PDA

Volledige versie bekijken : Wereldrecord gamen van gunktv: gevaarlijk voor gezondheid?

Pagina's : [1] 2

BezorgdeBroer
22 december 2010, 01:27
Hallo,

ik ben de broer van één van de deelnemers die nog in de race is, nu al meer dan 85 uur lang.

Ik en mijn familie beginnen zich serieus ongerust te maken over mijn broers gezondheid. We hebben naar onze huisdokter gebeld en hij zei dat zo lang wakker blijven blijvende gevolgen kan hebben, zelfs psychoses. Mijn broer red zich met pepdrankjes, maar hij heeft ook al gestuurd dat hij gezien heeft dat een deelnemer een lijntje wit poeder snoof. Sommigen hebben blijkbaar veel over voor 3000 euros.

Het wereldrecord is nu verbroken, kan gunktv niet beslissen dat het goed geweest is en er een eind aan maken? Ze zullen wel al genoeg verdiend hebben met deze commerciele stunt, ten koste van de gezondheid van de deelnemers.

Een bezorgd familielid

Baats
22 december 2010, 01:35
Jullie komen ook wel op tijd tot de juiste conclusie zeg :)

BezorgdeBroer
22 december 2010, 01:42
Tja vooral mij moeder maakt zich echt ongerust. Ik denk dat ik eens iets van een 40 uur achter elkaar ben opgebleven en dan voel je je echt een wrak en moet je dagen recupereren. Zij zijn nu al meer dan het dubbele wakker...

Het zou niet de eerste keer zijn dat er een dode valt bij een wereldrekordpoging. Vraag me trouwens af of zo'n rekord wel geldig is als het onder invloed van drugs gebeurt. Volgens mijn broer zit meer dan de helft daar met zeer verdachte pupillen...

Gunk moet hier gewoon zo snel mogelijk mee stoppen, mijn ma denkt eraan om mijn broer daar gewoon weg te halen maar ze weet dat hij dit niet zal willen

Boombastic
22 december 2010, 01:42
lol, een jaloerse molnar?;)

Mocht het niet zo zijn... trouwens er is daar een dokter, die houd de gamers in de gaten hoor, en als je moeder het dan zo lastig heeft, wrm komt ze dan zelf niet naar de studio ginder

BezorgdeBroer
22 december 2010, 01:50
We zijn al verschillende keren langsgeweest hoor en volgen het ook op de stream...
Hij en de anderen zien er steeds slechter uit. Als je ze in de ogen aankijkt zelfs meer en meer zombies.

Mijn broer heeft een moeilijke tijd achter de rug en nu zo'n aanslag op zijn lichaam. Maar niemand wil nog opgeven nu het geld zo dichtbij lijkt.

cool_boy_ke
22 december 2010, 01:51
Je kan naar mijn weten zonder schade 10 dagen wakker blijven.

En trouwens, maar 3000 euro :\

notoriouz
22 december 2010, 01:54
We zijn al verschillende keren langsgeweest hoor en volgen het ook op de stream...
Hij en de anderen zien er steeds slechter uit. Als je ze in de ogen aankijkt zelfs meer en meer zombies.

Mijn broer heeft een moeilijke tijd achter de rug en nu zo'n aanslag op zijn lichaam. Maar niemand wil nog opgeven nu het geld zo dichtbij lijkt.

en hier erover zitten schrijven gaat veel helpen :ironic:

Naradia
22 december 2010, 01:55
Vanaf 10 dagen volg ik het via live stream

rscaboy
22 december 2010, 01:56
Trololo

McGregor
22 december 2010, 01:58
Randy Gardner (record holder) - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardner_%28record_holder%29)

Gardner stayed awake for 264 hours (eleven days)

It is difficult to determine the accuracy of a sleep deprivation period unless the participant is carefully observed to detect short microsleeps, which the participant might not even notice. Also, records for voluntary sleep deprivation are no longer kept by Guinness World Records for fear that participants will suffer ill effects.

McGregor
22 december 2010, 01:59
:)

BTW Boeffel ge hebt morgen examen frans he

BezorgdeBroer
22 december 2010, 01:59
Dit is een oproep naar gunk (zeg maar junk) om ermee te stoppen. Verdeel het geld onder de overblijvers en kap ermee. Dus ja ik hoop dat ik helpt.

En 10 dagen zonder schade? Volgens deze site (Engelsman elf dagen zonder slaap - WaarMaarRaar.nl (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/14111/Engelsman_elf_dagen_zonder_slaap.html)) is het rekord 11 dagen met zeer grote risico's voor de gezondheid.

STOP MET HET MISBRUIKEN VAN ANDERMANS GEZONDHEID VOOR JULLIE STUNT

Naradia
22 december 2010, 02:06
lol, ik helpt :')

Seriously though, ze moesten allen +16 zijn voor een reden he, da ze zelf kunnen bepalen hoe ver ze kunnen gaan. Wrs wel een contract getekend met daarin dat gunk niet aansprakelijk is etc., dus het zijn de kandidaten die moeten stoppen, en niet gunk....

cool_boy_ke
22 december 2010, 02:06
Nee daar staat niet met zeer grote risco's voor de gezondheid.

BezorgdeBroer
22 december 2010, 02:23
Ik ben benieuwd hoe jullie zouden reageren als jullie familielid zijn eigen gezondheid kapot maakt, en een bedrijf daar nog eens goed geld mee verdient.

Mijn moeder wil hem morgen gaan aanbieden om hem 500 euro te geven als hij ermee stopt dus hopelijk is het morgenvroeg voor hem afgelopen want dit is WAANZIN.

Naradia
22 december 2010, 02:26
Wet van de sterkste, als hij niet wil stoppen, moet ge da maar aanvaarden. Hij zal wel stoppen als hij niet meer kan... uiteindelijk

ClayDavis
22 december 2010, 02:27
Ik ben benieuwd hoe jullie zouden reageren als jullie familielid zijn eigen gezondheid kapot maakt, en een bedrijf daar nog eens goed geld mee verdient.

Mijn moeder wil hem morgen gaan aanbieden om hem 500 euro te geven als hij ermee stopt dus hopelijk is het morgenvroeg voor hem afgelopen want dit is WAANZIN.

mijn moeders morgen spreek bezorgd misschien schade

Lees : Of ge hebt een IQ van 69 (in de USA de legale grens om retarded te zijn) of ge gaat het epic threads overzicht van dit jaar niet halen.

BezorgdeBroer
22 december 2010, 02:33
mijn moeders morgen spreek bezorgd misschien schade

Lees : Of ge hebt een IQ van 69 (in de USA de legale grens om retarded te zijn) of ge gaat het epic threads overzicht van dit jaar niet halen.

Pardon? :wtf:

En ja ik weet dat het zijn eigen keuze is. Daarom zou het beter zijn als junk gewoon besliste dat het goed was geweest. Want nu gaan ze echt blijven doorgaan om toch maar te winnen.

Dante VL
22 december 2010, 02:36
jawadde wat is me dat hier allemaal kan niet goed volgen zulleh

Dante VL
22 december 2010, 02:50
87 uur bezig de gekken

the dreamer
22 december 2010, 02:53
Ik snap het probleem niet goed... Wat voor nut heeft het om hier te komen klagen dat u broer daar al zolang zit te gamen (respect btw), hij heeft daar toch zelf voor gekozen voor dat te doen... Ge moet tegen u broer gaan klagen en aan zijn verstand gaan brengen dat die zijn eigen kapot aant maken is niet aan ons.

En ja tuurlijk weet ik dat dat niet gezond is wat die daar bezig zijn, maar ja dat doet ge u eigen aan als ge er aan begint.
Ik denk niet dat de andere drugs gebruiken, vrij normaal dat ge als een zombie uit ziet na meer dan 80 uur naar een 40 inch scherm te zitten kijken...

Aan de andere kant een dik wereldrecord binnen trekken op u naam zalig !!!

Dante VL
22 december 2010, 02:58
probeer jij eens meer dan 80uur wakker te blijven zonder hulpmiddelen dat lukt echt niet en idd je heb ook gelijk dat het die gast zijn eigenkeuze is om zo lang wakker te blijven maar 80 uur is gewoon abnormaal lang.dit zal gewoon niets voor mij zijn ik val al in slaap na 20uur ofzo

the dreamer
22 december 2010, 03:08
Het is ook niet gezond ! Mijn langste was 73 uur en toen ben ik 2 weken ziek geweest hahaha...
Maar ja ik vind gewoon dat het u eigen keuze is en dat ge u verstand moet gebruiken en zoudt moeten weten van nu is het genoeg ofzo...

Dante VL
22 december 2010, 03:12
idd een gezond verstand weet wanneer dat hij moet op houden zo niet ja dan moet ge de gevolgen maar dragen eh lol

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:13
Mijn broer heeft zelf iemand zien snuiven en is er zeker van dat er nog meerderen iets gebruiken om wakker te blijven.

Het is inderdaad zijn eigen keuze, maar als familie mag je hier toch ongerust over zijn?

the dreamer
22 december 2010, 03:16
Zeker mag je hier ongerust over zijn, na 88 uur oh my god...

Btw wie is u broer als ge naar de stream kijkt ?

Dante VL
22 december 2010, 03:18
daar heb je ook gelijk in maar daar kunnen wij niets aan veranderen eh snapte ik zou ook bezorgt zijn maar moest ik in jullie plaats zijn in plaats van hier via het 9lives forum het hier allemaal te zeggen doe het tegen je broer zeg dat hij zijn gezond verstand moet gebruiken en moet stoppen welksten is u broer eigenlijk

Dante VL
22 december 2010, 03:19
Zeker mag je hier ongerust over zijn, na 88 uur oh my god...

