PDA

Volledige versie bekijken : Beker van België 2011 - 2012

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Blackend
12 augustus 2011, 15:19
We zijn intussen al bij de 3e ronde van de Beker van België belandt, en nog steeds is er geen thread :p, bij deze dus.

De 3e klassers komen erbij. Deze zondag vindt de speeldag plaats. :)
Als iemand een lijst heeft met alle matchen moogt ge die altijd posten ;D

ShadesOfJae
12 augustus 2011, 15:26
16e finales: 21 september
8e finales: 26 oktober
Kwartfinales heen: 21 december
Kwartfinales terug: 18 januari
Halve finales heen: 1 februari
Halve finales terug: 8 februari
Finale: 24 maart

Opvallend vroeger dan voorheen!

sharpshot
12 augustus 2011, 15:33
niet verwijderen hé als uw ploeg eruit ligt

Blackend
12 augustus 2011, 15:36

Mijn ploeg :D

Ik fluit zondag in de 3e ronde La Louvière in het Tivolistadion :doc:

BleKKie
12 augustus 2011, 16:10

:D

Er doet maar één iemand zo dwaas hoor op dit forum :rofl:

J.Brown
12 augustus 2011, 16:15
welke retard was dat alweer?

Weebl
12 augustus 2011, 16:16
Beir Zyklon

J.Brown
12 augustus 2011, 16:17
justem

BleKKie
14 augustus 2011, 21:10
Mijn ploeg :D

Ik fluit zondag in de 3e ronde La Louvière in het Tivolistadion :doc:

sporza: Uitslagen derde ronde Beker van België (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/beker_van_belgie/110814_Bvb_r3)

La Louvière - Cointe-Luik 0-0 (0-3 n.p.)
Lange werkdag voor jou :p

massief
14 augustus 2011, 21:14
Veel penalties gegeven precies!

waffel
14 augustus 2011, 21:17
La Louviere toch...

HRM
14 augustus 2011, 22:32
Zondag Hasselt-Antwerp, ideaal om Pukkelpop af te sluiten.

Klopgeest
14 augustus 2011, 23:25
Lommel - Neerpelt zou een leuke affiche kunnen worden.

HRM
14 augustus 2011, 23:56
Lommel - Neerpelt zou een leuke affiche kunnen worden.
Is er eigenlijk een vorm van rivaliteit tussen beide ploegen? Is ook wel goed voor de supporters bij jullie die Pinxten te hard missen.

Blackend
15 augustus 2011, 00:38
Was echt zalig in La Louvière. Toch een goeie duizend man denk ik. Veel sfeer en ambiance :)

2 doelpunten afgekeurd voor buitenspel, een stuk of 7 gele kaarten en in de 95e minuut rood (speler van Cointe) voor neerhalen doorgebroken speler :D La Louvière mist zijn eerste 3 penalties en Cointe shot ze alledrie derin dus meteen afgelopen :)

Vedeco
15 augustus 2011, 10:22
16e finales: 21 september
8e finales: 26 oktober
Kwartfinales heen: 21 december
Kwartfinales terug: 18 januari
Halve finales heen: 1 februari
Halve finales terug: 8 februari
Finale: 24 maart

Opvallend vroeger dan voorheen!

Alles in Europa moet vroeger eindigen voor het EK

massief
15 augustus 2011, 10:54
Alst zo zit sturen we berke morgen al naar school!

Klopgeest
15 augustus 2011, 11:49
Is er eigenlijk een vorm van rivaliteit tussen beide ploegen? Is ook wel goed voor de supporters bij jullie die Pinxten te hard missen.

Pinxten heeft de openingsgoal van Neerpelt trouwens gemaakt. En echte rivaliteit is er niet denk ik, aangezien we nog nooit (bij mijn weten) in competitieverband tegen elkaar zijn uitgekomen. Nu, voor 4e klasse heeft Neerpelt wel een erg fanatieke supportersaanhang, wat nog wel kan zorgen voor enigszins grappige heen-en-weer songs.

Maar normaal zullen we uitkomen tegen Aalst, theoretisch gezien dan. Als we zelf ook nog winnen van Veldwezelt..

Exorikos
15 augustus 2011, 12:16
Een van de spelers van Neerpelt komt uit de beloften van KVSK (Jasper Daniels), maar heeft daar nooit zijn kans gekregen.

Klopgeest
15 augustus 2011, 13:59
Een van de spelers van Neerpelt komt uit de beloften van KVSK (Jasper Daniels), maar heeft daar nooit zijn kans gekregen.

Er zijn wel meer spelers van Lommel (/Overpelt/Lommel) richting Neerpelt getrokken. Oa: Kobe Leekens en Joren Vrijsen.

byter
23 augustus 2011, 12:23
De loting kan je volgen op: Cofidis Cup (http://www.cofidiscup.be/news/?id=381)

Dr. Sheldon Cooper
23 augustus 2011, 12:29
Hoe noobish :sop:

byter
23 augustus 2011, 12:29
yup, ...dit is gewoon amateurisme ;d

pina
23 augustus 2011, 12:33
man man en die bokaal waar die ballen in zitten, wiebelt zo keihard heen en weer. Waarschijnlijk vlug ergens uit de keuken gehaald :rofl:

sharpshot
23 augustus 2011, 12:33
Patro Eisden of Dessel Sport voor Club Brugge

mooie loting wel, mooie decoratie, state of the art projectie materiaal en vier Babes die alles presenteren. Go Senioren bingo avond.

Anoniem04
23 augustus 2011, 12:34
:rofl:

Precies een lokale kermis.

Sportinggboy
23 augustus 2011, 12:42
lommel of neerpelt :)

stormtrooper
23 augustus 2011, 12:46
Roeselare of Doornik.

Boukreev
23 augustus 2011, 12:47
club-gent in de 1/8 finale (als ze beide 1/16 winnen uiteraard)

stormtrooper
23 augustus 2011, 12:49
8ste finale wordt Gent-Club :evil:

Svartálfar
23 augustus 2011, 12:49
club-gent in de 1/8 finale (als ze beide 1/16 winnen uiteraard)

Dat is precies ieder jaar van dat.

