PDA

Volledige versie bekijken : Open Office 2010

RobinL
5 juni 2011, 12:35
Hallo,

Ik heb onlangs Open Office 2010 gaan kopen in media markt, nu heb ik dit geïnstalleerd maar een paar weken later heb ik mijn computer terug naar fabrieksinstellingen laten zetten. Dus Open Office is er weer van, nu is de vraag, als ik dit herinstalleer gaat er dan 1 van de 3 'thuiscomputers' waarop je dit eigenlijk mag activeren weg? Zo ja, dan zouden er 2 van de 3 weg zijn voor deze zelfde computer, wat ik natuurlijk niet wil. Is er enige manier om dit te voorkomen?

Met vriendelijke groet,

Robin.

Silmarunya
5 juni 2011, 12:37
Open Office is een gratis product dat niet wordt verkocht, je bedoelt uiteraard Microsoft Office 2010.

En om op je vraag terug te komen: neen, voor zover ik weet kan je de CD op oneindig veel PC's installeren in de loop der jaren, maar slechts op 3 tegelijk. Dus neen, je bent geen installatie 'kwijt'.

coldvinc
5 juni 2011, 12:39
en als het dan toch zo is, gewoon bellen naar MS :)

RobinL
5 juni 2011, 12:53
Open Office is een gratis product dat niet wordt verkocht, je bedoelt uiteraard Microsoft Office 2010.

En om op je vraag terug te komen: neen, voor zover ik weet kan je de CD op oneindig veel PC's installeren in de loop der jaren, maar slechts op 3 tegelijk. Dus neen, je bent geen installatie 'kwijt'.

Ah sorry, inderdaad Microsoft Office :)
Bedankt voor de informatie! :bow:

Blad3z
6 juni 2011, 11:35

Klopt niet!
Eens een Office 2010 geactiveerd, kan je die niet zomaar nog eens activeren op een andere pc.
Als je PC bv geformatteerd is na een paar weken, en je wenst te herinstalleren, moet je telefonische activatie doen ipv via internet. En vriendelijk aan het madamke vragen :-)

mathieu
6 juni 2011, 12:40
Klopt niet!
Eens een Office 2010 geactiveerd, kan je die niet zomaar nog eens activeren op een andere pc.
Als je PC bv geformatteerd is na een paar weken, en je wenst te herinstalleren, moet je telefonische activatie doen ipv via internet. En vriendelijk aan het madamke vragen :-)

Heb altijd gewoon activatie via internet gedaan op mijn pc na format en nooit problemen gehad (is wel office '07).

Fraggie
6 juni 2011, 14:49
Zolang er niets aan het systeem veranderd is kan je deze blijven installeren.

Stimpy
6 juni 2011, 17:32
pff bellen om uw software te laten activeren:-/
wat als ge dat nu savonds om 11 u nog doet ofzo?
Online zou veel makkelijker zijn.

Stancke
6 juni 2011, 18:00
Da's een geautomatiseerde telefoon hé Stimpy:p

Benjamin
6 juni 2011, 20:02
Die ze enkel gebruiken om extra geld uit je zakken te kloppen?

Blad3z
10 juni 2011, 16:27
Die ze enkel gebruiken om extra geld uit je zakken te kloppen?

Het is een 0800 nummer, Benjamin.

stoffelkestof
16 januari 2013, 18:52
Hallo,
Ik heb een (wss) stomme vraag ivm met deze materie nl office 2010
Mijn dochter heeft dat (verleden jaar gekochte progr.) op haar laptop en nu is die laptop kapot (jammer maar helaas),maar nu op de nieuwe zit enkel een proefversie..dus..opnieuw 107 euro voor opnieuw dat programma?zo worden ze snel rijk bij microsoft..telkens een nieuwe computer,een nieuw programma kopen dus?Ik heb dat programma toch gekocht,dus is het van mij?Of redeneer ik verkeerd en is het van de kapotte laptop ondertussen?

Een teleurgestelde ouder...
:-p

Silmarunya
16 januari 2013, 19:04
Hallo,
Ik heb een (wss) stomme vraag ivm met deze materie nl office 2010
Mijn dochter heeft dat (verleden jaar gekochte progr.) op haar laptop en nu is die laptop kapot (jammer maar helaas),maar nu op de nieuwe zit enkel een proefversie..dus..opnieuw 107 euro voor opnieuw dat programma?zo worden ze snel rijk bij microsoft..telkens een nieuwe computer,een nieuw programma kopen dus?Ik heb dat programma toch gekocht,dus is het van mij?Of redeneer ik verkeerd en is het van de kapotte laptop ondertussen?

Een teleurgestelde ouder...
:-p

Heb je Office apart gekocht (en heb je dus CD'tjes?)

Indien ja, dan kan je het opnieuw installeren op de nieuwe laptop.

Stond het voorgeïnstalleerd op de oude laptop? Dan is het een versie die gebonden is aan die PC en niet kan worden overgedragen.