Btw wie is u broer als ge naar de stream kijkt ?

ik stuur hem juist hezelfste lol:lol::lol:

Dawg (oi22)
22 december 2010, 03:20
Een bezorgde broer met als nickname: Bezorgdebroer

Yeah right :')

the dreamer
22 december 2010, 03:21
lol

the dreamer
22 december 2010, 03:22
idd ik reed naar daar en haalde hem gewoon weg als ik zo bezorgd was...

Maar wie is de broer nu ???

maximvdb
22 december 2010, 03:23
http://cdn1.knowyourmeme.com/system/icons/133/medium/yall_niggas.jpg

Chappii (oi22)
22 december 2010, 03:24
epic :')

the dreamer
22 december 2010, 03:25
Ik durfde al geen troll-alert te roepen hahaha

Dante VL
22 december 2010, 03:25

dat heb ik hem ook gezegd lol in plaats van hier zijn tijd te verdoen had hij zijn broer al lang kunnen gaan halen

Dante VL
22 december 2010, 03:27
en nu de gouden vraag wie is u broer nu

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:27

Rechts achteraan.

Een bezorgde broer met als nickname: Bezorgdebroer

Yeah right :')

Wat had ik anders moeten kiezen? :)

fraG^
22 december 2010, 03:28
zeg tegen hem dat zijn moeder aan zijn haar komt sleuren tot in de auto, hij zal de beschaming wel willen ontwijken denk ik met die camera's :D

Dante VL
22 december 2010, 03:29
en wie zit er volgens u broer aan den drugs

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:29
En ja we zouden hem het liefst van al gewoon gaan weghalen. Maar kunnen dat moeilijk met geweld doen he? Hij wil net als de anderen die 3000 euros...

fraG^
22 december 2010, 03:30
awel die Worgen (<->) é

Dante VL
22 december 2010, 03:30
zeg tegen hem dat zijn moeder aan zijn haar komt sleuren tot in de auto, hij zal de beschaming wel willen ontwijken denk ik met die camera's :D

oeww pijnlijk

fraG^
22 december 2010, 03:31
En ja we zouden hem het liefst van al gewoon gaan weghalen. Maar kunnen dat moeilijk met geweld doen he? Hij wil net als de anderen die 3000 euros...

kweet ni.. op zijn assassin's pakken via de nek en meesleuren

maximvdb
22 december 2010, 03:32
Gelieve te antwoorden op de belangrijke vragen zoals wie is je broer en wie pakt er drugs kthxbye

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:33
Wie aan de drugs zit weet ik niet. Hij heeft gezegd dat hij ene gezien heeft maar van andere nog sterke vermoedens heeft. Zou het rekord dan ongeldig worden verklaard want dit is toch valsspelen?

the dreamer
22 december 2010, 03:35
yep nu zeg/roep ik dus TROLL !!!!!!!!!

Dante VL
22 december 2010, 03:37
Wie aan de drugs zit weet ik niet. Hij heeft gezegd dat hij ene gezien heeft maar van andere nog sterke vermoedens heeft. Zou het rekord dan ongeldig worden verklaard want dit is toch valsspelen?

uhh idd dat is vals spelen maar ziet u broer misschien dingen die er niet zijn of zit jij niet wat uit je nek te lullen ge zijt er al een uur overbezig of langer zelfs je had hem al lang kunnen gaan halen

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:38

was het maar zo

ze zouden op de stream beter de deelnemers wat duidelijker in beeld brengen, dan zou het duidelijker zijn dat ze er totaal onder door zitten

Dante VL
22 december 2010, 03:39
:lol::lol:

wada troll nu kan ik nie volgen het is al laat e w8 even naar het wc gaan en een lijntje waspoeder snuiven ;);)

BezorgdeBroer
22 december 2010, 03:42
uhh idd dat is vals spelen maar ziet u broer misschien dingen die er niet zijn of zit jij niet wat uit je nek te lullen ge zijt er al een uur overbezig of langer zelfs je had hem al lang kunnen gaan halen

zucht...

heb al 5x gezegd waarom we hem niet zomaar kunnen gaan halen

spijtig dat sommigen hier er een lachtertje van maken, ik weet zeker dat de andere families van de deelnemers ook met schrik zitten

enfin, ik ga nu slapen (:p) en morgenvroeg zien we wel weer...

maar ik zou toch nog eens willen vragen dat JunkTV zelf haar verantwoordelijkheid opneemt en deze moordende race stopt

Traky
22 december 2010, 03:42
Ik denk dat Gunk zelf nooit verwacht had dat het zolang ging duren laat staan dat ze met 19 de 50u halen.
Je kan Gunk niks verwijten iedereen kan stoppen wanneer men wil en ze weten waar ze aan begonnen zijn.
Maar niemand wil onder doen voor de anderen.
Met powerdrankjes kan je veel overwinnen weet ik uit ervaring haal die weg en het zou niet lang meer duren.
Drugs vindk moeilijk te geloven dit is te makkelijk op te sporen.

the dreamer
22 december 2010, 03:45
^^ wat hij zei

Dawg (oi22)
troll ontwijkt subtiel de vraag van wie zijn broer is.

10/10

Dante VL
wat wie zij

Dante VL
22 december 2010, 03:46

10/10

aah okey ik snap het al

Malinwa
22 december 2010, 03:47

10/10

Staat op de vorige pagina.

Idd wel straf dat ze het zolang uithouden, van mij mogen ze ook wel dopingtests gaan doen :D

Malinwa
22 december 2010, 03:52
Wat ik me wel afvraag... die klok van hun kan toch niet boven de 99 uren gaan? Daar zitten ze met een probleempje denk ik :lol:

Dante VL
22 december 2010, 03:53
wete wada ik ga doen gaan slapen we zullen morgen wel zien hoeveel dat der nog over zijn en dat den bezorgde broer zijne nick maar veranderd naar overbezorgde broer man man voor de laatste keer het is u broer zijn keuze om zo lang e te blijven zitten en als hij die mensen heeft zien snuifen of wat dan ook dat hij gewoon naar voor gaat en het zegt gdv en als hij geen ballen aan zijn lijf heeft dat hij dan mooi blijft zitten of naar HUIS gaat man man

Dante VL
22 december 2010, 03:54
Wat ik me wel afvraag... die klok van hun kan toch niet boven de 99 uren gaan? Daar zitten ze met een probleempje denk ik :lol:

2de klok bijzetten zeker

Dawg (oi22)
22 december 2010, 03:54
Staat op de vorige pagina.

Idd wel straf dat ze het zolang uithouden, van mij mogen ze ook wel dopingtests gaan doen :D

Hoe kun je nu zien wie dat is :angry:

Het blijft nen troll.

Dante VL
22 december 2010, 03:56
volledig rechts vanachter maar een naam hebben we niet gekregen raar

the dreamer
22 december 2010, 03:57
ik denk dat de volledig rechtste achteraan orry is, denk ik, nee ???

the dreamer
22 december 2010, 03:59
oh shit ja, ik denk dat we ons ook eens zorgen moeten gaan maken... maar dan wel over de klok, lol ja man die gaat niet tot 100 uur hahaha oeps...

Dante VL
22 december 2010, 04:02
ik denk dat de volledig rechtste achteraan orry is, denk ik, nee ???

denk het ook

Malinwa
22 december 2010, 04:13
Hier (http://www.gunk.be/gunktv-nieuws-polls-en-magazines/29423-belgische-gamers-pakken-het-wereldrecord-gamen.html) zijn er ook al geruchten over drugsgebruik.

Ik zie de krantenkoppen al voor me: "Wereldrecordpoging ontaardt in drugsparty" :D

the dreamer
22 december 2010, 04:30
Ja ik vind dat daar zeker een zware controle opgedaan moet worden.
Tzou behoorlijk lame zijn moest het gewonnen/verbroken worden door die vuiligheid !!!

RAFC 4-ever
22 december 2010, 04:53
Ik ben een deelnemer van het wereld record gaming en heb het 60uren uitgehouden.
IK VIND JULLIE ALLEMAAL ACHTERBAKSE JALOERSE IDIOTEN.
Sorry hiervoor en dit is niet persoonlijk bedoelt. Er wordt daar door NIEMAND enige drugs gebruikt.
De mensen die nu nog bezigzijn hebben gewoon een schitterende tactiek. Ze hebben de eerste 72uur gegamed zonder te slapen. 72x5minuten pauze is 360minuten pauze. maximum 2x naar het toilet geweest dus 2x10minuten blijft er 340minuten over. das 5uur en 40 minuten. Die hebben ze dan gebruikt om te slapen. en doen nu weer zo verder. Als ik deze tactiek had gebruikt had ik (misschien) ook gewoon nog daar gezeten. (ik schrijf speciaal misschien omdat ik niet met hun glorie wil gaan lopen).

Ik vind het ook heel raar dat er op het evenement zelf maar 1persoon over drugs is begonnen. Eerst zei hij dat hij het gezien had en enkele uren later zei hij dat hij hun naar het toilet had zien gaan en dat vond hij raar.
De persoon die deze post op gang heeft gezet (en op enkele andere fora's ook trouwens) is telkens een persoon die zich maar net heeft aangemeld en dus telkens nieuw is op het forum.
MIJN GEDACHT/VRAAG AAN JULLIE: ZIE IK HIER EEN LINK??????

Gelieve de straffe prestatie van mijn mede-kandidaten dus niet te bezoedelen met jullie idiote gedachte.

Dit is een oproep naar gunk (zeg maar junk) om ermee te stoppen. Verdeel het geld onder de overblijvers en kap ermee. Dus ja ik hoop dat ik helpt.

En 10 dagen zonder schade? Volgens deze site (Engelsman elf dagen zonder slaap - WaarMaarRaar.nl (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/14111/Engelsman_elf_dagen_zonder_slaap.html)) is het rekord 11 dagen met zeer grote risico's voor de gezondheid.

