PDA

Volledige versie bekijken : Gsm/Pda/Gps iPhone 3GS 16Gb Black (BE model + nog in garantie)

M_N_M
24 december 2010, 08:46
Allen,

ik verkoop een iPhone 3GS.

't is een zwarte van 16Gb. Het betreft een belgisch model dus is simlock vrij (= werkt dus met alle operators)

Ik heb die hier een paar weken geleden gekocht maar na het zien van de 4 van mn baas (en persoonlijke redenen ivm factuur -> PM voor meer info) heb ik toch maar besloten om een nieuwe iPhone 4 te kopen.

De iPhone is echter in prima staat: voorkant (schermkant) is in nieuwstaat; op de achterkant zijn er wat kleine krasjes maar niets erg (op zwart zie je echt alles :P)

Je krijgt:
- de iPhone (duh :))
- een beschermhoesje van Belkin
- alle originele accesoires (USB kabel, lader, verpakking, oortjes, ...)
- de factuur van mediamarkt (gekocht in juni 2010; er is 2 jaar garantie dus je hebt garantie tot juni 2012)

Minimum : € 350
Meeneem : € 400 (vandaag nog op te halen!)

Post kan op kosten (€ 5.7) en risico van de koper!
Afhalen kan te Schellebelle (Oost-Vlaanderen)

Mvg,
Kenny

PS: staat ook op 2dehands & kapaza; eerste die mij de meeneem biedt & afspraak maakt, die heeft hem!!

daydreamke
24 december 2010, 14:08
Bod van 400EU. Kan vandaag nog opgehaald worden. Peter

M_N_M
24 december 2010, 14:39
Bod van 400EU. Kan vandaag nog opgehaald worden. Peter
SOLD!

Tot straks

M_N_M
26 december 2010, 09:43
enig idee wanneer je kan komen afhalen ? Zou hem wel graag voor nieuwjaar kwijt zijn :S

M_N_M
26 december 2010, 11:38
Bod afgezegd, terug te koop (zucht!!)

Had ook nog een koper voor 380€ (ga die nu contacteren, hopelijk wil die hem nog) maar boden mogen dus terug binnenkomen.

daimand
26 december 2010, 14:44
wat bedoel je eigenlijk met 'persoonlijke redenen ivm met factuur' ?

is de mediamarkt waarvan hij komt te ver uit uw buurt? ( of kan je met defect in elke mediamarkt terecht? )

M_N_M
26 december 2010, 14:50
Sorry de gsm is niet meer te koop, hij is net afgehaald!