PDA

Volledige versie bekijken : Gsm/Pda/Gps Samsun Galaxy Spica (2.1) + iphone 2g (defecte digitizer)

Smitch
26 juni 2011, 18:14
1.
Ik heb hier nog nen Galaxy spica liggen die voor een 'prikje' weg mag omdat ik echt TE tam ben om hem verder up te daten :),

ik heb er onlangs android 2.1 opgezet via de niet officiële weg maar heb me nog niet beziggehouden met de updates er op te zetten zodat er nog een aantal kleine bugs inzitten. hoewel hij volledig werkt! Hij ziet er nog zo goed als nieuw uit omdat ik toch wel respect heb voor men materiaal :)

Deze mag dus weg voor
Min: 90€ exclu
Meeneem 110€ exclu

(op te halen te morkhoven of kan tegen meerprijsje verstuurd worden via de post)

2. Ik heb hier ook nog nen Iphone 2G liggen (in zeer goede staat buiten het simkaart houdertje omdat de vorige eigenaar niet wist hoe hij dit er moest uitkrijgen :p) met een defecte digitizer, lange tijd geleden zelf gekocht om het scherm te vervangen maar is er nooit van gekomen!
voor de rest start hij perfect op
Minprijs: 50€ Exclu
Meeneem: 80€ Exclu

GoGo :)

Vragen? Stel maar!

Smitch
27 juni 2011, 19:08
kick 1

Wolfgangg
27 juni 2011, 19:14
Ruil voor Sony ericsson Aspen ?

Bartel
27 juni 2011, 21:03
Hoeveel GB is de Iphone? :)

Smitch
29 juni 2011, 18:32
sorry topic uit het oog verloren!

geen ruil, of het moest met een console zijn (wii, ps3 of xbox360)

het is nen 8gb den aajfoon :)

Smitch
1 juli 2011, 16:31
kickick

P4man
2 juli 2011, 11:32
Dienen galaxy, zit daar een sd kaartje bij? Hoe groot? Hoe lang gaat de batterij nog mee?

Smitch
2 juli 2011, 12:33
tgoh...da moetk toch eens nakijken of er nog een kaartje inzit, but if so is het denkik een 2gb kaartje.

De batterij is nog in goede staat! ik geloof dat deze een drietal dagen meegaat bij gewoon gebruike

P4man
2 juli 2011, 13:52
~3 dagen is wat een nieuwe normaal gezien doet, maar als ik wat google schijnt dit bij heel veel mensen na een tijdje plotseling maar een paar uur te worden met die telefoon.

Enfin, ik heb interesse, maar ik wacht nog even af of mijn bod op een andere telefoon wordt aanvaard. Indien niet, dan bied ik 90 euro op de jouwe (maar nu nog niet dus), tot zo lang, free up :)

Smitch
2 juli 2011, 15:16
owla...van die paar uur hebbek toch nog noet voorgehad ze!! kheb em
nu wel al een maand of twee niet meer gebruikt maar dat heeft hij nooit gehad.

bennebiest
2 juli 2011, 16:13
~3 dagen is wat een nieuwe normaal gezien doet, maar als ik wat google schijnt dit bij heel veel mensen na een tijdje plotseling maar een paar uur te worden met die telefoon.

Ik heb de Samsung Galaxy Spica meer dan een jaar gehad (vriendin gebruikt hem nu), en de battery is één van de sterke punten van de Spica imho (heeft een 1500mAh battery).

Intensief gebruik (met alles enabled; Wifi, 3G/Data/mail sync, GPS, bt ..) aan: 1,5 a 2 dagen.
Normaal gebruik (ttz vriendin; wifi en bt enabled. Maar GEEN 3G/Data ook geen fancy widgets): 4 dagen

Dit ter info.

P4man
2 juli 2011, 19:09
ja, ik weet dat ie normaal gezien lang meegaat, maar ik lees opvallend veel berichten waar dit plots terug viel tot slechts enkele uren. De meeste hebben hem dan ge-RMA'd, sommige melden dat een paar weken na een RMA het opnieuw mis ging, maar ik weet niet of dit een software probleem is/was of dat de batterij courant de geest geeft.

BTW, hoe goed werkt de touchscreen?

Smitch
3 juli 2011, 12:15
nja hoe goed werkt het touchscreen...het is een capacitief scherm en werkt zoals het moet veronderstel ik? je moet het uiteraard niet gaan vergelijken met een gsm van ~400-500€ hé :)

Smitch
5 juli 2011, 22:33
Kick 3

Prijsverlaging ;
Galaxy meeneem 90€
Iphone meeneem 50€

Vwalasi
8 juli 2011, 22:33
65 euro voor de Galaxy.

Foto's? Garantie? Hoe oud is het toestel?