STOP MET HET MISBRUIKEN VAN ANDERMANS GEZONDHEID VOOR JULLIE STUNT

Mag ik er even op wijze dat Gunk liever had gestopt na ongeveer 60uur omdat ze hier een jaarlijks event van wilden maken. Dus zeg niet zomaar iets als ge niets van de zaken afweet. Er was trouwens door enkele deelnemers zelf al voorgesteld om samen te stoppen en het geld te verdelen maar er zijn enkele die 3000euro niet willen verdelen.

En effe voor de duidelijkheid. Uw post is aangemaakt maandagnacht om 00.27uur. Tot op die moment was Orry nog maar 1maal van zijn plaats geweest. Zou dus wel mega-ongelooflijk toeval zijn als hij net dan iemand in de toilet heeft zien snuiven.
En denk je ook nie dat die iemand dan de deur zou dicht doen zodanig dat niemand het zou zien??????

Dawg (oi22)
22 december 2010, 04:56
haha gij zijt verloren

(oi22)

_DKsissor_
22 december 2010, 04:58
wa is dat met die invasie marginalen plots

Chappii (oi22)
22 december 2010, 04:58
Hahaha, verloren ofwa. :')

(oi22)

rscaboy
22 december 2010, 05:00
haha gij zijt verloren

(oi22)

Net zoals den Antwerp.

the dreamer
22 december 2010, 05:07
Zoals ik dus al zei hebben we hier ene dikke TROLL!!! ik wist het gvd...

Ik vond die Orry al zo een wierdo...

RAFC 4-ever
22 december 2010, 05:11
haha gij zijt verloren

(oi22)

Er zijn daar geen verliezers. :applause:
Ik heb da wereldrecord verbroken , mijn doel gehaald (was 60uur) , één van de beste weekends in men leven gehad en een super ervaring , nen nieuwe professionele gaming-headset en aankoopbon voor de Fnac gekregen en twee vrienden en een vriendin aan overgehouden.

PS.: Den antwerp heeft niet gevoetbalt en de laatste twee matchen die gespeeld zijn gewonnen :doh:

Malinwa
22 december 2010, 05:14
begint hier serieus epic te worden :D

De mensen die nu nog bezigzijn hebben gewoon een schitterende tactiek. Ze hebben de eerste 72uur gegamed zonder te slapen. 72x5minuten pauze is 360minuten pauze. maximum 2x naar het toilet geweest dus 2x10minuten blijft er 340minuten over. das 5uur en 40 minuten. Die hebben ze dan gebruikt om te slapen. en doen nu weer zo verder. Als ik deze tactiek had gebruikt had ik (misschien) ook gewoon nog daar gezeten. (ik schrijf speciaal misschien omdat ik niet met hun glorie wil gaan lopen).

72 uur gamen zonder pauze en volgens jou is het onmogelijk dat er oppeppende drugs worden gebruikt? :ironic:

maximvdb
22 december 2010, 05:27
WAHAHAAHAHA EEN VRIENDIN AAN OVERGEHOUDEN :rofl:

RAFC 4-ever
22 december 2010, 05:40
WAHAHAAHAHA EEN VRIENDIN AAN OVERGEHOUDEN :rofl:

Ben wel getrouwd ja merci en twee kindjes..... Vriendinnen hebben zonder dat daar iets bij komt kan hoor....

@ Malinwa het is niet onmogelijk maar dit werd hier niet gedaan. Of ge nu 70uur wakker zijt met pauze of 70uur wakker blijft zonder pauze, daar zit niet echt een verschil in hoor. Ik heb elke keer 1uur en 50minuten gegamed om dan snel een sigaret te roken en snel te plassen en dit ook drugs-vrij.

Zijn nu alle mensen echt zo negatief geworden? Blijkbaar kan niemand iets presteren zonder dat er mensen iets moeten achter zoeken.

Stom voorbeeld maar dit zullen jullie tenminste snappen. Persoon A kan 2uur achtereen seks hebben en persoon B kan da maar 30minuten. Heeft persoon A dan drugs gebruikt? (Allé, kindjes laat de flauwe reactie's maar komen). Denk daar liever eens over na voor je weer zo'n stomme opmerking maakt.

maximvdb
22 december 2010, 05:42
U voorbeeld is onrealistisch

Dawg (oi22)
22 december 2010, 05:44
Persoon A kan 2uur achtereen seks hebben en persoon B kan da maar 30minuten. .

Viagra is een drug.

RAFC 4-ever
22 december 2010, 05:53
U voorbeeld is onrealistisch

Allé goed dan , persoon A gaat naar een discotheek en kan daar 6uur aan een stuk op den dansvloer staan, persoon B kan da maar 3uur. Heeft persoon A dan drugs gebruikt?

maximvdb
22 december 2010, 05:54
Allé goed dan , persoon A gaat naar een discotheek en kan daar 6uur aan een stuk op den dansvloer staan, persoon B kan da maar 3uur. Heeft persoon A dan drugs gebruikt?

Persoon A zat ongetwijfeld in de complex.

Dawg (oi22)
22 december 2010, 05:56
Ben wel getrouwd ja merci en twee kindjes..... Vriendinnen hebben zonder dat daar iets bij komt kan hoor....

aMcg-DNWc14

?

maximvdb
22 december 2010, 05:59
Billy schulden af betalen doe je niet met gamen hoor ;)

Malinwa
22 december 2010, 06:03
lol billy :lol:

maar serieus: ik kan moeilijk geloven dat je zo lang wakker kan blijven zonder iets te gebruiken (en dan heb ik het niet over caffeine)

na 20 uur wakker zijn ben ik al zo moe als iets..

RAFC 4-ever
22 december 2010, 06:24
Nee ik ben Samuel.

YouTube - World Record Gaming - De Deelnemers - Samuel (http://www.youtube.com/watch?v=yrDddvJUSaU)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1396.snc4/164894_483878783554_60360688554_5675902_6708657_n. jpg

Die met zijnen bril ben ik

@ malinwa Het is niet omdat je het moeilijk kan geloven dat het niet kan. Ik ben meer dan 70 uur wakker gebleven en heb nog nooit van men leven drugs gebruikt (behalve toen ik 16jaar was , al bijna 20jaar geleden dus) eens een jointje.

Dawg (oi22)
22 december 2010, 06:25
GIJ ZIJT EEN BEEST

Cranberry
22 december 2010, 06:27

@ Malinwa het is niet onmogelijk maar dit werd hier niet gedaan. Of ge nu 70uur wakker zijt met pauze of 70uur wakker blijft zonder pauze, daar zit niet echt een verschil in hoor. Ik heb elke keer 1uur en 50minuten gegamed om dan snel een sigaret te roken en snel te plassen en dit ook drugs-vrij.

Zijn nu alle mensen echt zo negatief geworden? Blijkbaar kan niemand iets presteren zonder dat er mensen iets moeten achter zoeken.

Stom voorbeeld maar dit zullen jullie tenminste snappen. Persoon A kan 2uur achtereen seks hebben en persoon B kan da maar 30minuten. Heeft persoon A dan drugs gebruikt? (Allé, kindjes laat de flauwe reactie's maar komen). Denk daar liever eens over na voor je weer zo'n stomme opmerking maakt.

Spijtig dat ge niet Billie zijt :(

Seriously, 90 uur wakker en niks gebruikt hebben? Trollololo.

Trouwens, 72 uur wakker zijn en dan 5 uur slapen om daarna weer verder te doen das waarschijnlijk nog onrealistischer dan 80 uur zonder te slapen. Die 5 uurkes doen meer slecht dan goed.

RAFC 4-ever
22 december 2010, 06:37
Ik ben sinds zaterdagmorgen 1.15uur wakker . Heb deze middag voor het eerst 7uur geslapen en ben nu nog steeds wakker. Het is niet omdat u iets niet kan , dat een ander het niet kan. Maar ja , een mens kan tegenwoordig niks meer presteren zonder dat daar iets moet achter gezocht worden hé.

Dawg (oi22)
22 december 2010, 06:44
http://i51.tinypic.com/2z6z0o5.png

Cranberry
22 december 2010, 06:48
Het is niet omdat u iets niet kan , dat een ander het niet kan.

Ik moet kotsen van mensen zoals u.

Guerilla :rofl:

RAFC 4-ever
22 december 2010, 06:49
djesus man. Ooit gehoord van vitamine pillen.

RAFC 4-ever
22 december 2010, 06:51
Ik moet kotsen van mensen zoals u.

Guerilla :rofl:

Kots maar zoveel ge wilt. Waar haalt ge het recht om mij hier effe te komen beledigen.

Malinwa
22 december 2010, 06:58
En effe voor de duidelijkheid. Uw post is aangemaakt maandagnacht om 00.27uur. Tot op die moment was Orry nog maar 1maal van zijn plaats geweest. Zou dus wel mega-ongelooflijk toeval zijn als hij net dan iemand in de toilet heeft zien snuiven.
En denk je ook nie dat die iemand dan de deur zou dicht doen zodanig dat niemand het zou zien??????

Dit vind ik ook wel vreemd. Die "Orry" zou dus in 80 uur maar 1x naar het toilet zijn geweest?

djesus zielige mens. Ooit gehoord van vitamine pillen.

Jaja zo zijn er ook al veel coureurs geweest. Het waren maar vitaminekes of het was voor hunne hond ofzo, maar als puntje bij paaltje kwam was het keiharde DRUGS / doping :rofl::rofl::rofl:

RAFC 4-ever
22 december 2010, 07:13
ECHT EEN ZIELIGE BEDOENING HIER ZIELIGE MANNEKES
GAME OVER , OVER AND OUT

WarBlade
22 december 2010, 07:15
GAME OVER , OVER AND OUT

Hebde gij nog ni geslapen ofzo?

