aan fantasiekes, die maakt indruk door zijn spel simpelweg. Misschien kon 'm dat nu niet en probeerde 'm daarom een fantasieke, om zijn (gebrek aan) ritme te verbergen. :niceone:

TheRedDevils
4 september 2011, 15:45
Vadis had gewoon altijd moeten starten, die zit tenminste in goede vorm.

Timaeus
4 september 2011, 15:48
Fellaini op niveau heeft toch geen behoefte aan fantasiekes, die maakt indruk door zijn spel simpelweg. Misschien kon 'm dat nu niet en probeerde 'm daarom een fantasieke, om zijn (gebrek aan) ritme te verbergen. :niceone:

Dus omdat hij geen goede vorm had, gaat hij een loepzuivere doelkans verkloten door een half hakje te doen? Dit is hier de braziliaanse competitie wel niet he, waar ze allemaal met een fysieke achterstand rondlopen.

dacuba
4 september 2011, 15:50
Dus omdat hij geen goede vorm had, gaat hij een loepzuivere doelkans verkloten door een half hakje te doen? Dit is hier de braziliaanse competitie wel niet he, waar ze allemaal met een fysieke achterstand rondlopen.

Ale, geef mij dan uw reden waarom hij die er niet keihard intrapt. :)

exo
4 september 2011, 15:51
Allesinds niet de onzin die gij uitkraamt. :p

Timaeus
4 september 2011, 15:52
Ale, geef mij dan uw reden waarom hij die er niet keihard intrapt. :)

Omdat die mentaal met dezelfde arrogantie rondloopt als de rest van de Belgische ploeg. Die dacht al dat de match in de pocket was en daarom deden ze zo'n nutteloze trucskes.

Jouw argument raakt kant noch wal. Als je niet in vorm bent, ga je die gewoon binnentrappen en niets al te zots proberen om te bewijzen dat je zelfs uit vorm toch van waarde bent in de basisploeg. Nuja, blijkbaar denk jij daar anders over.

Jepjep
4 september 2011, 15:56
Ben ik dan de enige die denkt dat hij dat hakje deed omdat dat de enige optie was? Die bal kwam toch een beetje te ver achter hem dus deed hij dat omdat hij niet anders kon, allee dat is toch mijn gedacht.

ace4ever
4 september 2011, 16:17
Ik ga akkoord met jepjep, als je zelf hebt gevoetbald weet je dat als je inloopt en je krijgt de bal net iets achter je dat een hakje het enige is wat je kan doen. Anders moet je controleren uit balans, draaien en schieten maar dat duurt vaak te lang.

Proim
4 september 2011, 16:21
Ben ik dan de enige die denkt dat hij dat hakje deed omdat dat de enige optie was? Die bal kwam toch een beetje te ver achter hem dus deed hij dat omdat hij niet anders kon, allee dat is toch mijn gedacht.
Ja dat dacht ik ook eigenlijk...

Fireflame
4 september 2011, 16:25

Repke om te zeggen wat ik ook denk :niceone:

Boterkoek
4 september 2011, 16:26
Feit is wel dat Leekens eens heel goed moet nadenken over de ploegopstelling.

Cuth
4 september 2011, 16:28
wat gaan we der dan aan veranderen ?

Adrei
4 september 2011, 16:30
We zouden gewoon is met een vaste opstelling moeten spelen en 2 spitsen en het daar bij houden. Het moet eens gedaan zijn ons aan te passen aan de tegenstander.

Bol't af leekens.

Exorikos
4 september 2011, 16:35
Nochtans was iedereen het vooraf eens met de opstelling die Leekens had gezet. :')

Adrei
4 september 2011, 16:40
Nochtans was iedereen het vooraf eens met de opstelling die Leekens had gezet. :')
Kwas het er ook mee eens. Maar ik bedoel gewoon dat we is met een vaste opstelling moeten spelen ipv elke keer weer iets anders .. dan is het dat, dan is het dit.

Wrss is het nog wel meer dan enkel de opstelling eh .. Is leekens wel goed als trainer? Motiveert hij genoeg? Is zijn aanpak juist? ..

Weebl
4 september 2011, 16:45
Kwas het er ook mee eens. Maar ik bedoel gewoon dat we is met een vaste opstelling moeten spelen ipv elke keer weer iets anders .. dan is het dat, dan is het dit.

Wrss is het nog wel meer dan enkel de opstelling eh .. Is leekens wel goed als trainer? Motiveert hij genoeg? Is zijn aanpak juist? ..

..Brengt die sjaal wel geluk in de hitte!?

ace4ever
4 september 2011, 16:47
Kzou graag es een Nederlandse coach zien bij de duivels, maar liefst iets langer dan Dickie...

Proim
4 september 2011, 16:48

Hij speelt toch min of meer altijd op dezelfde manier?

Adrei
4 september 2011, 16:48
..Brengt die sjaal wel geluk in de hitte!?
Oei Weebl, doet die "lelijke koppen" nog altijd zoveel zoveel zeer!?

:ironic: als we toch in't belachelijke gaan zeg djeezus.

Adrei
4 september 2011, 16:49
Hij speelt toch min of meer altijd op dezelfde manier?
Toch niet met dezelfde spelers? Dan is het Chadli ipv Hazard. of ..
Ik denk zelfs dat dit de 1ste wedstrijd is waar Hazard en Mertens samenspelen. Maar soit.
Ik bedoel eigenlijk inderdaad spelers ipv opstelling. >_<

Proim
4 september 2011, 16:50
Toch niet met dezelfde spelers? Dan is het Chadli ipv Hazard. of ..
Ik denk zelfs dat dit de 1ste wedstrijd is waar Hazard en Mertens samenspelen. Maar soit.
Dat is toch ook nog nooit mogelijk geweest door blessures bv?

Adrei
4 september 2011, 16:52
Dat is toch ook nog nooit mogelijk geweest door blessures bv?
Dnno, sowieso hebben we nog niet eens met dezelfde spelers gespeeld een paar wedstrijden achter elkaar.
Kwil gewoon maar zeggen, als ze dat zouden doen (en mss ook met 2 spitsen zouden spelen) kunnen ze mss is beter spelen. Nu heb'k echt bij elke wedstrijd toch het gevoel da wij ons aanpassen aan de tegenstander.

asmo
4 september 2011, 16:53
Te denken dat Adriaanse nu coach kon geweest zijn :angry:

Triestig eigenlijk dat ffing Azerbeidjan over een coach beschikt die het EK al heeft gewonnen en wij het moeten stellen met een prutser die op 20 jaar trainerschap 2 bekers en een titel behaalde in de pintjesliga.

Proim
4 september 2011, 16:55
Dnno, sowieso hebben we nog niet eens met dezelfde spelers gespeeld een paar wedstrijden achter elkaar.
Kwil gewoon maar zeggen, als ze dat zouden doen (en mss ook met 2 spitsen zouden spelen) kunnen ze mss is beter spelen. Nu heb'k echt bij elke wedstrijd toch het gevoel da wij ons aanpassen aan de tegenstander.
Ja inderdaad, het is echt nodig van dat eens te hebben.

drakengeest
4 september 2011, 17:07
Wat je voorstelt is gewoon niet realistisch. Het inspelen op elkaar gebeurd op de training. Iedereen zou in principe met iedereen kunnen spelen. En als er iemand geblesseerd geraakt zou hetzelfde spel moeten kunnen spelen.

Ik weet niet hoe je leekens nu met de vinger op wijst. Het is geen tactische fout. Het creeëren van kansen is wat de opstelling moet doen. Kansen was echt het probleem niet. Het afmaken is het probleem en te nonchalant zijn. En leekens kan daar echt niet zo heel veel aan doen. Het is ditmaal echt wel de spelersgroep die wat volwassener en professioneler moeten spelen. Te naïf noemt men dat.

Rocknsad
4 september 2011, 17:17
'k heb nu niets tegen leekens, en was in begin zelfs blij dat hij het is geworden, maar sommige keuzes snap ik toch niet hoor.

Geef mij maar een klassieke 4-3-3 met :

Goal: Gillet/Mignolet/Proto
Rechtsback: Alderweireld
Cv:Kompany (moet er elke match in :p)
Cv:Verthongen/vermaelen/boyata
Linksback: De Laet/Lombaerts
DM:Simons/felliani
CM: Defour/Witsel/Vadis
Rechterflank, in de aanval: Hazard/dembele
Linkerflank:Mertens/chadli/mirallas
Spits: Lukaku, Vleminckx, Vossen, eventueel de sutter, De camargo

Georges mag van mijn part zelf Sonck en Mpenza nog eens laten spelen :D

Als je met dat handje vol een selectie kan in elkaar flansen die wat op elkaar ingespeeld raakt zouden we nog potten kunnen breken denk ik. Zolang hij maar gevallen als Ciman, Van Buyten, Lepoint, el Ghanassy,Bailly ... thuis laat is't al in orde. Hoewel ze best een goed stevig werkpaard zouden kunnen gebruiken die wat kansen krijgt bij de rode duivels, eentje die op clubniveau eens niet in een topclub speelt en zich niet belangrijk waant :) (M.Martens,Maertens,Wuytens,Swerts,Mudingayi Ofzo)

Of misschien nog eens zo een goeie oostblokker neutraliseren:
Strupar:love:

Timaeus
4 september 2011, 17:25
'k heb nu niets tegen leekens, en was in begin zelfs blij dat hij het is geworden, maar sommige keuzes snap ik toch niet hoor.

