PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen bureaublad probleem

Racing_Genk
24 mei 2011, 20:34
Hey

Ik had een trojan en hierdoor verdwenen al mijn icoontjes etc van mijn bureaublad. Omdat ik de trojan er zelf niet af kreeg ben ik naar de pc winkel moete gaan en daar hebbe ze hem eraf gegooid

echter zijn mn iconen wel niet teruggekomen en als ik dan opnieuw een snelkoppeling wil make van een game die ik geinstalleerd hebt zegge ze dat ik hier al een snelkoppeling van heb. echter zie ik deze niet op mijn bureaublad staan.

iemand een idee?

aageon - DC
24 mei 2011, 20:36
zie eens of dit is aangevinkt:
rechtemuisknop -- view -- show desktop icons (of zoek de nederlandse variant).

Racing_Genk
24 mei 2011, 20:38
ja dat is aangevinkt

Racing_Genk
24 mei 2011, 20:48
nog een probleem:

er waren heel wat mappen verdwenen. via configuratie scherm kon ik aanvinken dat ik verborgen mappen ook moest zien. Zo werden deze mappen opnieuw zichtbaar maar ze zijn wel in een lichtere kleur, dit betekend dat ze eigenlijk nog steeds verborgen zijn. hoe los ik dit op?

ik vermoed dat ik dus ook ergens verborgen snelkoppelingen ofzo meot kunne aanvinke, maar ik weet niet waar

Racing_Genk
24 mei 2011, 20:54
zelfde geldt ook voor snelkoppelingen, deze zijn in een lichtere kleur terug op mn bureaublad

Racing_Genk
24 mei 2011, 21:06
dus wat ik moet weten: is er een algemene knop om alle verborgen mappen zichtbaar te maken, zodat ik dat niet één voor één moet doen?

Nielsvds
24 mei 2011, 21:31
Ja, ga naar start,configuratiescherm,vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen,druk nu op verborgen mappen en bestanden weergeven aan,scroll naar beneden en zorg dat verborgen mappen bestanden weergeven aangevinkt staat druk op toepassen en ok.

Racing_Genk
24 mei 2011, 21:32
ok ty, maar het is niet helemaal opgelost

ik krijg ze wel te zien maar ze hebbe een lichtere kleur en bij instellignen staan ze nog steeds als verborgen. het enige verschil is dat ik ze nu wel degelijk kan zien, maar in een lichtere kleur dus

Exit
24 mei 2011, 22:31
selecteer al die files => eigenschappen => verborgen afvinken

of deze thread eens doorlopen, zelfde probleem:
http://www.9lives.be/forum/software/794600-acer-laptop-start-niet-meer-op.html

Dracozirion
25 mei 2011, 13:12
Of in CMD "attrib -s -h HIER DE MAP/BESTANDSLOCATIE" typen voor elk bestand/map. Dat gaat wel ff duren.