PDA

Volledige versie bekijken : 2Be loves Marvel?

Mana
1 september 2011, 06:40
info (http://www.2be.be/TV-GIDS/deze_week/index.htm)

Nergens reclame gezien erover of zo, maar toch nice, toch een mini-postje waard :)

Lav
1 september 2011, 12:15
Ik zag er gisteren heel kort reclame over op tv, sebiet eens een kijkje nemen of het nu die crappy 3D spiderman is of niet :p

Objector
1 september 2011, 12:46
Welk zijn eigenlijk de kwaliteitsvolle en minder kinderachtige animatieseries die iets met comics te maken hebben? De enige die ik nog écht ken is Batman: The Animated Series...

Als ik me goed herinner heb je ook zo'n series of zelfs films van JLA en Green Lantern?

kil911ler
1 september 2011, 12:56
Spider-Man en X-Men hebben elk ook nog een degelijke serie. Wel de versies van de jaren '90 ofzo. Je hebt ook recentere, maar die trekke op niveel imo :unsure:

Die van JLA heb ik nooit gevolgd en geen idee of ze GL ooit uitgezonden hebben hier.

Lav
1 september 2011, 13:03
DC heeft heel veel animatie films uitgebracht en imo, zijn de meeste van hun animatiefilms ook beter dan die van Marvel (zie lijstje (http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Universe_Animated_Original_Movies), al heb je nog extra films vanuit Batman the animated series zoals Batman: Mask of the Phantasm, Batman & dr Freeze: subzero, en nog extra superman films) De Justice League serie heb ik ook gevolgd en er zaten een paar echte leuke afleveringen tussen. Let wel op dat het vanaf seizoen 2 of 3 verandert naar de naam Justice League Unlimited maar het volgt gewoon op de bestaande reeks. The Batman is ook een batman animatie serie van ergens in 2000 (en je hebt er ook een film van, alhoewel ik die niet de moeite vond)

Oja, en Batman: The Brave and the Bold heb je ook. Die heb ik zelf nog nooit gezien maar ik denk dat deze wel echt meer voor kinderen bedoelt is.

Phil
1 september 2011, 14:41
De DC animatiefilms zijn niet slecht inderdaad. Soms wel een combinatie van meerdere comics samen. Of een erg grote aanpassing van een gekende comic. Maar best wel leuk om te zien moet ik zeggen.

Locke
1 september 2011, 16:27
Batman Beyond vond ik ook anders zeker niet slecht..

Veruca
1 september 2011, 17:05
Spider-Man en X-Men hebben elk ook nog een degelijke serie. Wel de versies van de jaren '90 ofzo. Je hebt ook recentere, maar die trekke op niveel imo :unsure:

Goh, ik vond de nieuwe X-Men reeksen anders ook wel niet slecht hoor.

X-Men Evolution begint nogal kinderachtig, maar vanaf het einde van seizoen 2 begint het meer traditionele verhaal er door te komen.

En van Wolverine and the X-Men ben ik aangenaam verrast. Ik had er niet veel van verwacht omdat ik het gevoel had van "Wolverine is populair, dus laten we er maar snel een serie rond maken.". Maar de hele reeks vond ik echt pakken beter dan Evolution. Alleen jammer dat het 2e seizoen er niet komt. :(

Het enige spijtige aan die reeksen, is het feit dat ze van Rogue een emo-chick hebben gemaakt, terwijl ze in de originele reeks echt wel kick-ass was (mijn favo personage van toen trouwens). Nu ja, in Wolverine and the X-Men komt ze al dichter in de buurt, maar ze is nog te emo naar m'n goesting. In The Animated Series was ze veel speelser. :p

Xenus
1 september 2011, 18:31
JLA & JLA Unlimited zijn best te bekijken. Meestal op een luie zondag middag zijn ze goed. Ook de films van DC & Marvel vind ik best goed. Iron Man misschien wel wat minder maar als je World War Hulk bekijkt is die wel enorm goed. Op het moment kijk ik soms nog is naar een aflevering van Avengers (de nieuwe reeks) en ook deze is best wel goed.

Nog een aanrader is Superman Doomsday. Alleen de laatste scene heb ik een beetje een "nee meent ge het?!" (sarcasme) gevoel bij.

kil911ler
1 september 2011, 19:12
Heh... broer was aan't zien naar de Avengers. Kon het niet laten om ff mee te volgen.

Het einde was wel heel cool: schild van Captain America in een ijsberg... :D

ShirEPanjshir
1 september 2011, 20:32
Justice League vond ik wel nog aangenaam, maar vanaf seizoen 3, wanneer het Justice League Unlimited wordt, vond ik het geheel flauwer worden. Het is tof om minder bekende personages te zien, maar het gehele Justice League gevoel was wel volledig weg.

Batman: The Animated Series is en blijft toch één van de betere. Batman Beyond is ook inderdaad best tof.

Avengers: Earth's Mightiest Heroes vind ikzelf één van de beste series tot nog toe. Het zijn meestal aanpassingen van bestaande arcs uit de comics. Zodat alles wel wat herkenbaar is, maar toch volledig nieuw. Zéker aan te raden als je deze nog niet gezien hebt.

Spectacular Spider-Man was ook een aangename serie, buiten de Animated series van in 1994 uiteraard.

Er zijn natuurlijk nog een hele hoop, zoals Fantastic Four etc.

Spine
1 september 2011, 21:01
De nieuwe Young Justice reeks vond ik heel plezant om te kijken en ook Avengers: Earth's Mightiest Heroes vond ik best leuk.

