PDA

Volledige versie bekijken : LoL Dominion!

Kennethdw
4 augustus 2011, 15:05
Het is dus de grote update van deze week! Een nieuwe game mode!

Bevestigd door RIOT zelf op forums.

Kan nu geen links geven want zit op me werk maar zal straks alles poste dak er al over gelezen heb.
Het blijkt dus een Capture the flag soort game mode te zijn. Ben zelf enorm curieus!

Feel free to discuss.

Open Mind
4 augustus 2011, 15:07
League Of Legends: Dominion trailer - Eurogamer Videos | Eurogamer.net (http://www.eurogamer.net/videos/league-of-legends-dominion-trailer?size=hd)

League of Legends: Dominion Preview - MMO - Page 1 | Eurogamer.net (http://www.eurogamer.net/articles/2011-08-04-league-of-legends-dominion-preview)

el shorty
4 augustus 2011, 15:08
Klinkt interessant: in fps games ben ik altijd ctf fan geweest. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan implementeren... Ik ben curieus

Jaegger159753
4 augustus 2011, 15:24
Wow looks awesome!

Misterblort
4 augustus 2011, 15:33
dieje preview tekst..

When you’re a gamer, you get so frustrated when a developer isn’t listening to you. We encourage every employee to publish on the forums and directly engage with users. We’re not aware of any other company that does that. We think it’s healthy.

dan toch ni met europa zelleuh!

pinoken
4 augustus 2011, 15:53
Doet mij denken aan conquest in bloodline champions. Niet dat 'k zeg dat het een rip off is maar 't trekt er wel sterk op.

'k Is interessant maar eigenlijk ook heel gericht op soloplay als er meerdere controlepunten zijn die gewoon los van mekaar op de map verspreid staan. Desnoods met zijn 2'en maar echte teamplay moedigt zo'n mode toch ook weer niet aan. Ten minste, als het is zoals ik beschrijf eh, met controlepunten los van elkaar. Ze gaan toch wel dingen mogen doen om te zorgen dat champs als Kassadin, Tf, Pantheon, etc. niet zwaar OP gaan zijn door hun immense movability.

Jaegger159753
4 augustus 2011, 16:02
Nu is de vraag, wanneer komt het uit?

SwagYolo
4 augustus 2011, 16:07

Idd, zal wel iets voor volgend jaar zijn :D

Utred
4 augustus 2011, 16:23
Dat is toch geen ctf, maar control points zoals in CoH.
Wat een afschuwelijk artikel. Die kerel heeft ook geen flauw idee waar hij over bezig is.

Ben wel es benieuwd hoe dit gaat uitdraaien. Kan leuk worden als ze het goed doen.

Kennethdw
4 augustus 2011, 16:56
Voel me eig wel bedrogen, ze zeiden dat ze iets groots gingen uitbrengen deze week. Een aankondiging voor iets dat niet komt telt niet eh :(

Maar hoop wel dat het minstens in augustus nog komt, zal wel plezant worden eens afwisselling :)

pinoken
4 augustus 2011, 17:04
Magma chamber zit wel in de prullenbak vrees ik. :p

smon
4 augustus 2011, 17:12
Nice, werd wel eens tijd dat er een andere gamemode/map kwam.

"As for the release date, Ryan Scott, Lead Champion Designer, told us that Dominion will be out very shortly after they're shown off at the conventions."

Klinkt als een release ergens in september.

Jaegger159753
4 augustus 2011, 17:25
Voel me eig wel bedrogen, ze zeiden dat ze iets groots gingen uitbrengen deze week. Een aankondiging voor iets dat niet komt telt niet eh :(

Maar hoop wel dat het minstens in augustus nog komt, zal wel plezant worden eens afwisselling :)Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

pinoken
4 augustus 2011, 17:26
Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

Sounds like Riot to me. :unsure:

Unkn0wn
4 augustus 2011, 17:48
Dominion is 5v5.

Dominion won't be live on the servers until after PAX is over (which ends around the 28th of August). We want to get it out as soon as possible and we hope to prove to you all that this will indeed be soon by how finished the map will look at Gamescom/PAX

MrFlava-
4 augustus 2011, 18:22
Het zal samen komen met Season 2 endat zal eind augustus zijn dus dan zullen we een zeer grote update verwachten.

o0O0o
4 augustus 2011, 18:49
Feest

Alex40014
4 augustus 2011, 19:24
Na 28 augustus staat in de update want dan kan je het nog spelen op PAX Prime, kort daarna zeggen ze dat het voor iedereen beschikbaar wordt.

Kennethdw
4 augustus 2011, 19:41

Na nen hoop red posts te lezen is het dus inderdaad wel dat ze zo opgetogen waren voor deze announcement. Dus niets nieuws deze week :(

smon
4 augustus 2011, 19:56
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:

Jaegger159753
4 augustus 2011, 20:05
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:Gij kunt ook niet lezen precies? Tgaat niet om de gamemode, tgaat erom dat iedereen een nieuwe "feature of map" verwachtte deze week, en instead krijgen we alleen nen trailer van 40 seconden voor nen feature dat volgende maand komt. Beetje overhyped dus.

Kennethdw
4 augustus 2011, 20:28
Dominion: The New League of Legends Mode - PC Preview at IGN (http://pc.ign.com/articles/118/1186028p1.html#.TjrXTlugLRw.twitter)

Dees artikel geeft al heel wat informatie :)

Unkn0wn
4 augustus 2011, 22:54
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:

Eerst zien dan geloven, want spectator mode, magma chamber, graphic overhaul, etc zijn ook nog altijd niet released.

