PDA

Volledige versie bekijken : Champions League 2011-2012

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

mojojojo
15 juli 2011, 11:14
Mogelijke tegenstanders van Standard:
Roebin Kazan (Rus)
FC Zürich (Zwi)
Odense (Den)
Trabzonspor (Tur)
Vaslui (Roe)

Mogelijke tegenstanders van Genk:
Glasgow Rangers (Sch)
(Scotland) Rangers
(Belarus) BATE Borisov / (Northern Ireland) Linfield
(Norway) Rosenborg / (Iceland) Breiðablik
(Serbia) Partizan / (Republic of Macedonia) Škendija
(Austria) Sturm Graz / (Hungary) Videoton

Loting begint straks om 12u.

Boukreev
15 juli 2011, 11:24
er zijn veel minder mogelijke tegenstanders hoor.

standard:
(Russia) Rubin Kazan
(Switzerland) Zürich
(Denmark) Odense
(Turkey) Trabzonspor
(Romania) Vaslui

genk:
(Scotland) Rangers
(Belarus) BATE Borisov or (Northern Ireland) Linfield
(Norway) Rosenborg or (Iceland) Breiðablik
(Serbia) Partizan or (Republic of Macedonia) Škendija
(Austria) Sturm Graz or (Hungary) Videoton

warcraft3 playe
15 juli 2011, 11:38
Is de loting ergens live te volgen?

Booka Shade
15 juli 2011, 11:39
Voor ons hoop ik:

1. Odense
2. Vaslui
3. Zürich
4. Trabzonspor
5. Rubin Kazan.

Maar ons kennende zullen we wel weer nr. 4/5 trekken :sad:

Glor
Ik eis hoofdletters in zo'n belangrijke topicnaam!

Booka Shade
Is de loting ergens live te volgen?

site van de uefa normaal gezien

warcraft3 playe
15 juli 2011, 11:41
site van de uefa normaal gezien

Merci
UEFA Champions League - Draws ? UEFA.com (http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/draws/index.html)

mojojojo
15 juli 2011, 12:13
genk vs party van :lol:

Jenthe
nvm

AnewSpider
Genk tegen (Serbia) Partizan / (Republic of Macedonia) Škendija

Unrealiac
Ik gok op 2-2 in heen en terugronde...en dan penalties!

pieterm
15 juli 2011, 12:14
Bij Genk mogen ze tevreden zijn.

somfortiwan
15 juli 2011, 12:16
Jep, dat ploegje stelde vorig jaar als niks voor :p

Proim
15 juli 2011, 12:17
Standard - Zürich

pieterm
Amai en Standard heeft ook heel goed geloten!

mojojojo
standard vs zürich. Kon erger

motje82
zurich!!! Goed te doen peisk

Booka Shade
15 juli 2011, 12:19
Hier kunnen we niet over klagen.

starspike
15 juli 2011, 12:22
Nee, Standard heeft niet te klagen.
Wij? Tja, ook niet extreem... Elke ploeg in die reeks is "te doen" als we op niveau spelen. Niet makkelijk, maar we moeten ook niet doen alsof het wereldploegen zijn. RSCA was er vorig jaar ook heel dichtbij.

Het wordt alleszins dringend tijd dat we eens wat doen in Europa, zodat we ooit seeded zijn. Als ge ziet wat een kutploegen we dan hadden kunnen loten :(

Lamsednav
15 juli 2011, 12:24
Tis allemaal te doen maar toch zal het weer een Europees fiasco worden.

NemesisBE
15 juli 2011, 12:26
Dynamo Kiev - Rubin Kazan in een voorronde :eek:
Benfica - Trabzonspor, in principe makkelijk doenbaar voor Benfica.
En dan Twente tegen Vaslui, ook niet al te moeilijk.

Morrissey
15 juli 2011, 12:30
Toch 2 haalbare kaarten. Genk moet Partizan echt kapot spelen :angry:

XTAZ
15 juli 2011, 12:30
Na die voorronde komt er nog 1 beslissende ronde zeker?

NemesisBE
15 juli 2011, 12:34
Jep, de "play off"

Weebl
15 juli 2011, 12:51
Als ze daar tegen Kiev of Benfica oid uitkomen zal het ook geen plezier worden :(.
Maar goed. Eerst party zan en zürich aan de kant zetten.

EEEEEYO PAPA EEEEEYO!

fcberke
15 juli 2011, 13:29
hahahaha weer tegen partizan :D

Lilspanyol
15 juli 2011, 13:35
Zorgen dat de penaltystip er goed bij ligt en het komt in orde voor Genk :niceone:

:unsure:

Booka Shade
15 juli 2011, 13:44
Ik eis hoofdletters in zo'n belangrijke topicnaam!

Ik wou het ook zeggen, maar was er te lui voor :)

Sportinggboy
15 juli 2011, 15:53
Mocht Genk kunnen doorstoten wacht hen in de volgende ronde wellicht : Glasgow Rangers, Zagreb of kopenhagen

Voor Standard : Bayern munchen, arsenal, lyon, villareal en benfica/kiev

TheRedDevils
15 juli 2011, 15:55
Glazen koe.

Sportinggboy
15 juli 2011, 16:01
Glazen koe.

Nee die ploegen liggen ook al vast van daarstraks. Bij Genk moeten de ploegen eerst de 3de voorronde overleven, Standard komt altijd uit tegen een van deze toppers

TheRedDevils
15 juli 2011, 16:03
Ik doelde op GlasCOW Rangers. :unsure:

mojojojo
15 juli 2011, 16:07
laten we hopen op standard - benfica :p

starspike
15 juli 2011, 16:07
Mocht Genk kunnen doorstoten wacht hen in de volgende ronde wellicht : Glascow Rangers, Zagreb of kopenhagen

Ik dacht dat het dan één van de 5 winnaars van die eerste groep was. Dus inderdaad die drie namen, maar aangevuld met Wisla en Maccabi (of hun tegenstanders als die zouden winnen).

Sportinggboy
15 juli 2011, 16:12
Ik dacht dat het dan één van de 5 winnaars van die eerste groep was. Dus inderdaad die drie namen, maar aangevuld met Wisla en Maccabi (of hun tegenstanders als die zouden winnen).

Seeding in the Champions League 2011/2012 (http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2011.html)

idd Maccabi zit er ook bij :) ook Bate als ze de voorronde overleven

Balsaus
15 juli 2011, 18:13
Mocht Genk kunnen doorstoten wacht hen in de volgende ronde wellicht : Glasgow Rangers, Zagreb of kopenhagen

Voor Standard : Bayern munchen, arsenal, lyon, villareal en benfica/kiev

Standard er dus hoogstwaarschijnlijk uit in playoff , zeker nu Witsel Defour en misschien Carcela weg zijn.

