PDA

Volledige versie bekijken : Software Sony Vaio Recovery

Violator
1 juni 2011, 09:30
Hallo,

Ik heb hier een Sony VAIO waarvan de Windows 7 Home Premium corrupt is, bij het opstarten blijf hij hangen op het begin scherm enz.

Na een tijdje vanzelf opnieuw op te starten kwam er Windows Herstel scherm te voorschijn maar dat heeft ook niet geholpen.

Ik wou deze terug naar fabrieksinstellingen brengen dus ik druk op F10 tijdens het opstarten om zo in de VAIO Care Rescue terecht te komen.

Daar heb ik de herstel wizard gestart maar tijdens het formateren krijg ik telkens op 4% Fout: 332. Probeer opnieuw op te starten en het opnieuw te proberen. Dit heb ik reeds gedaan maar telkens op 4% krijg ik fout 332.

De snelle hardware test levert geen fouten op behalve op de harde schijf.

De zoektesten zijn mislukt, maar kan dit niet zijn omdat hij eerst heeft geprobeerd om de harde schijf te formateren? Momenteel staat er geen partitie op de schijf. Zonder partitie kan hij ook niet zoeken vermoed ik.

Het probleem is dat ik de bijgeleverde cd's niet terug vind, is er nog een mogelijkheid om de recovery wel tot een goed eind te brengen?

Exit
1 juni 2011, 21:03
eerder dat de hdd zelf defect is, als hij niet kan opstarten, ook recovery niet lukt ...

via een cd van iemand eens installeren met UW key die onderaan hangt.
maar wellicht daar ook problemen mee als de hdd zelf het probleem is

Violator
2 juni 2011, 12:26
Jup, klopt als een bus. Geprobeerd om het met een Dell OEM Windows 7 DVD te installeren, maar tijdens het formateren van de schijf heb ik terug een foutmelding gekregen.

Binnen doen is dus de boodschap.