Misterblort
5 augustus 2011, 00:00

das genoeg ja, ma het is nen announcement, dus ni de nieuwe gamemode.
magma chamber was ook nen announcement eh..

Alex40014
5 augustus 2011, 09:38
Eerst zien dan geloven, want spectator mode, magma chamber, graphic overhaul, etc zijn ook nog altijd niet released.

Maar daar is nooit een trailer van geweest en hebben ook nooit mensen mogen testen, verwacht maar dat het er komt. Ze hebben het eigenlijk toch al zo goed als klaar dat zie je duidelijk in de trailer. Gaan champs als ww dan niet op worden wegens abnormale 1v1 kracht en supports als janna totaal overbodig?

Killstick
5 augustus 2011, 12:49
ziet er wel fijn uit! leuk dat er een alternatief zal zijn als je geen uur wil spelen.
Ook als het je tegengaat in normale ranked, kan je nu ff andere gamemode gaan spelen ^^

wel benieuwd naar champ balance hier :)

Greenie
5 augustus 2011, 13:00
denk niet dat er veel squishies gespeeld zullen worden :)
en het is idd geen capture the flag ^^
(rofl faal 'journalist')

en wat vreemd:

Every player begins the game at level 3, with over 1,000 gold to spend on items. Right off the bat, you can get your basic three skills and drill somewhat deep into an item build. Gold doesn't just trickle into your savings slowly throughout the match, either -- it pours in like a heavy, metallic waterfall. A metalfall, if you will. Characters also level up with lightning rapidity, with most players hitting level 6 (which is crucial for learning your Ultimate ability) just a few short minutes in. The AI-controlled minions (or creeps) that are so crucial to character growth in Summoner's Rift are heavily de-emphasized in Dominion. They still give gold (a lot, actually) and experience, but they're mostly around to help capture nodes and feed characters who are reliant on itemization or environmental factors -- such as Tryndamere's need for big weapons and keeping his fury bar filled.

Kennethdw
5 augustus 2011, 17:56
denk niet dat er veel squishies gespeeld zullen worden :)
en het is idd geen capture the flag ^^
(rofl faal 'journalist')

en wat vreemd:

Yup dat is uit da artikel van de link dak eerderh eb ge post.
Naar mijn mening gaan ze serieus moeten gaan balancen of anders gaan de tanky dmg dealers er zwaar overpowered zijn.

Kdenk dak wel wa koppen gaan ineenslaan me mennen goeien ouwen jax:woohoo:

Kennethdw
8 augustus 2011, 21:56
‪League of Legends: Dominion - Gameplay Behind The Scenes‬‏ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=USuukCxPpMA&feature=player_embedded)

Nieuwe vid met gameplay en uitleg!!

Ziet er goed uit !!

o0O0o
8 augustus 2011, 22:08
wtf quests ?

Æro
8 augustus 2011, 22:30
Mijn Teemo gaat daar niets te zoeken hebben. Tijd om naar een andere champ te zoeken :(

Jaegger159753
8 augustus 2011, 22:36
Tis niet omdat nen champ minder viable is dan de rest, dat ge er niet mee moet spelen hé. Aleja ge speelt uiteindleijk waar ge zin in hebt, en er zijn toch mensen die met een bepaalde hero supergoed zijn terwijl hij toch niet echt superviable is.

Kijk maar naar Dyrus met zijn Singed of Doublelift met blitzcrank/poppy, TheRainMan met tanky dps Teemo, etc etc

o0O0o
8 augustus 2011, 23:31
Ook, maar 1v1 champs zullen nu van pas komen in dat Arena gedoe van riot.

Rumble,Akali, annie, xin zhao en warwick pwnage dus.

BrNlicious
9 augustus 2011, 19:42
‪League of Legends: Dominion - Gameplay Behind The Scenes‬‏ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=USuukCxPpMA&feature=feedu)

BenneB
9 augustus 2011, 20:33
‪League of Legends: Dominion - Gameplay Behind The Scenes‬‏ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=USuukCxPpMA&feature=feedu)

Ziet er echt waanzinnig cool uit :D

Kennethdw
9 augustus 2011, 20:34

Had ik al gepost joenge! Pannekoek haha.

BrNlicious
9 augustus 2011, 21:37
Ha lol khad da ni gezien XD

Jaegger159753
10 augustus 2011, 11:47
‪League of Legends: Dominion - Gameplay Behind The Scenes‬‏ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=USuukCxPpMA&feature=player_embedded)

Nieuwe vid met gameplay en uitleg!!

Ziet er goed uit !!LOOKS AWESOME!

Alex40014
10 augustus 2011, 14:36
LOOKS AWESOME!

Ben wel benieuwd hoe het gaat worden, ze zeggen dat je items veel sneller krijgt door een veel hogere goldrate, maar gaat dan een kill scoren nog wel zo veel opleveren? Of het is gewoon de bedoeling om met iemand als master yi naar "turrets" te spurten en dan weer weg te gaan :P

Kennethdw
10 augustus 2011, 19:32
Ben wel benieuwd hoe het gaat worden, ze zeggen dat je items veel sneller krijgt door een veel hogere goldrate, maar gaat dan een kill scoren nog wel zo veel opleveren? Of het is gewoon de bedoeling om met iemand als master yi naar "turrets" te spurten en dan weer weg te gaan :P

Beide, zoals ze al zeiden gaat dit voor nonstop pvp zorgen want je bent altijd bezig. Het is eigenlijk een beetje zoals Domination in call of duty. Je zit constant de enemy af te knallen en je doet objectives tegelijkertijd.
En je moet zowiezo veel killen want zo haal je objectives en sneller items.