Genk is precies nog doenbaar , tenzij er veel spelers weggaan.

Sportinggboy
15 juli 2011, 18:15
Standard er dus hoogstwaarschijnlijk uit in playoff , zeker nu Witsel Defour en misschien Carcela weg zijn.

Genk is precies nog doenbaar , tenzij er veel spelers weggaan.

Ik zou Kopenhagen enzo toch niet onderschatten, zij speelden vorig jaar goed tegen oa Barcelona.

Voor Standard wordt het altijd een pak moeilijker , maar ze moeten maar eens voor een verrassing zorgen :)

starspike
15 juli 2011, 18:25
Ik zou Kopenhagen enzo toch niet onderschatten, zij speelden vorig jaar goed tegen oa Barcelona.

Van de andere teams is Kopenhagen inderdaad de klapper... Het zal 4 keer vechten worden om poules te halen. Ik duim alvast... Voor elke Belgische ploeg deze keer zelfs ;)
Maar het zou mooi zijn om nog eens poules te halen!

Truman'
15 juli 2011, 18:33
Het zal hoogstwaarschijnlijk weer niets worden dit jaar ma soit, een wedstrijd tegen een topper in de voorronde is ook mooi meegenomen.

BleKKie
15 juli 2011, 19:05
Van de andere teams is Kopenhagen inderdaad de klapper... Het zal 4 keer vechten worden om poules te halen. Ik duim alvast... Voor elke Belgische ploeg deze keer zelfs ;)

Anders niet mss, hé? Landverrader :tongue:

Didierke10
15 juli 2011, 19:56

Bravo en dank u. :bow::D

starspike
15 juli 2011, 19:59
Anders niet mss, hé? Landverrader :tongue:

Ik heb een tijdje toch net iets minder liefde voor een bepaald team uit Luik gehad... :$

GaMe®
15 juli 2011, 20:00
Ik heb eigenlijk wel zin om eens naar Belgrado te rijden. Door Duitsland, Oostenrijk en Hongarije, moet toch ook een schitterende omgeving zijn.

NemesisBE
15 juli 2011, 20:11
En dan gekilled worden door de Partizan crew zeker

Wijsheid
15 juli 2011, 20:23
Ik trek er ook wel naartoe. Wellicht.

Ik vrees er weer voor, maar we blijven geloven in de kansen!
Voor de zekerheid een pletwals gaan huren in Belgrado om daags voor de wedstrijd nog eens over de stip te rijden. Kwestie geen bobbels e.d te hebben. Zekere voor het onzekere...

starspike
15 juli 2011, 20:28
En dan gekilled worden door de Partizan crew zeker

In Praag werd er al met bijlen en dergelijke gesmeten, maar dit zal wel nog een kar erger worden...

Sportinggboy
15 juli 2011, 20:54
Ik trek er ook wel naartoe. Wellicht.

Ik vrees er weer voor, maar we blijven geloven in de kansen!
Voor de zekerheid een pletwals gaan huren in Belgrado om daags voor de wedstrijd nog eens over de stip te rijden. Kwestie geen bobbels e.d te hebben. Zekere voor het onzekere...

Ik kan u Belgrado echt alleen maar afraden. Bij Anderlecht vorig jaar is het hotel waar mijn kameraden logeerden gewoon aangevallen geweest in het holst van de nacht, gevolg was dat politie heel het hotel afgesloten had ( zelf tijdens de match mocht er niet naar het stadion gegaan worden ). Echt niet normaal.

Ik heb eigenlijk wel zin om eens naar Belgrado te rijden. Door Duitsland, Oostenrijk en Hongarije, moet toch ook een schitterende omgeving zijn.

Het zou me raar lijken dat je aan tickets geraakt als je met eigen vervoer rijdt. Wij kregen enkel ticket bij een vliegtuigticket. Belgische auto's waren ook verboden dagen voor en na de match in Belgrado zelf. Politie zei ginder dat ze die auto's altijd toetakelen, zelf heb je niets met het voetbal te maken.

Denk echt 10 keer na voor je dit van plan bent

Wijsheid
15 juli 2011, 21:06
Nu ga ik percies ook wel nog eens nadenken :D

Sportinggboy
15 juli 2011, 21:09
Nu ga ik percies ook wel nog eens nadenken :D

Het is het gekste wat mijn maten ooit meegemaakt hebben ( en ik heb kameraden die al zeker 50 aways in Europa op hun palmares hebben staan ). Die van die harde kern ginder spreken gewoon mensen aan op straat, als je niet in het Servisch kon antwoorden werd je altijd zwaar aangepakt. Er waren veel Anderlechtfans die zonder gsm, portefeuille etc naar huis moesten.

En klagen bij de politie helpt echt niets, zij zijn echt je vrienden niet daar

Wijsheid
15 juli 2011, 21:25
Ja, man: dat zouden ze niet moeten proberen bij mij. Maar goed, tegen een groepje ben je altijd kansloos. Best zo een dingen te vermijden zo te horen.

Didierke10
15 juli 2011, 21:42

Ik zou toch maar oppassen ze voor die Cribari of hoe die hun 'supporters' ook noemen. Ze hebben daar een jaar geleden peins ik nog nen dode gemaakt tegen Toulouse + Ivan Bogdanov is ook weer vrij.

Sportinggboy
16 juli 2011, 11:48
Ja, man: dat zouden ze niet moeten proberen bij mij. Maar goed, tegen een groepje ben je altijd kansloos. Best zo een dingen te vermijden zo te horen.

Trust me, je laat het gewoon toe als je daar bent. Die grafdelvers verplaasten zich enkel in groepen van 20 a 30 man. Je kan daar gewoon niets tegen beginnen

Vorig jaar kregen wij de volgende mededeling van RSCA :

Anderlecht raadt zijn fans dan ook aan om geen paars-witte kleuren te dragen en de binnenstad van Belgrado te vermijden.

Weebl
16 juli 2011, 11:52
Ik vraag me af wie daar op zijn gemak en met veel plezier naartoe kan gaan.

somfortiwan
16 juli 2011, 11:59
Gij hebt duidelijk geen ervaring met de mannen van Genk Zuid. Die hebben ooit met 5 man een supporter van een jeugdploeg aangevallen (paar gekneusde ribben en een bril kapot :p). Aanleiding: een speler kreeg rood nadat diezelfde speler een speler van de tegenpartij van het plein had getackeld met een beenbreuk. Genk Zuid kon in diezelfde match kampioen spelen, maar deed dat uiteindelijk met 10 man niet :p

Genk Zuid >>>> Ivan de Verschrikkelijke

Weebl
16 juli 2011, 12:01
En gelooft gij uzelf nu, of zijt ge ironisch bezig?