Sportinggboy
23 augustus 2011, 12:51
8ste finale tegen OH Leuven ( als we doorstoten :unsure:)

Morrissey
23 augustus 2011, 12:52
Anderlecht - OHL als beide ploegen doorgaan :)

Hannibal
23 augustus 2011, 12:54
Hopelijk haalt Hoogstraten het thuis van Wetteren en dan kan ik hier om de hoek naar Hoogstraten - Standard gaan kijken.

nameless
23 augustus 2011, 12:59
Hopelijk haalt Hoogstraten het thuis van Wetteren en dan kan ik hier om de hoek naar Hoogstraten - Standard gaan kijken.

Gaat waarschijnlijk wel door in Luik aangezien ticket opbrengsten verdeeld worden tussen de 2 ploegen.

Hannibal
23 augustus 2011, 13:02
Gaat waarschijnlijk wel door in Luik aangezien ticket opbrengsten verdeeld worden tussen de 2 ploegen.
sporza: Wie treffen de eersteklassers in de Cofidis Cup? (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/beker_van_belgie/110823_BvB_loting_16F_8F)

Hier staat Hoogstraten of Wetteren toch als thuis ploeg.

Sportinggboy
23 augustus 2011, 13:03
sporza: Wie treffen de eersteklassers in de Cofidis Cup? (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/beker_van_belgie/110823_BvB_loting_16F_8F)

Hier staat Hoogstraten of Wetteren toch als thuis ploeg.

De grote ploegen kopen dat thuisvoordeel meestal over ...

Hannibal
23 augustus 2011, 13:09
Ach, we zien wel.

boozeke
23 augustus 2011, 13:31
Wezet of KVO...c'mon KVO, word sfeermatchke

massief
23 augustus 2011, 14:01
Jepla 1/8ste finale mogelijk tegen Patro Eisden!

Weebl
23 augustus 2011, 14:17
Jepla 1/8ste finale mogelijk tegen Patro Eisden!

Arme massief :D.
Wordt direct al een mooie affiche in de beker!

Wembley1993
23 augustus 2011, 15:06
Kortrijk wat een kutverplaatsing :(
Vroeger kreeg je daar nog heel het vak achter de goal, nu wordt je daar in zo'n hoekje geduwd.

Gezien die mannen hun stevige thuisreputatie geef ik ons een 25% kans om door te gaan. Moesten we doorgaan wacht daarna STVV of WB/Hamme thuis wat wel een haalbare kaart is.

Klopgeest
23 augustus 2011, 15:50
lommel of neerpelt :)

You're going down.. ;)

Sportinggboy
23 augustus 2011, 22:56
You're going down.. ;)

Ik al zeker niet want ik zit die wedstrijd in Griekenland :)

Klopgeest
13 september 2011, 11:18
De wedstrijd Lommel - Anderlecht is verplaatst naar 20u45 en zal bovendien live uitgezonden worden op Sporza. (21 september)

fearofthedark
15 september 2011, 10:41
anderlecht komt niet genoeg op tv zeker?

BuZz.LiGhTYeAr
16 september 2011, 12:22
anderlecht komt niet genoeg op tv zeker?

Anderlecht heeft een grote fanbase, en VRT wil ook nog wel wat voetbal laten zien...

Klopgeest
18 september 2011, 15:39
Wat promo voor Lommel is altijd welgekomen natuurlijk. De ticketverkoop loopt enorm vlotjes, als de traditie zich voortzet heeft Anderlecht het niet gemakkelijk komende woensdag!

Come on you Lommel :-)

fearofthedark
19 september 2011, 09:34
morgen aanwezig op kortrijk :)
heb er al zin in :)

Proim
19 september 2011, 09:47
morgen aanwezig op kortrijk :)
heb er al zin in :)
Jullie krijgen blijkbaar terug de tribune van de uitsupps in 2e klasse, eerste keer dat ik dat op die manier zal meemaken, lijkt mij leuker dan zoals het nu is.

|nfected
19 september 2011, 09:51
Jip ze krijgen vak Q, zal wel leuke wedstrijd worden. Wss gaan er veel van jullie afkomen fearofthedark?

IK ben uiteraard ook aanwezig, maar dan in een andere tribune :)

HRM
19 september 2011, 10:36
Morgen Kortrijk en dak er goesting in heb.
@Infected; ik reken toch minstens op ne man of 1500. Na één dag voorverkoop waren er al 300 tickets verkocht en toen moesten de supporterclubs hun kaarten nog afnemen.

fearofthedark
19 september 2011, 10:43
Jip ze krijgen vak Q, zal wel leuke wedstrijd worden. Wss gaan er veel van jullie afkomen fearofthedark?

IK ben uiteraard ook aanwezig, maar dan in een andere tribune :)

inderdaad, super nieuws imo.
Vorige keer was dat geweldig zo achter de goal :)

hopelijk inderdaad een man of 1500 mee op verplaatsing

onze ASC neemt al 40 man mee met de bus

|nfected
19 september 2011, 10:50
Ja blijkbaar al gelezen dat er 2000 man zou afkomen uit Antwerpen, zal weer een leuke match worden. In het verleden was er toch altijd goeie sfeer en hitsige sfeertje op veld.

Paar jaar geleden nog rfc - kvk gevolgd in jullie eretribune en jullie hadden dan die match verloren met 1-4. Heb maar wijselijk voor het einde van de match jullie tribune verlaten :p

fearofthedark
19 september 2011, 11:45
standard luik - hoogstraten ziet er ook wel leuke affiche uit...
hoogstraten neemt blijkbaar 1000 man mee

Hannibal
19 september 2011, 12:52
Er lagen al zeker 9 bussen vast en ik denk dat er daar ondertussen ook al een wat zijn bijgekomen.
-edit- En met Hoogstraten is Standard nog niet klaar.

Klopgeest
19 september 2011, 12:54
Tegen die toppers zal je uit nooit winnen.. Wij zijn zo in 2007 ook naar Standard moeten trekken, onterechte buitenspel gevallen, penalty's tegen, ...

Let maar op voor woensdag.. Al speelt nu Anderlecht, Genk en Brugge wel buitenshuis.

