PDA

Volledige versie bekijken : Stadion / Extra Time / La Tribune / De Kleedkamer

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Booka Shade
30 juli 2011, 10:46
Wie sinds het rookverbod geen voet meer in de kroeg zet, moet vanaf nu bij vtm zijn voor de samenvattingen. Daar graven ze na zes jaar weer 'Stadion' op, met als presentatoren Niko Lainé en - wie we dáár hebben - Tom Coninx.

Booka Shade
30 juli 2011, 10:47
Matchcenter | Stadion (http://stadion.vtm.be/matchcenter/competitie/jupiler-pro-league/)
Hier kan je al de eerste samenvatting van OHL-Anderlecht vinden.

Pariah
30 juli 2011, 11:00
wel meteen al een fout gezien. als ze de matchen voor vnv tonen. zie je staan dat OHL-Anderlecht 0-0 was :ironic:

Booka Shade
30 juli 2011, 11:17
Zal ik even bekijken en aanpassen.

BleKKie
30 juli 2011, 11:28
Maak er maar de stadion/extra-time thread van :)
Zodat we over alletwee die programma's kunnen vitten hier :p

SIO
30 juli 2011, 11:36
Ik vind het zéér raar dat de owngoal van Samuel aan de zijde van RSCA staat, nog nooit gezien en totaal onlogisch ook, als je snelweg de namen bekijkt lijkt het alsof het 1-2 was ipv 2-1 :wtf:

BleKKie
30 juli 2011, 11:37
Idd, allemaal zo'n details waar ik mij onnoemelijk veel kan aan ergeren grrr :angry: :p
Wie maakt zoiets toch, denkt maar dan niet over na?

SIO
30 juli 2011, 11:42
En bij de VRT was het zo dat matchopstelling, minuut per minuut en vooral uitslag in een aparte tab stonden. Als je nu eens een match moet missen en achteraf de samenvatting wil bekijken kan je niet naast dat resultaat heen kijken, spijtig spijtig..

enj0i^
30 juli 2011, 11:47
Er zijn onnoemelijk veel dingen waar ik mij aan erger... reclame, silverlight brol, de opbouw van de site, ...

Het programma vond ik ook minder gisteravond, te weinig reacties, geen sfeerbeelden

Booka Shade
30 juli 2011, 12:00
En bij de VRT was het zo dat matchopstelling, minuut per minuut en vooral uitslag in een aparte tab stonden. Als je nu eens een match moet missen en achteraf de samenvatting wil bekijken kan je niet naast dat resultaat heen kijken, spijtig spijtig..

Idd, een zeer spijtige zaak. Ik wil de uitslag helemaal nog niet weten voor ik een match bekijk.

Romelus
30 juli 2011, 12:59
Vs? Dan ownt Extra Time Stadion zwaar. Vreselijke kwaliteit van het programma imo, de omkadering en heel de shit er bij.

Soit, we moeten er mee leven en ik zal proberen niet te veel te klagen.:p

Cpt. Kablammo
30 juli 2011, 13:56
Mjah VTM heeft daar ook een van de meest charismaloze lijken aangetrokken om dat boeltje te doen. Dan zie ik nog liever Joos zijn misvormde kop tussen zijn schouders hangen, die praat tenminste niet alsof hij verslag uitbrengt van een begrafenis.

Mjah geef ze wat tijd, 't is niet simpel om zoiets op poten te zetten en zeker niet als ge de omkadering al verprutst.

Romelus
30 juli 2011, 14:15
Ja weet ik, maar bv geen enkel interview van een speler van Rsca na de partij... Dat ze die van telenet gebruiken hé. Nu, dat zal wel evolueren door ervaring.:)

Zafùn
30 juli 2011, 14:39
Ja weet ik, maar bv geen enkel interview van een speler van Rsca na de partij... Dat ze die van telenet gebruiken hé. Nu, dat zal wel evolueren door ervaring.:)

Niemand van RSCA wou reageren na de match, ook telenet had geen interviews van Anderlecht na de match.

Gavin
30 juli 2011, 14:44
Nu gaat Volderke wat kritiek komen geven hoor. :')

BleKKie
30 juli 2011, 14:50
Niemand van RSCA wou reageren na de match, ook telenet had geen interviews van Anderlecht na de match.

Jacobs toch?

Lilspanyol
30 juli 2011, 15:02
Vandaag zal het hopelijk al wat beter zijn, ze hebben sowieso vandaag al meer te vertellen he :p

sharpshot
30 juli 2011, 15:06
Nu gaat Volderke wat kritiek komen geven hoor. :')

Nu iemand nodig die bij vtm werkt en hier al een hysterische tien jarige komt schreeuwen dat het het beste programma ooit gemaakt is en dat iedereen die eraan meewerkt een heldenstatus heeft.

spinx
30 juli 2011, 15:07
over het programma: de introvormgeving is volledig fout en ongepast voor een voetbalprogramma, de invulling van de vrijdagaflevering was enorm pover, met een teaserfragment over courtoi wat eigenlijk al genoeg zei en ik absoluut geen langere versie van ga wil zien...

studio 1 was toch pakken beter

Jepjep
30 juli 2011, 15:16
amai, nog geen 1 positief commentaar :p

stormtrooper
30 juli 2011, 15:19
Op hun Twitter komen ze ook schoon achter: efkes de transfer van Padt naar Gent aankondigen terwijl die al zeker 2 weken gepasseerd is

enj0i^
30 juli 2011, 16:25
neje, hier in vriendenkring ook nog weinige echt positieve commentaar gehoord...

nuja, vanavond kan het hopelijk al wat beter

dibo
30 juli 2011, 16:42
Stadion van gisteren was juist hetzelfde als Extra Time van op vrijdag (vorig seizoen)...
Maar Stadion zal wel weer slechter zijn omdat het op VTM is. :unsure:

Wijsheid
30 juli 2011, 16:46
Extra time is toch de zeversessie op maandag? Kan je toch op geen enkele manier vergelijken. De thread-titel zou Stadion vs. Studio 1 moeten zijn.

Lobmans
30 juli 2011, 16:47
amai, nog geen 1 positief commentaar :p

Jawel:

de beeldkwaliteit van hun online-verslagen is toch wel opmerkelijk beter dan die van Sporza! :)

Pieter3770
30 juli 2011, 17:24
Jawel:

de beeldkwaliteit van hun online-verslagen is toch wel opmerkelijk beter dan die van Sporza! :)

Inderdaad, mooie kwaliteit op de website!

Gisteren kon ik me niet van de indruk ontdoen dat ze momenteel nog moeite hebben met de snelheid waarmee ze 't ineen moeten zetten.

Svartálfar
30 juli 2011, 17:32
Vergeet ook niet dat extra time en studio 1 al een aantal jaren ervaring hadden en dat Stadion van niks moet beginnen. Het zal wel verbeteren.

Proim
30 juli 2011, 17:43
Extra time is toch de zeversessie op maandag? Kan je toch op geen enkele manier vergelijken. De thread-titel zou Stadion vs. Studio 1 moeten zijn.
Titel is inderdaad wat verkeerd, opzet van het topic is gewoon om beide programma's te bespreken (alleja, af te breken uiteraard).

Starrk
30 juli 2011, 17:45
Beide afvoeren. Er was niets mis met het concept van Studio 1, behalve de begrafenisondernemer Coninx.

edraket
30 juli 2011, 17:48
Vieze baggersite ook. Geef mij maar Sporza.

jeff_tw
30 juli 2011, 19:01
Volgens mij was er destijds na de 1ste aflevering van Studio 1 ook veel kritiek.

Geef ze wat tijd. Vond die droge presentator van gisteren toch niet echt slecht, voor mij moet dat niet meer zijn.

sharpshot
30 juli 2011, 19:08
Commentaar was gisteren toch vele malen beter dan de gem sporza commentator dus dat zat goed, Stadion niet gezien enkel het verslag.

Met de site is ook niets mis, mensen moeten de "verandering" gewoon gewend komen.
Ik vind er alleszins al veel sneller terug wat ik moet hebben.
Maar kotm ook omdat Sporza "ruimer" is dan enkel voetbal.

Trebby
30 juli 2011, 20:09
Die man die vorig jaar bij Belgacom tv zat mag voor mij interviews blijven afnemen maar een programma zoals Stadion presenteren nee, danku. Ik had het nooit durven denken dit te zeggen maar ik verkies liever Tom Coninx dan.

De site zelf vind ik wel OK, wel niet zo overzichtelijk vind ik persoonlijk, samenvatting beduidend betere kwaliteit dan Sporza maar 720p is het niet.

Best wel nostalgisch dat programma, Stadion. :D All the memories!

En Extra Time vond ik slecht. Vooral Joost met zijn abnormale theorieën en erbarmelijke ingevingen.. Man die is pas slecht als analist, hij is wel ok als commentator.

Vergeet ook niet dat extra time en studio 1 al een aantal jaren ervaring hadden en dat Stadion van niks moet beginnen. Het zal wel verbeteren.

En vroeger hadden ze toch al Stadion? 6 jaar geleden zelfs.

