PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen QWERTY tijdens games

Redraptorx
10 mei 2011, 22:04
Ik heb geen idee hoe het komt maar soms tijdens het gamen verandert mijn toetsenbord in qwerty en het is nogal moeilijk om zo te chatten. Hoe fix ik dit als het gebeurd en hoe word het veroorzaakt?
Mijn controls blijven wel nog hetzelfde, het is alleen bij het chatten.

Exit
10 mei 2011, 22:13
dat je de toetscombinatie gebruikt om tussen azerty en qwery te switchen

zorg dat de pc enkel een azerty isntelling gebruikt
configscherm - landinstellingen - toetsenbord layout - zorg dat er enkel belgisch (punt) staat, de rest weg

Redraptorx
10 mei 2011, 22:16

configscherm - landinstellingen - toetsenbord layout - zorg dat er enkel belgisch (punt) staat, de rest weg

ok thanx voor de snelle fix, zit ingame momenteel :p

PolletPoulet
10 mei 2011, 22:16
alt + shift

DJ-3000s
11 mei 2011, 00:53

zelfde probleem, enkel kan ik deze(English) niet verwijderen... Ik zit weliswaar op de engelse windows.

Btw, nu ik hier toch zit hoe zet ik klassiek config scherm op?(win7)

mdgf
11 mei 2011, 18:40
Of je nu engelstalige windows gebruikt of nl, dat maakt niks uit (ik gebruik ook de engelse versie). Als ik me niet vergis moet je belgisch (punt) bovenaan zetten en dan pas kun je de qwerty verwijderen.

Klassiek configuratiescherm kun je ergens aanpassen via een van de dropdownmenu's als je in configscherm zit dacht ik (kan het nu niet bekijken want zit niet op windows, maar google is anders uw vriend).

Pils123
11 mei 2011, 18:43
op frans toetsenbord zetten

Exit
11 mei 2011, 21:19
eerst de BE als standaard zetten ja en toepassen, daarna de andere wissen