PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread 2011-2012: Buitenland (geen roddels!)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16

Rivfader
31 januari 2012, 19:33
Thiago Motta prolly naar PSG.

OFFICIAL: Paris Saint-Germain have completed the signing of midfielder Thiago Motta from Inter.

The player's presentation will be tomorrow alongside sporting director Leonardo. He will be wearing the No. 28 for the Ligue 1 leaders.

Dinsdagland
31 januari 2012, 19:34
Ja die zit al in Parijs. We zouden er 10miljoen voor vangen. Raar dat het nog nergens officieel is verschenen, want de Italiaanse transferperiode is een half uur geleden afgelopen.

Edit: idd toch al een paar bronnen die het 'officieel' melden.

NemesisBE
31 januari 2012, 19:39
Ik heb het vanmiddag om half 4 al op Motta van Inter naar PSG (http://www.gva.be/nieuws/sport/voetbal-buitenland/guid/9e5740ee-bc65-46f6-bcf8-4e60ec823ff9.aspx) gezet :D beetje voorbarig geweest dan precies :p

St0wned
31 januari 2012, 19:41
Ik heb het vanmiddag om half 4 al op Lange files rond Antwerpen door twee ongevallen op de Ring - Gva.be (http://www.gva.be) gezet :D beetje voorbarig geweest dan precies :p

ja gij zet toch altijd zo'n nuttige extra info in uw posts eh :D

Rivfader
31 januari 2012, 20:13
OFFICIAL: Arsenal have signed Thomas Eisfeld from Borussia Dortmund.

Jepjep
31 januari 2012, 20:17
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157936

El hamdaoui blijft dan toch bij ajax :rofl::rofl::rofl:

stormtrooper
31 januari 2012, 20:18
Wa ne soap :lol:

Wilcao
31 januari 2012, 20:21
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157936

El hamdaoui blijft dan toch bij ajax :rofl::rofl::rofl:

Het zal toch niet waar zijn he :doh:. Dat is nog erger dan het bestuur. De laatste jaren is Ajax precies Thuis en Familie bij elkaar!

scel
31 januari 2012, 20:40
Mag hij nog lekker een paar maandjes bij Jong Ajax op de bank zitten :niceone:

Vedeco
31 januari 2012, 20:58
Bij Gladbach zal er niet al te veel meer gebeuren. Zeker geen drama maar dan moeten de aangekochte talenten wel eens hun kans krijgen zodanig dat we deze zomer tijdig kunnen reageren.

Wilcao
31 januari 2012, 20:59
Mag hij nog lekker een paar maandjes bij Jong Ajax op de bank zitten :niceone:

Maar wel cashen en daarom was ik hem liever kwijt

Romelus
31 januari 2012, 20:59
Inzaghi: "Resto al Milan" - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=P3Tm4LRGdng)

:)

Didierke10
31 januari 2012, 22:06
Het zal toch niet waar zijn he :doh:. Dat is nog erger dan het bestuur. De laatste jaren is Ajax precies Thuis en Familie bij elkaar!

:lol:
Sorry, maar heb echt medelijden met jullie dat jullie weer met diene tamme kl**t opgescheept zitten.

Hekje#
31 januari 2012, 23:08
Pav naar locomotief moskou voor 11 mil

Rivfader
31 januari 2012, 23:17
Het ziet er nar uit dat Liverpool niemand gaat kopen.

TheRedDevils
31 januari 2012, 23:29
Bobby Zamora has signed for QPR for £4.5million
Koopje!

Jepjep
31 januari 2012, 23:31
Wrm zet die een stap achteruit :s

TheRedDevils
31 januari 2012, 23:32
Geld is alles , zou 90K per week verdienen.
Schandalig.

Zafùn
31 januari 2012, 23:44
Pff, wat een saaie transferperiode. Komt het door de economische malaise of zou het een voorbode zijn van de Financial Fair Play die in voege gaat gaan?

Rivfader
31 januari 2012, 23:49
Official: Louis Saha has completed his surprise move to Tottenham from Everton.

Rivfader
1 februari 2012, 00:01
TRANSFERWINDOW CLOSED

Zafùn
1 februari 2012, 01:14
LOL@Spurs

Ryan Nelsen en Saha:

The signings Harry Redknapp is making tonight smack of a man who's going to prison and is trying to make life hard for his successor.

Jonas89
1 februari 2012, 09:03
Blijft raar, De Bruyne blijft de hoogste transfer van januari 2012 :p
---------
Kevin De Bruyne Genk-Chelsea £6.7m

Nikica Jelavic Rangers-Everton £5.5m

Djibril Cisse Lazio-QPR £4m

Bobby Zamora Fulham-QPR £4m

Liam Ridgewell Birmingham-West Brom £2.5m
----------
----------
Denk dat ze bij Everton content zijn dat ze van Saha af zijn :crazy:

Alcoholic Punk
1 februari 2012, 09:39
Pff en ons bod van 5M weigeren ze bij Rangers.

Nuja wel blij met maynard en morrison, vaz te tikkeltje minder.

exo
1 februari 2012, 10:02
Jullie bod op? Jelavic? De speler moet nog willen ook he..!

Zafùn
1 februari 2012, 10:57
Hopelijk scoort Everton nu wat vlotter.

Alcoholic Punk
1 februari 2012, 11:34
Jullie bod op? Jelavic? De speler moet nog willen ook he..!

Speler mocht niet praten met ons van de club, ze vonden ons bod te laag.
Jelavic zelf stond niet weigerachtig tov ons.

Dat we niet opkunnen tegen Everton tot daar. Maar wel onnozel om een bod van 5M + mogelijke extra's (tot 7M) te weigeren en dan de speler te laten gaan voor 5.5.

Hekje#
1 februari 2012, 11:50
Ma harry toch :D

John1307
1 februari 2012, 12:45
:lol:
Sorry, maar heb echt medelijden met jullie dat jullie weer met diene tamme kl**t opgescheept zitten.

Misschien herpakt hij zich nog? Je weet maar nooit in het voetbal. Was echt een zalige speler bij AZ.

Alcoholic Punk
1 februari 2012, 12:49
Ma harry toch :D

Wil gewoon zijn opvolger kloten voor geval hij den bak invliegt :p

Wilcao
1 februari 2012, 13:25
Misschien herpakt hij zich nog? Je weet maar nooit in het voetbal. Was echt een zalige speler bij AZ.

Voor ons hoeft het niet meer. Weg ermee!! Kansen genoeg gehad. Hij is gewoon de beste spits die we hebben, maar ik wil hem niet meer in een Ajax-shirt zien.

exCite
1 februari 2012, 13:50
Liverpool FC confirm Joao Carlos Teixeira signing - Liverpool FC News - Liverpool FC - Liverpool Echo (http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2012/02/01/liverpool-fc-confirm-joao-carlos-teixeira-signing-100252-30244048/)

mtm
1 februari 2012, 13:59
Blijft raar, De Bruyne blijft de hoogste transfer van januari 2012 :p

Die lijst klopt niet want Papiss Cissé kostte Newcastle al rond 9 miljoen pond.

scel
1 februari 2012, 16:44

Maar hij zal sowieso nooit meer voor Ajax 1 spelen door alle problemen.

Weebl
9 februari 2012, 10:07
Alweer een Belgisch talent naar United!

Voetbal International - Manchester United gaat de fout in met PSV-jongeling (http://www.vi.nl/Nieuws-item/215684/Manchester-United-gaat-de-fout-in-met-PSVjongeling.htm)

The Black Mamba
9 februari 2012, 10:50
Dat is al langer geweten. Hij mag voorlopig enkel trainen en oefenwedstrijden spelen door de fout die Man U gemaakt heeft met de documenten. Jammer voor hem.

mtm
9 februari 2012, 11:04
Dat is toch die zoon van Marcos Pereira?

dacuba
9 februari 2012, 11:16
Dat is toch die zoon van Marcos Pereira?

Yep, staat ook in 't artikel he. :p

mtm
9 februari 2012, 11:30
Yep, staat ook in 't artikel he. :p

Haha, ok... :unsure: Had enkel de eerste alinea gelezen.

mtm
13 februari 2012, 19:49
http://www.francefootball.fr/#!/news/2012/02/13/192150_hazard-a-choisi-tottenham.html

Ik geloof het niet echt, maar het moest maar eens waar zijn... :lol:

Dan zou dat wel betekenen dat Bale verkast volgende zomer.

TazzDeMazz
13 februari 2012, 20:37
France Football : toute l'actualité du football (http://www.francefootball.fr/#!/news/2012/02/13/192150_hazard-a-choisi-tottenham.html)

Is toch mogelijk niet? Zijn toch wel al wat sites die het gerucht oppakken.

Rubmifer
13 februari 2012, 20:39
Ergens zou het wel een goede keuze zijn. Geen echte wereldtopper, maar wel een sterk team waar hij meteen een basis plek zou kunnen krijgen en zich dan verder in de kijker spelen.

Wel benieuwd voor hoeveel hij zou vertrekken, tzal toch ook voor +25 mil zijn denk ik.

|nfected
13 februari 2012, 20:46
En bale dan wss naar real :)

Pseudo
13 februari 2012, 20:48
waarsschien?

Jepjep
13 februari 2012, 23:30
France Football : toute l'actualité du football (http://www.francefootball.fr/#!/news/2012/02/13/192150_hazard-a-choisi-tottenham.html)

Hazard was daarnet te gast bij studio1 en daar liet hij ook blijken dat het wss tottenham ging zijn. Zou ik jammer vinden, ik had gehoopt op chelsea.

Svartálfar
13 februari 2012, 23:33
Hazard bij Spurs zou wel nice zijn. Heb daar nu al een lichte voorkeur voor en als Hazard daar dan nog bij komt :love:

waffel
13 februari 2012, 23:38
Citytrip naar Londen alst zover is!

mtm
14 februari 2012, 00:13
Is toch mogelijk niet? Zijn toch wel al wat sites die het gerucht oppakken.

Tja, ik vind het toch wat raar.

Van al die ploegen waaruit hij kan kiezen, zou hij dan degene pakken die het minst consistent is qua prestaties. Dat is geen gebrek aan respect voor Spurs, want die club heeft de laatste jaren al een pak progressie gemaakt. Maar 3 seizoenen geleden eindigden die nog 8ste, buiten de Europese plaatsen zelfs. Het is nog lang geen topclub zoals Arsenal of United (in Engeland dan, omwille van zijn voorkeur voor de PL) die al jaren aan een stuk in die CL geraken. Bovendien hebt ge bij Spurs ook niet echt het aantal topspelers dat een andere club kan bieden, ik tel enkel King (als hij fit is), van der Vaart, Modric en Bale. De rest zweeft toch nog een stuk van dat niveau af. Nu ja, ge kunt argumenteren dat Arsenal ook maar plattekes is qua topspelers op dit ogenblik, maar Cesc en Nasri zijn nog maar net vertrokken. Maar ge hebt daar wel de infrastructuur mee én vooral: de ideale manager voor een speler als Hazard.

Los van die sportieve feiten hebt ge ook nog eens het financiële. Het hoogste bedrag wat die mannen ooit hebben uitgegeven ligt rond 16 miljoen pond (Bent, Bentley en Modric). Voor Hazard aan te trekken moeten die daar ineens een galet van toch ongeveer 10 miljoen pond extra op tafel smijten. Niet zo evident lijkt me. En als hij voor zo'n dure som naar Spurs trekt, is het niet meer eenvoudig om daar nog weg te trekken. Want die mannen willen dan wel wat winst maken, dus die kadee zijne prijs gaat nog een flink stuk de hoogte in. Allemaal factoren die (zouden moeten) meespelen.

En dan hebt ge nog de trainerskwestie. Redknapp gaat binnen afzienbare tijd dragraces houden rond Wembley, dus die zijn ze kwijt. Wie zijn transfer wordt dat dan?

Romelus
14 februari 2012, 00:14
sporza: Eden Hazard: "Tottenham? Misschien" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Frankrijk/120213_Hazard_Tottenham)

Hij zegt het zelf ook wel tussen de regels door.

MrBrightside
14 februari 2012, 00:28
Want die mannen willen dan wel wat winst maken, dus die kadee zijne prijs gaat nog een flink stuk de hoogte in. Allemaal factoren die (zouden moeten) meespelen.
En toen was er Real...

Cpt. Kablammo
14 februari 2012, 00:29
Waarom gaat die niet naar Man U? Lijkt me ook een prima ploeg voor hem.

FrownedUpon
14 februari 2012, 09:03
Zou beter voor arsenal kiezen.