Zafùn
30 juli 2011, 23:58
Weer wat schoonheidsfoutjes in de Stadion van vandaag, we zullen wat geduld moeten hebben. Opstelling raar weergegeven, zo bleef de opstelling van Gent langer zichtbaar dan die van Cercle. Tevens stond het geluid van de commentator te zacht in verhouding met de geluiden van buiten het veld... Over een paar weken is dat dik in orde.

Jepjep
31 juli 2011, 00:08
. Tevens stond het geluid van de commentator te zacht in verhouding met de geluiden van buiten het veld... Over een paar weken is dat dik in orde.

Jep, bij het verslag van gent, soms hoorde ik die commentator amper.

Zyklon
31 juli 2011, 00:21
De opstelling van Cercle werd trouwens verkeerd weergegeven: ze hadden Van Roose en Van Eenoo omgewisseld, De eerste is de verdedigende middenvelder en niet aanvallende middenvelder.

4n0r
31 juli 2011, 00:22
Best wel nostalgisch dat programma, Stadion. :D All the memories!

Ze hadden terug dat blauwe decor van vroeger moeten nemen! :D

Proim
31 juli 2011, 08:55
De opstelling van Cercle werd trouwens verkeerd weergegeven: ze hadden Van Roose en Van Eenoo omgewisseld, De eerste is de verdedigende middenvelder en niet aanvallende middenvelder.
Van Kortrijk was ze ook verkeerd, middenvelder stond tussen de verdediging, denk zelfs dat Nfor als verdedigende middenvelder stond :D

Ik vind het beter dan Studio1 door de 2e gast die een korte analyse maakt.

rscaboy
31 juli 2011, 09:03
meuh, ik vind dat het op niet veel trekt atm, tijdens het verslag van Anderlecht Leuven zak Coninx te stotteren dat het geen naam had.
Die verslagjes van Degryse waren ook niet echt interessant(iets te kort).

dibo
31 juli 2011, 09:37
Die analyse is inderdaad belachelijk en overbodig (zoals de meeste analyses).
Hij heeft zelf ook alleen de samenvatting gezien en zal daar eens de boel gaan doorgronden...

Jecht
31 juli 2011, 09:41
Degryse = captain obvious, ze kunnen beter bijvoorbeeld de prestatie van een bepaalde speler eruit pikken zoals bij MOTD.

En dat ze de opstellingen soms verkeerd staan is spijtig, maar Studio 1 gaf de opstelling vaak niet eens, enkel de namen.

Voorlopig is het nog wat amateuristisch, maar ik zie het nog wel goed komen eigenlijk.

BleKKie
31 juli 2011, 10:41
Ik had toch ook wel het gevoel dat de commentaar soms verschrikkelijk achter liep op de beelden, vooral in het begin van de wedstrijd bij Gent was dacht het geval dacht ik.

Proim
31 juli 2011, 10:50
Ik had toch ook wel het gevoel dat de commentaar soms verschrikkelijk achter liep op de beelden, vooral in het begin van de wedstrijd bij Gent was dacht het geval dacht ik.
Het geluid klopte langs geen kanten tijdens die samenvatting, in het begin waren ze al aan het roepen voor een kans terwijl de corner nog moest gegeven worden, het lawaai van in het stadion stond ook veel te luid in vgl met het commentaar.

XTAZ
31 juli 2011, 11:45
Weer wat schoonheidsfoutjes in de Stadion van vandaag, we zullen wat geduld moeten hebben. Opstelling raar weergegeven, zo bleef de opstelling van Gent langer zichtbaar dan die van Cercle. Tevens stond het geluid van de commentator te zacht in verhouding met de geluiden van buiten het veld... Over een paar weken is dat dik in orde.

Nog iets; toen Sollied zijn mening gaf na de match stond het logo van Club op het scherm.
Is trouwens nog te zien op hun site.

En Dennis van Wijk zijn ogen, scheelt daar iets mee?
1 pupil is zo wijd als iets en het ander is normaal. :unsure:

Wijsheid
31 juli 2011, 11:53
Tom C. is een vakman. Ok, het liep dit weekend niet geheel vlot, maar in een nieuw decor bij een andere zender: dat is wennen.

De overgangen tussen Degryse ( die ik geen toegevoegde waarde vind ) en Tom C. liepen wat stroef of kwamen onhandig/stijf over, maar voor de rest vond ik het 'niet slecht'. Wel enkele foutjes zoals eerder gezegd. Logo C.B. bij Sollied, bij Cercle de opstelling niet geheel correct. Maar goed: niet helemaal af te schieten.

Jed
31 juli 2011, 12:22
Bij de samenvatting van Bergen - Standard kwam er al onmiddellijk 1-0 '41 Ibou op het scorebord linksboven en dan meteen terug 0-0.

bluecadet3
31 juli 2011, 12:25
Degryse erbij zetten om telkens zo'n 5 zinnen te zeggen, dat is echt wel onnozel

Het geluid bij bepaalde matchen klopte wel echt niet vond ik, vooral in die match van Gent. Ma bon da zijn wel nog fouten die allemaal rechtgezet kunnen worden.

Kben al blij da ik van Joos vanaf ben. Goeie commentator, maar met zijnen dommen bek in extra time de slimmerik gaan uithangen, kreeg er het schijt van

NemesisBE
31 juli 2011, 12:33
Nog iets; toen Sollied zijn mening gaf na de match stond het logo van Club op het scherm.
Is trouwens nog te zien op hun site.

En Dennis van Wijk zijn ogen, scheelt daar iets mee?
1 pupil is zo wijd als iets en het ander is normaal. :unsure:

Van Wijk heeft gewoon 2 verschillende kleur van ogen.

enj0i^
31 juli 2011, 12:39
Alé ook iets goed ontdekt op de website: Eindelijk worden de filmpjes es gebufferd... videozone bij sporza was vreselijk op dat gebied... nu kun je tenminste terugkeren zonder opnieuw te moeten laden :thumbsup:

edit:commentaar bij Genk-Beerschot komt ook achter

Anoniem04
31 juli 2011, 12:51
Ik vond niet dat het moest onderdoen voor Studio 1.

Carus
31 juli 2011, 12:55
http://i55.tinypic.com/34dqte9.jpg

Zoek de tien fouten.

sharpshot
31 juli 2011, 12:59
wat een zeikers hier toch, website en programma zijn toch van goeie kwaliteit? Dat opstelling soms fout zijn dat komt er wel bij, was ook zo bij andere programmas.

Carus
31 juli 2011, 13:03
wat een zeikers hier toch, website en programma zijn toch van goeie kwaliteit? Dat opstelling soms fout zijn dat komt er wel bij, was ook zo bij andere programmas.

Pas op, ik vind het programma zeker niet slecht hé, maar de opstelling is wel dramatisch. Die opstelling moet gewoon gegokt zijn door iemand op de redactie, die dan nog de namen niet correct kan schrijven.

BleKKie
31 juli 2011, 13:08
Ik ben wel van mening, als je opstelling toont, mag ze toch wel juist zijn hoor. Dan heb ik liever dat het ze het achterwege laten eigenlijk.

Arne
31 juli 2011, 13:08
Ik erger me vooral aan de commentaar bij de samenvattingen. Zo slecht, vond die op Studio 1 toch pakken beter dan..

En idd, die analyses bij de samenvattingen zijn beetje stom en overbodig, dat boeit niet als ik samenvattingen wil zien..

Gavin
31 juli 2011, 19:52
Die Stadion van vandaag is anders wel vrij goed!

Morrissey
31 juli 2011, 19:53
Ik erger me vooral aan de commentaar bij de samenvattingen. Zo slecht, vond die op Studio 1 toch pakken beter dan..

En idd, die analyses bij de samenvattingen zijn beetje stom en overbodig, dat boeit niet als ik samenvattingen wil zien..

Beetje zoals in Engeland, alleen is daar quasi elke affiche de moeite, hier niet. En analyse, echt analyse is het niet.

Pariah
31 juli 2011, 20:12
de website is wel knap vind ik.

Morrissey
31 juli 2011, 20:37
Pas op, ik vind het programma zeker niet slecht hé, maar de opstelling is wel dramatisch. Die opstelling moet gewoon gegokt zijn door iemand op de redactie, die dan nog de namen niet correct kan schrijven.

Opstellingen worden overgenomen van op officiële wedstrijdblad...

Zyklon
31 juli 2011, 20:41

Nuno Reis zit nu in Colombia op een WK dus het zou me verbazen moest hij op het wedstrijdblad gestaan hebben:

http://i56.tinypic.com/11gokup.jpg

Romelus
31 juli 2011, 21:59

De 11 namen normaal wel ja. Maar hoe je ze zet, bepaalt de redactie zelf.:)

Wijsheid
31 juli 2011, 22:02
Serieuze oenen dan bij Stadion. Als Reis echt op dat WK zit.
Wel goede aflevering van 19u25.

NemesisBE
31 juli 2011, 22:09
En Reis is een CV, geen rechterwinger :p

pina
31 juli 2011, 22:11
cool, die kerel mag dan toch aanspraak maken op de winstpremie, niet?

