PDA

Volledige versie bekijken : Spaans voetbal 2011-2012

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Lilspanyol
23 september 2011, 16:14
Lol die zijn gezicht is zo bruin :p
Klimaat Genk <---> Madrid

En zegt hij nu 'un chansa'? :D
Maar voor de rest schoon dat hij de pers zelfs dúrft te woord te staan in het Spaans!

Truman'
23 september 2011, 17:21
Wel standaard hoor, dat leer je op een week ^^

Courtois mag van mij bij Atlético blijven, fuck Chelsea.

waarom niet valdes vervangen? :unsure:

Weebl
23 september 2011, 17:51
Lol die zijn gezicht is zo bruin :p
Klimaat Genk <---> Madrid

En zegt hij nu 'un chansa'? :D
Maar voor de rest schoon dat hij de pers zelfs dúrft te woord te staan in het Spaans!

Dat laatste vooral. Kijk naar Fellaini, die speelt al zo lang bij Everton en moet Engels leren maar spreekt het nog niet eens.

Kiiilerke
23 september 2011, 18:04
cesc is volgens mij ook de enige uit barca dat deftig engels kan:p

DeepKick
23 september 2011, 18:10
waarom niet valdes vervangen? :unsure:

Dan kan hij net Spaans, moet hij meteen aan dat Catalaans beginnen...
En daarbij, wij hebben Pinto, die kan beter vechten.

stormtrooper
23 september 2011, 18:32
En schuifelen :p

BleKKie
23 september 2011, 18:43

Als ge in een land speelt waar ze Spaans praten moet ge ook geen Engels kunnen eja :p

Gavin
23 september 2011, 19:02
Piqué, Mascherano, Thiago!

Kiiilerke
23 september 2011, 19:10
Piqué, Mascherano, Thiago!

ja,maar deftig ? :p

Gavin
23 september 2011, 19:28
Visualisatie van het voorstel voor nieuw Bernabeu:
Marca.com (http://www.marca.com/2011/09/22/multimedia/graficos/1316689296.html)

Beetje te kitscherig precies, een egale kleur zou wel knap zijn.

Monoslay
23 september 2011, 19:31
^een stuk lelijker als het oude imho.
Doet me aan de Allianz-Arena denken.

Monoslay
23 september 2011, 21:13
zwijgt is over ons stadion trut :tongue:
Gewoon een mening hoor, rustig maar.
PS: het is: 'zwijgt eens over ons stadion trut'.

fiqm
24 september 2011, 15:31
Als Depor straks wint bij Alcorcon, eindigen we deze speeldag sowieso in de top 2, dankzij het verlies van Elche gisteravond. De twee andere co-leiders spelen zo meteen zelfs tegen elkaar, dus als die gelijk zouden spelen, kunnen we zelfs alleen leider worden. Zou mooi zijn na slechts 5 speeldagen.

Maar het wordt een moeilijke wedstrijd, vrees ik. Zelfs bwin ziet Alcorcon zowaar als favoriet vanavond, mede dankzij onze gigantische ziekenboeg. Manuel Pablo, Borja en Xisco zouden alledrie speelklaar zijn voor vanavond, maar ze zijn gisteren alledrie terug hervallen... Surprise :)

Gelukkig zijn Salomao en Guardado wel speelklaar geraakt. Alleen jammer dat Lassad de enige spits is die we hebben. Hij scoorde dan wel 6 goals in vier dagen twee weken geleden, maar in de voorbije speeldag was hij terug in zijn gewone doen. Namelijk tot driemaal toe alleen voor de doelman komen, om dan de bal tegen de cornervlag te mikken. Door het blessureleed zal Bodipo zelfs terug een kans krijgen, terwijl die eigenlijk weg moest van trainer Oltra. Helaas is hij de enige spits ter wereld die de buitenspelregel niet snapt. Vorige week mocht hij 10 minuten spelen, en slaagde hij erin om 7 keer buitenspel te staan. Hij doet niet eens moeite om de buitenspelval te vermijden. Staat daar gewoon doodleuk op de bal te wachten, vijf meter offside, en als de vlag dan omhoog gaat, staat hij zich kwaad te maken. Geen wonder dat Depor hem niet verkocht kreeg deze zomer :)

Edit: Ai, het zal niet voor vandaag zijn :) Opnieuw onwaarschijnlijk geflater in onze verdediging, terwijl Lassad aan de overkant alweer tot tweemaal toe een één-tegen-één met de keeper mist. 3-0 na vijftien minuutjes... Nu weet ik hoe Real Madrid zich daar voelde :p

Deportivo al na een halfuur met 9 :p Dit wordt 8-0... Onvoorstelbaar. Laure krijgt tweemaal geel voor twee overtredingen die niet eens geel waard zijn, en Colotto hetzelfde. En ik dacht dat refs in Primera slecht waren :p Nuja, het was toch al gedaan vandaag, maar dit is werkelijk ongezien, weeral.

Truman'
24 september 2011, 19:55
Mooi van valencia tegen 9 man foei..

eurowarriors
24 september 2011, 20:00
Net 1-0 verloren in Sevilla. De eerste helft was het evenwichtig maar komt Sevilla toch mooi op voorsprong na een mooie actie van Jesus Navas en de afwerking van Kanouté.

De tweede helft begint met enkele mooie kansen voor Valencia, maar zowel Jonas als Aduriz verzuimen ze af te maken. In de 55e minuut krijgt Trochowski zijn tweede geel na een vuile foul. Tien minuten later komt Aduriz alleen op goal en Escudé trekt aan de noodrem. Rood en penalty. Ever Banega wil hem absoluut nemen en tikt die bal ongelooflijk nonchalant tegen de rechterpaal. Verdomme, is die zelfs te lui om te mikken?

Twee minuten na de gemiste penalty ligt het spel even stil, plots zie je in de achtergrond grote oproer bij de Sevilla defensie. Aduriz zou Spahic in het gezicht geslagen hebben. De scheidsrechter twijfelt niet en trekt rood, maar de lijn noch scheidsrechter hebben iets gezien. In de herhaling zie je dat die rotzak van een Spahic Aduriz meermaals uitdaagt. Aduriz moet slim zijn en zich daarboven zetten, maar geeft een klein tikje op de voet van Spahic. Die doet alsof hij een veeg tegen zijn neus heeft gekregen en plots sta je negen tegen tien ipv negen tegen elf.

Soldado en Canales worden ingebracht (normaals mochten ze rusten voor Chelsea, net zoals Pablo), maar zij kunnen het tij niet keren. Mede doordat Sevilla zowat bij elke fase een halve minuut tijdrekt. Onder meer doordat de ballenjongens bij elke hoekschop/inworp/doeltrap twee tot zelfs drie ballen op het veld gooien. Op het einde krijgt Rami daar genoeg van en hij knalt die bal staalhard op de Sevilla-aanhang in de tribunes. Geel. :)

Gavin
24 september 2011, 20:03
Madrid in de eerste minuut al 0-1 achter tegen Rayo.

Wat is dat toch man? :wtf:

Scr1fle
24 september 2011, 20:05
Het gaat van kwaad naar erger . :(

Didierke10
24 september 2011, 20:05
Dat diene Spahic een vuil varken is, is ook al langer geweten:
Emir Spahi (http://www.youtube.com/watch?v=5juGN6fgSwM)
Fight Emir Spahic sur Nolan Roux - Brest -Montpellier - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KYqHQmyP1do)

Lamsednav
24 september 2011, 20:07
Real 1-0 achter in de 1e minuut :(

Kiiilerke
24 september 2011, 20:08
Real 1-0 achter in de 1e minuut :(

wtf

ik hoop voor real fans dat ze niet verliezen in eigen huis

_lorre
24 september 2011, 20:11
das snel :s

Scr1fle
24 september 2011, 20:12
Dat kan toch gewoon niet. Zo'n ploeg vol met super spelers en dan nog thuis effen mss verliezen. :(

fiqm
24 september 2011, 20:13
De nachtmerrie in Alcorcon is voorbij :) Uiteindelijk valt 4-0 nog mee, als je na 30 minuten al twee keer volkomen onterecht rood gekregen hebt. Zelfs de commentators lachten er ook mee. Ze vertelden zelfs dat dezelfde scheidsrechter Alcorcon naar Segunda geloodst heeft, nadat hij in de play-offs ook enkele bizarre rode kaarten getrokken had voor tegenstander Lugo. Tja, hoe meer ik de beelden terugzie, hoe schandaliger ik het vind. Zeker als je ziet dat Alcorcon voor dezelfde fouten helemaal niet bestraft werd.

Nuja, Betis, Granada, Valladolid, Rayo, etcetera hebben er ook allemaal verloren vorig jaar. Toch zijn die eerste 15 minuten een regelrechte schande voor een club als Deportivo. Dankzij deze rode kaarten en onze ziekenboeg, mag Depor volgende week dan ook nog eens met een B-verdediging spelen. Nuja, veel erger kan het niet worden achterin.

Hopelijk herpakken de spelers zich volgende week, want nu mogen ze echt wel beschaamd zijn. Dan hoor je zelfs de meegereisde supporters nog veel meer lawaai maken dan de thuissupporters, bij 4-0. Ze hadden ze beter op een striemend fluitconcert getrakteerd na de wedstrijd.

Kiiilerke
24 september 2011, 20:16
verdediging van real trekt op niets

Scr1fle
24 september 2011, 20:18
Allee de titel voor Barca wordt zo ook al een feit. :(

Kiiilerke
24 september 2011, 20:22

not sure if serious:unsure:

DeepKick
24 september 2011, 20:22
Euh boys, 't is nog niet gedaan hé, integendeel.

Gavin
24 september 2011, 20:23
Allee de titel voor Barca wordt zo ook al een feit. :(Er zijn niet eens vijf speeldagen afgewerkt man. :p

Het steekt nu wat tegen (lijkt me niet onlogisch aangezien ze in vorm wouden zijn voor de Supercopa tegen Barcelona dus altijd een dipje na een hoogtepunt) maar eens die ploeg op volle toeren draait ... garantie winnen ze deze match nog gewoon zonder veel problemen.

Balverlies van Diarra (natuurlijk):
Real Madrid 0 - 1 Rayo Vallecano in 20 Seconds - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=b2P7x8kpgbI)

-Steve-
24 september 2011, 20:25
Gewoon een mening hoor, rustig maar.
PS: het is: 'zwijgt eens over ons stadion trut'.

Het is 'zwijg eens over ons stadion, trut'.

DeepKick
24 september 2011, 20:44
Propere omschakeling, Real vecht door.

Truman'
24 september 2011, 20:52
Wat een wissel al kan doen he :-)

_lorre
24 september 2011, 21:09
lekker wel van madrid en tis toch weer cristiano dat belangrijk is :)

Gavin
24 september 2011, 21:11
Haaaa, nog eens een penalty. We zijn weer terug normaal bezig!

