PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Partitie word niet herkent

herojohan
29 december 2010, 13:22
Mijn partitie E word niet herkent door partitie magic.
Bij Deze Computer staat er E:/ en bij partitie magic *.
Ik wil een partitie erbij maken voor 64 bit OS erbij op te zetten.
http://b.imagehost.org/0144/screen_5.png

Het gaat hier om een SATA Hardeschijven, op de ene zit een jumper op de andere niet.

menace2070
29 december 2010, 14:58
hij staat toch vanonder bij "dynamic volume"
disk management->convert to simple volume

-BVR-
29 december 2010, 16:27
Waarom wilt ge een 64bit OS er 'bij' op zetten? Dat nut zie ik toch niet.

PS: kom op man, zo moeilijk kan de dt-regel toch niet zijn dat ge in 4 woorden al 2 fouten maakt ... (uwe titel dus)

herojohan
29 december 2010, 16:34
hij staat toch vanonder bij "dynamic volume"
disk management->convert to simple volume

Bedankt! werkt nu super.

Waarom wilt ge een 64bit OS er 'bij' op zetten? Dat nut zie ik toch niet.

PS: kom op man, zo moeilijk kan de dt-regel toch niet zijn dat ge in 4 woorden al 2 fouten maakt ... (uwe titel dus)

Waardeloos commentaar.

menace2070
29 december 2010, 16:41
lol da was idd nutteloos :p

en geen probleem :p

enj0i^
29 december 2010, 16:42
Niet echt, dat zijn toch wel twee zware fouten in 1 zin :)

-BVR-
29 december 2010, 17:08
Waardeloos? Awel makker, ik hoop dat ge in zo'n taal uw cv schrijft. Good luck in the real world!

EDIT: het feit dat ge al dertig zijt, maakt het enkel erger :)
EDIT2: mijn vraag wat het nut is, was wel een serieuze vraag, dus daar moogt ge nog altijd op antwoorden.

menace2070
29 december 2010, 17:14
daarom is dit een forum en geen CV...
en wie is 30? :s

-BVR-
29 december 2010, 17:15
Ik was tegen herojohan bezig.

menace2070
29 december 2010, 17:19
ja da zien ik :D maar wtf zijn jullie de spellingpolice ofzo goddamned
ik hoob dad ietereen hier een preec sal gefen ob mein perfekt neterlandts

-BVR-
29 december 2010, 17:48
Ten eerste, ik zei het maar als een PS'ke, terwijl ik geen antwoord heb gehad op mijn ontopic vraag. Ten tweede, maakt niet uit hoe oud ge zijt, maar als volwassene moogt ge toch ten minste de dt-regel kennen hé. Een foutje hier en daar tot daaraantoe, maar in een zin van vier woorden twee fouten ...

Admins: sluit topic maar, voor het hier een flamewar wordt. Ik ben het al gewend dat mensen niet om kunnen gaan met mijn uitspraken over dt-regels, of ruimer nog; spellingregels. Dit terwijl ik weet dat ik zelf zeker niet feilloos schrijf.

herojohan
29 december 2010, 19:40
Ten eerste, ik zei het maar als een PS'ke, terwijl ik geen antwoord heb gehad op mijn ontopic vraag. Ten tweede, maakt niet uit hoe oud ge zijt, maar als volwassene moogt ge toch ten minste de dt-regel kennen hé. Een foutje hier en daar tot daaraantoe, maar in een zin van vier woorden twee fouten ...

Admins: sluit topic maar, voor het hier een flamewar wordt. Ik ben het al gewend dat mensen niet om kunnen gaan met mijn uitspraken over dt-regels, of ruimer nog; spellingregels. Dit terwijl ik weet dat ik zelf zeker niet feilloos schrijf.

Commentaar daar op geven is nutteloos, het is geen antwoord op mijn vraag.
Daarentegen ben ik niet 30 + als je weet dat ''mensen niet om kunnen gaan met je uitspraken'' heeft het toch helemaal geen nut om te reageren?

-BVR-
29 december 2010, 19:57
Neen, maar het is een 'HINT' dat ge dat misschien eens moet proberen leren, de dt-regel, want dat het sommige mensen stoort, en niet enkel mij, maar ook mensen waar ge ooit misschien moet gaan bij solliciteren etc. Het voordeel dat ik hier bij haal? Niks, des te meer dat gij wel kunt halen.

Dat was geen antwoord op uw vraag, maar mijn antwoord op uw vraag was een vraag waar ge niet op geantwoord hebt, maar het is toch niet meer nodig dus close topic maar.

Enja, op uw profiel staat dat ge 30 bent :)

herojohan
29 december 2010, 19:59
Neen, maar het is een 'HINT' dat ge dat misschien eens moet proberen leren, de dt-regel, want dat het sommige mensen stoort, en niet enkel mij, maar ook mensen waar ge ooit misschien moet gaan bij solliciteren etc. Het voordeel dat ik hier bij haal? Niks, des te meer dat gij wel kunt halen.

Dat was geen antwoord op uw vraag, maar mijn antwoord op uw vraag was een vraag waar ge niet op geantwoord hebt, maar het is toch niet meer nodig dus close topic maar.

Enja, op uw profiel staat dat ge 30 bent :)
Ag, ik moest even snel.. ik wou dat ding zo snel mogelijk klaar hebben en dan typ ik wel even eens te hard.

Exit
29 december 2010, 21:35
foutloos type helpt wel mee aan de duidelijkheid van de vraag/titel om snel en goed antwoord te krijgen.

enfin
CLOSED