_lorre
14 februari 2012, 11:04
Zou idd beter naar arsenal trekken is de ideale ploeg voor hem.

boozeke
14 februari 2012, 11:04
Hazard was daarnet te gast bij studio1 en daar liet hij ook blijken dat het wss tottenham ging zijn. Zou ik jammer vinden, ik had gehoopt op chelsea.
zou ik zo content mee zijn, Hazard :love: em krijgt zoveel hamburgers alsem wilt van mij dan!

stormtrooper
14 februari 2012, 11:08

Eigenlijk liet hij toch niets blijken? Hij zei gewoon dat het een optie was en dat het ne mooie club is.

BeeLz
14 februari 2012, 12:50
Tottenham zou ideaal zijn, misschien niet de absolute topclub waar velen hopen hem te zien maar wel een club waar hij normaal gezien altijd zal spelen en een club die aanvallend en goed voetbal speelt.

Nuja, veel hangt er natuurlijk vanaf wie er in de zomer bij Spurs blijft. En of Harry manager blijft :p

Bontus
14 februari 2012, 12:54
Zou toch wel ontgoocheld zijn als Hazard uiteindelijk naar Tottenham trekt.

Hoop nog altijd op Arsenal of Real.

exo
14 februari 2012, 12:56
Als hij naar daar trekt zou ik wel graag Harry als manager zien blijven, toch liever wel Arsenal. Al zal Arsene allicht nooit zoveel willen geven.

Gavin
14 februari 2012, 13:03
Los van die sportieve feiten hebt ge ook nog eens het financiële. Het hoogste bedrag wat die mannen ooit hebben uitgegeven ligt rond 16 miljoen pond (Bent, Bentley en Modric). Voor Hazard aan te trekken moeten die daar ineens een galet van toch ongeveer 10 miljoen pond extra op tafel smijten. Niet zo evident lijkt me. En als hij voor zo'n dure som naar Spurs trekt, is het niet meer eenvoudig om daar nog weg te trekken. Want die mannen willen dan wel wat winst maken, dus die kadee zijne prijs gaat nog een flink stuk de hoogte in. Allemaal factoren die (zouden moeten) meespelen.
Bwa, de reden waarom die hun duurste transfer niet zo hoog ligt is omdat die in een andere categorie liggen vissen dan de echt dure spelers. Die konden ze niet halen omdat de spelers meestal niet wilden. Als ge, zoals ge zelf zegt, ziet wat ze aan Bent of zo geven, kunt ge moeilijk concluderen dat ze niet graag met geld gooien.

Tottenham zwemt in het geld, en dat zal inderdaad het probleem zijn bij het tweede deel van uw quote. Dan krijgen we een Kompany-bij-Cityverhaal: Kompany geraakt daar nooit meer weg omdat City geld genoeg heeft. Niet dat ik denk dat Hazard zo goed gaat worden, maar ge snapt het punt wel! Anderzijds is 5 jaar vastzitten aan Tottenham misschien zo slecht nu ook weer niet, na die "Modricperiode" is die kadee nog altijd maar 26 en ideaal om te kopen ...

Zotte Arry is toch weg na dit seizoen, dus is het ook al redelijk dom om nu een akkoord te hebben.

BeeLz
14 februari 2012, 13:21
Vergeet ook niet dat of Arsenal of Chelsea of beide volgend jaar hoogstwaarschijnlijk CL missen. Normaal gezien geen probleem maar als Spurs zich permanent in de top5 kan nestelen, waar ze budgettair tegenwoordig zeker de mogelijkheid voor hebben en momenteel sportief ook dan wordt het in Engeland al een pak moeilijker om jaar na jaar zich te kwalificeren voor de CL.

Een paar maand geleden ook ergens gelezen dat Spurs hun transferbudget voor in de zomer £65mil ging zijn als Harry blijft. Als ze de ploeg wat samen kunnen houden en degelijk kunnen presteren in de CL kan daar echt een kwaliteitsploeg voor langere periode gebouwd worden.

Jepjep
14 februari 2012, 18:10
Eigenlijk liet hij toch niets blijken? Hij zei gewoon dat het een optie was en dat het ne mooie club is. Hij was wel heel positief over tottenham+ volgens de Franse pers heeft hazard al een persoonlijk akkoord met tottenham.

Zafùn
18 februari 2012, 07:30
Niet iedereen is er zomaar van overtuigd dat Eden Hazard een topspeler in wording is. De aanvaller van Lille wordt begeerd door diverse Europese topclubs, maar voormalig Frans international Emmanuel Petit snapt daar weinig van. “Ik vind Hazard een goede speler, maar wat heeft hij al bewezen op topniveau? Was hij met Lille goed in de Champions League? Ik heb hem niet gezien”, aldus de kritische Petit.

Dat is dus ook mijn mening over die hele Hazard, wat heeft hij al bewezen tegen topploegen? Zowel in de CL als in de Franse toppers is hij vaak onzichtbaar, laat staan beslissend. Bij de Rode Duivels heeft hij 1 of 2 keer geschitterd... Tegen Luxemburg en Azerbeidjan. Ik vind hem (nog) geen topper, volgens mij komt hij er niet in bij een ploeg als Tottenham, Chelsea...

vic
18 februari 2012, 09:28
Chelsea pull out of race to sign Eden Hazard as Tottenham move into pole position - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/02/17/2910326/chelsea-pull-out-of-race-to-sign-eden-hazard-as-tottenham)

|steven|
18 februari 2012, 09:38
Dat is dus ook mijn mening over die hele Hazard, wat heeft hij al bewezen tegen topploegen? Zowel in de CL als in de Franse toppers is hij vaak onzichtbaar, laat staan beslissend. Bij de Rode Duivels heeft hij 1 of 2 keer geschitterd... Tegen Luxemburg en Azerbeidjan. Ik vind hem (nog) geen topper, volgens mij komt hij er niet in bij een ploeg als Tottenham, Chelsea...
Ik ga ook akkoord met Petit zijn stelling. Ik vrees dat hij wat overroepen is (door de pers?) en dat wij Belgen dan maar graag op de kar springen en het allemaal nog wat uitvergroten en hem ook helemaal ophemelen terwijl hij nog alles te bewijzen heeft. In de Franse competitie speelde hij vorig jaar iedereen op een hoopje maar zowel bij de nationale ploeg als in de Champions League heeft hij dit seizoen niet echt uitgeblonken.

Laat die jongen rustig verder groeien zonder er te veel van te verwachten.
Ik heb de indruk dat wij weer zo'n groot verwachtingspatroon hebben om hem nadien helemaal te kunnen neerhalen.

Ik stel mij ook de vraag of de "harde en fysieke" Premier League wel Hazard zijn speeltuin is.

dacuba
18 februari 2012, 09:48
Tja in de CL niet uitgeblonken, enerzijds klopt dat, anderzijds zijn er ook andere bepalende spelers vertrokken he.. het was niet hetzelfde team als vorig jaar.

Wilcao
18 februari 2012, 09:57
Tja in de CL niet uitgeblonken, enerzijds klopt dat, anderzijds zijn er ook andere bepalende spelers vertrokken he.. het was niet hetzelfde team als vorig jaar.

Dit dus.

Komaan 2x beste jeugdspeler vh jaar en 1x speler vh jaar, dan heb je echt talent. Hij is ook nog geen topspeler, maar heeft wel de potentie om het te worden en daarom is Spurs nog geen slechte keuze. Fysiek niet sterk genoeg? Ik denk dat hij dat compenseert door snelheid en techniek. Het is niet dat Walcott en Lennon beesten zijn he.

Zafùn
18 februari 2012, 10:11
Dit dus.

Komaan 2x beste jeugdspeler vh jaar en 1x speler vh jaar, dan heb je echt talent. Hij is ook nog geen topspeler, maar heeft wel de potentie om het te worden en daarom is Spurs nog geen slechte keuze. Fysiek niet sterk genoeg? Ik denk dat hij dat compenseert door snelheid en techniek. Het is niet dat Walcott en Lennon beesten zijn he.

Walcott en Lennon spelen wel heel anders dan Hazard, zoeken veel meer de diepte terwijl Hazard de bal meer komt halen. Die twee Engelsen zijn ook echte spurtbommen, ik weet niet of Hazard even snel is.

Gervinho en Cabaye zijn vertrokken, maar het is niet alsof Lille nu een prutsploeg is. Daarbij, zo sterk was de tegenstand in de CL ook niet, met een kwakkelend Inter, CSKA en Trabzonspor.

dacuba
18 februari 2012, 10:18
Obraniak ook weg he.. hebben ze een paar weken geleden nog gevoeld :D

Wilcao
18 februari 2012, 10:22
Walcott en Lennon spelen wel heel anders dan Hazard, zoeken veel meer de diepte terwijl Hazard de bal meer komt halen. Die twee Engelsen zijn ook echte spurtbommen, ik weet niet of Hazard even snel is.

Gervinho en Cabaye zijn vertrokken, maar het is niet alsof Lille nu een prutsploeg is. Daarbij, zo sterk was de tegenstand in de CL ook niet, met een kwakkelend Inter, CSKA en Trabzonspor.

Nee maar het is wel nog steeds een onervaren ploeg op Europees niveau

eurowarriors
18 februari 2012, 10:30
Ik vind Hazard een leuke speler en heeft sowieso talent, maar hij heeft nog niets bewezen, punt. Franse competitie stelt niet veel voor buiten enkele ploegen in mijn ogen en op internationaal vlak was het voorlopig ook nog niets. Hazard valt niet te vergelijken met Walcott of Lennon, eerder een type Mata. Hij kan dus zeker slagen in Engeland want Mata doet het ook uitstekend, maar als ik Hazard op zijn 20e (?) vergelijk met Mata op zijn 20e, dan schat ik Mata hoger in.

Hij gaat het maken, maar of hij meteen iedereen op een hoopje gaat spelen op deze leeftijd in Engeland betwijfel ik ten zeerste en dat geld ook voor de Spaanse competitie. Bij Real zal die alleen maar op de bank zitten. Tottenham is toch een leuke ploeg voor hem denk ik om te groeien naar een hoger niveau. Want het is al langer duidelijk dat hij in de Franse competitie alles bereikt heeft.

Wilcao
18 februari 2012, 10:34
Ff voor de duidelijkheid. Ik wil Lennon en Walcott niet met vergelijken als voetballer, maar gewoon om te laten zien dat je zonder "body" het ook kunt maken in de PL.

stormtrooper
18 februari 2012, 10:45
Jezus, weer al eens gezaag over een Belgisch talent. Belachelijk dat er vanaf de moment dat er in de pers eens iets geschreven wordt over een Belgisch talent en een topploeg voelt er zich altijd wel ene verplicht om te komen krijsen dat hij het nooit gaat halen.

Face it, niemand kan op dit moment voorspellen of Hazard het gaat maken. Hoe graag Petit ook nog eens in de boekjes wil komen, zelfs hij kan dat niet voorspellen.

Wel hilarisch dat Hazard hier afgerekend wordt op zijn prestaties met de RD. Wa wilt ge ook met een coach die totaal geen aanvallende organisatie neerzet.

Zafùn
18 februari 2012, 10:52
Jezus, weer al eens gezaag over een Belgisch talent. Belachelijk dat er vanaf de moment dat er in de pers eens iets geschreven wordt over een Belgisch talent en een topploeg voelt er zich altijd wel ene verplicht om te komen krijsen dat hij het nooit gaat halen.

Face it, niemand kan op dit moment voorspellen of Hazard het gaat maken. Hoe graag Petit ook nog eens in de boekjes wil komen, zelfs hij kan dat niet voorspellen.

Wel hilarisch dat Hazard hier afgerekend wordt op zijn prestaties met de RD. Wa wilt ge ook met een coach die totaal geen aanvallende organisatie neerzet.

Als we al geen discussie meer mogen voeren kunnen ze het forum misschien afschaffen?

En Hazard wordt niet afgerekend op zijn prestaties bij zijn RD, maar het is wel een feit dat hij daar geen potten breekt, net als in de Franse toppers, net als in de CL.

Wilcao
18 februari 2012, 11:03
Als we al geen discussie meer mogen voeren kunnen ze het forum misschien afschaffen?

En Hazard wordt niet afgerekend op zijn prestaties bij zijn RD, maar het is wel een feit dat hij daar geen potten breekt, net als in de Franse toppers, net als in de CL.

Niet in franse toppers? Meen je dit? Hij heeft Lyon al vaak genoeg op een hoopje gespeeld

Jepjep
18 februari 2012, 11:09
Niet in franse toppers? Meen je dit? Hij heeft Lyon al vaak genoeg op een hoopje gespeeld

Idd, ik wou het ook net zeggen.

stormtrooper
18 februari 2012, 11:32

Ik heb u nochtans al de reden gegeven waarom hij daar geen potten breekt. De Zors zijn mentaliteit is: geef ze den bal en ze zullen er wel iets mee doen.

