PDA

Volledige versie bekijken : Welkom!

pina
29 augustus 2011, 21:27
Hi all,

zoals voordien duidelijk was in de poll en de ideeënbus-thread, zijn jullie hevige voorstander van een subforum voetbal. Zo gezegd zo gedaan! :unsure:

We hebben uiteindelijk groen licht gekregen omdat de vraag van de community zo overweldigend was (waarvoor dank). Dit subforum betekent ook dat het sportforum wordt ontlast van alles van voetbal, waardoor anders aspecten van sport algemeen niet meer in de schaduw komen te staan.

Omdat wij als mods graag willen hebben dat jullie ook inspraak krijgen hoe het subforum er moet uitzien, willen we graag jullie input voor wat betreft de indeling van dit forum qua topics e.d.

BleKKie
29 augustus 2011, 21:28
Jupla, 2e post in het voetbal subforum ... lekker :cool:

Buitenlands gewoon opsplitsen naar Spanje, Engeland en Overige competities. De rest wordt toch minder gevolgd precies, indien nodig kan er altijd nog een aparte topic gemaakt worden hé.

fcberke
29 augustus 2011, 21:29

en direct zonder meerwaarde :niceone:

stormtrooper
29 augustus 2011, 21:30
't werd tijd!

BleKKie
29 augustus 2011, 21:30
en direct zonder meerwaarde :niceone:

say whut? :cool:

ralleke
29 augustus 2011, 21:31
nice :niceone:

Morrissey
29 augustus 2011, 21:32
Eindelijk :). Veel overzichtelijker ook!

Weebl
29 augustus 2011, 21:33
Welkom allen!
Ik ben ook heel blij dat het er gekomen is :).

Vedeco
29 augustus 2011, 21:34
Nu nog Buitenlands voetbal opsplitsen ;)

Gavin
FOKKING KUT WAAR ZIJN MIJN DIERBARE REPS HE

IS DAT DE PRIJS DIE IK BETAAL VOOR EEN SUBFORUM?

fcberke
say whut? :cool:

wat ben je een kloot blekkie :(

Drew
29 augustus 2011, 21:35
Ik heb er meer dan de Gavvers :cool:

stormtrooper
29 augustus 2011, 21:35

:hug:

Gavin
29 augustus 2011, 21:36
Gij zult ook fokking eerder kanker krijgen.

(vindt ge dat erover?)

Rubmifer
29 augustus 2011, 21:37

Ik kan altijn in ruil wat infra's geven als u dat ook interesseert? :unsure:

Vedeco
29 augustus 2011, 21:38
Calm down Gav of ge kunt ze ook nooit meer verzamelen :p

Morrissey
29 augustus 2011, 21:38

Join tha club :cool:

TheRedDevils
29 augustus 2011, 21:39

Buitenlands gewoon opsplitsen naar Spanje, Engeland en Overige competities. De rest wordt toch minder gevolgd precies, indien nodig kan er altijd nog een aparte topic gemaakt worden hé.

:niceone:
Ik volg Blekkers.

Gavin
29 augustus 2011, 21:39
Ik kan altijn in ruil wat infra's geven als u dat ook interesseert? :unsure:
Die heb ik ook al genoeg, dat is gewoon niet publiek te zien.

fcberke
29 augustus 2011, 21:40
Die heb ik ook al genoeg, dat is gewoon niet publiek te zien.

zet ze in off-topic ofzo:unsure:

eurowarriors
29 augustus 2011, 21:42
Welkom aan allen! Goed idee, sowieso, vooral omdat ik voorstander ben/was. :) Gavin, ik wist niet dat ge zo op uw reps gesteld zijt. :p

Romelus
29 augustus 2011, 21:42

JONG ITALIË BESTAAT OOK E MAN ALTIJD DA NEERKIJKEN

Zo heb ik ook mijn eerste post.:unsure:

mtm
29 augustus 2011, 21:43
Niet echt voorstander van die boel hier, nu moet ik verdikke nog wat meer klikken en doen.

Verhuis ineens ook eens de Fantasy Premier League thread naar hier. Dank!

Morrissey
Ja, met de volle 4 volgers :D

kakmongool
Mag er ook een subforum gemaakt worden voor de randzaken. Zoals bv kosovo geroep, hamburger incidenten, fukushima enzo. Allez ja discussies die niet direct het spel zelf aanbelangen.