Valdés, Alves, Mascherano, Sergio B., Abidal, Thiago, Cesc, Xavi, Pedro, Messi i Villa

Geen Puyol of Piqué, de Falcao begint al te grijnzen.

Lamsednav
24 september 2011, 21:11
Zoals Messi bij Barca hé :)

mtm
24 september 2011, 21:15
Den Thibbe gaat die menne wat frusteren...

eurowarriors
24 september 2011, 21:16
Plots 3-2 en rood voor Di Maria. Toch betwijfel ik dat Vallecano nog iets uit de brand kan slepen, maar het is en blijft voetbal.

Gavin
24 september 2011, 21:17
Weer ene rood. :lol:

Kiiilerke
real gaat echt voor de meeste rode kaarten ooit gaan dit jaar !

Truman'
Domme kaart :)

Truman'
24 september 2011, 21:19
real gaat echt voor de meeste rode kaarten ooit gaan dit jaar !

Als ge al de meeste spaanse en europese titels hebt mag dat als topclub toch niet ontbreken he :unsure:

Kiiilerke
24 september 2011, 21:20
Als ge al de meeste spaanse en europese titels hebt mag dat als topclub toch niet ontbreken he :unsure:

tis da e

_lorre
24 september 2011, 21:22
Ze willen alles winnen dees jaar!!

eurowarriors
24 september 2011, 21:24
In 3 wedstrijden 5 rode kaarten gevallen. Benieuwd wie er straks in Camp Nou vroeger mag gaan douchen!

Truman'
24 september 2011, 21:26
In 3 wedstrijden 5 rode kaarten gevallen. Benieuwd wie er straks in Camp Nou vroeger mag gaan douchen!

Allesinds gene van barca :-)

Kiiilerke
24 september 2011, 21:30
den benzema zie :love:

eurowarriors
24 september 2011, 21:31
5-2, Varane scoort voor het eerst zeker?

Scr1fle
24 september 2011, 21:33
Man blijkbaar nu al 5-2 :lol:

Heb mij toch effen vergist. :p

DeepKick
24 september 2011, 21:40

Pinto!

Kiiilerke
24 september 2011, 21:40
ff duidelijk een penalty uitlokken zegtem... helft van zijn goals gaan wel penals zijn

Truman'
24 september 2011, 21:45
ff duidelijk een penalty uitlokken zegtem... helft van zijn goals gaan wel penals zijn

Boehoee ;-)

Kiiilerke
24 september 2011, 22:06
da pique maar snel terug is ze

DeepKick
24 september 2011, 22:08
RIP Cesc.

Kiiilerke
24 september 2011, 22:11
goal villa :D

Truman'
24 september 2011, 22:12
Proper afgewerkt :)

Newboy
24 september 2011, 22:15
Jammer voor Courtois. Kon er niets aan doen.

Kiiilerke
24 september 2011, 22:17
own goal :( kheb medelijde met courtois nu al :sad:

camino
24 september 2011, 22:18
Goal mag toch nooit meetellen omdat messi deelneemt aan het spel? Em laat de bal wel gaan maar doet daardoor wel mee aan het spel= buitenspel sowieso.

Kiiilerke
24 september 2011, 22:19
Goal mag toch nooit meetellen omdat messi deelneemt aan het spel? Em laat de bal wel gaan maar doet daardoor wel mee aan het spel= buitenspel sowieso.

ja ik dacht dat ook al

DeepKick
24 september 2011, 22:20

Jup dat dacht ik ook.. Zware fout van de ref lijkt me.

Battista
24 september 2011, 22:21
arme courtois...

Thorazer
24 september 2011, 22:21
Word een zware avond voor courtois :(

camino
24 september 2011, 22:22
Tja, denk niet het veel zou uitmaken, barca is beter nu en atletico kan nauwelijks wat terug doen.

Scr1fle
24 september 2011, 22:22
Is Messi echt een dikkerdje geworden? Of ligt dat aan mij? :unsure:

Gavin
24 september 2011, 22:23
https://twitter.com/#!/Joey7Barton/status/117694849544765441

Joey. :doc:

Ik vind dat nu toch ook wel buitenspel, Messi staat toch duidelijk in de weg.

camino
24 september 2011, 22:24
Als de bal naar de speler gaat en die doet nog eens een beweging ook al is het de bal door z'n benen laten gaan is voor mij toch meedoen aan het spel hoor :).

Maar soit, ik ga er verder niks over zeggen, barca is gewoon beter, het zou denk ik niet zoveel uitmaken.

Scr1fle
24 september 2011, 22:26
Schiet dan toch ipv van te passen. :sop:

Battista
24 september 2011, 22:28
hopla...

Runkle
:drool:

Kiiilerke
messi :D

camino
24 september 2011, 22:29
Zo goed verdedigd alweer manman, de anderen trekt hem gewoon weg haha inplaats van zijne poot er tegen te zetten.

MarcelDeNeudt
Ocharme Courtois, mja keeper kan niet veel doen als er geen verdediging voor hem staat.

Scr1fle
Wat een prutsverdediging. :sop:

camino
24 september 2011, 22:30

Die 1ste goal mocht ook al nooit gebeuren, was ook al heel zwak verdedigd.

Bubba
24 september 2011, 22:31
Iemand een link naar de stream?

Kiiilerke
24 september 2011, 22:32
Watch Live Barcelona vs Atletico Madrid (http://atdhenet.tv/39682/watch-barcelona-vs-atletico-madrid)

Bubba
24 september 2011, 22:35
Thanks!!

Scr1fle
24 september 2011, 22:39
De commentator op Sporting Telenet is niet meer bij te houden. :lol:

Kiiilerke
24 september 2011, 22:42
omg wat een wereldgoal zou dat wel niet geweest zijn

puni
24 september 2011, 22:43
Hoho, dat was een mooie geweest van Fab. :p

Kiiilerke
24 september 2011, 22:44
wenger moet toch aan het bleiten zijn als hem cesc zo ziet spelen:p

Gavin
24 september 2011, 23:02
Ronaldo zijne duik bij die tweede penalty. :rofl:

Lekker van Benzema wel. Krijgt ge toch kop noch staart aan, de ene match schiet hij ze blindelings binnen en amper drie dagen later is het een stinker spelen dat het geen naam heeft.

DeepKick
24 september 2011, 23:12
Mooi uitgekomen op Messi daar, die Courtois.

dacuba
24 september 2011, 23:18
Vrij saaie match..

Kiiilerke
24 september 2011, 23:36
messi :D courtois:(

Newboy
24 september 2011, 23:38
Fenomenale Messi.

Kiiilerke
24 september 2011, 23:49
messi denkt 'wat ronaldo kan,kan ik ook!'

hattrick messi :D

puni
24 september 2011, 23:49
Balen voor Courtois wel. :p

Kiiilerke
24 september 2011, 23:51
Balen voor Courtois wel. :p

het is geen schande tegen barca hoor:p

Jepjep
25 september 2011, 00:04
Heb alleen de eerste helft gezien en geen van de drie goals kon courtois iets aan doen, vond ik toch. Die verdediging van athletico trok op de ballen, hoe kinderlijk laten 2 verdedigers zich daar uitkappen door messi bij de derde goal. En tweede goal, save van courtois, maar dan owngoal van verdediger -_-' Hoe zit het met de 2 goals in de tweede helft?

DeepKick
25 september 2011, 00:24
Atlético onwaardig, ik had, net zoals iedereen waarschijnlijk, een veel beter wedstrijd verwacht. Fenomenale Messi maakt er wel weer een avondje van.

Truman'
25 september 2011, 10:18
Zei die engelse commentaar ook niet dat met de komst van cesc balbezit percentage nog hoger is geworden? Jammer voor tc, maar ja wat doet je hier aan ? ^^

eurowarriors
25 september 2011, 10:59
Tja, ik had meer van Atletico verwacht. Vanachter deugde het toch niet, onze Thibaut kon daar amper iets aan veranderen. Spijtig, maar absoluut geen schande. Er zijn doelmannen die het daar nóg zwaarder hebben :) Messi was weer fenomenaal.

dacuba
25 september 2011, 11:22
Ik viel bijna in slaap tijdens de wedstrijd. Tik tik tik tik en dan begot eens een kans, derlangs, en opnieuw tik tik tik. Afstandsschoten? Que? Ok, in topmatchen is zo'n speelstijl leuk maar om elke week naar Barça te kijken.. kzou gek worden vrees ik.

TC heeft nie veel kunnen laten zien helaas..

Scr1fle
25 september 2011, 11:30
Idd , je moet echt een fan zijn om naar dit voetbal te kijken. :)

Kiiilerke
25 september 2011, 11:31
Ik viel bijna in slaap tijdens de wedstrijd. Tik tik tik tik en dan begot eens een kans, derlangs, en opnieuw tik tik tik. Afstandsschoten? Que? Ok, in topmatchen is zo'n speelstijl leuk maar om elke week naar Barça te kijken.. kzou gek worden vrees ik.

TC heeft nie veel kunnen laten zien helaas..

kijk dan niet ? :doh:

dacuba
25 september 2011, 11:32

Ik wou Courtois eens bezig zien. :)

Didierke10
25 september 2011, 11:33
Die verdediging bij Atlético Madrid is dan ook nog steeds een zeef. Dan mag je nog ne goeie keeper in de goal hebben staan, als ze er vanachter doorlopen in gezondheidswandelingmodus dan is het ook maar triestig.
Dit jaar gaat er weer spijtig genoeg weinig te doen zijn tegen dit Barcelona.
Mooi doelpunt wel van Varane.

_lorre
25 september 2011, 11:39
Spijtig wel dat zo'n uitslag is had gedacht dat atletico meer tegenstand kon brengen, die speelden de laatste weken toch vrij goed :)

Scr1fle
25 september 2011, 11:39
Ik denk dat Man U en Real de enige momenteel zijn die Barca kunnen pijn doen. Mss ook nog Man City.

Gavin
25 september 2011, 12:05
Atlético onwaardig, ik had, net zoals iedereen waarschijnlijk, een veel beter wedstrijd verwacht. Fenomenale Messi maakt er wel weer een avondje van.
Tja, ik had meer van Atletico verwacht. Vanachter deugde het toch niet, onze Thibaut kon daar amper iets aan veranderen. Spijtig, maar absoluut geen schande. Er zijn doelmannen die het daar nóg zwaarder hebben :) Messi was weer fenomenaal.Allez kadees, ge volgt La Liga toch al lang genoeg om te weten wat Atletico voorstelt? :p

Die spelen drie schitterende matchen en dan is het afwisselen met een paar stinkers. Waarom? Geen idee, het is Atletico ...
En onder Guardiola is dat thuis altijd een simpel matchke met heel wat goals.