Re@V0r
18 februari 2012, 11:34
is da een nieuwe trend ofzo om belgische talenten af te kraken als ze een stap vooruit willen zetten?
vorig jaar bijna identiek hetzelfde toen Lukaku naar Chelsea vertrok, dit jaar zal het blijkbaar aan Hazard zijn als em vertrekt naar een europese (sub)topper...

Hazard is niet voor niets 2x verkozen tot jeugdspeler van het jaar en vorig jaar tot speler van het jaar uiteindelijk... en al die scouts van topploegen zullen ook wel geen stront in hun ogen hebben
hij is uiteindelijk ook nog jong en heeft nog voldoende tijd om te groeien
persoonlijk heb k liever belgische talenten, waar men hoge verwachtingen van heeft, in de nationale ploeg dan een bende krabbers die opgeroepen worden omdat er niets beters beschikbaar is

kompany werd destijds ook als groot talent beschouwd en de eerste jaren in het buitenland waren ook ni echt een groot succes tbh... maar kijk waar em nu staat :)

Foose
18 februari 2012, 11:43
En sinds wanneer moet je als individuele speler een ploeg overhoop spelen? Voetbal is nog altijd een teamsport.

Rivfader
18 februari 2012, 11:52
In tegenstelling tot Lukaku zie ik het Hazard wel maken. De stap naar Tottenham is veel beter dan naar een grotere Engelse topclub. Wie niet waagt wie niet wint.

Re@V0r
18 februari 2012, 12:45
bwa, beste is dat Lukaku volgend seizoen kan uitgeleend worden aan een ploeg uit de middenmoot/subtop zodat hij een pak meer kan spelen
op zich zal hij dit seizoen op training ook wel een pak bijgeleerd hebben vermoed ik maja :)

Wilcao
18 februari 2012, 12:49
is da een nieuwe trend ofzo om belgische talenten af te kraken als ze een stap vooruit willen zetten?
vorig jaar bijna identiek hetzelfde toen Lukaku naar Chelsea vertrok, dit jaar zal het blijkbaar aan Hazard zijn als em vertrekt naar een europese (sub)topper...

Hazard is niet voor niets 2x verkozen tot jeugdspeler van het jaar en vorig jaar tot speler van het jaar uiteindelijk... en al die scouts van topploegen zullen ook wel geen stront in hun ogen hebben
hij is uiteindelijk ook nog jong en heeft nog voldoende tijd om te groeien
persoonlijk heb k liever belgische talenten, waar men hoge verwachtingen van heeft, in de nationale ploeg dan een bende krabbers die opgeroepen worden omdat er niets beters beschikbaar is

kompany werd destijds ook als groot talent beschouwd en de eerste jaren in het buitenland waren ook ni echt een groot succes tbh... maar kijk waar em nu staat :)

Inderdaad, we breken onze talenten veel te snel af. Het lijkt wel of we niet willen dat ze slagen. Wat dat betreft mogen we wat meer Hollands zijn. Gewoon vertrouwen hebben. Als Hazard het niet zou gaan maken dan vrees ik dat we er nooit gaan komen.

En Zidane gelooft wel in hem dus dus ja zo blijven we bezig he

BeeLz
18 februari 2012, 13:02

Tegen de Franse toppers speelt hij over het algemeen net wel goed vind ik. En in de CL was Lille gewoon zwak en zorgde Hazard over het algemeen wel voor het meeste gevaar, uiteraard wel te weinig maar was best nog wel degelijk.

Zoals ik al eerder heb gezegd zou ik Spurs de ideale keuze vinden en niet alleen omdat ik Spursfan ben. Ook omdat hij nu eenmaal in dat systeem past en hij daar sowieso een basisplaats zou hebben of toch op zijn minst een rotatieplek. Ik schat hem een pak hoger in dan lennon dus hij kan op de flank fungeren dan, maar VDV kan ook geen heel seizoen spelen zonder blessures dus genoeg opties om ook als 10 te spelen. Bij Arsenal zou dit waarschijnlijk ook het geval zijn maar dat is dan als supporter dat ik hem daar niet zou willen :p. Bij Chelsea, Man U en City zou hij teveel op de bank zitten denk ik.
En de afgelopen seizoenen is gebleken dat je als "klein ventje" zeker een meerwaarde kan zijn in de Engelse competitie. Silva, Modric, Aguero, Nasri. voorbeelden genoeg van spelers die het niet van hun kracht moeten hebben. Niet dat ik die perse wil vergelijken want die staan stuk voor stuk wel wat verder dan Hazard en zijn andere types maar dat moet zeker niet in de weg staan van zijn ontwikkeling.

dacuba
18 februari 2012, 13:05
Ik snap nog altijd de mensen die Lukaku afkraken op basis van dit seizoen niet. Ik vraag hun dan ook: noem me maar wat spelers op die op hun 18 jaar (!!) meer bijleren dan Lukaku nu bij Chelsea. Ja akkoord hij speelt amper, maar ik denk dat héél veel leeftijdsgenoten graag in zijn situatie zouden zitten. Vergeet niet dat die nog altijd heel jong is he. Binnen 5j speelt hij mss de pannen van het dak en dan zegt iedereen "het was goed dat hij rustig alles heeft kunnen opbouwen". Waarschijnlijk dezelfde mensen die nu "Lukaku wringt zijn eigen carriere de nek om" roepen :ironic:

Re@V0r
18 februari 2012, 13:17
Ik snap nog altijd de mensen die Lukaku afkraken op basis van dit seizoen niet. Ik vraag hun dan ook: noem me maar wat spelers op die op hun 18 jaar (!!) meer bijleren dan Lukaku nu bij Chelsea. Ja akkoord hij speelt amper, maar ik denk dat héél veel leeftijdsgenoten graag in zijn situatie zouden zitten. Vergeet niet dat die nog altijd heel jong is he. Binnen 5j speelt hij mss de pannen van het dak en dan zegt iedereen "het was goed dat hij rustig alles heeft kunnen opbouwen". Waarschijnlijk dezelfde mensen die nu "Lukaku wringt zijn eigen carriere de nek om" roepen :ironic:

agree!
hij heeft nu op zijn minst al een jaartje kunnen meetrainen op een niveau die een pak hoger zal liggen dan bij anderlecht... de trainingen op zich zullen trouwens ook wel een pak pittiger zijn dus ideaal om enigzins aan te passen aan het engelse voetbal
hij heeft nu een jaartje op zijn gemak kunnen aanpassen en bijleren op training en tijdens zijn (weliswaar weinige) invalbeurten

tis pas moest em volgend seizoen nog in dezelfde situatie zitten dat het al een totaal ander beeld zou zijn

BeeLz
18 februari 2012, 18:41
Mja, maar hij heeft het ook een beetje zelf gezocht he, verkondigen dat je op je 18de niets meer kan bijleren bij een club als Anderlecht terwijl hij er daar toch ook niet echt bovenuit stak vond ik persoonlijk een beetje arrogant.

Ik ben er ook niet uit wat het beste is voor zijn ontwikkeling, meetrainen bij Chelsea en met de reserven spelen of wekelijks spelen bij Anderlecht. Want uiteindelijk ga je moeten spelen om beter te worden, duels op training zijn nu eenmaal lang niet zo hard. Voetbaltechnisch is hij hoogstwaarschijnlijk beter af bij Chelsea.

Uiteindelijk zal die jongen er wel komen, al denk ik niet dat het een absolute topper gaat worden. Eerder iemand die jaren als subtopper zal meedraaien en afentoe eens van zich laat spreken. Type Darren Bent/Kanouté/Vucinic dus. Maar dat is meer dan genoeg om in de spits te spelen van ons klein landje.

puni
18 februari 2012, 19:18
Wat Lukaku betreft is het echt wel moeilijk in te schatten of hij er gaat komen of niet. Voordeel van de twijfel toch wel hier, van Kompany dacht mijn bvb. hetzelfde toen die bij HSV amper aan spelen toekwam, en kijk nu (let wel, ik vergelijk nergens Kompany en Lukaku hun potentieel).

exo
19 februari 2012, 01:33
Mja, maar hij heeft het ook een beetje zelf gezocht he, verkondigen dat je op je 18de niets meer kan bijleren bij een club als Anderlecht terwijl hij er daar toch ook niet echt bovenuit stak vond ik persoonlijk een beetje arrogant.

Ik ben er ook niet uit wat het beste is voor zijn ontwikkeling, meetrainen bij Chelsea en met de reserven spelen of wekelijks spelen bij Anderlecht. Want uiteindelijk ga je moeten spelen om beter te worden, duels op training zijn nu eenmaal lang niet zo hard. Voetbaltechnisch is hij hoogstwaarschijnlijk beter af bij Chelsea.

Uiteindelijk zal die jongen er wel komen, al denk ik niet dat het een absolute topper gaat worden. Eerder iemand die jaren als subtopper zal meedraaien en afentoe eens van zich laat spreken. Type Darren Bent/Kanouté/Vucinic dus. Maar dat is meer dan genoeg om in de spits te spelen van ons klein landje.

Ik denk dat hij vooral wilde zeggen dat hij op training bij Anderlecht niets meer bij te leren heeft / had, let wel dat hij daar slechts 2 x 30 minuten per week op techniek bijgeschaafd werd, wat imo wel bitter weinig was als je zijn technische kwaliteiten zag, ik vond die ondermaats.
Zijn bal aannames waren met momenten gewoon ronduit slecht, zijn afwerking gebeurde vaker op kracht dan op een combinatie van kracht en techniek.

Ik denk dat één seizoen met Chelsea meetrainen hem meer heeft bijgebracht dan één seizoen bij Anderlecht spelen hem zou kunnen bij brengen.
Nu is het belangrijk om de volgende stap te zetten in zijn carrière en een uitleenbeurt aan te gaan. Liefst naar een engelse middenmotor / degradant waar hij gewoon constant aan spelen zal toekomen.
Uitlenen aan subtoppers haalt niets uit want als hij daar niet presteert vliegt hij er ook meteen af, iets wat bij een middenmotor / degradant ook wel zou gebeuren maar daar zal hij (iets) meer respijt krijgen.

vic
23 februari 2012, 09:24
Newcastle & Everton among four Premier League sides in race for £6m Olympiakos striker Kevin Mirallas - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/02/23/2922516/newcastle-everton-among-four-premier-league-sides-in-race-for-6m-)

Kweet niet echt of Mirallas de PL aankan, maar khoop van wel natuurlijk.

Wilcao
23 februari 2012, 10:49
Newcastle & Everton among four Premier League sides in race for £6m Olympiakos striker Kevin Mirallas - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/02/23/2922516/newcastle-everton-among-four-premier-league-sides-in-race-for-6m-)

Kweet niet echt of Mirallas de PL aankan, maar khoop van wel natuurlijk.

Belgie gaat de PL heersen :cool:

Re@V0r
23 februari 2012, 20:46
Mirallas speelt toch vrij sterk bij Olympiakos en scoort daar ook vlot dacht k
kvind persoonlijk ook wel dat ie zijn carrière vrij verstandig uitbouwt en stapje per stapje hogerop probeert te geraken

mtm
25 februari 2012, 00:44
Nog 2 transfers naar Rusland vandaag:

Arshavin naar Zenit.
Samba naar Anzhi.

Romelus
25 februari 2012, 03:55
Benieuwd of Sneijder nu nog vertrekt of niet.

Wilcao
7 maart 2012, 18:03
"Real Madrid ziet in Thibaut Courtois opvolger Casillas" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1405206/2012/03/07/Real-Madrid-ziet-in-Thibaut-Courtois-opvolger-Casillas.dhtml)

Misterblort
7 maart 2012, 18:41
"Real Madrid ziet in Thibaut Courtois opvolger Casillas" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1405206/2012/03/07/Real-Madrid-ziet-in-Thibaut-Courtois-opvolger-Casillas.dhtml)

Zotte dinges :-)

BeeLz
7 maart 2012, 18:42
Casillas staat volgens mij nog minstens 5j onder de lat voor Real hoor.

Misterblort
7 maart 2012, 18:43
Casillas staat volgens mij nog minstens 5j onder de lat voor Real hoor.

Laat staan dat Chelsea hem zou willen verkopen.. :)

Gavin
7 maart 2012, 18:46
Dat artikel komt van Marca en naast Courtois noemden die ook Sczccscezny en Hart op. Jawel, Joe Hart.

Voor die drie keepers vissen ze toch al wel achter het net.

Wilcao
7 maart 2012, 18:54
Dat artikel komt van Marca en naast Courtois noemden die ook Sczccscezny en Hart op. Jawel, Joe Hart.