Ook is er gezegd dat death timers veel lager zullen liggen dus reken er maar op dat elke game een bloedbad wordt :D

Greenie
10 augustus 2011, 20:27
Als je de map ziet is het dus een cirkel met 5 (of 6?) nodes die je moet capturen
het lijkt me dus iets van langs de ene kant rond gaan of de andere :) (maw iedereen op een hoopje)

nokeyboard
10 augustus 2011, 21:07
is altijd bij dominion.... 4 captures en int midden ook 1capture, en allemaal wegen naar elke capture.

Zoals in Q3/UT domination maps or arathi basin in wow

Greenie
11 augustus 2011, 02:05
goh dat andere games dat hebben maakt het nog geen regel hoor :)

Alex40014
11 augustus 2011, 10:44
Als je de map ziet is het dus een cirkel met 5 (of 6?) nodes die je moet capturen
het lijkt me dus iets van langs de ene kant rond gaan of de andere :) (maw iedereen op een hoopje)

Nee want als het andere team zich opsplitst hebben ze er dan meteen 4 gecaptured en gullie maar 1 waardoor ge aan punten totaal serieus gaat verliezen en het andere team kan dan gaan focussen op de capture spots die jullie hebben.

nokeyboard
11 augustus 2011, 16:50
goh dat andere games dat hebben maakt het nog geen regel hoor :)

Zeg toch niet dat dat een regel is... Is gewoon logisch dat die map altijd zo ingedeeld wordt voor domination games omdat het anders niet een eerlijke map zou zijn+ het geeft wat mogelijkheden voor strategieën.
Kan nie wachten tot het komt, eindelijk eens snelle games en games waar het puur om pvpskills gaat (hopelijk)

Alex40014
11 augustus 2011, 18:02
Zeg toch niet dat dat een regel is... Is gewoon logisch dat die map altijd zo ingedeeld wordt voor domination games omdat het anders niet een eerlijke map zou zijn+ het geeft wat mogelijkheden voor strategieën.
Kan nie wachten tot het komt, eindelijk eens snelle games en games waar het puur om pvpskills gaat (hopelijk)

Dus jij stelt eigenlijk gewoon voor om items af te schaffen en dan gewoon full courage te gaan :P
Als iedereen dat zou doen zou het wel leuk zijn XD

splasH^
11 augustus 2011, 19:29
welke hero is da op 3.20? dat da point al aant capturen is?

nokeyboard
11 augustus 2011, 21:25
denk mercanry skin katarina

Kennethdw
13 augustus 2011, 11:11
Home | League of Legends - Dominion (http://dominion.leagueoflegends.com/)

Site is updated.

Geeft nu info over de verschillende punten die je kunt capturen en nog allerlei zooi :)

Greenie
13 augustus 2011, 13:40
die seal, da gaat zwaar verdelen worden in solo que games :(
en de buffs die her en der verdeeld zijn maken het dan bijna weer een shooter :D

behind the scenes art :
http://www.youtube.com/user/RiotGamesInc

ik had het dus eerst verkeerd verstaan van de preview, en als ik het nu goed heb:
capture points geven geen boost (zij het dmg, speed, ...)
waar je wel een boost kan vinden is her en der verspreidt op de map en de seal in het midden

Blijkbaar spawnen uw minions dus van uw captured nodes, lijkt me wel leuke dynamiek.
Maar ik zie toch al wat last met champs die op lvl1 zeer vlug zijn en zo vlug een node pakken en dan heb je de creeps die mee verdedigen :x

Alex40014
13 augustus 2011, 14:58
Lol iedereen in het team in de screenshot heeft natuurlijk ghost gepakt, wel raar dat iemand kog max pakt, lijkt me niet zo'n sterke 1v1 champ.

25IP voor een verloren match is gewoon zielig zelfs al duurde ze maar 22 min.

Spell promote failde in gewone LoL dus steken ze em maar in dominion :p

http://www.youtube.com/watch?v=DUdRzi98BOg

Ironpole
13 augustus 2011, 16:17
Lol iedereen in het team in de screenshot heeft natuurlijk ghost gepakt, wel raar dat iemand kog max pakt, lijkt me niet zo'n sterke 1v1 champ.

Why Promote was removed - A League of Legends Short Story - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=DUdRzi98BOg)

Blijkbaar wel hé, aangezien Kog'Maw daar de hoogste score heeft. :) Werd tijd dat er een soort van graadmeter kwam voor hoe goed je speelde.

Kennethdw
13 augustus 2011, 16:25

Why Promote was removed - A League of Legends Short Story - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=DUdRzi98BOg)

Kog maw met items is een van de sterkste 1vs1ers dat er is geloof me maar, bijna maxed out att speed, madreds passive en wss madreds zelf ook nog. Hij smelt iedereen in een paar attacks.
En hij kan op dominion erg goed zijn omdat hij met zijn ult van ver mensen kan tegenhouden om te cappen.

pinoken
13 augustus 2011, 18:31
Vergeet Malady en wit's end niet. Dat is nog eens ongeveer 62 magic dmg per shot. :)

KiPpIe
13 augustus 2011, 18:37
Maar ik zie toch al wat last met champs die op lvl1 zeer vlug zijn en zo vlug een node pakken en dan heb je de creeps die mee verdedigen :x

Er zal waarschijnlijk gewoon in het begin een tijd komen dat ge al wel kunt roamen naar de points, maar ze nog ni kunt capturen ofzo.