Dat kan toch gewoon niet. Zo'n ploeg vol met super spelers en dan nog thuis effen mss verliezen. :(

Man blijkbaar nu al 5-2 :lol:

Heb mij toch effen vergist. :p

Schiet dan toch ipv van te passen. :sop:

De commentator op Sporting Telenet is niet meer bij te houden. :lol:

Idd , je moet echt een fan zijn om naar dit voetbal te kijken. :)
Kunt gij eigenlijk gewoon nergens anders gaan zeveren? Zelfs tijdens wedstrijden van Madrid hebt ge niets te vertellen. Ik weet dat ge geweldige voorbeelden krijgt van gediplomeerde journalistjes hier (merci om hem hier weg te jagen fiqm, nu krijg ik het dubbel zo erg in persoonlijke vorm geserveerd :ironic:) maar een beetje nadenken kan geen kwaad.

Truman'
25 september 2011, 12:14

waarom altijd lange tenen? :)

Romelus
25 september 2011, 12:26
Kunt gij eigenlijk gewoon nergens anders gaan zeveren? Zelfs tijdens wedstrijden van Madrid hebt ge niets te vertellen. Ik weet dat ge geweldige voorbeelden krijgt van gediplomeerde journalistjes hier (merci om hem hier weg te jagen fiqm, nu krijg ik het dubbel zo erg in persoonlijke vorm geserveerd :ironic:) maar een beetje nadenken kan geen kwaad.

Daar moet ik op reageren natuurlijk.:) En dat doe ik met cijfers + woorden van Telenet en Sporza (mensen die dit als werk beoefenen en er dagelijks mee bezig zijn):

6-2

5-0

"Is dit nog een competitie?"
"Saai"
"Als je als neutrale fan kijkt naar deze matchen, is er niets aan"

:)

Gavin
25 september 2011, 12:27
Ziet ge fiqm, constant die zever, zonder enige onderbouwing. Heel plezant.

Morrissey
25 september 2011, 12:31
Heeft Romelus eigenlijk al gereageerd op die gekke post van Gavin? Want dit soort reacties laat hij, indien hij het nog niet gedaan heeft, best achterwege.

Glor
25 september 2011, 12:39
Triest Volderke, triest.

Lilspanyol
25 september 2011, 12:40
Heeft Romelus eigenlijk al gereageerd op die gekke post van Gavin? Want dit soort reacties laat hij, indien hij het nog niet gedaan heeft, best achterwege.

Daar valt niks meer op te reageren. Afgemaakt!

Er zou misschien beter nog een tweede opsplitsing komen van dit topic.
Deel A voor de kenners en mensen die het serieus volgen, en deel B voor de successupporters en geleuter, gebash of mensen die geen ploeg volgen uit de PD maar toch een zekere haat hebben jegens Barca/Madrid en zich hier komen uiten.

Lospeed
25 september 2011, 12:43
Ze hebben precies schrik van messi? :wtf:
Het is precies alsof ze geen moeite doen...

Kiiilerke
25 september 2011, 12:55

tzijn allemaal geen nestas he:p

Scr1fle
25 september 2011, 13:03
@Gavin, er zijn hier nog mensen die zeveren hoor.
Zoals tienduizend keer : Messi :D / :love:

Maar goed ik zal vanaf nu ook zo reageren. Elke keer messigoal enz. typen. ;)

Gavin
25 september 2011, 13:09
Daar valt niks meer op te reageren. Afgemaakt!Oh neen hoor, daar valt net nog heel veel over te zeggen. Zeker veel meer dan mijn post, die was er enkel om aan te tonen dat ik wist dat hij zulke dingen nog nooit bekeken had.

Het counteren met "mensen van Sporza en Telenet zeggen dat ook" ... het is hoog tijd dat ge beseft dat redacties zoals die van Sporza en Telenet echt dwergen zijn en totaal geen kwaliteit garanderen. In België zijn die groot, maar vergeleken met de kwaliteit van voetbalschrijvers in het buitenland zijn Sporza en Telenet mongoolbedrijfjes.
Ge moet u ook dringend realiseren dat veel grote persnamen niet recht evenredige kwaliteit bieden. De Eurosportsite bijvoorbeeld werkt samen met Yahoo, die de helft van hun nest bij goal.com halen. Langs de andere kant heeft de Daily Mail, een absolute rotgazet, een van de beste Engelstalige La Liga schrijvers.
Het draait dus niet om het bedrijf waarvoor ge werkt, maar wat ge als inhoud te bieden hebt. Als ik naar het platform kijk waar dat gebeurt bij Sporza, heb ik daar inderdaad mijn bedenkingen bij. En het is niet dat ik fanboyig tegen Sporza ben gekant, hun wielerverslaggeving behoort wél tot die top in de hele wereld.

Bekijk het zo op voetbalvlak:
Ge zou kunnen zeggen dat de door mij geselecteerde buitenlandse pers het Barcelona en Madrid van de perswereld zijn en Sporza/Telenet de Rayo's en Osasuna's ... en nu vraagt net gij mij om die Rayo's en Osasuna's serieus te nemen? :)

Eerlijk, ik denk dat ook soms als ik hem iemand voorbij zie gaan, gelijk bij zijn eerste goal gisteren (hoewel Godin daar anticipeert op het normale naar links gaan). Maar hij doet het bij iedereen (in een één tegen één situatie toch), of het nu een Vidic of Carvalho is.

Als hij dat in Bernabeu in een halve finale CL kan, waarom is Atletico dan een kloteploeg als hij dat thuis nog eens overdoet als de match al lang binnen is?

Maar goed ik zal vanaf nu ook zo reageren. Elke keer messigoal enz. typen. ;)Dan gaat ge nog meer moeten posten. :/

|steven|
25 september 2011, 13:14
Er zou misschien beter nog een tweede opsplitsing komen van dit topic.
Deel A voor de kenners en mensen die het serieus volgen, en deel B voor de successupporters en geleuter, gebash of mensen die geen ploeg volgen uit de PD maar toch een zekere haat hebben jegens Barca/Madrid en zich hier komen uiten.

Serieus blijven. Het is niet omdat je denkt er veel van te kennen dat je effectief er ook veel over weet of weet waarover men spreekt.

Op een sportforum denkt praktisch iedereen altijd dat hij "de enige juiste waarheid" verkondigt. Iedereen maakt zich daar schuldig aan...

Lilspanyol
25 september 2011, 13:43
Serieus blijven. Het is niet omdat je denkt er veel van te kennen dat je effectief er ook veel over weet of weet waarover men spreekt.

Op een sportforum denkt praktisch iedereen altijd dat hij "de enige juiste waarheid" verkondigt. Iedereen maakt zich daar schuldig aan...

Mijn post was dan ook overdreven, maar gewoon om aan te tonen dat er een verschil is tussen idiote posts als "Is Messi nu echt een dikkertje geworden" en de posts die Gavin, Fiqm en Eurowarriors bv. posten.

Ik kijk praktisch nooit in het "overige voetbal"-topic maar als daar ook telkens gelul komt van mensen die er niets van weten en dan hun mening eens komen verdedigen, wat is dan het nut van de usergroup "Sport" en de opsplitsing van de topics?

@Romelus, houd de eer aan jezelf en blijf bij de Serie A, daar ken je hopelijk nog iets van ;)

Sev-O
25 september 2011, 13:45

Hij is gewoon enorm bewegelijk en snel eens hij ruimte heeft om een versnelling te plaatsen. Als topverdedigers moeite hebben om hem bij te houden, dan vind ik dat de meeste amateurs hier hun idiote mening voor hun moeten houden. Messi heeft een zeer hoge flair, voor de amateurs hier, het is zeer moeilijk in te schatten waar hij gaat lopen, dribbelen, schieten, plaatsen & passen omdat hij zo onvoorspelbaar is. Hazard is ook zo een speler itt pakweg Drogba, Hernandez, Berbatov,... .

mtm
25 september 2011, 14:22
Hernandez bij dat rijtje zetten... :lol:

Gavin
25 september 2011, 14:59
Dat nieuw design van Bernabeu wat ik eerder postte is net goedgekeurd trouwens.

Perez: "We will provide our stadium with enveloping skin that will be a landmark architectural achievement worldwide; the Bernabeu must become a unique stadium, the best in the world, and the crowning achievement of the 21st Century"

Jepjep
25 september 2011, 15:12
Perez grootheidswaanzin much.

Sev-O
25 september 2011, 15:17
Hernandez bij dat rijtje zetten... :lol:

Ik bedoel maar, dat zijn spitsen die op positie blijven staan en niet snel die positie verlaten.

Monoslay
25 september 2011, 15:38
Het is volgens mij ongelooflijk moeilijk om op Messi te verdedigen, onvoorspelbaar en hij kan praktisch alles met de bal. Uitstappen is gevaarlijk, misschien gaat hij u dan gewoon voorbij, misschien geeft hij een doorsteekpas of misschien geeft hij gewoon een pasje achteruit naar Xavi en dan steekt hij die bal in de door de verdediger gecreerde ruimte.
Reacties als; 'ze staan er gewoon maar bij' of ' ze laten hem maar lopen' zijn nogal kortzichtig denk ik. Als je erop vliegt, dan geeft hij de bal gewoon af en ben je ook gezien.

PS: Hernandez is toch wel een redelijk 'actieve' spits hoor, loopt veel en blijft niet bij het penaltypunt hangen. :)

Lospeed
25 september 2011, 16:04
telenet laat weer even wachten op de beelden van real :sop: (als ze er al op komen)

Cuth
25 september 2011, 16:46
Het is volgens mij ongelooflijk moeilijk om op Messi te verdedigen, onvoorspelbaar en hij kan praktisch alles met de bal. Uitstappen is gevaarlijk, misschien gaat hij u dan gewoon voorbij, misschien geeft hij een doorsteekpas of misschien geeft hij gewoon een pasje achteruit naar Xavi en dan steekt hij die bal in de door de verdediger gecreerde ruimte.
Reacties als; 'ze staan er gewoon maar bij' of ' ze laten hem maar lopen' zijn nogal kortzichtig denk ik. Als je erop vliegt, dan geeft hij de bal gewoon af en ben je ook gezien.

PS: Hernandez is toch wel een redelijk 'actieve' spits hoor, loopt veel en blijft niet bij het penaltypunt hangen. :)

denkte?

Monoslay
25 september 2011, 17:28
denkte?
http://files.myopera.com/drlaunch/albums/37656/ya-rly001.jpg
;)

Truman'
25 september 2011, 17:35

Ik denk eerder dat er nogal rap wordt gefloten wanneer je hard gaat verdedigen op messi.

Didierke10
25 september 2011, 17:57
Stukje comedie van Spahic waarop eurowarriors op terug kwam op één van de vorige pagina's: Voetbalzone - Spahic smeert Valencia-aanvaller rode kaart aan na flink toneelspel (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=148327)

puni
25 september 2011, 18:02
Walgelijk.

Kiiilerke
25 september 2011, 18:30
die kerel met zijn dansje is ook maar een retard:/ precies een klein kind

eurowarriors
25 september 2011, 18:34
Dat kost ons sowieso punten, maar Didierke had al enkele voorbeelden aangehaald die bewijzen dat Spahic een walgelijke speler is. Aduriz moet natuurlijk slimmer zijn, maar hij wordt ook echt wel door twee man uitgedaagd en ik wil niet weten wat ze tegen hem zeiden. Ik quote puni, gewoon walgelijk.