Voor die drie keepers vissen ze toch al wel achter het net.

Wat bedoeld ge met jawel, Joe Hart? Dat hij te duur gaat zijn of dat hij niet goed genoeg is?

BeeLz
7 maart 2012, 18:58
Wat bedoeld ge met jawel, Joe Hart? Dat hij te duur gaat zijn of dat hij niet goed genoeg is?

Ik veronderstel dat hij bedoeld dat iemand weghalen bij Man City niet echt evident is.

Radbraker
7 maart 2012, 18:59
Hart is de laatste tijd ferm goed bezig met City. Zal wel te duur zijn hehe.

Kiiilerke
7 maart 2012, 19:06
City moet geen spelers verkopen voor het geld eh dus als ze goed spelen raken ze er nooit weg

Gavin
7 maart 2012, 19:12

Ik veronderstel dat hij bedoeld dat iemand weghalen bij Man City niet echt evident is.Op zich iemand weghalen bij City, gaat nog. Maar enkel als ze de speler niet meer willen. :p

Hart is een beer, keeper van hun nationale ploeg, deel van City voordat de sjeik kwam, ... die krijgt ge daar nooit meer weg, zelfs al geeft ge er €50 miljoen voor.

Dus dat artikel was niet serieus. Wel tof dat ze erkenning geven aan Courtois.

mtm
7 maart 2012, 19:29
Op zich iemand weghalen bij City, gaat nog. Maar enkel als ze de speler niet meer willen. :p

http://www.sportsencounter.com/wp-content/uploads/2012/02/Carling-Cup-13.jpg

stormtrooper
7 maart 2012, 19:31
Als ik mij niet vergis, was Bellamy toch ongewenst bij City?

mtm
8 maart 2012, 02:34
Mijn punt storm... Ploegen zullen maar al te graag zulke spelers weghalen voor een appel en een ei bij City.

Als ze dan nog eens de boel kapot heersen en een prijs pakken, is dat het fijne. Zogezegd niet goed genoeg voor City...

chomo
8 maart 2012, 11:50
Sportwereld - Arsenal trekt Lukas Podolski aan (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=DMF20120308_070)

weet niet wat er van aan is maar zou wel een sterke transfer kunnen zijn. Heb Podolski altijd ne zalige speler gevonden, had hem liever niet naar Arsenal zien gaan though.

|nfected
8 maart 2012, 13:10
Het is dat City Bellamy mist he, je ziet dat aan hun prestaties

Rivfader
8 maart 2012, 13:27

Carling Cup :cool:

Rbn13
8 maart 2012, 13:51

Moest exact hetzelfde denken. Liverpool is echt niet meer wat het geweest was, he.

Gavin
8 maart 2012, 14:39
Yaya was ook tweede keuze geworden bij Barcelona en ging naar City, Barcelona mist hem toch ook niet maar wilt dat zeggen dat Yaya niet goed genoeg is voor Barcelona?

Vedeco
8 maart 2012, 14:44
Sportwereld - Arsenal trekt Lukas Podolski aan (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=DMF20120308_070)

weet niet wat er van aan is maar zou wel een sterke transfer kunnen zijn. Heb Podolski altijd ne zalige speler gevonden, had hem liever niet naar Arsenal zien gaan though.

Zijn niveau dat hij bij de nationale ploeg haalt heeft hij zelden kunnen tonen bij Köln. Zijn passage bij Bayern was redelijk maar zeker niet super. Het zal afwachten worden hoor.

Mudi
8 maart 2012, 15:31
Koln 31 doelpunten waarvan Podolski 16 doelpunten heeft gescoord en 5 assisten heeft gegeven. Koln staat 5de laatste met 3 punten van degradatieplaats. Als dit betekent dat je niet presteert, dan wil ik eens weten wat volgens jou presteren is.

Een zeer goede aankoop van Arsenal (als het waar is). Arsenal heeft nood aan een goede 2de spits. Podolski wordt natuurlijk niet gehaald als bankzitter (daarvoor hebben we slechtere spelers), maar er kan nu beter geroteerd worden zodat Van Persie soms meer rust kan krijgen.

Ik denk dat er nog 1 creatieve vleugelsspeler en een ervaren 2de keeper zal komen (aangezien Fabianski, Almunia en Mannone allemaal weggaan). Dan nog de overbodige spelers zoals Chamakh, Squillaci, Arshavin, Denilson, Bendtner, Vela, ... van de hand doen en we hebben een redelijk goede elftal en selectie.

Gavin
8 maart 2012, 15:39
Een zeer goede aankoop van Arsenal (als het waar is). Arsenal heeft nood aan een goede 2de spits. Podolski wordt natuurlijk niet gehaald als bankzitter (daarvoor hebben we slechtere spelers), maar er kan nu beter geroteerd worden zodat Van Persie soms meer rust kan krijgen.
Zeker dat ie niet dient als vervanger van Van Persie?

Die kadee is 29 als het nieuwe seizoen begint, laatste kans dus op een dik contract en een kans op een prijs. Henry heeft het hem voorgedaan en zeker na zo een seizoen zullen er wel ploegen in de rij staan (al hoop ik niet op Barcelona) ...

mtm
8 maart 2012, 16:30
Moest exact hetzelfde denken. Liverpool is echt niet meer wat het geweest was, he.

Allez, weer ambetant doen om ambetant te kunnen doen.

Ik wou er gewoon mee zeggen dat andere clubs voordeel kunnen halen uit die afdankertjes van City. Heel die cirque wat jullie er weer van maken...

Trouwens Infected. Puur hypothetisch: wat als City geen kampioen wordt? Gaat ge uw woorden dan intrekken? De CL was gewoon één grote faalcampagne. Daar hadden ze een speler als Bellamy wel kunnen gebruiken, aangezien Mancini toch zijn fringe players opstelde in enkele wedstrijden.

Mudi
8 maart 2012, 17:19
Zeker dat ie niet dient als vervanger van Van Persie?

Die kadee is 29 als het nieuwe seizoen begint, laatste kans dus op een dik contract en een kans op een prijs. Henry heeft het hem voorgedaan en zeker na zo een seizoen zullen er wel ploegen in de rij staan (al hoop ik niet op Barcelona) ...

Welke topploeg heeft Van Persie echt nodig? Hij zal niet voor Chelsea, Man Utd of City kiezen (heeft teveel respect voor Arsenal). Barca en Real hebben hem eigenlijk niet nodig (Barca heeft Sanchez-Messi-Villa in de punt en Madrid Ronaldo-Higuain-Benzema en beide ploegen moeten wel zot zijn om 30 miljoen te betalen voor een 29 jarige spits). En naar Italië zie ik hem eerlijk gezegd niet vertrekken.

En als ze Van Persie verkopen, dan mag Podolski nooit de vervanger zijn voor Van Persie. Als Wenger dat durft te doen, dan is Arsenal gedoemd om te falen en zijn ze niet meer dan een subtopper

|nfected
8 maart 2012, 19:07
Allez, weer ambetant doen om ambetant te kunnen doen.

Ik wou er gewoon mee zeggen dat andere clubs voordeel kunnen halen uit die afdankertjes van City. Heel die cirque wat jullie er weer van maken...

Trouwens Infected. Puur hypothetisch: wat als City geen kampioen wordt? Gaat ge uw woorden dan intrekken? De CL was gewoon één grote faalcampagne. Daar hadden ze een speler als Bellamy wel kunnen gebruiken, aangezien Mancini toch zijn fringe players opstelde in enkele wedstrijden.

Moeten ze kampioen spelen om dan aan te tonen dat ze hem niet missen? En uw laatste zin in uw eerste reply gaf wat anders aan dan bovenstaande ofwel heb ik verkeerd begrepen.

Gavin
8 maart 2012, 20:18
Welke topploeg heeft Van Persie echt nodig? Hij zal niet voor Chelsea, Man Utd of City kiezen (heeft teveel respect voor Arsenal). Barca en Real hebben hem eigenlijk niet nodig (Barca heeft Sanchez-Messi-Villa in de punt en Madrid Ronaldo-Higuain-Benzema en beide ploegen moeten wel zot zijn om 30 miljoen te betalen voor een 29 jarige spits). En naar Italië zie ik hem eerlijk gezegd niet vertrekken.Ik zou er mijn hand niet voor omdraaien, eerlijk gezegd.

Dzeko, gaat die blijven? Balotelli zit er ook al twee jaar, nog maximum een jaartje en Raiola versast die naar een andere ploeg. Higuain is ook al "lastig" (logisch onder Mourinho) aan het wezen bij Madrid.

Van Persie langs zijn kant is nog wat de enig overgebleven grote speler bij Arsenal. Wilshere (en den Ox misschien) heeft potentieel maar die is nu al helemaal kapot precies. Dat is het dan. Van Persie hoort daar op dit moment niet thuis en dat weet die zelf ook goed genoeg. Laatste kans deze zomer, en transfers als Podolski gaan hem echt niet charmeren.

Over Podolski trouwens:
Mertesacker recommends Arsenal to Podolski | Transfer News (http://www.thesportscampus.com/2012030719646/transfer-news/mertesacker-recommends-arsenal-to-podolski)
"Speaking to Sky, Mertesacker revealed, "He has shown a lot of interest in recent weeks and has sent me a text message. As you can imagine, I've told him positive things."
When quizzed about the possibility of the deal going through Mertesacker shared, "I have written to him, though, to tell him how well he can do here and what a great club it is. I think it can happen."

Geen moord en brand deze keer om dat tapping up en zo? Ik zie geen verschil met Barcelona en Fabregas anders. :(

chomo
8 maart 2012, 21:47
RVP agent welcomes Milan talk | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/20876/7579538/RVP-agent-welcomes-Milan-talk)

:$

mtm
8 maart 2012, 22:18
Moeten ze kampioen spelen om dan aan te tonen dat ze hem niet missen? En uw laatste zin in uw eerste reply gaf wat anders aan dan bovenstaande ofwel heb ik verkeerd begrepen.

Met uw post lijkt ge gewoon akkoord met het beleid dat City uittekent. Blijft op lange termijn toch niet houdbaar.

Foose
8 maart 2012, 23:40
RVP agent welcomes Milan talk | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/20876/7579538/RVP-agent-welcomes-Milan-talk)

:$

Laat Robin maar komen :p

En Podolski is toch ook een klasbak hoor, nooit verstaan waarom Bayern die van de hand deed.

Romelus
8 maart 2012, 23:54
Van Persie mag inderdaad zeker komen, maar dat gaat niet gebeuren volgens mij. Van Persie en Ibra in 1 team? :p

Mudi
9 maart 2012, 00:26
Over Podolski trouwens:
Mertesacker recommends Arsenal to Podolski | Transfer News (http://www.thesportscampus.com/2012030719646/transfer-news/mertesacker-recommends-arsenal-to-podolski)
"Speaking to Sky, Mertesacker revealed, "He has shown a lot of interest in recent weeks and has sent me a text message. As you can imagine, I've told him positive things."
When quizzed about the possibility of the deal going through Mertesacker shared, "I have written to him, though, to tell him how well he can do here and what a great club it is. I think it can happen."

Geen moord en brand deze keer om dat tapping up en zo? Ik zie geen verschil met Barcelona en Fabregas anders. :(

Not sure if serious??? :wtf:

Verschillen:
- Koln heeft zelf aangegeven Podolski in de zomer te willen verkopen omdat zijn contract afloopt. Dit was zeker niet het geval met Cesc. Arsenal wou helemaal zijn sterspeler niet verkopen.
- Niemand van Arsenal heeft openlijk druk gezet op Podolski om Koln bepaalde dingen tegen hun zin te laten doen.
- Podolski komt eerst met de vraag naar Mertesacker hoe het bij Arsenal is. Het is niet dat Mertesacker in de media zit te roepen dat Podolski zeker naar Arsenal moet komen. Hij zegt dat Arsenal een zeer goede optie kan zijn voor hem.
- Mertesacker is volgens mij de enige speler die iets in de media heeft gezegd over deze mogelijke transfer terwijl bij Barca zelfs de burgemeester zijn mond open trok.
- De Fabregas Saga was geen 1 zomer, maar duurde bijna 3 jaar!!!

Objectiviteit is bij jou toch soms ver te zoeken.

Gavin
9 maart 2012, 00:49
Tuurlijk serieus man.

Enkel dat eerste punt is inderdaad anders. De rest komt op hetzelfde neer, enkel verschil in kwantiteit (waarvan talloze verzonnen artikels dan nog). Ik zie een speler die mooie verhaaltjes vertelt aan een andere en ik zie nu dit verhaal in de media. Dat het één speler is, komt waarschijnlijk omdat de rest geen band heeft met Podolski en er ook niet veel om geeft of die nu komt of niet.

