PDA

Volledige versie bekijken : Gsm/Pda/Gps Nokia 5230 prijsupdate

chosen_1
21 juni 2011, 15:57
Ik verkoop een Nokia 5230 , deze is een paar maanden geleden aangekocht geweest in de carrefour door mijn vader. Mits hij nu een ander toestel heeft zet ik dit toestel te koop. Het toestel was wat ingewikkeld voor hem.

Het bevat geen gebruikssporen zowel voor of het scherm of achteraan (zelfs geen miniem krasje)

foto's : ImageShack Album - 4 images (http://imageshack.us/g/846/21062011006.jpg/)

De verpakking ligt hier helaas niet meer omdat deze direct word weggesmeten (anders ligt dat hier toch maar in de weg)

Het toestel komt met lader , splectrum stylus, batterij ,hoofdtelefoon & originele micro sd kaart met vooraf geinstalleerde kaarten voor de gps.

Het is een vaste prijs 75 euro (reageer niet op afbiedingen)
en kan afgehaald worden (ook getest) in Limburg, vlakbij Hasselt.

Kan ook verstuurd worden mits vooruitbetaling en deze kosten neem ik voor mijn rekening (taxipost secur : aangetekend met verzekerde zending)

EscWash0r
21 juni 2011, 16:27
Even een bijsluitertje: ik heb het toestel ook, en het is echt een handig ding met veel features. Een ovi store waar je apps kan downloaden, gratis GPS, redelijk goede touchscreen, ...
Enige min voor mij is geen wifi, maar met een goed abonnement kan je ook gemakkelijk op internet.

Succes met de verkoop ;)

chosen_1
22 juni 2011, 17:48
up 1/3

chosen_1
24 juni 2011, 16:46
up 2/3

chosen_1
24 juni 2011, 22:23
mag dicht , is verkocht in mijn vriendengroep