PDA

Volledige versie bekijken : Blackberry Storm 2 9520

wiebeg
11 mei 2011, 00:30
Hierbij verkoop ik de Blackberry Storm 2 9520:

Het kapje zit een beetje los maar dat is zo aan te passen door het sluitingkje iets terug te duwen met een tang of iets dergelijks. Verder zitten er een paar kleine krasjes wat niet opvalt als je bezig bent met de telefoon op het touchscreen.
Verder werkt de telefoon perfect.
Komt bij:
- Oplader
- Boekjes e.d
- Doos (maar is wel kapot dus weet ik niet zeker of ik die erbij lever

Wolfgangg
11 mei 2011, 10:22
Minimumprijs ?

wiebeg
11 mei 2011, 14:06
Bieden vanaf 100.
Minimum: 125
Meeneem: 140

Wolfgangg
11 mei 2011, 20:20
Bieden vanaf 100.
Minimum: 125
Meeneem: 140

eventuele foto's ?

wiebeg
12 mei 2011, 00:30
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/05/11/4158b86d42e4ecef06583a13e5b0c15a/Afb0218.jpg (http://www.fotopocket.nl)

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/05/11/28e93b61e6af1019b086bfcc1a6d6417/Afb0227.jpg (http://www.fotopocket.nl)

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/05/11/60aa0002e6ab9435d7435313fa91dd42/Afb0229.jpg (http://www.fotopocket.nl)

Hier paar foto's

Wolfgangg
12 mei 2011, 15:21
Hij heeft wel veel gebruikerssporen, hoe oud is hij ongeveer ?

Stijn83
12 mei 2011, 15:44
Inderdaad, wat is de leeftijd vh toestel en werkt het voor de rest perfect?

wiebeg
12 mei 2011, 17:59
Jaaa de achterkant voornamelijk

Stijn83
12 mei 2011, 21:43
Maar voor de rest werkt het toestel perfect qua software, apps, .. ?

wiebeg
13 mei 2011, 00:48
Jaaa , geen problemen is up-to-date alles kan goed geinstalleerd worden.

Ook te ruil tegen iets dergelijks + of - bijbetaling van mijn kant.

Wolfgangg
13 mei 2011, 18:47
Sony ercisson Aspen ?

wiebeg
13 mei 2011, 19:37
Sorry, dat is mij niet mijn stijl. Ik wil wel recente apps kunnen gebruiken net als met deze BB.

wiebeg
14 mei 2011, 14:28
up

mathiasmach
15 mei 2011, 18:08
Waarom € 140? Is toch goedkoop voor een Storm niet?

wiebeg
16 mei 2011, 20:15
Ik snap het niet?

Doe een goed bod en het is verkocht.

Goeanaco
16 mei 2011, 20:26
Simlock?

alexaaaander
16 mei 2011, 21:28
€100, hoewel het toestel er echt ni uitziet hé :)

wiebeg
17 mei 2011, 00:53
Simlock vrij :).

Alexaaaander 100 euro genoteerd.

wiebeg
17 mei 2011, 10:55
Ik sluit morgen om 18:00 (18-05-2011) af.

alexaaaander
17 mei 2011, 11:00
Waar is hij aangekocht?
Heb je nog een aankoopbewijs?

wiebeg
17 mei 2011, 15:03
Aangekocht bij vodafone.
Ik zal even zoeken na aankoopbewijs.

update: Ik heb gezocht maar helaas nog niks gevonden, ik zal vanavond verder kijken. Is er een mogelijkheid om het opnieuw op te vragen of?

wiebeg
19 mei 2011, 00:33
Verkocht aan alexaaaander.

alexaaaander
30 mei 2011, 20:36
Toestel aangekregen in een envelop zonder kabeltjes etc.
De kabeltjes zouden onderweg zijn?

De bovenste laag van het touchscreen is gewoon gebarsten, dat zijn geen krassen meer. Doordat de zijkant kapot is, zit het scherm gewoon los, daar heeft de verkoper ook niets van gezegd. En dat krijg je natuurlijk niet meer in orde, zoals hij zelf wel beweert.

Ik stel voor dat je uw PM checkt en me zo snel mogelijk iets laat weten, het lijkt me niet meer dan normaal dat de verkoper dit toestel terugneemt!
Barsten noem je geen krassen!