HRM
19 september 2011, 13:41
Je kan dan ook voor 10 euro met de bus mee. Bus en ticket, dat zijn tenminste nog acties. Dat hebben we vorig jaar nog gemerkt in den beker dat je niet zomaar op Standard gaat winnen.

fearofthedark
19 september 2011, 13:52
Je kan dan ook voor 10 euro met de bus mee. Bus en ticket, dat zijn tenminste nog acties. Dat hebben we vorig jaar nog gemerkt in den beker dat je niet zomaar op Standard gaat winnen.

inderdaad, ronduit bestolen in mijn opinie

maarja, daar koop je veel mee :)

Truman'
19 september 2011, 14:47
Anderlecht heeft een grote succesobase, en VRT wil ook nog wel wat voetbal laten zien...

idd :)

fearofthedark
20 september 2011, 10:10
heb er al zin in!!!!
alleen jammer dat Dufour niet zal spelen.
hopelijk voor de rest geen tegenslagen

Wembley1993
20 september 2011, 11:57
heb er al zin in!!!!
alleen jammer dat Dufour niet zal spelen.
hopelijk voor de rest geen tegenslagen

Idd een serieus verlies, het zal niet gemakkelijk zijn. Hopelijk kan de 12e man de ploeg rechthouden, om dan op de counter eentje binnen te prikken.

Tegen 13u al vertrekken naar Kortrijk kwestie van de stad eens wat te verkennen.

'When you hear the noise of the Royal Antwerp boy's we'll be coming down the road! :applause:

BleKKie
20 september 2011, 17:32
Vargas maakt morgen waarschijnlijk debuut voor Anderlecht - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-09-20/vargas-maakt-morgen-waarschijnlijk-debuut-voor-anderlecht)

Toch sneller dan verwacht denk ik?
Kben er precies al over dat hij daar nu speelt :unsure:

Anoniem04
20 september 2011, 17:36
Gezien Brugge hun nieuwe ploeg valt dat dan ook niet echt hard op.

NotoriousP
20 september 2011, 17:48
Vargas maakt morgen waarschijnlijk debuut voor Anderlecht - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-09-20/vargas-maakt-morgen-waarschijnlijk-debuut-voor-anderlecht)

Toch sneller dan verwacht denk ik?
Kben er precies al over dat hij daar nu speelt :unsure:

Paar weekjes sneller dan verwacht ja. Nu goed voor Anderlecht van Jova is een paar weken out zeker?

Klopgeest
20 september 2011, 18:17
Vargas vs Delande, kijk er naar uit!

puni
20 september 2011, 18:30
Zalig. :love:

stormtrooper
20 september 2011, 19:42
Hopen dat er bij Gent wat jeugd in de ploeg staat. Raman of M'Silah wil ik wel eens zien spelen.

ElbowDrop
20 september 2011, 20:53
Raman zit al in de selectie voor morgen dus wie weet.

travis.bickle
20 september 2011, 21:05
Ola, den Antwerp staat 0-1 voor.

DBK
20 september 2011, 21:20
Ik word echt gek dat ik er niet kan bij zijn ( te laat terug van een jobke in mijn beste maat zijn huis ), naar't schijnt veel sfeer... Zeker dan nog als ge zo'n foto van het uitvak doorgestuurd krijgt http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/304943_2364339198578_1553323107_2567389_1038065529 _n.jpg

Herr Doktor
20 september 2011, 22:57
komaan antwerp strafschoppen!

beirlaenl
20 september 2011, 23:16
Jihaaaaaa! Wat een zalige match!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Hekje#
21 september 2011, 00:01
verdoeme toch antwaarp deruit :(

Rivfader
21 september 2011, 00:03
Verdomd Kortrijk. :sad:

MilM
21 september 2011, 00:03
Over het voetbal zelf:

Pfff, wat een frustrerende en teleurstellende wedstrijd was me dat (op het veld dan toch).
Lang geleden dat ik Kortrijk nog zo zwak/slordig gezien heb.

Competitie blijft voorlopig wel belangrijker (tot we veilig zijn), maar ik vind het toch spijtig hoe de bekerwedstrijd aangepakt geweest is. Geen Pavlo, geen Nfor, geen Veselinovic ...

Er zat weinig tempo in en het samenspel leed ook een pak onder de wissels.

Gelukkig was Antwerp vandaag ook niet zo sterk aanvallend (het zette wel alles goed vast op het middenveld wanneer wij bal hadden vond ik).

Met penalties moet je altijd wat geluk hebben. Moest Messoudi nu echt opnieuw weer speciaal doen?

Had ook een pak meer verwacht van Darren Keet.
EDIT: N'Diaye was ook niet zo sterk. Ik dacht dat die zijn kans ging nemen om eventueel De Mets uit de basiself te spelen, maar die laatste was toch beter vandaag.

Over de spanning:

Wedstrijd was niet goed voor mijn tikker en lang geleden dat het nog zo spannend was.
Weinig supporters van Kortrijk, Antwerp komt daar dan nog dat hele vak vullen in een tribune die ideaal is om veel geluid te maken en dan heb je plots een halve uitwedstrijd.

Daarmee dat ik ook zo graag wou winnen. Met al die Antwerp supporters thuis verliezen, het zou zeer gedaan hebben :p

Wembley1993
21 september 2011, 01:36
Ik ga mij eerst al verontschuldigen voor wat er gebeurt is na de match. Ik wil wel dat je weet dat de schuldigen niets met onze club te maken hebben, waren zelf nog niet aanwezig op de wedstrijd. Wij zaten voor de match met een 100tal man samen pinten te drinken met jullie fans en de sfeer was gemoedelijk

Min of meer gelijkopgaande match, ik denk zelf dat we bestolen zijn bij die afgekeurde goal. Eerlijk is eerlijk jullie waren toch dat tikkeltje beter maar een overwinning voor ons had zeker niet onterecht geweest.

Ik ben trots op mijn club en onze supporters, die zijn top in België hopelijk volgt de rest ook nog. Zulke matchen doen mijn liefde voor de club alleen maar groeien. Ik denk dat we met een kleine 2500 aanwezig waren (2200 bij de bezoekers en 300tal op de andere tribune) en durf te zeggen dat jullie dit seizoen zulke uitsupport niet meer zullen meemaken.

Bedankt trouwens voor de gastvrijheid. Alleen was het wel een ramp om aan bier te geraken. Hopelijk vormen jullie geen verkeerd beeld van ons omwille van het feit dat wat crapuul (50% migranten) het nodig vond om zich weer eens te bewijzen.

stormtrooper
21 september 2011, 07:23
Leuk voor Keet, vervangen worden als het op strafschoppen aankomt :wtf:

Alcoholic Punk
21 september 2011, 08:10
Vanavond naar Gent - Roeselare.
Hopelijk trekt het op iets.