@Gavin: raar genoeg is dat met Atletico al enkele seizoenen aan de gang zoals je zegt. Ze kunnen hun goede prestaties nooit doortrekken over meer dan vijf wedstrijden, ze zijn erg onstabiel in hun spel. Maar ze kampen eigenlijk met hetzelfde probleem als Valencia, alleen dan in ergere mate imo. Offensief hebben ze een droomploeg, maar defensief stelt het vaak niet veel voor. Valencia heeft dat dit transferseizoen wat opgelost met de goed spelende Adil Rami en Victor Ruiz, maar zowel de rechts -als linksbacks schieten vaak tekort. Bij Atletico schiet het overal wat tekort achteraan. Gelukkig hebben zowel Valencia als Atletico uitstekende doelmannen, Guaita en Courtois.

Didierke10
25 september 2011, 18:55
Walgelijk.

Da's ook mijn eerste gedacht.
Hopelijk treedt de Spaanse bond hier ook tegen op. Zo'n spelers mogen voor mijn part ook een schorsing krijgen. De enigste twee die ik wel goed vind in de verdediging bij Atlético Madrid zijn diene Felipe (linksback) en Dominguez (centrale verdediger). Of die veel spelen ginder weet ik niet.

NemesisBE
25 september 2011, 19:15
Daar moet ik op reageren natuurlijk.:) En dat doe ik met cijfers + woorden van Telenet en Sporza (mensen die dit als werk beoefenen en er dagelijks mee bezig zijn):

6-2

5-0

"Is dit nog een competitie?"
"Saai"
"Als je als neutrale fan kijkt naar deze matchen, is er niets aan"

:)

simpel: meningen ≠ feiten.
Jij mag daarin geloven, en jij mag in Joos/Raes/... wie dan ook geloven... Maar als er cijfers bijgehaald worden die de mening van bovengenoemden volledig ondermijnen en zelfs het tegendeel bewijzen, dan is die post van hierboven van een zeer bedenkelijk, ja zelfs kinderachtig niveau.

Bekijk het als volgt:
je leert in de klas van je juf/meester dat de mens geschapen is door God en niet het gevolg is van evolutie. (wat in Amerika nog schering en inslag is).
Jij verkondigt dat onder je vriendjes op de voetbal en krijgt als antwoord van 1 onder hen: "och man, de mens stamt af van de apen."
Jij antwoordt daarop: "da's ni waar, mijn juffrouw/meester zegt dat God ons gemaakt heeft!!"
Waarop die andere jongen de training nadien een boek bij heeft waarin zwart op wit bewezen staat dat de mens wel degelijk een evolutie is van de aap.
Maar voor jou is de mening van de juf 'juister' dan wat er bewezen werd door cijfers en feiten.

stormtrooper
25 september 2011, 20:15
Lol, Nemmy the educator :p

Kiiilerke
25 september 2011, 20:25
er bestaan dat soort filmpjes van elke ploeg hoor:pniet dat ik het goedkeur

somfortiwan
25 september 2011, 20:30
er bestaan dat soort filmpjes van elke ploeg hoor:pniet dat ik het goedkeur

+ daar zitten ook gewoon een paar smerige fouten tussen (ook al hoeft al dat theater erna natuurlijk niet).

waffel
25 september 2011, 20:30
Die van Drogba was ook erg, dat hij ineens naast die keeper neerviel alsof hij doodging. Nadeel bij zo'n situaties is, wat als het écht is... Dus hij moet niet beginnen roepen van "this is a disgrace"

Lilspanyol
25 september 2011, 21:01
Pepe Plaka plaka - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=wt7E3jKiP5c&feature=related) :music:

Scr1fle
25 september 2011, 21:22
Pepe is ne zot. :p

Maar grijpt tenminste niet als een watje naar zijn gezicht. ;)

somfortiwan
25 september 2011, 21:26
Nee die grijpt naar het gezicht van een ander :p

Lamsednav
25 september 2011, 21:42
messigol olé olé

Monoslay
25 september 2011, 22:50
Meer gebash op ploegen als iets anders hier.

puni
25 september 2011, 23:17
lol gij se vuile hypocriet :rofl:

The True Barcelona: Cheaters and Actors - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=dL7JVJoFvNI)

Alsof ik dat goedkeur. Neemt niet weg dat een groot deel van dat gedrag zich niet toevallig tijdens de Clasico's uit, en wel eens een gevolg zou kunnen zijn van het ronduit smerige spel van Real.

Vleis
25 september 2011, 23:51

Bij de 2-0 van Barca tegen Atletico verdedigen ze toch wel héél slecht op Messi.. Die verdediger die het dichtst bij de goal staat, stapt naar rechts (vanuit zijn standpunt) uit, terwijl daar dekking wordt gegeven, dus Messi kan vrij naar de goal. Erg slecht verdedigd.

Het zou hoe dan ook een afstraffing geweest zijn, met of zonder die verdedigingsfout, maar dat was toch wel vrij simpel.

Y u no shut up? ლ(ಠ益ಠ)ლ

Wabbl
26 september 2011, 00:20
sporza: Courtois na 5-0: "Messi is echt de beste" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/110925_courtois_na_barcelona)

Eerlijk interview van Courtois: "totaal geen sfeer bij het barca publiek, amper 50 man zong iets".

Truman'
26 september 2011, 01:39
Alsof ik dat goedkeur. Neemt niet weg dat een groot deel van dat gedrag zich niet toevallig tijdens de Clasico's uit, en wel eens een gevolg zou kunnen zijn van het ronduit smerige spel van Real.

Das ook waar, actie reactie zeker?

Morrissey
26 september 2011, 07:38
sporza: Courtois na 5-0: "Messi is echt de beste" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/110925_courtois_na_barcelona)

Eerlijk interview van Courtois: "totaal geen sfeer bij het barca publiek, amper 50 man zong iets".

Leuk, quoteren uit een artikel met zinnen die er niet eens in staan. Goed bezig zeg.

Boromir
26 september 2011, 10:18
Leuk, quoteren uit een artikel met zinnen die er niet eens in staan. Goed bezig zeg.

Maar het wordt wel gezegd in het filmpke. Beetje anders (50 man achter elke goal (2) = 100 man :p), maar ik vind het niet verkeerd. Don't be so quick to diss somebody from your ivory tower.

Courtois komt wel enorm goed over. Heeft zijn kop enorm stevig op zijn schouders staan voor iemand van 19 jaar. Respect. De enige Rode Duivel waarvan ik niet alleen absolute top verwacht, maar ook zeker ben dat hij er komt.

BeeLz
26 september 2011, 11:34

Maar mss is dat ronduit smerige spel net een gevolg uit frustratie van het constant komedie spelen van Barcelona ? ;)

Kiiilerke
26 september 2011, 11:53
Maar mss is dat ronduit smerige spel net een gevolg uit frustratie van het constant komedie spelen van Barcelona ? ;)

Real is soms ook een boksploeg tegen andere ploegen :) di maria en pepe op kop

Gavin
26 september 2011, 12:02
Dat spel van Madrid is uiteraard een gevolg van frustratie.

Enkel niet vanwege die komedie, maar vanwege inferioriteit op het veld.

BeeLz
26 september 2011, 12:45
Dat spel van Madrid is uiteraard een gevolg van frustratie.

Enkel niet vanwege die komedie, maar vanwege inferioriteit op het veld.

Met de 5-0 wel :p

Gavin
26 september 2011, 13:28
En die 2-0 onder Ramos (het begin van hun complex)? Of de eerste onder Pellegrini? Over Mourinho zijn fratsen (die hij ook al bij Chelsea en co uithaalde) zullen we maar zwijgen.

fiqm
26 september 2011, 16:13
Bwa, eerlijk gezegd speelt Barcelona altijd wel op die manier. Natuurlijk krijgen ze van Madrid meer tegenstand dan van bv Racing Santander, waardoor ze dan ook meer gebruik moeten maken van hun acteertalent.

Madrid heeft de scheidsrechter mee zoals alle grote ploegen wel eens de scheidsrechter mee hebben. Tegen hen pak je makkelijker punten dan tegen Barcelona, omdat wanneer het hen niet meteen meezit op het veld hun spelers door het lint gaan en makkelijk rode kaarten pakken. Barcelona heeft, met alle respect voor de Barca fans hier, altijd de scheidsrechter mee. Het is nog niet erg genoeg dat ze de beste ploeg ter wereld zijn, als je dan nog eens constant de ref tegen hebt, heb je het helemaal vlaggen. Als het Barca even niet meezit, zie je ze effectief meer en meer theater spelen in Spanje. Natuurlijk gebeurt dat niet veel, want tegen Barca de nul houden is op zich veel moeilijker dan tegen Real de nul houden.

Kortom, als Barca en Real goed spelen, brengen ze mooi voetbal. Als het hen tegenzit, wat Real al meer voor heeft dan Barcelona, zijn ze allebei vervelend op hun eigen manier. Maar met de schwalbes, duiken en theatershows van Barca kan je tenminste nog eens lachen. Mensen als Pepe horen eigenlijk niet thuis op een voetbalveld.

Kiiilerke
26 september 2011, 18:23
wadafak

Walter Pandiani - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=qhFXb6OJh_w&feature=player_embedded#)!

Jepjep
26 september 2011, 18:39
Bart verhaege is er niets bij.

$uB^
26 september 2011, 18:51
Over da YouTube linkje van hierboven, over Barcelona actors & cheators ...

Ik heb da eens bekeken, het meeste had'k al eens gezien maar ... In het eerste stukje zie ik echt wel weinig verkeerd hoor ... Nuja, tis ook een filmke anti-FCB, want als ge die fout van Pepe op Dani Alves al gaat catalogeren als 'no contact' ...

En da stukje met David Villa ... Arbeloa (?) die op zijn been staat waardoor Villa het uitroept van de pijn en ze hem dan gewoon rechttrekken .. Kzou ik vast ook zo reageren .. Die kerel maakt een smerige fout ( niets met voetbal te maken ) en trekt je dan nog eens rechts 'alsof er niets gebeurd is' .. Amai, ik zou ook furieus zijn en de pijn nie meer voelen en die Arbeloa eens goe aanpakken ...

Nuja, tis een eindeloze discussie he ;-)

( PS: opt einde halen ze weer die 4 strafschopfases op Stamford Bridge aan .. Onlangs hebben ze in Extra Time toch eens de 'regels' opgevraagd ivm handspel .. Bij zowel Pique als die andere is er geen beweging naar de bal? Oke, hun handen/armen zijn niet naast hun lichaam maar ze maken geen beweging naar de bal .. De scheidsrechter kan & mag dit interpreteren als 'onvrijwillig' en dus laten doorspelen ... Alle, zo heb ik het toch verstaan :) )

Lilspanyol
26 september 2011, 19:07
( PS: opt einde halen ze weer die 4 strafschopfases op Stamford Bridge aan .. Onlangs hebben ze in Extra Time toch eens de 'regels' opgevraagd ivm handspel .. Bij zowel Pique als die andere is er geen beweging naar de bal? Oke, hun handen/armen zijn niet naast hun lichaam maar ze maken geen beweging naar de bal .. De scheidsrechter kan & mag dit interpreteren als 'onvrijwillig' en dus laten doorspelen ... Alle, zo heb ik het toch verstaan :) )

Dat laatste is toch net velen hier hun punt? Dat het altijd meezit voor Barça."