:lol:

Malinwa
22 december 2010, 07:15
GAME OVER , OVER AND OUT

:D:lol::rofl:

DRUGS = CHEATING

(waarom antwoord je niet op mijn vraag over die Orry)

Cranberry
22 december 2010, 07:17
GAME OVER , OVER AND OUT

IK BEN 35 JAAR EN IK MOET CAPS GEBRUIKEN OM AANDACHT TE KRIJGEN
Moet ge gene pamper gaan verversen ofzo? Die van u mag ook ens vervangen worden zo te horen.

EvilTwin
22 december 2010, 08:13
Seriously. Als ge genen troll zijt :

- Dan kan uw broer stoppen wanneer hij wil, dus zit zo niet te zeveren over Gunk. Zij organiseren het, de rest doet mee. Ga hem desnoods halen.
- Dan wist ge dat allemaal toch op voorhand? Zelfs 60-70 uur is al ongezond.

Depresjon
22 december 2010, 09:20

Oplossing : ga naar daar en geef u broer 4000 euro contant,hij zal wel mee naar huis gaan.

En tuurlijk wil de rest winnen,god weet voor hoeveel geld die gebruikt hebben.

FourFreak
22 december 2010, 09:39
Ik kan wel geloven dat die mannen puur op red bull en dergelijke kunnen wakker blijven hoor. De kans dat er iemand drugs gebruikt is er, maar ik zou het toch straf vinden moesten sommigen zich dat riskeren.

Naar mijn weten is het opblijven niet het gevaarlijke, maar het daarna gaan slapen kan véél risico's met zich mee brengen.

-Syco-
22 december 2010, 09:41
Oke bijna 95 uur wat zot nog 7 overblijvers :D

Vedeco
22 december 2010, 09:45
100 uur gamen voor € 3000 ? en dan nog moeten content zijn met een bonneke van de FNAC als ge het net niet haalt :oink:

Malinwa
22 december 2010, 09:54
Ziek gewoon. En ze zullen waarschijnlijk nog heel wat uren doorgaan.
Kan me nauwelijks voorstellen dat iedereen het daar "clean" doet.

thelordofpee
22 december 2010, 10:07
Mijn broer heeft zelf iemand zien snuiven en is er zeker van dat er nog meerderen iets gebruiken om wakker te blijven.

Het is inderdaad zijn eigen keuze, maar als familie mag je hier toch ongerust over zijn?

Ja, het is volledige je recht om ongerust te zijn. Maar het is erg dat je Gunk hier zit zwart te maken, precies of ze je broer verplichten om te blijven. Waarom kan je broer niet zo 'slim' zijn als de andere kandidaten en ook vertrokken zijn? Hij is de eigenaar van zijn leven en lichaam, het is zijn keuze. En er zijn toch mensen van het rode kruis daar?

Depresjon
22 december 2010, 10:07
Oke bijna 95 uur wat zot nog 7 overblijvers :D

idd,ik was al lang afgevalle,is niks voor mij ^^

Stefan_TVgas
22 december 2010, 10:48
Geen van de deelnemers heeft drugs gebruikt. Daar steken wij onze handen voor in het vuur. Er zijn twee dokters constant aanwezig die elke twee uur de deelnemers onderzoeken (bloedruk, hartslag, ogen etc). De deelnemers zijn voor het event duidelijk ingelicht dat drugsgebruik automatisch een diskwalificatie is. Indien er ook maar enige aanleiding zou zijn moeten ze een speekseltest afnemen. Het spijtig dat deze insinuaties gegeven worden, want de deelnemers doen er alles aan om zo gezond mogelijk verder te kunnen gamen. Veel water drinken (red bull is geen goed idee), regelmatig eten, suikers opnemen en slim met de pauzes omgaan.
De familieleden zijn steeds hier aanwezig en met ons en mij in contact. Enkele deelnemers hebben wij zelf laten stoppen omwille van gezondheidsredenen en we zullen dat ook blijven doen indien nodig. Buiten extreme vermoeidheid en pijnlijke ogen zijn er op dit moment geen gezondheidsrisico's maar we zullen ingrijpen indien er over de limiet gegaan word.

De insinuaties door de poststarter zijn heel spijtig en naar vermoeden ook gewoon uit jaloezie. We zouden net heel veel respect moeten hebben voor die jongens die de prestatie van hun leven aan het doen zijn. Zowel zij als wij hadden nooit verwacht dat het zo lang ging duren.

Ik nodig daarbij iedereen ook uit om eigen ogen te komen kijken hoe het er hier aan toe gaat.

vishnusixclix
22 december 2010, 10:55
Wat een verschrikkelijk gedoe hier ook weer, natuurlijk door de gebruikelijke amokmakers, en uiteraard is de topicstarter ook een dubbel van een ander. (ook usual suspect)

Houd de discussie hier deftig of't boeltje moet dicht.

Vedeco
22 december 2010, 11:08
Inderdaad, drugsgebruik met 2 dokters in de buurt zou straf zijn maar aangezien iedereen het zo een enorme prestatie vindt (en blijkbaar had de CEO het ook niet verwacht dat ze het zo lang gingen volhouden) ben ik toch voor hogere winstpremies :D 9lives als vakbond des gamers! :p

vishnusixclix
22 december 2010, 11:12
3000 verdienen euro op 100 uur is nog niet zo slecht. Daarbij krijgen ALLE succesvolle deelnemers een prijsje hé.

Vedeco
22 december 2010, 11:16
30 euro/u is idd niet slecht, maar ze hadden geldprijzen mogen schenken aan de top 3 vind ik persoonlijk. Hoe balen is het niet als je daar uren hebt zitten afzien en met 30 minuten geklopt wordt :p om dan "het prijsje" in ontvangst te mogen nemen :p

En geef toe, de reclame die al in beeld is gekomen dankzij dit evenement... er kan toch wel iets af hé, Stefan :D

vishnusixclix
22 december 2010, 11:20
De grote lanscene (als die hier ooit al geweest is) is ten onder gegaan door de grote massa ondankbare gamers die we rijk zijn. Lans als FATlan voorzien ongelooflijke prijzen, als je ziet dat je er ocharme maar 3 dagen wat moet zitten gamen, en krijgen achteraf bakken kritiek omdat de prijzen voor plaatsen 2 & 3 niet goed genoeg waren. Of dat sommige games véél betere prijzen hadden dan anders.

Dat is nu eenmaal geen mentaliteit. Je moet content zijn met wat je krijgt, en als je beslist dat het je geen €3000 waard is... dan doe je niet (meer) mee :)

Wijsheid
22 december 2010, 11:25
Er zal wel een reden zijn dat het record maar op 50 uur stond en ze het waarschijnlijk gaan verdubbelen.

Geen drugs? Misschien. Zeker geen drugs? Onwaarschijnlijk.

Vedeco
22 december 2010, 11:29
Er zal wel een reden zijn dat het record maar op 50 uur stond en ze het waarschijnlijk gaan verdubbelen.

Geen drugs? Misschien. Zeker geen drugs? Onwaarschijnlijk.

Een arts die drugsgebruik niet opmerkt of het zich niet aantrekt... is toch onmogelijk ? Die mannen gaan echt hun job niet op het spel zetten voor een recordpoging hé

Wijsheid
22 december 2010, 11:32
Daarom zeg ik misschien hé, wanneer ik zeg: Geen drugs?

Maar het record gewoon verdubbelen is sowieso op zijn minst 'fishy'.

Vedeco
22 december 2010, 11:34
Uiteindelijk is het toch een stunt van Ubisoft om AC te promoten
Hoeveel keer speelt ge het spel uit op 100u ? :p

Wijsheid
22 december 2010, 11:35
Wellicht lopen ze nu gewoon rond in de Multiplayer, maar inderdaad zeer goede reclame voor AC: BH, natuurlijk!

Veruca
22 december 2010, 11:51
Volgens mij gaan enkele Xboxen het eerder begeven door oververhitting dan de kandidaten. :p

Vedeco
22 december 2010, 11:55
Volgens mij gaan enkele Xboxen het eerder begeven door oververhitting dan de kandidaten. :p

Ze zullen er VARTA batterijen hebben ingestoken hé!

Hoeveel krijg ik nu? :unsure:

Nooby4Ever
22 december 2010, 12:04

stel u voor :rofl:

Den_Tèmm
22 december 2010, 12:30
Drugs of geen drugs, tzijn wel straffe mannen vind ik. Ik ben ooit es 64u wakker geweest (zonder de hele tijd voor een scherm te zitten om mijn ogen te martelen) en dat hoefde toen toch geen uur langer te duren zenne.

Respect voor hun doorzettingsvermogen!

Fliblit
22 december 2010, 13:36
Ik denk dat Tony het nogal gehad heeft. Hij doet nogal vreemd :unsure:

Vedeco
22 december 2010, 13:53
Maar met deze "onverwachte duur" komen er toch ook wel enkele problemen :p
Of zijn die daar allemaal werkloos :oink:

Gattuso8
22 december 2010, 13:56
Maar met deze "onverwachte duur" komen er toch ook wel enkele problemen :p
Of zijn die daar allemaal werkloos :oink:

Bekijk de filmpjes van de deelnemers eens, dan weet je genoeg

Rage
22 december 2010, 13:58
wit poeder snuiven hoeft niet per se speed te zijn, dat is wss gewoon cafeïnepoeder. Als Red bull toegelaten is, dan moogt ge ook caffeïne snuiven.

De deelnemers weten dat er getest wordt op drugs, zo dom zullen ze niet zijn.

En trouwens, moest er een deelnemer amfetamines gebruiken, die zou al lang door de mand zijn gevallen. Het is niet dat ge zo 1 lijn pakt dat ge zeer lang kunt wakker blijven. Druggebruikers die zeer lang wakker blijven gebruiken grote hoeveelheden. Als ge eenmaal een paar uur niks hebt gebruikt is de vermoeidheid 100x zo erg als zonder gebruik.

