PDA

Volledige versie bekijken : Software Kaspersky 2011

Dragonix
12 juni 2011, 13:18
Beste 9'livers

Zonet heb ik Kaspersky 2011 geïnstalleerd en geactiveerd enzo.
Alle beveiligingen staan op, maar als dit het geval is kan ik niet meer surfen, ik kan wel een browser openen, maar er komt niets (gewoon een wit venster). Als ik volgende beveiligingen afzet (dus enkel de deze) dan werkt het wel:
- Mail Anti-Virus
- Web Anti-Virus
- IM Anti-Virus
- Anti-Phishing

Kan iemand me vertellen waar dit aan kan liggen?

Groetjes

Drago

NeverwinterX
12 juni 2011, 15:46
Is het echt op alle websites en op alle browsers? Welke browser gebruik je precies? Heb je nog internet: wat is het resultaat als je google pingt? (start knop - uitvoeren - cmd (of typ in het zoekvak cmd) - ping 74.125.79.99)

Mogelijk gebruikt kaspersky een plugin/addon voor je browser die niet meer compatibel is. Dan moet je die afzetten of updaten.

Vroeger kon anti-banner ook problemen veroorzaken. Kan je ook eens proberen af te zetten of de nodige websites whitelisten.

Zit er een firewall bij? Dan moet je zorgen dat die correct ingesteld is en je browser de nodige toegang geven.

Exit
12 juni 2011, 16:27
kaskersky security (niet enkel de av dus)

firewall settings bekijken ...
niet enkel browser moet door, ook een paar andere items om internet toegang/pagina's op te halen

Dragonix
13 juni 2011, 12:40
Kaspersky Anti Virus 2011
Firefox (de nieuwste versie)

Ik kan enkel de browser opstarten en wanneer ik naar een bepaalde website wil surfen, gaat hij er wel naartoe maar hij toont gewoonweg niets

Dragonix
13 juni 2011, 12:41
Is het echt op alle websites en op alle browsers? Welke browser gebruik je precies? Heb je nog internet: wat is het resultaat als je google pingt? (start knop - uitvoeren - cmd (of typ in het zoekvak cmd) - ping 74.125.79.99)

Mogelijk gebruikt kaspersky een plugin/addon voor je browser die niet meer compatibel is. Dan moet je die afzetten of updaten.

Vroeger kon anti-banner ook problemen veroorzaken. Kan je ook eens proberen af te zetten of de nodige websites whitelisten.

Zit er een firewall bij? Dan moet je zorgen dat die correct ingesteld is en je browser de nodige toegang geven.

de ping naar die IP adres lukt