Het beste is gewoon om niet meer in te gaan op dat soort anti-filmpjes, al heb ik mij wel laten verleiden.
Pepe plaka plaka is wel nog altijd een wereldhit :unsure:
y ese dolor que sientes, es que te he dejao sin dientes :music:

EDIT: Eerst Ronaldo die denkt dat iedereen jaloers op hem is, nu zijn kameraad
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-09-26/iedereen-is-jaloers-op-real-madrid

Alle, vanavond eens zien wat Betis gaat doen, een ploeg waar ik en mijn pa altijd bang van hebben als ze tegen Barça moeten, die matchen eindigen vaak in gelijke spelen/verlies/winst met het kleinste verschil.
Toch zie ik ze vanavond gelijk spelen tegen Getafe...

Lospeed
26 september 2011, 21:31
...
"Iedereen is jaloers op Real Madrid" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-09-26/iedereen-is-jaloers-op-real-madrid)
...

Hij zegt imo niks dat niet waar is, juist dat van jaloersheid enz mocht hij achterwege laten.

Gavin
26 september 2011, 21:52
"Iedereen is jaloers op Real Madrid" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-09-26/iedereen-is-jaloers-op-real-madrid)I GOT THIS
http://4.bp.blogspot.com/_ChkjImh2LZA/RrO301IPLhI/AAAAAAAAANo/Ry8Z_K_pwmw/s400/Jorge%2BMendes10.jpg

Hij zegt imo niks dat niet waar is, juist dat van jaloersheid enz mocht hij achterwege laten.Dat is slechts een (slecht vertaald overigens) stukje van zijn heel interview in Marca.

En in het algemeen:
Er is nu wel een gesplit topic voor Spaans voetbal en zo, maar wanneer gaan we hier eens een Madridsupporter met wat verstand krijgen? Hier loopt niet echt iets rond dat de boel een beetje verstaat of fatsoenlijk volgt. :s:s:s

puni
26 september 2011, 21:54
Tzal wel zijn. Sinds 2008 een prijs gewonnen, en dat was dan nog de Copa Del Rey. In de CL zelfs dramatisch voor een topclub, vier keer achtste finale en een keer halve finale op vijf jaar tijd. Beste club ter wereld. :')

Lospeed
26 september 2011, 22:17
...
En in het algemeen:
Er is nu wel een gesplit topic voor Spaans voetbal en zo, maar wanneer gaan we hier eens een Madridsupporter met wat verstand krijgen? Hier loopt niet echt iets rond dat de boel een beetje verstaat of fatsoenlijk volgt. :s:s:s

1) Dat is niet algemeen, dat is richting de Madridsupporters.
2) Je wil Madridsupporters met verstand, wat is dat nu voor zever? Ik heb al meermaals dingen toegegeven in matchen van Real en heb daar totaal geen problemen mee (zelfs in classico's) maar ik denk dat het vrij normaal is als Barça-fans beginnen te bashen op het spel van Madrid dat het gecounterd wordt door de Real-fans die afkomen met het acteertalent van Barcelona en alle andere zever. :crazy:

Supporters zijn er nu eenmaal om hun ploeg te steunen... tuurlijk vinden supporters van Madrid hun ploeg beter dan Barcelona en omgekeerd, het zijn nu eenmaal aartsrivalen. In bepaalde matchen kan toegegeven worden dat de ene beter speelde of dat er foute beslissingen werden genomen, dingen gebeuren die niet op een voetbalveld horen enz... maar het wederzijds gestook en de onenigheid er altijd wel zal zijn tussen de fans.

Hopelijk krijgen we in de toekomst meer classico's zoals de heenmatch van de copa, beide teams die er voetballend voorgaan wat resulteert in een mooie match waarin al die andere zever achterwege blijft. Want tegenwoordig draait het allemaal meer om de animo rond Real en Barça dan het spel zelf.

Monoslay
27 september 2011, 10:45
Uit het interview: “Ach, Cristiano Ronaldo en Jose Mourinho zijn de besten in hun vak"
Put a smile upon my face. :p

Kiiilerke
27 september 2011, 10:50
beste in hun vak:crazy: den ouwe bij united ja

Gavin
27 september 2011, 11:33
maar ik denk dat het vrij normaal is als Barça-fans beginnen te bashen op het spel van Madrid dat het gecounterd wordt door de Real-fans die afkomen met het acteertalent van Barcelona en alle andere zeverJa, dat is ook het enige dat hier gebeurt. Voor de rest komt ge hier niets te weten.

exo
27 september 2011, 11:44
beste in hun vak:crazy: den ouwe bij united ja

Zet Ronaldo bij Barcelona en die speelt ook alles kapot.
Messi & Ronaldo zijn 2 totaal verschillende types van voetballers maar allebei spelen ze op een enorm hoog niveau en zijn ze gewoon een streling voor het oog op de grasmat. (geen fan van Barca noch Madrid btw)

ugh
27 september 2011, 11:48
En in het algemeen:

Ik voel mij aangesproken.

Gavin
27 september 2011, 11:50
Zet Ronaldo bij Barcelona en die speelt ook alles kapot.
Messi & Ronaldo zijn 2 totaal verschillende types van voetballers maar allebei spelen ze op een enorm hoog niveau en zijn ze gewoon een streling voor het oog op de grasmat. (geen fan van Barca noch Madrid btw)
Neen, waarschijnlijk ligt die na een jaar weer buiten moest CR bij Barcelona spelen.

Ik voel mij aangesproken.
Ugh toch, zo ne creme van ne vent en nu dit. :(

Kiiilerke
27 september 2011, 11:51
ronaldo zijn ego is veeeel te groot om bij barca te spelen:p

exo
27 september 2011, 11:54
En waarom zou die buiten liggen? Mss dat Guardiola er wel in slaagt om die in het gareel te laten lopen.
Hier doen ze gewoon al te vaak alsof Messi niveau's hoger speelt als Ronaldo.

Kiiilerke
27 september 2011, 11:55
het zal toch nooit gebeuren:p

Monoslay
27 september 2011, 11:58
Toch hetzelfde met Ibra, die kon het ook niet hebben dat er iemand beter was dan hem ( =Messi), hij was na een jaartje ook al terug buiten...
En daarbij, volgens mij is de passing van Ronaldo te slecht om bij Barça mee te kunnen, én hij past niet in het systeem. ( Dat systeem is natuurlijk wel aanpasbaar, maar zoals boerkiiilerke al zei, het gaat toch nooit gebeuren, net zoals ik Mourinho nooit bij Barça zie. )

Gavin
27 september 2011, 12:23
Hier doen ze gewoon al te vaak alsof Messi niveau's hoger speelt als Ronaldo.Dit seizoen 100% alleszins.

Vorig seizoen ook, werd gewoon goedgemaakt door al die goals in cadeauverpakking op het einde van de competitie zodat ie superproductief leek.

Verder lijkt het me inderdaad hetzelfde lot als Zlatan beschoren: hij zal nooit dat druk zetten aankunnen, gaat nooit meeverdedigen, kan geen man voorbij zonder ruimte (dat kan Zlatan wel maar die was gewoon te traag op het einde dus geraakte ook niemand voorbij), middelmatige passing vergeleken met de rest van zijn kwaliteiten, ...

Lospeed
27 september 2011, 14:04
En we zijn weer vertrokken ze... ze hebben elk hun kwaliteiten en zijn 2 totaal verschillende types, leer er allemaal gewoon mee leven ipv telkens opnieuw te beginnen discussiëren.

Wijsheid
27 september 2011, 14:08
Dat is waar Lospeed, maar los van dat ze elk hun kwaliteiten hebben, is er toch eentje beter.

Trouwens, bijna alle kwaliteiten die CR heeft, heeft MEssi ook, omgekeerd geld dat niet.

BeeLz
27 september 2011, 15:07
Dat is waar Lospeed, maar los van dat ze elk hun kwaliteiten hebben, is er toch eentje beter.

Trouwens, bijna alle kwaliteiten die CR heeft, heeft MEssi ook, omgekeerd geld dat niet.

Bwa, CR is completer, maar Messi doet wat hij doet zo goed dat hij de rest niet nodig heeft :p. Messi heeft geen rechtervoet nodig, moet niet kunnen koppen en heeft veel minder kracht nodig.
Beide zijn moeilijk te vergelijken maar Messi forceert gewoon meer en is preciezer en efficiënter en dat maakt hem beter.

puni
27 september 2011, 17:19
Messi scoort even makkelijk met rechts hoor, zeker lobjes en stifters. En als hij open kopkansen krijgt, mist hij die ook niet. Het enige wat hij echt mist, is de lengte van CR.

Ik ga wel akkoord met het feit dat Messi efficiënter is.

Lamsednav
27 september 2011, 17:24
Zou wel eens tof zijn één pagina zonder het opvrijen van Messi.

puni
27 september 2011, 17:24
Wishful thinking.

Cpt. Kablammo
27 september 2011, 17:40
Gavin man, Ronaldo zijn prestaties zo minimaliseren. Dat begint toch echt wel belachelijk te worden. Als ge ZO veel goals maakt, dan gaan er altijd wat intikkers bijzitten maar zelfs bij ploegen die specifiek mikken op intikkers aan elkaar geven en zo easy goaltjes aan de enige spits aan te bieden scoort er één keer in de x tiental jaar is iemand zo veel goals. Zelfs al zijn de helft van zijn gescoorde goals intikkers, dan is het aantal ferme goals nog steeds ronduit indrukwekkend.

Bovendien is de passing van Ronaldo zeker zuiver genoeg, zijn traptechniek spreekt voor zich. Laat die zich ook even concentreren op 1000 passes geven elke minuut en die geeft dan ook bij elke baltoets een snel simpel easy passje naar een vrijstaande man. Xavi, Messi en Iniesta zijn de enigen die zich werkelijk kunnen afzetten van de rest door daadwerkelijk ook gewaagde passjes succesvol te versturen (met regelmaat).

En hij kan niemand op de kleine ruimte voorbij? Doe toch niet belachelijk, Messi is de beste ter wereld op dat vlak door zijn midgetbeentjes en bijhorende midgetstapjes, maar zomaar even zeggen dat een van de snelste en beste dribbelaars ter wereld niet kan waar hij voor bekend staat? Bij United heb ik die meer dan eens drie man op een zakdoek in de luren zien leggen. Hij gebruikt zijn snelheid vaker bij momenten, maar als ge de snelste voetballer op aarde zijt zou het best reteachterlijk zijn om dan dat voordeel niet elke keer te gebruiken als het mogelijk is. Het is namelijk de makkelijkste weg voorbij de verdediging. Vooral als ge een flankspeler zijt gaat ge dat vaker doen.

Ik kan Real Madrid langs geen kanten hebben, maar dat stuwt me toch nog niet om zulke bullshit te verkopen hoor.

BeeLz
27 september 2011, 17:43
Messi scoort even makkelijk met rechts hoor, zeker lobjes en stifters. En als hij open kopkansen krijgt, mist hij die ook niet. Het enige wat hij echt mist, is de lengte van CR.

Ik ga wel akkoord met het feit dat Messi efficiënter is.

Kom, nu niet overdrijven he. Het zou maar erg zijn als je op dat niveau geen lobje, stifter of plaatsbal kan geven met rechts, want dat is echt het makkelijkste deel om met je slechtere voet te leren. Al zijn goals met zijn rechtse voet zijn "makkelijk" ( niet de voorbereiding, de afwerking ), maar zoals ik eerder zei, Messi heeft geen goede rechtervoet nodig, en wss nooit nodig gehad want hij slaagt er toch altijd in om zijn linker te gebruiken wat op zich een grotere prestatie is dan met je andere voet te leren shotten.

Net hezelfde met kopkansen, een voorzet binnenkoppen met enkel de keeper voor u is voor elke voetballer op dat niveau piece of cake, maar dat maakt je geen goede kopper of kopbalsterk. Messi heeft daarvoor natuurlijk ook zijn lengte niet mee maar CR daarentegen is best wel goed met de kop, en niet enkel door zijn lengte, kan kracht zetten, goede timing en kan een kopduel winnen.

Cartek
27 september 2011, 17:56
Messi zijn schot kom in de verste verte nog niet bij dat van C. Ronaldo. Qua kracht, precisie is het schot van Ronaldo toch een paar trappen hoger. Messi kan precies maar kleine binnentikkertjes geven in de kleine carré.

puni
27 september 2011, 18:00
Ronaldo trapt gewoon meer op kracht en minder op finesse. Messi scoort evenzeer van buiten het strafschopgebied, bij Barça trappen ze gewoon amper van buiten de zestien meter.

Morrissey
27 september 2011, 18:02
Ronaldo trapt gewoon meer op kracht en minder op finesse. Messi scoort evenzeer van buiten het strafschopgebied, bij Barça trappen ze gewoon amper van buiten de zestien meter.

Niet zwanzen Puni. Ik ben ook eerder Pro Barca, maar je moet geen leugens verkondigen om uw standpunt duidelijk te maken. Als Ronaldo niet meer op finesse trapt, wie in godsnaam dan wel? Hoeveel vrije trappen/afstandsschoten moeten er nog in de winkelhaak vliegen?

puni
27 september 2011, 18:10
Ronaldo heeft toch gewoon een atoomschot.. Op finesse is in mijn ogen en bal, zij het met kracht, plaatsen, niet vol op de wreef trappen en hopen dat hij binnen vliegt. Het is trouwens logisch dat-ie relatief vaak scoort vanop afstand als ge ziet hoeveel keer op een wedstrijd hij het probeert.

Ik zeg trouwens niet dat hij niet op finesse/gevoel trapt, de balans is gewoon anders.

mp4me
27 september 2011, 18:13
Goals,goals,goals

doe de assists er bij en het is wel duidelijk wie de beste is.

Completer,lols.:)

Messi vs Ronaldo part ...

mtm
27 september 2011, 18:18
Wat een gezeik opnieuw. Gerrard heeft al langer (lees: een jaar geleden) klare wijn geschonken.

Joe Cole is better than Lionel Messi, claims Liverpool's Steven Gerrard | Football | guardian.co.uk (http://www.guardian.co.uk/football/2010/aug/10/joe-cole-messi-gerrard-liverpool)

... :unsure:

Cpt. Kablammo
27 september 2011, 18:20
Ik moet Puni toch gelijk geven dat Messi met meer finesse de bal tegen de netten wrijft. Meestal als Messi van buiten de 16 trapt is het echt op het randje diagonaal een licht krullend maar mooi geplaatst. Ronaldo trapt veel harder en sneller, wacht niet zozeer zijn moment af maar probeert de bal hard in de ruimte te plaatsen vanaf er een gaatje valt.

BeeLz
27 september 2011, 20:05
Idd, maar Ronaldo heeft wel een fenomenale traptechniek, die trapt niet enkel op kracht maar is een van de weinige spelers die effectief topspin kan zetten op een bal, en buiten Juninho in der tijd heb ik nooit nog spelers gezien die dat evengoed konden.

En Messi heeft ook een geweldig harder linker btw, alleen gebruikt hij die amper, maar daar zit ook waanzinnig veel kracht achter.

ace4ever
27 september 2011, 20:43
Ze trappen gewoon beide met een compleet andere techniek. Finesse is maar een subjectief woord, beide zijn even moeilijk.

Messi: binnenkant voet -> veel effect/curve, meer een klassieke trap met 'veel gevoel'.
Ronaldo: zijn gekende wreef/binnenkant trap waarbij de bal staalhard met onverwacht topspin effect wordt geschoten.

Of de een nu echt beter is dan de andere is vrij moeilijk te argumenteren. Ronaldo zijn traptechniek is speciaal bedoeld om van op grote afstand te schieten (hard, onvoorspelbaar traject) terwijl Messi zijn techniek ook vrij goed werkt rond de 16, maar die plaatsballetjes zijn ideaal voor in de 16. Dit past perfect bij de verschillende speelstijlen van Real en Barca.

$uB^
27 september 2011, 22:31
Tis gewoon moeilijk te vergelijken .. Op welk vlak dan ook ... Ronaldo is idd groter dan Messi maar is Messi dan zo'n slechte kopper .. Dat denk'k niet ...
CR schiet ook veel meer naar de goal, van op welke afstand dan ook, terwijl Messi ( & Barca int algemeen ) eigenlijk liever de bal al tikkend over de doellijn brengen.

Nuja, beide spelers hebben hun stijl en beide ploegen ook .. En hun stijl past perfect bij hun ploeg ...

En niet vergeten, volgens mij is Messi gewoon meer 'geliefd' bij de 'neutrale' voetbalsupporter omdat hij zijn imago meeheeft, sympathiek overkomt ( bij een doelpunt een tshirt toonde met iets over zijn moeder ) ... Terwijl CR met uitspraken als 'mensen zijn jaloers om mijn schoonheid, geld en .. ' natuurlijk minder aangenaam overkomt ..

( Tis zoals 2 'even mooie' vrouwen, de een met een heel aangenaam karakter, de ander met een kutkarakter .. Onbewust ga je de vrouw met het aangename karakter mooier vinden dan de andere ...)

Anyway, genoeg over CR en Messi, der spelen ook nog andere gasten in de PD eh ;-)

Gavin
28 september 2011, 12:34
En we zijn weer vertrokken ze... ze hebben elk hun kwaliteiten en zijn 2 totaal verschillende types, leer er allemaal gewoon mee leven ipv telkens opnieuw te beginnen discussiëren.Oei, moet ge iets anders posten dan 'ja ik geef dat toe maar Barcelona speelt ook theater' en is het weer te veel? :unsure:

Het enige wat hij echt mist, is de lengte van CR.En de kracht.

Op fysiek vlak is CR completer, zeker niet op voetbalvlak. Daar is ie zelfs niet eens de compleetste van zijn eigen ploeg.

En hij kan niemand op de kleine ruimte voorbij? Doe toch niet belachelijk, Messi is de beste ter wereld op dat vlak door zijn midgetbeentjes en bijhorende midgetstapjes, maar zomaar even zeggen dat een van de snelste en beste dribbelaars ter wereld niet kan waar hij voor bekend staat? Bij United heb ik die meer dan eens drie man op een zakdoek in de luren zien leggen. Hij gebruikt zijn snelheid vaker bij momenten, maar als ge de snelste voetballer op aarde zijt zou het best reteachterlijk zijn om dan dat voordeel niet elke keer te gebruiken als het mogelijk is. Het is namelijk de makkelijkste weg voorbij de verdediging. Vooral als ge een flankspeler zijt gaat ge dat vaker doen.

Ik kan Real Madrid langs geen kanten hebben, maar dat stuwt me toch nog niet om zulke bullshit te verkopen hoor.Dat van die passing mag ie hebben. (hoewel ik, denk ik, u het tegendeel kan uitleggen met alweer grafiekjes!)

Dat van die kleine ruimte gaat over Madrid, ik ben niets met zijn periode bij United. Ge moet er eens op letten hoe slecht hij daar eigenlijk in is vergeleken met al zijn andere kwaliteiten die wel top zijn. Het enige dat hij in mijn ogen gebruikt om een man echt voorbij te gaan is "shot die bal in de ruimte en haal hem in". Voor de rest gaat ie vooral zijdelings en niet echt een man met balbehandeling voorbij. Met de bal op een kleine ruimte (misschien uit stilstand) vind ik een probleem bij CR.
Of ge nu vindt van niet of van wel, kijk er gewoon naar de volgende keer dat ge hem een hele match kunt bekijken. 1 of 2 keren op tien lukt hem zoiets.

En hey, het kan me ook niets schelen hoe die een man voorbij gaat en of dat de "juiste" manier is. Het is zoals ge zegt, hij gebruikt het wapen dat hem het beste schikt en het meest efficiënt is voor hem/zijn positie. Maar noem hem dan niet dribbelkoning of zo, dan dist ge spelers die dat wel zijn.

Niet zwanzen Puni. Ik ben ook eerder Pro Barca, maar je moet geen leugens verkondigen om uw standpunt duidelijk te maken. Als Ronaldo niet meer op finesse trapt, wie in godsnaam dan wel? Hoeveel vrije trappen/afstandsschoten moeten er nog in de winkelhaak vliegen?Hoeveel vliegen er tegenwoordig zo nog in de winkelhaak? En meer bepaald: hoeveel vliegen er niet in de winkelhaak?

Dat is zo een mythe die iedereen maar hardnekkig blijft volhouden heb ik de indruk. Ik heb hier al eens zijn stats van zijn beste seizoen bij United opgedist, nog geen 10% van zijn vrije trappen waren een goal. En dat is bij Madrid niet echt beter geworden. Vorig seizoen vijf, waarvan één of twee in de "winkelhaak". 50+ matchen gespeeld dus het zou me verwonderen als ie boven de 10% komt.

Ter vergelijking: Cazorla heeft er dit seizoen al drie binnengeknald.

Messi zijn schot kom in de verste verte nog niet bij dat van C. Ronaldo. Qua kracht, precisie is het schot van Ronaldo toch een paar trappen hoger. Messi kan precies maar kleine binnentikkertjes geven in de kleine carré.Ok ... misschien toch, zoals Volderke!, eerst eens de statistieken erbij nemen alvorens te posten.