Dus ik betwijfel heel hard dat er drugs wordt gebruikt, bezorgde broer.

en btw: ooit als eens lang wakker geweest?

het langste dat ik ooit wakker ben geweest is tijdens herexamens, toen ben ik 4 dagen wakker gebleven. (3 examens op 4 dagen) Ik deed ook heel raar, psychotisch. Ik deed wel een kort dutje tussendoor, dus het is nog niks in vergelijking met deze mannen

Mico
22 december 2010, 14:23
Mijn record is 42u. 23u aan opdracht werken, gaan afgeven(duurde ongveer een hele dag) en dan 's avonds gaan feesten!

Veruca
22 december 2010, 14:54
Wat is de voorlopige tussenstand? Aantal uren en deelnemers?

boeffel
22 december 2010, 15:02
ge kunt sterven na 7 dagen aan 1 stuk wakker te zijn he

CroW
22 december 2010, 15:05
ze zijn net de 100 uur gepasseerd

Vedeco
22 december 2010, 15:10
ze zijn net de 100 uur gepasseerd

Vakkundig een 1 uitgeprint en ernaast geplakt :D

Wat is de voorlopige tussenstand? Aantal uren en deelnemers?

http://www.gunk.be/wereldrecord

Jonathan
22 december 2010, 15:26
Der gaan nog doden vallen, kzie het al in het nieuws :p

Depresjon
22 december 2010, 15:31

Wat wordt de krantenkop? : X aantal personen gestikt in zweetgeur?

Veruca
22 december 2010, 15:32
GUNKtv - Wereldrecord (http://www.gunk.be/wereldrecord)

Ja, dat weet ik. Maar die stream werkt niet voor mij, daarom dat ik het vraag. :)

Dus... hoeveel deelnemers zijn er nog?

Vedeco
22 december 2010, 15:34
Ja, dat weet ik. Maar die stream werkt niet voor mij, daarom dat ik het vraag. :)

Dus... hoeveel deelnemers zijn er nog?

nog 5 en reeds 100u 30min op de teller

Traky
22 december 2010, 15:34
nog 5 er zijn er 2 gestopt vlak na de 100u

Maar toch wel een super prestatie niet normaal.

Veruca
22 december 2010, 15:43
Bedankt. Persoonlijk zou ik ook wel stoppen eens ik de 100u bereikt zou hebben. :)

Ik vraag me eigenlijk af... is daar een deurwaarder aanwezig? Iemand die kan verifiëren dat er wel degelijk non-stop gespeeld wordt? En hoe zit het eigenlijk met rusttijd opsparen? Persoonlijk vind ik niet dat je van non-stop gaming kan spreken als ze ergens 2u tussenin gaan slapen. Wie heeft beslist hoeveel rusttijd de mensen krijgen en dat ze dat mogen opsparen?

Vedeco
22 december 2010, 15:47
Bedankt. Persoonlijk zou ik ook wel stoppen eens ik de 100u bereikt zou hebben. :)

Ik vraag me eigenlijk af... is daar een deurwaarder aanwezig? Iemand die kan verifiëren dat er wel degelijk non-stop gespeeld wordt? En hoe zit het eigenlijk met rusttijd opsparen? Persoonlijk vind ik niet dat je van non-stop gaming kan spreken als ze ergens 2u tussenin gaan slapen. Wie heeft beslist hoeveel rusttijd de mensen krijgen en dat ze dat mogen opsparen?

Tuurlijk is daar een deurwaarder aanwezig en de pauzes zijn goedgekeurd door die persoon en dus ook door het GBOWR.

Den_Tèmm
22 december 2010, 16:09

Dat zou pas een lame manier zijn om aan uw dood te komen :D

Zet zoiets op uw grafzerk :unsure:

johnstarlight
22 december 2010, 16:10
ik zen voor diejen dikke kletskop! GO tony!!

R0bbeW
22 december 2010, 16:11
Het rekord is sowieso ongelding want dat woord bestaat niet

Veruca
22 december 2010, 16:11
Dat zou pas een lame manier zijn om aan uw dood te komen :D

Zet zoiets op uw grafzerk :unsure:

GAME OVER

? :unsure:

Den_Tèmm
22 december 2010, 16:13
GAME OVER

? :unsure:

hehe niceone :lol:

Feature
22 december 2010, 16:18
zoals meer mensen al hebben aangegeven: ONBEGRIJPELIJK!!!!!

(dat die mensen geen job hebben!!!)

en van die drugs zou begrijpelijk zijn, ge moet echt wel super stoned zijn om zo een kak spel 100+ uurs te spelen (en dan nog eens aan 1 stuk door).

R0bbeW
22 december 2010, 16:20
Eigenlijk hoop ik dat iemand van die personen er ernstige problemen aan overhoud (dit wens ik niemand toe) maar dan kan zijn familie Gunk aanklagen zodat ze van TV vliegen en Stefan ontslagen wordt

:unsure:

Feature
22 december 2010, 16:21
Eigenlijk hoop ik dat iemand van die personen er ernstige problemen aan overhoud (dit wens ik niemand toe) maar dan kan zijn familie Gunk aanklagen zodat ze van TV vliegen en Stefan ontslagen wordt

:unsure:

zullen wel een contract hebben moete ondertekenen (dat ze waarschijnlijk niet gelezen hebben).

R0bbeW
22 december 2010, 16:24
zullen wel een contract hebben moete ondertekenen (dat ze waarschijnlijk niet gelezen hebben).

Jef Vermassen zal de gamers wel helpen dan, al is het maar voor de tv aandacht

Vedeco
22 december 2010, 16:26
Tony is een trucker dus die kerel wint da ginds op 1 been :p

Nog met 4 btw

fraG^
22 december 2010, 16:26
Er zijn daar geen verliezers. :applause:
Ik heb da wereldrecord verbroken , mijn doel gehaald (was 60uur) , één van de beste weekends in men leven gehad en een super ervaring , nen nieuwe professionele gaming-headset en aankoopbon voor de Fnac gekregen en twee vrienden en een vriendin aan overgehouden.

PS.: Den antwerp heeft niet gevoetbalt en de laatste twee matchen die gespeeld zijn gewonnen :doh:

Waarom vind ik dit zo zielig :')

Veruca
22 december 2010, 16:30
Waarom is dat zielig? Er zijn toch ook veel mensen die de hoogste berg willen beklimmen, soms met fatale afloop. Waarom is dat anders dan dit?

fraG^
22 december 2010, 16:32

Waarom, is persoon A mijn broer ofzo? Hoe te fuck kan je dat nu weten, je voorbeelden zijn echt idioot, en ja, drugs nemen in belgie tijdens competities is zeker bekend. Dus snap niet waarom jij hier afkomt van "DAT IS ONMOGELIJK", als je al weet dat 70% van alle jongeren minstens 1x met een harddrug geëxperimenteerd heeft. (als het niet meer is)

fraG^
22 december 2010, 16:34
Waarom is dat zielig? Er zijn toch ook veel mensen die de hoogste berg willen beklimmen, soms met fatale afloop. Waarom is dat anders dan dit?

Ja, de hoogste berg beklimmen of gamen tot je doodvalt zijn idd 2 dezelfde hoogtepunten in iemands leven... als je zielig bent! :') Hoe kan je dat nu weer gaan vergelijken, iemand met een avontuurlijk leven, of iemand met een asociaal gameleven, 9lives is echt gieren als het op IQ aankomt

MeGusta
22 december 2010, 16:40
@bezorgdebroer stop met trollen en get a life :) en doe wat aan uw spelling ook ondertussen.

@rafc awesome job m8 ! moet vast wel gezellige boel geweest zijn daar met momenten :D

stoomboot
22 december 2010, 16:41
85 uur lang.

Het wereldrecord is nu verbroken

Chineesjes zouden u tegenspreken, moesten ze nog leven.

wa is dat met die invasie marginalen plots
Een examenperiode op dit forum moogt ge gerust vergelijken met carnaval in Aalst ;)

Marginalen vinden er plots hun gading.

Veruca
22 december 2010, 16:42
Waarom zou je dat niet kunnen vergelijken? Het zijn allebei uitdagingen, waarbij je je lichaam uitput (met al dan niet permanente schade als gevolg). Dus omdat de ene persoon niet zo avontuurlijk is, maakt dat van hem een zielig persoon?

Nee, de zielige personen zijn diegene die op een forum komen bashen op mensen die iets doen dat ze graag doen.

Vedeco
22 december 2010, 16:44
En plots komt er daar 1 tevoorschijn :p ze zijn dus nog met 5...

Dit kan echt nog een tijdje duren als het allemaal van die competitiebeesten zijn

Feature
22 december 2010, 16:45
Kdenk dat het echte wereldrecord 100 uurs da rot spel spelen is. Kzou al gewoon doodvallen van het repetitieve gedoe in dat spel als men vingers er niet afvallen om met dat super-slecht-in-de-hand-liggende kaske te spelen van den xbox.

fraG^
22 december 2010, 16:46
Waarom zou je dat niet kunnen vergelijken? Het zijn allebei uitdagingen, waarbij je je lichaam uitput (met al dan niet permanente schade als gevolg). Dus omdat de ene persoon niet zo avontuurlijk is, maakt dat van hem een zielig persoon?

Nee, de zielige personen zijn diegene die op een forum komen bashen op mensen die iets doen dat ze graag doen.

