PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2011-2012

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Weebl
29 augustus 2011, 21:44
Hier mogen jullie discussiëren over de Engelse competitie!

Veel plezier! :woohoo:

fcberke
29 augustus 2011, 21:45
mogen we dat ook ergens anders?:$

TheRedDevils
29 augustus 2011, 21:47
Berke verpest deze thread eens niet. Ik kijk uit naar de clash tegen City :cool: (23/10)

Hekje#
29 augustus 2011, 22:03
C'mon you spurs !

bardok--
29 augustus 2011, 22:04
Hopelijk spelen die 2 ploegen dan nog steeds op dit niveau!

Dit gaat volgens mij een plezant jaar worden in Engeland (als Chelsea iets beter gaat spelen natuurlijk :p )

travis.bickle
29 augustus 2011, 22:10
Dit is Pl, mag Alcoholic Punk hier dan posten?

Weebl
Als hij zich kan gedragen wel ja.

Hekje#
Neen dus ? :p

Tremium
30 augustus 2011, 01:10
Postje om te subscriben.

Alcoholic Punk
30 augustus 2011, 09:05
Neen dus ? :p

:sad::sad:

Het was leuk, tot volgend jaar misschien :hug:

Weebl
30 augustus 2011, 09:07
AP is altijd welkom.

Alcoholic Punk
30 augustus 2011, 09:12
Benieuwd hoe de Parker soap gaat aflopen.
Kzie het nog gebeuren dat hij donderdag nog steeds bij ons zal rondlopen.

Eerlijk is eerlijk zoals hij zich nu momenteel gedraagt is het zelfs beter dat hij vertrekt. Met Nolan, Noble, Collison, Taylor hebben we genoeg sterkte op het middenveld, zondag nog gezien op Forest waar Parker niet meedeed.
Zit zelf constant te pushen en te janken voor weg te gaan waardoor ik begin te twijfelen aan zijn inzet indien hij zou blijven.
Anderzijds zie ik hem dan liever niet naar Spurs gaan.

HRM
30 augustus 2011, 11:08
Benieuwd hoe de Parker soap gaat aflopen.
Kzie het nog gebeuren dat hij donderdag nog steeds bij ons zal rondlopen.

Eerlijk is eerlijk zoals hij zich nu momenteel gedraagt is het zelfs beter dat hij vertrekt. Met Nolan, Noble, Collison, Taylor hebben we genoeg sterkte op het middenveld, zondag nog gezien op Forest waar Parker niet meedeed.
Zit zelf constant te pushen en te janken voor weg te gaan waardoor ik begin te twijfelen aan zijn inzet indien hij zou blijven.
Anderzijds zie ik hem dan liever niet naar Spurs gaan.
Bij jullie zou dan weer Owen Hargreaves medische testen aan het ondergaan zijn. Toptransfer als hij eens blessurevrij kan blijven.

Gus Poyet is nog bezig met een spits, volgens hem een topper voor de Championship. Ben eens benieuwd, zou leuk zijn dat ze een heel seizoen de huidige positie kunnen vasthouden.

NotoriousP
30 augustus 2011, 11:19
Jongens de titel is wel Premier League hé. ;)

HRM
30 augustus 2011, 11:21
Jongens de titel is wel Premier League hé. ;)
Orders van Weebl in het "overige competities" topic.

NotoriousP
30 augustus 2011, 11:34
Wat een noobmod seg. :p

Alcoholic Punk
30 augustus 2011, 13:04
@HRM
Owen Hargreaves wordt aan heel wat clubs gelinkt oa spurs en wba, zie hem dan eerder naar ginder gaan.
Sowieso moet je die een prestatiegericht contract geven. Als die fit blijft inderdaad goeie aanwinst maar zijn geschiedenis spreekt niet in zijn voordeel.

Poyet goed bezig met Brighton momenteel. Is ook in staat om spelers te overtuigen naar Brighton te komen (zie maar naar Mackail-Smith)

NotoriousP
31 augustus 2011, 11:46
Idol Worship | Studs Up (http://www.studs-up.com/2011/08/idol-worship/?page=0)
Lulunatic | Studs Up (http://www.studs-up.com/2011/08/lulunatic/?page=0)

Muismat
31 augustus 2011, 11:47

:D

waffel
31 augustus 2011, 13:36

Zat echt te roflen.

Voor de luiaards:

http://www.studs-up.com/comics/2011-08-24.jpg

http://www.studs-up.com/comics/2011-08-29.jpg

NotoriousP
31 augustus 2011, 13:41
Het is in beide gevallen 2x klikken hoor. :p

fcberke
31 augustus 2011, 15:18
e58f1ulCcsw

:unsure:

ShadesOfJae
31 augustus 2011, 18:20
Van Der Sar Scored More Goals For Ajax Than Torres Has For Chelsea - Infos | Facebook (http://www.facebook.com/VanDerSar.ScoresMoreThan.Fernando.Torres?sk=info)

Waarschijnlijk al een oudere pagina (Torres heeft er toch al eentje gescoord voor CFC, hé?), maar kom, nog altijd grappig. :p Fernando Torres won't find this page 'cause he can't find the net :D

Lamsednav
31 augustus 2011, 18:34
Best transfer:

1) Sergio Kun Agüero: Exactly what Manchester City needed. Looks like he will maintain his form from Atlético.
2) Ashley Young: Class player for Fergusons squad. Young, Nani, Rooney & Hernandez = Win
3) Juan Manuel Mata: Toptransfer for the blues. A young, fastpaced winger is all they needed. And when Lukaku proves himself to be that kind of player Chelsea wants they will have a serious shot as a PL-winner.

Worst transfer:

Emmanuel Adebayor: Not exactly the kind of player Tottenham needs in my opinion.

Best value for money:

Without any doubt, that would be John O'Shea & Wes Brown for Sunderland. Two experienced defenders from Manchester United in a team that lacked good defense last year.

Worst value for money:

Stewart Downing

Dark horse transfer:

1) Romelu Lukaku
2) Davide Santon
3) Simon Vukcevic
4) André Santos
5) Michel Vorm

"I hope he fails" transfer:

Don't want anyone to fail but if there is someone who is most likely to fail I think that will be David de Gea.

"I hope he succeeds" transfer:

Romelu Lukaku & Dedryck Boyata.

Jonas89
31 augustus 2011, 18:36
e58f1ulCcsw

:love::love::love::love:

Lamsednav
31 augustus 2011, 18:39
e58f1ulCcsw

1:41 - Lukaku - So bad ass he doesn't care if he is scratching his balls on CFCTV.

:rofl::rofl::rofl:

Timaeus
31 augustus 2011, 20:40
Best transfer:

1) Sergio Kun Agüero: Exactly what Manchester City needed. Looks like he will maintain his form from Atlético.
2) Ashley Young: Class player for Fergusons squad. Young, Nani, Rooney & Hernandez = Win
3) Juan Manuel Mata: Toptransfer for the blues. A young, fastpaced winger is all they needed. And when Lukaku proves himself to be that kind of player Chelsea wants they will have a serious shot as a PL-winner.

Worst transfer:

Emmanuel Adebayor: Not exactly the kind of player Tottenham needs in my opinion.

Best value for money:

Without any doubt, that would be John O'Shea & Wes Brown for Sunderland. Two experienced defenders from Manchester United in a team that lacked good defense last year.

Worst value for money:

Stewart Downing

Dark horse transfer:

1) Romelu Lukaku
2) Davide Santon
3) Simon Vukcevic
4) André Santos
5) Michel Vorm

"I hope he fails" transfer:

Don't want anyone to fail but if there is someone who is most likely to fail I think that will be David de Gea.

"I hope he succeeds" transfer:

Romelu Lukaku & Dedryck Boyata.

Allereerst vraag ik mij af waarom jij al je gedacht zegt over de transferperiode terwijl deze nog niet eens afgerond is. Beste transfers bespreken terwijl er nog een hele meute spelers moet toekomen en nog geen minuut hebben gespeeld lijkt me vrij voorbarig.

Daarnaast stel ik mij serieuze vragen over waarop jij je baseert om deze conclusies te trekken. Mata en Kun hebben ondanks hun doelpunt(en) amper speelminuten. Enkel over Young heb je al een deftig beeld en die kan wel efkes heersen. Waar jij Downing uithaalt, daar heb ik geen idee van. Die heeft al een paar goeie matchen gespeeld en bewijst voorlopig wel dat hij een plaats heeft in de eerste elf van Liverpool. Had je nog Oxlade-Chamberlain gezegd dan had je tenminste iets van argument.

