PDA

Volledige versie bekijken : Software VPN Error 442

Yanni
5 april 2011, 19:19
Hallo,

Voor thuis te werken maken we gebruik van VPN Client. Dit werkte prima tot de computer hier crashte. Alles werd opnieuw geinstalleerd, inclusief VPN Client dus.

Ik heb dan alle stappen opnieuw gedaan om het netwerk te creëren. Als ik dan op 'Connect' klik, mag ik de username en paswoord intoetsen. Na enkele tijd komt er foutmelding 'Error 442:Cannot enable Virtual Adapter ' op. Na wat google-werk kwam ik dus te weten dat er iets mis is met het IP-adres.

Ik heb al de oplossingen al geprobeerd die Cisco aanbeveelt..

Kan het zijn dat ze op het werk iets moeten doen om de connectie aan te gaan (ik heb het al gevraagd maar ze denken dat het normaal gezien moet lukken)? Of hebben jullie andere oplossingen?

PS: Het besturingssysteem is windows 7 en de laatste versie van VPN.

Ik dank u van harte!

ShPonGle
5 april 2011, 19:49
een versie van "VPN" bestaat niet. het is ofwel een Cisco VPN client,ofwel een Checkpoint / Windows/... VPN client en dan nog, op welke windows 7 is het: X86 of X64?

maw je geeft veel te weinig info. Ik vermoed dat het een cisco vpn client is. welke versie heb je daarvan staan.

Yanni
5 april 2011, 19:59
Oke, excuseer ;).
Ja het is een Cisco VPN Client versie 5.0.07.0290.
Het is Windows 7, 64 bit.

Als ik nog dingen moet vermelden, zeg maar, want ik weet niet wat jullie allemaal nodig hebben.

Faun
6 april 2011, 00:05
Kheb dat ook al es gehad, ik heb dit opgelost door IP adres (ip4) terug op automatisch te zetten, hij zette dit blijkbaar telkens op een handmatig adres.

Yanni
6 april 2011, 18:30
Bedankt voor het antwoord Faun, ik heb het geprobeerd.
Maar jammergenoeg is het probleem nog niet opgelost.

Yanni

kevke01
6 april 2011, 22:08
Hmm,

Ga naar de cisco locatie map
En zet het bestand van cisco vpnguie.exe ofzo iets als admin opstarten , zie eigenschappen , combatibiliteit en dan altijd als admin uitvoeren, en dan het bestand zelf die nodig is om in te loggen.

kevke01
6 april 2011, 22:08
* ook als admin uitvoeren