PDA

Volledige versie bekijken : LoL Probleempje met LoL

pinoken
17 juli 2011, 11:46
Nu wil ik LoL opstarten en ik zie zo dat schermpje "League of Legends" verschijnen maar als dat weg is opent de client niet (waar ik op play moet drukken en waar de patches uitgevoerd worden).

Iemand al gelijkaardige dingen meegemaakt die het heeft opgelost gekregen? Heb geen zin om LoL weeral opnieuw te installeren. :sop:

Alex40014
17 juli 2011, 11:47
Ik maak zoiets soms mee ik als ik de patcher net gesloten heb, in de achtergrond komt er dan een scherm op dat er al een patcher actief is en dan moet je gewoon op ok drukken. Je hebt toevallig dat toch niet staan op opstarten met windows.

pinoken
17 juli 2011, 12:01
Neen dat is het niet, er is (volgens mijn taakbeheer) zelfs geen enkel process lopende dat in verband staat met LoL.

Alex40014
17 juli 2011, 13:41
Lees dan is op het technical support forum van LoL, jij zult heus niet de enigste zijn met dat probleem.

nokeyboard
17 juli 2011, 13:44
IK heb da ook 3x gehad. Ik open (kies administrator) LOL en er gebeurt niks... In takenbeheer staat ook geen LOL(client) of niks. Als ik pc restart lukt het dan wel...
Echt raar, precies alsof me pc nie snapt da ik lol wil openen want er wordt geen enkel proces(zelfs nie na99999x proberen) geopend:x

Alex40014
17 juli 2011, 13:58
IK heb da ook 3x gehad. Ik open (kies administrator) LOL en er gebeurt niks... In takenbeheer staat ook geen LOL(client) of niks. Als ik pc restart lukt het dan wel...
Echt raar, precies alsof me pc nie snapt da ik lol wil openen want er wordt geen enkel proces(zelfs nie na99999x proberen) geopend:x

Heb je al een uitzondering voor LoL in je firewallsettings toegevoegd?

nokeyboard
17 juli 2011, 14:05
Heb je al een uitzondering voor LoL in je firewallsettings toegevoegd?

Heb me firewall afgezet => +20fps boost:p
Dusja moet geen uitzondering make ^^

TIs ook ma 3x gebeurt, en t was telkens weg als ik pc restartte, dus no problemo

pinoken
17 juli 2011, 14:36
'K heb gewoon re-installed.

Alex40014
17 juli 2011, 14:48
Heb me firewall afgezet => +20fps boost:p
Dusja moet geen uitzondering make ^^

TIs ook ma 3x gebeurt, en t was telkens weg als ik pc restartte, dus no problemo

Firewall afzetten is misschien ook niet zo slim :P
Maar idd een uitzonderig toevoegen kan uw framerate boosten.