PDA

Volledige versie bekijken : Internet internet probleem (draadloos)

deswa
24 april 2011, 15:14
hey 9lives

ik heb nu toch al een tijdje draadloos internet en heb er nooit ( te ernstige) problemen mee gehad, nu sinds een paar weken geleden valt het internet nu en dan gewoon uit en kan ik dus geen games meer spelen, bv ik ga op google en in het begin gaat alles goed en dan opeens na 30sec gaat het internet gewoon niet meer.. vroeger had ik dit niet, nu ons draadloos internet is NIET beveiligd, maar heb daar nooit problemen mee gehad. nu die router staat beneden en mijn kamer is daar direct boven dus zou dat toch geen afstand probleem kunnen zijn? maar mijn moeder die op haar laptop praktisch naast de router zit heeft nooit (teveel) problemen zegt ze. ik ben ten einde raad en trek men haar bijna uit van frustratie, iemand die raad of oplossing weet?

(sorry voor de eventuele fouten in mijn tekst)

mvg:help:

t519416
24 april 2011, 16:15
Wat hielp bij mij was alles (router + modem telenet) eens te rebooten.

Feignasse
24 april 2011, 16:35
Beveilig je draadloze netwerk. Misschien zit er iemand op je netwerk die alles dichttrekt met p2p-verbindingen (bvb torrents) waardoor je router crasht.

deswa
24 april 2011, 21:37
eerste geprobeerd niet gelukt, en het beveiligen lukt niet voor bepaalde redenen dus dat is ook geen optie :(

deswa
25 april 2011, 12:30
windows probleemoplosser zegt dit: probleem met de draadloze adapter of toegangspunt

deswa
5 mei 2011, 18:57
bump

menace2070
6 mei 2011, 08:26
als je internet wegvalt, kan je dan nog pingen naar je gateway? (bv 192.168.1.1)
waarom onbeveiligd???????????????
je kan altijd eens proberen je wifi kaart te verwijderen en terug te installeren, of je netwerk uit "voorkeursnetwerken" gooien en dan opnieuw verbinden

deswa
8 mei 2011, 11:00
wat is pingen?
dat is te uitgebreid om uit te leggen
en wat met wat? :P

deswa
4 juni 2011, 10:37
heb het nu beveiligd