Pieter3770
31 juli 2011, 22:24
Is er eigenlijk een mobiele website?
Kan dat niet direct vinden?

Indien ja, iemand de link?
Indien nee, zwaar gemis!!!

Time
31 juli 2011, 22:29
Heeft onze generatie twintigers in Vlaanderen eigenlijk ooit al een goed voetbalprogramma meegemaakt? Ik hoor al gans mijn leven geklaag dat het in het buitenland zoveel beter is.

Romelus
31 juli 2011, 22:47
Extra Time ownt!

Scr1fle
31 juli 2011, 22:49
Ja tuurlijk :ironic: Was e gij dat niet dat voor de Vrt werkt?

Time
31 juli 2011, 22:51
Dirk_Deferme #Stadion Bedankt surfers en smartphoners voor de vele suggesties. Jullie zien een 'soft launch', we zijn dus onderweg naar meer en beter...
4 hours ago · reply · retweet · favorite

Dirk_Deferme #stadion We noteren het allemaal. Mét de ambitie om zowat alles wat ons en de twitteraars parten speelt te verbeteren.

Wel grappig, vroeger waren dure werkgroepen en audits en marktonderzoeken nodig om te weten wat kijkers mis vinden aan je programma. Nu krijg je het in een lijst met enkele duizenden tweets concreet de avond zelf nog op een blaadje gepresenteerd.

Jepjep
31 juli 2011, 23:13
Die begintune van stadion, dat lijkt alsof er wordt gelachen met onze pintjesligue :lol:

Jurgenv1
31 juli 2011, 23:18
Dirk_Deferme #Stadion Bedankt surfers en smartphoners voor de vele suggesties. Jullie zien een 'soft launch', we zijn dus onderweg naar meer en beter...
4 hours ago · reply · retweet · favorite

Dirk_Deferme #stadion We noteren het allemaal. Mét de ambitie om zowat alles wat ons en de twitteraars parten speelt te verbeteren.

Wel grappig, vroeger waren dure werkgroepen en audits en marktonderzoeken nodig om te weten wat kijkers mis vinden aan je programma. Nu krijg je het in een lijst met enkele duizenden tweets concreet de avond zelf nog op een blaadje gepresenteerd.

Mooie evolutie toch? Mooi voor een commerciële zender maar bijna een must voor een openbare zender aangezien het allemaal met belastinggeld betaald wordt.

Anoniem04
31 juli 2011, 23:19
Die begintune van stadion, dat lijkt alsof er wordt gelachen met onze pintjesligue :lol:

What has been heard. :sop:

caoimhin
31 juli 2011, 23:20
Vind het wel leuke uitzendingen eerlijk gezegd ..

Tuninboy
31 juli 2011, 23:35
de uitzending na het nieuws van 19 uur was wel tof, zeker dat Romelo & Leekens daar zaten, voor wat te zeveren.

eurowarriors
31 juli 2011, 23:52
Vind het wel leuke uitzendingen eerlijk gezegd ..

Ik vind het ook wel oké, die foutjes zullen er wel uit gaan naarmate het seizoen vordert vermoed ik.

gotcha91
1 augustus 2011, 00:16
Ik vind die uitzending van 19u25 niet helemaal eerlijk van vtm t.o.v. de VRT. Men verkoopt hen het lot voor het maken van een maandagmagazine door in sublicentie, maar ze maken op zondagavond wel zelf al een soortgelijk programma (reportages, match vanuit andere invalshoek, overzicht van de speeldag, praatgasten). Als je weet dat Lukaku morgen ook in ExtraTime zit, dan vind ik het raar dat VRT aan vtm geld gaat geven om drie jaar lang op maandag hetzelfde te doen als wat vtm op zondag al doet.

Had me eerder aan iets verwacht zoals Stadion vroeger, met "de brede sportactualiteit". ALs je nu naar Stadion kijkt, lijkt het wel alsof er geen motorcross in Lommel of WK Zwemmen heeft plaatsgevonden. Vroeger bracht Stadion toch ook andere sporten? Dan is Sportweekend (voorlopig) toch een stuk completer, net zoals de voorbije zes jaar.

TeeJay
1 augustus 2011, 00:32
Waarom tonen ze net voor de uitzending begint telkens één van de grootste doelkansen van de dag? Vrijdag was dat de penalty-misser van Lukaku. Leuk als je zonder het resultaat te kennen 'in spanning' naar de samenvattingen wil kijken...

Van de commentaar moet ik ook niet veel weten, maar dat was zes jaar geleden ook al.

Jepjep
1 augustus 2011, 00:35
Heu is snap je punt niet, ze laten toch geen resultaat zien ofzo gewoon een grote kans. Ik vind het wel iets hebben eigenlijk.

TeeJay
1 augustus 2011, 00:39
Ik vind het ook niet zó erg, maar een strafschop 'spoilen' ging er net iets over imo :)

Arne
1 augustus 2011, 00:41
Waarom tonen ze net voor de uitzending begint telkens één van de grootste doelkansen van de dag? Vrijdag was dat de penalty-misser van Lukaku. Leuk als je zonder het resultaat te kennen 'in spanning' naar de samenvattingen wil kijken...

Van de commentaar moet ik ook niet veel weten, maar dat was zes jaar geleden ook al.

Kvind dat ook niet zo goed.. Toch allesinds geen gemiste penalty..

En de commentaar: die dat daarnet Twente-Ajax deed: BAH, vies.

Jepjep
1 augustus 2011, 00:44
En de commentaar: die dat daarnet Twente-Ajax deed: BAH, vies.

ah dus ik ben niet de enige. Die heeft ECHT GEEN stem voor commentator te zijn. Wat een zaagstem man, the horror als ge daar 90 minuten naar moet luisteren.

Arne
1 augustus 2011, 00:45
ah dus ik ben niet de enige. Die heeft ECHT GEEN stem voor commentator te zijn. Wat een zaagstem man, the horror als ge daar 90 minuten naar moet luisteren.

En op een toon alsof het hem totaal niet interesseert. :p

Muismat
1 augustus 2011, 01:39
Kunt ge de zondagavond uitzending ergens terugzien?

En voor mij de reden al dat Sporza > Stadion is gewoon omdat ik geen fucking 15 seconden wil wachten voor dat filmpke te zien. (ik zweer het als ik nog ene keer dienen dwiep van Hooverphonic mij in zijn team wilt voor the voice van vlaanderen, dan krijg ik het)

Commerciële zender of niet, als ge dan toch per se reclame erop wilt zetten zet dan volledige uitzendingen erop met evt 30 sec reclame ofzo ipv voor elk filmpke.

Maidrion
1 augustus 2011, 01:48

En voor mij de reden al dat Sporza > Stadion is gewoon omdat ik geen fucking 15 seconden wil wachten voor dat filmpke te zien. (ik zweer het als ik nog ene keer dienen dwiep van Hooverphonic mij in zijn team wilt voor the voice van vlaanderen, dan krijg ik het)

Commerciële zender of niet, als ge dan toch per se reclame erop wilt zetten zet dan volledige uitzendingen erop met evt 30 sec reclame ofzo ipv voor elk filmpke.

Hm ik had ook zulke reclame (van 7 seconden) bij de eerste twee die ik keek, bij de andere drie niet meer.

Omdat ik zelf doorgaans weinig tv kijk en meer het internet voor deze zaken gebruik vond ik Sporza ook een pak handiger. Da match center en de samenvattingen op ééndezelfde site in een pak gebruiksvriendelijker jasje geeft wel veul.

Romelus
1 augustus 2011, 10:19

En op een toon alsof het hem totaal niet interesseert. :p

Stijn Degroote bedoel je? Komt van de VRT.

Arne
1 augustus 2011, 10:21
Stijn Degroote bedoel je? Komt van de VRT.

Hm raar.. Dan heb ik dat nog nooit zo gemerkt als gisterenavond want gisteren viel het mij toch wel erg hard op.. Vond ge dat nu zelf ni?

Romelus
1 augustus 2011, 10:26
Hij heeft nog niet zo heel veel wedstrijden becommentarieerd, wordt (of werd) vooral gebruikt voor reportages (bv. bij training van ploegen). Moet wss nog wat wennen. Ik denk toch dat het hem was.

Proim
1 augustus 2011, 10:33
Gunther Van Handenhoven moet precies wel nog wat luider leren praten als hij interviews afneemt.

caoimhin
1 augustus 2011, 11:37
Ik vind die uitzending van 19u25 niet helemaal eerlijk van vtm t.o.v. de VRT. Men verkoopt hen het lot voor het maken van een maandagmagazine door in sublicentie, maar ze maken op zondagavond wel zelf al een soortgelijk programma (reportages, match vanuit andere invalshoek, overzicht van de speeldag, praatgasten). Als je weet dat Lukaku morgen ook in ExtraTime zit, dan vind ik het raar dat VRT aan vtm geld gaat geven om drie jaar lang op maandag hetzelfde te doen als wat vtm op zondag al doet.