Sportinggboy
16 juli 2011, 12:06
Gij hebt duidelijk geen ervaring met de mannen van Genk Zuid. Die hebben ooit met 5 man een supporter van een jeugdploeg aangevallen (paar gekneusde ribben en een bril kapot :p). Aanleiding: een speler kreeg rood nadat diezelfde speler een speler van de tegenpartij van het plein had getackeld met een beenbreuk. Genk Zuid kon in diezelfde match kampioen spelen, maar deed dat uiteindelijk met 10 man niet :p

wow , stoer ...

een greep uit de grafdelvers :

De fans van Partizan Belgrado worden de 'Grobari' (grafdelvers) genoemd. Dat mag letterlijk genomen worden, want de hooligans hebben een gitzwart palmares. Anderlecht waarschuwt zijn 70fans die vandaag meereizen naar Belgrado.

Een interviewtje met één van de leiders van de Grobari zat er net niet in, maar in de BBC-documentaire The Real Football Factories International infiltreerde een journalist bij hooligans van Partizan. Dzoni, een vooraanstaand lid, zei toen: 'Het voetbal en het resultaat interesseren ons niet. Onze strijd overstijgt het voetbal.'

Wij zetten het bedenkelijke palmares van de Grafdelvers op een rijtje. Oh ja, ze worden zo genoemd omdat de zwart-witte truitjes van Partizan lijken op de uniformen van het nabijgelegen kerkhof.

1Late jaren 80: de verkrachting

Legende of niet: het verhaal gaat dat de oude Grobarileider Zare ooit de kopman van Hajduk Split meesleepte naar het kerkhof. Daar werd hij gedwongen om het graf van een Partizanfan te kussen. Toen de man weigerde, zou Zare hem verkracht hebben. De Grobari zijn beruchte homohaters, maar Zare wordt nu nog altijd bezongen voor zijn daad.

21999: Moord met een vuurpijl

De stadsderby tegen Rode Ster Belgrado wordt de Eeuwige Derby genoemd. Altijd wordt er met allerlei voorwerpen gegooid en wordt Bengaals vuur afgestoken. In 1999 vertrok een vuurpijl uit het vak van Partizan. Een 17-jarige fan van Rode Ster werd vol geraakt en stierf later aan zijn verwondingen.

32000: eigen bestuurslid in ziekenhuis

De fans van Rode Ster worden de Deljie (strijders) genoemd. In 2000 ontaardde het opnieuw. Honderden Partizanfans bestormden het veld om slag te leveren met de Delije. Onderweg sloegen ze een eigen bestuurslid in het ziekenhuis. De Rode Sterfans bewerkten de Partizantrainer dan maar met een mes.

42001 en 2003: Bakstenen en baseballknuppels (tot in Zwitserland)

Opnieuw gaan beide clans elkaar te lijf. Dit keer met flessen, bakstenen, baseballknuppels... Er vallen veel gewonden. Als de politie tussenbeide wil komen wordt ze bekogeld met stenen. Ook buiten de landsgrenzen gaat het verder. Wanneer Partizan en Rode Ster in 2003 een oefenmatch tegen elkaar spelen in Zwitserland breekt er weer een privéoorlogje uit.

52006: Basketfans van de tribune

De strijd gaat verder dan het voetbal. Partizan en Rode Ster hebben naast voetbalteams ook basketbalploegen, waterpoloteams, volleybalteams... Tijdens een basketmatch vier jaar geleden bestormden de fans elkaar op de hoogste tribunes. Verschillende mensen viellen naar beneden.

62006: Uit de UEFA Cup gezet

Partizan speelt in de voorrondes van de UEFA Cup tegen het Bosnische Zrinjski Mostar. Het team wint makkelijk met 1-6 en 5-0. De beruchte fans raken evenwel slaags met de politie en de Bosnische fans. De UEFA gooit Partizan stante pede uit het tornooi.

72009: de moord op Toulouse-fan Brice Taton

Vorig seizoen in de Europa League schreven de Grobari hun zwartste pagina. De ploeg speelt thuis tegen Toulouse en een paar Franse fans drinken iets op een terras. Zonder aanwijsbare reden worden ze plots bestormd door Partizan-fans. De krachtpatsers gooien de 28-jarige Brice Taton van een trap en slaan hem murw. Al zijn vitale organen zijn beschadigd en 12 dagen later overlijdt hij in het ziekenhuis. De Grobari protesteerden zo tegen de Gay Parade die enkele dagen later plaatsvond. Ze haalden hun slag thuis, want het evenement werd afgelast. Het proces loopt nog. Ze riskeren 30 tot 40 jaar cel.

idd Genk zuid gaat geen problemen verwachten daar :unsure:

somfortiwan
16 juli 2011, 12:07
Op die laatste zin na, meen ik alles :p
Het was de vader van de persoon die ze van 't plein hadden gestampt die over de reclameborden was gekropen om naar zijn zoon te gaan. Nog voor hij daar was, is hij zelf neergehaald en hij is uiteindelijk samen met z'n zoon naar het hospitaal mogen gaan :p
Uiteindelijk heeft de vader niets teruggekregen van de verzekering omdat hij over de boarding was gekropen, de daders zijn tot op de dag van vandaag nog altijd niet bekend, ook al speelden ze 1 uur later wel zelf een wedstrijd op hetzelfde terrein...
De Belgische voetbalbond <3

Edit: en ik weet ook wel dat Ivan redelijk wat op z'n kerfstok heeft, maar ik vond het nogel belachelijk dat zoiets zich moest voordoen tijdens een wedstrijd met 14 jarigen :p

Weebl
16 juli 2011, 12:09
Die 99 in uw nick, is dat van uw geboortejaar?

Lilspanyol
16 juli 2011, 12:12
Langs ene kant hoop ik dat Standard/Genk de poules halen van de CL (en dan een klepper loten zodat ik die van dicht bij kan bewonderen :cool:), maar langs de andere kant: altijd tijdens de CL die matchen van een Belgische ploeg kijken terwijl er misschien een echte topmatch is :crazy:

somfortiwan
16 juli 2011, 12:16
Die 99 in uw nick, is dat van uw geboortejaar?

Zij gij toevallig in de poep gepakt geweest in die legendarische verkrachting of kunt ge der gewoon niet tegen als er eens gelachen wordt?

Weebl
16 juli 2011, 12:17
Neen, dat niet.
Maar als je hier als een achterlijke komt beweren dat één van de meest gevreesde supportersverenigingen niks zijn in vergelijking met die van Genk-zuid.
Sorry, maar dan ben je mentaal 12 jaar.

somfortiwan
16 juli 2011, 12:20
Ik heb gezegd dat ik die zin als grap bedoelde, de rest was gewoon een anekdote over 'supportersgeweld' in Genk, no big deal?
Maar kom, terug vriendjes en met z'n alle supporteren voor Genk en Standard!