Gavin
29 augustus 2011, 21:44
Niet echt voorstander van die boel hier, nu moet ik verdikke nog wat meer klikken en doen.
En ik zie nul komma nul van het gewone sportforum zonder naar onder te scrollen vanwege dit subforum.

BleKKie
29 augustus 2011, 21:44
Ja, met de volle 4 volgers :D

Tis da, ik was community-wise aan het denken hé
Maar dat gaat er weer niet in zulle :ironic:

Romelus
29 augustus 2011, 21:45

Verhuis ineens ook eens de Fantasy Premier League thread naar hier. Dank!

Inderdaad. Tschijnt dat daar een kenner op kop staat.

BleKKie
29 augustus 2011, 21:46
En ik zie nul komma nul van het gewone sportforum zonder naar onder te scrollen vanwege dit subforum.

Een groter scherm kopen aja, of adblock installeren en al die belachelijke reclame is foetsie - ze verdienen al geld genoeg bij telenet :sop:

Drew
29 augustus 2011, 21:48
Wat met de Nederlandse/Franse/Duitse competities nu Buitenlands Voetbaldinges dicht is? :unsure:

scel
29 augustus 2011, 21:48
Wat met de Nederlandse/Franse/Duitse competities nu Buitenlands Voetbaldinges dicht is? :unsure:

Mag ook een topic voor gemaakt worden neem ik aan?

stormtrooper
29 augustus 2011, 21:50
Inderdaad. Tschijnt dat daar een kenner op kop staat.

Chance. Pure chance.

Wesdude
29 augustus 2011, 21:59
Toch een opdeling in verschillende competities. Jammer. Ben er niet zo'n voorstander van. Nu zal ik van bv mertens bij psv niets meer lezen want de kans dat ik er actief naar zou zoeken is klein. Ik kwam vaak kleine dinge tege in dat grote topic die ik interessant vond maar die ik nu niet meer zal lezen omdat ik niet actief een andere competitietopic zal bekijken. Maarja democratie zeker?

BleKKie
29 augustus 2011, 22:00
Toch een opdeling in verschillende competities. Jammer. Ben er niet zo'n voorstander van. Nu zal ik van bv mertens bij psv niets meer lezen want de kans dat ik er actief naar zou zoeken is klein. Ik kwam vaak kleine dinge tege in dat grote topic die ik interessant vond maar die ik nu niet meer zal lezen omdat ik niet actief een andere competitietopic zal bekijken. Maarja democratie zeker?

Dat ik had ik ook wel, gewoon dat topic wat lezen en ge leert veel nieuwe spelers "kennen".

Edit: en nu zijn er echt wel veeeeeeel te veel topics aja. Ligue 1, wordt er daar uberhaupt over gepraat? Enkel als Lille speelt 5 posts fzo.

mtm
29 augustus 2011, 22:06

Dat weet ik nog zo niet. In dat topic indertijd waren er toch ook veel tegenstanders van die opsplitsing naar verschillende competities, inclusief mezelf.

Zie dat hier nu allemaal, 1000 en één topics, ik vind dat een pak minder overzichtelijk dan 1 enkele thread over buitenlands voetbal.

BleKKie
29 augustus 2011, 22:09
Ik moet nu ook wel zeggen, ik ben het overzicht al kwijt, moet ge duizend topics openen en weet ge niet eens als er iets interessant in staat :(

Draego
29 augustus 2011, 22:12
Jawadde dadde! :D

Hekje#
29 augustus 2011, 22:13
Nu lijkt die opsplitsing van buitenlands voetbal me toch niet meer zo cool. :D

Gavin
29 augustus 2011, 22:14
Komt er nog eens bij dat er minder discussie zal zijn, meer posts die gewoon gemist worden, ...

En uiteindelijk werd er op een jaar al niet zoveel gepost in buitenlands voetbal vergeleken met de JPL. Slecht idee, voer het gewoon af, nu het nog kan.

pina
29 augustus 2011, 22:42
daarvoor dient deze topic ook hé, om effe verder te discussiëren hoe we het gaan indelen qua topics, want het is ook voor ons een evenwichtsoefening. Over buitenlands voetbal, denk ik dat de Engelse en Spaanse competitie zeker een aparte topic verdienen. De italiaanse zie ik daar ook nog in, maar voor de overige competities zou ik 1 grote thread behouden.

