PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Mortal Kombat (SEALED) + BlazBlue: CS Fan Edition goodies + ...

Dennoman
30 april 2011, 15:56
Te koop:

(Prijzen zijn meeneemprijzen, bieden is toegestaan en staat volledig vrij!!!)
Belachelijk lage boden worden passend bespot :p

- Mortal Kombat (SEALED, weg wegens dubbele bestelling): €45 incl.

- BlazBlue: Continuum Shift super rare goodies uit de Fan Edition: de Fan Edition van BBCS is een zeer zeldzame uitgave met een oplage van slechts 500 exemplaren. Deze bestond uit de Limited Edition, een exclusieve art print met daarop de Makoto DLC code, een Taokaka mousemat en een Noel Vermillion figurine. Ik bied de goodies apart aan. De muismat en art print zijn beiden in perfecte staat zonder kreuken, het doosje van de figurine heeft enkele onvermijdelijke kleine gebruikerssporen door het openen om te kijken of alles in orde is. Gloednieuw is de Fan Edition al snel €200 waard (doe zelf het opzoekwerk zou ik zo zeggen) en de Limited Edition (die hierin niet inbegrepen zit) zit rond de €30. Dat maakt ongeveer €170 voor deze goodies in gloednieuwe staat, maar gezien de aparte verkoop en kleine onvolmaaktheid aan het doosje van de Noel figurine (plus het feit dat de Makoto DLC code gebruikt is) mik ik op €120 incl.

= BB CS goodies ook aangeboden op een Brits verzamelaarsforum =

- Call of Duty 4: Modern Warfare - €20 incl.

Kennaah
30 april 2011, 17:20
Ook ruilen ?

interesse in Dragon age 2 (SEALED)?

Dennoman
30 april 2011, 17:48
Neen :)

Ruilvoorstellen zijn voor de rest wel welkom ja :)

Goldsaint
30 april 2011, 19:26
40€ inclu voor Mortal Kombat

Goldsaint
2 mei 2011, 12:09
reactie graag

Dennoman
2 mei 2011, 12:57
Mes excuses :) ietsje te weinig, laat ons zeggen €42 incl. en 't is voor mij geheid in de sjakosj.

CurrY
2 mei 2011, 13:41
42 incl voor MK ik neem aan dat het een UK versie is?

Moest je interesse hebben in Homefront daar zou ik eventueel nog mee kunnen ruilen met iets van opleg uiteraard.

Dennoman
2 mei 2011, 13:56
PM sent :)

CurrY
3 mei 2011, 13:49
Ik ga mijn bod spijtig genoeg moeten intrekken want heb blijkbaar het MK pakket hier op 9lives gewonnen :p

Ik hoop dat dit geen probleem is.

ghostfacekillah
3 mei 2011, 16:47
Ruilen voor moto GP 2011?

Dennoman
3 mei 2011, 18:06
Geen probleem, vuile chansard :p

En nope gfk :)