Sportinggboy
16 juli 2011, 12:21
Ik heb gezegd dat ik die zin als grap bedoelde, de rest was gewoon een anekdote over 'supportersgeweld' in Genk, no big deal?
Maar kom, terug vriendjes en met z'n alle supporteren voor Genk en Standard!

Als je dan het supportersgeweld vergelijkt van beide ploegen ... Paar niveau's erger ginder zeker :D

somfortiwan
16 juli 2011, 12:25
Als je dan het supportersgeweld vergelijkt van beide ploegen ... Paar niveau's erger ginder zeker :D

Dat zou ik nu ook weer niet zeg... (Grapje hè Weeble!) Ja natuurlijk is dat onwaarschijnlijk wat daar allemaal gebeurt... En dan lees ge artikels zoals deze (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20101014_046), en dan kun je toch alleen maar eens diep zuchten...

Didierke10
16 juli 2011, 12:38
Dat zou ik nu ook weer niet zeg... (Grapje hè Weeble!) Ja natuurlijk is dat onwaarschijnlijk wat daar allemaal gebeurt... En dan lees ge artikels zoals deze (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20101014_046), en dan kun je toch alleen maar eens diep zuchten...

En het ergste aan die ploeg is dan nog dat die hooligans zoals Ivan Bogdanov van de club uit geld krijgen om het crapuul uit te hangen. Niettegenstaande hoop ik dat zowel Genk als Standard doorgaan naar de CL, das alleen maar goed voor onze coëfficiënt.

Weebl
16 juli 2011, 12:59
Ok spits :)

Booka Shade
26 juli 2011, 09:57
Wat gaat dat morgen geven seg.. Geen Mangale, geen opare en geen Ciman.

Oh boy!

Sportinggboy
26 juli 2011, 10:08
Bwa als je Zurich er niet kan uitspelen heb je niets te zoeken in de volgende ronde he :)

starspike
26 juli 2011, 10:12
Vanavond money time...
Wel grappige "analyse" van Jovanovic ja :D

Die shit maakt ge ook mee als ge in Beringen, Maasmechelen, Zolder, Meulenberg en dergelijke gaat sjotten... Conclusie? Trek die maar zelf! :)

Truman'
26 juli 2011, 10:22
Vanavond money time...
Wel grappige "analyse" van Jovanovic ja :D

Die shit maakt ge ook mee als ge in Beringen, Maasmechelen, Zolder, Meulenberg en dergelijke gaat sjotten... Conclusie? Trek die maar zelf! :)
Nog nooit meegemaakt in Beringen, zelfs niet bij Turkse mee gemaakt.

Tricki
26 juli 2011, 10:42
Wat gaat dat morgen geven seg.. Geen Mangale, geen opare en geen Ciman.

Oh boy!

Heel spijtig want Zwitserland is net onze enige concurrent om het rechtstreekse CL ticket af te nemen dus zowel Standard als Westerlo zouden nu gouden zaken kunnen doen voor het Belgische voetbal

starspike
26 juli 2011, 10:47
Nog nooit meegemaakt in Beringen, zelfs niet bij Turkse mee gemaakt.

Mijn vader anders genoeg tijdens het fluiten :D

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 10:47
Partizan Grobari zijn toch echt wel gestoord imo,, wat drijft die mannen eigenlijk xD het is 'maar' voetbal uiteindelijk...Toch?!

Truman'
26 juli 2011, 11:08
Mijn vader anders genoeg tijdens het fluiten :D

zo zoon, zo vader he :unsure:

starspike
26 juli 2011, 11:26
zo zoon, zo vader he :unsure:

http://farm3.static.flickr.com/2674/3794477447_efac8ea65f.jpg
ad= uw zin

dibo
26 juli 2011, 11:36
Op het gevaar af dat het al een paar keer gevraagd is ondertussen (ik vind het niet):
wordt dit uitgezonden op televisie?

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 11:38
Nee alleen streams of radio 1 ...

Booka Shade
26 juli 2011, 11:44
Belgrado, Genk Zuid etc.. Peanuts tegenover de harde kern van de rouches :cool: :unsure:

GaMe®
26 juli 2011, 11:52
Die Belgrado fuckers zitten mijn filmkes op youtube onder te spammen!!

Jebace vas Misa Tumbas, GROBARI JUG PARTIZAN FC

RED STAR BELGRADE

...

starspike
26 juli 2011, 12:03
Die Belgrado fuckers zitten mijn filmkes op youtube onder te spammen!!

Jebace vas Misa Tumbas, GROBARI JUG PARTIZAN FC

RED STAR BELGRADE

...

Die spammen ALLES :D
Elke status van KRC Genk Official wordt gevuld, elk YT filmpke, elke link ivm Genk... Passie voor hun club hebben ze alvast wel ;)

Dark Riku
26 juli 2011, 13:35
Genk - Partizan word niet uitgezonden...??

Ik dacht nu wel dat het een interessante match voor zenders zou zijn, niet dus... En Anderlecht vorig seizoen wel uitzenden.. Typisch.. (En nee ik ben geen Genk fan, maar leek me leuk om te zien).

Wijsheid
26 juli 2011, 13:58
Zelfs geen vermelding in het journaal. Wanneer Genk de boot moest ingaan met pakweg 0-2 zullen ze Genk wel weten liggen.

starspike
26 juli 2011, 14:36
Bwah, gisteren stond de VRT er bijvoorbeeld wel toen ik mijn kaart ging halen. En toen ik dan ook nog eens op Foursquare zag dat Luc Convents en Kristof Terreur aanwezig waren, hoopte ik al stiekem op transfernieuws... Het was maar de persconferentie :(

enj0i^
26 juli 2011, 14:56
Lame, europese matchen zouden altijd moeten worden uitgezonden.

Balsaus
26 juli 2011, 15:38
Genk - Partizan word niet uitgezonden...??

Ik dacht nu wel dat het een interessante match voor zenders zou zijn, niet dus... En Anderlecht vorig seizoen wel uitzenden.. Typisch.. (En nee ik ben geen Genk fan, maar leek me leuk om te zien).

Kieke! , twas toen al de play off. Nu is het de voorlaatste voorronde , die match van Anderlecht tegen New Saints hebben ze toen ook niet uitgezonden. 2BE zendt het pas uit vanaf de laatste voorronde. Als Genk zich plaatst zullen ze de play off match ook uitzenden , ofwel die van Standard moesten zijn ook doorgaan (zal afhangen van de affiche welke ze verkiezen)

BleKKie
26 juli 2011, 17:21
Lame, europese matchen zouden altijd moeten worden uitgezonden.

Zeker thuiswedstrijden imo.

