PDA

Volledige versie bekijken : Software WORD bestand kwijt

Liienn
22 december 2010, 17:52
hey,
ik heb een super probleem!
Zonet een hele middag aan een document gewerkt, ik wou het opslaan maar word gaf altijd de melding: fout in het bestand. Kan niet opslaan.
ik besteedde er niet veel aandacht aan. Nu was mijn document af, en wou het resultaat opslaan. Toen flipte word ineens, gaf opnieuw die melding en sloot gwn af.. Nu is het enige wat ik nog heb een bestand van vanmiddag..
Ik werd echt razend ofzo! Kan ik het bestand nog terughalen op de een of andere manier? Reageer aub,'t is voor mijn examens!

Groetjes, Lien

RpR
22 december 2010, 18:06
Neen, en zeer raar dat de auto save niet meer heeft opgeslagen.

Succes met het opnieuw te maken.

Fraggie
22 december 2010, 20:32
Een word document wordt indien mogelijk direct automatisch herstelt naar zijn laatste beste toestand bij het openen van het document. Als je dat niet hebt, neem ik ook niet aan dat er andere backups gemaakt zijn (schaduw bestanden). Het heeft dan ook niet veel nut om daar recovery tools op los te laten.

Leer hier a.u.b. een les uit!

Exit
22 december 2010, 21:10
eventueel in de map war de file staat zie of er een verborgen kopie zit, of in windows temp map

Darkrage
22 december 2010, 23:25
Zoals exit zegt:tools->folder options->view->"show hidden files and folders" aanvinken en hopen dat er nog een tijdelijk verborgen bestand staat.

Wat je had moeten doen was jouw tekst kopiƫren en in een nieuw word bestand pasten.

Auto-save is denk ik niet automatisch geactiveerd.

Nielsvds
22 december 2010, 23:53
Je gaat best op zoek naar temp files. Door dit (http://support.microsoft.com/kb/827099) te volgen. Anders vrees ik er voor.

Spock
23 december 2010, 12:06
staat ook nie in start menu van word? Startmenu word -> Onderaan naar recent geopende bestanden ofzoiets
anders veel succes met opnieuw beginnen :s