Proim
21 september 2011, 08:32
Eerst en vooral dit moet de beste match qua sfeer geweest zijn die ik ooit heb gezien, ook van uitsupporters heb ik dit nog nooit meegemaakt, schitterend!

Het voetbal was niet zo goed maar langs Antwerp zijde heb ik er helemaal niets van gezien, af en toe eens een counter op gang gestoken maar veelal liep dat ook mis. Geen idee of jullie 2e doelpunt al dan niet terecht werd afgekeurd.
Ik denk wel dat wij de winst verdiend hebben.

Jammer van die relletjes, er is blijkbaar met kasseien geworpen geweest naar auto's. Ik was net aan het wandelen naar mijn auto toen er een groep Kortrijk supps aan het teruglopen was en riepen dat we moesten maken dat we weg waren, verder niets gezien of gehoord.

Over het voetbal zelf:

Pfff, wat een frustrerende en teleurstellende wedstrijd was me dat (op het veld dan toch).
Lang geleden dat ik Kortrijk nog zo zwak/slordig gezien heb.

Competitie blijft voorlopig wel belangrijker (tot we veilig zijn), maar ik vind het toch spijtig hoe de bekerwedstrijd aangepakt geweest is. Geen Pavlo, geen Nfor, geen Veselinovic ...

Er zat weinig tempo in en het samenspel leed ook een pak onder de wissels.

Gelukkig was Antwerp vandaag ook niet zo sterk aanvallend (het zette wel alles goed vast op het middenveld wanneer wij bal hadden vond ik).

Met penalties moet je altijd wat geluk hebben. Moest Messoudi nu echt opnieuw weer speciaal doen?

Had ook een pak meer verwacht van Darren Keet.
EDIT: N'Diaye was ook niet zo sterk. Ik dacht dat die zijn kans ging nemen om eventueel De Mets uit de basiself te spelen, maar die laatste was toch beter vandaag.

Over de spanning:

Wedstrijd was niet goed voor mijn tikker en lang geleden dat het nog zo spannend was.
Weinig supporters van Kortrijk, Antwerp komt daar dan nog dat hele vak vullen in een tribune die ideaal is om veel geluid te maken en dan heb je plots een halve uitwedstrijd.

Daarmee dat ik ook zo graag wou winnen. Met al die Antwerp supporters thuis verliezen, het zou zeer gedaan hebben :p
Nfor was geblesseerd denk ik, ik vond het jammer dat hij Veselinovic niet bracht maar ik had zo ver nog niet gedacht om Van Hout te brengen eigenlijk...
Keet moet je toch wat krediet geven, zijn eerste match en hij heeft toch ook wel erg goeie dingen gedaan, nog wat onzeker soms maar het lijkt mij geen slechte aankoop.
Ndiaye vond ik de vorige keer ook al niet goed, deze keer opnieuw, echt zwak en klungelig, veel tijd nodig etc.

Lorrekvk
21 september 2011, 08:54
Bepaalde supporters van Antwerp hebben schade gemaakt aan geparkeerde wagens en hebben een charge geplaatst om tot aan de Vlaskapel te komen. Is duidelijk niet gelukt, enkelen van Kortrijk werkten tegen en ondertussen kwamen de BOB's (ruim te laat) ook aangelopen met hun matrakken...

MilM
21 september 2011, 09:03
Ik heb niets gezien van die rellen, maar ik veronderstel dat het over de supporters gaat in het uitvak en niet degene die bij Kortrijk zaten? Indien zo, dan weet je toch als stad/politie dat zoiets kan voorkomen wanneer meer dan 2000 Antwerp supporters over de vloer komen? :wtf:

Keet moet je toch wat krediet geven, zijn eerste match en hij heeft toch ook wel erg goeie dingen gedaan, nog wat onzeker soms maar het lijkt mij geen slechte aankoop.

I know. Ik ben geen fan van Van Hout (alhoewel hij op zijn lijn wel al verschillende mooie lage ballen gepakt heeft en tegen Leuven niets verkeerds gedaan heeft) , dus ik kan niet anders als Keet wat krediet geven :p

Ik heb hem in de voorbereiding gezien en hij was toch redelijk goed in die wedstrijd.

Wembley1993
21 september 2011, 09:20
Bepaalde supporters van Antwerp hebben schade gemaakt aan geparkeerde wagens en hebben een charge geplaatst om tot aan de Vlaskapel te komen. Is duidelijk niet gelukt, enkelen van Kortrijk werkten tegen en ondertussen kwamen de BOB's (ruim te laat) ook aangelopen met hun matrakken...

Niks met te maken met die mannen. Ik ga bijna steeds mee op verplaatsing en heb die groep (een 50tal) nog nooit van mijn leven gezien. Na die rellen zijn paar van die gasten café 'de Konkorde' binnengelopen met als het gevolg dat BOB probeerden binnen te komen & op alles sloegen dat bewoog. Gevolg een 20tal onschuldige mensen met hoofdwonden en andere waaronder een zwangere vrouw.

|nfected
21 september 2011, 10:51
Ahja onze kortrijkse superflik dacht weer dat hij met zijn briljante ideeën een oplossing had gevonden. Wanneer gaan ze eens snappen dat aanwezigheid van de politie een noodzaak is voor sommige wedstrijden.

Vedeco
21 september 2011, 12:11
Allé twas weer plezant duidelijk

fcberke
21 september 2011, 12:31
den antwerp speelde weer nog is op het hoogste niveau

allé laat de f(l)ame maar komen :cool:

sharpshot
21 september 2011, 12:32
Almeback wat een held zeg, gebroken oogkas en toch nog kunnen blijven spelen. Die gast is echt uit ijzer gemaakt.

Vedeco
21 september 2011, 12:37
Almeback wat een held zeg, gebroken oogkas en toch nog kunnen blijven spelen. Die gast is echt uit ijzer gemaakt.

Dan zou hij zijn oogkas niet breken hé :unsure:

sharpshot
21 september 2011, 12:39
Dan zou hij zijn oogkas niet breken hé :unsure:

Twas een deukje in zijn carrosserie :unsure:

stormtrooper
21 september 2011, 12:49
Donk heeft het liefdevol uitgeblutst :unsure:

Wembley1993
21 september 2011, 13:29
Na de beelden te zien zijn we idd bestolen, net zoals vorig jaar nooit offside :angry:.

En over de rellen:

wee arrestaties na Kortrijk - Antwerp

Dinsdagavond stond de wedstrijd tussen KV Kortrijk en Antwerp op het programma. Het werd een echte cupmatch met de eersteklasser als uiteindelijke winnaar.

Voor de bekerpartij tegen tweedeklasser Antwerp daagden dinsdagavond in het Kortrijkse Guldensporenstadion zo’n 2.500 Antwerpse fans op. Commissaris Bart Coussement kreeg na de wedstrijd te horen dat er enkele incidenten waren. "Het klopt dat enkele heethoofden de supporters van KVK uitgedaagd hebben. Of het om Antwerpsupporters gaat is niet geweten, maar wel staat vast dat die supporters niet in het stadion aanwezig waren. De 2.500 fans die in het stadion waren zorgden niet voor problemen. Er werd wel één vuurpijl op het veld gegooid, maar de Antwerpfans hielden zich voor het overige zeer gedeisd in en rond het stadion", aldus Coussement aan kwknack.be.

We hebben dinsdagavond uiteindelijk twee arrestaties verricht. Een supporter van KV Kortrijk, nadat hij een Antwerpfan in de rug stampte, en een van Antwerp, die een agent een vuistslag gaf. We mogen spreken dat onze strategie ook nu heeft gewerkt om zo weinig mogelijk politie in te zetten."

Wembley1993
21 september 2011, 13:38
http://img839.imageshack.us/img839/2324/kvkrafc20092011.jpg

|nfected
21 september 2011, 13:39
Kunnen wel maar max. 2200 supporters in dat vak en wordt voor veiligheidsredenen niet volledig verkocht. Zullen dus "maar" 2000 tal supporters geweest zijn

Wembley1993
21 september 2011, 13:45
Kunnen wel maar max. 2200 supporters in dat vak en wordt voor veiligheidsredenen niet volledig verkocht. Zullen dus "maar" 2000 tal supporters geweest zijn

Wij hebben nochtans 2200 kaarten gekregen & er zaten nog enkele honderden tussen het thuispubliek. Politie sprak zelf van 2500 antwerpsupporters.

Proim
21 september 2011, 13:46
Moet ook wel gezegd worden dat jullie strafschoppen erg goed getrapt werden.

Gladz0r
21 september 2011, 14:49
Worden er nog matchen ergens anders uitgezonden?

DBK
21 september 2011, 15:28
Ik vind het maar raar, "antwerpsupporters" die niemand kent die keet gaan schoppen.

Alcoholic Punk
21 september 2011, 15:45
Ik vind het maar raar, "antwerpsupporters" die niemand kent die keet gaan schoppen.

Zo vreem is dat niet ze. Paar idioten die eens wat keet willen schoppen en daarin een perfect schuilmiddel en zondebok vinden.
Antwerp heeft daarin zijn reputatie wat tegen dus als er iets gebeurdt wordt meteen in hun richting gewezen en kunnen ze er zelf van onder muizen want niemand kent ze en kan ze dus aanduiden of doen.

HRM
21 september 2011, 16:26
Het optreden van de federale was anders ook weer de moeite waard. Komen daar een café binnengevlogen, slagen op alles wat beweegt en beginnen zelf met barkrukken te smijten. Vrienden van mij is naar de spoed kunnen gaan, gelukkig geen barsten of breuken, maar ze mag toch minstens vijf dagen met een brace rondlopen. Vader van ne maat ook vier dagen werkonbekwaam.

Cartek
21 september 2011, 16:47
Heel het seizoen geen problemen in Kortrijk en dan komt Antwerpen 1x spelen en is het van dat.
Ze weten wel van niets. :lol:

Carus
21 september 2011, 16:55
Wil ook nog eventjes de Antwerpsupporters bedanken voor die fantastische sfeer, zo'n supps zullen we inderdaad dit seizoen niet meer zien in het uitvak. Ook altijd tof die creatieve liedjes, wat uitdagen mag é ;) Vond het ook mooi dat er geen tijd werd getrokken of zeer verdedigend werd gespeeld. Een deel van onze tribune klapte dan ook voor jullie spelers, maar dan moeten sommige marginalen van ons weer "In 2de klas, ist ook plezant" beginnen zingen, maja ;)

Lorrekvk
21 september 2011, 18:15
http://img691.imageshack.us/img691/7479/img0496mc.jpg

Wembley1993
21 september 2011, 18:32
Heel het seizoen geen problemen in Kortrijk en dan komt Antwerpen 1x spelen en is het van dat.
Ze weten wel van niets. :lol:

Triestig figuur, als je er niets van af weet kan je beter je mond houden.

Wembley1993
21 september 2011, 18:34
Wil ook nog eventjes de Antwerpsupporters bedanken voor die fantastische sfeer, zo'n supps zullen we inderdaad dit seizoen niet meer zien in het uitvak. Ook altijd tof die creatieve liedjes, wat uitdagen mag é ;) Vond het ook mooi dat er geen tijd werd getrokken of zeer verdedigend werd gespeeld. Een deel van onze tribune klapte dan ook voor jullie spelers, maar dan moeten sommige marginalen van ons weer "In 2de klas, ist ook plezant" beginnen zingen, maja ;)

Hoort er bij ;)
Toffe mensen trouwens de Kortrijkenaars wat een verschil met Brugge :niceone:

sharpshot
21 september 2011, 18:39
Hadden we nog nodig, een antwerp sup die zij haat voor club laat zegevieren, de sirkel der haat is compleet!

Wembley1993
21 september 2011, 18:49
Hadden we nog nodig, een antwerp sup die zij haat voor club laat zegevieren, de sirkel der haat is compleet!

Dit gaat niet over haat, ik wou maar een voorbeeld nemen. Al zijn we zeker geen goede vrienden en zullen we het nooit zijn. We zullen het maar steken omwille van het feit dat we beiden uit grootsteden komen. (de ene al groter dan de andere natuurlijk:D)

Gavin
21 september 2011, 18:52
Brugge een grootstad? Toch eerder een heguchtje. :unsure:

Cartek
21 september 2011, 18:55
Dit gaat niet over haat, ik wou maar een voorbeeld nemen. Al zijn we zeker geen goede vrienden en zullen we het nooit zijn. We zullen het maar steken omwille van het feit dat we beiden uit grootsteden komen. (de ene al groter dan de andere natuurlijk:D)

Oke, en nu terug naar de tweede klas thread want hier is het over en uit
voor antwerpen. :evil:

sharpshot
21 september 2011, 18:55
Het is groter dan uw wijkje "genk" ze gavvie

En wembley, dat je als voorbeeld meteen club neemt is is net zoals jongeren van gent of sirkel doen als ze willen vergelijken, nemen ze ook meteen Club erbij. Haat zit diep!

exo
21 september 2011, 19:06
Kunde zelf aan die zin aan uit? :p

Wel gelijk dat Club er niet bij betrokken hoeft te worden.

sharpshot
21 september 2011, 19:08
Kunde zelf aan die zin aan uit? :p

Wel gelijk dat Club er niet bij betrokken hoeft te worden.

aangepast :hug: Zat op ipad toen, is niet goed voor mijn spelling :unsure:

Wembley1993
21 september 2011, 19:14
Het is groter dan uw wijkje "genk" ze gavvie

en wembley, dat voorbeeld meteen club is is net zoals jongeren van gent of sirkel doen als ze willen vergelijken of ik er veel de Brusselaars erbij halen. Haat zit diep!

Ik heb het over de stad Brugge niet over de plaatselijke voetbalclubs/ verenigingen. Als Antwerpenaar krijg je daar geregeld negatieve commentaar, of het nu aan ons ligt of aan de plaatselijke bevolking laat ik in het midden.

Hopelijk paar verrassingen vanavond. Bijvoorbeeld Hoogstraten die met 1100man naar Standard trekken, al werden de tickets wel verkocht aan dumpingsprijzen (€12 voor bus+ticket)

sharpshot
21 september 2011, 19:18
Ik heb het over de stad Brugge niet over de plaatselijke voetbalclubs/ verenigingen. Als Antwerpenaar krijg je daar geregeld negatieve commentaar, of het nu aan ons ligt of aan de plaatselijke bevolking laat ik in het midden.

Erbij vermelden dan, weet je voetbaltopic, brugge, denkt iedereen meteen aan Club é :unsure:

Proim
21 september 2011, 19:45
Hoort er bij ;)
Kortrijkzanen gelijk we zeggen :p

starspike
21 september 2011, 19:47
KRC Genk start tegen MSK Deinze met Sandomierski, Anele, Simaeys, Nadson, Pudil, Hyland, Tozser, Camus, Dugary, Vossen en Benteke.

Wijsheid
21 september 2011, 19:50
Sandomierski voor de eerste keer in actie in een off. wedstrijd. Tis maar tegen Deinze, maar ben toch benieuwd.

Lorrekvk
21 september 2011, 19:59
Hoort er bij ;)

Ja, maar wij zijn echt geen boeren! Boeren kan je vinden in dat Oost-Vlaams gehucht waar ze denken dat ze Barcelona kunnen verslaan. SV Zulte, Waregem is maar een detail.

Wijsheid
21 september 2011, 20:13
Beerschot al achter tegen Peruwelz :rofl:

starspike
21 september 2011, 20:14
Beerschot al achter tegen Peruwelz :rofl:

Best niet lachen voor we zelf iets gedaan hebben? :doc:

stormtrooper
21 september 2011, 20:16
Het vel van den beer niet verkopen voor het geschoten is!

wireke
Tzal nog wel 3/4-1 worden zeker :music:

Laatste paar jaar doen we het altijd slecht in de beker, spelen ook een paar jongens die eens een kans krijgen nu (zoals bij elke eersteklasser) dus dan kan zo een vroege tegentreffer wel eens voorkomen.

Vedeco
Het blijven bekermatchen hé, pas lachen na het einde van de match :p

Wijsheid
21 september 2011, 20:21
Best niet lachen voor we zelf iets gedaan hebben? :doc:

Voor hetzelfde geld komen wij ook achter ja, maar om een of andere reden verwachtte ik dat gewoon van BEerschot.

En Standard achter ook.

Booster
21 september 2011, 20:21
Standard ook achter? :x

stormtrooper
21 september 2011, 20:22
Standard ook achter? :x

't staat juist 1-1

Vedeco
21 september 2011, 20:23
Fiestje in den Highstreet met Gertje Verheyen!

Booster
21 september 2011, 20:23
't staat juist 1-1

ok, standard zal dit wel winnen :p

Wijsheid
21 september 2011, 20:24
Wat een kutgoal krijgt Standard daar tegen

stormtrooper
21 september 2011, 20:25
Bruls start bij Gent :applause:

Hopelijk een invalbeurtje met een goal voor Raman.

puni
21 september 2011, 20:25
ok, standard zal dit wel winnen :p

1-2. :p

stormtrooper
21 september 2011, 20:26
't zou de andere ploegen wel goed uitkomen moest Standard er uitliggen :p

Vedeco
21 september 2011, 20:26
Lol, niet veel 1e klassers gaan 2x scoren op Sclessin :p

Wijsheid
21 september 2011, 20:27
Zwei-Zwei

Rubmifer
21 september 2011, 20:27
zijn de matchen ergens live met beelden te volgen?

Wijsheid
21 september 2011, 20:29
Sports-Livez (http://sports-livez.blogspot.com/)

Truman'
21 september 2011, 20:30
zijn de matchen ergens live met beelden te volgen?

Ja.

Unrealiac
21 september 2011, 20:31
Doelpuntenfeest bij Standard precies!

Vedeco
21 september 2011, 20:31
3-2

5 doelpunten in 10 minuten :')

stormtrooper
21 september 2011, 20:32
Saai is het alleszins niet.

exo
21 september 2011, 20:33
Die Jimmy Fockaert is wel ne verdomd goeie shotter ook eigenlijk.

starspike
21 september 2011, 20:34
0-1 Vossen.

Wijsheid
21 september 2011, 20:34
Hup we staan al voor.

stormtrooper
21 september 2011, 20:36
Zulte ook al voor. Goaltje van Rossini.

Wijsheid
21 september 2011, 20:37
Ook al? Toch om acht uur begonnen, niet?

Vedeco
Tchité tankt wat vertrouwen

Cartek
Ja. :p Zo snel is het dus niet.

Booster
21 september 2011, 20:38
tchité met een hattrick

exo
21 september 2011, 20:39
Praet, Kabasele & Vargas in de basis! :applause:

starspike
21 september 2011, 20:40
Praet... Nice! Hij hoopte op zijn twitter al op een basisplaats.

Wijsheid
21 september 2011, 20:43
Twordt een barcascore in Luik.

Vedeco
21 september 2011, 20:44
Standard beslist na 1 helft de wedstrijd, mooi.

wakel
Praet speelt voor anderlecht, ben zeer benieuwd!

Exorikos
Ik ben benieuwd naar Praet. :)

exo
21 september 2011, 20:45
Jacobs zegt nu juist dat Kanu & De Sutter spelen dus geen Vargas en Kabasele... (stadionomroeper riep die namen om)
Praet wel, nice!

Vedeco
Dessel - AA Gent

Ik zie het al zitten ;)

Newboy
Leuk Dennis Praet in de basis! Zeer, zeer groot talent. Werd gevolgd door europese topclubs.

Wijsheid
21 september 2011, 20:46
De meeste lagere klassers beginnen goed, Dessel zal ook efkes mogen geniet van de voorsprong.

Kiiilerke
21 september 2011, 20:46
de sutter zal wel weer doodmoe zijn na 20 min ofso

exo
21 september 2011, 20:47
Deschacht zijne mottige kop met dien band rond z'n arm... :puke:

@Boerke...
Als hem daar al geraakt.

mojojojo
21 september 2011, 20:51
schoon kapsel dat dien spits van lommel heeft, hij kan zo mee met neymar. Precies pipo de clown om het op z'n boskamp's te zeggen.

stormtrooper
21 september 2011, 20:53
Jorgensen :applause:

Vedeco
21 september 2011, 20:53
Jörgensen, eindelijk.

wakel
21 september 2011, 20:54
al de tweede keer dat raes zich mist met marecek en praet

BleKKie
21 september 2011, 20:56
Allé, Club 1-0 achter tegen Dessel, strafschop.
We zijn nog op 2 fronten actief hé!

:sop:

-Steve-
Bingo.

exo
0-1 Kanu, doch weiger ik te juichen voor die non-voetballer.

starspike
assist van Praet.

Vedeco
21 september 2011, 20:57

Tegen Gent was die echt lachwekkend zwak.

Newboy
17 jarige Praet met de assist. Leuk voor die jongen :D

Kiiilerke

het valt echt op dat niemand "blij" is hier:p

-Steve-

²

Praet direct met nen assist wel. :applause:

Newboy
21 september 2011, 20:59
0 -1 Kanu, doch weiger ik te juichen voor die non-voetballer.

LOL. Heeft zelfs al verklaard voor de RD te willen uitkomen :)

Dat het met de schouder was ipv met het hoofd zal er ook mee te maken hebben zeker :D

Wijsheid
21 september 2011, 20:59
Euh, Hallo Brugge. 2 achter...

Vedeco
21 september 2011, 21:00
Ola, Brugge.

BleKKie
21 september 2011, 21:02
Speelt Vargas nu mee bij Anderlecht?

Kiiilerke
IK GA DIENE BLONDE PIPO DIRECT VERKOPEN OP FIFA 12 !:applause::woohoo::applause:

exo
LOL. Heeft zelfs al verklaard voor de RD te willen uitkomen :)

Dat het met de schouder was ipv met het hoofd zal er ook mee te maken hebben zeker :D

Zoeken die nog een materiaalmeester dan? :p

Schollen toch ook niet echt secuur aan het spelen.

@BleKKie
Zit op de bank.

Anoniem04
Deschacht is te zwak voor 2de klasse. :unsure:

nameless
21 september 2011, 21:05
Schollen toch ook niet echt secuur aan het spelen.

Mja is ook wel logisch als je amper matchen speelt.

TheRedDevils
21 september 2011, 21:06
Club. jongens toch.

Vedeco
21 september 2011, 21:07
Rupel Boom ook op voorsprong, leuk voor de lagere ploegen.

Dr. Sheldon Cooper
21 september 2011, 21:08
Club den boot in :/
welke opstelling?

Rogue
21 september 2011, 21:10
We zijn precies goed bezig :|.

Newboy
21 september 2011, 21:10
Speelt Club met de hele B-kern ofzo?

stormtrooper
21 september 2011, 21:11
Bij Verhaeghen breekt het angstzweet al uit :unsure:

Wijsheid
21 september 2011, 21:12
In ieder geval een B-ploeg. Maar toch spelers die los moeten winnen.

BleKKie
21 september 2011, 21:12
Coosemans - Hoefkens, Donk, Van Gijseghem, De Jonghe - Van Acker, Deschilder, Blondel - Meunier, Lestienne en Vleminckx

Lestienne wel al geblesseerd en vervangen door Vydra

stormtrooper
21 september 2011, 21:15
Conté met de 2-0 :applause:

Newboy
21 september 2011, 21:16
Hm Club met basisspelers, bankzitters aangevuld met een een paar jeugdspelers.

Voor een ploeg dat dit seizoen nog niet verloren heeft en eerste staat in de Pro League is een 2 - 0 achterstand tegen een derdeklasser toch beschamend.

Vedeco
Die jongen steekt in uitstekende vorm.

Wijsheid
Bwah, niet echt een B-ploeg. Toch wat veredeld. Coose, HOef Donk, blondel en Meunier die ook regelmatig spelen... Raar. Toch een ploeg die het moet doen.

stormtrooper
21 september 2011, 21:18
Die jongen steekt in uitstekende vorm.

Inderdaad. Binnen een jaar of 2 is dat één van de smaakmakers van de JPL.

Wijsheid
21 september 2011, 21:19
ANderlecht doet zijn job.

Vedeco
21 september 2011, 21:19
Inderdaad. Binnen een jaar of 2 is dat één van de smaakmakers van de JPL.

Dan is die jongen hier niet meer vrees ik :(

En Rupel Boom mooi op 0-2 tegen Leuven.