Edit: Ik kocht dit toestel natuurlijk met de bedoeling om de behuizing te vervangen, NIET het LCD! (Wat ongeveer 4x zoveel kost!!)

wiebeg
17 juni 2011, 15:12
Terug te koop.

Door de post is de telefoon beschadigd geraakt en de kabeltjes zoek. Koper zegt hier niets van af te weten. Bij nadere informatie bij T.N.T hebben ze mij gezegd dat er wel 2 enveloppen zijn aangekomen.

Hierbij heb ik nu alleen nog maar de telefoon.

Mensen die hiervoor interesse hebben kunnen bieden vanaf 10excl.

EscWash0r
17 juni 2011, 17:40
Wie stuurt ook een GSM via de post op? Ik heb geen interesse, maar laat dit een les zijn ;)

Meestal is verzenden ook op risico van de koper, maar soit. Succes met het verkopen

Degush
19 juni 2011, 12:14
15 incl.

Onder voorbehoud...
Is het mogelijk om fotos te trekken van wat er nu van overblijft?

wiebeg
19 juni 2011, 16:33
Hallo,

Ik wil het noteren. Maar wat er overblijft is alleen de telefoon. Telefoon heb ik op dit moment nog niet. Aangezien @alexaaaander die nog moet terug sturen.

alexaaaander
19 juni 2011, 17:56
Toestel ziet er hetzelfde uit als op bovenstaande foto's.
Alleen zijn de barsten op die foto gewoon heel moeilijk te zien.
Als je goed kijkt zie je de lijnen lopen, dat zijn geen krassen, maar barsten.
Als het geld op mijn rekening staat gaat hij de post op.

wiebeg
19 juni 2011, 19:20
Jaaaaa bedankt man.

Ik had nooit met u deze deal moeten aangaan.
U mailt niet eens? En zegt hier een beetje na een dag van ''als het geld op mijn rek staat gaat hij de post op'' ik had verwacht direct? Anders ga ik hier juridische stappen ondernemen.

ThE BuGGeR
19 juni 2011, 22:08
Jaaaaa bedankt man.

U mailt niet eens? En zegt hier een beetje na een dag van ''als het geld op mijn rek staat gaat hij de post op'' ik had verwacht direct? Anders ga ik hier juridische stappen ondernemen.

als je juridische stappen onderneemt zou ik toch eens de wet checken als ik jou was...

iCanHazApple
20 juni 2011, 08:30
Verder zitten er een paar kleine krasjes wat niet opvalt als je bezig bent met de telefoon op het touchscreen.

Juridische stappen, lmao.
Uwe 'kleine krasjes' moeten wel degelijk 'krasjes' zijn, als ge gelijk wilt hebben, grapjas.

wiebeg
21 juni 2011, 00:21
Ik heb het geld terug gestort? En heb mijn mobiel nog niet terug? Dat is dus normaal? En kan ik niks tegen doen? Dan bel ik mijn bank en laat ik het geld terug halen en mag hij mijn mobiel hebben.

Goeanaco
21 juni 2011, 08:50
Alsof jouw bank dat kan :)

Je zou eerst een negatieve itrader moeten krijgen, het doet je pagina en je reputatie terug eer aan

alexaaaander
29 juni 2011, 04:02
Toch nog even dit topic naarboven halen.
Kwestie van dat iedereen hier iets wijzer van wordt, en zeker jij Wiebe.

Hij heeft inderdaad 'het geld' teruggestort. €100 was afgesproken, ik krijg €90 op mijn rekening omdat die paljas voor een snelprocedure kiest, wat blijkbaar €10 kost. Wees blij dat ik braaf zit te wachten om dat toestel op te sturen OP MIJN KOSTEN.

Je kan alles hier nalezen: link (http://www.9lives.be/forum/algemene-info-discussies/797327-kapot-toestel-aangekregen-wijkt-sterk-af-van-de-beschrijving-en-fotos.html)

Ik wacht graag op je "juridische stappen", en ik wens je daarbij ook veel succes. En ahja nog iets, geld terughalen kan in uitzonderlijke gevallen bij een onverschuldigde betaling, en dan nog krijgt diegene die het geld ontvangen heeft eerst een vraag van zijn bank of het verhaal wel klopt. In dit geval klopt geen van beide: de betaling is namelijk wél verschuldigd en jouw verhaal klopt niet.

