PDA

Volledige versie bekijken : Software windows messenger prob.

x_angerfist_x
16 december 2010, 15:48
ik heb een vraagje. ik heb wat zitten prutsen op men pc en heb per ongeluk iets verwijdert dat niet weg mocht. (no undo) hierdoor werkt men messenger niet meer ik heb deze helemaal verwijdert met revo. en toch als ik het wil herinstalleren geeft hy een erro die zegt dat er al een buildconfiguratie is geinstalleerd. maar op heel men pc is er niks te vinden dat ook maar iets met windows live te maken heeft alles is verwijdert. dus ik weet niet meer wat te doen. please help. :confused:

MrZodiac
16 december 2010, 16:48
Het zou wel handig zijn als we wisten wat die "iets" was. :p

-BVR-
16 december 2010, 17:24
Register eens opkuisen waarschijnlijk.

x_angerfist_x
16 december 2010, 19:05
Register eens opkuisen waarschijnlijk.

en hoe doej dat?

menace2070
16 december 2010, 19:55
download CCleaner
hier kan je het register mee opkuisen

x_angerfist_x
16 december 2010, 21:25
download CCleaner
hier kan je het register mee opkuisen

merci. =)

x_angerfist_x
18 december 2010, 17:23
dit werkt dus nog steeds niet, heb men registers opgekuist en als ik probeer messenger te downloaden geeft hy nog steeds foutmelding dat messenger nog geinstalleerd is. o:

Spock
19 december 2010, 20:06
kijk es bij C:/Program Files -> Windows Live en dan kijken of Messenger er nog staat. Anders System Restore, u systeem herstellen naar de datum vooor da ge da 'iets' hebt verwijderd, normaal zou het dan in orde moeten zijn. Gebruik ondertussen EBuddy ofzo..

Molletje
20 december 2010, 10:56
Doe "run" of "uitvoeren" en open "regedit"

zoek (met de zoekfunktie) op msnmsgr of windows live messenger en miss gwn messenger. verwijder alles dat iets met windows live te maken heeft. als je zoekt kan je F3 drukken voor het volgende resultaat (zoals "volgende" in notepad)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Spock
20 december 2010, 21:17
daarna natuurlijk msn opnieuw installeren