The Monopoly Guy
13 augustus 2011, 19:21
Kog maw met items is een van de sterkste 1vs1ers dat er is geloof me maar, bijna maxed out att speed, madreds passive en wss madreds zelf ook nog. Hij smelt iedereen in een paar attacks.
En hij kan op dominion erg goed zijn omdat hij met zijn ult van ver mensen kan tegenhouden om te cappen.

ap kog maw mss

smon
13 augustus 2011, 20:23
Er zal waarschijnlijk gewoon in het begin een tijd komen dat ge al wel kunt roamen naar de points, maar ze nog ni kunt capturen ofzo.
Zelfs al is het niet zo, die paar seconden dat je dankzij ghost eerder aankomt zullen niet veel uitmaken. De capture timer zag er vrij lang uit stopt na 1 hit.

nokeyboard
14 augustus 2011, 15:10
http://dominion.leagueoflegends.com/sites/default/files/upload/eog_ss.png

nieuwe items...?

edit: nvm, tstaat er vanonder bij geschreven, nieuwe items en summoners spells=)

The Monopoly Guy
14 augustus 2011, 16:08
http://dominion.leagueoflegends.com/sites/default/files/upload/eog_ss.png

nieuwe items...?

edit: nvm, tstaat er vanonder bij geschreven, nieuwe items en summoners spells=)

nu nog minder IP
lol

Kennethdw
14 augustus 2011, 16:26
ap kog maw mss

Nah ad kog ruled :)

nokeyboard
17 augustus 2011, 19:59
Dominion Info (Updated for 8-16-11) - SoloMid.NET Forums (http://www.solomid.net/forums/index.php?/topic/10589-dominion-info-updated-for-8-16-11/)

veel info

Domieneo
18 augustus 2011, 16:00
World Exclusive : League of Legends : Dominion - complete match with commentary - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=5jkSaUaqeFU&feature=channel_video_title)

TotalBiscuit is the first to film a complete Dominion match, alongside the lead designer from Riot.

This is off-screen footage from Gamescom 2011

Echylol
18 augustus 2011, 19:23
da spel wordt echt bon , zal voor afwisseling zorgen in het spel. misschien is dit hun antwoord op dota 2

wartaal
18 augustus 2011, 20:48
:woohoo: Ziet er verdomd nice uit.

Greenie
18 augustus 2011, 20:56
Het verlaagd vooral de instapdrempel van lol, want zeg nu zelf: 45 min per game en het feeden waar je moet voor opletten...
Dan lijkt me een game dominion, waar het vooral over towers cappen gaat, veel meer beginnersvriendelijk

Echylol
18 augustus 2011, 22:24
Het verlaagd vooral de instapdrempel van lol, want zeg nu zelf: 45 min per game en het feeden waar je moet voor opletten...
Dan lijkt me een game dominion, waar het vooral over towers cappen gaat, veel meer beginnersvriendelijk

fast paced action met zoveel verschillende champions , vrij zeker als er beginners dominion spelen dat ze kapot gefarmed worden (elke kill = -2 op enemy nexus) dus ze moeten evengoed uitkijken met feeden

splasH^
18 augustus 2011, 22:34
Meer activ items <3! Nu nog hopen dat die hextech sweeper echt kan hexen and lol will never be the same :D

BenneB
19 augustus 2011, 03:18
ziet er echt zalig uit!!! en die 25 minuten max is ook veel beter dan die 42 minuten gemiddeld summoner's rift altijd :p

nokeyboard
19 augustus 2011, 21:13
own3D.tv - Riot Games High Definition Stream - Livestream (http://www.own3d.tv/live/8624/Riot_Games_High_Definition_Stream)

ilvegames dominion

ediot:; hoe dom, het team met de minste captures verliest nexushealth ... Ipv zoals bij wow en andere games dat wanneer een team er 2 heeft minder 'damage' doet dan een tea m met 3, doet bij dominion alleen het team met 3 captures damage.

Nuja zal wl strategiën veranderen etc aangezien MOET voorstaan en nie kunt winnen ook al hebde 2van de 5 captures, maar ge hebt meer punten gescoord ervoor.

pinoken
19 augustus 2011, 21:59
Vind 'k ook. 'k Vind dat ge pak veel meer nexus points moet hebben en dat er per controlepoint 1 point/sec afgaat en dan pak 3000 punten hebben. Dan is het spel op 10 minuten gedaan als ze er in slagen om alle 5 de controlepunten te halen. 15 minuten als ge er 3, 25 als ge er 2 hebt, enz.

Om maar een voorbeeld te geven eh.

Ironpole
19 augustus 2011, 22:00
Werd tijd dat ze met een nieuw gameconcept afkwamen. Want in de engine van LoL zit zó veel meer potentieel dat het huidige concept wel afgezaagd kan worden. De huidige maps kunnen ook wel een grafische update gebruiken als ik het zo zie. Concepten zoals deathmatch, capture the flag, king of the hill en dergelijke, ze bestaan al in andere spellen maar zouden super werken in LoL.

Ik ben de gameplay van LoL nog niet beu want heb alle champions belange aan nog niet gespeeld, maar enkel focussen op het ontwikkelen van champions en skins is not the way to go.

nokeyboard
19 augustus 2011, 22:54
Vind 'k ook. 'k Vind dat ge pak veel meer nexus points moet hebben en dat er per controlepoint 1 point/sec afgaat en dan pak 3000 punten hebben. Dan is het spel op 10 minuten gedaan als ze er in slagen om alle 5 de controlepunten te halen. 15 minuten als ge er 3, 25 als ge er 2 hebt, enz.