Ik wacht nog steeds op de resterende €10.

vanrumst
29 juni 2011, 11:25
Ongelooflijk. Je heb hier al eens iemand om de tuin geleid door te zeggen dat het krasjes zijn op het scherm. Normaal gezien noemen we dit een BARST.

Als je niet eerlijk kunt zijn bij je verkopen, gelieve het dan ook niet te doen.

Je zou zelf ook niet graag een toestel met krasje kopen waar uiteindelijk dan gewoonweg een barst in zit.

FrownedUpon
1 juli 2011, 15:13
Jaaaaa bedankt man.

Meschien is de wet in holland zo marginaal maar je hebt geen poot om op te staan. Jij verwacht zeker dat hij zen gsm op stuurt zonder dat hij zijn geld al heeft? Jij wilt de koper waarschijnlijk 2 keer afrippen?

Ga ergens anders mensen afzetten... hopen dat je gebanned word en je persoonlijke gegevens op het internet te grabbel worden gegooid.

wiebeg
3 juli 2011, 16:02
De schuld word wel mooi afgeschoven naar de ''HOLLANDER'' maar ik heb alles verstuurd (kabels boekjes e.d) en meneer de ''BELG'' durft mij te beweren dat hij dat niet heeft ontvangen. Nou kan ik hier verder niks mee en kan ik het tegendeel niet bewijzen maar ik voel mij zo ook wel genaaid dat ik alleen straks weer met de telefoon opgescheept zit. Nou heeft meneer 90,- en nog wil hij het toestel niet versturen, als het aan mij lag had ik liever eerst de telefoon hier gehad want ik weet nou niet eens meer of de telefoon uberhaupt werkt... En toch heeft meneer nu 90,- en de telefoon en misschien ook wel de kabels en boekjes , en nu is meneer ook nog is op vakantie. Mooier kan het niet worden :) of niet?. Als meneer HET NU NOG EEN RAMP VIND. waarom belt hij nu niet meer dan? Hij heeft 90,- + telefoon + miss boekjes kabels , en meneer laat het mooi achterwege. Ik ben er ook nu klaar mee. Als ik het geld terug heb gehaald mag meneer de telefoon houden en ben ik niet meer tot mijn punt om nog zaken te doen en of te overleggen met deze meneer. Verder 90,- en dan nog niet eens de telefoon op sturen? Als je de telefoon eerder had opgestuurd was het nu allemaal al opgelost maar dit duurt mij veelste lang.

FrownedUpon
4 juli 2011, 10:33
De schuld word wel mooi afgeschoven naar de ''HOLLANDER'' maar ik heb alles verstuurd (kabels boekjes e.d) en meneer de ''BELG'' durft mij te beweren dat hij dat niet heeft ontvangen. Nou kan ik hier verder niks mee en kan ik het tegendeel niet bewijzen maar ik voel mij zo ook wel genaaid dat ik alleen straks weer met de telefoon opgescheept zit. Nou heeft meneer 90,- en nog wil hij het toestel niet versturen, als het aan mij lag had ik liever eerst de telefoon hier gehad want ik weet nou niet eens meer of de telefoon uberhaupt werkt... En toch heeft meneer nu 90,- en de telefoon en misschien ook wel de kabels en boekjes , en nu is meneer ook nog is op vakantie. Mooier kan het niet worden :) of niet?. Als meneer HET NU NOG EEN RAMP VIND. waarom belt hij nu niet meer dan? Hij heeft 90,- + telefoon + miss boekjes kabels , en meneer laat het mooi achterwege. Ik ben er ook nu klaar mee. Als ik het geld terug heb gehaald mag meneer de telefoon houden en ben ik niet meer tot mijn punt om nog zaken te doen en of te overleggen met deze meneer. Verder 90,- en dan nog niet eens de telefoon op sturen? Als je de telefoon eerder had opgestuurd was het nu allemaal al opgelost maar dit duurt mij veelste lang.

ja en die barst stond er ook nie in zeker toen je hem verzond? Blijkbaar is dit ook niet je eerste keer dat je mensen probeert af te zetten, dus je hebt niet veel recht van praten denk ik :)

desolation
4 juli 2011, 11:54

Hij heeft 100 betaald, gij zijt hem dus 100EUR verschuldigd en geen 90EUR. Van mij kreeg ge het toestel ook ni terug alvorens het volledige bedrag + verzendkosten naar u aan mij betaald waren

wiebeg
4 juli 2011, 18:20
Waar bemoeien jullie zich mee?