Sportinggboy
26 juli 2011, 17:38
Kieke! , twas toen al de play off. Nu is het de voorlaatste voorronde , die match van Anderlecht tegen New Saints hebben ze toen ook niet uitgezonden. 2BE zendt het pas uit vanaf de laatste voorronde. Als Genk zich plaatst zullen ze de play off match ook uitzenden , ofwel die van Standard moesten zijn ook doorgaan (zal afhangen van de affiche welke ze verkiezen)

volledig just :)

Kluivert76
26 juli 2011, 17:55
Ik ben benieuwd wat Genk kan brengen tegen Partizan. Genk wellicht lichtjes favoriet, al moet je de Serven nooit onderschatten. En dit Genk, is dit nou zoveel beter dan een Anderlecht wat vorig jaar nog de boot inging tegen ditzelfde Partizan?

Vedeco
26 juli 2011, 17:59
Ik ben benieuwd wat Genk kan brengen tegen Partizan. Genk wellicht lichtjes favoriet, al moet je de Serven nooit onderschatten. En dit Genk, is dit nou zoveel beter dan een Anderlecht wat vorig jaar nog de boot inging tegen ditzelfde Partizan?

Partizan heeft ook niet stilgezeten hé, die ploeg is ook drastisch gewijzigd.

Weebl
26 juli 2011, 17:59
Genk zou thuis sowieso drie punten moeten pakken, anders gaan zijn ze het niet waard van door te stoten. Partizan was toch ongeveer het beste wat ze konden loten he?

En is't nie Serviërs ipv Serven?

Kluivert76
26 juli 2011, 18:01

Dat is ook wel weer waar. Eigenlijk valt het dus niet te vergelijken.

Kluivert76
26 juli 2011, 18:02
Genk zou thuis sowieso drie punten moeten pakken, anders gaan zijn ze het niet waard van door te stoten. Partizan was toch ongeveer het beste wat ze konden loten he?

En is't nie Serviërs ipv Serven?

Jeps. En ook dat laatste heb je gelijk in. Maar Serven typte wel makkelijk, dus ja.:D

Energised
26 juli 2011, 18:10
leuk sfeerke in genk, groepen van zate serviërs die met stoelen aant smijten zijn

oh football, joy oh joy !

starspike
26 juli 2011, 18:48

Quasi volledig nieuwe ploeg. Afwachten dus...

leuk sfeerke in genk, groepen van zate serviërs die met stoelen aant smijten zijn

Net ook even gepasseerd. GFT bakken zien ze ook vliegen in Genk....
Nujah, daar zult ge de flikken niet veel tegen doen. Die gaan liever met het waterkanon op onschuldigen spuiten. :ironic:

Kluivert76
26 juli 2011, 19:26

Altijd gezeik met die hooligans, die zichzelf supporter noemen. Kan iemand mij verklaren waarom?:oink:

J.Brown
26 juli 2011, 19:28
Dus niets op tv van Genk vnv. Jammer, keer er naar uit. Livestreampje dan maar.

Truman'
26 juli 2011, 19:39
Dus niets op tv van Genk vnv. Jammer, keer er naar uit. Livestreampje dan maar.

Echt? Bahh

J.Brown
26 juli 2011, 19:40
just,kwas die zot al vergeten. Vurt, dat niet op tv is.

exo
26 juli 2011, 19:42
Google Images (http://www.google.be/imgres?q=ivan+bogdanov&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1440&bih=716&tbm=isch&tbnid=E7TjE29uapv0UM:&imgrefurl=http://www.livesoccertv.com/news/1798/serbia-likely-to-be-punished-by-uefa-as-people-wonder-why-crowd-incident-in-italy-happened/&docid=SLaSjFSMv9YwYM&w=300&h=250&ei=5PsuTvrsO4PrOeLx_H4&zoom=1)

Hij al gespot in Genk?

Energised
26 juli 2011, 19:45
zat in de bak geloof ik :p

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 19:54
Hier gewoon die Partizan holligans hard maar correct aanpakken !! in Belgrado gaat het al erg genoeg zijn denk ik...

Blackmill
26 juli 2011, 19:58
Mocht het Standard - Benfica zijn, ben ik wel benieuwd hoe de supporters gaan reageren op Witsel. Zou wel leuk zijn :)

Olivier_Twister
26 juli 2011, 19:58
Nergens een stream voor deze match?

Rogue
26 juli 2011, 20:02
Sports-Livez (http://sports-livez.blogspot.com/)

J.Brown
26 juli 2011, 20:03
eindelijk terug voetbal, kheb het gemist.

HRM
26 juli 2011, 20:13
Google Images (http://www.google.be/imgres?q=ivan+bogdanov&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1440&bih=716&tbm=isch&tbnid=E7TjE29uapv0UM:&imgrefurl=http://www.livesoccertv.com/news/1798/serbia-likely-to-be-punished-by-uefa-as-people-wonder-why-crowd-incident-in-italy-happened/&docid=SLaSjFSMv9YwYM&w=300&h=250&ei=5PsuTvrsO4PrOeLx_H4&zoom=1)

Hij al gespot in Genk?
Waarschijnlijk niet eh, dat is ne gast van Rode Ster.

exo
26 juli 2011, 20:17
Kijk eigenlijk vooral uit naar Standard morgen, ben echt eens benieuwd hoe zij gaan spelen. Aangezien ik vorige week op vakantie was heb ik de supercup ook gemist en eigenlijk totaal geen beeld hoe Standard & Genk speelden.
Doet Defour morgen mee? Carcela is nog niet wedstrijdfit neem ik aan en Mangala is ook geblesseerd dacht ik gelezen te hebben?

J.Brown
26 juli 2011, 20:27
Standard suckte donkeyballs in de supercup, je hebt niets gemist.

Defour speelt volgens mij. Carcela niet fit. Mangala twijfelgeval net zoals Opare. Buyens speelt wss.

iemand opstellingen?

chomo
26 juli 2011, 20:50
zat in de bak geloof ik :p

ZAT idd, nu niet meer, werd een tijdje geleden vrijgelaten in Italië :o heeft dacht ik trouwens niets met Partizan te maken buiten dat het een Serviër is :p

Kvind da trouwens echt schandalig dat ze nergens die Qualifier van Genk uitzenden :s had Genk toch graag eens zien spelen in volle voorbereiding tegen een degelijke ploeg.

J.Brown
26 juli 2011, 20:54
kvind ze goed spelen momenteel

Alcoholic Punk
26 juli 2011, 21:11
Gadver, Rangers achter tegen Malmö

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 21:11
Genk speelt niks klaar ,, als ze zo blijven spelen gaat het niet goed aflopen !!