Vorig seizoen (exclusief vrije trappen, inclusief zouden ze er beiden 8 hebben)
CR: 3 goals buiten die carré (eentje dankzij Gomes zijn superkeeperswerk ook nog)
Messi: 7 goals buiten de carré

Dat zijn enkel de goals, als ik ergens statistieken over shots per game zou vinden en die erlangs leg, wordt die precisietravestie nog groter.

Die van dit seizoen wel gevonden:
http://img829.imageshack.us/img829/5300/90883e0fafdc495ab87ee75.png

Precisie? Neen, zoals OptaJoe het zou zeggen: wasteful.

Dit past perfect bij de verschillende speelstijlen van Real en Barca.
En dat was eigenlijk het enige dat ik wou zeggen.

Dus dat geldt ook omgekeerd (niet zo fel wel) voor Messi bij Madrid. De twee spelers zoals we die nu hebben passen perfect bij hun huidige ploeg, omgekeerd heel wat minder.

Waarom die discussie over wie de beste weer op moet laaien, geen idee. Ik dacht dat ondertussen al wel op het veld gesetteld was.

Kekkeuh66
29 september 2011, 11:39
Idd, maar Ronaldo heeft wel een fenomenale traptechniek, die trapt niet enkel op kracht maar is een van de weinige spelers die effectief topspin kan zetten op een bal, en buiten Juninho in der tijd heb ik nooit nog spelers gezien die dat evengoed konden.

En Messi heeft ook een geweldig harder linker btw, alleen gebruikt hij die amper, maar daar zit ook waanzinnig veel kracht achter.

Je zou eens moeten zoeken op Sinisa Mihajlovic. Die kon een bal laten vallen tijdens een vrije trap, niet normaal :)

xfxxl
29 september 2011, 18:20
Gijon vs barca

espanyol vs real madrid

denken jullie dat barca en real gaat winnen deze weekend?

xfxxl
29 september 2011, 18:32
Real sociedad vs atletico bilbao

heel spannend wedstrijd wrs => wie gaat winnen volgens jullie experts ?

Lilspanyol
30 september 2011, 12:05
Gijon vs barca

espanyol vs real madrid

denken jullie dat barca en real gaat winnen deze weekend?

Real sociedad vs atletico bilbao

heel spannend wedstrijd wrs => wie gaat winnen volgens jullie experts ?

Dit is geen gokforum he ...
Daarvoor moet ge hier zijn ;): http://www.9lives.be/forum/sport/722970-gokthread-revival-deel-2-a-208.html

Gavin
30 september 2011, 18:39
78m_xNMkIOU

Ziekenhuisseries zijn voor niets goed. :naughty:

puni
1 oktober 2011, 16:05
Fabregas drie weken out. :(

Gavin
1 oktober 2011, 16:12
Interlands komen eraan + hij twitterde dat het niet ernstig was. Terug na de break, denk ik.

Iniesta is ook alweer aan het trainen. Die medische staf is echt uitstekend in het terugbrengen van spelers, ik wil niet weten wat ze die kadees allemaal inspuiten etc.

fiqm
2 oktober 2011, 00:43
Vreemd seizoen voor Deportivo tot nu toe. Nadat we vorige week na slechts 15 minuten 3-0 achter stonden in Alcorcon, stonden we vandaag na nog geen 15 minuten 3-0 voor tegen leider Guadalajara. De spelers hadden een reactie beloofd na die pandoering van vorige week, en gelukkig hebben ze woord gehouden.

Enkele weken geleden stond Deportivo ook al 0-3 voor na slechts 25 minuten bij Barcelona B trouwens. Het is dus al de derde keer op 6 speeldagen dat we zo een bizar scoreverloop te zien krijgen.

Gavin
2 oktober 2011, 12:29
UigLyv1AEHE

Geweldig hoe hij in de lucht blijft hangen en pas uithaalt als de bal er is.

MmoRpgGuy
2 oktober 2011, 12:38
Vreemd seizoen voor Deportivo tot nu toe. Nadat we vorige week na slechts 15 minuten 3-0 achter stonden in Alcorcon, stonden we vandaag na nog geen 15 minuten 3-0 voor tegen leider Guadalajara. De spelers hadden een reactie beloofd na die pandoering van vorige week, en gelukkig hebben ze woord gehouden.

Enkele weken geleden stond Deportivo ook al 0-3 voor na slechts 25 minuten bij Barcelona B trouwens. Het is dus al de derde keer op 6 speeldagen dat we zo een bizar scoreverloop te zien krijgen.

deportivo is veel te goed voor 2de klasse :p

Proim
2 oktober 2011, 12:43
UigLyv1AEHE

Geweldig hoe hij in de lucht blijft hangen en pas uithaalt als de bal er is.
Dat is echt perfect weten wat je doet, heerlijk om zo te kunnen uithalen.

stormtrooper
2 oktober 2011, 12:44
Die "tackle" van den arbiter op Canales :rofl:

asmo
2 oktober 2011, 13:34
Je zou eens moeten zoeken op Sinisa Mihajlovic. Die kon een bal laten vallen tijdens een vrije trap, niet normaal :)
Free Kick Effect Riquelme - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GEaaKNqcYnc)

Riquelme :love:

NemesisBE
2 oktober 2011, 13:42
La Bestia :love:

Foose
2 oktober 2011, 15:51

Idd, had wel héél spijtig geweest indien de tegenstander na hun counter kon scoren

Gavin
2 oktober 2011, 16:14
Aardige goals dit weekend!

gv6Hl80kgnY

zUMlsvQ2WIg

Sev-O
2 oktober 2011, 16:55
CR mag nog veel bokes eten om bij de grootmeester te staan:

Very Best Of Juninho (Freekicks) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=CuKIWfg_j1U)

Pseudo
2 oktober 2011, 16:57
CR meer atleet dan voetballer

Monoslay
2 oktober 2011, 17:09
@ Sev-O
Del Piero is imo toch ook wel een grootmeester.

puni
2 oktober 2011, 17:26
Het mooie bij Juninho was ook wel dat-ie op verschillende manieren kon trappen: Balletje binnenkant voet borstelen of vanop 30-35 meter vol op de wreef met dat afgrijselijk effect. Persoonlijk vind ik hem ook echt wel de beste. :)

Sev-O
2 oktober 2011, 18:05
Idd, Del Piero is ook een goeie FK-specialist, maar hij trapt steeds op dezelfde manier. + Van ver, zoals Juninho, kan hij de bal er niet in liggen :)

eurowarriors
2 oktober 2011, 18:07

Ik lag plat toen ik het live zag, maar ik was natuurlijk blij dat Granada niet kon profiteren. :)

@Gavin: De goal van Canales mocht er ook wezen!

http://www.youtube.com/watch?v=0pKYl6IYvOE

Morrissey
2 oktober 2011, 18:13
Ik vond Beckham dan toch nog net iets beter hoor. Al is dat ook gewoon een van mijn lievelingsspelers de laatste 10 jaar, maar wat een fluwelen balgevoel had die. Zijn vrije trappen, weergaloos. Samen met Juninho een grootmeester.

Foose
2 oktober 2011, 18:18
Deze van Roberto Carlos was ook niet slecht :love:

Roberto Carlos Free-Kick - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=crSkWaJqx-Y)

FromZero2Hero
2 oktober 2011, 18:43
Hugo Almeida - Bojardo Inter Milão - F.C.Porto - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=scNr13TLYLY)

Monoslay
2 oktober 2011, 20:09
FCB is er ook aan begonnen tegen Sporting Gijon.
Mooie zwarte truitjes, veel beter als die gele.
EDIT: Voila: 0-1, Adriano.
EDIT2: Schitterende voetbal atm. Kan ook bijna niet anders, Barça speelt zonder echte verdediging, kijk naar de selectie... :-)

Sporting Gijón-FCB (Line-up/alineació / alineación): Valdés, Dani Alves, Xavi, Villa, Messi, Thiago, Mascherano, Sergio, Pedro, Adriano, Abidal.

ImpulseEEE
2 oktober 2011, 20:20
Iemand een stream ? want niet op sporting telenet :(

Monoslay
2 oktober 2011, 20:23
Iemand een stream ? want niet op sporting telenet :(
Sport-livez.com || Channel 3 (http://sports-livez.com/channel/ch-3.php)
Redelijk deftige Engelse stream.
aub

puni
2 oktober 2011, 20:24
http://veetle.com/index.php/channel/view#4ca7679f5c64b

Kid_C
2 oktober 2011, 20:28
Jammer van de buitenspel, wat een geniale pass.

MmoRpgGuy
2 oktober 2011, 20:35
tonen ze barca ergens op tv?

mp4me
2 oktober 2011, 20:44
Serieuze fout van Messi daar..

waffel
2 oktober 2011, 21:23
Deze van Roberto Carlos was ook niet slecht :love:

Roberto Carlos Free-Kick - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=crSkWaJqx-Y)

Reactie: "aimbot" :rofl:

Lamsednav
2 oktober 2011, 21:45
Real Madrid: Casillas; Arbeloa, Ramos, Albiol, Marcelo; Xabi Alonso, Lass; Kakà, Özil, Ronaldo; Higuaín

Bench: Adan, Varane, Khedira, Granero, Altintop, Calléjon & Joselu.

Eens Madrid hoe ik ze het liefst zie spelen, enkel alleen nog Sahin ipv Lass. Ramos centraal :love:

Lilspanyol
2 oktober 2011, 22:01
Mooie zwarte truitjes, veel beter als die gele.

Wordt aan Gavin en mij voor 25€ opgestuurd :cool:

Monoslay
2 oktober 2011, 22:19
Hoe dan? :)

Lospeed
2 oktober 2011, 22:29
kwaliteitsverbinding op sporting telenet :unsure:

edit: mooie afwerking van Higuain :D

Vedeco
2 oktober 2011, 23:48
De gemiddelde verdediging van een Spaanse middenmotor is ook niet alles.

Lamsednav
3 oktober 2011, 00:05
Blij om te zien dat Higuain weer zijn vorm terugvindt..

BeeLz
3 oktober 2011, 00:24
Blij om te zien dat Higuain weer zijn vorm terugvindt..

Idd, in vorm is die toch een pak efficiënter dan Benzema

camino
3 oktober 2011, 10:17
Higuain is beter dan benzema, benzema mist teveel kansen en wat een genot alweer om ronaldo gister bezig te zien, was niet superieur maar als deze de bal kreeg was het alweer smullen geblazen, alleen al die balcontrole was leuk om zien, ervoor had ik beerschot spelers da meermaals zien doen waar die bal keer op keer ne meter van hun voet sprong, was niet om aan te zien. ;). Dat is nu de reden waarom vele mensen liever buitenlands voetbal willen zien.

Kiiilerke
3 oktober 2011, 21:59
speciaal voor de mensen die eens willen lachen !