Geef mij maar een klassieke 4-3-3 met :

Goal: Gillet/Mignolet/Proto
Rechtsback: Alderweireld
Cv:Kompany (moet er elke match in :p)
Cv:Verthongen/vermaelen/boyata
Linksback: De Laet/Lombaerts
DM:Simons/felliani
CM: Defour/Witsel/Vadis
Rechterflank, in de aanval: Hazard/dembele
Linkerflank:Mertens/chadli/mirallas
Spits: Lukaku, Vleminckx, Vossen, eventueel de sutter, De camargo

Georges mag van mijn part zelf Sonck en Mpenza nog eens laten spelen :D

Als je met dat handje vol een selectie kan in elkaar flansen die wat op elkaar ingespeeld raakt zouden we nog potten kunnen breken denk ik. Zolang hij maar gevallen als Ciman, Van Buyten, Lepoint, el Ghanassy,Bailly ... thuis laat is't al in orde. Hoewel ze best een goed stevig werkpaard zouden kunnen gebruiken die wat kansen krijgt bij de rode duivels, eentje die op clubniveau eens niet in een topclub speelt en zich niet belangrijk waant :) (M.Martens,Maertens,Wuytens,Swerts,Mudingayi Ofzo)

Of misschien nog eens zo een goeie oostblokker neutraliseren:
Strupar:love:

Mensen zoals u zouden ze moeten uit de usergroup zetten, want jij brengt zero bij. Allereerst is het naturaliseren en heeft Strupar amper bijgebracht bij de Rode Duivels. Als je een goed voorbeeld zoekt, haal dan Josip Weber aan.
Ten tweede moet je niet zitten zeggen dat hij Ciman, Bailly, El Ghanassy en komsoorten moet thuislaten als jij Tom 'ik sta zelfs niet in de basisploeg bij Anderlecht' De Sutter overweegt.

Gavin
4 september 2011, 17:26
De Sutter, Mpenza, Sonck, Swerts. Dan kan ik enkel aannemen dat ge met Maertens de Birger bedoelt? :unsure:

Essit
4 september 2011, 17:31
Te denken dat Adriaanse nu coach kon geweest zijn :angry:

Triestig eigenlijk dat ffing Azerbeidjan over een coach beschikt die het EK al heeft gewonnen en wij het moeten stellen met een prutser die op 20 jaar trainerschap 2 bekers en een titel behaalde in de pintjesliga.

Mja, veel Belgische alternatieven zijn er niet, en als er een buitenlandse coach moet komen dan gaat die veel geld vragen en heb je nooit zekerheid(cfr. Dick).

En ik ben ook geen fan van Leekens, nooit geweest eig. Het zal natuurlijk niet allemaal zijn fout zijn dat de ploeg zulke fouten blijft maken. Maar Leekens speelt blijkbaar liever media-figuur dan effectief met de spelersgroep te werken. En Wilmots doet blijkbaar ook niveel, zit daar op zen luie kont telkens, had hem toch liever als speler...

drakengeest
4 september 2011, 17:42
Ik denk dat ik liever preudhomme als bondscoach zie dan gerets. Preudhomme lijkt me een die serieus wat van zijn tak maakt als ze niet doen zoals hij het wilt!

h0pe
4 september 2011, 17:42

Eindelijk.

drakengeest
4 september 2011, 17:46
Ja het is geen geval boyata die een keer bij man c. eens 2 tegen keeper eens zijn kunstje laten zien. Zo erg is het nog niet. Maar goed stel dat fellaini niet anders kon. Er waren nog tig tal hakjes die gewoon niet toekwamen. En dat leidt tot balverlies en balverlies leidt tot diene domme goal.

Dit is ook wat leekens op hamert. Geen balverlies leiden. Ook een reden waarom hij dembele graag in de ploeg heeft. Geen balverlies = is geen tegengoal. Ik snap leekens dan ook dat hij zijn ploeg evenwichtig wilt samenstellen met mensen die mannetjes voorbij kunnen aka hazard, mertens en mannen die de bal goed bijhouden en goed kunne recupereren ala dembele.

Rocknsad
4 september 2011, 17:49
Mensen zoals u zouden ze moeten uit de usergroup zetten, want jij brengt zero bij. Allereerst is het naturaliseren en heeft Strupar amper bijgebracht bij de Rode Duivels. Als je een goed voorbeeld zoekt, haal dan Josip Weber aan.
Ten tweede moet je niet zitten zeggen dat hij Ciman, Bailly, El Ghanassy en komsoorten moet thuislaten als jij Tom 'ik sta zelfs niet in de basisploeg bij Anderlecht' De Sutter overweegt.

We zijn licht geraakt vandaag... Blijkbaar kan ik mijn mening hier al niet meer vertellen...

Een neutraliseren is inderdaad fout, maar komsoorten ook:baard:

Vriendjes?:applause:

Foose
4 september 2011, 17:59
Ciman mag anders wel eens geneutraliseerd worden.

Cpt. Kablammo
4 september 2011, 18:04
Ciman mag anders wel eens geneutraliseerd worden.

Als we in een van die oostblok landen zitten, zullen we die wat Soviet staatsgeheimen laten lezen ofzo, problem solved.

hstone
4 september 2011, 18:15
Daarjuist Argentinië - Venezuela bekeken, daar gaat het ook relatief goed tot ze aan de voorlinie komen en daar komen ze toch niet echt ervaring en vooral kwaliteit te kort.
Denk dat het gewoon moeilijk is om elkaar (blindelings) te bereiken vanvoor als je allemaal in een verschillende ploeg speelt.

Gavin
4 september 2011, 18:17
Die hadden hetzelfde probleem: backs die niet opkomen en sukkels als Alvarez op de flanken die absoluut geen idee had wat ie moest doen.

hstone
4 september 2011, 18:21
en altijd door dat centrum proberen te geraken

Gavin
4 september 2011, 18:26
Dat gebeurt wel eens als uw flanken sukkels zijn, niet? :p
Plus die hebben Messi lopen, zuigt alles naar zich toe.

Argentiniës probleem is nog een gradatie erger eigenlijk, die hebben een wereldspeler op de #10 en nog krijgt daar geen coach een simpel systeem in om die te laten renderen. En ja, de kansen die ze krijgen (en dat zijn er best grote, tegen Venezuela nu misschien niet omdat dat een kutmatch was) werken ze gewoon niet af.

|steven|
4 september 2011, 18:32
Op PAPIER hebben we een sterke nationale voetbalploeg. Maar in praktijk zien we daar op het veld niets van. Of die mannen dan bij topploegen in het buitenland schitteren of niet maakt allemaal weinig uit.

We blijven teveel punten morsen, zeker als je dan ziet welke wedstrijden we op een domme manier niet winnen.
Te groep te jong en te onervaren? Ik vind dat maar zever...

Boromir
4 september 2011, 18:46
Deze ploeg moet ingespeeld geraken.
Ironisch genoeg heb je daar net een groot toernooi voor nodig ...

Misterblort
4 september 2011, 18:47
Allemaal zagen op Leekens.. Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten.. dan kan Leekens daar weinig aan doen e! Of moet em ze vanop de bank binneshotten ofzo..
Witsel had veel teveel streken.. Hazard en Mertens hebben echt ni slecht gespeeld.. Lukaku speelde als ne zak patatten..
Het enige daje hem dus mss kunt verwijten is dat hem Lukaku er ni rapper heeft afgehaald.

Boromir
4 september 2011, 18:53
Ook spijtig dat net op een patattenveld dat je flanken net 2 technisch snelle mannetjes moeten zijn . Dan zijn fysiekere oplossingen als chadli en dembele veel beter. Helaas waren deze geblesseerd. Niet dat het de wedstrijd volledig had beslist, maar gewoon: een bedenking.

warcraft3 playe
4 september 2011, 18:58
Allemaal zagen op Leekens.. Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten.. dan kan Leekens daar weinig aan doen e! Of moet em ze vanop de bank binneshotten ofzo..
Witsel had veel teveel streken.. Hazard en Mertens hebben echt ni slecht gespeeld.. Lukaku speelde als ne zak patatten..
Het enige daje hem dus mss kunt verwijten is dat hem Lukaku er ni rapper heeft afgehaald.