Had me eerder aan iets verwacht zoals Stadion vroeger, met "de brede sportactualiteit". ALs je nu naar Stadion kijkt, lijkt het wel alsof er geen motorcross in Lommel of WK Zwemmen heeft plaatsgevonden. Vroeger bracht Stadion toch ook andere sporten? Dan is Sportweekend (voorlopig) toch een stuk completer, net zoals de voorbije zes jaar.

Niet eerlijk? Ze hebben er het meeste voor betaald, het zou maar erg zijn als ze dan zelf niet mogen kiezen wanneer ze het uitzenden :wtf:

En Stadion nu focust zich enkel op het voetbal, wat ik goed vind. Wil ik van alle sporten zien kijk ik wel naar Sportweekend.

Dat vind ik echt zagen om te zagen. Geen probleem met die reclame hier, aangezien de beelden die we terugkrijgen een pak beter zijn qua kwaliteit.

Magikdekay
1 augustus 2011, 12:56
Ik vin de reclame nu ook niet zo storend bij stadion. En beeldkwaliteit is zeker goed.

We zien onze samenvattingen dat is het belangrijkste.

Het niveau daarentegen van ons voetbal is uiteraard nog wel bedroevend.

Moeten hier toch eens dringend iets gaan doen aan de snelheid van uitvoering en vooral balaanname ze, echt verschil tussen hollandse top was dit weekend weer eens enorm...

Anoniem04
1 augustus 2011, 13:06
Zo'n 7 seconden reclame wordt nu toch gedaan bij zo veel commerciële sportsites? 7 seconden is dan nog eens helemaal zo veel niet.

Zoals Cao zegt, als ik informatie over andere sporten wil dan kijk ik wel naar Sportweekend.

Klopgeest
1 augustus 2011, 13:10
Ze moeten echt wel overschakelen naar een ander platform dan Microsoft Silverlight, dat meer crasht dan werkt.

Romelus
1 augustus 2011, 22:39
Extra Time :love:

Amai, Bossie blijft maar vermageren.:)

Eagle`
1 augustus 2011, 22:48
lukaku blijft wel nen sympathieke/down to earth gast

Romelus
1 augustus 2011, 22:55
Dat petje :rofl: :rofl: :rofl: Hahahaha :") :")

Burny
1 augustus 2011, 23:03
Dat petje :rofl: :rofl: :rofl: Hahahaha :") :")

Pippo de kloon! :D

Boskamp blijft toch lachen.

Zelfs Lukaku kan zijn lach niet wegsteken als Boskamp zijn ploegmaats de grond in boort :D Zalig.

Eagle`
1 augustus 2011, 23:04
frank gaat nog is een ernstige vraag stellen, joenges toch

GaMe®
1 augustus 2011, 23:19
Boskamp was geniaal vandaag.

Burny
1 augustus 2011, 23:26
Lukaku is toch ne verstandige ket, als je sommige van zijn antwoorden zo hoort. Chapeau.

Adrei
1 augustus 2011, 23:38
Bossie en Romelu :') vooral toen die hand van hem in beeld kwam om dat haartje bij Romelu weg te pakken.

Bossie was zalig vandaag, zet die in de plaats van Ariel en ze gaan onder hun kloten krijgen.

Wijsheid
1 augustus 2011, 23:38
De grote Anderlecht show is gedaan.

Ruben666
1 augustus 2011, 23:40
Die rechterbiceps van Lukaku, wat een hamer.

Weebl
1 augustus 2011, 23:43
Is dat een verschil van niveau, jeugd of a-elftal?
Verdedigen ze anders?

Vond ik toch één van de betere.

Wijsheid
1 augustus 2011, 23:43
Terwijl ik hier zit te denken: wat een armpjes. Gespierd is iets anders.

Als je een beetje traint, ik zou liggen bleite, als dat alles moest zijn bij mij.
Wel symphatieke kerel.

sharpshot
1 augustus 2011, 23:44

Raes was toch content ze met zijn chouchou zo dicht bij hem, verterend om te zien.

NemesisBE
1 augustus 2011, 23:49
En hij zei zelf: ik ben nog jong eh. Ik ben nog maar 18 jaar. Moest Frank het eens niet doen :D

ShadesOfJae
1 augustus 2011, 23:51
Joos achterlijke, de Liersefans zongen wel degelijk "En in den douche is 't ook plezant". Niet "In de brousse". :ironic:

sharpshot
1 augustus 2011, 23:53
Joos achterlijke, de Liersefans zongen wel degelijk "En in den douche is 't ook plezant". Niet "In de brousse". :ironic:

:doh::doh: Wat een eikel toch

massief
1 augustus 2011, 23:53
Sterke aflevering :D

Nic!
1 augustus 2011, 23:55

U reactie zou inhoudsvol zijn moesten ze lovend doen over Anderlecht. Maar ze waren vrijwel constant negatief. Dus om van een 'Anderlecht show' te praten.

Ze hebben het misschien niet zo lang gehad over Brugge, maar wel veel positiever. Terecht ook uiteraard, maar als Lukaku te gast is verwacht ik niet dat het over KRC Genk, Gent of Standard gaat.

Yellowfield
1 augustus 2011, 23:57
Boskamp is een held.

sharpshot
1 augustus 2011, 23:58
ze hebben 2 ploegen besproken van de 16, is schandalig weinig. Zo'n programma moet over alles gaan en niet enkel Lukaku en Brugge.

MarcelDeNeudt
1 augustus 2011, 23:58
't is duidelijk dat Boskamp een aantal keren in Voetbal International heeft gezeten.

Met dat haartje van Lukaku, da heeft hij van Rene Van der Gijp geleerd :D

Ruben666
2 augustus 2011, 00:01

Als je een beetje traint, ik zou liggen bleite, als dat alles moest zijn bij mij.

Alle geluk dan dat hij maar voetbalt, en niet meedoet aan De Sterkste Man Van België, nietwaar :ironic:?

Eagle`
2 augustus 2011, 00:03
wanneer begint VI eigenlijk terug ?

BleKKie
2 augustus 2011, 00:07
Boskamp, altijd gieren, maar slaat wel constant nagels met koppen.

MarcelDeNeudt
2 augustus 2011, 00:09
wanneer begint VI eigenlijk terug ?

Is gisteren (maandag) opnieuw begonnen.

gibbles
2 augustus 2011, 00:10
Zalige aflevering vn Extra Time! Lang geleden datk nog zo heb moeten lachen ermee :d btw da compilatie stukske over Romelu met op de achtergrond 'DJ Fresh - Louder' zou ik graag op youtube eens zien passeren! Iemand die dit stuk kan uploaden?

s.i.m.o.n
2 augustus 2011, 00:14

Sowieso een KV-boy, die Joos :D

Romelus
2 augustus 2011, 00:19
Bossie en Romelu :') vooral toen die hand van hem in beeld kwam om dat haartje bij Romelu weg te pakken.
.
videozone (http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time_GNMA/2.13503/1.1079708)
:D

Sterke aflevering :D

Inderdaad, concept praktisch hetzelfde, hopelijk doen ze het dit jaar nog beter. Leuk rubriekje op het einde trouwens.

En ja, Boskamp is een held voor en achter de schermen.

caoimhin
2 augustus 2011, 00:48

Grootste club van het land voor iets natuurlijk.

Marginale
2 augustus 2011, 01:31
Zolang het niet elke week de grote <insert random G5 ploeg hier>-show wordt kan ik best leven met het concept van ff door te gaan op 1 ploeg.

Had ook den indruk dat het iets losser en minder geforceerd was tov vorig jaar. Raes onderbrak niet zo vaak als gewoonlijk.

exo
2 augustus 2011, 08:46
ze hebben 2 ploegen besproken van de 16, is schandalig weinig. Zo'n programma moet over alles gaan en niet enkel Lukaku en Brugge.

Dat is toch al zo sinds het begin van ET? Ze bespreken bijna altijd enkel de ploeg waarvan een speler / manager / ... aan tafel zit en dan nog eens kort de ploeg die een uitzonderlijk resultaat heeft behaald. (winst / verlies)

Weebl
2 augustus 2011, 08:58
'k vind het goed dat ze, net als bij VI, de opvallende beelden van de gasten eens tonen. Dan zien we wat meer leuke beelden in het programma :).
En bossie, ja, da's een beest eh.

Affinity
2 augustus 2011, 09:21

Wel symphatieke kerel.

Moest ge hetzelfde vetpercentage hebben als hem en ge zou er u naast stellen dan zou die u omver blazen makker

Dr. Sheldon Cooper
2 augustus 2011, 09:30
dat Wijsheid zo'n powertraining-trutje is wisten we al langer. Kunnen we over iets anders praten?

Yellowfield
2 augustus 2011, 10:09
Bienvenue sur Facebook. Connectez-vous, inscrivez-vous ou découvrez*! (http://www.facebook.com/#!/pages/Lierse-supps-eisen-publieke-verontschuldigingen-van-Filip-Joos/227339173976970)

die Lierse-supps toch :)

Jonas89
2 augustus 2011, 10:14

veel verschil hoor je toch niet hé:crazy:

Magikdekay
2 augustus 2011, 10:28
Alle geluk dan dat hij maar voetbalt, en niet meedoet aan De Sterkste Man Van België, nietwaar :ironic:?

