PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware [TR] Resistance 2

Vniels
19 december 2010, 09:27
Het spel is in perfecte staat en NIET platinum.
Mag geruild worden tegen een spel met trophies, dus doe maar suggesties ;)

Vniels
19 december 2010, 14:48
UP #1

Cyaankali
19 december 2010, 18:56
Beste Vniels,

Gelieve dit item toe te voegen aan je bestaande PC games thread. Het is niet de bedoeling om verschillende threads per dag aan te maken met items die tot dezelfde categorie behoren.

Als dit gebeurt is zal ik deze wel sluiten.

fredenevy
19 december 2010, 19:21
Beste Vniels,

Gelieve dit item toe te voegen aan je bestaande PC games thread. Het is niet de bedoeling om verschillende threads per dag aan te maken met items die tot dezelfde categorie behoren.

met alle respect, maar jullie als mods weten soms zelf niet waarin of waaruit.

Mocht hij dit spel toegevoegd hebben aan zijn thread met "PC-games", dan zat de kans er ook dik in dat jullie gingen zeggen " dit is een PS3 game, en hoort hier niet thuis"...

Vniels
19 december 2010, 19:31
Beste Vniels,

Met alle respect, maar zo wordt alles onduidelijker. Het zijn toch 2 aparte onderdelen van het forum? Als iemand ps3 games wil kijkt hij niet bij "b&s pc software". Als je echt iets wil verwijderen doe dan die pc games. Doe het wel al lang op deze manier.

Barbeet
19 december 2010, 19:34
Ruilen tegen borderlands ?

Vniels
19 december 2010, 19:37
Ruilen tegen borderlands ?

Heb ik al gehad, nog andere suggesties?

Levicious
19 december 2010, 19:54
Beste Vniels,

Wtf?
PC games is toch niet gelijk aan ps3 games.

Binnenkort moeten we nog betalen om een thread te openen.

Vniels
19 december 2010, 21:11
Het spel is geruild in andere thread ;)
De mods zullen blij zijn :p (just kidding)