Om maar een voorbeeld te geven eh.

Zoals bij wow zou beter zijn. hebde 4 an gaat het sneller dan 3. Hebde 5 dan winde in 1min. 5 captures wilt niet zeggen 5x zo snel, maar ge wint super snel omdat ge gwn domineert.

Zelfs in uw concept van 4 captures=4x sneller zou beter zijn dan deze van lOL. namelijk een team me 1 capture en een andere me 2, t team me 2 captures doe dan damage:x

m4rt1n0
20 augustus 2011, 00:57
Een van de 'slimste' manieren om de concurrentie aan te gaan met dota 2 denk ik.

Dezelfde setting & champions in een heel nieuw concept. Dat overigens nog eens kortere & snellere games tot gevolg heeft. Dat hebben ze slim bekeken bij Riot.

Zeker als je de gamescon dota2 matchen ziet die (weliswaar omdat het topteams zijn die om veel geld spelen) dikwijls heel traag verlopen en lang duren (cfr. eerste game van het toernooi dat 90 minuten duurde).

De mensen die LoL graag spelen en die de setting leuk vinden alsook de meer sporadische spelers zullen zich wel aangetrokken voelen tot Dominion. Terwijl de moba-puristen waarschijnlijk zullen overstappen naar Dota 2.

Toch knap gevonden en spreekt enorm hard aan.

nokeyboard
20 augustus 2011, 01:38
Wel ze(guinso) hebben ook dota inedrtijd uitgevonden:)

m4rt1n0
21 augustus 2011, 18:25
? Ik zie de link niet.

Alle relevante mensen van de originele dota zitten verspreid over de 3 mobas (lol, hon & dota(2)).

Het is toch puur Riot die voor Dominion kiest?

Kennethdw
21 augustus 2011, 19:52
Die van riot sucken eig wel zene, hebben jullie gistere die matches gezien?
Zaten ook nikasaur, nyandalee, riotsamm enzo bij.
En den helft van die manne ware gewoon slecht xD. Nikasaur bv. half haar sona ults ware der gewoon naast xD.

m4rt1n0
21 augustus 2011, 20:19
Ik snap ook niet dat mensen verwachten dat dat enorm goede spelers gaan zijn.

Deze mensen werken bij het bedrijf Riot, die worden heus niet betaald om heelder dagen LoL te spelen. Nikasaur is bij mijn weten iemand van de meer marketing kant (met de spotlights e.d.). Die komen wss amper in contact met het eigenlijke game. Laat staan dat ze tijd genoeg zouden hebben om er 'goed' in te worden.

Unkn0wn
21 augustus 2011, 20:47
Amai, ziet er echt wel nog plezant uit!

Kennethdw
21 augustus 2011, 21:08
Ik snap ook niet dat mensen verwachten dat dat enorm goede spelers gaan zijn.

Deze mensen werken bij het bedrijf Riot, die worden heus niet betaald om heelder dagen LoL te spelen. Nikasaur is bij mijn weten iemand van de meer marketing kant (met de spotlights e.d.). Die komen wss amper in contact met het eigenlijke game. Laat staan dat ze tijd genoeg zouden hebben om er 'goed' in te worden.

Nogthans zeiden ze meermaals op forums dat ze opt bureau al weken aan een stuk nonstop dominion aant spelen zijn wanneer ze de kans krijgen. Dus ja ik verschiet dan da ze nog slecht zijn^^

Jaegger159753
1 september 2011, 13:32
Zag deze post Lol forums, maw season 2 eindigt volgende week pas en dominion kan nog evengoed een maand duren -_-, gj riot end of august my ass

- When does Season One end?
- When is released Dominion's patch?

1: Our next scheduled downtime. This is to ensure people who saw rewards have a chance to participate.

2: We'll never announce things like this unless they're set in stone. If we said date X then we miss it because we need to double check something, then people would remember it forever and bring it up constantly, as well as being disappointed because they would arrange their time around a date we may not make.

We will always keep things like this on the down low for that and many other reasons. It really won't change, because it's the most sensible way to handle such releases or features in a world where it can all change at the last second.

With that said a lot of Dominion assets are already set in game ready for when we do release.

nexonion
1 september 2011, 14:35
dominion kan nog evengoed een maand duren.

:cry:

syndrom
13 september 2011, 14:40
miss morgen?

Imageshack - dominionreleasedate.png (http://imageshack.us/f/813/dominionreleasedate.png/)

Misterblort
13 september 2011, 14:51
Idd volgens die screen komt Dominion gewoon met de volgende patch, wat dus morgen is.. Da zou wel een extreme verrassing zijn natuurlijk ^^ en dus not gonna happen lol!

syndrom
13 september 2011, 15:01
wel een enorm werkpunt voor riot precies, communicatie met de spelers over zo'n dingen is toch redelijk belangrijk. En ze moeten toch ook dominion launchen in pre season, zodat spelers het wat kunnen onder de knie krijgen.

Quecera
13 september 2011, 15:05

Moeilijk in te beelden was het dus niet ;p Riot-Style

Op forum & fb fanpage staat er alvast dat morgen de patch uitkomt met ELO reset + nieuwe champ, wat dus ook wilt zeggen Dominion mode, ze zeiden wel degelijk dat bij de volgende Scheduled Maintenance dominion eraan kwam. Als het nu niet zo is dan kunne ze toch wel de boom in met al hun praatjes.

En sommigen snappen het toch niet ze, tickets aan zitten maken op LoL Support en vragen wanneer dominion uitkomt, /facepalm

Negative
13 september 2011, 17:26
Blijkbaar geen dominion morgen met de Riven patch.