En hij is juist aan het vermageren... 4 kilo tov zijn vorige competitiegewicht...

Is alléén maar beter voor zijn explosiviteit, de wijsheid kom't met de jaren hé !! :D:D

Wijsheid
2 augustus 2011, 10:28
Moest ge hetzelfde vetpercentage hebben als hem en ge zou er u naast stellen dan zou die u omver blazen makker

Betwijfel het. Lukaku iswel gespierd, maar er wordt serieus overdreven. Ik vind zijn lijf indrukwekkender in verhouding met zijn armen eigenlijk. Maar goed, eigenlijk of topic, dus we zullen maar zwijgen.

Magikdekay
2 augustus 2011, 10:31
Betwijfel het. Lukaku iswel gespierd, maar er wordt serieus overdreven. Ik vind zijn lijf indrukwekkender in verhouding met zijn armen eigenlijk. Maar goed, eigenlijk of topic, dus we zullen maar zwijgen.

Dude... Hij moet juist van extra spiermassa afgeraken en gij begint hier over zn armen ... Hoe meer spiermassa hoe logger en stroever zijn bewegingen op het veld, daarom ben je totaal naast de kwestie aan het praten.

Ontopic: Ik von het gisteren echt wel vrij amusant, bossie moet er altijd inzitten!!

Proim
2 augustus 2011, 11:32
Terug eens een goeie aflevering van ET. Die rubriek op het einde is ook wel leuk.

Anoniem04
2 augustus 2011, 11:51
Boskamp is geniaal.

Frank Raes mist wel regelmatig feeling met de gasten, stelt soms vragen op het verkeerde moment of te vroeg.

Hannibal
2 augustus 2011, 12:04
Maar goed, eigenlijk of topic, dus we zullen maar zwijgen.
Voor altijd ?

Muismat
2 augustus 2011, 12:08
Boskamp is geniaal.

Frank Raes mist wel regelmatig feeling met de gasten, stelt soms vragen op het verkeerde moment of te vroeg.

Boskamp had bij dat fragment dik gelijk. Zelfs als ge met 5-0 wint moet ge zo'n idioot petje niet opzetten op de bank. En als ge dan nog is een draak van een wedstrijd speelt moogt ge best wat nederigheid tonen. Maarja, dat is het verschil tussen middelmatige voetballers en voetballers die de top willen bereiken. Bij bv Lukaku ziet ge die winnersmentaliteit, anderen denken dat het gewoon wel zal lukken op nen dag.

En ik zou - Lukaku zijnde - mijn buik vol hebben van al die Chelsea vragen. Maar dat hij niet wilt worden uitgeleend aan bv Atletico Madrid snap ik wel niet.

Proim
2 augustus 2011, 12:25
Joos heeft zich al verontschuldigd bij de Lierse supps :')

NemesisBE
2 augustus 2011, 12:31
Joos heeft zich al verontschuldigd bij de Lierse supps :')

Terecht ook wel.
Maar hoewel het niet waar is dat ze dat zongen, zitten er wel ongelooflijk veel racisten op Lierse.
Ook grapjassen (zoals ne vent die met nen bueno aan't zwaaien was toen Lukaku langs de zijlijn stond :p)

Proim
2 augustus 2011, 12:34
Terecht ook wel.
Maar hoewel het niet waar is dat ze dat zongen, zitten er wel ongelooflijk veel racisten op Lierse.

Overal waarschijnlijk, ene die dicht bij mij stond zat continu dingen te roepen als "vuile chinees" naar Kawashima. Als ge al de nationaliteit niet juist hebt... :unsure:

Affinity
2 augustus 2011, 13:06
Ook grapjassen (zoals ne vent die met nen bueno aan't zwaaien was toen Lukaku langs de zijlijn stond :p)

wahahahahaha :D

camino
2 augustus 2011, 13:12
Terecht ook wel.

Ach kijk, hier hebben we het alweer, maak heel den tijd een blanke speler uit dan hoor ik mensen als u niet, dan post je dat hier nooit maar o wee als het om een gekleurde speler gaat en men daar wat tegen roept, dan is het kot te klein, typische reactie van...................
Toch wel straf altijd dat bij mensen als u racisme blijkbaar maar van ene kant komt.

En dan nog; dat is al heel z'n leven zo dat spelers aangepakt worden door supporters ongeacht welke leeftijd of huidskleur, nationaliteit enz....velen doen het toch alleen maar om te jennen en velen zijn meelopers en menen dat allemaal niet eens. Men heeft me toen ik vroeger voetbalde altijd gezegd, trek je niks van aan wat mensen aan de zijlijn roepen (op de supporters bedoeld). Soms kan je dat idd niet laten natuurlijk maar veelal is dat altijd gelukt en lachte ik eens :-).

Scr1fle
2 augustus 2011, 13:15
Ach kijk, hier hebben we het alweer, maak heel den tijd een blanke speler uit dan hoor ik mensen als u niet, dan post je dat hier nooit maar o wee als het om een gekleurde speler gaat en men daar wat tegen roept, dan is het kot te klein, typische reactie van...................
Toch wel straf altijd dat bij mensen als u racisme blijkbaar maar van ene kant komt.

En dan nog; dat is al heel z'n leven zo dat spelers aangepakt worden door supporters ongeacht welke leeftijd of huidskleur, nationaliteit enz....velen doen het toch alleen maar om te jennen en velen zijn meelopers en menen dat allemaal niet eens. Men heeft me toen ik vroeger voetbalde altijd gezegd, trek je niks van aan wat mensen aan de zijlijn roepen (op de supporters bedoeld). Soms kan je dat idd niet laten natuurlijk maar veelal is dat altijd gelukt en lachte ik eens :-).

epic :bow: :')

ShadesOfJae
2 augustus 2011, 13:25
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Roep vuile rosse, vuil janet of peirdesmoel en niemand die ernaar omziet. Maar o wee als een neger wordt uitgemaakt.

massief
2 augustus 2011, 13:28
.. the fuck? efkes een volledige analyse van gans het denken van Lord Nemmy over racisme in het voetbal verzinnen en aanvallen? :D

Foxxer
2 augustus 2011, 13:32
wat zie ik hier op mijn facebook wall?

Jeroen V********m
kijkt naar eerste wedstrijd Club op Sporting Telenet met deskundig commentaar van Filip ;)

Volderke toch. Freakske

massief
2 augustus 2011, 13:33
Alsof dat de eerste keer is dat hij zoiets op zijn FB zet, gij zijt eerder het freakske om dat hier persé te willen zetten :p.

Foxxer
2 augustus 2011, 13:36
:sad:

NemesisBE
2 augustus 2011, 13:51

Waw, ge hebt me helemaal doorgrond :niceone:
Hoe analyseert gij uit mijn 3 zinnen dat ik kwetsende woorden tegenover blanken goedpraat? Of dat ik alle racistische uitroepen tegen zwarten/anderskleurigen afkeur?
Nee, zoek maar op: ik heb hier ooit tijdens de "hang de aap niet uit"-campagne zelfs een pleidooi gehouden tegen die onnozele campagne.
Ik roep vaak aap naar een voetballer, meestal voorafgegaan door 'stommen'.
Of dat nu naar een blanke of een zwarte is, daar zit geen racistische ondertoon in.
Waar ik me bijvoorbeeld wel aan stoor - en dat hoor je echt overal, maar vooral in lagere reeksen - is het maken van oerwoud geluiden als een zwarte aan de bal komt (of iets doms doet met de bal) of uitspraken als "och, ga nog wat geiten neuken, vuile Marokkaan/Turk" - zelfs tegen klein mannekes van ocharme 10-15 jaar.
Dat er supporters "Wesley, Wesley, a moeder is een hoer" roepen, dat vind ik even erg en zal ik ook nooit meezingen.
Vuile rossen roepen, vind ik dan weer niet erg :p

Ach, zo zie je maar dat alles relatief is, maar meestal merk je wel wanneer het erover gaat of wanneer het nog enigszins aanvaardbaar is.

Yellowfield
2 augustus 2011, 14:09
videozone (http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time_GNMA/2.13503/1.1079931)

Scr1fle
2 augustus 2011, 14:29
Boskamp is geniaal! :lol:

Cpt. Kablammo
2 augustus 2011, 15:18
.. the fuck? efkes een volledige analyse van gans het denken van Lord Nemmy over racisme in het voetbal verzinnen en aanvallen? :D

Sorry ma kvind uw standpunt ten opzichte van Rwanda, waar ge de genocides goedkeurt en regelmatig op foto's ervan zit te fappen echt niet kunnen. Dat vind ge allemaal goed en wel maar als we dan wat lachen over Srebrenica is het kot te klein. Ik wijt dit allemaal aan uw seksuele problemen ivm uw grootvader.