TheRedDevils
29 augustus 2011, 22:56
Ja Engels en Spaans zou ik ook splitsen.
Maar voor bijna elk land een ander topic is er wat over :p

Vedeco
29 augustus 2011, 22:59
Smijt Duitsland, Nederland en Frankrijk maar bij overige, denk niet dat er genoeg potentieel is voor die 2. Hoe jammer het ook mag zijn :p

BleKKie
29 augustus 2011, 23:06
Idd, op dit moment is een opsplitsing Spaans en Engels voldoende imo. Later van tijd, kan er eventueel nog opgesplitst worden als blijkt dat bijvoorbeeld voldoende interesse is in het Italiaanse voetbal, wat nu, op een 5-tal mensen na niet of weinig gevolgd wordt.

BeeLz
29 augustus 2011, 23:08
Smijt Duitsland, Nederland en Frankrijk maar bij overige, denk niet dat er genoeg potentieel is voor die 2. Hoe jammer het ook mag zijn :p

Wou echt net hetzelfde komen posten, er zijn bitter weinig posts over die competities in de buitenlands voetbal thread dus echt hun eigen thread niet waard. Denk dat er over de portugese competitie dit jaar zelfs meer gezegd gaat worden.

Soit, toch blij dat dit forum er is want de spam tijdens sommige matchen maakte het vorige toch heel onoverzichtelijk.

LaBuenaVida
29 augustus 2011, 23:16
How low can we go!?

Vind het subforum wel een goed idee imo

Cuth
30 augustus 2011, 00:05
Buitenlands voetbal samenhouden voor de reden die Wesdude al gaf plx !:)
Ik merk dat ik al te laat ben en dat de splitsing een feit is :[ Als we op federaal niveau nu ook eens zo snel...

Exorikos
30 augustus 2011, 00:25
Jammer, nu gaat de rest van het sportforum helemaal verwateren...

Lilspanyol
30 augustus 2011, 00:44
Om het nu zo te zien vind ik het bij nader inzien toch ook niet zo geweldig...
Verander het maar terug zoals het eerst was nu het nog redelijk gemakkelijk gaat ;)

pina
30 augustus 2011, 00:50
zoals ik al eerder aangaf: het is te onnozel om voor elk land een aparte topic te openen, maar Engelse en de Spaanse competitie verdienen dat wel. Al de rest mag van mij part in 1 grote thread.

The Black Mamba
30 augustus 2011, 02:57
Ik wil een thread voor en over mezelf , kan dat?

Cuth
30 augustus 2011, 03:48
Ik vond het leuker zoals het vroeger was.

pina
30 augustus 2011, 07:11
dat is dan spijtig voor u, het subforum is er eindelijk en zal ook blijven. We vragen hier simpelweg wat input van de community hoe jullie denken dat we het kunnen organiseren en in plaats van suggesties te doen, lezen we hier veel simplistische reacties dat het vroeger zoveel beter was.

Hannibal
30 augustus 2011, 08:56
Ik zou buitenlands voetbal gewoon in 1 grote thread houden ...

Morrissey
30 augustus 2011, 09:02
http://www.9lives.be/forum/voetbal/813897-ligue-1-2011-2012-a.html

http://www.9lives.be/forum/voetbal/813898-bundesliga-2011-2012-a.html

http://www.9lives.be/forum/voetbal/813895-eredivisie-2011-2012-a.html

http://www.9lives.be/forum/voetbal/813891-serie-2011-2012-a.html

Deze 4 gewoon bijvoegen in dit topic: http://www.9lives.be/forum/voetbal/813902-overige-competities-2011-2012-a.html

Voor de rest wel tevreden met deze stap, maar waarom die 4 competities een apart topic hebben, snap ik niet. Spanje en Engeland is logisch, maar die 4 competities worden hier door haast niemand echt gevolgd. Dat worden dode topics met 3 a 4 posters, meerwaarde nihiel...

Weebl
30 augustus 2011, 10:09
Ja inderdaad, zo is't beter. Spaans en Engels voetbal apart, de rest in gezamelijk topic.
Was te wanordelijk zo, maar nu lijkt het in orde.
Als er nu nog klachten zijn, laat ze maar horen, maar het liefst op een constructieve manier en met duidelijke argumentatie.
Ik denk dat zowat 80% van de dagelijkse gebruikers naar een voetbalforum vroegen. Zeg dan precies waarom ook he. Het nu niet direct afschieten na één avond.

pina
30 augustus 2011, 10:27
het subforum voetbal op zich is geen probleem, het gaat hem om de indeling van topics. En het subforum is er nu, daar zal niks aan veranderen en zal er dus moeten mee geleefd worden :p We vragen hier wat jullie het beste vinden, dus een beetje op een constructieve manier discussiëren en reageren is het minste dat we toch mogen verwachten :)

Scr1fle
30 augustus 2011, 11:22
Danku :unsure:

Gvd ook mijn reps zijn weg :angry:

Vraagje , bij mij staat er 17/21, waarom geen 21/21 ? :unsure:

Wat betekent dat precies?