Jurgenv1
21 september 2011, 21:20
Onderschatting, Club heeft wellicht weer gedacht dat ze vanzelf gingen winnen.

Unrealiac
21 september 2011, 21:20
STVV zowaar aant winnen :p

stormtrooper
21 september 2011, 21:21
Dan is die jongen hier niet meer vrees ik :(

En Rupel Boom mooi op 0-2 tegen Leuven.

Laten we hopen van wel :p

Als hij nog wat meer instinctief voetbalt en zijn kansen afwerkt, wordt ie een held.

Cerv.Be
21 september 2011, 21:22
wtf zijn ze nu serieus aant doen bij Club?

Newboy
21 september 2011, 21:22
Waar zitten al de tweedklassers? :) Of zijn die derdeklassers echt zo goed?

Vedeco
21 september 2011, 21:24
Ah eindelijk Standard nog eens :)

Booster
21 september 2011, 21:25
Buyens zowaar :p

Scr1fle
21 september 2011, 21:27
schande van Club pfff

Vedeco
21 september 2011, 21:28
Ma lol, Standard. Efkes duwen en 3 keer scoren :p

Zou mooi zijn moesten ze de 10 halen.

-Steve-
21 september 2011, 21:30
Wat een ongelooflijk belachelijke zaken zit Raes daar te zeggen over Yakovenko. :lol:

Wijsheid
Ik verwacht nog wel een 9 en en een 10. Standard kampioen.

stormtrooper
Wat een ongelooflijk belachelijke zaken zit Raes daar te zeggen over Yakovenko. :lol:

Raes, what did you expect? :p

Scr1fle
21 september 2011, 21:31
Straks gaan we nog de boot in tegen fokking Dessel. :sop:

Rogue
21 september 2011, 21:32
Erg dat Club Vadis en Rafa in de strijd moet gooien om de situatie nog te proberen redden.

Kiiilerke
21 september 2011, 21:32
dan ga ik toch keer goe lachen hoor :p

Scr1fle
21 september 2011, 21:34
En Koster eerst zeer droog:' We nemen deze match au serieux!'

Vedeco
21 september 2011, 21:34
Brugge haalt dat nog op, mss wel met verlengingen maar als ze eens goed doordrukken moet dat toch geen probleem vormen.

stormtrooper
21 september 2011, 21:37
Yaya :applause:

Vedeco
21 september 2011, 21:37
Yaya :applause:

Dat had die jongen nodig :)

Speelde de laatste tijd gezapig en inspiratieloos.

Rogue
21 september 2011, 21:38
Sebiet het Dessel op de neus.

Moeha...ha...

:cry:

Wijsheid
21 september 2011, 21:38
Penalty voor Dessel... HOpen voor de Club-fans dat Coosemans hem pakt. Er is trouwens tumult in het vak van CB?

puni
21 september 2011, 21:39
OHL, man toch. :/

stormtrooper
21 september 2011, 21:39
Dat had die jongen nodig :)

Speelde de laatste tijd gezapig en inspiratieloos.

Inderdaad, was uit vorm. Een opkikker en hopelijk het begin van een deftig reeksje :p

starspike
21 september 2011, 21:40
0-4 in Deinze. Limbombe zijn eerste.

TheRedDevils
21 september 2011, 21:41
3-0

bende losers.

Edit : Coosemans pakt em :')

2-0, het kan nog!

Booster
21 september 2011, 21:41
brugge toch...

Wijsheid
21 september 2011, 21:42
Hij is nog niet gezet hé.

Yellowfield
Aha, tijd voor een klassiek lach met Brugge - momentje :)

Wijsheid
voila.

puni
21 september 2011, 21:43
Hij pakt hem. :lol:

Vedeco
21 september 2011, 21:43
Kan misschien de psychologische kentering zijn hé

Kiiilerke
21 september 2011, 21:44
ah nice:p

Wijsheid
21 september 2011, 21:45
Genk slikt een goal: 1-4

Sick-Boy
21 september 2011, 21:45
Waar volgen jullie Club Brugge?

Wijsheid
21 september 2011, 21:46
Radio. Geen streams.

Scr1fle
21 september 2011, 21:47
Koster, ik haat je :angry:

Sick-Boy
21 september 2011, 21:47
Zelfs geen tekst?

Wijsheid
21 september 2011, 21:49
Neen, ook niet op Sporza. Mss een andere live-score site, dat weet ik niet.

Vedeco
21 september 2011, 21:49
Waregem en Genk mooi ruim.

Unrealiac
21 september 2011, 21:50
Wat een vreemde ontwikkelingen op de scoreboards :p

Wijsheid
21 september 2011, 21:52
Gaat Brugge nog iets doen eigenlijk. Zo uwel straf zijn zo direct eruit :-/

Booster
was da vorig seizoen ook ni zo? of vergis ik me...

Cerv.Be
Alé, Club laat zich gewoon uitschakelen door een 3e klasser. Waar zijn we met bezig..

puni
De defensie van Anderlecht trekt toch echt op niks vandaag.

EDIT: Rood voor Dessel, waterkans voor Club? En Sputterke scoort. :D

Scr1fle
21 september 2011, 21:53
Nog asan 2-0 pfff de cercle boys gaan weer kunnen lachen op mijn school :sad:

stormtrooper
Nog asan 2-0 pfff de cercle boys gaan weer kunnen lachen op mijn school :sad:

:rofl:

NotoriousP
Mja als je 2-0 achter staat tegen een 3de klasser die nog een penalty mist, dan verdien je eigenlijk om eruit te liggen. Laten we hopen dat ze er iets uit leren...

edit: rood voor ene van Dessel, allé het kan nog :ironic:

Scr1fle
Aha rood!

Kiiilerke
21 september 2011, 21:54
tussen de beentjes goal van de sutter:p

puni
Lekkere assist van Praet weer.

Booster
als club nu niet wint...

Monoslay
21 september 2011, 21:55
Yeey, STVV doet het ook nog eens goed. :)

TheRedDevils
21 september 2011, 21:56
tegen 10 man. Als ze nu niet kunnen scoren :lol:

Fireflame
Club gaat het volgens mij nog halen, rode kaart nu.

Vedeco
Gent mag er toch nog 1 instampen hoor

puni
21 september 2011, 21:58
2-1, Vleminckx.