Hln compilatie der losers

Real Madrid Is Magic, Houthulst

Dit real madrid is gewoon een klasse te sterk voor eender welke ploeg, feit is dat messi weer geen poot aan de grond kreeg tegen de laatste in de stand en cristiano weer kwistig toverde met assists in de toch wel moeilijke verplaatsing naar espanyol, de ploeg vant stad

Cristiano is god, Houthulst

De treble is voor fcb en real madrid dit jaar

Madrid maatje te groot voor de smurfen, Houthulst

Dit club brugge is pure magie. Nu al topfavoriet voor de europa league. Haha als je dan dit vergelijkt me kwek tegen as roma een nobele onbekende in europa lig je toch krom van het lachen

wat een zwakke prestatie weer van barca, real schitterde weer zoals gewoonlijk met een sublieme cristiano ronaldo weer goed voor 2 meesterlijke assists. Wat een talent zeg

heel wat successo reacties weer, begint stilaan een gewoonte te worden van deze zielige mensjes. Cristiano is gewoon zoveel beter dat het pijn doet voor jullie.

Messi staat niet in de top 10 van beste voetballers iedereen kan intikkertjes maken. Cristiano is 10x beter dan. Van de huidige generatie zijn oa. ook mesut kaka in vorm robben xavi als hij zich niet laat vallen iniesta gotze mata allemaal beter

Ik begrijp dat dat het pijn doet de enige faire troffee op basis van cijfers is de pichichi en raad eens bij wie die staat te blinken? 41 treffers meteen een meer dan 100 jarig record verpulveren in zijn 2de jaar terwijl de smurf al 6 jaat tuimelingen maakt in de liga bbva

Ik begrijp dat dat het pijn doet de enige faire troffee op basis van cijfers is de pichichi en raad eens bij wie die staat te blinken? 41 treffers meteen een meer dan 100 jarig record verpulveren in zijn 2de jaar terwijl de smurf al 6 jaat tuimelingen maakt in de liga bbva

en zo kan ik verder doen
--------------------------

Trollllll of wilt die kerel gewoon hard droog in zijn schijter gepakt worden door de ronaldo ?

mp4me
3 oktober 2011, 23:12
Kan je aub hln reacties hier niet posten?

DeepKick
4 oktober 2011, 12:54
Wordt aan Gavin en mij voor 25€ opgestuurd :cool:

Penya?
Tijdens de clásico kom ik eens af naar Zonhoven zegt.

Lilspanyol
4 oktober 2011, 16:08
Penya?
Tijdens de clásico kom ik eens af naar Zonhoven zegt.
Idd.

Ik ook normaal, 2 weken geleden niet kunnen gaan naar Barca-Athletico...

Ook lid :)?

Radbraker
5 oktober 2011, 19:11
sporza: Vinger in oog kost Mourinho twee speeldagen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/111005_mourinho_schorsing)

Lospeed
5 oktober 2011, 19:57
sporza: Vinger in oog kost Mourinho twee speeldagen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/111005_mourinho_schorsing)

De twee kemphanen moeten ook een boete van 600 euro betalen. De Spaanse voetbalbond legde ook de twee clubs een boete op. Real Madrid moet 180 euro ophoesten en Barcelona de helft.

amai dat gaat financieel pijn doen :rofl:

Gavin
8 oktober 2011, 11:17
Durísima entrada de Hübschman a Xabi Alonso - REPÚBLICA CHECA-ESPAÑA - AS.com (http://www.as.com/futbol/articulo/durisima-entrada-hubschman-xabi-alonso/20111007dasdasftb_38/Tes)

Dacht eerst dat zijn been over was maar hij schiet gelukkig maar uit zijn schoen.

En deze:
Parecidos razonables | galerias | SPORT.es (http://www.sport.es/es/galerias/galerias/20111003/parecidos-razonables/23990.shtml)

:D

Weebl
8 oktober 2011, 11:23
What the ...
Die tackle, daar moeten ze gewoon levenslange schorsingen voor uitdelen :s

fiqm
9 oktober 2011, 13:22
Depor opnieuw onderuit gegaan, ditmaal bij het kleine Alcoyano.

Ergens snap ik wel dat het fout loopt buitenshuis. Nog steeds heel veel blessures, en Guardado was er ook niet bij omdat hij met Mexico moest spelen. Het grote probleem is het enorm klein veldje in Alcoyano. In Alcorcon hadden we hetzelfde probleem.

Als je dan nog na vijf minuten een onwaarschijnlijk domme own-goal maakt, maak je het jezelf natuurlijk meteen enorm moeilijk. Ayoze speelde, zonder dat hij onder druk stond, zonder kijken de bal terug op Aranzubia. Die stond niet meer in zijn goal maar erlangs, omdat hij dacht dat Ayoze de bal daar zou spelen, en zo rolt de bal stomweg in doel. Dan sta je op achterstand op een miniatuur-patatteveld, waar iedere pass zowat vijf keer omhoog springt en afwijkt omdat hij over aardkluiten rolt, en zo konden Alcoyano/Alcorcon gemakkelijk met zijn tienen voor het doel gaan liggen op dat kleine veld.

Alcoyano en Alcorcon zijn wel de enige twee ploegen in Segunda die zulke kleine stadions en velden hebben, dus misschien is het goed dat we die twee uitwedstrijden achter de rug hebben. Over drie dagen spelen we opnieuw tegen Alcoyano, voor de Copa, en ditmaal in eigen huis. Ik ben er zeker van dat we die in eigen huis wél makkelijk opzij kunnen zetten. Tenzij we natuurlijk met een B-ploeg gaan spelen. Misschien mag ik er mij niet teveel zorgen in maken. Zowel Betis, Rayo en Granada hebben vorig jaar ook nooit gewonnen op die kleine veldjes. Zeker ook omdat we die matchen zo vroeg in het seizoen moeten spelen, en Depor nog niet echt volledig aangepast is aan de andere voetbalstijl in Segunda.

Farnese
9 oktober 2011, 21:22
Real Madrid haalt Beglisch talent van 15 jaar: Real Madrid haalt 15-jarig Belgisch talent - VoetbalPrimeur.be (http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/182593/Real_Madrid_haalt_15_jarig_Belgisch_talent.html)

Pseudo
9 oktober 2011, 21:25
De nieuwe Kevin Franck?!?!?!

DeepKick
11 oktober 2011, 10:46
Idd.

Ik ook normaal, 2 weken geleden niet kunnen gaan naar Barca-Athletico...

Ook lid :)?

Yes, ook lid.
Atletico heb ik ook moeten missen, ik geraakte er niet tijdig. 't Is dan ook niet bij de deur hier :p

Farnese
12 oktober 2011, 15:19
De twee kemphanen moeten ook een boete van 600 euro betalen. De Spaanse voetbalbond legde ook de twee clubs een boete op. Real Madrid moet 180 euro ophoesten en Barcelona de helft.

Zouden er beter drie nulletjes achter zetten.

Lilspanyol
12 oktober 2011, 16:02
Yes, ook lid.
Atletico heb ik ook moeten missen, ik geraakte er niet tijdig. 't Is dan ook niet bij de deur hier :p

12/10 al dus het zal niet lang meer duren voor we ons t-shirt hebben :p

't is niet omdat ze veel geld hebben dat de boete aan hun kapitaal moet aangepast zijn he ...

Als een arbeider geflitst wordt gaat het hem ook niet minder kosten dan een rijke zakenman

Lospeed
12 oktober 2011, 18:13
...
't is niet omdat ze veel geld hebben dat de boete aan hun kapitaal moet aangepast zijn he ...

Als een arbeider geflitst wordt gaat het hem ook niet minder kosten dan een rijke zakenman

Het is een straf van de spaanse voetbalbond... profvoetballers en alles eromheem verdienen wel wat meer dan arbeiders. Zij toch wel hun straffen voor voetballers/trainers wat aanpassen naar hun gemiddelde inkomen he, dan zal het ook nog altijd niks zijn voor hen maar dit is echt wel belachelijk.

fiqm
14 oktober 2011, 00:05
Vingers kruisen dat Deportivo Zaragoza loot in de Copa del Rey. De Copa kan mij dit jaar niks schelen, maar het zou geweldig zijn om die rotploeg eens goed op hun kloten te geven ;)

Edit: We hebben Levante geloot. Heel slechte loting voor ons, Levante was een van de zwaarste ploegen die we konden trekken. Ook niet echt een geweldig aantrekkelijke affiche.

eurowarriors
15 oktober 2011, 13:44
Levante is goed begonnen aan het seizoen, goede krachtmeting voor Deportivo imo, maar natuurlijk een zware loting.

Al een tijdje bekent, maar Maduro, de Nederlandse verdedigende middenvelder van Valencia is vier maanden out en kan dus pas ten vroegste in januari weer spelen. Dit mag geen probleem vormen omdat ons middenveld sowieso al overbevolkt was met Topal die terug uit blessure kwam en Albelda die terug fit was. Samen met Banega, Tino en Parejo zouden we Maduro niet mogen missen. :)

fiqm
15 oktober 2011, 19:35
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk. Onze verdediging is onbeschrijfelijk slecht. En Lassad, tja. Je zou eigenlijk zijn contract moeten verbreken. Hoe je er in godsnaam in slaagt om vanop anderhalve meter een intikkertje over de lat van een leeg doel te krijgen, bij 1-1 dan nog wel, je mag het mij toch eens uitleggen. En zijn balcontroles zijn gruwelijk. Hij controleert de bal verder van zijn voet, dan dat ik de bal kan schieten. 4 op 12, voor een ploeg van ons kaliber zou dat toch niet mogen. En dan nog vooral de manier waarop.

Gavin
15 oktober 2011, 19:45
Fokking Higuain is terug. Dan liggen de kansen voor Madrid in de competitie een pak hoger.

Lamsednav
15 oktober 2011, 19:53
Higuain 10x beter dan Benzema aja.. Blij dat hij terug het net vindt.

eurowarriors
15 oktober 2011, 19:56
Net 1-1 gespeeld in Mallorca ffs. Eerste helft spelen we redelijk, 70-30 balbezit en enkele kansen. Twee fases waarin we geen penalty krijgen terwijl het er duidelijk een was. We komen 0-1 voor op corner door Rami, en dan begint het spelleke weer. Als je in de tweede helft even weer op niveau speelt, dan kom je op 0-2, maar we zijn verdorie weer te lui om door te duwen. In de 93e minuut krijgt Mallorca dan een penalty na 'hands' van Topal. Ik weet niet waar de armen van die scheidsrechter hangen, maar toch alleszins niet op zijn borst denk ik... Nuja, ik zag het al aankomen. Het is niet de eerste keer dat we tegen kleinere ploegen op een 1-0 gokken, en ik begrijp telkens niet waarom. Hier laten we twee makkelijke punten liggen, net zoals tegen Sevilla twee weken geleden toen we drie punten lieten liggen.

Gavin
15 oktober 2011, 20:22
Piqué geblesseerd na zeven minuten: hamstring. De zoveelste met die blessure dit seizoen, dan moet de conclusie zijn dat er iets spaak loopt.