Ja, en nu eens in mijn gezicht, eens zien wie er zielig is... man man :D Als nerd (hoogstwaarschijnlijk), maak je je nu hard belachelijk tegen iemand die je niet kent. Door de deelname aan zo iets onozel, weten wij meer over die personen dan zij over ons. Dus je zit weer serieus te lullen en de nerds te verdedigen

Veruca
22 december 2010, 16:49
Ik vind gewoon dat mensen moeten stoppen met andere mensen belachelijk te maken op persoonlijke interesses. Da's gewoon zo kinderachtig. Als zij dat graag doen, wie ben jij dan om hun daar voor te kleineren?

el slettos
22 december 2010, 16:54
die livestream werkt niet bij mij, vraagje:

zit Bert nog in de running of niet?

100+ uren lijkt me wel epic nerdo game business seriously...

rscaboy
22 december 2010, 17:05
Wat een verschrikkelijk gedoe hier ook weer, natuurlijk door de gebruikelijke amokmakers, en uiteraard is de topicstarter ook een dubbel van een ander. (ook usual suspect)

Houd de discussie hier deftig of't boeltje moet dicht.

Boeffel zeker?
Waarom zitten jullie hier eigenlijk zo te zagen over de uitzending?
Het is waar dat bepaalde deelnemers het gunk cliché bevestigen maar so what?
Het is niet dat 9l er last van heeft.

@ RAFC 4-ever
10de in 2de klasse voor 'DE ploeg vant stad' is niet zo schitterend hé?
YouTube - germinal beerschot song (http://www.youtube.com/watch?v=8X-apia1V3Q&feature=related) :music:

fraG^
22 december 2010, 17:10
Ik vind gewoon dat mensen moeten stoppen met andere mensen belachelijk te maken op persoonlijke interesses. Da's gewoon zo kinderachtig. Als zij dat graag doen, wie ben jij dan om hun daar voor te kleineren?

Niets kleineren, het zijn maar levenstips die ik meegeef hé ;) Alvast veel geluk aan die deelnemers die waarschijnlijk zonder job zitten en nog ooit moeten solliciteren voor een job. Als werkgever ikzelf weet ik waarover ik spreek. Gamers kan je er meestal zo uithalen, een gesloten iemand, beschaamd, niet veel over zijn eigen kunnen vertellen, is meestal een gamer die meer dan 4 uur per week gamed

stoomboot
22 december 2010, 17:14
Niets kleineren, het zijn maar levenstips die ik meegeef hé ;) Alvast veel geluk aan die deelnemers die waarschijnlijk zonder job zitten en nog ooit moeten solliciteren voor een job. Als werkgever ikzelf weet ik waarover ik spreek. Gamers kan je er meestal zo uithalen, een gesloten iemand, beschaamd, niet veel over zijn eigen kunnen vertellen, is meestal een gamer die meer dan 4 uur per week gamed

Moet wel. :ironic:

En iemand die minstens 1x per week rijst met currysaus eet, die slaat "meestal" geel uit, krijgt spleetogen en wisselt de r vaak met de l om.

Ge kunt die mensen er zo uithalen, als die solliciteren voor een job.

Den_Tèmm
22 december 2010, 17:18

Werkgever? Volgens uw eigen profiel: 23 jaar en student...

Vedeco
22 december 2010, 17:26
die livestream werkt niet bij mij, vraagje:

zit Bert nog in de running of niet?

100+ uren lijkt me wel epic nerdo game business seriously...

Is gestopt bij 100u

Veruca
22 december 2010, 17:37

Rare manier om leventips mee te geven, door mensen direct te gaan labelen als 'zielig' en 'nerd'. Dien Jeffrey die daar zit ziet er mij toch alles behalve een zielige nerd uit hoor.

En het zal waarschijnlijk wel waar zijn dat er redelijk wat gamers werkloos zijn (al zal het % werkloze non-gamers nog groter zijn), het is makkelijk om een oordeel te vellen over mensen die je niet/amper kent. Je zegt zelf dat je werkgever bent, dus ik begrijp best dat je het woord 'verlof' zo weinig mogelijk in de mond wil nemen, maar is het zo ondenkbaar dat mensen hier verlof voor nemen?

Om eventjes terug het voorbeeld te nemen van die bergbeklimmer: die zal er ook wel enkele dagen over doen. Wil dat daarom zeggen dat die persoon een zielige werkloze is?

Dit is echt weer zo'n voorbeeld van mensen in vakjes duwen. Het is precies zo'n film over een of andere American high school, waar de leerlingen die aan sport doen de cream of the crop zijn en de rest asociale gevallen.

Het is de hoogste tijd dat men eens buiten de lijntjes gaat denken en niet iedereen zomaar direct zit te be/veroordelen.

Om eventjes een mooi voorbeeld te geven:

Russ Prager: wereldrecord drummen.

Toch een wat 'vreemd evenement';
De recordpoging was vrijdag al geslaagd. De Amerikaan Russ Prager had zondagmiddag om twaalf uur zeven dagen vrijwel onafgebroken op zijn drumstel getrommeld. Met deze 168 uur heeft hij zijn vorige record aangescherpt. Ieder uur mocht hij vijf minuten van zijn plek.
Het was niet zijn eerste recordpoging en hij had al eerder een plekje in het Guinness Book of Records verworven. De poging vond plaats in het kader van het Tromp Percussion Concours. Even vreesde hij nog dat de poging niet geldig zou zijn. Gaby Hendrickx van de organisatie had daar wel een verklaring voor: "Hij heeft een keer meegemaakt dat het papierwerk niet goedgekeurd werd. Dan is het niet vreemd dat hij na vijf dagen niet slapen een beetje paranoïde wordt. Maar deze keer is alles prima vastgelegd."
De drummer zelf verheugde zich zondagmiddag op zijn laatste wandeling naar zijn hotelkamer: "Ik kom voorlopig niet meer naar buiten."

En we weten allemaal wat voor nerds die drummers wel niet zijn he. ;)

johnstarlight
22 december 2010, 17:39

Hij heeft wel gelijk hoor. Ik heb hetzelfde met boertige forumapen. Ik weet waarover ik spreek. Boertige forumapen kan je er meestal zo uithalen. Ze hebben een bekrompen wereldbeeld, grote bakkes, reageren agressief op iemand met andere mening ("zeg dat eens in mijn gezicht"), en komen duidelijk ongeschoold over ("als werkgever ikzelf...", "niet veel over zijn eigen"; "gamers kan je... is meestal een gamer").

Jersy
22 december 2010, 17:43

lachen met iemand anders zijn hobby is gewoon een super levenstip die je hier meegeeft
en alle gamers zijn gesloten, beschaamd en asociaal

hilarisch gewoon
met die mentaliteit zal je niet lang werkgever blijven

Tr1ploid
22 december 2010, 17:52
Waarom vind ik dit zo zielig :')

Omdat je nogal nauwdenkend bent, wsl.

Gelukkig hoeven mensen die schrijffouten in hun sollicitatiebrieven zetten niet al te veel vrezen voor jou.

MeGusta
22 december 2010, 18:23

das nie altijd ze, ik game nu ook meer dan 4u per week, ongeveer 3uur per dag ofzo voor het slapen gaan, en mij moeten ze altijd laten stoppen van praten want ik ben gewoon een waterval eens ik begin :)

Vedeco
22 december 2010, 18:32
Idd, 4u gamen/week is echt niets... ik game ook zo'n 2u/3u per dag. En ja ik studeer in het hoger en ja ik heb een vriendin en ja ik heb een sociaal leven en ja ik heb weekendwerk...
Deze mannen zijn bezig aan een enorme prestatie maar het is gewoon niet, zoals sommigen beweren, de grootste prestatie uit hun leven.

Veruca
22 december 2010, 20:27
Den Tony zit precies aan het laatste van z'n latijn.

souldoubt
22 december 2010, 20:52
Ik zie den Tony niemeer zitten, is ie gestopt of is hij aan het pauzeren?

edit: aah, he's back :)

PinkyNTheBrain
22 december 2010, 21:12
is er een andere manier omda te streamen dan de site van gunk? Want anders moet ik ne plugin installeren :sop:

Depresjon
22 december 2010, 21:17
Ik zie den Tony niemeer zitten, is ie gestopt of is hij aan het pauzeren?

edit: aah, he's back :)

Dacht t ook,ma m is terug.
Alles loopt op rolletjes.

Baats
22 december 2010, 21:23
is er een andere manier omda te streamen dan de site van gunk? Want anders moet ik ne plugin installeren :sop:

² :tongue:

BezorgdeBroer
22 december 2010, 21:41
Update:
- we hebben met mijn broer een uur afgesproken waarop we hem afkoppelen, dus als de wedstrijd op dat uur nog niet gedaan is halen we hem eraf (en nee dat uur ga ik hier uiteraard niet zeggen)
- sfeer onder de deelnemers schijnt slechter te worden, sommigen willen het een akkoordje gooien, anderen niet
- er was een probleem met iemand zijn adhd medicijnen, volgens de ene doping, volgens de andere niet
- mijn broer heeft nogmaals bevestigd dat hij heeft zien snuiven, dus die dopingplasjes werken volgens mij niet
- enkelen zullen wss eerder opgeven door hun ogen dan door slaaptekort, zijn allemaal heel moeilijk, mijn broer heeft zijn lensen uitgedaan

vishnusixclix
22 december 2010, 21:45
- allemaal bs verhalen

FourFreak
22 december 2010, 21:48
Dat ze de drie overblijvers gewoon elk 3000 euro geven eh. Er zijn ook geen uitzendingen meer op Gunk tv zie ik?

De SkeEvN
22 december 2010, 21:50
ze slapen ertussen, is al ne fail op zich

Malinwa
22 december 2010, 21:53
Is hier eigenlijk een deurwaarder bij? Heb die nog niet gezien?
En als die broer echt moet zijn, zijn rilatine pillen dan toegelaten?