Maar goed, achter de schermen mogen die dingen dan blijkbaar? Niet verwonderlijk, want dat is exact hoe Wenger aan al zijn jonge spelertjes komt.

Mudi
9 maart 2012, 02:00
Tuurlijk serieus man.

Enkel dat eerste punt is inderdaad anders. De rest komt op hetzelfde neer, enkel verschil in kwantiteit (waarvan talloze verzonnen artikels dan nog). Ik zie een speler die mooie verhaaltjes vertelt aan een andere en ik zie nu dit verhaal in de media. Dat het één speler is, komt waarschijnlijk omdat de rest geen band heeft met Podolski en er ook niet veel om geeft of die nu komt of niet.

Tjezus, Gavin je moet echt je barca bril af doen want de onzin dat je aan het l*llen zijt, is totaal ongeloofwaardig.

We hebben 2 volledig verschillende scenario's.

Cesc saga:
Barca informeert naar Cesc, Arsenal zegt duidelijk zijn speler niet te verkopen. Barcelona respecteert dit niet en probeert via vuile media spelletjes Fabregas op andere gedachten te brengen zodat Cesc Arsenal onder druk kan zetten en Arsenal helemaal niks kan doen met een ongelukkige speler (allee, ze kunnen nog altijd weigeren maar zo onrespectvol is Arsenal niet ten opzichte van zijn spelers).

Podolski transfer:
Arsenal en andere ploegen informeren voor Podolski in januari en brengen een eerste bod uit. Koln wilt zijn speler enkel aan het einde van het seizoen verkopen en weigert elke bod voor een transfer in januari.
Arsenal toont voor de tweede keer interesse in Podolski (en in dit geval voor einde van seizoen). Podolski die zijn opties overweegt, vraagt aan een bekende vriend hoe het bij Arsenal is. Mertesacker antwoordt enthousiast en zegt een goed woord over Arsenal aangezien hij het blijkbaar naar zijn zin heeft en that's just it. Niet meer, niet minder. 1 bericht van Mertesacker over de mogelijke transfer van Podolski naar Arsenal en hieruit kan jij blijkbaar concluderen dat het ongeveer hetzelfde geval is als de transfer van Cesc naar Barca.

En als we jouw redenering moeten volgen, is elke transfer waar een speler meer informatie vraagt aan een ander omtrent de ploeg hetzelfde geval als de Cesc Saga.
Als Vertonghen eens aan Vermaelen zou vragen hoe het bij Arsenal is en Vermaelen is positief en zegt dat Vertonghen de kwaliteiten heeft om het waar te maken bij Arsenal, dan heeft Vermaelen Vertonghen naar Arsenal gelokt????

Maar goed, achter de schermen mogen die dingen dan blijkbaar? Niet verwonderlijk, want dat is exact hoe Wenger aan al zijn jonge spelertjes komt.
Waar zeg ik dat dit soort taferelen (= de beslissingen van de andere ploeg niet respecteren en de andere ploeg onder druk zetten) achter de schermen wel mogen. Je mag mijn quote eens geven waar ik dit soort dingen goedgekeurd heb indien het niet in de media zou komen.
Als je eens deftig begrijpend kon lezen, dan snapte je waarschijnlijk wel dat ik met openlijk doelde, namelijk op het feit dat het Barcelona blijkbaar niet goed gelukt is om Arsenal achter de schermen onder enorme druk te zetten om Cesc te verkopen waardoor ze openlijk zijn gegaan met dingen te zeggen zoals wij hebben geboden en ze hebben geweigerd, we zullen niet hoger gaan dan 35 miljoen, etc... Allemaal dingen dat de media niet hoeft weten bij onderhandelingen tussen 2 ploegen!!!

Op je laatste zin ga ik totaal niet op in, totaal provocerend en van zeer laag niveau. Jep, Wenger heeft die jongeren gedwongen om bij Arsenal te komen spelen :ironic:

Gavin
9 maart 2012, 03:17
Het zit nog steeds diep, zie ik. :D
Laat Cesc al maar zitten, ge gaat toch nooit aanvaarden dat het vooral de speler zelf was die weg wou.

Waar ik op doelde, is het geduw en getrek achter de schermen dat bij zulke grote transfers gebeurt. Dat is er overal, bij elke club en op alle mogelijke manieren. Of dat nu is door op een vraag van een journalist te antwoorden, of met de speler zelf te SMS'en, of op Twitter die te pesten, of ... Om van makelaars en clubvertegenwoordigers nog maar te zwijgen. Helaas is de Engelse media niet bij elke transfer aanwezig om te laten zien hoe die shit gebeurt. Hazard zijn transferhistorie zou ik wel eens openbaar willen zien, ge zou hier achterover vallen, vermoed ik (aangezien ge nogal naïef tegen die transfers aankijkt in mijn ogen).

Die laatste zin is niet provocerend, dat is hoe die te werk gaat. Professioneler kan haast niet op dat vlak. Hij (en zijn team) dwingt inderdaad niemand (maar Cesc of Cristiano werden ook helemaal niet gedwongen?), hij overtuigt ze. Maar op een meer uitgekiende manier dan iemand een bepaald shirt over zijn kop te trekken op live-televisie. Ik denk dat Arsenal van alle topploegen zowat de best bewaarde transfers heeft (de meeste kranten gokken toch maar wat)? Zelfs van mislukte transfers lekt toch zelden iets letterlijk uit, en al helemaal als het om jonge spelers gaat. Hoe kunt ge dat zelfs maar provocerend opvatten? Ik vind het eerder een compiment, geslepen boel. Ik wou dat Barcelona zo hun zaken kon afronden. Maar daar zijn ze iets chaotischer en dwazer met geld en spelers.

|nfected
9 maart 2012, 09:09
Met uw post lijkt ge gewoon akkoord met het beleid dat City uittekent. Blijft op lange termijn toch niet houdbaar.

Wat ik denk over dat beleid liggen ze daar in Manchester niet wakker van ze :P

Maar je weet toch op voorhand welk beleid ze gaan hebben. Op korte terwijn prijzen winnen. En ze zitten toch op schema

Foose
9 maart 2012, 20:55
Hij moest gewoon maar 'Barça' horen en hij schoot al in zijn broek.

Spacid
9 maart 2012, 23:02
Zou Witsel deze zomer een paar trapkes overslagen?

http://www.givemefootball.com/premier-league/in-focus-axel-witsel

Jepjep
9 maart 2012, 23:13
Temperament in the biggest question mark that surrounds Witsel’s career. With a string of red cards and horror tackles putting a black mark by his name, the youngster has already served a number of suspensions for his tackles.

At £17.5 million, the Belgian international does represent a gamble, given his controversial red card record

:rofl: Lijkt bijna een crimineel voolgens het artikel.

Witsel has also added versatility to his game, with an ability to play on the wing because of his raw speed and dribbling ability
witsel is toch niet echt snel?

waffel
9 maart 2012, 23:21
Het verleden moet niet vergeten worden.

ASSASSIN ASSASSIN ASSASIN

Spacid
10 maart 2012, 00:05
Ik heb zijn carrière bij Standard nu niet op de voet gevolgd maar... zo agressief is die toch ni haha?

witsel is toch niet echt snel?

Voor iemand van zijn postuur wel denk ik, vooral qua beweeglijkheid is die goed.

dacuba
10 maart 2012, 00:10
Witsel heeft ook weer sterk gespeeld tegen Zenit..

Cpt. Kablammo
10 maart 2012, 02:20
Witsel speelt nog wel te traag om hoger te spelen.

Foxxer
10 maart 2012, 02:49
Ik heb zijn carrière bij Standard nu niet op de voet gevolgd maar... zo agressief is die toch ni haha?

Voor iemand van zijn postuur wel denk ik, vooral qua beweeglijkheid is die goed.

Heeft toch wel een resem rode kaarten gehad voor drieste ingrepen hoor.
Is wel veel verbeterd maar zal nog altijd een beetje die reputatie hebben.

BleKKie
10 maart 2012, 12:56
In zijn 'slechte' periode met het Wasyl gedoe heeft hij daar een paar keer rood gehad das waar, maar daarna kan ik me echt niet herinneren dat hij nog rood gepakt had (allé toch niet voor een vuile fout fzo). Nuja, dat zal zijn hele leven zijn reputatie blijven vrees ik.

NemesisBE
10 maart 2012, 18:01
Kdenk dat Witsel voor Wasyl rood heeft gehad en voor die tackle nadien op Juhasz.
en rood bij de Rode Duivels tegen Bosnië.
Da's al denk ik.

waw :ironic:

Romelus
11 maart 2012, 11:09
Vreemd dat het hier nog niet staat, is al een paar uur oud. Wel heel jammer vind ik, maar goed:

Premier League - Paper Round: RVP agrees £210k City deal - Yahoo! Eurosport (http://eurosport.yahoo.com/11032012/58/premier-league-paper-round-rvp-agrees-210k-city-deal.html)

exo
11 maart 2012, 11:14
Walgelijke club is dat, onbegrijpelijk dat men daar sympathie voor kan hebben.

Romelus
11 maart 2012, 11:16
Tja, dat maakt het voetbal kapot natuurlijk. Misschien doet VP een Rooneytje.

Roald
11 maart 2012, 11:17
Zuur voor Wenger als het doorgaat, maar zoals in het artikel staat zal Arsenal hem waarschijnlijk liever nu verkopen in plaats van volgend jaar gratis te laten gaan. En dat ze maar van Higuain afblijven :naughty:

Gavin
11 maart 2012, 12:03
Ik geloof er niets van, eigenlijk. Als er tijdens het seizoen transfernieuws op zondag komt, moet het al van de clubs zelf zijn om geloofwaardig te zijn.

Ge ziet op de site van The Times ook niet (ge kunt de voorpagina zien zonder account) meteen iets staan, noch op andere websites. Yahoo.Eurosport is eigenlijk hetzelfde als Goal.com (die kunt ge beter mijden als het niet om een vertaling gaat) en op die laatste site zie ik ook niet meteen iets staan.

Weebl
11 maart 2012, 12:04
Geloof er ook niet al te veel van, to be honest.

de boom
11 maart 2012, 12:07
Vreemd dat het hier nog niet staat, is al een paar uur oud. Wel heel jammer vind ik, maar goed:

Premier League - Paper Round: RVP agrees £210k City deal - Yahoo! Eurosport (http://eurosport.yahoo.com/11032012/58/premier-league-paper-round-rvp-agrees-210k-city-deal.html)

Ja want wij zoeken en al het nieuws af om hier te posten smorgens?

Lijkt me het zoveelste verzonner/zever artikel trouwens. Bij man city hebben ze toch ook volk genoeg rondlopen.

Cpt. Kablammo
11 maart 2012, 12:49
Kdenk dat RVP eerder bij Real Madrid ofzo gaat eindigen.

BeeLz
11 maart 2012, 13:01
Laat het uit.
En geloof ook niets van de city zever. Zeker niet als Wenger gisteren dit gezegd heeft:

Arsene Wenger has ruled out the possibility of Arsenal selling Robin van Persie, even if their star striker does not extend his contract.

Mudi
11 maart 2012, 13:21
Van enkele (goede) reactie op voetbalzone:

Het bericht komt van de ''journalist'' die op 31 augustus zei zeker te weten dat Arteta niet naar Arsenal zou komen en het bericht staat in de ''the National'', een krant van de overheid in Abu Dhabi, dat geregeerd wordt door dezelfde familie die Man City in bezit heeft. Dit zegt toch wel genoeg?

Darren Dein is niet eens meer de zaakwaarnemer van Rvp, dus dit lijkt me een sterk verhaal.

Dus ik geloof er weinig van en ik heb helemaal geen zin meer in een nieuwe Nasri Saga.
Ik ga gewoon de zomer afwachten.

@Beelz
Hetzelfde had hij ook over de situatie van Nasri gezegd. Als Man City met + 30 mil aankomen, dan krijgt onze bestuur een harde en zullen ze Wenger proberen te overtuigen dat Walcott ook de kwaliteiten heeft om 30 doelpunten per jaar te maken.

Roald
11 maart 2012, 13:35
Kdenk dat RVP eerder bij Real Madrid ofzo gaat eindigen.Hopelijk niet. Al genoeg spitsen, zou de keuze gewoon moeilijker maken waardoor er waarschijnlijk weer een paar ontevreden zijn en geld weggegooid wordt.

Romelus
12 maart 2012, 08:33
Vertonghen was dit weekend in Arsenal en gisteren bleek het duidelijk in Studio Voetbal dat hij naar daar trekt.:)

Zou leuk zijn voor hem!

