PDA

Volledige versie bekijken : [LOL] Strategieën en builds

o0O0o
4 juli 2011, 19:50
Aangezien het in de gewone thread wat onoverzichtelijk wordt, zet je mss hier vragen ivm bepaalde strategieën voor fb of speciale builds per champs.

Sites die je voor je builds eens kan bekijken:

League of Legends Strategy Build Guides :: Browse popular LoL strategy builds created by other fans! (http://www.mobafire.com/league-of-legends/browse)

Guides - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community (http://www.solomid.net/guides.php)

Kepa
7 juli 2011, 16:01
mooi voor de nieuwelingen, thanks!

FrownedUpon
7 juli 2011, 16:07
Hier nog een link naar guides:
Champion Guides :: Leaguecraft (http://leaguecraft.com/strategies/guides)

pinoken
7 juli 2011, 19:19
Solomid is beter dan Leaguecraft.

Solomid mogen alleen bepaalde (goeie) spelers posten. Op leaguecraft kan iedereen zijn bullshit posten.

The Monopoly Guy
7 juli 2011, 21:24
Guides zijn voor noobs
Die willen gewoon stompen en de builds van leaguecraft zijn perfect daarvoor
Counteren is echt niet nodig als je lvl 20 bent ofzo

o0O0o
8 juli 2011, 16:16
Guides zijn voor noobs
Die willen gewoon stompen en de builds van leaguecraft zijn perfect daarvoor
Counteren is echt niet nodig als je lvl 20 bent ofzo

Stfu, iedereen gebruikte builds toen hij of zij de game juist speelde.

Mss dat sommigen hier helderziend zijn en alle items al kennen en direct hun eigen build hebben, maar jammer genoeg zijn wij maar normale mensen...

Tis ni omda gij 'pro' zijt dat ied dit is lol...

Open Mind
8 juli 2011, 23:10
zijn er eigelijk algemene runes voor elke rol: AP, AD, tank, jungler en support?
want tis nogal omslachtig om alle champion guides af te gaan

Jaegger159753
8 juli 2011, 23:23
zijn er eigelijk algemene runes voor elke rol: AP, AD, tank, jungler en support?
want tis nogal omslachtig om alle champion guides af te gaan
AP: flat AP, ap/lvl en magic pen quints

AD: AD, Mana regen, CDR/AD/ARMOR PEN (met mf pak ik wel full AD)

Tank: Armor & Magic res

Support: armor, magicres, mana regen (met soraka doe ik echter full AP)

Jungler: armor, attack speed en armor pen

The Monopoly Guy
8 juli 2011, 23:45
Stfu, iedereen gebruikte builds toen hij of zij de game juist speelde.

Mss dat sommigen hier helderziend zijn en alle items al kennen en direct hun eigen build hebben, maar jammer genoeg zijn wij maar normale mensen...

Tis ni omda gij 'pro' zijt dat ied dit is lol...

gast wa is u probleem nu
ik zei exact wat gij zei

Curtis_ssk
11 juli 2011, 09:12
gast wa is u probleem nu
ik zei exact wat gij zei

True that :d

Alex40014
11 juli 2011, 10:23
Zo'n guide op leaguecraft die 122 op 130 likes heeft en community approved is, daar kan je toch niet van zeggen dat het een slechte build is. Ook vele mensen met een hoge ELO-rating lezen ze en geven ze een beoordeling.

Misterblort
11 juli 2011, 15:18
idd gewoon een beke logisch naar de ratings van die guides kijken en ge weet of die goed is of niet

pinoken
11 juli 2011, 15:49
Zeg, hoe build je Ww tegenwoordig? In het begin d8 ik dat em AD was, toen Madred's met tankbuild maar nu zie 'k precies veel AP Ww.

Wat is momenteel het beste?

Kennethdw
11 juli 2011, 15:55
Zeg, hoe build je Ww tegenwoordig? In het begin d8 ik dat em AD was, toen Madred's met tankbuild maar nu zie 'k precies veel AP Ww.

Hangt ervanaf wat ge ga doen, lanen met ww kunde beter me beetje ap beginnen. En ook of uw team nen tanky char nodig eeft fnie, als ge als ww den enigste tanky zijt kunde beter vollen back tanky items en ap items halen zoda ze u nie neer krijge indd. Me jungle ww, kunde voor ad in combinatie met wat tanky zorgen.

Tkomt er eig op neer da ge zowiezo tanky moe gaan me ww xD. Maar ap is enkel en alleen voor te tanken en irrietant te zen.

Conradus
11 juli 2011, 16:12
Iemand goede tips voor gangplank?

The Monopoly Guy
11 juli 2011, 16:33

check mn profile, laatste 2 WW games
pretty basic stuff & kijken naar het andere team

Jaegger159753
11 juli 2011, 17:05

Wat is momenteel het beste?Offtankish maar er zijn een paar verschillen tussen lanewick & jungle ww.

In jungle gaat ge eerder wriggles lantern => merc threads => spirit visage => madreds bloodrazor en dan tanky items

In lanewick gaat ge eerder met dorans ring beginnen en dan sorcerer shoes => madreds/tanky items