Wijsheid
30 augustus 2011, 11:46
17 reps in voetbal-sectie, 4 in andere sportsectie.

waffel
30 augustus 2011, 11:52

Op "voetbal" klikken op de mainpage.

Gavin
30 augustus 2011, 11:56
Waarom moet Spaans en Engels voetbal dan nu nog apart? Laat toch gewoon alles samen gelijk de andere competities.

Vroeger zag ge discussies van de ene op de andere overgaan, nu moet ge drie threads lezen eer dat ge mee zijt en dan moet ge ook ngo zien dat het past bij het topic. Het is buitenlands voetbal, dat stopt niet bij een bepaald land. Zeker niet hoe wij hier de boel posten, dat gaat van hop naar her en terug.

pina
30 augustus 2011, 12:10
We kunnen niet iedereen tevreden stellen. Wat we nu hebben is een degelijk compromis. Er werd gevraagd voor een opsplitsing, we geven dan ook een beperkte opsplitsing ipv een volledige. Ik snap de logica zeker op de vraag om die zaken te splitsen. Maar je kan natuurlijk onmogelijk voor elke land beginnen splitsen, maar voor de 2 grootste competities vind ik het wel de moeite om het te doen

Scr1fle
30 augustus 2011, 12:13
Maar nu moeten de hele tijd switchen van topics om met Mudi te discussiëren ! :cry:

TheRedDevils
30 augustus 2011, 12:16
Ik vind het wel goed dat er wat splitsing is, onlangs speelden United en Barça tegelijk en twas echt niet zo aangenaam om daar telkens Messi :love: :love:, enz te lezen tijdens de match!

Gavin
30 augustus 2011, 12:17
Er werd gevraagd voor een opsplitsing, we geven dan ook een beperkte opsplitsing ipv een volledige.
How how how. :lol:

http://www.9lives.be/forum/sport/788591-subforum-voor-voetbal.html

Er was helemaal geen vraag tot opsplitsing.

Gij hebt dat voorgesteld en het werd door vele regular posters hier afgeschoten. Degene die een splitsing wel zagen zitten, zouden ook vrede genomen hebben met een grote thread.

Verder zei ge ook nog dat er over de invulling van het subforum nog gesproken zou worden. Niets van gezien. Gewoon weer iets van bovenaf doorgedrukt terwijl er helemaal geen vraag naar was of velen er zelfs tegen waren. Hoe dat ge dat kunt verkopen onder het mom van compromis? Geen idee.

Echt, is dat nu zo moeilijk om te luisteren wat de posters zelf willen? Degenen die hier content zetten maken nog altijd het forum, niet de mods. Dus het lijkt me logisch dat ge een structuur opzet die die members het liefst willen, niet wat gij of iemand anders met wat forummacht wilt.

Wesdude
30 augustus 2011, 12:21
Dat topic herinner ik me ook nog. Daar was inderdaad meer tegen dan voor. Hoewel ik nu de laatste weken in het buitenlands voetbal topic wel hier en daar iemand zag zegge dat hij daarover van gedacht veranderd was, maar in deze topic lijken er toch ook weer meer tegenstanders te zijn.

edit: hoewel is precies nog een ander topic want ik dacht dat ik daar toen wel op gereageerd had.

Morrissey
30 augustus 2011, 12:25
Zo 1 thread was misschien wel leuker, maar nu is het toch veel overzichtelijker?

Neem nu een topper in Spanje/Engeland, dat brengt veel discussie met zich mee, soms pagina's lang. Da's toch veel beter dat dat in 1 thread gebeurt waar enkel en alleen dat onderwerp wordt besproken, en dat er terwijl in een andere thread gewoon kan gediscussieerd worden over die competitie, zonder alle reacties uit een topper.

Als Real tegen Barca speelde had je hier al rap 10 pagina's, over 1 simpele match. Als ik dan iets wil lezen over het Engelse en/of Nederlandse voetbal, was dat veel te lang zoeken. Ik ben gewoon voorstander, het komt de overzichtelijkheid gewoon ten goede.