Mana
4 september 2011, 09:48
Ik heb naar aanleiding van de film Green Lantern, 2 Green lantern animated movies gezien, en die waren wel goed; Emerald knights en nog ene

VictorVonDoom
5 september 2011, 00:45
die avengers serie die op 2b loopt mag wel in het engels zenne..:p vraag me af wanneer die gemaakt is

kil911ler
5 september 2011, 08:29
die avengers serie die op 2b loopt mag wel in het engels zenne..:p vraag me af wanneer die gemaakt is

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Avengers:_Earth%27s_Mightiest_Heroes)

Kheb es even meegevolgd toen mijn broer keek en ja... NL-voices, ben er niet aan, maar het stoorde me niet echt. Was wat te excited omdat het over de Avengers gaat é :D probeerde heel de tijd te herkennen hoe goed het op de comic gebaseerd was enzo.

Heb nu stiekem de serie (Season 1 weliswaar) even 'aangekocht' en kga er na mijn herexamen (vandaag :unsure:) er naar beginnen kijken :p

Moet wel zeggen dat de intro mij al enkele dagen blijft achtervolgen. Zo catchy :D

The Avengers Earth's Mightiest Heroes - Opening - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=xxaJpUnF6xA&feature=related)

VictorVonDoom
6 september 2011, 01:26
heb redelijk gemerkt hoe accuraat de reeks is , behalve op fury na . Hill is ook aanwezig. denk ook dat ik hem ooit zal aankopen. heb ook de ultimate avengers /ultimate avengers 2 gekocht op dvd (zal in een box met ironman en dr strange).

heb gemerkt dat sommige episodes de title hebben van verhalen van vroeger

Arades
6 september 2011, 16:09
Gisteren ook is naar The Avengers gezien, zag er wel goed uit om eerlijk zijn. Ik heb als kind leuke herinneringen aan de Spider-Man tv reeks. Super gewoon :applause:

kil911ler
6 september 2011, 23:45
Heb vanavond es begonnen met de Avengers. Eerst naar de 'film' gezien, gewoon de bundeling van alle micro-episodes samen (was bijna 2u, damn :p)

Beetje proloog naar het verhaal van Season 1 toe en introductie van de superhelden. Allemaal heel leuk en interessant, ook niet te moeilijk ^^

Ofc ben ik zeer kritisch geweest over de 'origin'-story van Captain America :unsure:
Tis een hele grote switch voor mij :p

Hydra ipv de Nazis die de grote oorlog van 1940 deed doen uitbreken... Red Skull die onder Hydra werkt... de dood van Bucky en hoe Captain America in de oceaan geworpen werd is ook heel anders (deed me soms wat denken aan de Ultimate versie)... Logan die blijkbaar deel was van de Howlers... :unsure:

Maar het deed geen afbreuk ofc :p twas een leuke wending, maar ff wennen voor mij ^^

Dan de 1e episode 'Breakout, Part 1' deed me wat denke aan het begin van The New Avengers... daar begint het ook met een outbreak :p

Heb wel soms de feeling dat ik zo stukken herken vanuit de originele Avengers en dan soms vanuit de Ultimate versie en dan stukken van de serie zelf. Beetje een mengelmoes, maar komt wel goed over bij mij. Ben zeer benieuwd naar de rest ^^

kil911ler
7 september 2011, 12:56
Great... dacht dat die micro-episodes gewoon proloog waren, maar ben mis.

ff opgezocht en na Breakout heb je: "This was followed by the episodes Iron Man is Born, Thor the Mighty, Hulk Versus the World, Meet Captain America, and The Man in the Ant Hill which were previously split to form the micro-series."

Dus ge kijkt naar de 'micro-episode' film of naar die paar afleveringen. Maar imo past et beter om de micro-episode film te bekijken, omdat deze de heroes samenbrengt en ook aanleiding geeft tot de Breakout.

Preske
7 september 2011, 22:53
DC heeft heel veel animatie films uitgebracht en imo, zijn de meeste van hun animatiefilms ook beter dan die van Marvel (zie lijstje (http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Universe_Animated_Original_Movies), al heb je nog extra films vanuit Batman the animated series zoals Batman: Mask of the Phantasm, Batman & dr Freeze: subzero, en nog extra superman films) De Justice League serie heb ik ook gevolgd en er zaten een paar echte leuke afleveringen tussen. Let wel op dat het vanaf seizoen 2 of 3 verandert naar de naam Justice League Unlimited maar het volgt gewoon op de bestaande reeks. The Batman is ook een batman animatie serie van ergens in 2000 (en je hebt er ook een film van, alhoewel ik die niet de moeite vond)

Oja, en Batman: The Brave and the Bold heb je ook. Die heb ik zelf nog nooit gezien maar ik denk dat deze wel echt meer voor kinderen bedoelt is.

Shut your mouth. brave and the bold is geniaal.

Jammer genoeg gestopt, maar ze hebben zelf gezegd dat ze willen stoppen op hun hoogtepunt.

Timaeus
7 september 2011, 23:37
Shut your mouth. brave and the bold is geniaal.

Jammer genoeg gestopt, maar ze hebben zelf gezegd dat ze willen stoppen op hun hoogtepunt.

²

VictorVonDoom
8 september 2011, 19:07
avengers op 2b :
vandaag was het iets wat leek op kang dynasty.volgende aflevering heet echt zo..=p zelfs een stukje skrull (secret) invasion. Captain marvel lijkt op de ultimate version van captain marvel van ultimate nightmare/secret .voorzover zijn de avengers wel verfrissend.

Mana
8 september 2011, 22:58
ik vindt kang zijn kop nogal vierkant.... t'is gelijk een tv dat hij draagt

kil911ler
8 september 2011, 23:52
MODOK is vierkanter imo :unsure:

VictorVonDoom
12 september 2011, 13:00
thor in het nederlands is hilarisch 'gij vijand thor de donderraar zal u vernietigen' :p