Weebl
12 maart 2012, 09:00
Dan zou of wel Vermaelen of wel hij op linksback spelen. Kan de Rode Duivels wel nog ten goede komen denk ik.. Of wel belandt hij op de bank :). Ik denk niet dat de Wenger twee linksvoetige centrale verdedigers gaat opstellen..

Wilcao
12 maart 2012, 09:08
Vertonghen was dit weekend in Arsenal en gisteren bleek het duidelijk in Studio Voetbal dat hij naar daar trekt.:)

Zou leuk zijn voor hem!

Ik hoop niet op Arsenal, liever Spurs dan.

Cpt. Kablammo
13 maart 2012, 03:09

Zou leuk zijn voor hem!

Of mss naar AC he, die waren ook geïnteresseerd. :p

Romelus
13 maart 2012, 04:22
Ja, die gaan pas een move plaatsen als de Thiago naar Barça vertrekt. Hé Gavin :angry:

hstone
13 maart 2012, 09:48
Witsel voor 35 miljoen naar Premier League? - Voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1407743/2012/03/12/Witsel-voor-35-miljoen-naar-Premier-League.dhtml)

Kompany kan 155.000 euro per week verdienen bij Manchester City - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/kompany-kan-155-000-euro-per-week-verdienen-bij-manchester-city/article-4000063444819.htm)

Harry Redknapp: 'Ik ben absoluut gek van Eden Hazard’ - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/harry-redknapp-ik-ben-absoluut-gek-van-eden-hazard/article-4000063441702.htm)

Steelt Arsenal Jan Vertonghen weg voor Tottenham? - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/steelt-arsenal-jan-vertonghen-weg-voor-tottenham/article-4000063445242.htm)

Alle rode duivels in het buitenland zijn goed bezig op de transfermarkt lijkt me

Jepjep
13 maart 2012, 10:29
:applause:

Wilcao
13 maart 2012, 10:36
Witsel in de PL :love:, al kan hij mss nog best een jaartje blijven. Eén ding is zeker, Benfica heeft een gouden deal gemaakt voor 8milj.

Ondanks dat ik het overdreven veel geld vind, is Kompany toch wel iemand die het verdient. Zonder hem is die verdediging net gatenkaas.

Hazard gaat, denk ik, niet naar Spurs. Het is een mooie club voor hem, maar ik vrees dat het qua geld niet op kan tegen de andere ploegen die hem willen.

Jantje zou ik het liefst bij Spurs zien, maar Vermaelen en Jantje achterin is wel :love:

Balsaus
13 maart 2012, 10:42
Witsel voor 35 miljoen naar Premier League? - Voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1407743/2012/03/12/Witsel-voor-35-miljoen-naar-Premier-League.dhtml)

Kompany kan 155.000 euro per week verdienen bij Manchester City - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/kompany-kan-155-000-euro-per-week-verdienen-bij-manchester-city/article-4000063444819.htm)

Harry Redknapp: 'Ik ben absoluut gek van Eden Hazard’ - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/harry-redknapp-ik-ben-absoluut-gek-van-eden-hazard/article-4000063441702.htm)

Steelt Arsenal Jan Vertonghen weg voor Tottenham? - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/steelt-arsenal-jan-vertonghen-weg-voor-tottenham/article-4000063445242.htm)

Alle rode duivels in het buitenland zijn goed bezig op de transfermarkt lijkt me

En Man united is ook nog geïnteresseerd in Dembele. 3 belgische spelers waar ze dus interesse in hebben. (Hazard , Witsel en Dembele)

Sportwereld - Man United gecharmeerd door Moussa Dembélé (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SD3NB167_1)

Deze zomer maken hopelijk veel belgen een grotere stap :) Zou perfect zijn voor WK kwalificaties.

Wilcao
13 maart 2012, 10:44
En Man united is ook nog geïnteresseerd in Dembele. 3 belgische spelers waar ze dus interesse in hebben. (Hazard , Witsel en Dembele)

Sportwereld - Man United gecharmeerd door Moussa Dembélé (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SD3NB167_1)

Deze zomer maken hopelijk veel belgen een grotere stap :) Zou perfect zijn voor WK kwalificaties.

Dan is er nog 1 struikelblok: de George!!!

Balsaus
13 maart 2012, 10:46
Dan is er nog 1 struikelblok: de George!!!

als hij inziet dat hij Dembele op de 10 moet zetten met Fellaini en Witsel achterin op middenveld ben ik blij :)

Jepjep
13 maart 2012, 11:01
als hij inziet dat hij Dembele op de 10 moet zetten met Fellaini en Witsel achterin op middenveld ben ik blij :)

Droommiddenveld :drool:

J.Brown
13 maart 2012, 11:04
0dacuba zal wel fb groep oprichten tegen de Zors

Wilcao
13 maart 2012, 11:29

Ik zal het vtm-nieuws in de gaten houden :unsure:

Rivfader
13 maart 2012, 13:34

Hopelijk komt er nug nog een goede spits van ons in het buitenland bij.

Drew
13 maart 2012, 13:39
Hopelijk komt er nug nog een goede spits van ons in het buitenland bij.
Stoke and Newcastle chase forward Kevin Mirallas | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2108951/Stoke-Newcastle-chase-forward-Kevin-Mirallas.html)
:unsure:

dacuba
13 maart 2012, 14:29

Ik zal het vtm-nieuws in de gaten houden :unsure:

Met jullie als trouwe fans wordt het een waar succes :love:

Wilcao
13 maart 2012, 14:34
Met jullie als trouwe fans wordt het een waar succes :love:

:hug:

Maxwell
14 maart 2012, 23:29
Staat deze hier nog niet ? sporza: "Anzji hengelt naar Ronaldo en Messi" (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/120314_anzji_ronaldo_messi)

Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar kom :p

Gavin
15 maart 2012, 12:01
Mourinho, muy pendiente de Axel Witsel, según Récord - Real Madrid | Mercado - AS.com (http://www.as.com/futbol/articulo/mourinho-pendiente-axel-witsel-record/20120315dasdasftb_14/Tes)

Google translate de boel maar. Mourinho is volgens *willekeurig voetbalmagazine* onder de indruk van Witsel en blabla ...

Rivfader
15 maart 2012, 13:40
Setanta Sports : Kenny Dalglish was at Stamford Bridge on Wednesday evening to keep an eye on Napoli duo Edinson Cavani and Ezequiel Lavezzi.

dacuba
15 maart 2012, 15:55
Mourinho, muy pendiente de Axel Witsel, según Récord - Real Madrid | Mercado - AS.com (http://www.as.com/futbol/articulo/mourinho-pendiente-axel-witsel-record/20120315dasdasftb_14/Tes)

Google translate de boel maar. Mourinho is volgens *willekeurig voetbalmagazine* onder de indruk van Witsel en blabla ...

Deze vond ik wel schoon:

Sería una vergüenza que un jugador como este jugase en el Real Madrid. Es el autor de una de las entradas más graves que he visto en el fútbol, sino buscad en youtube a este tío cuando jugaba en Bélgica.

Hoe kortzichtig kunt ge zijn..

eurowarriors
15 maart 2012, 16:04
Real heeft ook nog Nuri Sahin lopen niet te vergeten. Dat is nu eens een speler die ik graag naar Valencia zie komen volgend seizoen, zit toch maar op de bank bij Real, zoals Canales een beetje. Sahin had trouwens een persoonlijk akkoord met Valencia maar Real bood meer, bleek achteraf.

Vandaag uit heel goede bron vernomen dat Valencia Van der Wiel laat schieten. Niet omdat we niet meer opzoek zijn naar een rechtsback, wel omdat het bestuur van Ajax zich heel hypocriet opstelt. Ze vroegen tien miljoen, Valencia bood acht. Nu biedt Valencia tien en willen ze twaalf. De onderhandelingen lagen al een tijd stil en zouden nu stopgezet zijn. Spijtig voor Van der Wiel, maar twaalf is te veel en je moet niet met je voeten laten rammelen als het om zoveel geld gaat.

Valencia gaat nu trouwens voluit voor Mathieu Debuchy, de revelatie van Lille dit seizoen. Goedkoper dan Van der Wiel, kwalitatief bijna gelijkwaardig. En dat Adil Rami bij ons speelt en sowieso een pluspunt. :)

Gavin
15 maart 2012, 17:59
Hoe kortzichtig kunt ge zijn..
Marca heeft de commentsectie van het artikel over Abidal zijne lever moeten sluiten, ge moet niet vragen wat daar tussenstond.

Tja, zo de houding van de ploeg/club/..., zo de supporters zeker ...

dacuba
15 maart 2012, 18:04
Marca heeft de commentsectie van het artikel over Abidal zijne lever moeten sluiten, ge moet niet vragen wat daar tussenstond.

Chance dat m'n Spaans niet zó goed is want kzou er wss misselijk van worden. Ben wel eens benieuwd wat Witsel gaat doen. Zou gek zijn moest hij na 1j al weg gaan maar aan de andere kant zit 'm volgend jaar misschien in dezelfde situatie als Hazard nu bij Lille, paar belangrijke spelers weggekocht en hij zit daar nu. :p

The Black Mamba
15 maart 2012, 18:46
Laat hem nog maar even bij Benfica , hij kan daar nog meer dan veel leren. Ik zie hem dan in de toekomst wel een volgende stap nemen.

Nu is het gewoon nog te vroeg want grotere ploegen zijn sowieso Europese toppers (Benfica= Europese subtop) en daar zie ik hem nog niet bij in de basis staan. Een even grote ploeg in een sterkere competitie zou hij misschien wel al aankunnen maar die kunnen hem niet betalen.

Radbraker
15 maart 2012, 19:45
En Mertens blijft bij PSV nog voorlopig ? Niemand interesse in hem ? Lijkt me ook een geweldige speler voor een Engelse subtopper.

BleKKie
15 maart 2012, 20:03
Laat hem nog maar even bij Benfica , hij kan daar nog meer dan veel leren. Ik zie hem dan in de toekomst wel een volgende stap nemen.

Nu is het gewoon nog te vroeg want grotere ploegen zijn sowieso Europese toppers (Benfica= Europese subtop) en daar zie ik hem nog niet bij in de basis staan. Een even grote ploeg in een sterkere competitie zou hij misschien wel al aankunnen maar die kunnen hem niet betalen.

Idd, nog een jaartje (of 2) bevestigen en dan naar een absolute topper.
Is tenslotte nog maar 23 op dit moment, als hij nog 2 jaar blijft is hij 25, perfecte leeftijd om het volledig te maken.

Drew
15 maart 2012, 20:28
BBC Sport - Man Utd, Man City, Chelsea & Tottenham eye Eden Hazard (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17360992)

Roald
15 maart 2012, 20:40

Dan zijn de Barcelona supporters allemaal blèters zeker? Of wilt ge niet nog wat veralgemeningen doen... Natuurlijk is het erg wat Abidal overkomt en ik denk dat iedere normale persoon daar niets verkeerds over gaat zeggen.

Toch grappig dat ge zelfs provocerende posts typt, terwijl ge zo kunt klagen over de onzin dat andere mensen hierop zetten. Ik zou er eigenlijk niet op moeten reageren, maar niemand anders doet het en mods letten blijkbaar niet genoeg op.

Gavin
15 maart 2012, 21:27
Hoort gij dan bij de Marcaposters of wat wilt ge nu eigenlijk zeggen?

Roald
15 maart 2012, 21:39
Hoort gij dan bij de Marcaposters of wat wilt ge nu eigenlijk zeggen?Neen, maar aangezien ge al vaker hebt aangehaald dat Marca het krantje van Real Madrid is, doelt ge met:

erop dat het de houding van de ploeg en het bestuur van Real Madrid zou zijn om te lachen (of wat de posts op Marca ook zouden zijn) als er spelers van Barcelona iets ergs overkomt, zelfs bij dit geval. Daarna trekt ge deze lijn door naar de supporters en beweert ge dus dat supporters van Real Madrid dit ook doen, want aja "zo de houding van de ploeg/club/..., zo de supporters zeker ...". Onder die groep val ik wel.

En zelfs als het niet zo was moet ge niet beweren dat Real als ploeg of als club het goed zou keuren dat bepaalde mensen zouden spotten Abidal (of wat er ook gezegd is), laat staan dat ze het zelf zouden doen. Het tegengestelde is namelijk waar. Zo getuigt ook deze foto (van vorig jaar toen Abidal kanker had):
http://www.captainwag.com/wp-content/uploads/2011/03/rm.jpg

Uw post doet het nu lijken alsof ge u richt naar Marca posters, maar uit uw eerste post blijkt toch duidelijk dat ge u zowel naar de club als naar alle supporters richt.

