PDA

Volledige versie bekijken : Media-dragers iPad 1 16GB Wifi (Nieuw en Sealed)

CapriCorn
2 mei 2011, 20:29
Ik verkoop mijn iPad (1ste gen) die ik als geschenk heb gekregen. Hij is dus nog nooit opengedaan. Ik verkoop hem omdat ik al een iPad heb.

Minimumprijs = 320€
Meeneemprijs = 370€

Enkel afhalen (Zemst, Vl-Br), ik verstuur hem niet
Geen ruil.
Staat ook op andere sites.

hey69
2 mei 2011, 23:13
is daar factuur bij voor de garantie? want meeneem is quasi nieuwprijs
intresse hier

CapriCorn
3 mei 2011, 08:12
Nee, ik heb geen factuur maar voor garantie maakt dat niet uit, die loopt toch via apple.
De garantieperiode begint te lopen vanaf de eerste keer je hem aansluit op iTunes.

centralzero
3 mei 2011, 08:19
250, vandaag nog afgehaald.

Mad_Dogz
3 mei 2011, 09:27
280

Hitm@n
3 mei 2011, 10:07
300 afgehaald vandaag

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

TheClown
3 mei 2011, 10:10
Bodje 310

Hitm@n
3 mei 2011, 10:16
320

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

TheClown
3 mei 2011, 13:32
wanneer sluit je af?

CapriCorn
3 mei 2011, 14:00
vrijdagavond

(bod van 320 is genoteerd)

tinbie
3 mei 2011, 14:47
Nee, ik heb geen factuur maar voor garantie maakt dat niet uit, die loopt toch via apple.
De garantieperiode begint te lopen vanaf de eerste keer je hem aansluit op iTunes.

Ge moet wel altijd een papierke hebben hoor ;) Dat papierke noemt een garantiebewijs anders heb je geen garantie ;)

CapriCorn
3 mei 2011, 14:54
Ge moet wel altijd een papierke hebben hoor ;) Dat papierke noemt een garantiebewijs anders heb je geen garantie ;)

ah ja ? Ik heb voor mijne kapotte iPod nooit een factuur aan apple moeten tonen hoor. Die iPad is onder warranty met of zonder factuur believe it or not...

tinbie
3 mei 2011, 15:25
ah ja ? Ik heb voor mijne kapotte iPod nooit een factuur aan apple moeten tonen hoor. Die iPad is onder warranty met of zonder factuur believe it or not...

I do not believe it ;) Regel maar eens garantie zonder iemand die naar je factuur vraagt bij een APR of online. Gaat niet. Dus nops... I'm a non-believer.

CapriCorn
3 mei 2011, 20:43
Heb ergens anders de meeneemprijs gekregen.
Mag dicht !

NysInk
3 mei 2011, 20:54
Kunnen ze hier geen apart subforum voor iPhones en iPads maken? Want euh... :p

BAcKsTaB!
4 mei 2011, 16:01
@ Wiffy : Apple werkt op serienummer, geen papierkes nodig. 1 jaar garantie via Apple en that's it. Heb mijn iPad gekocht bij de mediamarkt en is kapot gegaan.... mocht mijn mediamarkt factuurke steken waar de zon niet schijnt :D Gaat dus via Apple. Believe it !

a3ke
4 mei 2011, 16:24
@ Wiffy : Apple werkt op serienummer, geen papierkes nodig. 1 jaar garantie via Apple en that's it. Heb mijn iPad gekocht bij de mediamarkt en is kapot gegaan.... mocht mijn mediamarkt factuurke steken waar de zon niet schijnt :D Gaat dus via Apple. Believe it !

ik mocht menne iphone 4 steken .... zonder het aankoopbewijs

en ja , het ging om een toestel van bij mediamarkt

en ohja , een kasticket is niet voldoende , het moet een factuur zijn !

tinbie
4 mei 2011, 19:38
ik mocht menne iphone 4 steken .... zonder het aankoopbewijs

en ja , het ging om een toestel van bij mediamarkt

en ohja , een kasticket is niet voldoende , het moet een factuur zijn !

Ach ik ben niet de enigste. Apple vraagt voortdurend naar een factuur/aankoopbewijs.
De rest wat hier gezegd word is maar een fabeltje.