Truman'
26 juli 2011, 21:12
Genk speelt niks klaar ,, als ze zo blijven spelen gaat het niet goed aflopen !!

nuja die partisannies spelen met een dubbele muur :unsure:

MvP
26 juli 2011, 21:14
ow ow ow, Anele rood en misser Kennedy

Exorikos
26 juli 2011, 21:15
Hoe je eigen ploeg in de steek laten door Anele...

J.Brown
dwazen

Clouds&Cereals
Anele rood ,, boeken toe denk ik

Sneptje
pfff :(

Balsaus
26 juli 2011, 21:17
Typisch Genk in Europa zeker?

Booster
26 juli 2011, 21:17
dom dom dom

TheRedDevils
26 juli 2011, 21:19
Genk toch... Dwaze Anele.

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 21:20
Niet te begrijpen !! Ok frustratie maar doet dat dan volgende match minuut 90 als ge echt wraak wilt ...

Booka Shade
26 juli 2011, 21:22
Wat een vuile ploeg toch Genk, 2 rode kaarten op 2 matchen. Man man man..
:$

exo
26 juli 2011, 21:24
Wat een vuile ploeg toch Genk, 2 rode kaarten op 2 matchen. Man man man..
:$

Haha seut... :D
Moete gij nie in u bedje kruipen om uwe TL kater er verder af te maffen? :p

BramDC
26 juli 2011, 21:30
ferm pijn aan m'n ogen die eerste helft

Booka Shade
26 juli 2011, 21:30
Haha seut... :D
Moete gij nie in u bedje kruipen om uwe TL kater er verder af te maffen? :p

Ik zit terug safe. Het lijkt weer alsof ik de wereld aankan!!!

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 21:33
Snap het toch niet, het is niet dat Partizan een topclub is he... Wat gaat dat geven in Belgrado met die gekke militaren/holligans? *depressed mode*

exo
26 juli 2011, 21:34
Genk moet nu schade beperken en liefst 0-0 spelen en mss zelfs nog een goaltje maken gelijk als tegen Standard.

BBQezel
26 juli 2011, 21:36
er hadden toch meer rode kaarten mogen vallen naar mijn mening , aan beide kanten wel te verstaan

Audiosleef
26 juli 2011, 21:38
Van een ploeg waar Rnic en Scepovic in de basis staan moeten ze toch wel kunnen winnen... Jammer dat Anele een idioot is.

Cin
26 juli 2011, 21:41
Anele idioot.

Exorikos
26 juli 2011, 21:42
Van een ploeg waar Rnic en Scepovic in de basis staan moeten ze toch wel kunnen winnen... Jammer dat Anele een idioot is.

Dat is niet de Scepovic van Club?

J.Brown
26 juli 2011, 21:44
dacht het wel?

kakmongool
26 juli 2011, 21:46
dacht het wel?

Nope Marko Scepovic vs Stefan Scepovic (Club)

_DKsissor_
26 juli 2011, 21:48
yes rood

Kashers
Die van Partizan is de broer van die van Brugge.

Energised
jeuj 10 tegen 10 ^^

_DKsissor_
zo ne tackle met een gele kaart op zak lol

chomo
26 juli 2011, 21:51
Leuke match precies daar :unsure:

Energised
godmiljaar..

Trebby
djuuuuuuuuuuuuu geen chance

oei nu komen ze goed weg o_O wat een kutploeg toch dat partizan.. jaar na jaar na jaar :s

_DKsissor_
26 juli 2011, 21:52
de bruyne :love:

lord pipo
26 juli 2011, 21:52
Bijna een kopie van zijn goal tegen Gent (?) :love:

sub-d!
26 juli 2011, 21:53
iemand een goeie stream? mijne hapert

BramDC
26 juli 2011, 21:53
voorzetschot, het handelsmerk van debruyne :d

Muismat
26 juli 2011, 21:54
wrm zit der eigenlijk zo weinig volk in dat stadion?

Ik snap die Belgische ploegen niet hé. Een heel seizoen zitten ze te "vechten voor een CL ticket" en als het dan zo ver is dan is er genen hond in het stadion of dan ist volgens van Damme voor Standard niet heel belangrijk.

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 21:58
Snap het ook niet al is het wel bouwverlof dus veel mensen op vakantie, maar mag geen excuus zijn natuurlijk.

Balsaus
26 juli 2011, 21:59
wrm zit der eigenlijk zo weinig volk in dat stadion?

Ik snap die Belgische ploegen niet hé. Een heel seizoen zitten ze te "vechten voor een CL ticket" en als het dan zo ver is dan is er genen hond in het stadion of dan ist volgens van Damme voor Standard niet heel belangrijk.

Hetgene wat ik ook ni snap , ploegen vinden blijkbaar de competitie belangrijker dan deelnemen aan CL.

pie-jie
26 juli 2011, 21:59
Sports-Livez (http://sports-livez.blogspot.com/) dit is beste stream imo

Trebby
26 juli 2011, 22:00
Snap het ook niet al is het wel bouwverlof dus veel mensen op vakantie, maar mag geen excuus zijn natuurlijk.

mag geen excuus zijn als speler om er niet voor te gaan. dat de publieke belangstelling niet denderend is kan ik best begrijpen. Partizan spreekt dan ook niemand aan. dat de spelers/trainers zeggen dat dit niet zo belangerijk is vind ik des te erger. gebrek aan motivatie en eer imo.. ze verdienen veel teveel voor wat ze maar doen, ze willen liever 6 matchen minder spelen per seizoen en toch hetzelfde loon krijgen

J.Brown
26 juli 2011, 22:02
tis ook een aarts moeilijke opdracht om CL te spelen, waar ze niets te zoeken hebben ook. Standard en Genk indien ze deze ronde overleven kunnen toch kleppers loten. Ik had gelezen dat Standard City kan loten? Gezellig.

Energised
26 juli 2011, 22:05
game over..

_DKsissor_
ongeloofelijk

Truman'
boeken toe :)

pie-jie
boem

Muismat
haha, ciaokes :(

lord pipo
26 juli 2011, 22:06
Genk en Europa, het gaat gewoon niet samen.

Swagger
26 juli 2011, 22:06
ai ai Genk

Balsaus
26 juli 2011, 22:07
Het beste voor belgisch voetbal is toch geen cl ticket te geven aan genk , die doen er toch nooit iets mee :c Alé als ge dit al niet kunnen winnen

Trebby
26 juli 2011, 22:08
weer geen ploeg in de CL :-)

PENALTY

als ze nu missen...

Exorikos
Als er nu een idioot die penalty mist...

Muismat
ole penalty

N`Kr1pt
in de geets van het spel wordt deze gemist

Energised
ola? nice

Clouds&Cereals
Penalty die ze gaan missen

pie-jie
penalty lol :p

Jo3Rii
26 juli 2011, 22:09
C'mon Boussoufa :p

Energised
en we zijn terug weg !