PC Gamer said Dominion Release Mid September - Page 4 - League of Legends Community (http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=14323680#post14323680)

smon
13 september 2011, 17:46
Dat was al een tijdje geweten. Onlangs hier nog een post gelezen dat het ten vroegste 3 weken na de Riven patch zou zijn.

Gevonden: http://www.9lives.be/forum/15347616-post205.html

syndrom
13 september 2011, 18:10
lol de mongs infeite, in plaats dat ze es een release date geven, die shit is toch gewoon af?

Unpro
13 september 2011, 19:22
Idd, eerst was het nog bij de eerstvolgende patch, nu al 3 weken erna...

Kennethdw
13 september 2011, 19:39
Vind et owk wel jammer dat ze nog niet releasen maar begrijp het wel tbh, het is het grootste dat ze gaan releasen in de geschiedennis van lol... Dus lijkt me normaal dat ze zeker willen zijn dat er geen crashes gaan optreden enzow bij de release.

Hoop alleen dat de servers het gaan aankunne als het uitkomt

smon
16 september 2011, 18:29
Er komt eerst nog een limited beta test.

Summoners!

We are closing in on the release of League of Legends: Dominion. Soon you will be able to join your friends and allies in fast-paced, action-packed battles for supremacy on the Crystal Scar.

And so, in preparation for the launch of the new game mode, we are planning to enter a limited beta test period for League of Legends: Dominion. During this time, Dominion will be available for play by all summoners only during limited testing windows at off-peak hours. We will keep you informed of these testing sessions as they occur, and our goal is to increase the availability of Dominion leading up to its full launch.

The purpose of this testing period is to ensure Dominion rolls out smoothly, so that hundreds of thousands of players can enjoy it at the same time – not a small feat!

Our aim is to make Dominion fully available as soon as we have satisfied all of goals for release through this beta testing period. Stay tuned for further information on these testing windows.

League of Legends: Dominion Limited Beta is Coming! | LoL - League of Legends (http://euw.leagueoflegends.com/news/league-legends-dominion-limited-beta-coming)

Hopelijk vallen die off-peak uren nog mee en moeten we niet om 2 uur opstaan om het te kunnen spelen.

Ironpole
16 september 2011, 18:39
Er komt eerst nog een limited beta test.

League of Legends: Dominion Limited Beta is Coming! | LoL - League of Legends (http://euw.leagueoflegends.com/news/league-legends-dominion-limited-beta-coming)

Hopelijk vallen die off-peak uren nog mee en moeten we niet om 2 uur opstaan om het te kunnen spelen.

Lol. :lol: Ipv midden in de nacht op te staan zoude beter wachten tot het officieel gereleased is ze. :p

smon
16 september 2011, 19:11
Het was maar een flauw mopje, zo'n LoL-fanaat ben ik nu ook niet.

dimio111
26 september 2011, 15:59
Zo te zien is dominion net online gegaan?
Uit beta fase enz? dit zou imba zijn :p login screen enal is gewijzigd vandaar dat ik denk dat het client release is :)

smon
26 september 2011, 16:05
Inderdaad.

Summoners!

The moment that you’ve all been waiting for has finally arrived! Today, you’ll step onto the battlefield to face off against your opponents on the Crystal Scar! Get ready to capture, defend and dominate your enemies in this brand new game mode for League of Legends!

We promised to deliver the unexpected in 2011, and today we make good on that claim.

Nearly a year in the making, League of Legends: Dominion represents the largest and most ambitious update to League of Legends since its launch in October of 2009. In Dominion, summoners do battle on a brand new map, the Crystal Scar, and vie for control over five Capture Points, a style of play never before attempted in the League of Legends universe.

League of Legends: Dominion is the latest example of our ongoing commitment to bringing you the best of the MOBA genre in new and innovative ways. You’ve been requesting new battlefields upon which to test your skills, and today you’ll do battle not only on a brand new Field of Justice, but in an entirely new and groundbreaking game mode!

Prepare yourselves, summoners! The battle for the Crystal Scar has officially begun!

syndrom
26 september 2011, 18:12
cool, morgen es proberen.

nokeyboard
26 september 2011, 18:42
460-0 lolz

Jaegger159753
26 september 2011, 18:45
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

Killstick
26 september 2011, 18:53
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

dan ga ik toch liever snel wat battlefield spelen :p

syndrom
26 september 2011, 19:22

ze hebben toch ook nooit beweerd om SR te vervangen, ze zien het zelf als een aanvulling voor als je wat snelle actie wil.

nokeyboard
26 september 2011, 19:24

Bwah, ik vind het wel fijn. Mss omdat ik een top speler was in AB in WOW, waardoor ik toch al paar honderden gelijkaardige games heb gespeeld. Maar tis vrij irritant met brainless noobs. Zeker tof me (irl) vrienden om een uurke te doen. Ook wel tof om nieuwe champs te testen.

Nuja SR zal wl alitjd t meest gespeeld blijve(binnekort, als de hype wat weg is)

Kennethdw
26 september 2011, 21:55
Ik erger mij even erg aan RL vrienden op dominion als in SR xd.

Gewoon enorm frustrerend als ze wat in mid lopen te kloojen en niks doen of met ze alle samentroepe waardoor we een punt securen en de enemy al de rest haalt lol.

Binnekort opt gemakske terug wat normals doen in SR en dan ook weer aan ranked beginne, hopelijk is het ergste gespuis dan al terug naar beneden gevallen.

syndrom
27 september 2011, 15:41
vandaag es een game gespeeld, klus was geklaard op een 15 minuten. Verschroeiend tempo.

