PDA

Volledige versie bekijken : Brainfreeze zoekt Gepassioneerden

Malkavian
9 mei 2011, 00:10
http://www.9lives.be/forum/members/malkavian-albums-comics-picture8933-voel-jij-je-geroepen-om-mee-te-helpen-schrijven-voor-brainfreeze-laat-me-dan-vlug-iets-weten-zo-kunnen-we-van-brainfreeze-samen-het-nederlandstalige-comic-portaal-maken-van-belgie-nederland.jpg

Voel jij je geroepen om mee te helpen schrijven voor Brainfreeze? Laat me dan vlug iets weten. Zo kunnen we van Brainfreeze samen HET Nederlandstalige Comic portaal maken van België & Nederland.

We zoeken vooral mensen met een passie voor comics en die comics verslinden alsof het frietjes met mayo is. Die daarover ook nog eens een uitgesproken mening hebben en die weten wie Kirby & Stan Lee zijn ;) :)

Ben jij die persoon?

Schrijf dan een Recent Nieuws bericht en stuur het naar Malkavian[AT]Brainfreeze.be en wie weet behoor jij binnenkort tot de Brainfreeze Crew ;)

shadowstep0705
9 mei 2011, 17:33
Ik zou graag willen maar ik weet er niet genoeg van, ik ben nog maar net met comics begonnen. Ook weet ik niet waar ik eventueel nieuws zou halen en dergelijke.

Recipe4hate
9 mei 2011, 18:17
Wie is Stan Lee? :$

Enfin, alle gekheid op een stokje. Ik ga niet meedoen maar heb misschien wel een suggestie:
Ik heb gemerkt dat er in het verleden speciale columns waren waarin 1 personage of reeks voorgesteld werd van voor tot achter. Dit lijkt mij voor nieuwelingen (waar ik mezelf onder reken) heel interessant om te volgen.

Volgende puntjes zou ik zeker lezen: geschiedenis van personage, verwanten met andere personages of reeksen, hoe lang de reeks loopt en of deze gemakkelijk te bemachtigen is, waar je als nieuweling kan beginnen lezen, chronologische volgorde van verhalen/spinoffs/bundels etc.

tis maar een idee hé

DrNick201
9 mei 2011, 18:26
'k heb Malk een berichtje gestuurd :)

montana13
9 mei 2011, 18:28
wat bedoel je met recent nieuws bericht?

Timaeus
9 mei 2011, 18:31
Wie is Stan Lee? :$

Enfin, alle gekheid op een stokje. Ik ga niet meedoen maar heb misschien wel een suggestie:
Ik heb gemerkt dat er in het verleden speciale columns waren waarin 1 personage of reeks voorgesteld werd van voor tot achter. Dit lijkt mij voor nieuwelingen (waar ik mezelf onder reken) heel interessant om te volgen.

Volgende puntjes zou ik zeker lezen: geschiedenis van personage, verwanten met andere personages of reeksen, hoe lang de reeks loopt en of deze gemakkelijk te bemachtigen is, waar je als nieuweling kan beginnen lezen, chronologische volgorde van verhalen/spinoffs/bundels etc.

tis maar een idee hé

Ik heb die special van Power Girl geschreven en om eerlijk te zijn kruipt daar enorm veel tijd in. Het is wel degelijk de bedoeling dat dit een vast item komt maar hou er rekening mee dat wij ook maar vrijwilligers zijn en zo'n grote artikels ons veel tijd kosten. Desondanks zullen we zeker je suggestie in gedachten houden en proberen dit te verwezenlijken.

Recipe4hate
9 mei 2011, 18:35
Het was ook naar dat artikel dat ik refereerde!

Timaeus
9 mei 2011, 18:41
wat bedoel je met recent nieuws bericht?

Een nieuwsbericht dat pas recent is vrijgegeven. Dus een berichtje rond Flashpoint of Fear Itself of een nieuwe reeks of het succes rond Thor, maakt niet uit.