Swagger
nice, wereld van verschil

Muismat
WERELDGOAL VOSSEN

N`Kr1pt
ola!

exo
26 juli 2011, 22:10
JELLEUH JELLEUH JELLEUH JELLEUH JELLEEEUH

Sneptje
Hoplaaaa! here we go !!

pie-jie
goe binnengetrapt.

Trebby
goe bezig vanden borre :s

J.Brown
26 juli 2011, 22:11
kut,ben even gaan schijten en ik mis de gelijkmaker

lord pipo
26 juli 2011, 22:13
Nu moeten ze gaan voor minstens 2-1, want ik zie Genk in Belgrado het zeer moeilijk hebben.

sharpshot
26 juli 2011, 22:17
al beter bezig dan anderlecht zie :unsure:

allez toch op penals é

*stookstook*

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 22:18
Ik zie Genk afgeslacht worden daar ... Gooi Limbombe of Camus erin

Dr. Sheldon Cooper
26 juli 2011, 22:19
slim van Anele :sop:

lol @ comment bij de stream

Anon3207: waarom keept courtois nie??????

Swagger
26 juli 2011, 22:20
kut,ben even gaan schijten en ik mis de gelijkmaker

anders moede nog nekeer gaan kakken, da brengt precies geluk voor Genk

J.Brown
26 juli 2011, 22:21
dat moet geen deugd gedaan hebben

Dr. Sheldon Cooper
26 juli 2011, 22:21
hoe gaat Barda daarin ook :sop:

BuZz.LiGhTYeAr
26 juli 2011, 22:24
VDB teveel vlees gegeten in het verlof precies, hoe hitsig staat die nu :/

Energised
26 juli 2011, 22:25
man, als trainer zou ge toch beginne flippen na al die mislukte lange ballen richting kennedy?

Truman'
26 juli 2011, 22:26
VDB teveel vlees gegeten in het verlof precies, hoe hitsig staat die nu :/

zou die gilette kennen? of wilkinson?

Clouds&Cereals
26 juli 2011, 22:26
Nonkel jimmy komt

Balsaus
26 juli 2011, 22:28
dat moet geen deugd gedaan hebben

Ga nog eens schijten , tis nog maar 3 minuten

Exorikos
26 juli 2011, 22:31
Starvin Marvin doet het toch maar weer.:)

Truman'
Ga nog eens schijten , tis nog maar 3 minuten

ja en liefst vloeibaar, mss levert dan nog meer goalen op he :unsure:

Energised
ola ola ola wat een goal

_DKsissor_
ogunjimi!!!

pie-jie
26 juli 2011, 22:32
zalig :D :D :D

Trebby
2-1 nice :D

lord pipo
Nonkel jimmy komt

En hoe :applause:

Sneptje
jaaaaa!

Dr. Sheldon Cooper
mooie goal :)

pie-jie
26 juli 2011, 22:33
J.Brown zit met diarree zeker? :p

BuZz.LiGhTYeAr
kunt met Jimmy lachen zoveel ge wilt, hij maakt ze als het derom spant.

Swagger
jaja, volgens mij is den Brown nu het eigense moment aan't kakken -> goal van onzenJimmy!

Mooi van Racing Genk toch!

Gavin
26 juli 2011, 22:34
Jimmy nog efkes zijn wenkbrauwen highlighten door een blond kapsel.

Anthonyke blijft de grootste dwaas die ge u kunt inbeelden en gezien het verloop van de match een uitstekende uitslag voor Genk.

exo
Marvin 'unibrow' Ogunjimi doet het toch maar weer!

Drew
Hij is ne Browne aan't leggen :unsure:

J.Brown
eh ma zonder te zeveren he, kwas dus weer nr wc. Hopelijk lukt dat morgen ook

stormtrooper
26 juli 2011, 22:35
Wat een idioten bij voetbalbelgië. Staat nu al een artikel online dat Genk 1-1 gelijkspeelde.

TheRedDevils
game over..

boeken toe :)

haha, ciaokes :(

Genk en Europa, het gaat gewoon niet samen.

Het beste voor belgisch voetbal is toch geen cl ticket te geven aan genk , die doen er toch nooit iets mee :c Alé als ge dit al niet kunnen winnen

Alé boys, 2-1 :unsure:

Gelijkspel moeten ze kunnen forceren.

Squadra

90 min aub dan :D

BBQezel
slecht spelen en toch winnen is goed resultaat, nu hebben ze toch nog een kans daar

Energised
26 juli 2011, 22:36
goed, en nu es zien de rellen in genk sebiet :p

Kluivert76
26 juli 2011, 22:36
Fabuleus doelpunt van Ogunjimi. Perfecte aanname en het vervolg was net zo perfect. Héérlijk. 2-1 thuis is wel een linke stand, wegens het uitdoelpunt van Partizan, maar toch. Terugkomen van 0-1 naar 2-1 is gewoon goed.

Balsaus
26 juli 2011, 22:37

Kzei het toch dat ge weer moest gaan schijten bij de laatste 3 minuten:p. Blijft morgen maar heel de wedstrijd opt wc zitten!

BBQezel
26 juli 2011, 22:37
Kzei het toch dat ge weer moest gaan schijten bij de laatste 3 minuten:p. Blijft morgen maar heel de wedstrijd opt wc zitten!

iets in zen drank gooien? :unsure:

caoimhin
26 juli 2011, 22:39
Nog mooi rechtgezet, leuk!

Kiiilerke
ik ben gewoon voor elke ploeg bij dit soort dingen

lord pipo
Alé boys, 2-1 :unsure:

Gelijkspel moeten ze kunnen forceren.

Ze moeten wel nog een terugmatch spelen hé, Genk zal het daar zeer moeilijk krijgen.
Maar ik moet inderdaad toegeven dat ik het niet had verwacht dat Genk nog zou winnen, gezien het relatief zwakke niveau over de hele match gezien.

BuZz.LiGhTYeAr
26 juli 2011, 22:40

zet u een lavement

Hekje#
26 juli 2011, 22:41
Mooi zo, hopelijk halen ze het daar :)

J.Brown
26 juli 2011, 22:43
morgen met de laptop op wc zitten gewoon, voor tgemak

exo
26 juli 2011, 22:44
op 't gemak

Lamsednav
26 juli 2011, 22:45
http://static2.hln.be/static/photo/2011/3/10/1/20110726223805/media_xl_4299361.jpg

Is die foto bewerkt?

Weebl
26 juli 2011, 22:45
Marvin Ogunjimi, de man van 15 miljoen.

Kluivert76
26 juli 2011, 22:49
man, als trainer zou ge toch beginne flippen na al die mislukte lange ballen richting kennedy?