FourFreak
22 december 2010, 21:56
Der is nu toch blijkbaar wat aan het gebeuren, zie ik op de livestream

Veruca
22 december 2010, 21:59
Ze zijn blijkbaar iets aan't afspreken zonder Tony.

FourFreak
22 december 2010, 22:02
Ze zijn blijkbaar iets aan't afspreken zonder Tony.

Ha, heb wat research gedaan, naar het schijnt willen ze iets regelen, maar is Tony de enige die er nog voor wilt gaan. Maw, hij wilt geen regeling treffen maar dat boeltje gewoon winnen, vind die gast wel nog grappig :).

CroW
22 december 2010, 22:10
Go Tony! :p kerel is ne vrachtwagen chauffeur dus em kent de klappen van de (slaap) zweep.

Fliblit
22 december 2010, 22:15
Daarnet Tony z'n gezicht gezien. Zo'n krankzinnige blik :p

Edit: qua mental warfare kan het wel tellen natuurlijk. Als de andere deelnemers willen stoppen en het geld willen verdelen, is het teken dat ze willen opgeven. En als Tony er dan voor wilt gaan... die mannen denken nu dat Tony nog een heel eindje kan doorgaan, en Tony weet dat die anderen het gehad hebben en willen stoppen :p

CroW
22 december 2010, 22:18
idd lol de smoelentrekker

souldoubt
22 december 2010, 22:19
Niemand met een transportbedrijf hier, die nog nen camionchauffeur zoekt? :D

Lifen
22 december 2010, 22:28
Die zijn toch niet aan't gamen?

Wijsheid
22 december 2010, 22:29
Op het Gunk forum spannen ze nogal een zaag hoor, iedereen kent de reglementen daar beter als de organisatie, blijkbaar.

CroW
22 december 2010, 22:30
Die rondlopen niet nee, maar dat zijn gewoon supporters/whatever... de paar die er nog overschieten zitten wel te gamen.

Lifen
22 december 2010, 22:35
Aaahh. ^^
En waar zit Tony?

CroW
22 december 2010, 22:38
int midden helemaal vanachter diene struizen/kale naast diene met zen klakske

KilloFoxTrot
22 december 2010, 22:40
Rechts achteraan.

Wat had ik anders moeten kiezen? :)

Troll

Malinwa
22 december 2010, 22:42
lol dat gunk forum

als ik de geruchten door moet geloven, is er geen dokter, geen guinness medewerker, geen dopingtests en zitten ze dus allemaal aan de dope :D

CroW
22 december 2010, 22:47
Another one bites the dust

Veruca
22 december 2010, 22:57
Als hij het nu nog een paar minuten had volgehouden, dan zat hij aan 108u.... :s

Nooby4Ever
22 december 2010, 23:20
108 uur, ik zie er nog 2 gamen oa onze Tony

(rest kan natuurlijk ook aan het slapen zijn)

Malinwa
22 december 2010, 23:30
"Om 22:55 een speciale live uitzending op GUNKtv vanuit het Wereld Record Gamen. Breaking News !"

Toch een positief dopingplasje?

Fliblit
22 december 2010, 23:32
Verdomme, ik heb geen tv op kot

Hou me hier op de hoogte :lol:

Depresjon
22 december 2010, 23:36

GUNKtv - Stream (http://www.gunk.be/live)

zo kunde t toch ook zien?

Baats
22 december 2010, 23:36

Oersaai om naar te kijken IMO.

Fliblit
22 december 2010, 23:50
Ja ik kijk naar de stream, maar om de een of andere reden heb ik alleen beeld, geen klank

Tr1ploid
22 december 2010, 23:51
Ja ik kijk naar de stream, maar om de een of andere reden heb ik alleen beeld, geen klank

Denk niet dat er klank voorzien is.

Veruca
22 december 2010, 23:55
Zijn ze nu toch nog met 3? Ik dacht dat de onderste was afgevallen.

Depresjon
22 december 2010, 23:58

Had ik ook,maar nu zijn ze live atm en heb k geluid ook.

Veruca
23 december 2010, 00:02
Hmmm... 109u? 110u lijkt me toch een mooier getal. :p

Malinwa
23 december 2010, 00:04
lol tony met zonnebril om zijn pupillen te verbergen
en van 3000 euro naar 4500... ze zijn weer gierig aant wezen

Mr_Glober
23 december 2010, 00:05
Volgens mij is het toch Tony die met dat witte poeder aan het spelen geweest is... Kijk maar eens naar de live...

Malinwa
23 december 2010, 00:06
tony staat daar gewoon te schuimbekken :D

Fliblit
Hoeveel krijgen ze elk?

Depresjon
Volgens mij is het toch Tony die met dat witte poeder aan het spelen geweest is... Kijk maar eens naar de live...

Das van de red bull.

Hoeveel krijgen ze elk?

1500 elk,nen xbox,bon van 125 euro voor de fnac,en brotherhood.

Naradia
23 december 2010, 00:08
Stomme smallband, stomme digibox die niet op mijn kamer staat :(
Ik ga ze niet zien crashen he :cry:

Mr_Glober
23 december 2010, 00:09
Hoeveel krijgen ze elk?

1500€...

MeGusta
23 december 2010, 00:09
1500 elk,nen xbox,bon van 125 euro voor de fnac,en brotherhood.

en een headset, de beker van world record gaming en de medaille :p

Malinwa
23 december 2010, 00:10
1 500 / 109 = 13.76 euro per uur...

MeGusta
23 december 2010, 00:11
boooooooooooooo tis testbeeld ! wij willen de afterparty volgen ! xD

Abio
23 december 2010, 00:11
Ik vind het zielig dat diegenen die de recordpoging op poten zetten zelf bij de kandidaten bijna gaan smeken om te stoppen omdat het te lang duurt naar hun zin... Zo is het in ieder geval overgekomen.

Royal Belgium
23 december 2010, 00:12
1 500 / 109 = 13.76 euro per uur...

goe verdiend :p natuurlijk met nachtshiften bij he ;)

Depresjon
23 december 2010, 00:15
Ik vind het zielig dat diegenen die de recordpoging op poten zetten zelf bij de kandidaten bijna gaan smeken om te stoppen omdat het te lang duurt naar hun zin... Zo is het in ieder geval overgekomen.

idd.Beetje lame.

Naradia
23 december 2010, 00:17
Ze zijn moeten stoppen ofwa?
Zwak :angry:

Abio
23 december 2010, 00:23
Desalniettemin toch een proficiat aan de 3 gasten, want zelfs in mijn jongere tijd zou ik geen 100+ uren halen :)

Jessed
23 december 2010, 00:24
Waarom zijn ze nu samen gestopt? Ik kan me niet echt voorstellen dat er geen enkele vd 3 nog wou voortdoen...

Of was het van moeten?

CroW
23 december 2010, 00:27
Ja ze moesten stoppen , ze werden ongerust omdat niemand van de drie zich wou geven en dan hebben ze ze alledrie maar omgekocht :p

Naradia
23 december 2010, 00:27
van moeten, juist als we internationale aandacht krijgen stoppen ze, begrijpen wie begrijpen kan :s

Jonathan
23 december 2010, 00:31
goe verdiend :p natuurlijk met nachtshiften bij he ;)

Vind ge? :sop:

Malinwa
23 december 2010, 00:31
Kosten voor gunktv werden veel te groot. Zij moeten ook al die medewerkers die daar zitten betalen he. En kosten van tv uitzending, streaming... En ceo enzo werden zelf veel te moe.
Spijtig want Tony had sowieso gewonnen :D Die ket stond strakker dan de gemiddelde bezoeker van een hardcore feest.

Wel belachelijk dat het zo moet eindigen.

Jessed
23 december 2010, 00:33
Mjah, idd een beetje spijtig. Maja, als de risico's te groot worden, moet er wel ingegrepen worden :s

Fliblit
23 december 2010, 00:43
Die ket stond strakker dan de gemiddelde bezoeker van een hardcore feest.

:lol: Inderdaad, hij zag eruit of hij er nog 50 ging kunnen bijdoen

Depresjon
23 december 2010, 00:48
Waarom zijn ze nu samen gestopt? Ik kan me niet echt voorstellen dat er geen enkele vd 3 nog wou voortdoen...

Of was het van moeten?

Daar kwam het precies toch wa op neer.
Da ze het bij 109 zouden houden.Da ze wel nog verder konden,maar dat het weinig nut had.

Borri
23 december 2010, 00:50
Kvind da wel raar, opeens dat record meer dan verdubbelen.. andere pogingen om dat record van 50u te verbreken waren er nog niet echt geweest dan ?

Naradia
23 december 2010, 00:53
Idd, nog geen andere pogingen, zoals al gezegd, als er ene Koreaan probeert haalt hij da en gaat hij erover hé, zet hem achter starcraft 2 en hij doevet maximum haalbare voor nen mens.

Jessed
23 december 2010, 00:57
Daar kwam het precies toch wa op neer.
Da ze het bij 109 zouden houden.Da ze wel nog verder konden,maar dat het weinig nut had.

Die 109 uren ervoor hadden imo ook weinig nut zen :p

Fliblit
23 december 2010, 01:06
Idd, nog geen andere pogingen, zoals al gezegd, als er ene Koreaan probeert haalt hij da en gaat hij erover hé, zet hem achter starcraft 2 en hij doevet maximum haalbare voor nen mens.

Bij SC2 moet ge nadenken, AC:B kan je op standby spelen :p

Taxandrian
23 december 2010, 01:19
Bij SC2 moet ge nadenken, AC:B kan je op standby spelen :p

Over 'spelen' gesproken: dit is dus het wereldrecord gamen, maar staat er ook ergens precies omschreven wat 'gamen' is? Vaak als ik eens naar de stream keek zag ik mensen bvb hun controller vasthouden maar ondertussen een gesprek voeren ipv naar het scherm te kijken, of de controller met 1 hand vasthouden,...enz... Telt dat ook als 'gamen'?