Gavin
15 maart 2012, 22:11
Ma ja, die supporters in Madrid en van Marca he. Die vier of vijf man dat hier zit, volgt die boel toch niet. Ik reken u en de rest daar dus niet bij.

Dat van club/ploeg/... moet ge ook niet "enkel" over dat van Abidal zien he, lijkt me nogal logisch dat die daar niet om gaan juichen of zo. Dat doet Marca zelf ook niet (logisch, want Marca wordt hard gestuurd door de club). Dat is toch net het hele punt: als ge een heel jaar door propaganda loopt te voeren op alle mogelijke manieren, gedrag op het veld van spelers in bepaalde matchen, Mourinho en entourage hun verwezenlijkingen, enzovoort en zo verder; zijt ge dan verrast dat ge zo een legertje kweekt? Zelfs dit weekend is er een "incident" geweest met Mourinho en Madrids nazistische diehardgroep waarbij ge de ongemakkelijkheid van Madrid zelf toch een beetje kon voelen.

Als ge een heel jaar dag in dag uit gebrainwasht wordt door schijnbaar grensloos gedrag (want zowat alles blijft onbestraft), moet ge niet verschieten dat het op een bepaald moment erover gaat. Vandaag is er zo eentje van. Nu, zoals ik net voor de terugmatch Barcelona-Madrid van de Copa Del Rey al postte, zijn een paar spelers daar al tegenin gegaan. Maar zo maakt ge anderhalf jaar niet plots ongedaan, en de spelers zijn slechts een klein deel van die hele indoctrinatienest. Marca en Mourinho gaan ondertussen verder hoor.

Dus ik blijf zeker bij wat ik gezegd heb. Ploeg/club/... werken zoiets in de hand en moeten dan ook helemaal niet verrast zijn dat supporters die daar constant mee bezig zijn daarin meegaan en zelf normen verliezen. Let wel, dit gebeurt ook bij andere clubs maar Madrid is een apart geval vanwege de clublink met Marca en recent gedrag van spelers/coach.

Prastepius
15 maart 2012, 23:38
wow kompany verdient meer in een week dan wat ik ooit in mijn hele leven zal verdienen.
absurd.

Jepjep
15 maart 2012, 23:40
Hij verdient het want ja, hij is Kompany.

dacuba
15 maart 2012, 23:44
Terry 'verdient' nog eens dik de helft meer dan Kompany's nieuwe contract. ;)

Hannibal
15 maart 2012, 23:45
wow kompany verdient meer in een week dan wat ik ooit in mijn hele leven zal verdienen.
absurd.
Ik hoop toch dat jij op heel uw leven 136.000 zal verdienen want anders zou ik toch maar een andere baan zoeken.

Prastepius
15 maart 2012, 23:48
Ik hoop toch dat jij op heel uw leven 136.000 zal verdienen want anders zou ik toch maar een andere baan zoeken.

kleine miscalculatie.

hij verdient een 5de van wat ik in men hele leven zal verdienen met men huidig werk in een luttele week.

Hannibal
15 maart 2012, 23:49
kleine miscalculatie.

hij verdient een 5de van wat ik in men hele leven zal verdienen met men huidig werk in een luttele week.
"Kleine miscalculatie." :D

Didierke10
16 maart 2012, 19:39
Ma ja, die supporters in Madrid en van Marca he. Die vier of vijf man dat hier zit, volgt die boel toch niet. Ik reken u en de rest daar dus niet bij.

Dat van club/ploeg/... moet ge ook niet "enkel" over dat van Abidal zien he, lijkt me nogal logisch dat die daar niet om gaan juichen of zo. Dat doet Marca zelf ook niet (logisch, want Marca wordt hard gestuurd door de club). Dat is toch net het hele punt: als ge een heel jaar door propaganda loopt te voeren op alle mogelijke manieren, gedrag op het veld van spelers in bepaalde matchen, Mourinho en entourage hun verwezenlijkingen, enzovoort en zo verder; zijt ge dan verrast dat ge zo een legertje kweekt? Zelfs dit weekend is er een "incident" geweest met Mourinho en Madrids nazistische diehardgroep waarbij ge de ongemakkelijkheid van Madrid zelf toch een beetje kon voelen.

Als ge een heel jaar dag in dag uit gebrainwasht wordt door schijnbaar grensloos gedrag (want zowat alles blijft onbestraft), moet ge niet verschieten dat het op een bepaald moment erover gaat. Vandaag is er zo eentje van. Nu, zoals ik net voor de terugmatch Barcelona-Madrid van de Copa Del Rey al postte, zijn een paar spelers daar al tegenin gegaan. Maar zo maakt ge anderhalf jaar niet plots ongedaan, en de spelers zijn slechts een klein deel van die hele indoctrinatienest. Marca en Mourinho gaan ondertussen verder hoor.

Dus ik blijf zeker bij wat ik gezegd heb. Ploeg/club/... werken zoiets in de hand en moeten dan ook helemaal niet verrast zijn dat supporters die daar constant mee bezig zijn daarin meegaan en zelf normen verliezen. Let wel, dit gebeurt ook bij andere clubs maar Madrid is een apart geval vanwege de clublink met Marca en recent gedrag van spelers/coach.

Het laatste wat ik zal doen is met Abidal lachen, weet zelf goed genoeg wat voor een erge ziekte kanker is.

Tyfius
20 maart 2012, 10:59
Spaanse media beweren dat Barcelona geïnteresseerd is in Jan Vertonghen. De Rode Duivel geniet ook interesse van Tottenham en Arsenal.

Barcelona kreeg onlangs slecht nieuws over Eric Abidal. De Franse verdediger moet een levertransplantatie ondergaan en zal misschien nooit meer op hoog niveau kunnen voetballen. FCB is dus op zoek naar een extra speler.

Veelzijdigheid

Pep Guardiola zou geïnteresseerd zijn in de diensten van Vertonghen. De Spaanse topcoach zou gecharmeerd zijn door de veelzijdigheid van de linksvoetige verdediger. Vertonghen kan immers ook op het middenveld uitgespeeld worden.

Barca probeerde eerder al om Thiago Silva bij AC Milan weg te lokken, maar de Braziliaan mocht niet vertrekken. Vertonghen gaf al aan dat hij deze zomer Ajax wil verlaten. Er zou een prijskaartje van 10 miljoen euro aan vast hangen.

Ongeacht of je een fan bent van Barcelona of Vertonghen, hoe schoon zou dat niet zijn...

Jepjep
20 maart 2012, 11:05
Dan wordt ik instant fan van barcelona.

Wilcao
20 maart 2012, 12:20
Ik vrees dat Jantje toch niet naar Barca gaat, al zou dat wel :drool: zijn. Ik denk dat hij naar de PL gaat.

Wilcao
20 maart 2012, 14:21
In de wandelgangen op voetbalzone.nl stond dat man utd 23milj wou neertellen voor Eriksen en Fischer.

En in HLN stond dat Spurs een bod van 43milj voorbereid voor Hazard en zo ook Redknapp hopen te houden.

Eagle`
20 maart 2012, 17:11
Witsel in de PL :love:, al kan hij mss nog best een jaartje blijven. Eén ding is zeker, Benfica heeft een gouden deal gemaakt voor 8milj.

Vangt Standard eigenlijk nog poen als die wordt doorverkocht ?

Spacid
21 maart 2012, 14:53
'Ook Real Madrid wil Vertonghen overnemen van Ajax' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/19078/Ook_Real_Madrid_wil_Vertonghen_overnemen_van_Ajax)

Gaat toch nooit een bankzitterrol willen aannemen na kapitein te zijn geweest?

Wilcao
21 maart 2012, 15:07
'Ook Real Madrid wil Vertonghen overnemen van Ajax' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/19078/Ook_Real_Madrid_wil_Vertonghen_overnemen_van_Ajax)

Gaat toch nooit een bankzitterrol willen aannemen na kapitein te zijn geweest?

Ik ben verbaasd over de clubs die zich allemaal melden, na toch een minder seizoen.

FrownedUpon
21 maart 2012, 15:10
Alsof vertongen past in het voetbal van barcelona...

Wilcao
21 maart 2012, 15:21

Mwa, hij is mss niet goed genoeg, maar het is wel een feit dat hij een voetballende verdediger is. Dat wordt bij Ajax in de jeugd erin gepompt. Ook keepers bv kunnen perfect mee voetballen.

fcberke
21 maart 2012, 15:25
Mwa, hij is mss niet goed genoeg, maar het is wel een feit dat hij een voetballende verdediger is. Dat wordt bij Ajax in de jeugd erin gepompt. Ook keepers bv kunnen perfect mee voetballen.

zouje die vermeer toch niet meegeven ze :unsure:

Wilcao
21 maart 2012, 15:28
zouje die vermeer toch niet meegeven ze :unsure:

:lol:, dat wou ik eerst er zelfs bijzetten, maar Vermeer is inderdaad een uitzondering.

Spacid
21 maart 2012, 16:01

Die Barcelonaroddel is al ontkend door een woordvoerder van Barcelona.

eurowarriors
21 maart 2012, 17:39

De aanpassing zal toch groot zijn. Als je ziet hoeveel druk er op de CV's wordt gezet in Spanje, ook vaak door de kleinere ploegen. Dat zie ik niet in de rest van Europa.

Vertonghen is voetballend goed, maar om mee te kunnen met het voetbal in Barcelona (nog) te licht. Engelse competitie lijkt me beter voor hem.

Wilcao
21 maart 2012, 17:42
De aanpassing zal toch groot zijn. Als je ziet hoeveel druk er op de CV's wordt gezet in Spanje, ook vaak door de kleinere ploegen. Dat zie ik niet in de rest van Europa.

Vertonghen is voetballend goed, maar om mee te kunnen met het voetbal in Barcelona (nog) te licht. Engelse competitie lijkt me beter voor hem.

Ben ik het ook met je eens. Ik bedoelde ook qua type speler zou hij niet misstaan, maar hij is gewoon niet goed genoeg daarvoor. Mijn voorkeur voor Jantjr gaat uit naat de PL en het liefst bij de Spurs.

Rivfader
1 april 2012, 11:47
Good news ahead of tomorrow's game, SkySport understands that Demien caomolli agreed a deal for the purchase of Eden Hazard. The price is believed to be around 26mil pounds. Their source also understand that 75 mil pounds is allocated for kenny in summer. The next move will be to convince Cavani, Martinez (Bilbao) and Munain in the Anfield project

Chelsea aim to take advantage of chaos at Liverpool with big new bid for Fernando Torres | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1284101/Chelsea-aim-advantage-chaos-Liverpool-big-new-bid-Fernando-Torres.html)

:drool:

stormtrooper
1 april 2012, 11:55
De Daily Mail :')

mtm
1 april 2012, 11:58
Eerder 1 april. Zieligste dag van het jaar voor nieuwssites.

exo
1 april 2012, 12:34
Wat is daar nu zielig aan? Is toch gewoon leuk om zulke dingen te lezen en de aprilgrappen eruit te halen, sommigen al opvallender dan andere. Als dat al zielig is...

Timaeus
2 april 2012, 13:26
Wat is daar nu zielig aan? Is toch gewoon leuk om zulke dingen te lezen en de aprilgrappen eruit te halen, sommigen al opvallender dan andere. Als dat al zielig is...

Volgens die logica is het bij sporza wel elke dag 1 april.

Rubmifer
2 april 2012, 13:29
Volgens die logica is het bij sporza wel elke dag 1 april.

:D

Heb ook geen probleem met een weldoordachte april grap. Zolang het maar een beetje origineel is en het er niet vingerdik opligt.

Rubmifer
5 april 2012, 11:31
Sportwereld - Dembélé gelinkt aan Liverpool (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=4S3ODARF_1)

Laat het uit hé. :p

Jepjep
5 april 2012, 11:42
Hopelijk gaat het door. Ik dacht dat vooral tottenham naar zijn diensten hengelde. Ze hadden zelfs een bod gedaan een tijdje geleden.

mtm
5 april 2012, 15:47
Een artikeltje zonder bronvermelding. Let's go crazy!

Rivfader
8 april 2012, 17:36
Andy Carroll set for Liverpool exit - report - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/04/08/3022270/andy-carroll-set-for-liverpool-exit-report)

exo
8 april 2012, 17:54
Flopperkeuh!

Rivfader
8 april 2012, 18:22
Flopperkeuh!

