PDA

Volledige versie bekijken : Cellekes 2011

MrFlava-
28 augustus 2011, 20:19
wanneer? Zaterdag 10 september om 13:00 - 11 september om 3:00

Waar? Kamergoor Herentals

Tickets: €10

Line up
* NICKY ROMERO
* VATO GONZALEZ FT. MC TJEN
* TRASH RADIO AKA MISH MASH SOUNDSYSTEM
* MYSTIQUE
* REBEL
* F.R.A.N.K
* LICIOUS
* NIGHTLIFE DJ'S LIVE
* SAKSO
* RUBEN
* DADDY K
* LAURENT WERY
* NELSON
* CELLEKES MEGAMIX
* WOUT
* THE BOARDER GOES NUTS

* KORSAKOFF
* WILDSTYLEZ
* MARK WITH A K
* AVIO LIVE
* DEMONIAK
* TRANSFARMERS
* B-FRONT
* FRONTLINER
* KID RASCAL
* JACKNOIZE
* H4BITANE
* TEKA B
* LIBERTY
* INSAENE
* CRUNK'D LIVE (DAVOODI)
* OUTLANDER
* MC VEGAS
*....

* MURDOCK
* STEREOCLASH ( SEELEN + CHRISTOPHE)
* AEROTRONIC
* DELRIVA
* WONKAP
* DECLAIM ( NARCO + VERIS)
* SIGI
* DIZKODUDE
* THE NASTY DJ'S
* JIMMY GOLDSCHMITZ
* HYPESQUAD
* BENSON
* KEISRANT
*....

Cerberuser
28 augustus 2011, 20:32
Amai zo veel dancefestivalletjes dat er ontstaan.

MrFlava-
28 augustus 2011, 20:37
Amai zo veel dancefestivalletjes dat er ontstaan.

Dit is al de 6de editie zover ik weet..Maar inderdaad,meer en meer festivals beginnen groter en groter te worden dus da beloofd voor de toekomst.

Mystique o_0
31 augustus 2011, 11:27
Ik kom zeker :) !

MrFlava-
1 september 2011, 14:13
Ik kom zeker :) !

Vind het anders wel kut dat er geen camping is,kan ik snachts om 4u nog naar huis gaan..

Lobmans
1 september 2011, 15:06
Vind het anders wel kut dat er geen camping is,kan ik snachts om 4u nog naar huis gaan..

Waarom zou er een camping moeten zijn?

Als ge naar een fuif of discotheek gaat dan is er toch ook geen camping? :')

MrFlava-
4 september 2011, 12:16
Waarom zou er een camping moeten zijn?

Als ge naar een fuif of discotheek gaat dan is er toch ook geen camping? :')

Dit is een festival,ge kunt zoiets nie vergelijken met een fuif of discotheek..
Ik vind een camping op een festival toch wel een dik pluspunt,altijd goeje sfeer daar vroeg in de morgend.:p

Morrissey
4 september 2011, 12:22
Een feest van 1 dag is toch geen festival, da's hooguit een groot feestje, meer niet. Waarom zouden ze een camping zetten, er is de dag erna niks meer? :p

MrFlava-
4 september 2011, 12:43
Een feest van 1 dag is toch geen festival, da's hooguit een groot feestje, meer niet. Waarom zouden ze een camping zetten, er is de dag erna niks meer? :p

Voor degenen die van heel ver komen en met de bus of trein zijn gekomen is da altijd een dik pluspunt..of iemand die snachts niet meer wil rijden omda hij wilt drinken.

En kdenk ook da ge meer volk van verder gaat lokken omdat er een camping is puur voor snachts niemer naar huis te moeten want er zijn geen trainen of bussen meer.

Morrissey
4 september 2011, 12:49
Bwah, als ik een afstand moet doen, neem ik gewoon de eerste trein naar huis. Oké, soms moet je dan eens een uurtje wachten, maar blijf dan wat langer ter plaatse?

Een camping is altijd leuk, maar als er de dag erna niks georganiseerd wordt, gaan ze daar geen geld in willen steken.

MrFlava-
4 september 2011, 12:59
Bwah, als ik een afstand moet doen, neem ik gewoon de eerste trein naar huis. Oké, soms moet je dan eens een uurtje wachten, maar blijf dan wat langer ter plaatse?

Een camping is altijd leuk, maar als er de dag erna niks georganiseerd wordt, gaan ze daar geen geld in willen steken.

ja oke klopt,maar op Laundry day en Houza Palooza en nog vele andere festivals zijn ook campings en is de dag erna ook niets te doen..Ge moet gewoon voor de camping zijn ofniet denkik.

R0bbeW
4 september 2011, 13:10
ja oke klopt,maar op Laundry day en Houza Palooza en nog vele andere festivals zijn ook campings en is de dag erna ook niets te doen..Ge moet gewoon voor de camping zijn ofniet denkik.

Die camping wil ik wel is zien :doh:

MrFlava-
4 september 2011, 13:12
Die camping wil ik wel is zien :doh:

Aah mja had het gehoord van iemand,ben er zelf nog nooit geweest..

gStar
4 september 2011, 13:16

Dan is Laundry Day ook geen festival he :sop::sop:

Anyway , kging normaal gaan . maar moet werken van 12u tot 20u den zaterdag , dus mis ik het grootste deel :p