Unkn0wn
27 september 2011, 20:24
Vind dat ze punten zouden moeten verbinden, zodat je niet zo maar kan 'backcappen'. Focus ligt veel te hard op rondlopen en cappen en veel te weinig of fast paced combat.

nokeyboard
27 september 2011, 21:43
T probleem is dat een noob die een nieuw punt gaat cappe +80 krijgt, verliest hem die boeit d anie. Iemand die iet brengt aan het team en een punt defend krijgt maar +5... Enja al die retards kijken naar hun personal score, want dat zegt hoe goed ge waart!

Alsook snap ik niet waarom capflag nr 5 int midden van boven ligt en niet perfect int midden van de map. Map is zo raar opgesteld en neemt tactieke weg en ge wordt te hard gestraft als noobs gwn rondlope om nieuwe punte te cappe en meanwhile oude verliezen.

Nuja premade dominion= fun en massa's IP

Misterblort
27 september 2011, 22:01
Ik speel Dominion altijd draft, dan worden de zwaar OP champs altijd gebanned :)

The Monopoly Guy
27 september 2011, 22:18
Ik speel Dominion altijd draft, dan worden de zwaar OP champs altijd gebanned :)

fuckt da
picks & bans duren even lang als de game

nokeyboard
28 september 2011, 00:24
fuckt da
picks & bans duren even lang als de game

vind ik ook wel lolz

Misterblort
28 september 2011, 00:29
ja maakt ni uit, bespaart mij heel wa FFS KUT OP CHAMPS IN DOMINION!

The Monopoly Guy
28 september 2011, 00:33
ja maakt ni uit, bespaart mij heel wa FFS KUT OP CHAMPS IN DOMINION!

enkel akali OP imo
ge moet gewoon zien da ge ne spammable anticap hebt in u team en tis in orde

Kennethdw
28 september 2011, 07:36
Draft mode is wel mooi voor dominion tbh, anders zit je elkengame met een rammus en een akali bij beide teams of het scheelt nie veel.

kows
28 september 2011, 08:49
speel idd normal mode normal gezien,
moet mss es draft beginnen maar ga zelf genen deftigen meer kunnen picken dan :p
melee heeft wel een iets te groot voordeel imho.

The Monopoly Guy
29 september 2011, 04:06
ok dominion boring now
like twisted treeline

Alex40014
29 september 2011, 08:09
ok dominion boring now
like twisted treeline

Agree, zeker als je de laatste game gewonnen had moeten hebben (2 man leavede ineens).

Cubbus
29 september 2011, 08:59
8min40 men snelste game gistere gehaald ^^ we hadden 5 bases was een pug btw ;)

Killstick
29 september 2011, 13:39
draft pick op dit is idd maar stom :p die duurt 5 min voor game van 15 minuten.
Heb nu eens akali kunnen nemen en das wel fijn van die champs die profiteren van een kill/assist op een van hun spells.
Zag zo ook een master yi die precies constant zijn ult op had

Kennethdw
30 september 2011, 14:40
Dominion is uber one sided zonder draft pick, kdoe een game wat zie ik...

Kog maw en rammus everywhere

rammus kan uren defenden kogmaw killed iedereen in 4 hits van uber ver.

Doe daar dan nog een janna bovenop die je gewoon heel de game zit te slowen en je kunt niets doen.

Ze gaan nog serieus mogen werken aan champ balance daaro.

nokeyboard
30 september 2011, 18:20
460-0

lolz

memorexxx
1 oktober 2011, 13:30
Elke keer ik het speel vind ik het vozer en vozer...
WTF is dat met die kankerbedielen, die punten laten innemen zodat ze toch de kill kunnen pakken, en punten niet innemen omdat ze de kill willen pakken enz... Echt om zot van te worden...

The Monopoly Guy
2 oktober 2011, 00:33
8:15 snelste game nu :D

Kennethdw
2 oktober 2011, 21:12
8:15 snelste game nu :D

Net een game 6 min 41 secs^^

probeer dat maar es beter te doen haha

enemy team was maar met 4 en de rest had er ook weinig zin in, ze bleven in base totdat ze iemand van ons alleen konde pakke voor een kill xD.

Misterblort
3 oktober 2011, 08:05
Valt het iemand anders ook op da ge veel games int begin goe wint/verliest en dat da dan ineens veranderd nekeer ge 10minute bezig zijt?

nokeyboard
3 oktober 2011, 08:51
Valt het iemand anders ook op da ge veel games int begin goe wint/verliest en dat da dan ineens veranderd nekeer ge 10minute bezig zijt?

zal wel zijn omdat sommige champs early/late game shinen é :)

Lim@
3 oktober 2011, 10:53
Mensen die graag LoL spelen zijn altijd welkom op www.landay.be (http://www.landay.be)!
Mensen die willen deelnemen aan de 5v5 compo en waarschijnlijk ook een fun compo voor Dominion zijn hier aan het juiste adres!

Kennethdw
3 oktober 2011, 11:18
tryn spelers zijn ook zo achterlijk, onze tryn lategame killingmachine, hebbe we 3 punten, score is 25-28 in ons nadeel ik parrley hunne wukong nabij hun spawn point vo em te vertrage wa doe onze tryn er vollenbak op gaan. Natuurlijk respawnd de enemy en wordt em direct gekilled. Daardoor zat kik alleen top te deffen tege 3 man van hun, kansloos en verliezen we den game.

Verstand is zo moeilijk te vinden in spelers.