Trouwens: maar goed dat hier in België het niet respecteren van de PEGI-rating (toch bij mijn weten) niet strafrechterlijk vervolgd wordt. Assassin's Creed: Brotherhood heeft een PEGI-rating van 18+ terwijl Laurens 17 is. Foutje?:evil:

Depresjon
23 december 2010, 01:27
Trouwens: maar goed dat hier in België het niet respecteren van de PEGI-rating (toch bij mijn weten) niet strafrechterlijk vervolgd wordt. Assassin's Creed: Brotherhood heeft een PEGI-rating van 18+ terwijl Laurens 17 is. Foutje?:evil:

lol,ge zegt daar zoiets :D

vishnusixclix
23 december 2010, 02:14
ik lees op hln.be dat het is stopgezet na 107 uur?

rscaboy
23 december 2010, 02:19
idd, er is een thread over op gunk.

Von Kotzebue
23 december 2010, 03:36
Respect voor dienen Pablo, die moet gewoon alles vollullen :')

YouTube - GUNK World Record Gaming 2010 (109 uur) (http://www.youtube.com/watch?v=N409AM6g47A&feature=player_embedded)

Malinwa
23 december 2010, 03:43
Respect voor dienen Pablo, die moet gewoon alles vollullen :')

YouTube - GUNK World Record Gaming 2010 (109 uur) (http://www.youtube.com/watch?v=N409AM6g47A&feature=player_embedded)

Lol die Tony :D

"Hoe voel je je?" "Belazerd" :lol:
Hij had dus echt op die 3000 euro gerekend en moet nu tevreden zijn met de helft.

Muscleduck
23 december 2010, 03:53
Waarom spreekt iedereen Gunk eigenlijk uit als junk?
Moet je dat niet als Gunk uitspreken met de G van gâteau?

dj@sleep
23 december 2010, 03:56
Heb het ooit samen me ne kameraad 73 uur volgehouden op een lan party en ik kan u vertellen dan bende stillekes aan het sterven.
Het enigste dat er werd genuttigd was cola/redbull/massa's saffen/lokale frituur is rijk geworden.

Wij speelden maar op een 21" scherm hun op een 40" scherm dus gezond voor u ogen is het zowiezo niet.Als ge na 30 uurs donker gezeten hebt naar buiten ga of in fel licht komt slaagde gewoon half door.Ne men is hier echt ni voor gemaakt ze.

En feit dat er ene gepakt zou hebben dien zou ook wel gechrasht zijn.Gekunt misschien wel leven op speed/coke of Xtc maar van alle grote feesten die ik ook gedaan heb zie ik altijd wel van mensen die gepakt hebben dat ze op de terug weg altijd wel in bus liggen te chrashen of als een blok in slaap vallen dus of ze effectief zou pakken weet ik niet.

Wat ik ook niet snap is waar de deurwaarder heel de tijd was.Bij mijn weten is er toch constant een officiele deurwaarder aanwezig voor het record op te meten.Daar is hier precies niet over gesproken.Op gunk forum zeggen ze zelfs dat er niemand van GWR aanwezig was wat ik ook al zeer bizar vind.Volgens hun zouden beelden en een logboek het enige moeten zijn wat ze moesten bijhouden van de gamers.

Achja vind het allemaal beetje bizar half jaar geleden nederlanders die het 50 uurs volhielden en toen echt als dood zijn gestopt en hier 3 gamers verbreken het even met er nog 59uurs bij te doen.

De jongste deelnemer was 17 had die dan geen exaams ofzo.
Poging viel bij mijn weten in het midden van de exaamperiode.

Als het effectief verbroken zou zijn dan zeg ik proficiat,maar ik heb mijn twijfels erbij.

CroW
23 december 2010, 04:43
:bow:

Depresjon
23 december 2010, 09:26
Wereldrecord gamen na vijf dagen verdubbeld: 109 uur - Games - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/article/detail/1199300/2010/12/23/Wereldrecord-gamen-na-vijf-dagen-verdubbeld-109-uur.dhtml)

Drie Belgische jongeren...Bron : hln

:lol: gekkerds bij het laatste nieuws

Vedeco
23 december 2010, 10:04
Geef die mannen eens gewoon allemaal €3000 manmanman.

Ze hebben wss allemaal al een Xbox en ik denk niet dat ze AC:BH in de komende maanden uit de kast gaan halen...

Ironpole
23 december 2010, 10:20
Heb het artikel in de Gazet Van Antwerpen gelezen. Sjonge, wat een zieligaards...

Veruca
23 december 2010, 11:11
Heb het artikel in de Gazet Van Antwerpen gelezen. Sjonge, wat een zieligaards...

Wat is er zielig aan het neerzetten van een wereldrecord? Dan kan je evengoed zeggen dat de wereldrecordhouder op de 100m lopen ook zielig is...

Of heb je het over de journalisten bij GVA?

Wat ik ook niet snap is waar de deurwaarder heel de tijd was.Bij mijn weten is er toch constant een officiele deurwaarder aanwezig voor het record op te meten.Daar is hier precies niet over gesproken.Op gunk forum zeggen ze zelfs dat er niemand van GWR aanwezig was wat ik ook al zeer bizar vind.Volgens hun zouden beelden en een logboek het enige moeten zijn wat ze moesten bijhouden van de gamers.

Awel ja, dat heb ik mij dus ook al zitten afvragen. Ik dacht dat er bij een recordpoging toch altijd iemand van het GWR aanwezig moest zijn om het te registreren.

Wijsheid
23 december 2010, 11:50
Neen, iemand van GWR of zelfs een deurwaarder is niet nodig.

GWR heeft zijn regels van welke bewijsstukken je nodig hebt indien er geen jurylid van GWR of deurwaarder aanwezig is.

Ironpole
23 december 2010, 12:03
Wat is er zielig aan het neerzetten van een wereldrecord? Dan kan je evengoed zeggen dat de wereldrecordhouder op de 100m lopen ook zielig is...

Of heb je het over de journalisten bij GVA?

Ik heb het over die interviews met de deelnemers. Vooral Tony en Billy die daar instaan. Tony is werkloze trucker en Billy wilt met de 3000 € z'n schulden afbetalen en heeft 'veel geleerd uit WoW'. Hij pakt ermee uit op solicitatiegesprekken.

Kansloos, echt waar. Van de meeste introductiefilmpjes die ik gezien heb, heb ik ook niets meer dan randgevallen gezien.

Het record vebreken is niet zielig, ze doen maar. Maar ze hebben niet bepaald de pro-gamers eruit genomen.

Xploziv
23 december 2010, 12:23
Ik heb het over die interviews met de deelnemers. Vooral Tony en Billy die daar instaan. Tony is werkloze trucker en Billy wilt met de 3000 € z'n schulden afbetalen en heeft 'veel geleerd uit WoW'. Hij pakt ermee uit op solicitatiegesprekken.

Kansloos, echt waar. Van de meeste introductiefilmpjes die ik gezien heb, heb ik ook niets meer dan randgevallen gezien.

Het record vebreken is niet zielig, ze doen maar. Maar ze hebben niet bepaald de pro-gamers eruit genomen.
verwacht je dan iets anders van de gemiddelde gunktv-kijker?

thelordofpee
23 december 2010, 12:30
Heb het ooit samen me ne kameraad 73 uur volgehouden op een lan party en ik kan u vertellen dan bende stillekes aan het sterven.
Het enigste dat er werd genuttigd was cola/redbull/massa's saffen/lokale frituur is rijk geworden.

Wij speelden maar op een 21" scherm hun op een 40" scherm dus gezond voor u ogen is het zowiezo niet.Als ge na 30 uurs donker gezeten hebt naar buiten ga of in fel licht komt slaagde gewoon half door.Ne men is hier echt ni voor gemaakt ze.

En feit dat er ene gepakt zou hebben dien zou ook wel gechrasht zijn.Gekunt misschien wel leven op speed/coke of Xtc maar van alle grote feesten die ik ook gedaan heb zie ik altijd wel van mensen die gepakt hebben dat ze op de terug weg altijd wel in bus liggen te chrashen of als een blok in slaap vallen dus of ze effectief zou pakken weet ik niet.

Achja vind het allemaal beetje bizar half jaar geleden nederlanders die het 50 uurs volhielden en toen echt als dood zijn gestopt en hier 3 gamers verbreken het even met er nog 59uurs bij te doen.

De jongste deelnemer was 17 had die dan geen exaams ofzo.
Poging viel bij mijn weten in het midden van de exaamperiode.

Als het effectief verbroken zou zijn dan zeg ik proficiat,maar ik heb mijn twijfels erbij.
Zoek zelf ook eens naar informatie. Zijn school gaat hem zijn examens na de vakantie laten afleggen. Het stond in dit topic denk ik zelfs nog.

antHraxx
23 december 2010, 12:31
Dat een school zoiets toelaat...

dj@sleep
23 december 2010, 12:40
Idd vraag ik mee ook af.
Effe naar school gaan sorry mannen kan geen exaams meedoen want ben even bezig met iets anders voor te bereiden.
Beetje oneerlijk tegenover alle andere schoolgangers.
1 snap ook de ouders even niet. Kwestie dat de ouders gamen toch net iets belangrijker vinden dan school dan.Ik heb zelf een dochter van 5 maand nu. Binnen een jaar of 4 kan ze als ze wil naar hartelust gamen op eendere welke consoles aangezien ik ze allemaal heb staan.Maar welke ouder gaat toelaten dat zijn/haar dochter/zoon school opzij mag schuiven voor een wereldrecordpoging te doen.De naam en de faam zijn misschien wel leuk maar binnen een week klapt niemand er nog over 9/10,geef je toch altijd de voorkeur aan school als ouder denk ik.