Uberhaupt dat er lange ballen worden gegeven, slaat nergens op. Voetballend moet het gebeuren, dus incluis middenveld. Lekker het balletje rond laten gaan. Lange ballen, wat heb ik daar een hekel aan.

Sportinggboy
26 juli 2011, 22:59
Mooi dat er nog een goal viel in blessuretijd, maar 2-1 is link om naar daar te gaan. Hopelijk houden ze stand in die hel ginder. Al zie ik ze wel zeker een goal pakken daar

NotoriousP
26 juli 2011, 23:03
Ben ik het nu of leek die lob van Ogunjimi echt wel te pakken? Keeper strekt zijn arm niet eens...

Dr. Sheldon Cooper
26 juli 2011, 23:07
http://static2.hln.be/static/photo/2011/3/10/1/20110726223805/media_xl_4299361.jpg

Is die foto bewerkt?

you wish

N`Kr1pt
26 juli 2011, 23:24
Ben ik het nu of leek die lob van Ogunjimi echt wel te pakken? Keeper strekt zijn arm niet eens...

snelheid van uitvoering was wel dik ok.
hij pakt em in 1 tijd aan en praktisch in dezelfde beweging stift ie em.
bal was al over de keeper voor ie goed en wel besefte wat ogunjimi van plan was

Milfhunter
26 juli 2011, 23:35
Net terug, lekker gevuld stadion. Knappe goal van marvin, en die krul van debruyne verdiende ook beter.

Impressie :)

http://db.tt/yyniBUz

Wijsheid
26 juli 2011, 23:37
ook net terug. Je kan zeggen wat je wil, maar we hebben genoeg aan een gelijkspel. Het geloof in eigen kunnen en de maturiteit is voldoende aanwezig om het af te maken.

Svartálfar
26 juli 2011, 23:42
Marvin Ogunjimi, de man van 15 miljoen.

http://i43.photobucket.com/albums/e392/b3h3moth/sigs/jimmy.jpg

Blanco
26 juli 2011, 23:48
skuun goal van Marvin, kvond Genk ook beter. Tweede helft wel veel lange ballen waarmee niks aan te vangen was.

FrownedUpon
27 juli 2011, 00:00
Net terug, lekker gevuld stadion. Knappe goal van marvin, en die krul van debruyne verdiende ook beter.

Impressie :)

Dropbox - Photo jul. 26, 23 32 52.jpg - Simplify your life (http://db.tt/yyniBUz)

:rofl:

Morrissey
27 juli 2011, 00:03
Goed voor het Belgische voetbal ofcourse. Elk punt telt.

@Frownedupon: Stadion zit toch goed vol? ik neem aan dat die staanplaatsen niet mogen worden gebruikt van de Uefa (dat daar stoeltjes moeten komen), maar voor de rest toch wel zéér aardig gevuld voor slechts een voorronde van de CL.

Pattex
27 juli 2011, 00:10
Staanplaatsen mogen inderdaad niet gebruikt worden. Ook zijn de lege vakken achter de andere goal buffervakken tussen thuis- en uitsupporters volgens mij.

Morrissey
27 juli 2011, 00:13
Waarom niet gewoon zoals op Anderlecht, daar worden van die zitjes geplaatst voor 1 match? Da's dikken bucht, maar zo zit het wel vol :)

Pattex
27 juli 2011, 00:26
Indien genk de poules van de CL/Europa League haalt zal men deze denk ik ook wel plaatsen. Dit hebben ze in 2002 ook gedaan als ik me niet vergis.

Wijsheid
27 juli 2011, 00:27
Klopt.

BuZz.LiGhTYeAr
27 juli 2011, 00:59
waarom hebben ze da nu nie gedaan dan, das toch op ne dag gebeurd met 4 man

Pattex
27 juli 2011, 01:08
Waarom deze moeite doen als het stadion toch niet uitverkocht geraakt?

Essit
27 juli 2011, 01:31
Prutsers... Op verplaatsing gaan ze afzien.

ChainsawVHS
27 juli 2011, 03:08
Indien genk de poules van de CL/Europa League haalt zal men deze denk ik ook wel plaatsen. Dit hebben ze in 2002 ook gedaan als ik me niet vergis.

Zelfs is voor een bekermatchke tegen virton.

BleKKie
27 juli 2011, 07:29
Nice, Cowboy Jimmy doet het toch maar weer :cool:
Goed voor de coëfficiënt ook :p

GaMe®
27 juli 2011, 07:33
waarom hebben ze da nu nie gedaan dan, das toch op ne dag gebeurd met 4 man

Omdat de zitplaatsen niet uitverkocht waren en er dus voldoende plaatsen waren. :p

Die zitjes staan trouwens klaar onder de tribune.

Booka Shade
27 juli 2011, 08:22
Nice, Cowboy Jimmy doet het toch maar weer :cool:
Goed voor de coëfficiënt ook :p

Niet dat jullie daar van gaan profiteren :')

Brick Top
27 juli 2011, 09:27
Congrats Genk!

Sportinggboy
27 juli 2011, 10:37
Prutsers... Op verplaatsing gaan ze afzien.

Daar vrees ik ook voor, Genk op verplaatsing kon me vorig jaar zelden bekoren ( op RSCA en Brugge zelfs volledig van de mat gespeeld ) Als ze door willen gaan denk ik dat ze zeker 2 goals gaan nodig hebben. Ik zie Partizan daar zeker 2 goals maken

starspike
27 juli 2011, 10:45
Daar vrees ik ook voor, Genk op verplaatsing kon me vorig jaar zelden bekoren ( op RSCA en Brugge zelfs volledig van de mat gespeeld ) Als ze door willen gaan denk ik dat ze zeker 2 goals gaan nodig hebben. Ik zie Partizan daar zeker 2 goals maken

We hebben vorig jaar drie offdays gehad: uit in Brugge, Kortrijk en RSCA. Waarvan dan ook nog eens enkel voor de PO's. Voor het overige speelden we absoluut niet op een lager niveau dan het gemiddelde niveau van de andere PO I ploegen.
Keep our cool en we kunnen het daar halen. Maar zoals Anele al toonde is dat geen vanzelfsprekendheid. Zwaar gaat het sowieso zijn, maar dat zou het zijn voor elke Belgische ploeg.

Truman'
27 juli 2011, 10:46
Ik neem aan dat Genk die man ook een interne boete geeft.

Anoniem04
27 juli 2011, 10:48
Voelt zo onwennig om in deze thread te checken voor een Belgische ploeg. :unsure:

Scr1fle
27 juli 2011, 10:50
Idd wacht maar tot er weer Real vs Barca discussies zijn :cool:

:unsure:

Vedeco
27 juli 2011, 11:24
Zowel Genk als Standard in de groepsfases om de superioriteit van ons PO systeem aan te tonen :p