2

Net mijn busrit en ticket in orde gemaakt voor Duitsland. Daar gewoon weer alles geven.

kay-gell
4 september 2011, 19:06

Denk ik ook. Hoeveel bondscoaches hebben ze al gehad sinds het laatste grote toernooi waar we voor gekwalificeerd waren zonder het zelf te organiseren?

Ik versta het eerlijk gezegd niet. We hebben toch erg goede spelers in de nationale ploeg maar om één of andere reden komt dat er al een dikke 10 jaar niet meer uit...

Boromir
4 september 2011, 19:11
Laatste 10 jaar waren we gewoon EK/WK onwaardig. Nu pas hebben we een goedel lichting. Zo simpel is het.
Ik vind echt niet dat je deze campagne bij al de andere campagnes mag steken. De vorige cmapagnes werden we afgerekend op kwaliteit, nu gewoon op volwassenheid. Kijk gewoon naar de leeftijden van alle spelers en je weet genoeg

Gavin
4 september 2011, 19:13
Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten.. 6 à 7 grote kansen. Die moogt gij mij dan toch eens opnoemen.

Witsel zijn kopbal, Mertens zijn faalassist en dat hakje van Fellaini. Welke nog?

ElbowDrop
4 september 2011, 19:27
Ja het is geen geval boyata die een keer bij man c. eens 2 tegen keeper eens zijn kunstje laten zien.

Was dat niet Mario Balotelli? Ik zie Boyata niet snel alleen voor de keeper komen en dan nog een hakje proberen.

Kiiilerke
4 september 2011, 19:30
Was dat niet Mario Balotelli? Ik zie Boyata niet snel alleen voor de keeper komen en dan nog een hakje proberen.

twas idd mario

Prastepius
4 september 2011, 19:55
als belgie nu alles wint en turkije verliest tegen duitsland en speelt gelijk tegen austria of verliest, is alles nog mogelijk, ongeacht dat turkije dan wint tegen azrbdjan

Morrissey
4 september 2011, 19:56
Als als als. Als we gewoon volwassener hadden gespeeld thuis tegen Oostenrijk, in en thuis tegen Turkije en dit weekend, hadden we écht een kans gehad. De realiteit is dat we het EK alwéér mislopen.

dacuba
4 september 2011, 20:03
Tis wel grappig dat mannen als Kompany derin geloven dat ge IN Duitsland kunt winnen, als ge 't nog nie es haalt van Turkije, Oostenrijk of Azerbeidzjan.

Foose
4 september 2011, 20:07
Mertens zijn faalassist

Ja idd, das nu al de 2de keer dat we een fout van een verdediger, en vervolgens alleen op de keeper afkomen, niet kunnen afstraffen met een goal (tegen Slovenië was't De Camargo). Terwijl het omgekeerd wel zo goed als altijd gebeurd.

stormtrooper
4 september 2011, 20:14
Tis wel grappig dat mannen als Kompany derin geloven dat ge IN Duitsland kunt winnen, als ge 't nog nie es haalt van Turkije, Oostenrijk of Azerbeidzjan.

Tja, da's puur voor de moraal ook hé. Als zij zelf gaan vertellen dat ze geen kans maken, gelooft het publiek er al zeker niet meer in.

dacuba
4 september 2011, 20:48
Tja, da's puur voor de moraal ook hé. Als zij zelf gaan vertellen dat ze geen kans maken, gelooft het publiek er al zeker niet meer in.

Ik vraag mij dan af hoe 't nu zit met de moraal. Verkondigen dat ge van DE kunt winnen en dan ne droge tegengoal in de 85' minuut van Azerbeidzjan. Nuja, we blijven erin geloven!

Muismat
4 september 2011, 20:50

Idd, al vraag ik mij af of dat uitspraken zoals "Het EK is een must" die Kompany doet in Humo wel moeten. Doet dat als ge in een goeie uitgangspositie zit, maar zelfs met 7/9 tegen Azer - Kazach & Duitsland (wat imho al quasi onmogelijk was) was de kans nog klein.

Nuja, "we believe" voor het WK 2014 zeker? :(

Balsaus
4 september 2011, 21:05
Idd, al vraag ik mij af of dat uitspraken zoals "Het EK is een must" die Kompany doet in Humo wel moeten. Doet dat als ge in een goeie uitgangspositie zit, maar zelfs met 7/9 tegen Azer - Kazach & Duitsland (wat imho al quasi onmogelijk was) was de kans nog klein.

Nuja, "we believe" voor het WK 2014 zeker? :(

Dinsdag kan die kans aanzienlijk stijgen , als Turkije verliest of gelijkspeelt tegen Oostenrijk. De Duitsers moeten dan in oktober turkije verslaan en turken zullen daarna wel van Azerbaidjan winnen. Bij een 4/9 bij de turken kunnen wij 2de worden als we nu een 6/6 gaan halen.

Al zie ik die gemotiveerde turken nu wel van oostenrijk winnen , zeker nu de oostenrijkers geen kans meer hebben.

warcraft3 playe
4 september 2011, 21:15
Als je ziet hoe Turkije moest sukkelen tegen Kazachstan en hoe die laatste bal er echt met veel geluk binnen gaat. Zie ik ze nog wel twee keer verliezen. Het is allemaal nog niet verloren.
Mrja, dan moeten wij ook nog altijd alle punten pakken :p

asmo
4 september 2011, 21:24
Dinsdag kan die kans aanzienlijk stijgen , als Turkije verliest of gelijkspeelt tegen Oostenrijk. De Duitsers moeten dan in oktober turkije verslaan en turken zullen daarna wel van Azerbaidjan winnen. Bij een 4/9 bij de turken kunnen wij 2de worden als we nu een 6/6 gaan halen.

Al zie ik die gemotiveerde turken nu wel van oostenrijk winnen , zeker nu de oostenrijkers geen kans meer hebben.
Is de kans dan niet redelijk groot dat wij dan slechtste 2e worden?

Balsaus
4 september 2011, 21:27
Is de kans dan niet redelijk groot dat wij dan slechtste 2e worden?

Geen idee hoe dat allemaal in één zit. Hoe zit dat met die groepen van 5 ploegen?

Boromir
4 september 2011, 21:40
Als ik niet al tickets had voor de wedstrijd tegen de US, zou ik de wedstrijd gewoon skippen en Oostenrijk-Turkije bekijken. De kans is absurd klein, maar ik kan niet ophouden met toch te geloven dat het mogelijk is dat we ons plaatsen...

Jepjep
4 september 2011, 21:49
Als ik niet al tickets had voor de wedstrijd tegen de US, zou ik de wedstrijd gewoon skippen en Oostenrijk-Turkije bekijken. De kans is absurd klein, maar ik kan niet ophouden met toch te geloven dat het mogelijk is dat we ons plaatsen...

Heb hetzelfde, ik wil mezelf eigenlijk wijsmaken dat het niet meer kan maar toch is er diep iets in mij dat zegt erin te blijven geloven. Maar ik wil niet nog een teleurstelling te verwerken krijgen :(

Wilcao
4 september 2011, 21:56
Het is gewoon frustrerend om belg te zijn (in de zin van voetbal). Ik durf te wedden dat ze tegen de US weer de pannen van het dak spelen

Jepjep
4 september 2011, 22:00
valt mee hoor, stel je voor dat we san marinezen of kazakken waren ofzo. :unsure:

dacuba
4 september 2011, 22:05

Ik wil u ze anders wel overkopen. :p

Gavin
4 september 2011, 22:08
Kan er iemand dinsdag een Davy'ke doen naar Leekens?

"Ey Zors, Zors, Ey Zors
No way Zors, no way
Zors
Forget it, forget it, forget it!"

Jepjep
4 september 2011, 22:10

"Ey Zors, Zors, Ey Zors
No way Zors, no way
Zors

Ik zal het dinsdag wel gaan doen :unsure:

drakengeest
4 september 2011, 22:16
Ok stel dat dit gebeurd

Turkijke verliest tegen oostenrijk, en verliest tegen duitsland en wint tegen azeirbeidjan..
België wint tegen kazachtstan en speelt gelijk tegen duitsland.

Beiden 16 punten. Wat gebeurd er dan? Doelpunten saldo? Onderlinge duels? Scores tegen nummer 1 van de groep?

En als Turkijke tegen oostenrijk wint of gelijk speelt, dan is het waarschijnlijk wel gedaan. Als turkije gelijk speelt dan moeten we in feite winnen tegen Duitsland..

Amai de odds zijn wel ferm tegen ons.. Je zal zien de Belgen gaan heel anders spelen tegen Duitsland. Tegen Spanje speelde precies ook een ander België. Nu laten we er maar niet te veel op hopen. Als er inderdaad een ketting van juiste dingen gebeuren, dan is dat maar een bonus.

Jepjep
4 september 2011, 22:19
Bij gelijk aantal punten telt het onderling resultaat wat dus in het voordeel van turkije is.
Overigens zie ik net dat turkije 1 van de slechtse tweedes is en de slechte tweede doet niet mee aan de barrages dus de kans is groot dat turkije het wordt.

Lilspanyol
4 september 2011, 22:24

"Ey Zors, Zors, Ey Zors
No way Zors, no way
Zors

"Je moet reputatie toekennen aan andere gebruikers ..." :(

Da filmpke blijft goed :lol:

drakengeest
4 september 2011, 22:31
Wacht e als Turkijke de slechtste 2e is en die valt dan uit de barrages? Dus betekent dit dat als België tweedes wordt, ze ook de slechtste tweede is?

Jepjep
4 september 2011, 22:33
Wacht e als Turkijke de slechtste 2e is en die valt dan uit de barrages? Dus betekent dit dat als België tweedes wordt, ze ook de slechtste tweede is?

Ik vrees van wel.

Jepjep
4 september 2011, 22:39
Mijn enige hoop voor het ek is eigenlijk dat turkije gediskwalificeerd wordt door dat omkoopschandaal. Klinkt niet mooi, maar is zowat de enige kans.

Rubmifer
4 september 2011, 22:40
Zie ik nooit gebeuren.

Boukreev
4 september 2011, 22:45
de slechtste tweede mag e wel meedoen aan de barrages. de beste tweede wordt gwn rechtstreeks gekwalificeerd, de andere 8 tweedes spelen barrages.

edit: is momenteel trouwens Noorwegen, die beste tweede

Jepjep
4 september 2011, 22:48
de slechtste tweede mag e wel meedoen aan de barrages. de beste tweede wordt gwn rechtstreeks gekwalificeerd, de andere 8 tweedes spelen barrages.

edit: is momenteel trouwens Noorwegen, die beste tweede

Je hebt inderdaad gelijk, heb het net even opgezocht. Dan is wat ik een paar dagen geleden gelezen heb fout.

The Black Mamba
5 september 2011, 00:05
Ik had dat ook zo gelezen op het Anderlecht forum. Maakt alleszins niet zoveel uit want Turkije gaat die 2e plaats niet maar lieten schieten.

BeeLz
5 september 2011, 02:25
Ik zie Turkije maar een 4 op 9 pakken, maar zie Belgïe echt nooit 6 op 6 pakken. Duitsers spelen nooit laks, zelfs niet als ze al zeker zijn van kwalificatie, en Duitsland is gewoon als team een paar klasses beter als ons. De enige kans die ik onszelf geef is als er een of andere Turk nen aanslag pleegt in Duitsland een paar dagen voor de match, en dat de Duitsers als revanche express verliezen van ons!

drakengeest
5 september 2011, 02:31
Ja kijk. Als we winnen tegen duitsland en turkije laten punten liggen, dan verdienen we wel om door te stoten. Zeker als je duitsland klopt. De kans daarentegen...

NemesisBE
5 september 2011, 09:15
Ach, zelfs een b-ploeg van Duitsland vreet België met huid en haar op :')
Individueel mogen we dan nog 11 spelers hebben die bij Europese (sub)toppers spelen, als het om een ploeg vormen gaat, hebben we gewoon een ploeg evenwaardig aan een Kaukasusrepubliek.

En de Zors, allemaal goed en wel voor het selecteren van een basisploeg en een kern om mee te starten, maar wanneer gaat die eens ballen aan z'n lijf kweken om 'gedurfde' keuzes te maken tijdens een match?
Lukaku wisselen met de rust, Fellaini wisselen na een uur voor een extra spits, Vandamme inbrengen voor Mertens/Hazard die in de 2de helft niets meer bijbrachten. Kom op eh Zors. Hebt ge schrik van Hazard z'n reactie mss?

starspike
5 september 2011, 10:21

Nee.
Nujah, ik snap dat als je verloren hebt, je je gaat focussen op zo dingen. Maar ik denk dat er genoeg andere redenen zijn waarom het WEER misgegaan is.
Chance dat ik me er deze keer wat vlugger heb weten overzetten... Het was dan voor vrijdag ook al quasi gedaan :)

Als als als. Als we gewoon volwassener hadden gespeeld thuis tegen Oostenrijk, in en thuis tegen Turkije en dit weekend, hadden we écht een kans gehad. De realiteit is dat we het EK alwéér mislopen.

En thuis tegen Duitsland ook niet vergeten. Uiteindelijk verliezen we daar ook door een achterlijke blunder, als ik het me goed herinner. We hadden met meer volwassenheid ("ervaring" is inderdaad een totaal foute term hier) verdomme voor die "beste 2de" kunnen gaan die ook rechtstreeks kon gaan...

Boromir
5 september 2011, 10:48
Voor mij is dé match van de gemiste kans toch wel België-Oostenrijk. Wat een mentale opdoffer was me dat zeg.

BTW: Het is weer duidelijk dat de "echte" fans de labels opmaken, hoor...
Tssss "dode duivels" . Het is weer op en top Belgisch, hoor. Rotmentaliteit van negativisme altijd te verspreiden.

pina
5 september 2011, 12:19
man man, en in normale omstandigheden hadden we 8 punten meer.

Vedeco
5 september 2011, 12:22
Wat is er nu aangenaam aan Polen en Oekraine :s
Op naar de stranden van Rio!

Exorikos
5 september 2011, 12:22
Odoi en Vertonghen naar huis...

Morrissey
5 september 2011, 13:52
Beiden licht geblesseerd, ja.

hstone
5 september 2011, 13:59
Voor mij is dé match van de gemiste kans toch wel België-Oostenrijk. Wat een mentale opdoffer was me dat zeg.

BTW: Het is weer duidelijk dat de "echte" fans de labels opmaken, hoor...
Tssss "dode duivels" . Het is weer op en top Belgisch, hoor. Rotmentaliteit van negativisme altijd te verspreiden.

De mentale opdoffer is voor mij toch wel die laatste tegen Turkije en nu vrijdag geweest.
Tegen Oostenrijk, wat een mooie match was da niet en toen zag het er nog allemaal relatief goed uit

somfortiwan
5 september 2011, 14:00
Odoi en Vertonghen naar huis...

Gelukkig is Ciman nog fit!

hstone
5 september 2011, 14:05
Fellaini en Hazard mss ook naar huis

Kiiilerke
5 september 2011, 14:26
die hebben gewoon geen goesting meer ja

Jepjep
5 september 2011, 14:33
---------------------courtois------------------------

De laet------Kompany----Vermaelen--------Vertonghen/lombaerts

-----------------Fellaini---witsel-----------------------

Hazard---------------Debruyne---------------------Mertens/chadli

------------------------Lukaku--------------------------------

Mijn ideale opstelling tegen "zwakkere" tegenstanders.

drakengeest
5 september 2011, 15:13

Ik denk dat DE gemiste kans toch wel België-Turkije was. Met die penalty erin kan je zelfs eens gelijk spelen tegen Azerbeidjan.

België-Oostenrijk, kwamen we uit een verloren positie naar een winnende positie en dan nog weggeven. Het was jammer, maar een gelijkspel is niet het slechtste resultaat.

Dus ik blijf erbij. Die ene penalty dat kost een EK

asmo
5 september 2011, 15:24
http://i55.tinypic.com/2dhh479.gif

Die hakjes waren meestal de enige mogelijkheid die ze op dat moment konden uitvoeren. Kijk naar dat hakje van Hazard, dat was een vrije schietmogelijkheid voor Alderweireld geweest als die niet plots bleef stilstaan. Volgens mij was het ook het enige wat Fellaini kon doen in dat geval.

Jepjep
5 september 2011, 15:29
Wat een drama ook voor niks: na "de hamburger van hazard", "de hakjes"

Weebl
5 september 2011, 15:29
Hell no.
Als hij met z'n rechter voet een beweging naar achter kan maken, kan hij dat ook naar voor.
Dat is écht niet de enige manier om die bal te raken.

Gavin
5 september 2011, 15:30
Het was zeker niet het enige dat hij kon doen. Maar gezien de rest van zijn match mag het niemand verbazen dat ie toch voor het hakje ging.

Weebl
5 september 2011, 15:37
"Derijck krijgt eerste selectie
Om de afwezigheid van Jan Vertonghen en Denis Odoi op te vangen, heeft Georges Leekens Timothy Derijck opgeroepen. De verdediger verhuisde vorige maand van ADO Den Haag naar PSV en mag nu dus ook voor het eerst zijn opwachting bij de Duivels maken."

Jepjep
5 september 2011, 15:39
Waarom niet de laet :(

J.Brown
5 september 2011, 15:39
duoticket gewonnen voor morgen :cool:

Jepjep
5 september 2011, 15:43
duoticket gewonnen voor morgen :cool:

En ik moest er 20 euro voor betalen :(

Exorikos
5 september 2011, 15:49
Waarom niet de laet :(

Die zijn ze vergeten te scouten...

Jepjep
5 september 2011, 15:52
Weet iemand hier hoe marnick vermijl het doet, hij speelt bij man u reserves dacht ik? Ik had ooit gelezen dat ferguson heel veel vertrouwen in hem had

nonkel wulle
5 september 2011, 17:19
Derijck speelt heel goed dit seizoen. Ben wel content dat Leekens hem er nu al bijhaalt.

Exorikos
5 september 2011, 17:32
Hij had De Laet mogen oproepen en eens op de RB uittesten, hoewel Alderweireld het daar heel goed doet.

Simons is nog niet van plan te stoppen! :woohoo:

Boterkoek
5 september 2011, 17:33
I call Van Damme en Vleminckx.

nonkel wulle
5 september 2011, 17:35
Simons zie ik het WK wel niet meer spelen. Mss dat hij meegaat om de groep te steunen op training maar ik zie het hem zeker niet doen op z'n 38ste.:p

De Laet zou ik tevens ook wel eens willen zien ipv Ciman.

The Black Mamba
5 september 2011, 19:26
Hij had De Laet mogen oproepen en eens op de RB uittesten, hoewel Alderweireld het daar heel goed doet.

Simons is nog niet van plan te stoppen! :woohoo:

De Laet speelt als ik het mij niet vergis (ik heb slechts 1 wedstrijd van Norwich gezien) centraal in de verdediging bij zijn ploeg.

Alderweireld vind ik persoonlijk heel matig op de RB. Zowel defensief als offensief. Een schim op de rechtscback bij de rode duivels van de speler die bij Ajax is centraal.

_DKsissor_
5 september 2011, 19:29
I call Van Damme en Vleminckx.

Vleminckx kan zich voorlopig zelfs nie doorzetten bij Club :p

nonkel wulle
5 september 2011, 22:43
Ben ik de enige die vind dat Leekens enorm voorspelbaar is wat hem gaat zeggen in interviews?

Maar ik blijf geloven in deze jonge groep.

Jepjep
5 september 2011, 23:18
Ben ik de enige die vind dat Leekens enorm voorspelbaar is wat hem gaat zeggen in interviews?

Maar ik blijf geloven in deze jonge groep.

ja altijd met zijn good news show. En stelt zich altijd op als de vader en de rode duivels als zijn kinderen, komaan he het is niet de kleuterschool.

drakengeest
6 september 2011, 02:13
Wat vinden jullie van het idee dat er op het middenveld iemand nodig is met veel meer spel inzicht. Een fabregas als het ware. Zie denken jullie dat het meest geschikt is daarvoor. De bruyne speelt momenteel niet als nr 10, maar hij zegt wel al lang dat het wel zijn favoriete positie is. En uit de wedstrijden van Genk is toch ook vaak gebleken dat hij een goed overzicht heeft van het spel. En defour past ook in dat rolletje. Ik kan eigenlijk maar 2 mensen bedenken die een nr 10 is. Witsel en Fellaini lijken me meer het infiltrerende type die achter de spits goed speelt.

Wij hebben eigenlijk gewoon een luxe probleem. Vroeger was er geen twijfel wie er op het veld moest staan. Vroeger was alles toch beter e!

asmo
6 september 2011, 06:43
Fellaini is een verdedigende middenvelder (speelde op die positie bij Everton zijn beste matchen), Witsel is een n°8 die kan infiltreren (doet dat bij Benfica nu ook uitstekend in de rug van Aimar). En ja we hebben gewoon een pure 10 nodig, voor mij moet dat op termijn Hazard of Debruyne worden.

Misterblort
6 september 2011, 07:43
Gisterenavond in mijn bed liggen nadenken en ik had dan het volgende bedacht..

-----Lukaku------Vossen-----
-----------Hazard---------
Mertens-Fellaini-Witsel-Chadli
---Lombaerts-Kompany-Vermaelen
---------Mignolet------------

mertens en chadli gaan wel veel mogen lopen :p ma daarom zet ik er ook Chadli en ni Hazard. Anders zouk nog durven Dembele zetten op den 10 voor zijn balvastheid. Of Dembele in de spits voor dezelfde reden en dan De Bruyne op den 10?

of is dees zever? :)

Ik ga vanavond alleszins zien!

Exorikos
6 september 2011, 07:58
Ik heb ook al drie verdedigers voorgesteld, maar niemand was akkoord. :(

Weebl
6 september 2011, 08:41
-----Lukaku------Vossen-----
-----------Hazard---------
Mertens-Fellaini-Witsel-Chadli
---Lombaerts-Kompany-Vermaelen
---------Mignolet------------

Alé man.
Je speelt met drie spelers die normaal gezien wingers zijn achter twee spitsen. Dat is zowat met 5 spitsen spelen. Dan heb je nog Witsel die héél vaak inschuift naar voor en Fellaini zou dan je meest verdedigende middenvelder zijn veronderstel ik? Terwijl een Fellaini in vorm ook vaak mee naar voor trekt om lange ballen af te kaatsen.
Dan speel je met drie verdedigers erachter, dus je hebt niks van balans in jouw elftal.
Dit is gewoon onzin en kan nooit werken.
Als je met drie verdedigers werkt moet je met Simons en nog een zuivere VM spelen. En dan speelt noch Chadli, noch Mertens.
Het systeem van drie verdedigers is op papier mss wel doenbaar, maar in de relatiteit wordt dit héél moeilijk omdat we met zoveel aanvallende spelers zitten, dat we verdedigend niks meer gaan voorstellen.
Je kan onze verdediging gewoon niet meer compenseren met ons middenveld aangezien we te weinig stofzuigers hebben.
Tenzij je weer spelers uit hun positie gaan halen, bijvoorbeeld een Vertonghen of Fellaini. Want Fellaini zie ik echt niet als de VM die we nodig hebben in een 3-5-2.

En voor een 3-4-3 werken onze wingers niet genoeg.

Edit: en dan heb ik nog niet over de twee linksvoetigen gesproken in de defensie! :o

Weebl
6 september 2011, 09:56
sporza: &#034;Vermaelen is zes weken out na operatie&#034; (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/110906_vermaelen_out)

Ochere, dieje jongen heeft het toch ook niet getroffen ze..

drakengeest
6 september 2011, 09:59
Hopelijk nu zijn beide voeten geopereerd zijn dat het in orde blijft. (Ik denk veronderstel dat het dezelfde pathologie is, maar nu aan zijn linker poot

Bontus
6 september 2011, 12:30
'We moeten meer de focus op het resultaat leggen en minder op de manier waarop', aldus Leekens. 'Nu gaat het er soms te frivool aan toe. In die zin ga ik mijn selectiepolitiek aanpassen. Misschien moet ik niet meer zo aanvallend spelen.
:( wtf

starspike
6 september 2011, 12:41
Niet meer zo aanvallend? Met 0 spitsen dan, of wat?

Boterkoek
6 september 2011, 12:41
Vleminckx kan zich voorlopig zelfs nie doorzetten bij Club :p

Dat komt wel, heeft gewoon wat tijd nodig. Ik geloof in hem.

Freddy_reloaded
6 september 2011, 12:57
Ben toch ook wel zoals Van Himst voor een 4-4-2 in het geval van de Belgen. Lukaku kan dat duidelijk niet alleen trekken in de spits en heeft iemand nodig die hem ontlast. Een echte shaduwspits type Dembele zie ik daar wel. Hazard en Mertens mogen van mij op de flanken blijven staan. Wie zegt dat dat te aanvallend is, we hebben daarachter wel twee centrale verdedigers omgebouwd tot full back, geen Dani Alves of Marcelo ;)

-----------Dembele---Lukaku---------
Mertens--Witsel------Fellaini--Hazard
Lombaerts-Vertonghen-Kompany-Alderweireld
---------------Mignolet------------------

Waarom niet? Fellaini dan wel in een verdedigende rol en Dembele in de schaduw van Lukaku. Moet ook wel zeggen dat ik het spel in een 4-4-2 zoals bv tegen Oostenrijk veel sterker vond dan dat tegen Turkije of Azerbeijan

Bontus
6 september 2011, 13:02
Ben toch ook wel zoals Van Himst voor een 4-4-2 in het geval van de Belgen. Lukaku kan dat duidelijk niet alleen trekken in de spits en heeft iemand nodig die hem ontlast. Een echte shaduwspits type Dembele zie ik daar wel. Hazard en Mertens mogen van mij op de flanken blijven staan. Wie zegt dat dat te aanvallend is, we hebben daarachter wel twee centrale verdedigers omgebouwd tot full back, geen Dani Alves of Marcelo ;)

Waarom niet? Fellaini dan wel in een verdedigende rol en Dembele in de schaduw van Lukaku. Moet ook wel zeggen dat ik het spel in een 4-4-2 zoals bv tegen Oostenrijk veel sterker vond dan dat tegen Turkije of Azerbeijan
100% akkoord.
Op termijn Courtois en Vermaelen voor Mignolet en Lombaerts.

Een andere optie vind ik: Dembele op de flank rechts, Hazard op de flank links.
Lukaku spits, en Mertens als #10

NemesisBE
6 september 2011, 13:02
Ik heb ook al drie verdedigers voorgesteld, maar niemand was akkoord. :(

Ik heb dat ooit eens voorgesteld en toen werd ik compleet uitgelachen :(

Freddy_reloaded
6 september 2011, 13:06
100% akkoord.
Op termijn Courtois en Vermaelen voor Mignolet en Lombaerts.

Een andere optie vind ik: Dembele op de flank rechts, Hazard op de flank links.
Lukaku spits, en Mertens als #10

Volledig akkoord, Al heb ik Mertens nog nooit op de 10 bezig gezien, weet niet of hij of Hazard daar het best zouden renderen. Nuja had ergens op de KBVB gelezen dat de jeugd in België omgetrained wordt tot 4-3-3 en dat dat het systeem is waar ze voor willen gaan. Ik zie Leekens daar niet echt iets tegen inbrengen. We shall see... het eiland waar Lukaku nu speelt biedt allesinds geen oplossing :sad:

Foose
6 september 2011, 13:08
Ben ook akkoord met de Freddy! 4-4-2 blijft toch ook de klassieker dusja :)

Weebl
6 september 2011, 13:12
Dat lijkt mij inderdaad een betere oplossing dan een 4-3-3 (een misvormde 4-5-1 in feite) of een 3-5-2 die hier al is gepasseerd.

Burgernfries
6 september 2011, 13:12
Ik ben ook wel voorstander voor een 3-5-2 of iets gelijkaardigs zoals ik ook eerder al voorstelde.
Belangrijk is wel dat de wingers dan anders ingevuld worden. Een Vandamme wordt dan plots een noodzakelijke speler. Er zullen dus 'sterren' uit de ploeg moeten voor functionele spelers met minder talent. Niet evident natuurlijk.

NemesisBE
6 september 2011, 13:13
http://www.9lives.be/forum/14632848-post3308.html

dit dus :cool:
al zijn er atm wel andere spelers komen aankloppen, zoals Mertens etc...

Adrei
6 september 2011, 13:38

This, zou juist hetzelfde posten. Wel Dembele iets achter Lukaku, moet als 2de spits/zwervende spits fungeren, de plek waar Dembelé thuishoort.

Verdediging zou ik zoals degene voor mij al zei ook Vermaelen ipv Lombaerts (als Vermaelen fit is) en Mignolet vind ik ook wel goed .. maar toch stiekem ook meer de voorkeur voor Courtois (groter, flexibeler, doet me gewoon aan van der sar denken) Maar beide zijn heel goeie toppers in wording.

RB vind ik Alderweireld best wel goed z'n ding doen. Is dan misschien geen echte RB maar zijn afstandschoten zijn soms wel heerlijk.

Misterblort
6 september 2011, 13:39
http://www.9lives.be/forum/14632848-post3308.html

dit dus :cool:
al zijn er atm wel andere spelers komen aankloppen, zoals Mertens etc...

in een 3-5-2 opstelling moeten u flanken ook verdedigen en als gevolg minder aanvallen, dus hazard is daarvoor niet de beste man.. Ik denk dat Mertens verdedigend beter is dan Hazard

Adrei
6 september 2011, 13:45
Dat lijkt mij inderdaad een betere oplossing dan een 4-3-3 (een misvormde 4-5-1 in feite) of een 3-5-2 die hier al is gepasseerd.
En daarbij, voor een 4-3-3 moet je echt goeie backs hebben. Anders zal het gewoon niet effectief werken .. Ziet naar RSCA voorbije seizoenen. 4-3-3 en amper echte opkomende backs. 't Heeft dik goed gewerkt moet ik zeggen.

dibo
in een 3-5-2 opstelling moeten u flanken ook verdedigen en als gevolg minder aanvallen, dus hazard is daarvoor niet de beste man.. Ik denk dat Mertens verdedigend beter is dan Hazard

Dat hebben we gezien bij de tegengoal vrijdag...

NotoriousP
Onze verdediging, zeker zonder vermaelen, is te zwak voor een 3-5-2. Zeker met spelers als Hazard op het veld die te lui zijn om hun flank af te lopen & te verdedigen. Met Dembele en Chadli op de flanken lukt dit misschien wel maar ik verkies toch 4-4-2.

Freddy_reloaded
6 september 2011, 13:49
Vind dat de KBVB eens het 9lives forum moet afschuimen voor tactische adviseurs ;) In ieder geval vrees ik ook dat met 3 verdedigers iets te moeilijk wordt voor de duivels (tegen de Azeris hadden we het misschien wel voor mekaar kunnen krijgen, wegens hun bedroevende niveau).

Als je met 3 verdedigers speelt (zoals bv. Napoli als ik mij niet vergis?) heb je op de flanken (vanuitgaand een 3-5-2) meestal veredelde flankverdedigers als wingers. Laat daar nu juist het schoentje bij de Duivels knellen, we hebben al geen flankverdedigers voor een normale 4-3-3, waardoor we centrale verdedigers moeten omvormen tot backs, laat staan dat je hen zou inzetten als wingers. Hazard en Mertens komen idd verdedigend tekort volgens mij in een 3-5-2.

Nu ik herhaal nogmaals, tegen bedroevend slechte teams waar we het spel moeten maken, why not :)

simeo
6 september 2011, 14:52
Napoli en Udinese en Chili zijn wel de bekendste voorbeelden vh moment denk ik. Dat kan dus schitterend voetbal opleveren, maar je moet er de spelers voor hebben, de enige wingback die enigszins in het plaatje van een 3-5-2 past is Van Damme, en dat is dan qua kwaliteit niet goed genoeg imo. Blijf daar dus maar van weg.

Ik zou naar een 4-3-3 gaan met Hazard als voorste man van centraal 3-tal, heeft echt de kwaliteiten voor die positie. Op de flank kan dan bvb Chadli in de ploeg komen. En ik zou eindelijk gaan voor echte backs, in de eerste plaats De Laet proberen, Alderweireld is aardig, maar ook niet om te zeggen onbetwist. Aanvallend komt er zo goed als niets uit.

asmo
6 september 2011, 14:58
Er is niets mis met een 4-3-3, enkel de opvulling was vrijdag verkeerd. Het middenveld was te verdedigend en het probleem met overlappende backs blijft ook bestaan. Jammer dat Vanden Borre nooit heeft kunnen bevestigen, die kon echt wereldtop geweest zijn op de RB.

Weebl
6 september 2011, 15:01
Ik zou naar een 4-3-3 gaan met Hazard als voorste man van centraal 3-tal, heeft echt de kwaliteiten voor die positie. Op de flank kan dan bvb Chadli in de ploeg komen. En ik zou eindelijk gaan voor echte backs, in de eerste plaats De Laet proberen, Alderweireld is aardig, maar ook niet om te zeggen onbetwist. Aanvallend komt er zo goed als niets uit.

Niet akkoord. Hazard is een winger en iemand die niet op een vaste positie kan blijven spelen. In de punt kan hij de bal niet aannemen en bijhouden of hem afkaatsen.
En van mijn part mag De Laet wel zijn kans krijgen, maar dan moet dit tijdens matchen zoals vanavond uitgeprobeerd worden. En niet wanneer de punten moéten gepakt worden.

Misterblort
6 september 2011, 17:02
Niet akkoord. Hazard is een winger en iemand die niet op een vaste positie kan blijven spelen. In de punt kan hij de bal niet aannemen en bijhouden of hem afkaatsen.
En van mijn part mag De Laet wel zijn kans krijgen, maar dan moet dit tijdens matchen zoals vanavond uitgeprobeerd worden. En niet wanneer de punten moéten gepakt worden.

in een 4-3-3 met als voorste van de 3 middenvelders hazard kunde dieje in een vrije rol laten als ge ne goeie stofzuiger a la simons hebt daarachter, dus wat hij zegt klopt wel.. Hij is wel ni balvast genoeg voor die positie, dan is Dembéle beter, al is die wel minder creatief.

Unrealiac
6 september 2011, 17:10
C'mon austria! :unsure:
Serieus als Oostenrijk wint, leeft mijn hoop weer :)

Sportinggboy
6 september 2011, 17:12
Zal eens naar Brussel gaan vertrekken :p

Jepjep
6 september 2011, 17:15
Ik ook, wel jammer van het weer :(

Sportinggboy
6 september 2011, 17:17
Ik ook, wel jammer van het weer :(

bwa het zicht zal er niet op verslechteren, dat kan gewoon niet :p Hpelijk geraken we in het stadion want hebben met wat vrienden afgesproken :D

WolCoM
6 september 2011, 17:52
Ook sebiet vertrekken séh!

Bubba
6 september 2011, 17:53
Jup, mn schoenen aandoen en zal is afbollen. :woohoo:

Essit
6 september 2011, 18:06
Wsl gaan ze nu weer de pannen van het dak spelen, nu het een wedstrijd zonder belang is :p

Maar toch de USA heeft zeker geen slecht team, dus kan een leuke pot voetbal worden.

Weebl
6 september 2011, 18:06
Wsl gaan ze nu weer de pannen van het dak spelen, nu het een wedstrijd zonder belang is :p

Maar toch de USA heeft zeker geen slecht team, dus kan een leuke pot voetbal worden.

Waarschijnlijk wordt het gewoon 0-0..

bulldog567
6 september 2011, 18:15

Wereldkampioen van de vriendschappelijke wedstrijden eh :niceone:

Wilcao
6 september 2011, 18:25
Wereldkampioen van de vriendschappelijke wedstrijden eh :niceone:
en zo kunnen we mss klimmen op die oh zo nutteloze wereldranglijst die nergens op slaat :evil:

simeo
6 september 2011, 19:44

Mwah het is niet dat het middenveld nu zo balvast is, veel balverlies door een gebrek aan ideëen en tempo. Hazard is geen rasechte 10, spelverdeler, maar wel iemand met snelheid en een goede pass, technisch superieur, kan naar links en naar rechts. Iemand die vanuit het middenveld runs kan maken en de bal zo hoger op het veld brengen en het middenveld van de tegenstander bezig houdt. Het spel verdelen van dieper en de bal bijhouden is dan de taak van Fellaini en Witsel die van nature balvaste types zijn, en van Lukaku. Hazard kan dan inderdaad wat meer zwerven en die beslissende pass of actie zoeken. Er moeten 2 of 3 spelers zijn die wat meer risico kunnen nemen en wiens eerste taak niet de bal bijhouden is, daardoor is het nu zo statisch imo. Het zou ook helpen om van Lukaku' island een schiereiland te maken.

Maar George zal wel doorgaan met Simons tot Rusland 2018 en Swa zal wel doorgaan met George tot Qatar 2022, dus no worries :unsure:

Gavin
6 september 2011, 20:02
Ciman doet de ronde ... laten we hopen. :D

Wabbl
6 september 2011, 20:10
Ongelofelijk dat Georges die krabber van een Simons tot 2014 wil blijven oproepen. Wat heeft die eigenlijk ooit bereikt in zijn carrière?
Vergelijk dat eens met de erelijst van Daniel Van Buyten, de meeste Duivels zouden er maar wat graag tekenen om zo'n loopbaan uit te bouwen.

Proim
6 september 2011, 20:14
Ik heb zo het gevoel dat we nu de pannen van het dak zullen spelen en dan tegen de Kazakken de boot ingaan :unsure:

Lamsednav
6 september 2011, 20:14
Ciman op de rechtsback :puke:

Proim
6 september 2011, 20:16
De Camargo start, Ciman rechtsback en voor de rest hetzelfde.

Zotte Laurent :woohoo:

Rubmifer
6 september 2011, 20:20
ciman :')

Wat doet die krabber echt in godsnaam bij de rode duivels. Jongens toch

TazzDeMazz
6 september 2011, 20:21
De Camargo start, Ciman rechtsback en voor de rest hetzelfde.

Zotte Laurent :woohoo:

Dan voorspel ik dezelfde problemen maar nu met een zwakkere back en de camargo op een eiland in de plaats van Lukaku. Ik neem toch aan dat hij geen wijzigingen in zijn systeem doorbrengt.

R0bbeW
6 september 2011, 20:21
Wordt het ergens uitgezonden?

Cpt. Kablammo
6 september 2011, 20:22
Exit Leekens voor mijn part. Zeer simpel, als ge een bankzitter van Standard er op zet ipv een Alderweireld, De Laet, ... zelfs Vandenborre is beter...

Dan is het wel duidelijk hoe het zit met uw vriendjespolitiek en uw selectiekeuzes. En na een 12/24, valt dat niet meer te vergeven. Véél te veel blunders gemaakt in de laatste interlands om nog zo veel geld te mogen verdienen.

Jenthe
6 september 2011, 20:24
nvm

Balsaus
6 september 2011, 20:25
Exit Leekens voor mijn part. Zeer simpel, als ge een bankzitter van Standard er op zet ipv een Alderweireld, De Laet, ... zelfs Vandenborre is beter...

Dan is het wel duidelijk hoe het zit met uw vriendjespolitiek en uw selectiekeuzes. En na een 12/24, valt dat niet meer te vergeven. Véél te veel blunders gemaakt in de laatste interlands om nog zo veel geld te mogen verdienen.

Tis omdat Alderweireld naar centraal verhuist door al die blessures van anderen , er is geen andere verdediger meer in de selectie die op RB kan spelen.

Iemand trouwens stream voor Turkije?

Burgernfries
6 september 2011, 20:25
1 Mignolet
2 Ciman
3 Alderweireld
4 Kompany
5 Lombaerts
6 Simons
8 Fellaini
10 Witsel
7 Hazard
11 Mertens
9 De Camargo

TazzDeMazz
6 september 2011, 20:27
Ik vind de wijzigingen van leekens ook echt wel een achteruitgang meer dan iets anders. Enkel een vlotte 3-0 overwinning of iets dergelijks met mooi voetbal zal me de kater van bakoe kunnen doen vergeten.

wakel
6 september 2011, 20:28
Ciman :rofl: kunnen we nog eens lachen.

Rbn13
6 september 2011, 20:31
Heh, kga zijn stats nog eens bijhouden dan :D

TazzDeMazz
6 september 2011, 20:32
Dat den arnautovic maar zijn duivels (pun intended) ontbindt. Hij was al goed tegen duitsland maar spijtig genoeg was hij wel de enige...

Bontus
6 september 2011, 20:32
Ciman :lol:
http://i714.photobucket.com/albums/ww146/data_hypercomplex/Gifs/2rxw3rpgifenk.gif

En uiteraard:

http://i53.tinypic.com/12193c7.gif

Boterkoek
6 september 2011, 20:33
1 Mignolet
2 Ciman x
3 Alderweireld
4 Kompany
5 Lombaerts
6 Simons x
8 Fellaini
10 Witsel
7 Hazard
11 Mertens
9 De Camargo

x= u kiddin ?

Balsaus
6 september 2011, 20:35
Met Ciman hebben wij wel 0-2 in Rusland en 0-2 in Oostenrijk gewonnen. Op een rare manier helpt dat misschien wel? :p

TazzDeMazz
6 september 2011, 20:35
x= u kiddin ?

Waarom al die hate tov van simons? Is echt wel één van de constante bij de duivels en heeft de ervaring. Kweet natuurlijk niet of die voor een wk-campagne nog bruikbaar zal zijn.

Bontus
6 september 2011, 20:37
Waarom al die hate tov van simons? Is echt wel één van de constante bij de duivels en heeft de ervaring. Kweet natuurlijk niet of die voor een wk-campagne nog bruikbaar zal zijn.

Constant nutteloos en veel ervaring, ja dat klopt wel.

wakel
6 september 2011, 20:38
Constant nutteloos en veel ervaring, ja dat klopt wel.

+1

Rbn13
6 september 2011, 20:39
Simons vertraagt het spel hopeloos. Zet daar iemand die het tempo naar omhoog kan halen.

LAURENT CIMAN bijvoorbeeld. Kan ook daar spelen! :(

Durin
6 september 2011, 20:40
Ciman :lol:

En uiteraard:

http://i53.tinypic.com/12193c7.gif

:rofl:kan ik blijven naar kijken

simeo
6 september 2011, 20:40
Aargh, hoe Leekens zegt "1 verdedigende middenvelder, Timmy Simons ... natuurlijk" . Ik krijg er direct rillingen van. Maar het doel is wel plezier te hebben, yuuuy.

Nu, we'll see, ik hoop eindelijk eens op dominant voetbal tegen een degelijke tegenstander;

Svartálfar
6 september 2011, 20:43
Ongelofelijk dat Georges die krabber van een Simons tot 2014 wil blijven oproepen. Wat heeft die eigenlijk ooit bereikt in zijn carrière?
.

You kidding me?

Rbn13
6 september 2011, 20:44
BTW:

Jurgen Klinsmann: God

Jurgen Klinsmann - Best goal ever in HQ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JVe7GtrjVek)

MvP
6 september 2011, 20:45
Waarom De camargo en Ciman?

massief
6 september 2011, 20:46
5-4 !

Hannibal
6 september 2011, 20:46
wut, Ciman heeft nog maar 1 wedstrijd in de benen ? :lol:

massief
6 september 2011, 20:48
Die zit vastgeroest op de bank in Luik, 't is al gek dat die in Brussel is geraakt.

Rubmifer
6 september 2011, 20:49
wut, Ciman heeft nog maar 1 wedstrijd in de benen ? :lol:

Leekens.

That's all

Muismat
6 september 2011, 20:51
Ciman en De Camargo. Why the fuck :(

Trebby
6 september 2011, 20:52
ciman speelt... why bother

Gavin
6 september 2011, 20:53
Waar Witsel die eerste vijf minuten speelt, is waar ie altijd zou moeten staan, vind ik.

Bosvos
6 september 2011, 20:53
Ciman geraakt!:woohoo:

Lamsednav
6 september 2011, 20:55
Daar zag Mignolet er toch niet goed uit..

Bosvos
6 september 2011, 20:56
Met veel geluk doet 'm toch iets mooi de Ciman :D

(en ja ik ga blijven Ciman-bashen, for obvious reasons)

Rbn13
6 september 2011, 20:56
Frank Raes kotsbeu na 7'32''

Trebby
6 september 2011, 20:57
ciman toont zijn klasse met die pas naar nobody

speelde al zijn matchen voor de rode duivels onder leekens... wilt al genoeg zeggen

Muismat
Schoone bal Ciman ! Wereldtopper

TazzDeMazz
wat was dat voorn pas...

GaMe®
6 september 2011, 20:58
Ik erger mij aan De Camargo. Maakt nu al heel de tijd onnodige obvious fouten en zit nadien telkens te mekkeren dat hij niets gedaan heeft. :s

dacuba
ciman toont zijn klasse met die pas naar nobody

speelde al zijn matchen voor de rode duivels onder leekens... wilt al genoeg zeggen

Schoone bal Ciman ! Wereldtopper

Ik zie Ciman trappen, heb 9lives opstaan en hoef maar te refreshen om exact mijn gedacht hier te lezen. :D

jedisparkle
strakke bal ciman...

jedisparkle
6 september 2011, 20:59
vreemde kepsel...lol raes is int form vandaag

Newboy
6 september 2011, 21:03
Ik vind het eigenlijk zeer verontrustwekkend dat we met het technische middenveld dat we hebben we geen bal kunnen bijhouden. Dat we de bal aan de tegenstander moeten laten.

Kiiilerke
6 september 2011, 21:03
igor kijk voor dade ne voorzet gaat geve gvd

dacuba
6 september 2011, 21:04
Schijnbeweging van Hazard :love:

Boterkoek
Raes heeft zeker gezope?

Lamsednav
Ne goeie spits zou zijne man eerst uitkappen en dan pas een voorzet / trap geven..

Bosvos
6 september 2011, 21:07
Ik heb de voorbeschouwing gemist, speelt Lukaku niet vanwege zijn dweil van een match vorige week?

Want zo'n oefenmatch kan anders wel een goeie gelegenheid zijn om eens te spelen zonder grote druk. (alhoewel, heel België oefent druk uit op die mannen :D)

Cpt. Kablammo
Tis omdat Alderweireld naar centraal verhuist door al die blessures van anderen , er is geen andere verdediger meer in de selectie die op RB kan spelen.

Iemand trouwens stream voor Turkije?

Dit is geen kwalificatiewedstrijd en ze is in België dus er konden opnieuw spelers worden opgeroepen geloof ik, Timothy Derijck werd zo eergisteren er bij gehaald. Dus er zijn geen visumproblemen en geen problemen om een vervanger op te roepen normaal.

Dus dat excuus houdt totaal geen steek.

Ciman en De Camargo zijn ook twee totale nietsnutten he. Hoe ze daar vanvoor spelen trekt ook op geen fluit. Doe maar op, niemand die weet hoe die moet lopen. Alsof ze totaal geen richtlijnen hebben gekregen. Dit is fucking KVK niet he.

jedisparkle
heerlijke pas van mertens...

Bosvos
6 september 2011, 21:08
Dit is geen kwalificatiewedstrijd en ze is in België dus er konden opnieuw spelers worden opgeroepen geloof ik, Timothy Derijck werd zo eergisteren er bij gehaald. Dus er zijn geen visumproblemen en geen problemen om een vervanger op te roepen normaal.

Dus dat excuus houdt totaal geen steek.

Er zijn idd hier en daar wat nieuwe jongeren die achteraan wel eens een kansje verdienen in zo'n matchke

Durin
6 september 2011, 21:09
Een daajff. De referee... Raes sterf!

En de camargo doet echt pijn aan de ogen :(

Cpt. Kablammo
6 september 2011, 21:11
Bah kben hier ziek aan't worden van die kut lelijke lange bal constant. En Ciman is de meest degoutante speler om naar te kijken, het beste dat die kerel met iets balvormig kan doen is zijne eigen knikker scheren. Daar stopt het.

Svartálfar
6 september 2011, 21:11
Het balvoordeel van de twijfel HAHAHA

nee

Wilcao
6 september 2011, 21:13
Er zijn idd hier en daar wat nieuwe jongeren die achteraan wel eens een kansje verdienen in zo'n matchke

Niet alleen achteraan. Dit is het ideale moment om spelers als Niangolan, Mirallas, ... te laten invallen en kijken wat ze in huis hebben

Rikkie
Frank Raes sprak in het begin zelfs Klinsmann op zijn Amerikaans uit...

Cartek
zucht, kunnen we over voetbal praten ipv raes die een woord verkeerd uitspreekt. :sleep:

Burgernfries
6 september 2011, 21:14
't Is duidelijk dat het echt niet aan Lukaku zijn zogenaamde gebrekkige vorm lag vorige week. De Camargo krijgt ook geen enkele fatsoenlijk bal maar is wel nog zo stom van overal als een kieken zonder kop achteraan te lopen. De Ludo Dierckxsens van DRD.

De aanvoer moet gewoon een pak beter!

TazzDeMazz
6 september 2011, 21:15
:) zeg nu nog eens dat simons niks kan :p

Cpt. Kablammo
Knappe save van Howard, was echt ferme knal.

Bosvos
Niet alleen achteraan. Dit is het ideale moment om spelers als Niangolan, Mirallas, ... te laten invallen en kijken wat ze in huis hebben

Zeker, zeker, maar momenteel heb ik het meeste moeite met Ciman :(

Haha als Simons al naar doel moet gaan trappen is het ver gekomen :D

Rikkie
zucht, kunnen we over voetbal praten ipv raes die een woord verkeerd uitspreekt. :sleep:

allé dan: de match die ik zie is minder aangenaam door Frank Raes :D

Kiiilerke
dzu dacht dat ie erin zat:p

Truman'
Het balvoordeel van de twijfel HAHAHA

nee

Hahaha

Cpt. Kablammo
6 september 2011, 21:16
Pfoeh, kzag hem er in vliegen. :p

BuZz.LiGhTYeAr
6 september 2011, 21:16
Match Raes, Match

niet Mats

Te lang naast Van Himst gezeten zeker?

Kiiilerke
6 september 2011, 21:17
witsel zijne afro is cooler

Boterkoek
6 september 2011, 21:17
Toch raar om die Amerikan in een voetbalteue te zien :s

MvP
6 september 2011, 21:18
Jawadde, we kunnen dan toch een beetje voetballen.

TazzDeMazz
Nu zie je toch echt wel dat belgie een topland is ze.

Cpt. Kablammo
Mertens zijn techniek aan de bal is echt wel ijzersterk, wauw.... En leuk en dom tegelijk van Hazard.

Lamsednav
Ik heb zo het gevoel dat we nu de pannen van het dak zullen spelen en dan tegen de Kazakken de boot ingaan :unsure:

This

Wilcao
6 september 2011, 21:19
Zeker, zeker, maar momenteel heb ik het meeste moeite met Ciman :(
Dat is waar, maar mss heeft Riga het fout en Leekens het goed door hem wel op te stellen :unsure:

TazzDeMazz
Die kale knikker van ciman doet natuurlijk geen deugd. ^^

Trebby
warm en vochtig? in welk land zit frank raes?

Lamsednav
Warm & vochtig volgens de Frank?

Koud & nat zeker?

Rbn13
6 september 2011, 21:20
Allez Witsel...

Gavin
6 september 2011, 21:21
Waaaaaaaaaaaaaarom krijgt Lukaku zo geen Witsel als hulp he? Igor eraf en Lukaku nu in de plaats!

Lode16
hahahah...

Kiiilerke
zotte voorzet:unsure:

MvP
Ciman is te zwak.

TazzDeMazz
ciman gaat ook weer eens e voorzetj geven. :s

Bosvos
Haha Fellaini heeft het duidelijk ook niet voor Ciman zijn "voorzetten" :D

Trebby
waarom is odoi eigenlijk niet aan het spelen?

van het moment dat we iets druk zetten kunnen die mannen niet mee... erg dat het zo niet kon vrijdag :(

mooie aanval wel!

Duckwhisperer
6 september 2011, 21:22
Ciman :')

Unrealiac
Ik haat het wanneer raes zegt, belgen zijn baas op dit moment...
Eindigt altijd kut!

Muismat
Zeg, ma als Turkije nu een punt pakt in Oostenrijk en dan 3/6 haalt in zijn laatste 2 matchen, en België 6/6 zijn wij nog door? :D