PDA

Volledige versie bekijken : Een beetje hulp voor een Comic-leek!

Sadoke
22 december 2010, 17:17
Hey gasten,

Ik zit met een ambetant voorval.
Mijn beste maat is een grote liefhebber van Batman (films, comics, collectables, ...). Ik daarentegen ken/weet er geen knots van.
Hij heeft net een huis gekocht en heeft zijn verslaving (tot zijn grote spijt) even een halt toe moeten roepen.
Als nieuwjaarscadeau had ik graag met mijn vriendin én een aantal vrienden een hele resem aan items gekocht.
Kan iemand mij een tip geven over waar ik het best collectables kan gaan zoeken? Ik heb gezien dat er 2 comicshops bij mij in de buurt zijn (BettyBoop & Meka...) maar ik wil niet voor niks naar daar rijden als we daar geen collectables kunnen halen.

Met collectables bedoel ik van die standbeeldjes van Batman/Joker/..., de boemerang of batarang, ... Enfin, ik ken er echt gene kloot van dus hetgene er leuk uitziet nemen we gewoon mee. :P

Alvast bedankt!

Arades
22 december 2010, 17:41
Steek daar maar is uw licht op, je kan mss is bellen naar de winkels die je opnoemt en het vragen wat ze in stock hebben. Succes

ugh
22 december 2010, 17:44
Steek daar maar is uw licht op, je kan mss is bellen naar de winkels die je opnoemt en het vragen wat ze in stock hebben. Succes

Ik denk ook dat dit het beste is. Ik denk wel dat ze in BettyBoop (World's End Comics) wat figurines en beeldjes hebben. Maar misschien geen van Batman in stock.

Bel gewoon even en vraag wat ze hebben. Eventueel ook Mekanik in Antwerpen

VictorVonDoom
22 december 2010, 17:48
eens vragen of ze uw vriend kennen misschien weten ze zelf een tip

Sadoke
22 december 2010, 18:04
Denk niet dat ze hem kennen, volgens wat ik hoor van zijn gf koopt hij alles online. Schuimde hij diverse websites/koopjessites af voor zijn collectie uit te breiden. Ik weet ongeveer wat hij van Figurines heeft aangezien hij ze me altijd direct wist te tonen. Ik moet morgen toch in de buurt van Mekanik zijn, dus zal proberen daar eens binnen te wippen. Alvast bedankt!

dewillems
22 december 2010, 20:49
De moviezone in Antwerpen en Merksem verkoopt figurines.
Waarschijnlijk zullen ze wel een groot deel batman figurines hebben.