Wat een hoogstaande comment.

undi_
15 april 2012, 18:36
Chelsea owner Roman Abramovich's £247m shopping list | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2128432/Chelsea-owner-Roman-Abramovichs-247m-shopping-list.html)

dailymail :p Maar hij zal wel moeten als ze nog potten willen breken in de CL en de PL, dus ik zie het wel gebeuren.

eurowarriors
15 april 2012, 18:40
Chelsea owner Roman Abramovich's £247m shopping list | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2128432/Chelsea-owner-Roman-Abramovichs-247m-shopping-list.html)

dailymail :p Maar hij zal wel moeten als ze nog potten willen breken in de CL en de PL, dus ik zie het wel gebeuren.

Azpilicueta speelt bij Marseille, niet bij Lille. Sterk van Daily Mail :p En 25 miljoen pond voor hem is er echt wel over.

exo
15 april 2012, 18:47
Wat een hoogstaande comment.

Dank u, de waarheid bevestig ik graag af en toe even.

Pilatus
15 april 2012, 23:33
Chelsea plot £15m Dutch stopper deal | Premier League | Give Me Football (http://www.givemefootball.com/premier-league/chelsea-plot-15m-dutch-stopper-deal)

wel nadelig voor courtois

Jepjep
15 april 2012, 23:35
geen bedreiging voor courtois. Bovendie zou ik dat transfernieuws met een korreltje zout nemen.

dacuba
16 april 2012, 00:55
Courtois > Krul dus die moet eigenlijk gewoon nu aan zijn eigen prestaties denken, genoeg clubs waar die terecht kan moest het bij CFC niet lukken.

Mudi
16 april 2012, 10:21
Courtois > Krul dus die moet eigenlijk gewoon nu aan zijn eigen prestaties denken, genoeg clubs waar die terecht kan moest het bij CFC niet lukken.

Courtois is op dit moment echt niet beter dan Krul hoor!

Premiership League Table Clean Sheets | Premier League | Odds Comparison | football news | fixtures | results (http://www.premiership-football.co.uk/Premiership-League-Table-Clean-Sheets.php)

13 Clean Sheets en 3de achter Utd en City wilt toch wel iets zeggen over de kwaliteiten van Krul. Zeker als je de defensie van Newcastle vergelijkt met die van Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool, ...

Ook eigenaardig dat Swansea daar op de 4de plaats staan. De Nederlandse doelmannen doen het vrij aardig in Engeland. Benieuwd wie er daar in de goal gaat staan tijdens het EK.

dacuba
16 april 2012, 10:39
Rekening houdend met leeftijd en progressiemarge? Dan verkiest ge toch Courtois boven Krul als Chelsea zijnde?

Alcoholic Punk
16 april 2012, 13:10
Rekening houdend met leeftijd en progressiemarge? Dan verkiest ge toch Courtois boven Krul als Chelsea zijnde?

Ja en nee.
Toekomstgewijs wel natuurlijk, indien ze iemand willen waarvan ze wat zekerheid hebben (al heb je dat op zich nooit) om Cech meteen te kunnen vervangen is Krul een betere keuze.

Cpt. Kablammo
16 april 2012, 13:29
De Petr is 29 en iedereen wilt hem 'meteen' vervangen. Heeft nu een iets minder seizoen maar behoor tnog steeds tot de 5 beste keepers ter wereld hoor!

Buffon/Casillas/Julio Cesar/Cech/Neuer

JC krijgt nu plots ook redelijk wat goals op zijn kas, maar dat is omdat hij in een wankele ploeg staat, net als Cech. Krul gaat het niet veel beter doen atm. Courtois zou misschien nog een betere optie zijn, omdat hij de man is van de frequente wereldsave.

Alcoholic Punk
16 april 2012, 13:33
Mijn meteen is meer gericht naar blessure toe, niet als nieuwe nr 1 ;)

Mudi
16 april 2012, 16:17

Dat is wel iets anders dan Courtois > Krul!

Op dit moment is Krul gewoon een niveau hoger, maar ik schat Courtois in potentie even hoog in als De Gea en Sczcesney dus Chelsea kan er veel plezier aan beleven (als ze natuurlijk niet dom gaan handelen en een ander keeper aantrekken).

scel
18 april 2012, 19:22
Voetbal International - Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen (http://www.vi.nl/nieuws/219575/Transfervrije-Schone-tekent-bij-Ajax-voor-drie-seizoenen.htm)

Weebl
18 april 2012, 21:52
Dju da was nen bridgesboy :(

Wilcao
18 april 2012, 21:57
Voetbal International - Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen (http://www.vi.nl/nieuws/219575/Transfervrije-Schone-tekent-bij-Ajax-voor-drie-seizoenen.htm)

Had het ook gehoord, maar ken ken hem niet goed genoeg om te oordelen. Ik veronderstel dat het voord de breedte is?

scel
18 april 2012, 22:15
Had het ook gehoord, maar ken ken hem niet goed genoeg om te oordelen. Ik veronderstel dat het voord de breedte is?

Lijkt me wel, maar hij maakt wel kans op een basisplaats denk ik. Is een goede technische speler.

Jepjep
21 april 2012, 12:02
sporza: Courtois mag van Chelsea met Atletico praten (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/120421_courtois_onderhandelt)

Jonas89
21 april 2012, 12:06
sporza: Courtois mag van Chelsea met Atletico praten (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/120421_courtois_onderhandelt)

is normaal vind ik, Cech is zeker nog niet versleten

Wilcao
21 april 2012, 12:33
is normaal vind ik, Cech is zeker nog niet versleten

Precies en goed voor zijn ontwikkeling.

Romelus
23 april 2012, 09:42
Kuyt zou naar Hamburg trekken.

Zafùn
23 april 2012, 12:11
De Petr is 29 en iedereen wilt hem 'meteen' vervangen. Heeft nu een iets minder seizoen maar behoor tnog steeds tot de 5 beste keepers ter wereld hoor!

Buffon/Casillas/Julio Cesar/Cech/Neuer

JC krijgt nu plots ook redelijk wat goals op zijn kas, maar dat is omdat hij in een wankele ploeg staat, net als Cech. Krul gaat het niet veel beter doen atm. Courtois zou misschien nog een betere optie zijn, omdat hij de man is van de frequente wereldsave.

JC en Cech zijn geen wereldklasse meer. Vorig jaar was Cech ook niet wat het moest zijn, goed, maar niet wat je verwacht van een keeper van Chelsea. Hij heeft nog 1 goed seizoen gehad na zijn blessure maar dat is het. Over Cesar moeten we niet spreken, dat is gedaan. Vaak geblesseerd en pakt quasi geen punten voor Inter, hoort echt niet meer thuis in de categorie van wereldkeepers.

De huidige topkeers zijn Casillas, Buffon, Neuer, Lloris, Hart in mijn ogen. Daaronder zitten voor mij de mensen als Mandanda, Reina, Cech, Adler, Handanovic, Valdes. De opkomende mensen zijn Leno, Szczesny, Sirigu, Courtois, Krul, Ter Stegen. Maar dat is ook allemaal maar perceptie, in Frankrijk zijn er bijvoorbeeld ook veel mensen die Mandanda beter vinden als Lloris. Handanovic is bij het grote publiek niet zo bekend maar persoonlijk vind ik dat ook een superkeeper. Het is moeilijk om dergelijke categoriën te maken en zeker om de opkomende mensen in te schatten, je weet maar nooit hoe het allemaal loopt.

Vedeco
23 april 2012, 12:57
In Duitsland zitten ze echt met een gigantische keepergeneratie. En allemaal spelen ze nog in de Bundesliga.

Thomas Kraft (23, Hertha BSC)
Kevin Trapp (21, Kaiserslautern)
Marc-André Ter Stegen (20, Mönchengladbach)
René Adler (27, Leverkusen)
Bernd Leno (20, Leverkusen)
Ron-Robert Zieler (23, Hannover)
Manuel Neuer (26, Bayern)

1 voor 1 keepers van het hoogste niveau.

En met ervaren rotten als Wiese, Weidenfeller en Rensing zit de Bundesliga echt wel propvol met klasbakken.

Jonas89
23 april 2012, 13:04
Bij Siena (geleend van Udinese) zit er ook ne goeie:

Željko Brkić, niet zo bekend. Maar op FM toch een topper aan het worden :p

BeeLz
23 april 2012, 13:16
Het is ook gewoon moeilijk om een keeper naar waarde te schatten. Keepers als Krul en Vorm doen het bijvoorbeeld heel goed dit jaar, hebben ook al veel punten verdiend voor hun clubs maar krijgen ook een pak meer te doen. Bij een kleine club keepen is gewoon volledig anders dan bij een grote club. Iets wat je als supporter ook niet ziet is de communicatie van een keeper met zijn verdediging wat zeker niet te onderschatten is.

Het blijft altijd afwachten om te zien hoe een keeper presteert bij een grote club, wanneer hij weinig te doen heeft maar toch moet ingrijpen op de moeilijkste momenten. Maar dat is er maar weinig gegeven aangezien er weinig die kans ooit krijgen. En ook omdat trainers niet graag van keeper wisselen. Er zijn genoeg top teams die jaren met een middelmatige keeper spelen omdat ze het risico niet willen nemen om die te vervangen.

Zafùn
23 april 2012, 14:03
In Duitsland zitten ze echt met een gigantische keepergeneratie. En allemaal spelen ze nog in de Bundesliga.

Thomas Kraft (23, Hertha BSC)
Kevin Trapp (21, Kaiserslautern)
Marc-André Ter Stegen (20, Mönchengladbach)
René Adler (27, Leverkusen)
Bernd Leno (20, Leverkusen)
Ron-Robert Zieler (23, Hannover)
Manuel Neuer (26, Bayern)

1 voor 1 keepers van het hoogste niveau.

En met ervaren rotten als Wiese, Weidenfeller en Rensing zit de Bundesliga echt wel propvol met klasbakken.

Oliver Baumann van Freiburg hoort ook thuis in dat lijstje, ook een topkeeper! Van Kraft en Rensing ben ik dan niet zo overtuigd.

Wilcao
25 april 2012, 16:37
"Ajax volgt Donk"

Ik hoop echt dat ze hem niet gaan halen. Hij is gewoon veel te wisselvallig vind ik.

Vedeco
25 april 2012, 16:50
Gladbach heeft ook al interesse getoond in Donk en ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.

Vossen, Vadis, Donk en Felipe zijn de 'Belgische' namen die de ronde doen.

BleKKie
25 april 2012, 18:39
Donk lijk me dan wel beter dan Juhasz ofzo :)

Wilcao
25 april 2012, 18:48

Hoe kom je op Juhasz?

Als er 1 centrale verdediger is, van de JPL, die ik graag bij Ajax zie is het Kouyaté wel :)

Dr. Sheldon Cooper
25 april 2012, 18:49
Hoe kom je op Juhasz?

Als er 1 centrale verdediger is, van de JPL, die ik graag bij Ajax zie is het Kouyaté wel :)

Gladbach zou Juhasz willen

Wilcao
25 april 2012, 18:50
Gladbach zou Juhasz willen

Ah oke, overschatte verdediger!

caoimhin
25 april 2012, 19:37

Mag wel naar Anderlecht komen.

Re@V0r
25 april 2012, 19:38
idd, had da ook gelezen...
en dat gladbach maar al te graag de gevraagde 3 miljoen zou willen betalen :unsure:

Vedeco
25 april 2012, 19:44
Sad but true

Maar die wordt echt niet gehaald als rechtstreekse vervanger van Dante. Er circuleren daarvoor veel te leuke Duitse namen.

|nfected
25 april 2012, 20:23
Sad but true

Maar die wordt echt niet gehaald als rechtstreekse vervanger van Dante. Er circuleren daarvoor veel te leuke Duitse namen.

Zet zukanovic maar ook op die lijst en die is wel linksvoetig in tegenstelling tot die andere namen ;)

Maxwell
26 april 2012, 10:14
Chadli naar Benfica ?

Benfica heeft zijn oog laten vallen op Nacer Chadli, een goeie vriend van Axel Witsel, die al bij Benfica zit. De Portugezen hebben met Twente onderhandeld over de Rode Duivel, meldt vi.nl.
Chadli verlengde zijn contract in Enschede begin dit seizoen nog met drie seizoenen tot midden 2014, maar Twente staat volgens Voetbal International niet weigerachtig tegen een verkoop.

De irritaties tussen Chadli en trainer McLaren nemen al een tijdje toe. Zo moest Chadli vorig weekend op de bank beginnen, omdat McLaren niet tevreden was over de prestaties van onze landgenoot. Dat kon Chadli maar moeilijk appreciëren. Hij viel na de rust wel in en scoorde na 92 minuten de winning goal.

Booka Shade
26 april 2012, 13:06
Nu is het officieel:
sporza: Dante (ex-Standard) naar Bayern München (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Duitsland/120426_Dante_Bayern)

Mooie stop voor hem, wel nog afwachten of hij er effectief kan doorstoten.