PDA

Volledige versie bekijken : Software Outlook-Hotmail

Cybergirl
14 mei 2011, 11:56
Hoi iedereen

Eerst en vooral weet ik niet echt of ik in het juiste gedeelte zit, dus mijn excuses als dit niet zo is ;)

Ik wou dus graag mijn hotmail e-mailadressen kunnen beheren in Outlook (2007) en had hiervoor "Outlook Connector" gedownload. Na lang sukkelen is het uiteindelijk toch gelukt mijn mails te openen in Outlook, maar nu heb ik gemerkt dat het toch nog niet volledig goed werkt.

Als ik een net ontvangen e-mail open in Outlook, blijft die wel nog steeds als "ongelezen" staan in Hotmail.
Als ik even later dan terug kijk in Outlook, staat diezelfde mail wel ook weer als "ongelezen" in Outlook zelf. Dit gaat pas weg als ik die mail open in Hotmail zelf.
Is dit normaal? Zoja, bestaat er dan geen manier om ervoor te zorgen dat ik niet steeds via de site van Hotmail naar mijn mails moet kijken vooraleer die echt als ongelezen blijven staan in Outlook?

Als test heb ik ook vanuit Outlook een mailtje gestuurd naar een ander Hotmail adres van mij (dat ook in Outlook staat). Via msn heb ik gemerkt dat die wel is toegekomen, maar in Outlook zelf is er helemaal niets te zien van die mail. Andere nieuwe mails die ik ondertussen heb ontvangen komen ook niet binnen in Outlook.
Daarenboven had ik bij dat e-mailadres in Outlook al eens een mail verwijderd, en nu staat die plots terug in mijn Inbox (én ook nog eens bij verwijderde items).

Zijn er nog mensen onder jullie die hun Hotmail adressen via Outlook openen? Hebben jullie dit dan ook met Outlook Connector gedaan of bestaat er een betere manier?

Alvast bedankt!
Groetjes
Nicky

ShPonGle
14 mei 2011, 12:26
je kan hotmail mail gewoon binnenhalen in outlook. Dat kun je doen door een extra POP3-account aan te maken in Outlook, die connecteert op poort 995 op de pop3-server genaamd pop3.live.com, via dezelfde accountgegevens van je hotmail-account.

Exit
14 mei 2011, 19:31
pop3 is/was niet gratis op hotmail

op de 'oudere' hotmail accounts is het wel nog steeds gratis, op recentere adressen niet

menace2070
16 mei 2011, 07:37
het feit dat die als ongelezen blijven staan kan je oplossen door
"bewaar kopie op server" uit te zetten bij de instellingen van je pop3 account.