The Monopoly Guy
3 oktober 2011, 13:08
Bruisers zijn hier zo lache man
Kdeed me men 3 man premade wa games als (Ik olaf, zij pantheon & gangplank)
Allemaal dezelfde build om te stompen
Berserker griefs, da item waarmee ge 15% sneller capt, warmogs & atmas
Ge RAPED top als ge me die 3 top gaat en dan nog ne random die meegaat

Kennethdw
3 oktober 2011, 18:02
Ja bruisers zijn gewoon wat je moet nemen. Alle melee dps zijn uber goed op dominion. Die trent komt al van SR alleen hier zijn het zo goed als volledige bruiser teams.

Kog maw is en blijft wel lachen, had net een sucky team waardoor ik verloor maar toch alle kills en captures gehaald xD. Kog met frozen mallet is ook gieren, je kite ze gewoon omzeep.

Maarja mijn team had niets damage ook al hadden ze allemaal carries lol en hun yi kon heel mijn team op mij na killen 1vs3 -_-"

Unkn0wn
3 oktober 2011, 22:13
Dominion is zwaar unbalanced imo, en ben het al behoorlijk beu eigenlijk.
Spijtig, had er meer van verwacht.

pinoken
3 oktober 2011, 22:39
Dominion is zwaar unbalanced imo, en ben het al behoorlijk beu eigenlijk.
Spijtig, had er meer van verwacht.

²
Zware teleurstelling.

Alex40014
4 oktober 2011, 19:49
²
Zware teleurstelling.

Idd, en surrenderen moetten ze veel vroeger toelaten.

BenneB
6 oktober 2011, 00:17
Zoals ik had verwacht pwned renekton echt zalig hard in dominion :p

BenneB
6 oktober 2011, 11:37
En annie ook :D vind dominion echt zalig. Korte games vol actie. Die +40 min. telkens op summoner's rift begonnen mij de keel uit te hangen en twisted treeline interesseerde me niet echt.

The Monopoly Guy
6 oktober 2011, 12:00
Annie suckt in Dom
AP in general suckt in Dom

BenneB
6 oktober 2011, 12:06
Check mijn match history en bekijk het tegendeel :) Stun en tibbers zijn zalig.

The Monopoly Guy
6 oktober 2011, 13:31
cba

Misterblort
6 oktober 2011, 14:32
cba

:ironic:

Kepa
7 oktober 2011, 11:34
Check mijn match history en bekijk het tegendeel :) Stun en tibbers zijn zalig.
maar stun opbouwen is moeilijker, en ge zijt veel meer afhankelijk van een goed team om points te capturen. Nutteloos is ze nooit, ma toch zwakker dan in de classic mode vind ik.

Ik hou het op lee sin :cool:

BenneB
7 oktober 2011, 12:35
Is idd ook een goede keuze. Alle bruiser champs, zeker zonder mana zijn een goed idee :p Ik speel nu met WW, ook echt een beest in dominion :p de eerste paar lvls wel wat rustig aan doen, maar daarna kan em knallen.

Killstick
7 oktober 2011, 13:08

das zowat wat je dikwijls hebt op Sr ook.
Winnende team denkt dat alles in de sjakos is en gaat zot doen.
Losing team (hopelijk) probeert wat harder en pakt dan al die turds van het winning team die 1v2 proberen gaan.

Xin zhao is voorlopig mijn beste op dominion. voelt terug alsof hij even goed is als op release :p
Sr speel ik hem amper omdat er betere jungler en toplaners zijn maar hiervoor is em perfect

Killstick
9 oktober 2011, 13:45
AP shaco is toch echt OP :p 3 boxes op een point en no way dat ze het kunnen cappen :s

RonnoR
10 oktober 2011, 02:30
Ik heb idd ook al veel goei AP shaco's gezien. Mijn favoriet is toch akali op het moment in dominion, al zwaar mee zitten ownen :).

Misterblort
10 oktober 2011, 07:57
mja AP shaco is gewoon campfest :p

Riven is cool in dominion!

Killstick
10 oktober 2011, 13:12
Ik heb idd ook al veel goei AP shaco's gezien. Mijn favoriet is toch akali op het moment in dominion, al zwaar mee zitten ownen :).

ja dunno maar had er meer van verwacht :p vooral het moeten wachten op 6 vind ik super irritant met akali. Xin gaat bij mij beter. Early game heb je direct wat heal/stun/gapcloser
Talon net eens gedaan op dominion. Viel ook wel mee. Xin gaat toch nog beter op hier

btw > altijd starten met health pot > net voor je voor top gaat vechten zet je hem op gwn dom hoelang je hierdoor blijft leven op low lvl

Kennethdw
21 oktober 2011, 23:35
Nog es dominion gedaan en de fun is er eig al volledig af tbh. Zo eentonig en saai, niks skill ook niet.

Ap shaco, rammus, backdoor evelyn, allemaal zo irrietant en zo sterk daaro.
En dan nog een enemy heimer die ook gewoon top een kampvuurtje bouwt.
Hun 5e was dan een tank soraka, en die killde je meestal nog ook.

Slaagt allemaal nergens op, de vuilbak in met die map xD.

Jaegger159753
21 oktober 2011, 23:50
Kdenk dat er ook niet veel potentieel in deze map zit vanuit een competitief standpunt.

Khad liever de "Magna Chamber" map gehad, wat leek op Summoners Rift 2.0

Killstick
1 november 2011, 13:28
Heimerdinger das een fcuking bossfight op deze map W T F. met die garrison spell en exhaust staat die gwn op een base en killt die daar 3 man ><