Dan nog, 90,- en dan nog geen telefoon durven te versturen ? Dat is wel het laatste als meneer nou de telefoon had verstuurd dan had ik het resterende bedrag allang overgemaakt. Nou word ik hier gezien als een oplichter maar ik heb mijn twijfels bij meneer de belg. WIe zegt niet als ik ook nog is de 10,- overmaak dat ik mijn telefoon alsnog niet krijg? Nou dan zou ik 100,- en mijn telefoon kwijt zijn , en de boekjes en kabels die ook nu al zoek zijn.

EscWash0r
4 juli 2011, 20:07
Waar bemoeien jullie zich mee?

Dan nog, 90,- en dan nog geen telefoon durven te versturen ? Dat is wel het laatste als meneer nou de telefoon had verstuurd dan had ik het resterende bedrag allang overgemaakt. Nou word ik hier gezien als een oplichter maar ik heb mijn twijfels bij meneer de belg. WIe zegt niet als ik ook nog is de 10,- overmaak dat ik mijn telefoon alsnog niet krijg? Nou dan zou ik 100,- en mijn telefoon kwijt zijn , en de boekjes en kabels die ook nu al zoek zijn.

Het is niet aan de koper om nu nog eens een risico te nemen, en dus voor amper 90 euro het toestel op te sturen en dan nog eens verlies te doen. Jij hebt hier gelogen over de staat van de GSM, aan jou nu om de volledige 100 euro te betalen. De koper is nog erg mild en gezien zijn iTrader ben je heel erg aan het overdrijven over de twijfelachtigheid.

wiebeg
14 juli 2011, 12:19
Dit duurt mij te lang.

alexaaaander
18 juli 2011, 17:19
Dit duurt mij te lang.
Mij ook. Nog steeds geen €10.
Als je nog lang wacht verkoop ik het toestel gewoon om mijn tijdverlies en die €10 te compenseren.

Antwerpstam
21 juli 2011, 00:30
Mij ook. Nog steeds geen €10.
Als je nog lang wacht verkoop ik het toestel gewoon om mijn tijdverlies en die €10 te compenseren.

Gewoon aanmelden op Zonzoo.be, je krijgt er nog €24,36 voor deze in niet-werkende staat. ;)

wiebeg
21 juli 2011, 20:54
Process verbaal aangemaakt

desolation
21 juli 2011, 21:17

veel geluk daarmee, vermits uw product geleverd is in een staat niet-conform de omschrijving van het object heeft de koper het recht op volledige vergoeding van zijn aankoopsom bij ontbinding van de koop. Het terug verkrijgen van het product dient daarbij ook op uw kosten te gebeuren, vermits de ontbinding uitgaat van een door u begane fout.

iCanHazApple
3 augustus 2011, 00:02

U bent zielig.

Da zijn ook 3 woorden. :)

wiebeg
20 augustus 2011, 22:54
Aha , belg laat niet meer van zich horen

alexaaaander
22 augustus 2011, 15:34
Aha , belg laat niet meer van zich horen
Zegt hij na een maand... :wtf:

Heb lang gewacht op de voorgefrankeerde envelop van Zonzoo, maar is blijkbaar zo goed als failliet. Toestel is daarom verkocht via het forum aan "Che Guevara" dus ik heb mijn €10 terug.

Che Guevara
22 augustus 2011, 15:59
idd overgekocht door mij

en om eerlijk te zijn wiebeg dat je zoiets nog maar zelfs durft aanbieden

toestel is volledig kapot

maximmichel
19 september 2011, 15:46
Was ook wel duidelijk te zien op zijn foto's dat die kapot was hé. Je ziet de barsten in het scherm, krassen alom. En beschrijving geeft aan dat kapje kapot is dus... Ik weet niet welke staat je dan precies verwacht?

alexaaaander
19 september 2011, 20:34
Was ook wel duidelijk te zien op zijn foto's dat die kapot was hé. Je ziet de barsten in het scherm, krassen alom. En beschrijving geeft aan dat kapje kapot is dus... Ik weet niet welke staat je dan precies verwacht?
Laatste bericht op 22 augustus 2011 14:59 :ironic:

Topic mag al lang dicht.