PDA

Volledige versie bekijken : Software Hotmail account syncen met Iphone en Ipad

daydreamke
8 juni 2011, 21:11
Hoi,

ik heb sinds kort een ipad waarbij ik mijn hotmail account heb ingesteld. Dit had ik ook al eens gedaan met mijn iphone toen ik hem gekocht heb (jaartje geleden of zo).

Nu werkt dit allemaal goed echter, wanneer ik mails lees op de ipad/iphone wil ik hebben dat dat ze op de pc ook als gelezen staan en omgekeerd.
Nu is dit op de ipad/iphone al gelukt, maar op de pc niet! Ik heb op de ipad/iphone de mail als een exchange domein ingesteld.
Echter hoe doe ik dit op de pc? Ik gebruik windows live mail ...
Ik zou ook willen als ik bvb op de pc een mail verwijder deze ook van de server verwijdert wordt en ik ze dan op de iphone/ipad niet nog eens ontvang ...

Alvast heel erg bedankt! Peter

Fraggie
12 juni 2011, 10:28
Het is een schot in het duister daar ik het programma niet gebruik, maar helpt dit?

To automatically purge deleted messages from your IMAP e‑mail account, click the Tools menu, and then click Options. Click the Advanced tab, click Maintenance, and then click Purge Deleted Items when leaving IMAP folders.
Delete messages in Windows Mail (http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Delete-messages-in-Windows-Mail)