Glor
2 augustus 2011, 15:29
Vuile rossen roepen, vind ik dan weer niet erg :p

:sad:

Romelus
2 augustus 2011, 15:40

Jeroen V********m
kijkt naar eerste wedstrijd Club op Sporting Telenet met deskundig commentaar van Filip ;)

Volderke toch. Freakske

:wtf: Wilde dat schoon stoppen.:)

Affinity
2 augustus 2011, 15:53
GINGERRRRRR

Gavin
2 augustus 2011, 16:30
Dit was toch al een stap vooruit.

Nu die vieze Joos nog wegkrijgen (waarom krijgt die nu ook weer zo'n dubbeljob, hij was net weg) en we komen in de buurt.

massief
2 augustus 2011, 16:35
Sorry ma kvind uw standpunt ten opzichte van Rwanda, waar ge de genocides goedkeurt en regelmatig op foto's ervan zit te fappen echt niet kunnen. Dat vind ge allemaal goed en wel maar als we dan wat lachen over Srebrenica is het kot te klein. Ik wijt dit allemaal aan uw seksuele problemen ivm uw grootvader.
Wilt ge u manieren eens houden! Ik fap daar nu al 3 weken niet meer op!
(hebt gij dien usb stick met die foto's nog, of hoe zit da? ik ben die echt kwijt :s)

BleKKie
2 augustus 2011, 17:13

:rofl:

repke :p

Morrissey
2 augustus 2011, 17:29

Jeroen V********m

Volderke toch. Freakske

Joew Draco, ik wist niet dat er Facebook was in het hiernamaals? Episch.

Scr1fle
2 augustus 2011, 18:31
Foxxer = Draco ??

Muismat
3 augustus 2011, 16:16
Wat ik mij nu al sinds het begin van Extra Time een paar jaar geleden afvraag, waarom zegt Frank Raes altijd: tijd voor de "cake" (zo uitgesproken) van de week van Filip Joos. Doet die dat expres ofzo?

Svartálfar
3 augustus 2011, 16:35
Wat ik mij nu al sinds het begin van Extra Time een paar jaar geleden afvraag, waarom zegt Frank Raes altijd: tijd voor de "cake" (zo uitgesproken) van de week van Filip Joos. Doet die dat expres ofzo?

Keek op de week - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Keek_op_de_week)

BleKKie
3 augustus 2011, 17:17

Ja, ie doet dat express :doh:
En hij vindt het nog grappig ook precies :ironic:

Tuninboy
5 augustus 2011, 23:06
Schandalig. Nooit gehad op een, dat de beelden het nietmeer deden.

TheRedDevils
5 augustus 2011, 23:07
Had net de tv uitgezet, jammer dat ik het gemist heb :D

Sloth
5 augustus 2011, 23:09

De Standaard Online - 'Stadion' vindt kijkers én storende computerfout (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110802_085&word=stadion)

Chef sport Dirk Deferme is heel blij met de start van Stadion en heeft goed nieuws: de 'softwarebug' die dit weekend tot een aantal technische foutjes leidde, is gisteren gevonden.

Drew
5 augustus 2011, 23:16
Die presentator komt zo vijandig over :x

SHIGSY
5 augustus 2011, 23:28
Maar een rare bedoening bij VTM. Technische probs tot daar toe (alhoewel...) maar een klein beetje meer enthousiasme in de commentaar mag ook wel...

pina
5 augustus 2011, 23:49
is zo de NL-stijl. Daar zijn ze ook zo droog

massief
6 augustus 2011, 01:37
Dat was weer reteslecht.

Romelus
6 augustus 2011, 02:08
Niet te kritisch zijn anders ben je een vrt-fanboy! Hé Gavvers?

Booka Shade
6 augustus 2011, 08:40
Matchcenter | Stadion (http://stadion.vtm.be/matchcenter/match/?id=92276)

Gavin
6 augustus 2011, 09:01
Niet te kritisch zijn anders ben je een vrt-fanboy! Hé Gavvers?
Ja, want ik ben de enige hier die u belachelijk vindt op dat gebied.

Romelus
6 augustus 2011, 10:34
Niet de enige maar wel diegene die daarover het meest zaagt.

NotoriousP
6 augustus 2011, 10:42
Matchcenter | Stadion (http://stadion.vtm.be/matchcenter/match/?id=92276)

Krijgt gij een commissie voor elke keer ge die link post fzo?

Muismat
6 augustus 2011, 10:43
Wat was der just gebeurd in Stadion?

En ik moet wel zeggen dat de filmpjes beter zijn, geen reclame + goeie kwaliteit. Al kan ik er wel geen een afspelen in firefox..

Proim
6 augustus 2011, 10:54
Wat was der just gebeurd in Stadion?

En ik moet wel zeggen dat de filmpjes beter zijn, geen reclame + goeie kwaliteit. Al kan ik er wel geen een afspelen in firefox..
Samenvatting was plots gestopt ofzo, ik kwam net thuis toen het nieuwe begon dusja.

Je hebt waarschijnlijk adblock plus draaien? Moet je uitschakelen op die website, hier gingen ze ook niet meer...

Booka Shade
6 augustus 2011, 10:56
Krijgt gij een commissie voor elke keer ge die link post fzo?

Ik doe het gewoon voor de mensen die nog niet juist de weg vinden tot de verslagen :")

Volgende maand zal ik eens kijken om maan loonfiche of ik daar iets voor gekregen heb, waarschijnlijk wel ;)

BleKKie
6 augustus 2011, 11:31
Samenvatting was plots gestopt ofzo, ik kwam net thuis toen het nieuwe begon dusja.

Je hebt waarschijnlijk adblock plus draaien? Moet je uitschakelen op die website, hier gingen ze ook niet meer...

Vorige week werkte dan nog, en nu niet meer :sop: - ik weiger van adblock af te zetten :angry:

(dan maar via IE kijken :p)

Proim
6 augustus 2011, 11:33
Vorige week werkte dan nog, en nu niet meer :sop: - ik weiger van adblock af te zetten :angry:

(dan maar via IE kijken :p)
Ja in het begin ging dat hier ook. Je kan adblock ook afzetten enkel op die bepaalde website he :p

BleKKie
6 augustus 2011, 11:40
Ja in het begin ging dat hier ook. Je kan adblock ook afzetten enkel op die bepaalde website he :p

moh ja, zat die functie er vroeger (kbedoel dan 2 jaar terug ofzo, sindsdien niet meer naar die settings gekeken) ook al in? :unsure:

Proim
6 augustus 2011, 11:41
moh ja, zat die functie er vroeger (kbedoel dan 2 jaar terug ofzo, sindsdien niet meer naar die settings gekeken) ook al in? :unsure:
Geen idee eerlijk gezegd :)

Solid Q
6 augustus 2011, 11:44
Pf, VTM Matchcenter, wat ne rommel, is die RSCA- KVM samenvatting bij jullie ook zo schokkerig?

exo
6 augustus 2011, 11:44
Geen problemen mee gehad eigenlijk.

Sportinggboy
6 augustus 2011, 11:46
Geen problemen mee gehad eigenlijk.

idem :)

Weebl
6 augustus 2011, 12:00
Verliep vlot, was wel eerst vergeten van mijn ad-blocker uit te zetten.

Gavin
6 augustus 2011, 12:05
Niet de enige maar wel diegene die daarover het meest zaagt.Omdat ge mij er ook altijd het meest mee irriteert met highlights of zo.

Soulwaxx
6 augustus 2011, 12:06
In de samenvattingen vermelden wanneer men de beelden van de tweede helft geeft zou ook geen overbodige luxe zijn.

R0bbeW
6 augustus 2011, 12:07
In de samenvattingen vermelden wanneer men de beelden van de tweede helft geeft zou ook geen overbodige luxe zijn.

Wanneer de ploegen verwisselen van kant :doc:

OT: Bij mij stopt de samenvatting altijd na de opstelling van Anderlecht (in opera). Vorige week ging het nog perfect.

Gavin
6 augustus 2011, 12:16
OT: Bij mij stopt de samenvatting altijd na de opstelling van Anderlecht (in opera). Vorige week ging het nog perfect.
Ik kan het volledig bekijken in Opera dus daar ligt het niet aan.

En eigenlijk is die samenvatting al van even belachelijke kwaliteit als die van Sporza, gewoon wat groter beeld.

Proim
6 augustus 2011, 12:45
Je hebt het niet door wanneer ze plots omgekeerd op het veld staan? :unsure:

Anoniem04
6 augustus 2011, 12:47
Dat stuk over STVV. :lol:

AFLEGGEN DEN TELEFON.

caoimhin
6 augustus 2011, 15:55
Ik kan het volledig bekijken in Opera dus daar ligt het niet aan.

En eigenlijk is die samenvatting al van even belachelijke kwaliteit als die van Sporza, gewoon wat groter beeld.

Toen ik deze week naar de samenvattingen keek van vorig weekend, was die kwaliteit toch merkelijk beter dan op Sporza vroeger.

Gavin
6 augustus 2011, 19:42
Sporza
http://i53.tinypic.com/4uuc13.png

VTM
http://i55.tinypic.com/2crn61f.png

Anoniem04
6 augustus 2011, 20:33
VTM is een waterverfschilderij.