De rest van je argumenten komen altijd neer op hetzelfde. Conclusies trekken na 3 matchen terwijl het transfervenster nog niet eens dicht is. Kom eens terug over 3 maand en breng wat betere argumenten mee.

Gavin
31 augustus 2011, 20:44
Best transfer:
.....
Boyata
:lol:

Ge gaat niet alleen hard in La liga zo te zien. =D

Lamsednav
31 augustus 2011, 21:30
Het gaat dan ook niet om conclusies, eerder voorspellingen.

Timaeus
31 augustus 2011, 21:51
Het gaat dan ook niet om conclusies, eerder voorspellingen.

Allereerst vraag ik mij af waarom jij al je gedacht zegt over de transferperiode terwijl deze nog niet eens afgerond is. Beste transfers bespreken terwijl er nog een hele meute spelers moet toekomen en nog geen minuut hebben gespeeld lijkt me vrij voorbarig.

Nogmaals ...

Jonas89
1 september 2011, 14:15
Na de transfers-periode is de kern van Chelsea niet meer zo groot, ik tel 26 spelers. De verjonging is deels ingezet... :)

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
4 David Luiz
5 Michael Essien
6 Oriol Romeu
7 Ramires
8 Frank Lampard
9 Fernando Torres
10 Juan Mata
11 Didier Drogba
12 Mikel
15 Florent Malouda
16 Raul Meireles
17 Jose Bosingwa
18 Romelu Lukaku
19 Paulo Ferreira
20 Josh McEachran
21 Salomon Kalou
22 Ross Turnbull
23 Daniel Sturridge
26 John Terry
33 Alex
34 Ryan Bertrand
39 Nicolas Anelka
40 Henrique Hilario

Gavin
4 september 2011, 16:34
Wilshere twee-drie maanden out.

Alweer eentje bij op een waslijst van blessures die bij hem zullen volgen.

Defkes
4 september 2011, 18:57
Weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar misschien dat een van jullie er al ervaring mee heeft. Ik zou graag met enkele vrienden naar Chelsea - Everton gaan zien. Moeten niet op de eerste rij zitten, gaan vooral voor de sfeer (en hopen op enkele minuten voor Lukaku/Fellaini natuurlijk :)).

Heb een maximum bedrag van 300 EUR in m'n hoofd en daar zou k graag heen- en terugreis, ticket, shirt van Lukaku voor hebben. Iemand een idee waar ik hiervoor het best terechtkan? Hoe snel ik er bij moet zijn voor de tickets, beste manier voor heen- en terugreis, enz...

Tips mag je me altijd PM'en!

fcberke
4 september 2011, 19:17
Chelsea - Everton Tickets (http://www.footballtravel.net/chelsea-everton-15102011-p-563.html?osCsid=8292ec55913e94714bb2718bd2ec06b6)

www.ChelseaMegastore.com - New Chelsea Kits 2011/12 | Chelsea Shirts from £35, Shirt Printing only £10! Worldwide Delivery from £4.95! (http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/product_browse.aspx?free_text=lukaku&category|category_root|3506=football+kits)

dat is 200 euro!

anders opteren voor uw truike in turkije te kopen?

HRM
4 september 2011, 19:46
Waarom u laten afrippen door een bureau in plaats van het zelf te regelen en veel goedkoper te houden?

Lilspanyol
4 september 2011, 20:04
anders opteren voor uw truike in turkije te kopen?

Dan moet ge al iemand hebben die ge kent die toevallig naar Turkije gaat he :p

Defkes
4 september 2011, 20:09
Waarom u laten afrippen door een bureau in plaats van het zelf te regelen en veel goedkoper te houden?

Dat was inderdaad het idee. Vandaar de vraag of iemand al iets dergelijks had gedaan en langs waar toen de tickets besteld waren, welk vervoer,...

@fcberke: +1 Thx!

Het truike wil ik wel uit de store in Chelsea, dat is toch nog net iets anders (ook al zie je het niet :)).

Hekje#
4 september 2011, 20:33
Chelsea. gaan vooral voor de sfeer

say what ?

TheRedDevils
4 september 2011, 20:44
Je zou beter naar Old Trafford gaan, goed voetbal + sfeer ;)
Kben er ook wel nog nooit geweest, kmoet er dringend eens werk van maken :unsure:

fcberke
4 september 2011, 20:46

daar is niet eens een belg te zien man :tongue:

TheRedDevils
4 september 2011, 20:51
daar is niet eens een belg te zien man :tongue:

De Laet is inderdaad uitgeleend :p
Tis niet dat Lukaku zoveel zal spelen bij Chelsea é.

Alcoholic Punk
5 september 2011, 08:18
Kben er ook wel nog nooit geweest, kmoet er dringend eens werk van maken :unsure:

Juich kben er dan al meer geweest als u :unsure: :$
Heb al naar alle clubs van de "big 4" geweest en moet toegeven dat Man U daarvan inderdaad de betere was qua sfeer en interactie.

Jonas89
5 september 2011, 09:02
say what ?

de tiental keer dat ik naar Stamford Bridge ben geweest, was de sfeer toch zéér goed :niceone:

Defkes
5 september 2011, 19:06
Sfeer van Engels voetbal opsnuiven en met een beetje geluk zien we twee Belgen in actie :) (waarvan een ex-RSCA). Gaan ook een Belgische vlag meenemen. Iemand een idee of het mogelijk is om, voor of na de wedstrijd, in de buurt te komen van de spelers? (spelersbus bvb) Als Romelu dan een Belgische vlag ziet, wil ie mss nog wel een kribbeltje op het trui'ke zetten :p.

Vedeco
5 september 2011, 19:16
Dat met die Belgische vlag werkte bij mij alleszins voor De Camargo en Daems :p

Alcoholic Punk
5 september 2011, 19:16
Sfeer van Engels voetbal opsnuiven en met een beetje geluk zien we twee Belgen in actie :) (waarvan een ex-RSCA). Gaan ook een Belgische vlag meenemen. Iemand een idee of het mogelijk is om, voor of na de wedstrijd, in de buurt te komen van de spelers? (spelersbus bvb) Als Romelu dan een Belgische vlag ziet, wil ie mss nog wel een kribbeltje op het trui'ke zetten :p.

Geen idee hoe het zit op Stamford Bridge daarmee.
Op Upton Park kan je wel aan het hekken staan van de spelersparking maar jezus wat een gedoe telkens. Gelijk nen hoop zotten elkaar plat gaan duwen aan dat hekken en roepen gelijk tienermeisjes naar spelers.
1x gedaan omdat ik nog van Ruud Boffin zijn matchtruitje moest krijgen en nooit meer.

Ze zijn blijkbaar begonnen met de veiligheidsmaatregelen omtrent Millwall - West Ham. Vandaag telefoon gehad om adres door te geven/bevestigen, tickets worden ook afzonderlijk opgestuurd.

travis.bickle
5 september 2011, 19:19
1x gedaan omdat ik nog van Ruud Boffin zijn matchtruitje moest krijgen en nooit meer.

Hoe ben je daar aangeraakt? Niet dat Ruud Boffin zo'n vedette is maar toch...

Alcoholic Punk
5 september 2011, 19:42
Gewoon gaan vragen voor de match.
Wel 2x moeten doen.
Eerste maal was in Brum maar gezien we toen de halve finale verloren en uitvak omsingeld was door politie, stewards en riot squad is hij niet tot bij ons geraakt.

Dan bij thuismatch eens eerder naar binnen gegaan (ipv pintelieren op café tot het laatste gat), hij herkende ons nog en vroeg om na de match naar daar te gaan.

Heb ook nog ergens een abonnement en ticket liggen dat door hem gesigneerd is.

HRM
5 september 2011, 19:47
Geen idee hoe het zit op Stamford Bridge daarmee.
Op Upton Park kan je wel aan het hekken staan van de spelersparking maar jezus wat een gedoe telkens. Gelijk nen hoop zotten elkaar plat gaan duwen aan dat hekken en roepen gelijk tienermeisjes naar spelers.

Ze zijn blijkbaar begonnen met de veiligheidsmaatregelen omtrent Millwall - West Ham. Vandaag telefoon gehad om adres door te geven/bevestigen, tickets worden ook afzonderlijk opgestuurd.
Gaat ge naar Mill in het bezoekersvak? En maakt ge toevallig dit jaar de verplaatsing naar Hull?

Alcoholic Punk
5 september 2011, 19:53
Gaat ge naar Mill in het bezoekersvak? En maakt ge toevallig dit jaar de verplaatsing naar Hull?

Bezoekersvak ja.

Hull nog geen idee. Waarschijnlijk niet. Wel geestige verplaatsing, 2 jaar terug gedaan. Maar ga kort daarvoor al naar Brighton en thuismatch tegen Leicester dus de rekening zal vermoedelijk nee zeggen.

HRM
5 september 2011, 20:17
Bezoekersvak ja.

Hull nog geen idee. Waarschijnlijk niet. Wel geestige verplaatsing, 2 jaar terug gedaan. Maar ga kort daarvoor al naar Brighton en thuismatch tegen Leicester dus de rekening zal vermoedelijk nee zeggen.
Ga namelijk misschien naar die wedstrijd, maar is allemaal ook nog niet zeker. Wou ook naar Brighton-West Ham, maar zit dan in Praag. Zal ik het dit jaar moeten stellen met Leeds away en Millwall thuis.

Alcoholic Punk
5 september 2011, 20:22
Zie ik u daar telkens wel.
Ben daar ook van de partij.

Al geweest naar Leeds? Zoja wat zijn daar zowat de aanraders voor en na de match en qua nachtleven? Zal dichter bij datum sowieso wel rondvragen bij mannen van Leeds zelf maar bon verschillende tips zijn altijd welkom.

Voor Brighton wel nog zien hoe we het gaan doen, alle hotels zijn al volgeboekt. Wordt dus wss nachtje doortrekken en paar uur in de voiture maffen. Wil het nachtleven daar wel eens ontdekken.

HRM
5 september 2011, 20:41
Zie ik u daar telkens wel.
Ben daar ook van de partij.

Al geweest naar Leeds? Zoja wat zijn daar zowat de aanraders voor en na de match en qua nachtleven? Zal dichter bij datum sowieso wel rondvragen bij mannen van Leeds zelf maar bon verschillende tips zijn altijd welkom.

Voor Brighton wel nog zien hoe we het gaan doen, alle hotels zijn al volgeboekt. Wordt dus wss nachtje doortrekken en paar uur in de voiture maffen. Wil het nachtleven daar wel eens ontdekken.
Ik heb het over Brighton eh. Dus weet niet waar ik je zou zien.
Leeds nog niet geweest.
Brighton is inderdaad leuk, zat daar vorige keer in van die authentieke pubs waar de Morris dancers op het straat het beste van zichzelf gaven.

Defkes
5 september 2011, 21:02
Gelijk nen hoop zotten elkaar plat gaan duwen aan dat hekken en roepen gelijk tienermeisjes naar spelers.

Believe it or not, enkele jaren geleden in een zatte bui gedaan voor Get Ready (heb een handtekening van de Glenn op een T-shirt :cool:). Als ik maw hetzelfde moet doen om een handtekening van Lukaku te krijgen, zal ik geen sec twijfelen (er vanuit gaande dat ik niet 100% nuchter in het stadion zal zitten).

Morgen komen er een paar vrienden hier naar de Rode Duivels kijken en dan gaan we Chelsea - Everton (proberen te) regelen. Als ik er geraak en een handtekening te pakken krijg, zal ik hier wel een pic posten.

Alcoholic Punk
5 september 2011, 21:11
Ik heb het over Brighton eh. Dus weet niet waar ik je zou zien.
Leeds nog niet geweest.
Brighton is inderdaad leuk, zat daar vorige keer in van die authentieke pubs waar de Morris dancers op het straat het beste van zichzelf gaven.

Met dat ge zei leeds away en millwall thuis ;)
Zal het verkeerd interpreteerd hebben.

Jonas89
6 september 2011, 08:51
Morgen komen er een paar vrienden hier naar de Rode Duivels kijken en dan gaan we Chelsea - Everton (proberen te) regelen. Als ik er geraak en een handtekening te pakken krijg, zal ik hier wel een pic posten.

Als je nog van plan bent om naar Chelsea te gaan kijken zou ik u aan raden om lid te worden (true blue), is zéér gemakkelijk om tickets te kopen. Ik ben dat al jaren en kan zonder problemen bestellen via internet

chomo
6 september 2011, 13:17
Als je nog van plan bent om naar Chelsea te gaan kijken zou ik u aan raden om lid te worden (true blue), is zéér gemakkelijk om tickets te kopen. Ik ben dat al jaren en kan zonder problemen bestellen via internet

Met die loyalty punten is het toch ni zo gemakkelijk ze, true blue of niet. Ik ben lid van Mighty Blues Belgium, door lid te zijn van een supportersvereniging heb je veel minder loyalty punten nodig, dacht dat je maar 1 gewone wedstrijd & eventueel fa cup moest gaan zien & vervolgens kan je al een topper zien. Ik ga trouwens ook naar Chelsea-Everton zien, heb gisteren de betalingsuitnodiging gekregen.

Over bij de spelers geraken (voor of na de match) lijkt het mij toch niet zo gemakkelijk, die gasten komen met hun wagens uit een ondergrondse parking gereden, die gaan niet even gaan stoppen om een handtekening te zetten ze. Als je die wilt zal je geluk moeten hebben dat er 1 of 2 wagens voor de hoofdingang geparkeerd staan, die moeten dan ff tevoet van de uitgang van het stadion tot aan hun wagen ma das maar 10 meter ofzo (vorig seizoen was dat het geval bij Anelka in de wedstrijd tegen Newcastle)

Als je ruim op tijd voor de wedstrijd in het stadion bent dan kan je eventueel wel proberen een handtekening vast te krijgen, als ze het veld komen inspecteren of opwarmen, heb al verschillende foto's gezien van leden van ons die met Lamps etc. op de foto staan in de tribunes.

Booka Shade
6 september 2011, 13:28
Toen ik 2/3 jaar geleden een thread had gestart over de Premier league enkel werd ik uitgelachen omdat het een slecht idee was en heeft volderke toen nog de thread verwijderd.

Nu zoveel tijd later is het wel een goei idee. Ik schreef toen al historie.

Alcoholic Punk
6 september 2011, 13:31
heb al verschillende foto's gezien van leden van ons die met Lamps etc. op de foto staan in de tribunes.

Hopelijk hadden ze een breedbeeld lens bij :p :ironic:

Maar ff serieus. Opwarming is inderdaad een goed moment voor zo'n dingen maar je bent natuurlijk afhankelijk van uw locatie in het stadion. Als je op de bovenste ring zit is dat niet altijd even evident. Afhankelijk van hoe de toegangen zijn natuurlijk.
Maar op Upton Park bv kan je niet in de onderste ring als je boven zit (aparte ingangen) en gade dus met uw ticketje ook niet voor de match beneden geraken voor de opwarming.

St0wned
6 september 2011, 13:33
Vermaelen 6 weken out lees ik net. Begint erg te worden bij Arsenal. De medische staf daar bestaat waarschijnlijk uit Dr. Nick en Dr. Zoidberg :p

Gavin
6 september 2011, 14:48
De medische staf daar bestaat waarschijnlijk uit Dr. Nick
James Collins | Coaching Staff | First Team | Arsenal.com (http://www.arsenal.com/first-team/coaching-staff/james-collins)

Denk die bril weg en het komt in de buurt!

Jonas89
6 september 2011, 17:08
Met die loyalty punten is het toch ni zo gemakkelijk ze, true blue of niet. Ik ben lid van Mighty Blues Belgium, door lid te zijn van een supportersvereniging heb je veel minder loyalty punten nodig, dacht dat je maar 1 gewone wedstrijd & eventueel fa cup moest gaan zien & vervolgens kan je al een topper zien. Ik ga trouwens ook naar Chelsea-Everton zien, heb gisteren de betalingsuitnodiging gekregen.

Dat is natuurlijk ook een goede optie, lid worden bij de Mighty Blues Belgium. Maar ik verkies nog liever alleen te gaan (of met vrienden/vriendin) en dan boek ik er altijd een hotel bij voor 1 nacht. Alé, zeg maar een klein citytrip'ke.:p + ik reis de helft goedkoper met de Eurostar....

HRM
6 september 2011, 19:16
Iemand die ik ken zag op Man City de vader van Kompany lopen, heeft die aangesproken en dien mens heeft de rest geregeld. Kon mee naar Kompany en is op de foto geweest met onder andere Silva. Heeft ook de nummer gekregen van papa Kompany. Dus gewoon Roger Lukaku stalken en het komt wel in orde.

Alcoholic Punk
9 september 2011, 17:07
haha, kreeg vandaag reclame doorgestuurd van 1 of ander reisbureau dat toeristentrips organiseerd voor millwall - west ham en west ham - millwall :rofl:

Lijken mij echt de wedstrijden om toeristen naar toe te sturen voor een "authentieke Engelse sfeer" die ze beloven :lol:

En nog bijna 300 knotsen ook.

Ik blijf wel bij mijn eigen trip van 60 euro en wetende aan wat ik mij mag verwachten.

Truman'
9 september 2011, 17:19
haha, kreeg vandaag reclame doorgestuurd van 1 of ander reisbureau dat toeristentrips organiseerd voor millwall - west ham en west ham - millwall :rofl:

Lijken mij echt de wedstrijden om toeristen naar toe te sturen voor een "authentieke Engelse sfeer" die ze beloven :lol:

En nog bijna 300 knotsen ook.

Ik blijf wel bij mijn eigen trip van 60 euro en wetende aan wat ik mij mag verwachten.

mail dat toch vriendelijk trug ;)

Alcoholic Punk
9 september 2011, 17:24
Ach weet toch al wat ze gaan terugsturen dus is de moeite niet.
En mezelf kennende heb ik de neiging om in dergelijke mails net iets te sarcastisch te zijn.

Lamsednav
10 september 2011, 15:17
City squad vs Wigan: Hart, Richards, Kompany (c), Lescott, Clichy, Yaya, Milner, A. Johnson, Silva, Aguero, Tevez

Nasri & Dzeko op de bank.

Lamsednav
10 september 2011, 15:36
Lukaku niet op het veld of op de bank bij Chelsea.

bardok--
10 september 2011, 15:36
CHELSEA: Cech, Bosingwa, Terry, Ivanovic, Cole, Ramires, Lampard, Meireles, Mata, Sturridge, Anelka... Subs: Hilario, David Luiz, Romeu, Malouda, McEachran, Torres, Kalou.

Geen lukaku, begrijpelijk na de wedstrijden bij de RD.
Terug Kalou :(

Clouds&Cereals
10 september 2011, 15:42
Jammer maar wel leuk dat Josh & Romeu op de bank zitten, kijk uit naar hun invalbeurt

Jonas89
10 september 2011, 15:44
Jammer maar wel leuk dat Josh & Romeu op de bank zitten, kijk uit naar hun invalbeurt

²

maar ik denk dat Malouda, Torres & Kalou de invallers zullen zijn

Clouds&Cereals
10 september 2011, 15:59
Ik zie een van hun 2 toch speelminuten maken + Luiz & dan wss Torres

Jonas89
10 september 2011, 16:09
Moet toch voor Torres erom knagen dat hij niet meer scoort, nu vandaag op de bank en bij Spanje zelf niet geselecteerd

MarcelDeNeudt
10 september 2011, 16:15
Heeft iemand een fatsoenlijke sopcast-stream voor Chelsea?

Racing_Genk
10 september 2011, 16:18
Kan er niet gewoon een sticky topic gemaakt worden met alle sites met livestreams ofzo? :p

Want ik moet ook steeds opnieuw vragen naar streams...

chomo
10 september 2011, 16:19
Terry :D 0-1, dikke vrije trap van Mata ook, grappig hoe Mignolet reageert op die vrije trap :D

MarcelDeNeudt
10 september 2011, 16:20
Kan er niet gewoon een sticky topic gemaakt worden met alle sites met livestreams ofzo? :p

Want ik moet ook steeds opnieuw vragen naar streams...

Normaal gebruik ik altijd fromsport/sportlemon, maar die werkt maar half z'n gat vandaag.

chomo
10 september 2011, 16:23
2 voeten vooruit :s vuile rosse

Racing_Genk
10 september 2011, 16:33
Sport-livez.com || Channel 2 (http://sports-livez.com/channel/ch-2.php)

Dees ziet er degelijk uit :p

Tremium
10 september 2011, 17:03
Zware blunder van de keeper van Swansea. 1-0 Arsenal bij rust. Arshavin ziet er goed uit vandaag, Walcott moet echt wel is gaan leren voorzetten en op doel schieten.

'k Zie Arsenal slechts nog 1x scoren, Swansea verdedigt vrij goed.

chomo
10 september 2011, 17:09
0-2 Sturridge

pie-jie
10 september 2011, 17:11
iemand streamke voor aston villa?

Lamsednav
10 september 2011, 17:22
Agüero 2-0, wa ne held!

Boromir
10 september 2011, 17:30
Link Arsenal iemand?

Tremium
10 september 2011, 17:37
Channel 1 (http://www.epl433.com/channel-1.php) wel niet in het engels :unsure: al de rest werkt bij mij niet :p

Lamsednav
10 september 2011, 17:37
Agüero 3-0 :love:

ShadesOfJae
10 september 2011, 17:40
Waarom speelt Dzeko niet?

Kiiilerke
10 september 2011, 17:42
enorme goede koop van city:)

Lamsednav
10 september 2011, 17:47
Waarom speelt Dzeko niet?

Sparen voor Napoli denk ik..

FromZero2Hero
10 september 2011, 17:48
Ding dong 1-2

TheRedDevils
10 september 2011, 18:36
Chicarito :D

Hij start eens en scoort meteen.

Truman'
10 september 2011, 18:43
Liverpool schande man.

NightFlyer
10 september 2011, 18:43
wat een vuile speler die Davies. Cleverly er al af gestampt en nu nog is vol door op evra zijn enkel ook.

Lilspanyol
10 september 2011, 18:47
Liverpool schande man.

Leve het betonvoetbal! :unsure:

TheRedDevils
10 september 2011, 18:52
Op naar de 0-3!

hawkeye_bel
10 september 2011, 18:52
0-2, Rooney :)
EDIT: 0-3 :D

TheRedDevils
10 september 2011, 18:55
ROONEY :D

Lekker van Jones.

travis.bickle
10 september 2011, 18:57
Hoe doet Boyata het?

Cookie Monsta
10 september 2011, 18:57
Man. U. for champion dit seizoen? :D

chomo
10 september 2011, 19:03
Pfff bolton wtf lol, 0-3 na 20 minuten :oink: Utd oogt wel enorm sterk.

hawkeye_bel
10 september 2011, 19:49
Hernandez :applause:
EDIT: 0-5, hattrick Rooney :D.
Wat een cross van Giggs :love:

TheRedDevils
10 september 2011, 20:08
Ga even eten en mis 2 doelpunten :sop:

Giggs weer aan het heersen? :cool:

St0wned
10 september 2011, 20:22
Liverpool schande man.

Stoke uit is altijd moeilijk, dan kwam er nog bij dat we geen beetje geluk hadden en dat alle beslissingen van de ref tegen ons waren. maar onze afwerking was dan ook piss poor. Kvind wel dat we op zijn minst 1 penalty verdienden, stoke blokte in de box minimum 3 keer de bal met de hand.
Volgens mij mocht die match nog eens 90 minuten duren en dan hadden we nog geen doelpunt kunnen maken. Je hebt zo van die dagen... :puke:

mtm
10 september 2011, 20:55
Allez, het is weer dwaasheid alom overal precies. Omdat City en United op dit moment alles winnen met zware en overtuigende cijfers, is de Premier League ineens even belachelijk als La Liga.

Ik haat al die onnozele journalisten die vorig jaar nog bergen kritiek hadden op Mancini en City en dan nu zo zever verkopen. Het seizoen is ocharme pas begonnen en om nog maar enige vergelijking met La Liga te verkondigen, moeten United en City de boel nog 3 jaar kapot heersen.

Nu eens zien wat Liverpool allemaal heeft uitgestoken. Blijkbaar superslecht afgewerkt en wat tegenslag. Maar ik lees tenminste dat het spel weer goed was, dus geen zorgen. Zolang Truman zich nog interesseert in wat Liverpool doet, zit het wel snor!

Time
10 september 2011, 23:47
Die goal in Sunderland-Chelsea leek zo smal. Gezichtsbedrog? :/

Alcoholic Punk
11 september 2011, 10:20
Eindelijk thuis gewonnen.
4-3 tegen Pompey, moet beelden nog zien dus kan me nog niet uitspreken over het wedstrijdbeeld.
Wel goed dat we thuis winnen, extra vertrouwen tanken voor volgende week. Want dat is de belangrijkste match van het seizoen.

mtm
11 september 2011, 11:08
Suarez is fokking zalig :lol:.

Bij die fase waar Liverpool 5 keer na mekaar op doel kan schieten, staat hij constant vrij maar krijgt de bal niet. Uiteindelijk gaat die uit in corner en dan klopt Suarez gelijk een wilde op de grond, lachen.

Alcoholic Punk
11 september 2011, 11:22
Beelden gezien, verdiende overwinning me dunkt.
Wel lichte penalty meegekregen.

Lawrence terecht rood (verdiende zelfs meteen rood voor die 2de overtreding). Piqionne ook rood maar wat onduidelijk.

Lansbury scoort op debuut.
Schitterende goal van Cole.

Ben tevreden. Op naar volgende week.

Didierke10
11 september 2011, 11:23
0-2 Sturridge

Brilliante goal wel van Sturridge.

travis.bickle
11 september 2011, 11:30
Beelden gezien, verdiende overwinning me dunkt.
Wel lichte penalty meegekregen.

Lawrence terecht rood (verdiende zelfs meteen rood voor die 2de overtreding). Piqionne ook rood maar wat onduidelijk.

Lansbury scoort op debuut.
Schitterende goal van Cole.

Ben tevreden. Op naar volgende week.

Guy Demel al meegespeeld? Lijkt wel een dikke transfer op het eerste zicht.

Didierke10
11 september 2011, 11:40
Is Cleverley bij United eigenlijk lang out of niet?

Alcoholic Punk
11 september 2011, 12:08
Guy Demel al meegespeeld? Lijkt wel een dikke transfer op het eerste zicht.

Nope.
Van de nieuwe jongens heeft enkel Lansbury gestart en Bentley ingevallen.
Lijkt mij ook een goeie aanwinst.

-Steve-
11 september 2011, 12:10
Is Cleverley bij United eigenlijk lang out of niet?

Nog geen duidelijkheid dacht ik. Waarschijnlijk iets gebroken in zijn voet, zal dus wel een tijdje out zijn.

mtm
11 september 2011, 12:17
Ik begrijp waarom ge van Upson af wou Alcoholic Punk. Wat een absolute rukspeler, kan geen zak voetballen, enkel goed om dwaze overtredingen te maken en zich voor te bal te gooien. Ideale speler voor Stoke, daar moet ge vooral duels kunnen winnen en een peer op de bal kunnen geven.

Sterk verdedigd van die mannen, maar één ding begrijp ik wel niet. Het is hun goed recht om bij elk schot, elke actie, elke voorzet voor/op de bal te vliegen, maar als die dan tegen hun armen komt, is dat toch gewoon hands. Dat is nu eenmaal het risico van zo een block te zetten. Ik kan Dalglish zijn reactie perfect volgen.

Alcoholic Punk
11 september 2011, 12:37
Ik begrijp waarom ge van Upson af wou Alcoholic Punk. Wat een absolute rukspeler, kan geen zak voetballen, enkel goed om dwaze overtredingen te maken en zich voor te bal te gooien. Ideale speler voor Stoke, daar moet ge vooral duels kunnen winnen en een peer op de bal kunnen geven.

Sterk verdedigd van die mannen, maar één ding begrijp ik wel niet. Het is hun goed recht om bij elk schot, elke actie, elke voorzet voor/op de bal te vliegen, maar als die dan tegen hun armen komt, is dat toch gewoon hands. Dat is nu eenmaal het risico van zo een block te zetten. Ik kan Dalglish zijn reactie perfect volgen.

Upson heeft lang veel betekend voor ons maar was nu toch al een seizoen of 2 op de sukkel en kon niet meer mee. Vandaar.

Zo'n ballen zijn altijd discussiepunten. Wij hebben gisteren zo een penalty gekregen. Commentaar op football league show was: geen penalty, aangeschoten bal.
Zeiden er dan ook bij dat men er wel rechtlijniger in moet zijn en verwezen naar jullie match. Moet ze daarin volgen, je hangt nu teveel af van de ref en zijn interpretatie daarin.

Weebl
11 september 2011, 13:39
Ik hoop dat ze Boyata niet afrekenen op deze match, want als hij op de RB mag blijven spelen, geeft Leekens hem mss ook nog eens een kans. Heb toch veel vertrouwen in die jongen, ik hoop dat hij zich kan bewijzen.

Jepjep
11 september 2011, 13:49
heeft boyata het zo slecht gedaan?

Weebl
11 september 2011, 13:50
Je moet die samenvattingen eens zien.
Maar ja, tegen Man Utd..

Jepjep
11 september 2011, 13:52
ja, ik heb maotd gezien, maar heel die verdediging van bolton trok op niets. hij liet zich bij een actie van nani wel te makkelijk uitspelen waaruit een goal voortkwam.

chomo
11 september 2011, 16:11
ja, ik heb maotd gezien, maar heel die verdediging van bolton trok op niets. hij liet zich bij een actie van nani wel te makkelijk uitspelen waaruit een goal voortkwam.

Idd, kwil niets afdoen van de prestatie van UTD ma die verdediging van Bolton was gewoon een zeef, kheb zelden een ploeg zo slecht zien verdedigen. Die Cahil trouwens ook, Spurs & Arsenal zaten daarachter ma die speelde echt een draak van een wedstrijd ze. Denk dat 3 van de United goals simpel konden worden verdedigd.

Mudi
11 september 2011, 16:43
Wat een slechte wedstrijd van Arsenal. Maar ja, de 3 punten zijn binnen en dat telt op dit moment. Volgende wedstrijd is in Dortmund. Ik verwacht er niet teveel van. Maar ja, Dortmund kent ook een moeilijke start, dus wie weet.

Over de nieuwe aankopen die gespeeld hebben:
Arteta is al veel beter dan Ramsey, Diaby of Rosicky op die positie. Niet een topaankoop, maar wel ene die noodzakelijk was. Mss moet Wenger eens 4-4-2 spelen met Arteta die diep speelt. Tegen Swansea liepen Ramsey, Frimpong en Arteta elkaar onder de voeten.
Over Mertesacker ben ik pessimistisch. Te traag voor het hoge spel van Arsenal en met hem in de defensie zijn we zeer kwetsbaar voor ballen achter de defensie. Tegen Dortmund zal dit zeer goed merkbaar zijn.

Dan heb ik me enorm geërgerd aan Walcott. Ik roep al jaren dat hij enorm beperkt is en dat we een ander vleugelaanvaller nodig hebben. Ik begrijp nog steeds niet wat Wenger in hem als een AML ziet. Hij kan zijn man niet voorbij, kan geen goede inzet geven en heeft 0,0% verstand van voetbal.

@Alcoholic Punk
Hoe speelde Lansbury? Hij heeft blijkbaar gescoord en de penalty veroorzaakt? Op welke positie speelt hij trouwens bij West Ham? En heeft West Ham eigenlijk een optie tot koop afgedwongen?

mtm
11 september 2011, 17:24
Hernandez is gewoon klasse. Als verdediger zou dat één van de spitsen zijn waar ik het minst graag tegenover sta.

hawkeye_bel
11 september 2011, 20:14
Nog geen duidelijkheid dacht ik. Waarschijnlijk iets gebroken in zijn voet, zal dus wel een tijdje out zijn.

4 weken out
BBC Sport - Man Utd's Tom Cleverley faces month out with ligament damage (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14868722.stm)

Jepjep
11 september 2011, 23:10
de laet zag er niet goed uit bij de 0-1 van west brom.

Alcoholic Punk
12 september 2011, 08:48
@Alcoholic Punk
Hoe speelde Lansbury? Hij heeft blijkbaar gescoord en de penalty veroorzaakt? Op welke positie speelt hij trouwens bij West Ham? En heeft West Ham eigenlijk een optie tot koop afgedwongen?

Ik kan me enkel basseren op een samenvatting daar ik niet op de match was. Speelde op basis daarvan zeker niet slecht en doet wat ik van hem had verwacht. Speelde centraal op het middenveld met als opdracht meer aanvallend ingesteld te zijn.

Heeft inderdaad gescoord, penalty afgedwongen is veel gezegd. Trapt en bal raakt vanop wel korte afstand hand van verdediger. Velen zouden het niet fluiten (ikzelf waarschijnlijk ook niet). Maar bon eerlijk is eerlijk kga er niet over klagen :p)

Denk niet dat we een aankoopoptie hebben. Al heeft ie zelf al laten weten niet weigerachtig te staan tov een permanente move.

hoogtepunten: http://www.youtube.com/watch?v=1AFa4jZBCq8

Maidrion
12 september 2011, 19:49
Je kan zeggen wat je wil over het geldsmijterij maar die acties bij City soms :drool:

Jonas89
12 september 2011, 21:26
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14886771.stm

Aan één kant heeft hij gelijk, Chelsea speelt dit seizoen (en vorig seizoen ook al) zeer traag/saai voetbal, maar je directe ploegmaten commentaar geven. El Nino opletten of je hebt iedereen tegen u....

Tyfius
12 september 2011, 21:30
Iemand al een idee wie die PL voetballer is die positief getest zou hebben op cocaine?

|steven|
12 september 2011, 21:40
hoogtepunten: http://www.youtube.com/watch?v=1AFa4jZBCq8
Blijf zo'n dingen posten! :)

Iemand al een idee wie die PL voetballer is die positief getest zou hebben op cocaine?
Ik weet van niets, maar wilde gok: Barton of Caroll?

Gavin
12 september 2011, 21:43

Garry O'Connor - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Garry_O'Connor)

mtm
12 september 2011, 21:44
2000 euro op het feit dat Torres bij het huidige Liverpool opnieuw dé topspits zou zijn.

Chelsea is niet echt een club voor hem, ik denk dat die wel lichtjes baalt van zijn overstap. Het grote verschil is gewoon dat bij Liverpool de ploeg rond hem gebouwd was. Bij Chelsea moet hij in een systeem spelen dat niet voor hem past en waarbij de spelers rond hem ook niet optimaal renderen.

BleKKie
12 september 2011, 21:59
Hij mag direct terugkomen van mij :love:

chomo
13 september 2011, 00:31
Torres moet verstandiger zijn en zoiets niet in de media zeggen maar hij heeft wel overschot van gelijk. Dat middenveld is te traag, teveel controlerende spelers en geen creatieve geesten. Tgaat al wa beter dankzij het loopvermogen & druk naar voren van een speler als Ramires maar de sleutel ligt bij spelers zoals Mata, technisch, veel voetballend vermogen en imo. perfect om een speler als Torres aan te spelen. Mata - Torres/Drogba - Sturridge lijkt mij ideaal.

Jonas89
13 september 2011, 08:56
Gelukkig brengt Mata iets meer snelheid in hun spel

Booka Shade
13 september 2011, 10:31
Wie is nu feitelijk de coke-snuivend persoon? :p

Edit: nvm ik zie nu net Gavin zijn post.

Alcoholic Punk
13 september 2011, 10:50
Blijf zo'n dingen posten! :)

Als ik er vind zal ik dat zeker doen. Het is niet altijd even evident om beelden van de championship te vinden.
Er zijn telkens wel highlights op BBC site maar ze laten streaming niet toe vanuit België :(

Dit weekend hate game :woohoo:

St0wned
13 september 2011, 14:53
2000 euro op het feit dat Torres bij het huidige Liverpool opnieuw dé topspits zou zijn.

Chelsea is niet echt een club voor hem, ik denk dat die wel lichtjes baalt van zijn overstap. Het grote verschil is gewoon dat bij Liverpool de ploeg rond hem gebouwd was. Bij Chelsea moet hij in een systeem spelen dat niet voor hem past en waarbij de spelers rond hem ook niet optimaal renderen.

Torres heeft Gerrard nodig om goed te draaien :D

Alcoholic Punk
13 september 2011, 15:16
De terugkeer van een Londense voetbaloorlog - VoetbalPrimeur.nl (http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/178996/De_terugkeer_van_een_Londense_voetbaloorlog.html)

Allé blijkbaar ligt Upton Park in Wigan (zie hun referentie naar het vliegtuig met de vlag "Avram Grant, Millwall legend" die door Millwall werd ingehuurd)

HRM
13 september 2011, 15:43
De terugkeer van een Londense voetbaloorlog - VoetbalPrimeur.nl (http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/178996/De_terugkeer_van_een_Londense_voetbaloorlog.html)

Allé blijkbaar ligt Upton Park in Wigan (zie hun referentie naar het vliegtuig met de vlag "Avram Grant, Millwall legend" die door Millwall werd ingehuurd)
In dat artikel wordt er ook gesproken over de verhuis. Is dat nu al zeker? Is de FA dan van plan om een uitzondering te maken op zijn eigen regels? Want dan moet ik dit jaar sowieso nog op Upton Park geraken.

Alcoholic Punk
13 september 2011, 15:52
In dat artikel wordt er ook gesproken over de verhuis. Is dat nu al zeker? Is de FA dan van plan om een uitzondering te maken op zijn eigen regels? Want dan moet ik dit jaar sowieso nog op Upton Park geraken.

Voor de moment staat die verhuis nog altijd gepland. Zijn inderdaad wel wat procedures en rechtszaken aan de gang.
Al heeft het commitee op 22 augustus hun keuze voor West Ham bevestigd.

Heb je meer info over dat van de FA? Ben eerlijk volg gans de soap rond het stadion niet echt op de voet dus ben niet echt mee :)

Rivfader
13 september 2011, 16:12

Dikke ². ook het feit dat Lampard niet zo ondersteunend werkt bij hem zoals Gerrard deed bij Liverpool speelt hem parten.

Was hij maar gebleven. :sad:

St0wned
13 september 2011, 17:57
Dikke ². ook het feit dat Lampard niet zo ondersteunend werkt bij hem zoals Gerrard deed bij Liverpool speelt hem parten.

Was hij maar gebleven. :sad:

Geef me toch maar Suarez, een speler die er elke match 200% voor gaat :love:

Rogue
13 september 2011, 18:33
Op welke site kan ik volgens jullie kwaliteitsvolle verslagen in het Engels vinden van wedstrijden uit de PL? 't Is om bijles te geven aan iemand.

Weebl
13 september 2011, 18:34
Op welke site kan ik volgens jullie kwaliteitsvolle verslagen in het Engels vinden van wedstrijden uit de PL? 't Is om bijles te geven aan iemand.

Probeer footytube eens.

Rogue
13 september 2011, 18:45
Mercikes :).

Kiiilerke
13 september 2011, 19:26

ja maar diene mist wel een paar vijzen hoor

Rivfader
13 september 2011, 19:29

Suarez heeft zijn start in ieder geval niet gemist. Spijtig dat hij die kans tegen Stoke City gemist heeft.

HRM
13 september 2011, 19:29
Voor de moment staat die verhuis nog altijd gepland. Zijn inderdaad wel wat procedures en rechtszaken aan de gang.
Al heeft het commitee op 22 augustus hun keuze voor West Ham bevestigd.

Heb je meer info over dat van de FA? Ben eerlijk volg gans de soap rond het stadion niet echt op de voet dus ben niet echt mee :)
Normaal mag een club niet in een stadion gaan spelen dat binnen de twee kilometer ligt van een bestaande League-club. De afstand tussen het Olympisch stadion en Leyton Orient zou minder dan twee kilometer zijn. Veel meer weet ik er ook niet van, ben dat vorig jaar te weten gekomen toen ik in Londen was.

Alcoholic Punk
13 september 2011, 20:51
Normaal mag een club niet in een stadion gaan spelen dat binnen de twee kilometer ligt van een bestaande League-club. De afstand tussen het Olympisch stadion en Leyton Orient zou minder dan twee kilometer zijn. Veel meer weet ik er ook niet van, ben dat vorig jaar te weten gekomen toen ik in Londen was.

Ooh ja juist. Is 1 van de argumenten waarmee Leyton Orient het stadium probeert te krijgen.
Niet meer aan gedacht en dacht dat er meer aan de hand was.

Denk dat ze hier wel uitzondering zullen voor maken. Maar voor mij hoeft het niet :)

Alcoholic Punk
15 september 2011, 11:40
2 days 'till Millwall :)

HRM
15 september 2011, 11:43
Iedereen staat strak precies. Die kaarten die opduiken op jullie fora in de Millwall-vakken. Ze gaan ze zoeken blijkbaar. Mijn maten gaan al van 's morgens op stap met de jongens van Mill, ben eens benieuwd.

Alcoholic Punk
15 september 2011, 11:53
Ik loop ook al ganse week op toppen van mijn tenen.
Dat er van ons in thuisvakken gingen zitten was te verwachten. Zal in februari ook gebeuren.

Dat ze dan doelwit zijn is ook logisch.

Wij gaan er ook al vroeg zijn (rond 9u30 locale tijd in londen) maar bon met zo'n vroege kick off ook nodig.

HRM
15 september 2011, 12:30
Ik loop ook al ganse week op toppen van mijn tenen.
Dat er van ons in thuisvakken gingen zitten was te verwachten. Zal in februari ook gebeuren.

Dat ze dan doelwit zijn is ook logisch.

Wij gaan er ook al vroeg zijn (rond 9u30 locale tijd in londen) maar bon met zo'n vroege kick off ook nodig.
Dan hebt ge misschien dezelfde shuttle.

Alcoholic Punk
15 september 2011, 14:45
Dan hebt ge misschien dezelfde shuttle.

7u50 onze tijd in Calais.
We gaan uiteraard wel niet in de buurt parkeren ;)
Dus gaan wel later dan hen aankomen.

bardok--
15 september 2011, 16:06
cWfD69fDYCI&

Lukaku zijne smile :p

Jepjep
15 september 2011, 16:35
lol, bij de commentaren stond dit : meireles has a boner 0:39 :D lol

is nog waar ook :rofl:

Rivfader
16 september 2011, 14:57
Rafael van der Vaart(hamstring), Aaron Lennon(groin), William Gallas(calf), Tom Huddlestone(ankle), Steven Pienaar(groin), Ledley King(knee), Michael Dawson(Achilles), Sando(knee)---Totenham injuries. .

Als Liverpool deze match niet wint word ik zot.

mtm
16 september 2011, 16:57
Als Liverpool deze match niet wint word ik zot.

Onderschat de boel maar niet. Enkel Dawson en Sandro zijn definitief out, de rest ondergaat nog allemaal wat tests voor de wedstrijd, dus verwacht er maar een paar daarvan aan de aftrap.

Bovendien zullen die mannen wel gebrand zijn op een overwinning na hun zwakke start in de competitie en die vernedering tegen City. Het zal alvast geen makkelijke wedstrijd worden.

Gerrard is terug fit trouwens, na 7 maanden blessureleed! Mogelijk zit hij al in de kern voor Spurs, anders zal het zijn voor de League Cup tegen Brighton op woensdag. Supernieuws.

Alcoholic Punk
16 september 2011, 17:43
Als Dalglish slim is spaart hij Gerrard morgen. Kwestie van hem rustig te laten terugkeren.

Op zich zie ik jullie daar wel winnen maar zoals je zegt niet te fel van de toren blazen.

Hier nemen de zenuwen meer en meer toe.
Alvast alcoholverbod in het stadion (gelukkig heb ik nen bak stella mee voor onderweg).
Op papier zijn wij ook de betere ploeg maar in zo'n wedstrijd maakt dat niets uit. Het is ook al van 1988 geleden dat wij nog hebben kunnen winnen op Millwall + ze gaan er ook alles aandoen om het zo intimiderend mogelijk te maken.

mtm
16 september 2011, 22:48
Everton: geen zak geld om transfers te doen, maar nu wel de fans terugbetalen die een truitje van Arteta of Beckford hadden gekocht.

... :lol:

Hekje#
16 september 2011, 23:09
3/12 als er zondag verloren wordt tegen L'pool. Redelijk wa blessureleed (surprise surprise?). Maar ik zie het niet al te somber in, het is mogelijk.

chomo
17 september 2011, 14:26
GVd, nu zit die sukkel van ne Frimpong ni in de selectie, weeral schitterend voor mijn Fantasy team :doh:

travis.bickle
17 september 2011, 14:28
Iemand Millwall-West Ham United aan het volgen?

mojojojo
17 september 2011, 14:30
dat egoïstische moet er toch nog uit bij gervinho ze, begint op m'n zenuwen te werken

Truman'
17 september 2011, 14:50
Ze staan toch netjes voor de gunners

TheRedDevils
17 september 2011, 14:53
Ze staan toch netjes voor de gunners

2-2, owngoal :D

NemesisBE
17 september 2011, 14:55
Wenger z'n geluk moet toch ooit eens starten?

TheRedDevils
17 september 2011, 14:56
Hupla, bijna 3-2. Aiai :D

Edit : en 3-2! Net buitenspel wel denk ik. Haha, Wenger toch!

Radbraker
17 september 2011, 15:04
EPIC !

TheRedDevils
17 september 2011, 15:12
4-2 :rofl:

exo
17 september 2011, 15:12
Man man, Arsenal kijken doet gewoon pijn heden ten dage... :sad:

Jonas89
17 september 2011, 15:13
Wenger, volgende keer Song & Koscielny in de spits zetten ;)

Jonas89
17 september 2011, 15:28
Al bij al toch een mooi match'ke

dacuba
17 september 2011, 15:41
Fijn matchke om te zien als neutrale supporter!

Radbraker
17 september 2011, 15:52
Puni is not amused

travis.bickle
17 september 2011, 15:54
Millwall-West Ham is 0-0 gebleven.

NemesisBE
17 september 2011, 15:56
En, vechten nu?

MmoRpgGuy
17 september 2011, 16:40
everton wigan is op 1-1 gekomen :)

Phil Jagielka op assist van tim cahill

chomo
17 september 2011, 16:53
Arsenal das echt triestig ze, hoe kan je nu zo fckin slecht spelen... die eerste owngoal vond ik al vrij dom ma kan ik nog ergens begrijpen ma die 2de wtf Koscielny, die stampt hem er precies met opzet in :lol:

Tsommy
17 september 2011, 16:59
2 keer gewoon pech. Dat heeft niks met slecht spelen te maken dat. Dont overdo it.
Gervinho had 2 x eens niet zo egoistisch moeten zijn en het had 1 - 3 of zelfs 1 - 4 tijdens de rust kunnen zijn. 1ste helft was heus niet zo slecht.

Arsenal heeft pech gehad. 1 offside goal van yakubu imo en 2 owngoals tja..

Gavin
17 september 2011, 17:08
Arsene Wenger: "Overall we lost a game where we scored six goals and that's quite disappointing."

Komt van twee journalisten, en ze lijken niet sarcastisch te zijn, dus ... :D

TheRedDevils
17 september 2011, 17:16
I feel sorry for Arsenal, they have been dealing with the 8-2 wordplay jokes 4-3 weeks now

:D:D

Hekje#
17 september 2011, 17:25
wtf, eerste keer dat ik Klasnic in mn fantasy league zet, direkt rood :p
Jagielka is dan wel weer nice.

En Arsenal, man man. Van kwaad naar erger :D

MmoRpgGuy
17 september 2011, 18:05
everton-wigan 3-1

dacuba
17 september 2011, 18:05
Fellaini pakt precies nog altijd gemakkelijk een kaart. :/

puni
17 september 2011, 18:17
Puni is not amused

Pardon?

Truman'
17 september 2011, 18:28
Ocharme arsenal :-)

mtm
17 september 2011, 18:32
Pardon?

De gelijkenis tussen Barcelona en Arsenal is rap gemaakt...

|steven|
17 september 2011, 19:28
I feel sorry for Arsenal, they have been dealing with the 8-2 wordplay jokes 4-3 weeks now

:D:D

Dat komt van Rio Ferdinand. De wanker ;)

Lachen met uw collega's is behoorlijk laag. Zo'n 'ludieke' opmerkingen dienen supporters te maken.

Het was weer eens een vreemde match. 1ste helft was best nog goed. Maar Mertesacker blinkt voorlopig ook uit in foutieve posities bekleden. 2 domme owngoals, Gevinho die te egoïstisch is. Arshavin die zijn kans blijft krijgen, ook al speelt die als een vod. Walcott passeert ook geen man. Die "jonge" Santos lijkt aanvallend wel iets bij te brengen.

Dit Arsenal heeft nog veel tijd nodig om weer op wat niveau te zijn. Hopen dat het betert wanneer Wilshere en Vermaelen terug zijn.

simeo
17 september 2011, 19:39
Die Santos is wel niet jong :wtf: 28 jaar ...
Mertesacker is gewoon niet goed genoeg voor een Engelse topploeg.

|steven|
17 september 2011, 19:42
Die Santos is wel niet jong :wtf: 28 jaar ...

Hmm, dat is ook juist :)

mtm
17 september 2011, 19:57
Koscielny precies ook nog altijd ne duts? Heeft even een goede periode gehad vorig seizoen (toen die bijvoorbeeld super speelde tegen Barcelona), maar tot nog toe exact wat ik ervan verwacht had.

BeeLz
18 september 2011, 02:32
Dat komt van Rio Ferdinand. De wanker ;)

Lachen met uw collega's is behoorlijk laag. Zo'n 'ludieke' opmerkingen dienen supporters te maken.

Was een retweet van iemand anders, in zijn andere tweets is hij veel neutraler en steunt hij Wenger ook.

Jonas89
18 september 2011, 10:20
Het blijft heerlijk om Barton zijn twitter te lezen :bow:

Twitter (http://twitter.com/#!/Joey7Barton)

I bet u Kelvin Henry feels like an idiot again today. He should just keep his trap firmly shut. #sundayleagueplayer

"Wolves snubbed me" I read in this morning papers hahahahahaha....don't know what Mick's been smoking......#hesoffhisbarnet #porkypies

dacuba
18 september 2011, 10:46
Ik zou graag Fulham - City zien! Straks es voor een linkske zoeken.

Alcoholic Punk
18 september 2011, 10:53
Most boring derby game ever.
Match trok op geen reet en supporters ook niet.
Geen enkel moment was de Millwall aanhang intimiterend (wat je toch van hen verwacht). Onze aanhang was ook gene vetten, volgens mij hebben ze bij de ticket office schiftingen gehouden voor wie tickets kreeg. Kzag meer oude vandagen en "klein" mannen dan iets anders.

Dit was geen millwall - west ham maar een match uit de provinciale.
Hopelijk moet diene Lee Mason ons niet teveel meer fluiten, al 2de keer dat die geen rood geeft terwijl hij moet.

Match om snel te vergeten dus.

Jonas89
18 september 2011, 10:53
Mijn Pronostiek'ske voor Man Utd-Chelsea, 3-1

Als Chelsea-fan zou ik graag winnen op Utd maar als je realistisch bent is dat een onmogelijke opdracht

Didierke10
18 september 2011, 11:55
Mijn Pronostiek'ske voor Man Utd-Chelsea, 3-1

Als Chelsea-fan zou ik graag winnen op Utd maar als je realistisch bent is dat een onmogelijke opdracht

Bij mij staat een nederlaag ook al ingecalculeerd.
Zal een heel zware match worden voor Chelsea vrees ik alhoewel chance dat Luiz terug is, is stukken beter als krabber Alex.

camino
18 september 2011, 12:18
Ik verwacht alvast leukere pot voetbal vandaag dan barca-osasuna.

chomo
18 september 2011, 12:31
Ksnap niet waarom jullie denken dat Chelsea een pak rammel gaat krijgen ze, United mag dan sterk presteren momenteel, maar dat doet Chelsea de laatste weken toch ook? Chelsea heeft duidelijk met minder gemak gewonnen maar 2 van hun tegenstanders waren dan ook betonploegen, United wint gemakkelijk maar wel tegen ploegen die momenteel totaal uit vorm zijn, klinkt mss raar als je die namen ziet, United & Spurs bvb. maar de rangschikking spreekt boekdelen. Een United in vorm is enkele klasses te goed voor zulke ploegen als die een dipje hebben. Chelsea speelt imo ook goed, niet zo impressionant als Utd maar ze maken zeker een kans op Old Trafford. Ik verwacht een close game met een licht voordeel voor United. Juan Mata :love: zal het doen vandaag!

Chelsea is trouwens de ploeg die het meeste punten wist te rapen op Old trafford door de jaren heen!

Lilspanyol
18 september 2011, 12:35
Ik verwacht alvast leukere pot voetbal vandaag dan barca-osasuna.

We weten het nu al dat gij die match niet graag ziet, zit niet in elk topic erover te zagen en kijk naar de matchen die u wel interesseren.

dacuba
18 september 2011, 12:38
Kans dat Lukaku speelt (invalt) vandaag?

Soulwaxx
18 september 2011, 13:47
Kans dat Lukaku speelt (invalt) vandaag?

Ik denk niet dat die veel speelminuten zal verzamelen in de competitie. Zie hem alvast vandaag, helaas, niet invallen tegen Man. Utd.

kakature
18 september 2011, 14:38
Holy shit, wat een goal van Modric.

Schummi88
18 september 2011, 14:47
Holy shit, wat een goal van Modric.

Scoort hij 5 minuten later op bijna identiek dezelfde wijze :p.

dacuba
18 september 2011, 14:48
:drool:

exCite
18 september 2011, 14:50
KUT

mtm
18 september 2011, 14:50
Skrtel op rechtsback, slechter kunt ge niet starten.

Waardeloos eerste kwartier, overal te laat.

Lilspanyol
18 september 2011, 14:51
1-1 zou goed geweest zijn voor de match, spijtig :(

exCite
18 september 2011, 14:51
Skrtel op rechtsback, slechter kunt ge niet starten.

Waardeloos eerste kwartier, overal te laat.

Indeed, ze worden weggespeeld :(

Illcat
18 september 2011, 14:54
iemand een linkje? ;-)

exCite
18 september 2011, 14:54
Sopcast: sop://broker.sopcast.com:3912/6816

Lilspanyol
18 september 2011, 14:55
iemand een linkje? ;-)

In Sopcast: Channel - 106723

Heel goede kwaliteit voor een stream ;)

exCite
18 september 2011, 15:00
Deze was terecht, maar die eerste gele kaart was belachelijk.

kakature
18 september 2011, 15:00
Dom van Adam, terechte rode kaart.

Deze was terecht, maar die eerste gele kaart was belachelijk.
Klopt, maar ja. Onverstandig om zo'n fout te begaan als je al met geel staat.

mtm
18 september 2011, 15:01
En alles loopt verkeerd.

Adam: zo slecht aan de wedstrijd beginnen en dan rood slikken. Die eerste kaart was veel te rap getrokken, dwaze ref.

NightFlyer
18 september 2011, 15:02
Vond die eerste kaart ook veel te rap getrokken. Zijn eerste fout in de match en dan nog een lichte.
Maar met geel zo een fout gaan maken is ook dom.

exCite
18 september 2011, 15:05
Hey komaan man, dieje scheids, da's om te bleiten.

kakature
18 september 2011, 15:08
Net als in België, voor alles geel trekken :p

Maar als neutrale supporter moet ik zeggen dat hij toch vrij correct fluit, enkel te vlug met kaarten zwaaien.

mtm
18 september 2011, 15:09
Dit is zo slecht, precies het Liverpool onder Roy.

exCite
18 september 2011, 15:09
Kmoet ook eerlijk zijn, we spelen verschrikkelijk slecht.

exCite
18 september 2011, 15:12
Manman, hoe slecht...

mtm
18 september 2011, 15:14
Maar als neutrale supporter moet ik zeggen dat hij toch vrij correct fluit, enkel te vlug met kaarten zwaaien.

Alleen die eerste van Adam was totaal onterecht, de rest is allemaal correct getrokken.

Aan de ref ligt het niet, dit heb ik al lang niet meer gezien. Liverpool krijgt geen voet aan de grond. Hopelijk blijft dit 1-0 tot aan de rust, daarmee mogen we tevreden zijn.

BleKKie
18 september 2011, 15:17
Telkens als ik eens kijk trekt het op de zak pfft, kheb het wel een beetje gehad hoor :sop: - zolang het 1-0 blijft is het natuurlijk nog mogelijk.

boozeke
18 september 2011, 15:23
mooi van tottenham,had een beetje schrik voor de match,onterecht zo blijkt

Jepjep
18 september 2011, 15:23
Zit lukaku in de selectie ?

St0wned
18 september 2011, 15:25
Het loopt echt nergens ook goed eh. khad al voor de match volledig men twijfels over de opstelling. Coates lijkt me toch redelijk ingevallen.

exCite
18 september 2011, 15:38
The fuck, chance :o

Jonas89
18 september 2011, 15:42
Loepzuivere penalty niet geblazen voor Liverpool

exCite
18 september 2011, 15:47
Belachelijk, aan die "fout" van Enrique was toch niks aan? :s

St0wned
18 september 2011, 15:51
man man man, een uur bezig en in totaal 0 kansen voor liverpool

exCite
18 september 2011, 15:52
Geef dan ook geel he man als ge toch fluit.

Jonas89
18 september 2011, 15:53
Hupla, terug rood

Truman'
18 september 2011, 15:54
Haha liverfail toch :-)

Trebby
18 september 2011, 15:56
JAAAHAHA 2-0 :D

Jonas89
18 september 2011, 15:56
Perfect afgemaakt van Defoe

St0wned
18 september 2011, 15:58
wat een klucht van een wedstrijd

Trebby
18 september 2011, 15:59
GOAAAAAAL HAHAHA zalig 3-0

Jonas89
Pepe toch. Lol

Romelus
:D :D

TheRedDevils
3-0 Adebayor. Lekker afgewerkt wel.

Truman'
18 september 2011, 16:01
Nice van de grootste spelershoer.

kakature
18 september 2011, 16:01
Mooie afwerking van Defoe vooral. Vrees voor Liverpool dat het hek nu van de dam is :p

dacuba
18 september 2011, 16:10
Ik vind nergens een stream voor City :/ anyone?

eurowarriors
18 september 2011, 16:11
Watch Live Fulham Vs Manchester City Stream Online Free TV September 18 2011 Video Channel P2P Vivo Feed Broadcast Link Gratis (http://www.oleoletv.com/watch/live/stream/online/free/tv/video/channel/feed/link/broadcast/vivo/gratis/p2p/4/september/18/2011/10/60/v-306007/fulham-vs-manchester-city.html) ;)

edit: een goeie site voor streams te vinden is deze (http://www.oleoletv.com/broadcast/1/). Of deze (http://www.freefootball.eu/upcoming.php)

kakature
18 september 2011, 16:14
Lukaku op de bank blijkbaar.

Lilspanyol
18 september 2011, 16:15

Zag het ook net bij die stream van Liverpool

mtm
18 september 2011, 16:24
Parker losjes nastampen op Lucas. Maar precies was ik de enige die dat zag. :D

Trebby
18 september 2011, 16:25
4-0 zalig

Gavin
18 september 2011, 16:25
Sportweekend is al een stukje aan het maken voor vanavond!