Drew
30 augustus 2011, 12:26
Gavvers is gewoon bang dat niemand zijn wijsheden meer komt lezen in de Spaanse thread en hij massaal repkes misloopt.

pina
30 augustus 2011, 12:27
How how how. :lol:

http://www.9lives.be/forum/sport/788591-subforum-voor-voetbal.html

Er was helemaal geen vraag tot opsplitsing.

Gij hebt dat voorgesteld en het werd door vele regular posters hier afgeschoten. Degene die een splitsing wel zagen zitten, zouden ook vrede genomen hebben met een grote thread.

Verder zei ge ook nog dat er over de invulling van het subforum nog gesproken zou worden. Niets van gezien. Gewoon weer iets van bovenaf doorgedrukt terwijl er helemaal geen vraag naar was of velen er zelfs tegen waren. Hoe dat ge dat kunt verkopen onder het mom van compromis? Geen idee.

Echt, is dat nu zo moeilijk om te luisteren wat de posters zelf willen? Degenen die hier content zetten maken nog altijd het forum, niet de mods. Dus het lijkt me logisch dat ge een structuur opzet die die members het liefst willen, niet wat gij of iemand anders met wat forummacht wilt.

how how how:

http://www.9lives.be/forum/sport/811497-ideeenbus.html

Dat is de laatste thread, en op basis daarvan hebben we een beslissing genomen. En over inspraak? Wat denk je dat de ideeënbus was? Wat denk je dat er in de openingspost staat? :niceone:

Wesdude
30 augustus 2011, 12:30
Ik had den deze voor denk ik: http://www.9lives.be/forum/sport/781711-herstructurering-sportforum.html

Nogal veel verschillende topics geweest daarover precies, waardoor het niet meer echt duidelijk was misschien wie voor en tegen was.

Morrissey
30 augustus 2011, 12:32
Misschien buitenlands voetbal opspliten in Engels voetbal, Spaans voetbal, Italiaans voetbal en Overige competities?

Van mij mogen er wel aparte threads voor de voetbalcompetities komen.

ik volg

Subforum Voetbal aanmaken en dan onderverdelen in Binnenland & Internationaal: Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Nederland en Overige.

Net als de meeste ben ik ook voorstander van de meerdere threads per competitie. Probeer nu maar eens als fan van Engels voetbal nog een deftige discussie te voeren op een avond van Barça-Real, of omgekeerd.

Ik was vroeger tegen het opsplitsen van Buitenlands voetbal maar ik begin de noodzaak ondertussen toch ook in te zien :p Maar zoals Muismat zegt kan dat inderdaad wel een overdaad aan voetbal-topics geven als een apart voetbalforum niet mogelijk blijkt.

² Ik dacht ook eerst dat het niet nodig zijn maar moet u mijn mening herzien.
Aparte threads voor verschillende matchen kan ook wel handig zijn, zeker als er verschillende topmatchen op hetzelfde moment zijn.
Iets zoals dit: Match Thread: FC Bayern München vs. FC Zürich : soccer (http://www.reddit.com/r/soccer/comments/jlpyv/match_thread_fc_bayern_m%C3%BCnchen_vs_fc_z%C3%BCr ich/)

Zou inderdaad een goed idee zijn :applause:

Dat idee heb ik deze week laten vallen in buitenlands voetbal! Jij stoute idee-afpakker.

Zeker voor Spanje en Engeland moeten er een apart topic komen want die competities zijn hier de laatste tijd heel populair aan het worden. Met al die Belgen in Engeland zal dat alleen maar toenemen.

Aparte topics voor buitenlandse competities...Als Barca speelt zijn er weer 22 pagina's bij en da boeit me geen reet :D

Uit het laatste topic, nogal vrij veel voorstanders me dunkt. Stoppen met zagen Gavin!

Gavin
30 augustus 2011, 12:36
Kutmembers die hier rondlopen eigenlijk!

Cuth
30 augustus 2011, 12:48
dat is dan spijtig voor u, het subforum is er eindelijk en zal ook blijven. We vragen hier simpelweg wat input van de community hoe jullie denken dat we het kunnen organiseren en in plaats van suggesties te doen, lezen we hier veel simplistische reacties dat het vroeger zoveel beter was.
Het subforum laat me koud. Het is de opdeling van Buitenlands Voetbal die ik niet kan pruimen en ik heb al gezegd waarom.

Romelus
30 augustus 2011, 13:19
En ik volg Gavvers! Veel leuker allemaal samen in BV.

hatetn
30 augustus 2011, 13:28
imo is het een goede zet. het was soms moeilijk om andere sporten terug te vinden tussen al het voetbal. en nu hoef je niet over alle ploegen in 1 topic te praten. het is echt een win win situatie

eurowarriors
30 augustus 2011, 13:31
Gohja, ik vind het eigenlijk ook wel leuker als alles samenvalt in één topic, want nu ga ik sowieso heel wat interessante posts missen. Maar langs de andere kant heeft Fireflies ook wel gelijk als je het over de overzichtelijkheid hebt. Nuja, het is gebeurd en ik kan er sowieso niks aan veranderen, pina zal wel de voor -en tegenstanders wel bijgehouden hebben zeker dusja, democratie! :)

Alcoholic Punk
30 augustus 2011, 14:23
Ik vind de opsplitsing goed.
Persoonlijk interesseren Barca, Real, Inter,... en de bijhorende competities mij niet. Dus ben wel blij dat ik geen pagina's moet aflopen om te zien of er iets staat over iets dat mij interesseerd.

Anderzijds was het dan wel eens leuk om bv Fiqm bezig te zien over Deportivo of Vedoca (sorry als het verkeerd is) over Gladblach. Die zaken vind ik nog interessant en lees ik nog graag in tegenstelling tot de zoveelste Messi/Ronaldo post.

Maar bon kwestie van meningen en persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Misschien de topics hernoemen naar bv Engels voetbal, Spaans voetbal,...
Er mag wel algemeen in gepraat worden maar leest leuker als titel dan bv premier league :unsure:

waffel
30 augustus 2011, 15:39
Het rep systeem zal ook aangepast moeten worden, want zover ik weet werden de reps hier niet meegeteld omdat er teveel gegeven werden voor random stuff.

Muismat
30 augustus 2011, 15:44
Het rep systeem zal ook aangepast moeten worden, want zover ik weet werden de reps hier niet meegeteld omdat er teveel gegeven werden voor random stuff.

Goei idee, repke!

Glor
30 augustus 2011, 15:50
Pf, efkes 75% van mijn reps kwijt. Kga nog ies wa quotes van Jurgen moeten bovenhalen :(

pina
30 augustus 2011, 17:05
De engelse en spaanse topics hernoemen naar resp. Engels voetbal en Spaans voetbal lijkt mij geen slecht idee.

BleKKie
30 augustus 2011, 17:13
Nu kan ik er wel mee leven, meer opsplitsingen zijn gewoon "te"

Weebl
30 augustus 2011, 18:10
En ik volg Gavvers! Veel leuker allemaal samen in BV.

Zijde gij nog serieus te nemen? Gisteren was je blij als een klein kind met een speelgoedautootje omwille van de opsplitsing van de threads?
Is't omdat Italië geen eigen thread meer heeft?

Lamsednav
30 augustus 2011, 19:09
Was een goed idee om dit te splitsen maar als ik het nu zo zie eerlijk gezegd zie ik er niet al te veel vooruitgang in.

Truman'
30 augustus 2011, 19:17
Zijde gij nog serieus te nemen? Gisteren was je blij als een klein kind met een speelgoedautootje omwille van de opsplitsing van de threads?
Is't omdat Italië geen eigen thread meer heeft?

en wat is de reden daar eigenlijk van?

italie heeft meer grote clubs dan spanje en engeland te samen!:angry:

Juventus, AS roma, Lazio Roma, Fiorentina, Inter Milan, Ac milan!!

omg daar krijgde toch ne stijve van , zo'n super compo :drool::drool::applause:

Pipo mio pipie man! :woohoo:

Mooi dat die thread weg is :) :D

Hekje#
30 augustus 2011, 20:31
Leuk dat gij daar ne stijve van krijgt m8

mtm
30 augustus 2011, 21:56
Uit het laatste topic, nogal vrij veel voorstanders me dunkt. Stoppen met zagen Gavin!

Maak je ook eens een lijstje met tegenstanders dan?

Djeezes...

NemesisBE
31 augustus 2011, 19:46
Reps gedaald. My god, what have we done :help:

Cuth
31 augustus 2011, 20:36
anders nekeer ne poll over buitenlands voetbal doen ?