Muismat
6 augustus 2011, 23:49
Haha, de Marc Degryse:

Tom Coninx: je kan alle samenvattingen op de website bekijken van Stadion. Al naartoe gesurft Mark?
Mark Degryse: Nee Tom, nog geen tijd gehad

Duidelijk geen mediatraining gehad :')

Stan_V
6 augustus 2011, 23:50
Wie was die snul die de hele tijd over Leverkusen sprak in het verslag Dortmund - Hamburg?

Lilspanyol
6 augustus 2011, 23:51
Weeral wat beginnersfouten maar zeggen dat Leverkusen niet kan volgen tegen Dortmund terwijl ze tegen Hamburg spelen gaat er toch wat over ...

Balsaus
6 augustus 2011, 23:55
Lol , ook niemand gemerkt dat stadion begon met een fase uit samenvatting beerschot - gent? Na dat stukje kwam het beginstukje van stadion pas :p

Kashers
7 augustus 2011, 00:14
Lol , ook niemand gemerkt dat stadion begon met een fase uit samenvatting beerschot - gent? Na dat stukje kwam het beginstukje van stadion pas :p

Dat was de vorige keren toch ook zo dat ze begonnen met een bepaalde fase uit een match en daarna de begingeneriek van stadion pas begon.

Balsaus
7 augustus 2011, 00:22
Dat was de vorige keren toch ook zo dat ze begonnen met een bepaalde fase uit een match en daarna de begingeneriek van stadion pas begon.

ah ni gemerkt , ik dacht dat het een fout was. Nogal raar om zo te beginnen.

Anoniem04
8 augustus 2011, 22:16
Brepoels ziet er nog altijd zo gelukkig uit. :lol:

fcberke
8 augustus 2011, 22:17
Eet je tijdens de match soms een hamburger ? Hoe komen ze erop?

sharpshot
8 augustus 2011, 22:44
Volgens raes speelde die vazquez bij barcelona :o meerdere malen zelf

J.Brown
8 augustus 2011, 23:08
is Hazard 3 matchen geschorst of heb ik dat verkeerd verstaan?

sharpshot
8 augustus 2011, 23:09
jup 2 selecties maar 3 matchen wel

J.Brown
8 augustus 2011, 23:11
Serieus hoe slecht kan een straf zijn, massas te laat en volledig buiten proportie.

sharpshot
8 augustus 2011, 23:12
En dat voor ne hamburger, kvind het er ook over maar bon

Timaeus
8 augustus 2011, 23:16
En als we ons niet kwalificeren zal het Hazard z'n schuld nog zijn ook zeker?

J.Brown
8 augustus 2011, 23:19

correct

NemesisBE
8 augustus 2011, 23:20
Hoe irritant was Raes vandaag? :lol:

Romelus
8 augustus 2011, 23:22
Sterke aflevering wederom.

BleKKie
8 augustus 2011, 23:23
Te laat? Dat maakt nu toch geen zak uit? Onbegrijpelijk dat er daar over gezaagd wordt.
Als hij nu eind mei zegt van: "Hazard zit de komende 2 selecties niet bij de selectie" of hij zegt dat wanneer hij effectief zijn selectie bekend maakt, is er dan een verschil? Het is niet dat er nog een interland tussen zit ofzo :ironic:

Idd wel leuke aflevering, het lijkt precies beter dan vorig jaar, ze discussiëren nu tenminste wa :)

Solid Q
8 augustus 2011, 23:23
Philip Joos maakt dit keer toch een punt. Er schort iets niet tussen Hazard en de ploeg. Hoe kan je de beste speler van Frankrijk zijn, maar als je een truitje van de Rode Duivels aanhebt, dan zijn de prestaties plots zo magertjes?

Van mij part mag die gast sterallures hebben en mag em zelfs twee hamburgers eten, als hij maar presteert. Dat laatste heb ik nog niet gezien.

mtm
8 augustus 2011, 23:27
Idd wel leuke aflevering, het lijkt precies beter dan vorig jaar, ze discussiëren nu tenminste wa :)

Inderdaad. Dat Boskamp en Vandenbempt wat van mening verschilden maakte het interessant. Maar dat wordt altijd gecounterd door Raes zijn flauwe zever die er steeds tussen komt. De discussie is weg en Raes probeert dan maar om een ander onderwerp aan te snijden.

Maar hey, zolang Volderke content is, zal het wel een superprogramma zijn.

Romelus
8 augustus 2011, 23:30
Je fixeert je wel vaak op die Volder.

Idd Blekkie, leuke discussies. Komt vooral door Bossie natuurlijk, Vlamingen die zo kunnen praten zijn zeer schaars jammer genoeg.:-)

-Steve-
8 augustus 2011, 23:31
zoooooooooooooooooooo irritant

*steekt armen wijd open*

@ Nemesis dus

mtm
8 augustus 2011, 23:36
Idd Blekkie, leuke discussies. Komt vooral door Bossie natuurlijk, Vlamingen die zo kunnen praten zijn zeer schaars jammer genoeg.:-)

Filip Joos is nochtans een begenadigde analist. Spijtig dat je dan net Boskamp aanhaalt als troef van het programma, terwijl kwaliteit van eigen bodem niet gewaardeerd wordt.

sharpshot
8 augustus 2011, 23:40
Moesten we nu eens:

Raes weghalen vervanger door Peter VDB.
Vaste analisten: Gert Verheyen en de seniele oude vent van vandaag.
Twee studiogasten: Een trainer/bestuurslid en speler

Joos kan nog zijn stukje doen maar gwn niet meer aan die tafel zitten, hun touchscreen wegdoen en alles door de regie laten gaan.

Zou toch gigantisch goeie tv worden dan?

en de geluidjes van autotjes op mensjes plaatsen is wat tictac graag ziet

Weebl
De Guido vindt STVV toch wel PO1 materiaal! Och ja, als coach moet je vertrouwen hebben in jouw groep he..
Leuke aflevering denk ik ook. Bossie is altijd een smaakmaker, en VDB heeft altijd wel een mening.

Jecht
Te laat? Dat maakt nu toch geen zak uit? Onbegrijpelijk dat er daar over gezaagd wordt.
Als hij nu eind mei zegt van: "Hazard zit de komende 2 selecties niet bij de selectie" of hij zegt dat wanneer hij effectief zijn selectie bekend maakt, is er dan een verschil? Het is niet dat er nog een interland tussen zit ofzo :ironic:

Euhm, het is nochtans bewezen dat dat juist wel een verschil maakt. Wat Leekens nu doet is minder effectief en zorgt voor een grotere kans op een groter/blijvend conflict.

En de trainers weten dat aan hun uitspraken te horen blijkbaar dus ook.:)

Het had inderdaad wel nog 'beter' geweest als er de week erna al een interland was waarvoor hij Hazard niet kon selecteren. Maar soit, Hazard moet maar het karakter hebben om het nemen zoals het nu is, het blijft tenslotte zijn eigen dwaasheid.

Wat zat Vandenbempt daar trouwens te zagen over Vercauteren.:sop:

Romelus
8 augustus 2011, 23:47
Filip Joos is nochtans een begenadigde analist. Spijtig dat je dan net Boskamp aanhaalt als troef van het programma, terwijl kwaliteit van eigen bodem niet gewaardeerd wordt.

Filip is super ja, maar hij is de co-maker van het programma, dus hij zit er sowieso. Ik had het over de gasten en daar kom je direct bij mannen als Boskamp en VDB uit. Maar die twee willen niet iedere week komen aangezien ze nog andere dingen te doen hebben. Daarnaast zijn er heel weinig Vlaamse personen in de voetbalwereld die een uur lang de kijkers kunnen boeien.

Solid Q
8 augustus 2011, 23:48
en de geluidjes van autotjes op mensjes plaatsen is wat tictac graag ziet

:D Ik vraag me dan echt af, is het alleen Joos die zoiets beslist of zit daar dan een team achter die dat als humor ziet!

Drew
8 augustus 2011, 23:50
Zelfde met die reclame met boogschutgeluiden :doh:

sharpshot
8 augustus 2011, 23:52
:D Ik vraag me dan echt af, is het alleen Joos die zoiets beslist of zit daar dan een team achter die dat als humor ziet!

Wrs komt joos daar binnengespurt volledig buiten adem met papierke in zijn hand waaropstaat "Formule1, Lukaku".

Timaeus
8 augustus 2011, 23:56
Echt formule 1 geluidjes, serieus? Omdat hij een man van zich afslaat, kan je even goed geluidjes van de film Bruno eronder zetten.

Is het echt zo veel gevraagd om een deftig, serieus voetbalprogramma op een Belgische zender te hebben? In Nederland hebben ze er zelfs meerdere.

Romelus
8 augustus 2011, 23:58

Programma wordt gemaakt door een groep van 7 à 8 mensen, waarvan de Kijk van Joos één van de speerpunten is. Filip is zeker niet de enige die daar aan meewerkt en vaak komen er impulsen van andere leden. Die Formule 1-geluidjes zijn volgens mij geen idee van Joos, maar eerder van iemand anders wiens naam ik hier nu niet zal vernoemen.

Dit geheel terzijde natuurlijk!

mtm
9 augustus 2011, 00:03
Ik denk de oorzaak gevonden te hebben van het ietwat hogere niveau dit seizoen.

Die groep medewerkers is uiteraard uitgedund met één persoon.

Yellowfield
9 augustus 2011, 00:05
Leuke aflevering, die F1-geluidjes kwamen idd wel wat kinds over :)

Romelus
9 augustus 2011, 00:09
Ik denk de oorzaak gevonden te hebben van het ietwat hogere niveau dit seizoen.

Die groep medewerkers is uiteraard uitgedund met één persoon.

Marc deed dat toch niet zo slecht vorig jaar?

Timaeus
9 augustus 2011, 00:10
Marc deed dat toch niet zo slecht vorig jaar?

Nee, maar Jeroen daarentegen. En dan nog constant geen kritiek willen aanvaarden.

sharpshot
9 augustus 2011, 00:11
en kinderen afschrikken met zijn lach :unsure:

MrKend54l
9 augustus 2011, 00:13
en kinderen afschrikken met zijn lach :unsure:

Op zijn minst :eek:

Muismat
9 augustus 2011, 00:17
Boskamp blijft toch ne zalige pee :D

Eagle`
9 augustus 2011, 00:50
putain raes, was echt om op te muilperen vandaag zo irritant :doh:

Jepjep
9 augustus 2011, 01:14
raes tegen boskamp: "maar jij windt je al op als iemand een roos petje draagt"
boskamp:" ga je dat weer oprakelen, weet je wel wat een roos petje inhoudt"
raes: "nee, maar ik zal het straks even opzoeken op wikipedia"

:rofl::rofl:

BleKKie
9 augustus 2011, 07:29
Euhm, het is nochtans bewezen dat dat juist wel een verschil maakt. Wat Leekens nu doet is minder effectief en zorgt voor een grotere kans op een groter/blijvend conflict.

En de trainers weten dat aan hun uitspraken te horen blijkbaar dus ook.:)

Het had inderdaad wel nog 'beter' geweest als er de week erna al een interland was waarvoor hij Hazard niet kon selecteren. Maar soit, Hazard moet maar het karakter hebben om het nemen zoals het nu is, het blijft tenslotte zijn eigen dwaasheid.

Waarom dat? Stel hij doet spreekt zijn "straf" uit net na de vorige interland. De helft van België is het al vergeten 2 maanden verder en gans het verhaaltje wordt sowieso toch weer opgerakeld door de media. En de relatie tussen Leekens en Hazard zal er niet op veranderd zijn denk ik.
Het enige verschil is dat Hazard nu boos is ipv 2 maanden geleden, anders was hij misschien 2 keer boos geweest :p

starspike
9 augustus 2011, 09:58

Uiteraard. Omdat hij zich tijdens de matchen niet genoeg inzette en naast het veld compleet onprofessioneel was.

Terwijl die Bossie nochthans een wandelend cliché geworden is. Wandel de helft van de Belgische cafés binnen op de late zaterdagavond en je hebt al exclusief voor Extra Time dezelfde discussies.
Ik snap echt niet dat er nog zo weinig mensen door die gast zijn facade kijken. Die is stap 1 aan het zetten van het "Raymond Goethals" parcours.

Bedoel je toen hij als enige in dat heel groepje de vinger op de wonde legde? Nl. dat hij perfect snapt DAT hij gaat, maar de timing na zijn eerdere uitlatingen richting de spelers van Genk (ivm het niet naleven van hun contracten en het zich meer bezig houden met transfers) zeer slecht vond gezien hij beide dingen zelf doet net voor zo belangrijke matchen?

Jecht
9 augustus 2011, 10:48
Euhm, Vercauteren MOEST die uitspraken doen, aangezien ge als trainer toch de belangen van uw ploeg moet verdedigen. Daarvoor wordt ge immers betaald. Dat ge zelf binnenkort gaat vertrekken verandert daar toch niets aan.

Het voelt misschien wrang aan, maar ge kunt Vercauteren alleen verwijten dat hij een geldwolf is, niet dat hij een hypocriet is.

Als hij nu pakweg Inter Milaan kon gaan trainen, en hij vertrekt, dan begrijpt iedereen dat. Het is gewoon omdat er nu enkel financiële belangen spelen, dat men er andere dingen zoals 'timing' gaat bijsleuren. En dat in tijden waar het wel nog steeds mogelijk is om u in de helft van het seizoen een halve nieuwe ploeg te kopen. 'Timing'... dikke zever.

stormtrooper
9 augustus 2011, 11:53

Inderdaad. Ik moet toegeven, Filip Joos kan soms een zwaar kieken zijn, gisteren vond ik hem top.

Vooral Raes was weer rotslecht met zijn constant aanvullen van andermans zinnen. Het is echt gewoon duidelijk dat hij puur gekozen is om zijn kwaliteiten als presentator niet omdat hij iets van voetbal kent.

starspike
9 augustus 2011, 11:54
Euhm, Vercauteren MOEST die uitspraken doen, aangezien ge als trainer toch de belangen van uw ploeg moet verdedigen. Daarvoor wordt ge immers betaald. Dat ge zelf binnenkort gaat vertrekken verandert daar toch niets aan.

Dat verandert uw geloofwaardigheid als trainer... Als die nu zou gaan en na een jaar terugkeert bij pakweg Standard, ofzo. Dan gaan er spelers vlug terugdenken aan deze affaire als hij nog eens dezelfde woorden herhaalt in een andere voorbereiding. Wie kan dat dan serieus menen?

Gavin
9 augustus 2011, 16:40
Het gaat toch al de betere kant op. Raes eruit, VDB en Verheyen wekelijks afwisselen, één gast, geen beelden (of toch niet van die stomme reportages zoals STVV-Brugge), Joos gewoon als gast en zeker niet de functie van Raes, Boskamp kan misschien ook wisselen met Verheyen of VDB als die niet willen komen. Zelfs misschien slechts drie personen? Joos, gast en nog eentje?

Zo simpel, dat programma maakt ge toch zonder enige moeite dan. Ik heb echt geen idee hoe daar zoveel werk kan inkruipen. Een tafel, ge bereidt met die vier man efkes de vragen en mogelijke antwoorden voor, spreekt af hoeveel minuten per topic en lullen maar.

Raes moet echt kapot. Weg gewoon, dwaze sukkel. Het vijfde wiel aan de wagen, en het heeft nog een platte band ook.

Edit: kijk van de week mogen ze ook afvoeren. Serieus wat pluimen verloren tegenover het begin een paar jaar terug.

Vedeco
9 augustus 2011, 16:44
Verheyen, Vandenbempt, Boskamp en een wisselende gast. En laat Joos het dan presenteren, dan komt hij hopelijk niet al te veel tussen met idiote uitspraken.

ShadesOfJae
9 augustus 2011, 16:50
Hoe minder Vandenbempt op mijnen tv hoe beter!

Gavin
9 augustus 2011, 16:51
Is het vanwege zijn kledingstijl? :unsure:

Yellowfield
9 augustus 2011, 16:55
Ik wil Vandenbempt juist zoveel mogelijk zien :)

Morrissey
9 augustus 2011, 16:57
Zijn hemden zijn toch écht altijd spuuglelijk :s. Wat had hij gisteren ook weer aan? Hebben die van ET daar geen rek met wat hemden hangen? Zou die zich thuis echt zo aankleden en denken ''Nou Peter, wat zie je er weer fraai uit!''?

En Raes mag snel afgevoerd worden, man wat een blaaskaak. Net als Joos zijn kijk/keek/cake/spermavod van de week. Vroeger was dat iets om naar uit te kijken, nu is het al even triest als de moppen van Raes.

Maar Volder vond het een topper, dus de aflevering zal wel sterk geweest zijn. Als zelf hij dat zegt.

waffel
9 augustus 2011, 17:00
Zijn hemden zijn toch écht altijd spuuglelijk :s. Wat had hij gisteren ook weer aan? Hebben die van ET daar geen rek met wat hemden hangen? Zou die zich thuis echt zo aankleden en denken ''Nou Peter, wat zie je er weer fraai uit!''?

Dat begrijp ik eigenlijk ook echt niet. Zijn hemden nemen toch zijn volledige geloofwaardigheid weg? Wie koopt en draagt er nu in hemelsnaam zo'n hemden. Geen greintje stijl, in tegendeel.

Hannibal
9 augustus 2011, 17:07
Jongens, is dat hier Queer Eye for the Straight Guy ofzo ?

Yellowfield
9 augustus 2011, 17:13
Dudes het gaat toch niet om zijn hemden? :lol:

Morrissey
9 augustus 2011, 17:14
Uiteraard niet, maar dat verpest toch de gehele omkadering? Vorig jaar zijn regenbooghemd was het meest afschuwelijke wat ik in jaren heb gezien.

Vedeco
9 augustus 2011, 17:16
Ik let daar eerlijk gezegd totaal niet op :oink: