PDA

Volledige versie bekijken : Buitenlands voetbal 2010 - 2011 (Deel 2)-Milan kampioen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Timaeus
6 december 2010, 13:59
Want hij was zo indrukwekkend bij Milan? :p

Er zijn twee ploegen waar Baggio niet al te spectaculair heeft gepresteerd, dan noemt ge net één van die twee op. :')

Nee, bij Inter was hij indrukwekkend. :unsure:

;) Baggio had niks te zoeken in Milaan

Cpt. Kablammo
6 december 2010, 14:09
Wel, kzeg et toch he, twee ploegen zijnde: Milan en Inter. :P

Hoewel bij Inter naar het schijnt nog andere omstandigheden hem parten speelden. Soit, het was in ieder geval niet zo vet.

Timaeus
6 december 2010, 14:12
Wel, kzeg et toch he, twee ploegen zijnde: Milan en Inter. :P

Hoewel bij Inter naar het schijnt nog andere omstandigheden hem parten speelden. Soit, het was in ieder geval niet zo vet.

Ma allez we waren een spelletje aan het spelen :(. Het spel 'waar heeft Baggio wel goed gespeeld?'.

|nfected
6 december 2010, 14:18
Zou zelfs Baggio zijn periode bij Inter op de schuld van Benitez durven steken! MTM zal nu weer niet goed slapen :(

Romelus
6 december 2010, 14:36
Of Ronaldo die zwaar ownde bij Milan...:bow:

NemesisBE
6 december 2010, 14:44

met de nadruk op 'zwaar'

Vega
6 december 2010, 14:45
Net bekend, de drie finalisten van de FIFA World Player zijn Iniesta, Xavi en Messi, is de derde keer in de geschiedenis van de FIFA World Player dat alle drie de finalisten van dezelfde ploeg zijn... Winnaar wordt op 10 januari bekend gemaakt

.. Triplete :)

Monoslay
6 december 2010, 14:48
Xavi! (Hopelijk)

Kiiilerke
6 december 2010, 14:49
wesley sneijer zal nu wel in een hoekske aant bleiten zijn

Cpt. Kablammo
6 december 2010, 16:32

Ronaldo had toen wel 7 goals in 14 matchen gescoord ofzo? En met echt heel beperkte speeltijd. Ik herinner me zijn eerste match waar hij toch twee goals scoorde en één mooie. :cool:

Toch mooi?

-Steve-
6 december 2010, 17:15
Forlan bij Man United, die was zalig!

Scoorde wel enkele geschifte goals though...

Tsommy
6 december 2010, 18:39
YouTube - Jack Wilshere and Emmanuel Eboue - Soccer AM`s Bullseye Challenge (http://www.youtube.com/watch?v=GrJy4LAHY2U&feature=player_embedded)

http://www.youtube.com/watch?v=6LFZJIm3mD0

Eboue gekke jongen :p

mtm
6 december 2010, 18:57
Vanavond Houllier terug op Anfield. Moet wel iets speciaals worden. Voorts eens benieuwd wat de verdediging nog waard is zonder Carragher en met Konchesky. Als die laatste moet spelen tegen Young, Downing of Albrighton zijn we gezien. En dat is hoogstwaarschijnlijk het geval. :D

edit: Ik lees hier trouwens niets over het ontslag van Hughton bij Newcastle... Trainer die hen vanuit de middenmoot van de Championship naar de top heeft doen terugkeren en nu bezig was aan een heel goed seizoen in de Premier League. Dit moet één van de meest idiote ontslagen van de laatste jaren zijn. O'Neill zal wel de opvolger worden zeker? En iets zegt mij ook dat Hughton wel eens de nieuwe trainer van West Ham kan worden, moest Grant daar buitenvliegen.

waffel
6 december 2010, 19:04
YouTube - Eboue listening in (http://www.youtube.com/watch?v=6LFZJIm3mD0)

Eboue gekke jongen :p

Dat is echt een van de grappigste dingen dak ooit gezien heb :rofl: Droogheid ten top.

|steven|
6 december 2010, 19:44
edit: Ik lees hier trouwens niets over het ontslag van Hughton bij Newcastle... Trainer die hen vanuit de middenmoot van de Championship naar de top heeft doen terugkeren en nu bezig was aan een heel goed seizoen in de Premier League. Dit moet één van de meest idiote ontslagen van de laatste jaren zijn. O'Neill zal wel de opvolger worden zeker? En iets zegt mij ook dat Hughton wel eens de nieuwe trainer van West Ham kan worden, moest Grant daar buitenvliegen.

Ik begrijp het ook niet goed. Op basis van de resultaten ontsla je Hughton niet, het moet iets anders (geweest) zijn.

En verder nog nieuws uit Engeland: Vermaelen zal dit jaar niet meer spelen.

BBC Sport - Football - Arsenal lose injured Thomas Vermaelen until new year (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/9173365.stm)

mp4me
6 december 2010, 20:10
Net bekend, de drie finalisten van de FIFA World Player zijn Iniesta, Xavi en Messi, is de derde keer in de geschiedenis van de FIFA World Player dat alle drie de finalisten van dezelfde ploeg zijn... Winnaar wordt op 10 januari bekend gemaakt

.. Triplete :)

Messi is de beste, maar het zou toch geweldig zijn moest Xavi hem winnen zo'n kans gaat hij niet nog eens krijgen.

Romelus
6 december 2010, 20:49
Napoli - Palermo momenteel, ik heb hoge verwachtingen. Nummer 4 tegen nummer 5 en 2 ploegen die altijd willen aanvallen.:cool: Cavani-Pastore!

Gavin
6 december 2010, 21:36
Jol ... De Boer ... :wtf:

Cruijff zal wel blij zijn.

Zafùn
6 december 2010, 21:51
Napoli-Palermo, een van de mooiste wedstrijden uit Italië, is fameus aan het teleurstellen. Hopelijk was beter na de rust.

mtm
6 december 2010, 22:02
Even een oude quote van mezelf opgediept:

Dat Lucas niet goed genoeg is voor Liverpool is al 2 volledige seizoenen duidelijk. En toch blijft die maar spelen, de reden daarvoor wil ik toch wel eens weten. Zeker als je weet dat je 18 miljoen hebt geïnvesteerd in een speler die dat wel waard is, maar je moet hem wel laten spelen.

Nou, dan is hij nu wel zwaar mijn ongelijk aan het bewijzen. De laatste matchen steeds bij de uitblinkers en vandaag ook weer uitstekend bezig. Lucas - Meireles loopt goed.

stageline
6 december 2010, 22:04
Aston villa is zwak (bezig).

Zafùn
6 december 2010, 22:43
Napoliiii!

exCite
6 december 2010, 22:46
Oh wonderful Reds :love:

BleKKie
6 december 2010, 22:47
Liverpool 3-0 gewonnen, komt dat tegen zeg :cool:
@mtm: Lucas heerst idd wel de laatste tijd :p

The Black Mamba
6 december 2010, 22:51
Hoe doet Meireles het? Ik vind dat echt een leuke speler maar natuurlijk is Liverpool en de PL een stap hoger dan Porto dusja.

mtm
6 december 2010, 23:03
Oh wonderful Reds :love:

Gij passeert hier ook nog eens. :D

Aston Villa was wel enorm zwak. Houllier heeft daar nog serieus wat werk. O'Neill deed het daar schitterend maar daar blijft niets van over.

Meireles is bezig aan een degelijk seizoen en het loopt wel vlotjes met Lucas in het middenveld. Ik denk dat hij nu pas aangepast begint te raken en in de tweede helft van dit seizoen gaat die gewoon losjes heersen gelijk bij Portugal natuurlijk. :p

Romelus
7 december 2010, 01:27
Napoli-Palermo, een van de mooiste wedstrijden uit Italië, is fameus aan het teleurstellen. Hopelijk was beter na de rust.

Napoliiii!

Palermo was echt zwak, de opdoffer van donderdag duidelijk nog niet te boven gekomen.

Zalige ontlading wel na het doelpunt (bij de voorzitter) in de 95e minuut:
YouTube - Napoli-Palermo 1-0 Maggio Gol Serie A 2010-11 6-12-2010 (http://www.youtube.com/watch?v=34QkrKXx6hg)

massief
7 december 2010, 01:37
Newcastle zonder manger en Jol weg bij Ajax, hmmmm

Romelus
7 december 2010, 01:38
Aha de massief is ook nog wakker. Backdoorke?<3

exCite
7 december 2010, 11:55
Gij passeert hier ook nog eens. :D

Aston Villa was wel enorm zwak. Houllier heeft daar nog serieus wat werk. O'Neill deed het daar schitterend maar daar blijft niets van over.

Meireles is bezig aan een degelijk seizoen en het loopt wel vlotjes met Lucas in het middenveld. Ik denk dat hij nu pas aangepast begint te raken en in de tweede helft van dit seizoen gaat die gewoon losjes heersen gelijk bij Portugal natuurlijk. :p

Ik lees hier wel passief mee ze :D.
Dit jaar nog ni veel kunnen zien van Liverpool spijtig genoeg. Al zoek ik dit seizoen toch is te proberen van op Anfield te geraken en een match bij te wonen :cool:.

Nu moeten ze gewoon die prestatie doortrekken tegen Newcastle. Tot nu eigelijk een heel wisselvallig (en tegenvallend) seizoen en we staan nog altij maar op 8 punten van Chelsea^^

BleKKie
7 december 2010, 11:57
Dit jaar nog ni veel kunnen zien van Liverpool spijtig genoeg. Al zoek ik dit seizoen toch is te proberen van op Anfield te geraken en een match bij te wonen :cool:.

Nu moeten ze gewoon die prestatie doortrekken tegen Newcastle. Tot nu eigelijk een heel wisselvallig (en tegenvallend) seizoen en we staan nog altij maar op 8 punten van Chelsea^^

En Europees ook op één been door naar de volgende ronde :cool:

exCite
7 december 2010, 12:25
En Europees ook op één been door naar de volgende ronde :cool:

Yeeeees :D.

WTF, Duitse tweede klasse, horrortackle, hij doet nog geen moeite om naar den bal te gaan :puke:.

YouTube - Beinbruch Fussball Union Berlin - Bochum Concha (http://www.youtube.com/watch?v=T8nLBmpPJQU&feature=player_embedded)

knaldiebal
7 december 2010, 12:28
Gokken op nieuwe coach Ajax Eredivisie 2010 :: Nieuws.be (http://www.nieuws.be/nieuws/Gokken_op_nieuwe_coach_Ajax_Eredivisie_2010_5c2dbc b8.aspx)

Haha blind/de boer als coach. Wat een grap. Dat ajax is toch ook een drama. Hoeveelste coach nu weer.

massief
7 december 2010, 13:14
Aha de massief is ook nog wakker. Backdoorke?<3

Toeme, gemist, vandaag mss :p

mtm
7 december 2010, 13:41

Naar Chelsea moet toch niet gezien worden. Eerder Tottenham en City, die mogen niet te ver uitlopen tegen januari. Dan hopelijk 1 à 2 echte versterkingen voor de eerste elf en dan kan die top 4 nog wel. Linksback is echt de grote zwakte en het gebrek aan een goede 2de spits. Benieuwd met wat Comolli en Hodgson gaan afkomen. Hoogstwaarschijnlijk in de Ligue 1 vissen, gelijk Wenger doet.

Wilcao
7 december 2010, 20:39
Gokken op nieuwe coach Ajax Eredivisie 2010 :: Nieuws.be (http://www.nieuws.be/nieuws/Gokken_op_nieuwe_coach_Ajax_Eredivisie_2010_5c2dbc b8.aspx)

Haha blind/de boer als coach. Wat een grap. Dat ajax is toch ook een drama. Hoeveelste coach nu weer.
Blind is gewoon assisent (net als die het hele seizoen al is). Het maakt niet uit wie je er zet, ze moeten beginnen bij het bestuur en als die geldwolven wegjagen. Daar zit het probleem. Jol was het probleem niet. In ieder geval hoop ik dat De Boer het goed doet en/of er een goede opvolger komt zoals Adriaanse of Hiddink (maar die gaan nooit ,en terecht, komen) Als het maar niet weer Ten Cate word, want dat was helemaal niks.

Alcoholic Punk
7 december 2010, 20:45
Naar Chelsea moet toch niet gezien worden. Eerder Tottenham en City,.

Let maar op wij gaan die terugronde ownen en Europees voetbal afdwingen. :unsure:

exCite
8 december 2010, 13:22
Naar Chelsea moet toch niet gezien worden. Eerder Tottenham en City, die mogen niet te ver uitlopen tegen januari. Dan hopelijk 1 à 2 echte versterkingen voor de eerste elf en dan kan die top 4 nog wel. Linksback is echt de grote zwakte en het gebrek aan een goede 2de spits. Benieuwd met wat Comolli en Hodgson gaan afkomen. Hoogstwaarschijnlijk in de Ligue 1 vissen, gelijk Wenger doet.

Bwaja, ge kijkt er automatisch toch naar ;). Al besef ik maar al te goed dat het doel van dit seizoen de eerste 4 halen is. 2 jaar op rij geen CL is een ramp.

Trouwens, de linksback is een serieus probleem, en die tweede spits ook. Maar ik kan er toch nie aan doen dat'k Johnson op de rechtsback ook nie echt fantastisch vind presteren.

Ik heb trouwens vorig seizoen Lucas ook aant wegschelden geweest en moet zeggen dat ook ik fout was, lijkt wel of hij zich eindelijk een beetje ontplooit heeft.

Baats
8 december 2010, 18:40
Manchester United Official Web Site - Boss salutes Anderson (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2010/Dec/Boss-salutes-resurgent-Ando.aspx)

Zalige foto :D

waffel
8 december 2010, 19:05
Even een oude quote van mezelf opgediept:

Nou, dan is hij nu wel zwaar mijn ongelijk aan het bewijzen. De laatste matchen steeds bij de uitblinkers en vandaag ook weer uitstekend bezig. Lucas - Meireles loopt goed.

Wat siert het jou, een quote van jezelf bovenhalen om aan te tonen dat je het niet bij het rechte eind had :love:

mtm
8 december 2010, 19:37
Wat siert het jou, een quote van jezelf bovenhalen om aan te tonen dat je het niet bij het rechte eind had :love:

Gast... Onnozelaar. :p

Malinwa
8 december 2010, 21:03
dé club van manchester is momenteel hun grootste succes aan het halen

streamke: http://veetle.com/index.php/channel/view#4cfea75e44848

massief
8 december 2010, 21:09
Neenee, dat is de club die is opgericht omdat de ziel uit dé club is, dat wil nog niet zeggen dat United of Manchester dé club is.

Malinwa
8 december 2010, 21:37
toch wel :)
nu ziet het er wel slecht uit, anders in volgende ronde tegen pompey :(

_DM_
9 december 2010, 23:25
YouTube - Leyton Orient 8 - 2 Droylsden (AET) | The FA Cup 2nd Round Replay - 07/12/10 (http://www.youtube.com/watch?v=R5GuUG9mTtA&list=SL)

Wtf :)

massief
9 december 2010, 23:32
M'Poku in een glansrolleke blijkbaar, leuk :)

Romelus
10 december 2010, 10:57
Mooiste affiches dit (verlengd) weekend (imo)

Zaterdag

Zondag

17u Tottenham - Chelsea
20u45 Juventus - Lazio
21u Barcelona - Sociedad

Maandag (ja Gavin, maandag ook!)

21u Manchester United - Arsenal

Gavin
10 december 2010, 11:20
Arsenal - United op een maandag = gay.

En het is zover, shirt sponsor voor Barcelona. Ik ga dieje Rosell zijne nek omwringen als ik hem nog eens zie.

Nu, het is wel dit denk ik: Qatar Foundation : Home (http://www.qf.org.qa/output/page3.asp) , Geen bedrijf of zo. €30miljoen per jaar .. en leuke timing na het bekendmaken van het WK. :lol:

Maar dan nog, eikel.

waffel
10 december 2010, 12:05

En het is zover, shirt sponsor voor Barcelona. Ik ga dieje Rosell zijne nek omwringen als ik hem nog eens zie.

Nu, het is wel dit denk ik: Qatar Foundation : Home (http://www.qf.org.qa/output/page3.asp) , Geen bedrijf of zo. €30miljoen per jaar .. en leuke timing na het bekendmaken van het WK. :lol:

Maar dan nog, eikel.

Ook gelezen in de krant vanmorgen. Spijtig, kvond dat wel mooi van hun om enkel een logo voor het goede doel te zetten.

NemesisBE
10 december 2010, 12:43
Mja, zoals ik al zei stonden er rond heel het veld in Nou Camp reclameborden met 'support the 2022 Qatar bid' eh :D

DeepKick
10 december 2010, 14:16
Het steekt :(

MrBrightside
10 december 2010, 15:03
Waarom zou Barcelona na zoveel jaren nog eens niet met een shirtsponsor mogen spelen. Ik gun het hun alleszins. Welke ploeg zal hun dat nog eens nadoen in deze tijden van kapitalisme?!

*Springkonijn*
10 december 2010, 15:45
Nog eens? Is toch de eerste keer?

Pseudo
10 december 2010, 15:52
Ook gelezen in de krant vanmorgen. Spijtig, kvond dat wel mooi van hun om enkel een logo voor het goede doel te zetten.

De enige reden waarom ze eerst Unicef op hun shirts zetten was zo dat het minder erg zou lijken dat ze nu overstappen naar een echte shirtsponsor, blij dat dat hypocriet gedoe gedaan is

|steven|
10 december 2010, 15:55

Hehe, je plaat blijft hangen... :)

MrBrightside
10 december 2010, 16:32
Nog eens? Is toch de eerste keer?

Ik bedoel dat dat geen andere ploeg nog eens zal doen in de toekomst. Nooit meer met een shirtsponsor spelen.

Timaeus
10 december 2010, 16:43
Heef Eupen al een shirtsponsor?

-Steve-
10 december 2010, 16:49
Hehe, je plaat blijft hangen... :)

Hij heeft gelijk. Kan ik weer niet kijken, kheb les van 19-22 uur. :angry:

|steven|
10 december 2010, 18:03
Hij heeft gelijk. Kan ik weer niet kijken, kheb les van 19-22 uur. :angry:Dat heeft niets met gelijk hebben te maken.
Dat is gewoon zagen om te kunnen zagen.

Ik heb hier nog nooit iemand horen klagen over een wedstrijd op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of het weekend. Misschien heb ik iets of iemand over het hoofd gezien...
Maar die maandag is blijkbaar zo heilig dat men er toch moet over klagen. Ik vind dat op zijn minst heel vreemd, zeker omdat die 'klagers' dan toch zelf niet live aanwezig zullen zijn.

TheRedDevils
10 december 2010, 18:08
Man United - Arsenal dus blijkbaar maandag.
Pff toon dat toch tijdens het weekend. Veel liever zondagavond om 21 uur dan...
:(
Maarja, kzal wel maken dat ik maandag niet weg moet van 21 tot 23 ^^

Elosopardo
10 december 2010, 18:09
Spijtig die shirtsponsor voor Barça, maar begrijpelijk als je kijkt naar de enorme schuldenberg van de club !

mtm
10 december 2010, 18:12
Maandag zuigt gewoon hard. Afgelopen maandag was het bij Liverpool ook van dat. Totaal niet interessant als de andere ploegen al gespeeld hebben. Op maandag hebben mensen doorgaans minder tijd dan in het weekend.

Veel mensen storen zich daar aan. Niet iedereen zit daarover te neuten omdat het geen zin heeft.

Baats
10 december 2010, 20:04
Ik ben zondag de hele dag niet thuis, great :love:

-Steve-
10 december 2010, 20:36
Dat heeft niets met gelijk hebben te maken.
Dat is gewoon zagen om te kunnen zagen.

Ik heb hier nog nooit iemand horen klagen over een wedstrijd op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of het weekend. Misschien heb ik iets of iemand over het hoofd gezien...
Maar die maandag is blijkbaar zo heilig dat men er toch moet over klagen. Ik vind dat op zijn minst heel vreemd, zeker omdat die 'klagers' dan toch zelf niet live aanwezig zullen zijn.

YouTube - Boomtown Rats - I Don't Like Mondays (http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY)

:)

Gavin
11 december 2010, 14:27
Claus Bo Larsen names Cristiano Ronaldo 'most annoying player' - ESPN Soccernet (http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=850932&sec=uefachampionsleague&cc=5739)

Het is zijn weekje niet. :lol:

Er zijn er een paar bij Real die hem op dit moment niet moeten, schijnt het. Werkt te weinig voor de ploeg en Mourinho behandelt hem toch als de man. Hij had ook de Spaanse internationals er eens goed doorgehaald na de 4-0 tegen Portugal.

De reden waarom de helft van de ploeg hem niet eens ging feliciteren bij zijn goal tegen Valencia (http://www.youtube.com/watch?v=Cez1aePrpdU).

Los daarvan toont Real (en Mourinho, al lijkt dit me wel eerder een typische Perezmove) wel hoe ze met de zaak Ramos moeten omgaan. Ramos krijgt één speeldag schorsing voor een directe rode kaart en die opstootjes tegen Barcelona (voorbeeld van hoe een grote ploeg "voordeel" krijgt want Albelda bijvoorbeeld krijgt twee speeldagen na een onterechte tweede gele kaart tegen Real) en wordt nu uit de ploeg gehouden. Ramos is toevallig "geblesseerd" aan zijn knie en Arbeloa mag starten. Mooi gedaan.

Higuain heeft overigens beslist zich voorlopig niet te opereren. Gaat een week of twee/drie wachten om te zien hoe het evolueert om dan toch te spelen met een shitknie. Idioot natuurlijk, maar als uw plaats voorgoed op het spel staat ...

jowinho
11 december 2010, 16:07
Mignolet terug in doel, Gordon op de bank :applause:

The Black Mamba
11 december 2010, 16:10
Gordon is geblesseerd.

jowinho
11 december 2010, 16:14
Gordon is geblesseerd.

Wist ik niet, zie gewoon dat hij op de bank zit. Wat voor blessure heeft hij dan?

mtm
11 december 2010, 17:33
Zonet op een heel goede column gestoten in Sports Illustrated van Gabriele Marcotti:

Rafa Benitez under pressure as coach at Inter Milan - Gabriele Marcotti - SI.com (http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/gabriele_marcotti/12/10/benitez.inter/index.html?xid=twitter_share)

Slaat hier wel nagels met koppen. Blijkbaar ben ik niet de enige die vindt dat de problemen bij Inter niet enkel Benitez zijn schuld zijn. Maar die Marcotti zal ook wel een fanboy zijn... :unsure: Oh ja, ik ga de discussie niet helemaal opnieuw beginnen. Maar de mening van een journalist is ook eens interessant.

Cuth
11 december 2010, 18:24
Zonet op een heel goede column gestoten in Sports Illustrated van Gabriele Marcotti:

Rafa Benitez under pressure as coach at Inter Milan - Gabriele Marcotti - SI.com (http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/gabriele_marcotti/12/10/benitez.inter/index.html?xid=twitter_share)

Slaat hier wel nagels met koppen. Blijkbaar ben ik niet de enige die vindt dat de problemen bij Inter niet enkel Benitez zijn schuld zijn. Maar die Marcotti zal ook wel een fanboy zijn... :unsure: Oh ja, ik ga de discussie niet helemaal opnieuw beginnen. Maar de mening van een journalist is ook eens interessant.

Je doet nochtans wel je best :p

mtm
11 december 2010, 18:55
Weer de man die Konchesky moet dekken. Godverdomme wat een knoert.

massief
11 december 2010, 19:06
Fulham maakt pool echt kapot hé :D.

Romelus
11 december 2010, 19:19
MIICCOLIIIIIII :love: Zalig doelpunt!

mtm
11 december 2010, 19:41
Hahahahaha :D Sol Campbell held!

Gavin
11 december 2010, 19:56
Villarreal de betere ploeg tegen tien man van Getafe maar ze krijgen de bal er niet in. Een minuut voor tijd scoort Albin voor Getafe de 1-0, trekt zijn shirt uit en krijgt zijn tweede geel ...

mtm
11 december 2010, 20:22
Carroll held! Liverpool verdediging stront.

TheRedDevils
11 december 2010, 20:26
Carroll held! Liverpool verdediging stront.

:hug:

Edit : laatste halfuur van Lille bekeken, en ze scoren in de 93ste minuut terwijl er slechts 1 minuut blessuretijd was gegeven:D

mtm
11 december 2010, 22:02
aav46Lek0Rs

Roy na de 2-1, wat een held!

Monoslay
11 december 2010, 22:03
Villarreal de betere ploeg tegen tien man van Getafe maar ze krijgen de bal er niet in. Een minuut voor tijd scoort Albin voor Getafe de 1-0, trekt zijn shirt uit en krijgt zijn tweede geel ...
Hahahahahaha :lol:

NemesisBE
11 december 2010, 23:02
Albin is anders wel een held!

fiqm
11 december 2010, 23:17
Ik ben even trots op mezelf omdat ik vier jaar geleden meteen de redenering van Barcelona door had, toen ze beslisten om met Unicef op hun truitjes te gaan spelen :)

Ik zei toen dat Barcelona dit eigenlijk gewoon deed om over een paar jaar met een echte shirtsponsor te kunnen spelen. Moesten ze daar opeens een traditie verbreken en met een shirtsponsor gaan spelen, gingen de fans er helemaal niet mee kunnen lachen. Dus spelen ze eerst een tijdje met Unicef op de truitjes, want ja, daar kan niemand iets op tegen hebben. En dan als ze daarna beslissen om met een echte shirtsponsor te spelen, zijn de fans al een tijdje gewend dat er iets op de truitjes staat, en gaat de overgang dus subtieler verlopen.

Bingo :p

The Black Mamba
12 december 2010, 00:39
Wist ik niet, zie gewoon dat hij op de bank zit. Wat voor blessure heeft hij dan?

Sunderland have confirmed that duo Craig Gordon and Asamoah Gyan are doubtful for this weekend's clash with Fulham.

Gordon is struggling with a hamstring injury he picked up in training, while Ghana striker Gyan is suffering from a toe injury.

Romelus
12 december 2010, 10:47
Milan speelt straks al om 12u30. Allez dat wordt weer goed timen om te eten.

chomo
12 december 2010, 12:05
Tevez wilt dus echt weg ofwa :D

Sky Sports | Manchester City News | Football | Premier League | City reject Tevez request (http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6568546,00.html)

Morrissey
Superbe contrôle de Ronaldinho l&#039;entrainement- RTBF Vidéo (http://www.rtbf.be/video/v_superbe-controle-de-ronaldinho-l-entrainement?id=649712&category=sport&sms_ss=facebook&at_xt=4d049d406013d9e8%2C0)

Didierke10
Borussia Dortmund ook weer gewonnen. 2-0 tegen Werder Bremen. Doelpunten van Sahin op vrije trap en Kagawa na een schot op doel van Kuba. Tweede helft Bremen beter maar ze kregen de bal er niet in.

Romelus
12 december 2010, 12:45
Boateng! :applause:

Tsommy
12 december 2010, 13:35
wnr word den Hodgon nu eens buitengesmeten, tga tijd worden

Vega
12 december 2010, 13:41
Ik ben even trots op mezelf omdat ik vier jaar geleden meteen de redenering van Barcelona door had, toen ze beslisten om met Unicef op hun truitjes te gaan spelen :)

Ik zei toen dat Barcelona dit eigenlijk gewoon deed om over een paar jaar met een echte shirtsponsor te kunnen spelen. Moesten ze daar opeens een traditie verbreken en met een shirtsponsor gaan spelen, gingen de fans er helemaal niet mee kunnen lachen. Dus spelen ze eerst een tijdje met Unicef op de truitjes, want ja, daar kan niemand iets op tegen hebben. En dan als ze daarna beslissen om met een echte shirtsponsor te spelen, zijn de fans al een tijdje gewend dat er iets op de truitjes staat, en gaat de overgang dus subtieler verlopen.

Bingo :p

Bingo, gij denkt misschien "ah da klopt", ma deze beslissing was van twee verschillende besturen, UNICEF was van Laporta (waar Rossell wel deel van uitmaakte, maar hij was tegen het UNICEF logo en hij was ook aan het pushen 5 jaar geleden al om een betaalde sponsor te nemen, dit werd toen uiteindelijk afgewezen doordat bij een stemming een overgrote meerderheid dit niet wilde) en Qatar Foundation is nu dus van Rossell (zonder stemming, zijn beslissing eigenlijk dus (alle, van zijn "marketing" mensen...).

Dus de ene beslissing heeft niets met de andere te maken, sorry dat ik uw ballon moet knallen ;)

Romelus
12 december 2010, 13:49
IBRAHIMOVIC!!!!!!!!! :love:

0-3

_DM_
12 december 2010, 14:01
Straks Juventus - Lazio :D

Muismat
12 december 2010, 14:04
IBRAHIMOVIC!!!!!!!!! :love:

0-3

Ze zijn weer aant cruisen :love:

Romelus
12 december 2010, 14:25
Ja, ze hebben weer zwaar geowned. Heel sterke partij, niets op aan te merken.:)

Idd DM, ik kijk er al naar uit. Hopelijk een leuke wedstrijd, met een gelijkspel als resultaat.

TheRedDevils
12 december 2010, 16:13
Herenveen 5 2 Twente :p

Edit : 6-2.
Kwartier geleden ingeschakeld en 3 goals gezien :D

Morrissey
12 december 2010, 16:18
Wtf Twente :crazy:. Wel alweer Chadli met 2 goals.

The Black Mamba
12 december 2010, 16:23
Goed weekend voor Ajax. Eriksen maakte het enige doelpunt tegen Vitesse :niceone:

Craft
12 december 2010, 17:20
tottenham - chelsea 1-0 na 15min Pavlyuchenko
drogba op de bank

mtm
12 december 2010, 17:22
Kak. Komaan Chelsea man!

NemesisBE
12 december 2010, 18:10
Spurs goed bezig?

Craft
12 december 2010, 18:33
2de helft komen ze zo goed als niet over..
1-1 drogba ondertussen blunder gomez

mtm
12 december 2010, 18:56
Hoe slecht is Gomes eigenlijk wel? Redknapp zou beter eens wat miljoenen uitgeven aan een degelijke keeper dan dat stukske Braziliaan. Die heeft precies een beetje het Wenger-syndroom.

En typisch voor het huidige Chelsea dat Drogba die penalty mist.

|steven|
12 december 2010, 18:59
Gomes is niet slecht, gewoon een beetje vreemd ;)

Praktisch elke wedstrijd maakt die wel een klein foutje, om nadien dan een fantastische bal te pakken.

Spurs vond ik niet zo goed, Chelsea had een verdiende winnaar geweest. Ik vond Chelsea een pak beter dan de voorgaande wedstrijden.

Craft
12 december 2010, 19:09
tzal toch ni in de eerste helft geweest zijn, chelsea speelde toen veel te traag en 0 creativiteit.

maar mooie uitslag!

nu gunners nog winnen maandag! :)

|steven|
12 december 2010, 19:13
De eerste helft was inderdaad povertjes, maar die tweede helft vond ik wel degelijk.
Op basis van die tweede helft had Chelsea de drie punten toch wel verdiend, ik vond Tottenham maar zwakjes. En morgen? Dat de beste mogen winnen.

John Doe
12 december 2010, 19:19
Messcherpse counter van Madrid, kenmerkend voor hun spel. Ik zeg het niet graag maar hoe Ronaldo die bal in één tijd met de hak de ruimte instuurt en zo een opening maakt zullen hem er niet veel nadoen.

Didierke10
12 december 2010, 19:28
Voor een 1-1 op White Hart Lane wou ik toch meteen tekenen ze. Naar het schijnt, heb het zo toch gelezen kwam de assist op de eerste goal van een speler die buitenspel stond, nl. Defoe heb ik gelezen. Op White Hart Lane gaan zo al niet veel topploegen punten pakken ze. Chelsea speelde ook echt wel zwak maar toen Drogba erin kwam begon het toch op wat te trekken.

|steven|
12 december 2010, 19:41
Ib57jSKcxuE

Die reactie van Drogba is ook zo zalig.

stageline
12 december 2010, 19:47
Ronaldo; slecht aan het spelen, dan ne 1ste vrije trap krijgen en dan deze prachtig binne trappe.

Didierke10
12 december 2010, 20:07
Wat voor zeveraars zitten daar toch bij sporza. Lees even mee over het verslag tegen de Spurs:
Drogba, die na enkele matte prestaties op de Chelsea-bank moest beginnen, viel bij de rust in.

Drogba is juist terug van malaria. Da werkt ge nu toch ook niet op één, twee, drie uit uw lichaam, dan moogt ge no zo sterk zijn als Drogba. Randdebielen zijn het, volgens hem hebben daar sommige maar één hersencel.

mtm
12 december 2010, 20:10
Gomes is niet slecht, gewoon een beetje vreemd ;)

Praktisch elke wedstrijd maakt die wel een klein foutje, om nadien dan een fantastische bal te pakken.

Spurs vond ik niet zo goed, Chelsea had een verdiende winnaar geweest. Ik vond Chelsea een pak beter dan de voorgaande wedstrijden.

Klein foutje? Right gast. :lol:

Tottenham heeft ambitie en daar hoort ook een keeper bij die die ambitie kan waarmaken. Ha, Gomes is niet slecht maar om het in Reco zijn termen te zeggen: middelmatig. Die maakt te veel foutjes. Lawro en Steve Wilson op BBC hebben dat ook al regelmatig gezegd. Als die de penalty (die matig getrapt was) niet pakt was hij weer de schlemiel van de avond. En geheel terecht.

stageline
12 december 2010, 20:15
Chelsea zeker niet goed gespeeld en spurs ook niet, terechte uitslag dan ook.

Gavin
12 december 2010, 20:17
Wat voor zeveraars zitten daar toch bij sporza. Lees even mee over het verslag tegen de Spurs:
Drogba, die na enkele matte prestaties op de Chelsea-bank moest beginnen, viel bij de rust in.

Drogba is juist terug van malaria. Da werkt ge nu toch ook niet op één, twee, drie uit uw lichaam, dan moogt ge no zo sterk zijn als Drogba. Randdebielen zijn het, volgens hem hebben daar sommige maar één hersencel.
Haaaaa Didierke. Voor Borussia dit jaar? :D

|steven|
12 december 2010, 20:28
Klein foutje? Right gast. :lol:

Tottenham heeft ambitie en daar hoort ook een keeper bij die die ambitie kan waarmaken. Ha, Gomes is niet slecht maar om het in Reco zijn termen te zeggen: middelmatig. Die maakt te veel foutjes. Lawro en Steve Wilson op BBC hebben dat ook al regelmatig gezegd. Als die de penalty (die matig getrapt was) niet pakt was hij weer de schlemiel van de avond. En geheel terecht.

Alsof ik niet doorheb dat een klein foutje niet cruciaal kan zijn? :ironic: :crazy:

En als je van Tottenham écht een grote ploeg wil maken hebben ze nog meerdere spelers nodig van een hoger niveau. Niet alleen een nieuwe betere keeper. Maar ik vermoed dat je het daar wel met mij over eens bent.

Didierke10
12 december 2010, 20:31
Haaaaa Didierke. Voor Borussia dit jaar? :D

Niet per se. Ben eigenlijk voor geen een ploeg in Duitsland. Kvind alleen Dortmund een mooie ploeg om naar te zien en hopelijk zullen ze verdiend kampioen worden. Veel beweging aan de bal, veel jeugdspelers net zoals bij uw ploeg, veel spelers voor een appel en een ei gekocht oa Kagawa (400.000 euro naar verluid) en heeft dit jaar toch ook al wat gescoord en veel jonge gasten in de basis.

Gavin
12 december 2010, 20:40
En als je van Tottenham écht een grote ploeg wil maken hebben ze nog meerdere spelers nodig van een hoger niveau. Niet alleen een nieuwe betere keeper. Maar ik vermoed dat je het daar wel met mij over eens bent.Tuurlijk. Hij haalt niet voor niets het Wenger-syndroom aan ah ja. :cool:

Niet per se. Ben eigenlijk voor geen een ploeg in Duitsland. Kvind alleen Dortmund een mooie ploeg om naar te zien en hopelijk zullen ze verdiend kampioen worden. Veel beweging aan de bal, veel jeugdspelers net zoals bij uw ploeg, veel spelers voor een appel en een ei gekocht oa Kagawa (400.000 euro naar verluidt) en heeft dit jaar toch ook al wat gescoord en veel jonge gasten in de basis.
het is gewoon dat er elke maand of zo een andere ploeg in uw signature staat. Meestal één die het goed doet. :p Uw zaak natuurlijk.

Abidal centraal. Eén goaltje voor Reial Societat is het minimum dus.

puni
12 december 2010, 20:45
Tuurlijk. Hij haalt niet voor niets het Wenger-syndroom aan ah ja. :cool:

het is gewoon dat er elke maand of zo een andere ploeg in uw signature staat. Meestal één die het goed doet. :p Uw zaak natuurlijk.

Abidal centraal. Eén goaltje voor Reial Societat is het minimum dus.

Altijd met dat negativisme, Jurge.. Oh wait.

:unsure:

Romelus
12 december 2010, 20:49
1 - 0 Juve na 1 minuut, dit wordt genieten peis ek.:D

1-1 Zarate, leuk.:p

puni
12 december 2010, 21:10
Villa. :love:

Aanval uit het boekje.

Wijsheid
12 december 2010, 21:11
ik vind geen Barca streams :-(

puni
12 december 2010, 21:11
ik vind geen Barca streams :-(

http://veetle.com/index.php/channel/view#4b3a31f6e460c

Wijsheid
12 december 2010, 21:13
http://veetle.com/index.php/channel/view#4b3a31f6e460c

:niceone: +Rep

Alcoholic Punk
12 december 2010, 21:14
Gistere gaan zien naar Dortmund.
De sudtribune blijft indrukwekkend maar qua Duits Voetbal blijft mijn hart toch voor St. Pauli kloppen.

Match zelf vond ik minder. Zwak Bremen en Dortmund kwam er ook niet echt uit.

Verder geen pluspunten voor de onvangst van minder valide mensen die niet in een rolstoel zitten. Ben donderdag pas aan de knie geopeeerd geweest met als gevolg dat ik met krukken moest sukkelen. Zelfs na vriendelijk vragen moest ik door de drummende meute aanschuiven en geen gebruik maken van de aparte ingang voor rolstoelgebruikers. Gevolg is dat ik enkele keren bijna tegen de vlakte ging wegens het omver stampen van mijn krukken.

Gelukkig nog enkele vriendelijke mensen die uit eigen beweging een cirkel rondom mij begonnen te vormen zodat ik dan toch nog zonder ongelukken binnenkon.

ImpulseEEE
12 december 2010, 21:29
Man man die presentators van Prime ...

De spaanse televisie zoomt in op die gouden kampioenenbatch op het shirt van barcelona.

Wss omdat het vandaag de laatste dag is dat ze die mogen dragen.

beweert die van prime dat dat het logo is van Qatar Foundation ...

puni
12 december 2010, 21:30
Hoe kan dit nog maar 1-0 zijn. :lol:

ImpulseEEE
12 december 2010, 21:31
wat ik mij afvraag, zijn die ter plaatse ? of zitte die gewoon ergens in ne studio naar dezelfde beelden te kijken als ons ?

edit : Iniesta :D

Wijsheid
12 december 2010, 21:34
Wat een goal!

puni
12 december 2010, 21:34
Wat een doelpunt. :crazy:

ImpulseEEE
12 december 2010, 21:35
Wat een goal!

Zalig :D

Ik zou het niet meer dan terecht vinden als hij de Gouden Bal wint :D

Wel rare corners bij Barca btw... 3 man fzo in de 16 ^^

TheRedDevils
12 december 2010, 21:51
Zalig doelpunt van Iniesta idd.
Pedro met zijn 2de assist!

ImpulseEEE
12 december 2010, 22:04
wat een goal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abnormaal gewoon

puni
12 december 2010, 22:05
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, 3-0. :D

Gavin
12 december 2010, 22:05
Messi. :bow:

Vijf een-tweetjes of zo vanaf de middenlijn.

Wijsheid
12 december 2010, 22:12
3de goal was ook weer ene zaligheid.

puni
12 december 2010, 22:15
Stream offline, en die van Roni loopt een uur achter. :(

Wijsheid
12 december 2010, 22:15
CHannel offline?

puni
12 december 2010, 22:20
CHannel offline?

Tis al terug. ;)

Applausvervanging voor Pedro, terecht. Beresterke eerste helft imo.

ImpulseEEE
12 december 2010, 22:21
ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV (http://atdhe.net/index.html)

hier is een link dat werkt normaal

stageline
12 december 2010, 22:39
Prachtvoetbal alweer van barcelona maar dit is heel leuk als je supporter bent voor barca maar het is niet leuk om er naar te kijken naar zo'n matchen omdat er nooit enige spanning inzit en dat is niet verkeerd bedoeld maar is gewoon een feit dat als je iedere week met meer dan 3 goals enzo op zo'n pracht manier weliswaar wint ik liever naar andere matchen kijk waarbij de kans groter is het spannender is ;).

Romelus
12 december 2010, 22:39
2-1 Juventus via Krasic in de 94e minuut, wat een actie.:crazy: Knotsgek worden die supp, echt knotsgek.

6 punten los.:woohoo:

ImpulseEEE
12 december 2010, 22:44
OMG !!!!!!!!!!!!

Dit is onbeschrijflijk , niet normaal

puni
12 december 2010, 22:45
Messi. :love:

Wijsheid
Messi OMG, Zalig..

Hannibal
Messi. :bow:

Cuth
12 december 2010, 22:46
Prachtvoetbal alweer van barcelona maar dit is heel leuk als je supporter bent voor barca maar het is niet leuk om er naar te kijken naar zo'n matchen omdat er nooit enige spanning inzit en dat is niet verkeerd bedoeld maar is gewoon een feit dat als je iedere week met meer dan 3 goals enzo op zo'n pracht manier weliswaar wint ik liever naar andere matchen kijk waarbij de kans groter is het spannender is ;).

De kinderclub zo'n lange zin niet aan.

ImpulseEEE
12 december 2010, 22:48

Leer eerst een zin maken mss ? ooit gehoord van een werkwoord ?

Edit : Bojan :D 5-0

Wijsheid
12 december 2010, 22:49
hahaaa.

stageline
12 december 2010, 22:49

Je hebt uwe naam nie gestolen.

Squadra
12 december 2010, 22:50
JUVEEEE, wat een terechte gelijkmaker, 93:55 op de klok, Sissoko ramt de bal naar Krasic, en die puur op snelheid loopt de back eraf, en dan in een hoek van 4 graden schiet hij de bal voorbij Muslera! Terechte overwinning! Mn hart gaat nog altijd 200 per uur, wat een gevoel, eindelijk eens punten naar spelen in een topmatch! (cfr. de match tegen Fiorentina).

Ik geloof dat als Juve zo de ploeg blijft smeden, en mss nog wat versterkingen in de winterstop, we voor de titel kunnen strijden, en ik vind dat zelfs nu het geval al is...

Gavin
12 december 2010, 22:51
n55ZcRC3Nh8

Squadra
12 december 2010, 22:57
YouTube - Juventus vs Lazio 2-1 Brilliant Krasic Goal 94. Min. 12/12/2010 (http://www.youtube.com/watch?v=F3m5dGaRPpo)

stageline
12 december 2010, 22:59
YouTube - Cristiano Ronaldo free kick, Real Zaragoza 0-2 Real Madrid December 12, 2010 (http://www.youtube.com/watch?v=jQhKExt5X_I)

Pareltje.

Vega
12 december 2010, 23:04
Heerlijke goal van Messi, wie durft er nog te zeggen dat Ronaldo bij hem in de buurt komt... Ik hoop werkelijk dat Barcelona nog lang in deze vorm blijft, rond februari hebben we altijd een dipje, ik hoop dat het dit jaar eens kan wegblijven. Barcelona speelt toch anders dan vorig jaar met Ibra, veel meer kansen, veel meer combinatiespel en je kan er als Barcelona supporter (blijkbaar enkel Barcelona supporters) zoveel meer van genieten dan een Ibra die zo vaak de bal verliest... Goed voor speler en ploeg dat hij vandezomer naar Milan is gegaan.

-Steve-
12 december 2010, 23:07
n55ZcRC3Nh8

YouTube - Juventus vs Lazio 2-1 Brilliant Krasic Goal 94. Min. 12/12/2010 (http://www.youtube.com/watch?v=F3m5dGaRPpo)

YouTube - Cristiano Ronaldo free kick, Real Zaragoza 0-2 Real Madrid December 12, 2010 (http://www.youtube.com/watch?v=jQhKExt5X_I)

Pareltje.

Geniaal. :love:

Cuth
12 december 2010, 23:08
Leer eerst een zin maken mss ? ooit gehoord van een werkwoord ?

Edit : Bojan :D 5-0

Ik ben blij dat je het snapt.

stageline
12 december 2010, 23:11
Heerlijke goal van Messi, wie durft er nog te zeggen dat Ronaldo bij hem in de buurt komt... Ik hoop werkelijk dat Barcelona nog lang in deze vorm blijft, rond februari hebben we altijd een dipje, ik hoop dat het dit jaar eens kan wegblijven. Barcelona speelt toch anders dan vorig jaar met Ibra, veel meer kansen, veel meer combinatiespel en je kan er als Barcelona supporter (blijkbaar enkel Barcelona supporters) zoveel meer van genieten dan een Ibra die zo vaak de bal verliest... Goed voor speler en ploeg dat hij vandezomer naar Milan is gegaan.

Ik.
Omdat je appels met peren vergelijkt; iniesta en xavier en nog enkele andere bij barca heeft real helaas niet, alonso en lass enzo zijn belange zo goed niet en technisch niet enz...Je zal dus op deze manier met deze spelers nooit zo'n zaken kunnen doen als bij barca dus het is moeilijker sowieso voor een ronaldo dan voor een messi en ik zeg dit niet om iemand af te breken of wat dan ook maar het is gewoon zo.
Zet ronaldo in die ploeg bij barca en ronaldo zal zich nog meer kunnen tonen zenne, bij barca gaat alles vanzelf met zo'n prachtspelers. ;).

-Steve-
12 december 2010, 23:15
Ronaldo is geen speler voor een ploeg als Barça. Het moet rond hem draaien, zoals bij Real nu het geval is en zoals bij United het geval was. Zet die bij Barça en die presteert niet.

Vega
12 december 2010, 23:16
Ik.
Omdat je appels met peren vergelijkt; iniesta en xavier en nog enkele andere bij barca heeft real helaas niet, alonso en lass enzo zijn belange zo goed niet en technisch niet enz...Je zal dus op deze manier met deze spelers nooit zo'n zaken kunnen doen als bij barca dus het is moeilijker sowieso voor een ronaldo dan voor een messi en ik zeg dit niet om iemand af te breken of wat dan ook maar het is gewoon zo.
Zet ronaldo in die ploeg bij barca en ronaldo zal zich nog meer kunnen tonen zenne bij barca gaat alles vanzelf met zo'n prachtspelers. ;).

Uw uitleg is dus dat ouwbollig gezeik dat Messi zo goed is dankzij Iniesta en Xavi... Hoe komt het dan dat Messi al meer dan 10 assists heeft in de Liga alleen al dit seizoen? Komt dat doordat Xavi of Iniesta zeggen "geef de bal naar die persoon met zo'n doorsteekpass"?

Bekijk aub eens de goals van Messi dit seizoen... 80% daarvan zijn goals waarin hijzelf van de ene kant van het veld naar de andere kant (van zijkant naar zijkant, niet van doel naar doel) dribbelt, vier tegenstanders achter zich laat en dan de bal heel netjes plaatst in doel... Vertel mij aub eens wat Xavi of Iniesta daarmee te maken hebben. Gaat ge nu zeggen "ja maar Messi in de nationale ploeg..."? Met Maradonna speelde Messi meer als middenvelder dan als aanvaller, de opstelling van Maradonna werkte voor geen meter, met Batista als nieuwe trainer van Argentinië kopiëren ze het spel van Barcelona, en wat is het resultaat? Messi scoort in de laatste drie wedstrijden van Argentinië, wat hij bij Maradonna nooit gedaan heeft (ik denk zelfs dat hij geen drie keer heeft gescoord in totaal zolang Maradonna coach was).

Soit, uw redenering is "Ronaldo zit niet in de geweldige ploeg als Messi dus kunt ge niet weten of hij beter is of niet beter", wat een behoorlijk zwakke redenering is... Kijk om 19u Ronaldo voetballen (10 overstapjes en pass naar achteren) en kijk twee uur later Messi spelen... Zeg me dan nog eens dat Messi niet per sé beter is dan Ronaldo.

ImpulseEEE
12 december 2010, 23:18
Ik.
Zet ronaldo in die ploeg bij barca en ronaldo zal zich nog meer kunnen tonen zenne, bij barca gaat alles vanzelf met zo'n prachtspelers. ;).

Maar natuurlijk kan je barca hier niets voor kwalijk nemen. Het is allemaal uit de eigen jeugd, het is niet dat ze zich een ploeg gekocht hebben, gewoon af en toe een aankoop omdat die van de jeugd nog niet helemaal klaar zijn.

bedoel nu niet dat een ploeg kopen niet mag, maar er zullen veel mensen hun sympathie uiten voor een ploeg die de jeugd kansen geeft.

puni
12 december 2010, 23:20
YouTube - Fc Barcelona vs Real Sociedad 4-0 goal Messi (http://www.youtube.com/watch?v=mqIJzyO5qBs)

stageline
12 december 2010, 23:27
Uw uitleg is dus dat ouwbollig gezeik dat Messi zo goed is dankzij Iniesta en Xavi... Hoe komt het dan dat Messi al meer dan 10 assists heeft in de Liga alleen al dit seizoen? Komt dat doordat Xavi of Iniesta zeggen "geef de bal naar die persoon met zo'n doorsteekpass"?

Bekijk aub eens de goals van Messi dit seizoen... 80% daarvan zijn goals waarin hijzelf van de ene kant van het veld naar de andere kant (van zijkant naar zijkant, niet van doel naar doel) dribbelt, vier tegenstanders achter zich laat en dan de bal heel netjes plaatst in doel... Vertel mij aub eens wat Xavi of Iniesta daarmee te maken hebben. Gaat ge nu zeggen "ja maar Messi in de nationale ploeg..."? Met Maradonna speelde Messi meer als middenvelder dan als aanvaller, de opstelling van Maradonna werkte voor geen meter, met Batista als nieuwe trainer van Argentinië kopiëren ze het spel van Barcelona, en wat is het resultaat? Messi scoort in de laatste drie wedstrijden van Argentinië, wat hij bij Maradonna nooit gedaan heeft (ik denk zelfs dat hij geen drie keer heeft gescoord in totaal zolang Maradonna coach was).

Soit, uw redenering is "Ronaldo zit niet in de geweldige ploeg als Messi dus kunt ge niet weten of hij beter is of niet beter", wat een behoorlijk zwakke redenering is... Kijk om 19u Ronaldo voetballen (10 overstapjes en pass naar achteren) en kijk twee uur later Messi spelen... Zeg me dan nog eens dat Messi niet per sé beter is dan Ronaldo.

Uw eerste zinnen zijn uw woorden, ik heb gezegd en herhaal me dan nog maar eens,zucht; ik heb gezegd het makkelijker voetballen is als je zo'n spelers en zo'n ploeg in z'n totaliteit hebt staan, tuurlijk kan messi op z'n eentje mooie zaken doen en forceren maar als ik u bezig hoor dan hoeven al die andere barca spelers in feite niet op het veld te staan :ironic:
En jij bent degene die het niet wil snappen dat is nu wel duidelijk.

Real draait niet op de manier zoals barcelona omdat ze zo geen verfijnde ploeg hebben als barca.

Messi heeft toch wel de gestalte om zo'n dingen makkelijker te doen, das zoals een slang die zich overal kan doordringen ;), ronaldo is groter en geblokter, je kan messi in feite dan ook nooit vergelijken met ronaldo en omgekeerd vanhetzelfde.

Waarom is het zo moeilijk om eens objectief te zijn?

Mijn mening over deze 2 en dat is weldegelijk mijn echte mening erover; beiden zijn evengoed maar op hun manier en bij hun club.
En de ene heeft een sterker punt op het ene dan de andere en omgekeerd vanhetzelfde.

stageline
12 december 2010, 23:29
YouTube - Fc Barcelona vs Real Sociedad 4-0 goal Messi (http://www.youtube.com/watch?v=mqIJzyO5qBs)

Heel mooi zoiets he ;) maar die verdedigers staan er maar als dweilen bij zenne :-).

-Steve-
12 december 2010, 23:29
Waarom kan het nooit objectief zijn? Ik heb alleszins nog nooit van een objectieve mening gehoord. :)

stageline
12 december 2010, 23:31
Waarom kan het nooit objectief zijn? Ik heb alleszins nog nooit van een objectieve mening gehoord. :)

Hetgeen ik heb gedaan is daar een voorbeeldje van.
Door bepaalde mensen heb ik er soms gewoon geen zin in en speel hun spel dan maar mee.

mtm
12 december 2010, 23:32
Een stuk of 3 keer dreigen om te schieten en dan toch maar iedereen voorbij lopen en hem binnen leggen. :D Elke verdediger weet dat ie naar binnen snijdt en met zijn linker wil trappen en toch zijn er maar weinig die er iets tegen kunnen doen. Zegt veel over de Lionel zijn klasse (en zijn snelheid ook wel :p).

En pffff, die discussie over wie het beste is, is al even afgezaagd als de discussie dat Benitez een middelmatige trainer is. Afvoeren!

TheRedDevils
12 december 2010, 23:35
n55ZcRC3Nh8

Die 3-0 is echt heerlijk.:love:

Ook een mooie vrije trap van Ronaldo^^

stageline
12 december 2010, 23:36
En pffff, die discussie over wie het beste is, is al even afgezaagd als de discussie dat Benitez een middelmatige trainer is. Afvoeren!

Dat is dus ook mijn punt maar zeg dat eens aan een paar barca fans met oogkleppen op :crazy:

Alhoewel; benitez :puke:

Vega
12 december 2010, 23:38
Uw eerste zinnen zijn uw woorden, ik heb gezegd en herhaal me dan nog maar eens,zucht; ik heb gezegd het makkelijker voetballen is als je zo'n spelers en zo'n ploeg in z'n totaliteit hebt staan, tuurlijk kan messi op z'n eentje mooie zaken doen en forceren maar als ik u bezig hoor dan hoeven al die andere barca spelers in feite niet op het veld te staan :ironic:
En jij bent degene die het niet wil snappen dat is nu wel duidelijk.

Real draait niet op de manier zoals barcelona omdat ze zo geen verfijnde ploeg hebben als barca.

Messi heeft toch wel de gestalte om zo'n dingen makkelijker te doen, das zoals een slang die zich overal kan doordringen ;), ronaldo is groter en geblokter, je kan messi in feite dan ook nooit vergelijken met ronaldo en omgekeerd vanhetzelfde.

Waarom is het zo moeilijk om eens objectief te zijn?

Mijn mening over deze 2 en dat is weldegelijk mijn echte mening erover; beiden zijn evengoed maar op hun manier en bij hun club.
En de ene heeft een sterker punt op het ene dan de andere en omgekeerd vanhetzelfde.

Mja dat is dan uw mening en dat respecteer ik uiteraard, maar ik vind het persoonlijk niet zo moeilijk om te kunnen zeggen "die speler is beter dan die speler op dit moment"... We kunnen er heel filosofisch over doen en zeggen dat geen enkele voetballer dezelfde is en daarom onmogelijk te vergelijken qua kwaliteiten, maar als dat zo zou zijn dan zouden er geen FIFA World Player prijzen zijn, spelers als Maradonna, Di Stefano, Cruijf, ... zouden niet beschouwd worden als enkelen van de beste spelers ter wereld.

Maarja, ik begrijp een soort van wat ge wilt zeggen, ik ga hier simpelweg niet mee akkoord :)

Vega
12 december 2010, 23:40
Dat is dus ook mijn punt maar zeg dat eens aan een paar barca fans met oogkleppen op :crazy:

Alhoewel; benitez :puke:

Seg pipo, ik respecteer uw mening, maar gelieve dan ook de mijne te respecteren, ik ben één van de mensen (hoeven zelfs geen Barcelona supporters te zijn) die Messi gewoon de beste van de wereld op dit moment vind, kunt ge daar niet mee leven, dat is uw eigen zaak, maar uzelf gedragen alsof ge de koning der objectiviteit zijt en iedereen die uw mening niet heeft verblind is door fanatisme vind ik er persoonlijk een beetje (veel) over gaan ;)

-Steve-
12 december 2010, 23:44
Heel mooi zoiets he ;) maar die verdedigers staan er maar als dweilen bij zenne :-).

Zo kan je elke actie tot niets reduceren. Prachtige vrije trap van Ronaldo maar die keeper beweegt niet eens...

Vega
12 december 2010, 23:44
Zo kan je elke actie tot niets reduceren. Prachtige vrije trap van Ronaldo maar die keeper beweegt niet eens...

Mja Ronaldo is een schitterende speler, maar wanneer Messi scoort dan zijn het de verdedigers gewoon die het slecht doen... Talk about eyecleps <_<

-Steve-
12 december 2010, 23:46
Mja Ronaldo is een schitterende speler, maar wanneer Messi scoort dan zijn het de verdedigers gewoon die het slecht doen... Talk about eyecleps <_<

Over beide spelers wordt zo gedaan hoor. :)

Gavin
12 december 2010, 23:50
Talk about eyecleps <_<
Vertaalt gij oogkleppen nu als eyecleps?

Ik weet niet zeker of ik u serieus moet nemen of niet. :unsure:

Svartálfar
12 december 2010, 23:51
Seg pipo, ik respecteer uw mening, maar gelieve dan ook de mijne te respecteren, ik ben één van de mensen (hoeven zelfs geen Barcelona supporters te zijn) die Messi gewoon de beste van de wereld op dit moment vind, kunt ge daar niet mee leven, dat is uw eigen zaak, maar uzelf gedragen alsof ge de koning der objectiviteit zijt en iedereen die uw mening niet heeft verblind is door fanatisme vind ik er persoonlijk een beetje (veel) over gaan ;)

Het strafste is dan nog dat het zelf de grootste fanboy van het hele ding hier is. Er zijn verschillende topics hier waar ze em niet moeten hebben. Maar dat is natuurlijk allemaal de schuld van die personen omdat ze zijn mening niet respecteren :')

Vega
12 december 2010, 23:53
Over beide spelers wordt zo gedaan hoor. :)

En dat is spijtig, ik heb als Barcelona supporter absoluut geen probleem om te zeggen dat Ronaldo een geweldige voetballer is en na Messi 1 van de betere ter wereld is, maar om zoiets te horen van iemand die claimt dat hij objectief is... Kvind het vreemd.

Vertaalt gij oogkleppen nu als eyecleps?

Ik weet niet zeker of ik u serieus moet nemen of niet. :unsure:

Ik dacht spontaan aan "Talk about..." en aangezien er ni echt een nederlandse vorm voor is gebruikte ik maar de engelse, oogkleppen zijn idd los vertaald (in brede zin van los :p).

mtm
12 december 2010, 23:58
Carlos Tevez slams Manchester City with relationship 'beyond repair' | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2010/dec/12/carlos-tevez-manchester-city-transfer)

Een Rooney'ke zie ik niet rap gebeuren. Zotte Carlitos toch.

edit:

938 -Barcelona made 938 passes vs R Sociedad, the most in a LigaBBVA game since detailed stats became available in 06 by 108 passes. Control

Romelus
13 december 2010, 00:19
Barça mag nog zoveel heersen als ze willen, dé ploeg van het moment is Milan. Welke topclub vertoont in een van de topcompetities een grotere dominantie (in puntenaantal) dan het sterrenteam van Ibra?

puni
13 december 2010, 00:20
:lol:

waffel
13 december 2010, 00:23
lol volderke =p

Gavin
13 december 2010, 00:24
edit:
28 goals gescoord sinds de laatste tegengoal (maand geleden tegen Villarreal), Valdes/Pinto meer dan 10 uur ongeslagen ...

Barça mag nog zoveel heersen als ze willen, dé ploeg van het moment is Milan. Welke topclub vertoont in een van de topcompetities een grotere dominantie (in puntenaantal) dan het sterrenteam van Ibra?
Zet uw eyecleps af, man.

ImpulseEEE
13 december 2010, 00:26

Sorry ik geef toe dat AC Milan zeer sterk bezig is , maar om ineens te beweren dat AC dé ploeg van het moment is lijkt mij een beetje overdreven (ookal heb ik zeer grote sympathie voor het milan van dit jaar)

Uit jouw post lijk het alsof Barcelona en zeker en vast ook Real madrid niet dominant zijn in een grote competitie ?

Ac milan speelt zeer goed en ben blij dat ibra terug een ploeg gevonden heeft waar hij zijn talent kan gebruiken, maar na vorige week denk ik dat bijna elke ploeg in de schaduw staat van fc barcelona.

Romelus
13 december 2010, 00:29
Zet uw eyecleps af, man.

Och jong, moet ik eens een meute wolven achter u aan laten hollen? Ik eis een pleidooi voor een eerlijke politiek hier.:s

Vega
13 december 2010, 00:33
Och jong, moet ik eens een meute wolven achter u aan laten hollen? Ik eis een pleidooi voor een eerlijke politiek hier.:s

XD

Kzou een achtste finale CL Milan - Barcelona nochtans ni zo slecht vinden... :p

Al hoop ik stiekem op Inter :evil:

Romelus
13 december 2010, 00:34
Ik ook niet, want dan gaan Gavin en ik op reis.:cool:

ImpulseEEE
13 december 2010, 00:35
Ik denk dat iedereen best , ookal zijn ze hevige supporter van een andere ploeg, de zaken nuchter moet bekijken en zien dat er op dit moment één ploeg met kop en schouders bovenuit steekt (nog niet in het aantal punten voorsprong, maar dit is volledig de verdienste van Real madrid, want daarachter is weer een lange stilte)

Maar daarom natuurlijk niet minder van hun ploeg moeten gaan houden :) ikzelf ben al lang een trouwe supporter van Barcelona, en ben de laatste jaren serieus verwend geweest , maar in voetbal weet je natuurlijk nooit. al kan ik mij niet meteen een ander ploeg indenken die ik ooit zo dominant heb zien spelen (mss het real met zidane...)

Vega
13 december 2010, 00:37

... Barcelona? :p 40 punten uit 15 wedstrijden is net iets beter dan 36 punten uit 16 wedstrijden (om niet te zeggen een stuk beter).

Gavin
13 december 2010, 00:38
Ik ook niet, want dan gaan Gavin en ik op reis.:cool:
:cool:

Manita voor Ibra!

Romelus
13 december 2010, 00:40
Bastardo en Stronzo voor Leo.:cool: Nesta zal es goeiedag zeggen tegen die noobs uit Catalonië.

Vega
13 december 2010, 00:41
Bastardo en Stronzo voor Leo.:cool: Nesta zal es goeiedag zeggen tegen die noobs uit Catalonië.

Nesta wie? Nog nooit van gehoord... Bedoelde iNiesta?

Romelus
13 december 2010, 00:43
Neeje ik bedoel de beste verdediger van de 21e eeuw so far.

Ruben666
13 december 2010, 00:56
Kzou een achtste finale CL Milan - Barcelona nochtans ni zo slecht vinden... :p

Herinner mij nog mooie affiche (http://www.youtube.com/watch?v=TqcIA9rTylk) tussen de 2 :p.

stageline
13 december 2010, 01:01
Het strafste is dan nog dat het zelf de grootste fanboy van het hele ding hier is. Er zijn verschillende topics hier waar ze em niet moeten hebben. Maar dat is natuurlijk allemaal de schuld van die personen omdat ze zijn mening niet respecteren :')

Dan ben je alweer niet bij de les; ik speel gewoon het spel mee van anderen.
Er zijn andere mensen die wel normaal doen tegen mij, dan doe ik normaal terug, simpel.
Hetgeen ik dernet heb gezegd is hetgeen echt mijn gedacht is wat messi en ronaldo betreft.
Ik heb trouwens geen zin om me hier iedere keer te moeten verantwoorden.
Ik vind messi tot nu toe de betere speler voor het moment, de beste is al wat anders maar die is gewoon top en vandaag heeft deze dat nog eens getoont alleen zeg ik wel; er staan nog 10 andere op dat veld.

Vega
13 december 2010, 01:01
Herinner mij nog mooie affiche (http://www.youtube.com/watch?v=TqcIA9rTylk) tussen de 2 :p.

Toen was ik nog veel te jong, ik herinner me wel een schitterende goal van Ronaldinho 4 jaar terug in de halve finale :p Wete nog wie er toen doorging? XD

Vega
13 december 2010, 01:02
Dan ben je alweer niet bij de les; ik speel gewoon het spel mee van anderen.
Er zijn andere mensen die wel normaal doen tegen mij, dan doe ik normaal terug, simpel.
Hetgeen ik dernet heb gezegd is hetgeen echt mijn gedacht is wat messi en ronaldo betreft.
Ik heb trouwens geen zin om me hier iedere keer te moeten verantwoorden.
Ik vind messi tot nu toe de betere speler voor het moment, de beste is al wat anders maar die is gewoon top en vandaag heeft deze dat nog eens getoont alleen zeg ik wel; er staan nog 10 andere op dat veld.

o.O

Dus gij vindt Messi de "betere" speler, maar niet de beste speler van het moment... Is dat niet een beetje een tegenstrijdige uitleg? Ge hebt het precies heel moeilijk om toe te geven dat Messi gewoon de beste van het moment is (of nee sorry, "de betere").

Cpt. Kablammo
13 december 2010, 01:11
Beide spelers zitten op een fenomenaal niveau. Het is ontzettend moeilijk om te zeggen wie de beste is. Messi speelt nu in (en draagt) een van de beste ploegen aller tijden. Hij dribbelt tussen verdedigingen door, geeft steekballetjes, scoort vanop afstand, buffelt af en toe een vrije trap er in (dit seizoen wel nog niet dacht ik), stuwt de ploeg naar voor, ...

Ronaldo doet dat wel evenzeer, alleen dribbelt Ronaldo minder efficiënt maar hij is dan wel weer gevaarlijker op crosses en van die zaken. Ze zitten beide in bloedvorm, maar Messi heeft nog een beetje de betere vorm te pakken op het moment. Ik moet wel toegeven dat zijn medespelers heel erg goed helpen om dat in de verf te zetten.

Vega
13 december 2010, 01:15
Ik moet er nu trouwens aan denken dat ik een tijd geleden een excel document had gemaakt waarin ik de statistieken van beide spelers had gezet, dit document is accuraat en up to date tot en met de match voor de Clásico... De laatste 4 wedstrijden van beide spelers staan hier dus niet in.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service (http://www.megaupload.com/?d=SBX34SOD)

Indien mensen zich afvragen waarom ik mijn tijd hier in steek, ik heb een leuke 8 uur les per week XD

-Steve-
13 december 2010, 07:34
Neeje ik bedoel de beste verdediger van de 21e eeuw so far.

Ah, Piqué! :)

Waar is den tijd dat ik Vidic of Ferdinand kon antwoorden hierop. :sad:

Truman'
13 december 2010, 08:11
Beide spelers zitten op een fenomenaal niveau. Het is ontzettend moeilijk om te zeggen wie de beste is. Messi speelt nu in (en draagt) een van de beste ploegen aller tijden. Hij dribbelt tussen verdedigingen door, geeft steekballetjes, scoort vanop afstand, buffelt af en toe een vrije trap er in (dit seizoen wel nog niet dacht ik), stuwt de ploeg naar voor, ...

Ronaldo doet dat wel evenzeer, alleen dribbelt Ronaldo minder efficiënt maar hij is dan wel weer gevaarlijker op crosses en van die zaken. Ze zitten beide in bloedvorm, maar Messi heeft nog een beetje de betere vorm te pakken op het moment. Ik moet wel toegeven dat zijn medespelers heel erg goed helpen om dat in de verf te zetten.

Niveau van de ploeg zal u altijd omhoog tillen.(, tenzij je ibramongool bent ,barca fail!!)

Als ik die vrije trap van cr bekijk van gisteren LOL dan is voor mij de kans groter dat zo'n speler in mijn ploeg staat tov een messi als ik echt moet kiezen, want als beide rot spelen heeft cr meer voordeel omdat met 1 trap beetje goed te maken....

BleKKie
13 december 2010, 08:57
Niveau van de ploeg zal u altijd omhoog tillen.(, tenzij je ibramongool bent ,barca fail!!)

Als ik die vrije trap van cr bekijk van gisteren LOL dan is voor mij de kans groter dat zo'n speler in mijn ploeg staat tov een messi als ik echt moet kiezen, want als beide rot spelen heeft cr meer voordeel omdat met 1 trap beetje goed te maken....

Maar Messi speelt nooit "rot" :unsure:

Romelus
13 december 2010, 09:32

Of gewoon deze wedstrijd, iets meer dan 3 maanden geleden: YouTube - Barcelona - Milan 1-1 (4-2) 25/08/2010 Highlights & Goals Trofeo Gamper HD (http://www.youtube.com/watch?v=qqXaZToImzg).

Vega
13 december 2010, 09:34
Of gewoon deze wedstrijd, iets meer dan 3 maanden geleden: YouTube - Barcelona - Milan 1-1 (4-2) 25/08/2010 Highlights & Goals Trofeo Gamper HD (http://www.youtube.com/watch?v=qqXaZToImzg).

Heeeeerlijke goal van Pipo was dat, al zeg ik het zelf...

Ik heb dan toch liever de Gamper van augustus 2007, 5-0 tegen Inter en ik heb het zelf mogen zien :p

Gavin
13 december 2010, 10:43
Ah, Piqué! :)

Waar is den tijd dat ik Vidic of Ferdinand kon antwoorden hierop. :sad:Op die vraag moet ge toch wel Ferdinand of Nesta zeggen? Piqué heeft nog wat jaren te gaan om een betere carrière voor te leggen ...

En over dat andere:
Lionel Messi shows he's just as "complete" as*Cristiano Ronaldo - Sid Lowe - SI.com (http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/sid_lowe/12/03/messi.ronaldo/index.html)

Vega
13 december 2010, 10:52
Op die vraag moet ge toch wel Ferdinand of Nesta zeggen? Piqué heeft nog wat jaren te gaan om een betere carrière voor te leggen ...

En over dat andere:
Lionel Messi shows he's just as "complete" as*Cristiano Ronaldo - Sid Lowe - SI.com (http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/sid_lowe/12/03/messi.ronaldo/index.html)

Schitterend artikel, hier staat eigenlijk alles in wat er gezegd kan worden over de vergelijking Ronaldo - Messi, bekijk de statistieken en enkel de Real supporters (Ronaldo fanboys) zullen koppig volhouden dat Ronaldo de betere is...

Usain Bolt is a better athlete than Leo Messi, too.

Lol...

Truman'
13 december 2010, 11:42
Maar Messi speelt nooit "rot" :unsure:

neen das waar, buiten zen dikke fail opt wk en zen dikke fail in de cl vorig jaar tegen inter, de 2 wedstrijden dan nog, speelt ie idd nooit rot :)

Ik hoop dat ie ooit naar de PL gaat om te laten zien of ie CR kan evenaren :)

In de spaanse pussy league is het moeilijk onderscheid te maken aangezien daar maar 2 ploegen op niveau zijn .

Vega
13 december 2010, 11:47
neen das waar, buiten zen dikke fail opt wk en zen dikke fail in de cl vorig jaar tegen inter, de 2 wedstrijden dan nog, speelt ie idd nooit rot :)

Ik hoop dat ie ooit naar de PL gaat om te laten zien of ie CR kan evenaren :)

In de spaanse pussy league is het moeilijk onderscheid te maken aangezien daar maar 2 ploegen op niveau zijn .

De "Spaanse Pussy League", ik neem aan dat gij dus in de Premier League speelt (zowat de enige league die beter is dan de Spaanse), aangezien indien gij al niet eens in de "Spaanse Pussy League" kunt spelen, gij nog minder zijt dan spelers van de Pussy League... Wat zijt gij dan?

Moet ik u er werkelijk aan doen herinneren dat Messi de Engelse ploegen al alle hoekjes van een voetbalveld heeft laten zien? (2-4 tegen Chelsea, 2-2 en 4-1 tegen Arsenal vorig seizoen waarin hij een ware demonstratie liet zien, 2-0 tegen Manchester United Champions League finale waar hij een schitterend kopdoelpunt maakte).

Tzijn mensen als gij waardoor ik toch maar weer besef waarom ik studeer :)

Truman'
13 december 2010, 11:56
De "Spaanse Pussy League", ik neem aan dat gij dus in de Premier League speelt (zowat de enige league die beter is dan de Spaanse), aangezien indien gij al niet eens in de "Spaanse Pussy League" kunt spelen, gij nog minder zijt dan spelers van de Pussy League... Wat zijt gij dan?

Moet ik u er werkelijk aan doen herinneren dat Messi de Engelse ploegen al alle hoekjes van een voetbalveld heeft laten zien? (2-4 tegen Chelsea, 2-2 en 4-1 tegen Arsenal vorig seizoen waarin hij een ware demonstratie liet zien, 2-0 tegen Manchester United Champions League finale waar hij een schitterend kopdoelpunt maakte).

Dat is er dan toch blijkbaar niet aan te zien, daar je kritiek op een club of speler persoonlijk opneemt en dat dus ook zo laat were spiegelen in een persoonlijke post.

Wat messi laat zien of ronaldo of eender welke legende is ook voor 75% te maken met de ploeg die er rond hangt.

Als ene Barcelona een arsenal van het kaske naar de muur speelt is dat niet enkel omdat daar een messi rond loopt dikke LOL FAIL. Lol Iniesta, Xavi..moest het eens horen.

De spaanse pussy league in die zin van minder hoog tempo gedurende X-aantal tijd, minder fysiek contact. Technische superieur laat ik buiten beschouwing.
Minder matchen dan ook nog eens ...

Verlopig hoe je het draait of keert blijft neutraal gezien een CR nog altijd meer bewezen te hebben dan een messi, of die nu beter is of niet.

Eens die kan herhalen wat cr in de pl laten zien heeft zal daat plaatje voor mij veranderen. Mijn mening, blijkbaar niet de uwe maar dan moet ge niet persoonlijk worden. :niceone:

Vega
13 december 2010, 12:05
Dat is er dan toch blijkbaar niet aan te zien, daar je kritiek op een club of speler persoonlijk opneemt en dat dus ook zo laat were spiegelen in een persoonlijke post.

Wat messi laat zien of ronaldo of eender welke legende is ook voor 75% te maken met de ploeg die er rond hangt.

Als ene Barcelona een arsenal van het kaske naar de muur speelt is dat niet enkel omdat daar een messi rond loopt dikke LOL FAIL. Lol Iniesta, Xavi..moest het eens horen.

De spaanse pussy league in die zin van minder hoog tempo gedurende X-aantal tijd, minder fysiek contact. Technische superieur laat ik buiten beschouwing.
Minder matchen dan ook nog eens ...

Verlopig hoe je het draait of keert blijft neutraal gezien een CR nog altijd meer bewezen te hebben dan een messi, of die nu beter is of niet.

Eens die kan herhalen wat cr in de pl laten zien heeft zal daat plaatje voor mij veranderen. Mijn mening, blijkbaar niet de uwe maar dan moet ge niet persoonlijk worden. :niceone:

Fail? o.O Herinnert ge u de matchen van Messi tegen Chelsea, Arsenal, ... (topploegen van de PL) wel? Idd, Messi heeft een geweldige ploeg achter hem staan (gaap), maar hij was wel degelijk de man van de match bij deze wedstrijden, vooral tegen Arsenal was zijn niveau niet normaal (als hij man van de match wordt gekozen doordat hij zoveel mooie dingen laat zien is dat ook door Xavi of Iniesta zeker?)... Iniesta heeft geen van beide matchen gespeeld tegen Arsenal en Messi heeft ff 4 goals gemaakt bij de 4-1 (talk about fail), ma ge hebt gelijk, Iniesta was vanuit zijne zetel aant sms'en met Messi om te zeggen wat hij moest doen, Messi had eigenlijk niet zoveel te maken met zijn 4 doelpunten.. The Guardian noemde het een one-man-show, maar gij weet het duidelijk beter XD

Wat ge tegenwoordig al niet moet aanhoren, den ene zegt da ge ni kunt zegge da Messi beter is dan Ronaldo omdat Messi in Barcelona speelt en Ronaldo in een ploeg met minder kwalitatieve spelers rondom hem (maw, puur op hypothetische ideeën speculeren dat Ronaldo het evengoed of beter zou doen in dezelfde situatie als Messi), den andere zegt dan weer dat Messi niet in de Premier League speelt en Ronaldo dus automatisch beter is omdat hij wel in de Premier League heeft gespeeld (wederom puur op speculatie dat Messi het automatisch slechter zou doen dan Ronaldo in de PL).

Nu, dat is mijn mening maar he, hoe het in uw hoofd allemaal past is natuurlijk uw zaak ;)

puni
13 december 2010, 12:35
Gelieve niet in te gaan op Truman/Contect/Troman zijn posts. Die jongen is niet hier om normale discussies te voeren, enkel om hier en daar wat te provoceren en olie op het vuur te gooien. :)

NemesisBE
13 december 2010, 14:54
Ik vraag me af wanneer Messi het beu wordt bij Barça :unsure:

|nfected
13 december 2010, 15:19
Volgend jaar bij Inter ja!

Vega
13 december 2010, 15:21
Mja in voetbal kan alles natuurlijk snel veranderen, maar waarom zou Messi het "beu" worden bij Barcelona? Ik denk niet dat je het beu kan worden van veel te scoren en prijzen te pakken... Ik bedoel maar, waar anders kan Messi heengaan waar hij dezelfde kans heeft om prijzen te pakken als bij Barcelona en waar het systeem zo goed afgesteld zal zijn op zijn kwaliteiten? Nergens denk ik... Hij heeft ook zijn familie in Barcelona, woont daar al de helft van zijn leven, heeft daar al zijn vrienden, ... Weinig reden tot vertrek mijns inziens.

Tsommy
13 december 2010, 15:47
Messi is goed tegen elke ploeg. Ronaldo vooral tegen mindere ploegen.
Groot verschil als je het mij vraagt.
Messi is de beste voetballer ter wereld Punt.

|nfected
13 december 2010, 15:48
Dude pakt dat niet eens zo serieus op, er is nog leven naast Barca ook ze.

mtm
13 december 2010, 15:56

Toch chance dat Liverpool er nog is om wat niveau in de Engelse competitie te houden.

Cpt. Kablammo
13 december 2010, 15:57

Degoutant.

|nfected
13 december 2010, 16:05
Toch chance dat Liverpool er nog is om wat niveau in de Engelse competitie te houden.

Nu dat Rafa weg is? :love:;)

Truman'
13 december 2010, 16:07
Nu, dat is mijn mening maar he, hoe het in uw hoofd allemaal past is natuurlijk uw zaak ;)

Als dat zo is waarom dringt ge dan zo geweldig hard uw mening op?

@ Puni,
uw post is anders ook niets minder dan flamebait. rt.

Balsaus
13 december 2010, 16:56
Lol Thiery Henry naar Salzburg.

mtm
13 december 2010, 17:01
Nu dat Rafa weg is? :love:;)

Allemaal de verdienste van Roy man!

Check zijn tactiek tegen Newcastle maar eens, daar is over nagedacht!

http://a.yfrog.com/img611/841/kkgd.jpg

mp4me
13 december 2010, 17:10
Gisteren de match gemist,jammer want het was precies weer wat Messi-magic.

En gaan we nu bij elke match een Messi-Ronaldo discussie houden,man man :doh:

Elke normale mens ziet toch dat Messi de beste is :p

Tsommy
13 december 2010, 17:33
Op die vraag moet ge toch wel Ferdinand of Nesta zeggen? Piqué heeft nog wat jaren te gaan om een betere carrière voor te leggen ...

En over dat andere:

Pure feiten waarmee de discussie dus gesloten kan worden.
Ronaldo is wereldklasse maar Messi is buitenaards.

Kort samengevat
Messi > Ronaldo

Truman'
13 december 2010, 17:39
Pure feiten waarmee de discussie dus gesloten kan worden.
Ronaldo is wereldklasse maar Messi is buitenaards.

Kort samengevat
Messi > Ronaldo

Kort samengevat :

tommy_vercetti = arsenal boy = vaak kapot gespeeld door CR = niet subjectief

correct lieve schat? :p:hug:

The Black Mamba
13 december 2010, 18:01
Genoeg over Messi en Ronaldo.

Straks Man U - Arsenal! Hopelijk veel spektakel. Winnen in Manchester en dan gaan ze echt wel moeten beginnen rekening houden met Arsenal voor de titel. Zeker als binnenkort (?) Fabregas en van Persie terug topfit zijn. Kans is wel klein natuurlijk dat ze daar gaan winnen.

Kom op Nasri!

simeo
13 december 2010, 18:04
Kdenk dat Vermaelen op dit moment misschien nog belangrijker is dan die 2, met hun verdediging zoals die op dit moment staat gaan ze nog een zware terugval krijgen imo.

Wesdude
13 december 2010, 18:04

Straks Man U - Arsenal! Hopelijk veel spektakel. Winnen in Manchester en dan gaan ze echt wel moeten beginnen rekening houden met Arsenal voor de titel. Zeker als binnenkort (?) Fabregas en van Persie terug topfit zijn. Kans is wel klein natuurlijk dat ze daar gaan winnen.

Kom op Nasri!

Serieus weekske toch voor United, nu Arsenal, zondag uit bij Chelsea. Tzal nie alles zeggen maar kan toch een goeie indicatie geven voor de rest van het seizoen.

In other news: Allerdyce zou opgestapt zijn bij Blackburn meldt Skysport news. Staat wel nog niet op hun website.

edit: ahnee buitengegooid door de nieuwe eigenaar.

mojojojo
13 december 2010, 18:06
Kort samengevat :

ja, zeker omdat messi arsenal vorig jaar heeft afgemaakt terwijl dat ronaldo da in z'n jaren bij man u nooit op dergelijke manier heeft gedaan

mtm
13 december 2010, 18:14

Kom op Nasri!

Hoezo? Arsenal draait toch altijd goed mee bovenaan en staat zelden ver op achterstand gedurende het seizoen. Maar als we bij de laatste 10 wedstrijden aankomen beginnen die te sukkelen en vergooien die het normaal altijd.

Ik zie Chelsea nog altijd kampioen worden. Ik verwacht ook wel dat Abramovich nog eens met de sollen gaat gooien in januari.

The Black Mamba
13 december 2010, 18:27
Vermaelen hebben ze inderdaad keihard nodig in de verdediging. Koscielny is (nog) niet goed genoeg.

Mja ik vind het toch knap om bovenaan te staan zonder Vermaelen , Fabregas en Van Persie. Ik hoop dat ze dit jaar écht eens kunnen meedoen voor de titel. Voorbije jaren stonden ze wel in de buurt maar had je niet het gevoel dat ze die ook konden winnen. Een prestatie in Manchester zonder 3 sterkhouders zou mij misschien echt overtuigen van hun titelkansen want voorlopig geloof ik er nog niet echt in.

Tsommy
13 december 2010, 19:08
Kort samengevat :

2 matchen in de competitie zelf op 4 seizoenen? Waaronder 1 penalty.
En eens 2 in de CL denk ik en daar blijft het volgens mij bij. Kvind geen exacte stats
Mja das nu niet om te zeggen wauw.
Zeker niet als je die stats naast die van Drogba zet. Het zwarte beest van arsenal.

Cpt. Kablammo
13 december 2010, 19:36
2 matchen in de competitie zelf op 4 seizoenen? Waaronder 1 penalty.
En eens 2 in de CL denk ik en daar blijft het volgens mij bij. Kvind geen exacte stats
Mja das nu niet om te zeggen wauw.
Zeker niet als je die stats naast die van Drogba zet. Het zwarte beest.

fixed

TheRedDevils
13 december 2010, 19:52
Nog een uurtje :p
Stream ken ik al vanbuiten, tis altijd dezelfde : sopcast 82153.

Romelus
13 december 2010, 19:59
Idd, nog een uurtje en het is Duts.:cool:

Tonen ze dat op een stream?

TheRedDevils
13 december 2010, 20:03
Euh wat is Duts :wtf:

Baats
13 december 2010, 20:29
Man Utd: Van der Sar, Rafael Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Nani, Rooney, Park.
Subs: Kuszczak, Brown, Berbatov, Giggs, Smalling, Hernandez, Obertan.

Arsenal: Szczesny, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Song, Rosicky, Wilshere, Nasri, Chamakh, Arshavin.
Subs: Fabianski, Fabregas, van Persie, Walcott, Denilson, Djourou, Bendtner.

Referee: Howard Webb (S Yorkshire)

Anderson :love:

Morrissey
13 december 2010, 20:30
GO GO ARSENAAAAL!

|steven|
13 december 2010, 20:38
Szczesny in goal ipv Fabianski, hmm vreemd om dit nu te doen.

ralleke
13 december 2010, 20:52
YouTube - Clash Runje vs supporter Lensois (http://www.youtube.com/watch?v=9D92akK9X7o&feature=player_embedded)

Jecht
13 december 2010, 20:57
Komaan United, vandaag moet er echt wel gewonnen. 'Stevige' opstelling in elk geval. (Wel steeds minder Engelsen... :()

Met de opstelling van de Gunners moet ik, zoals altijd, eens goed lachen.:ironic: Gelukkig is er nog Wilshere.:)

Fanniwan
13 december 2010, 20:59
Go Go United \o/

TheRedDevils
13 december 2010, 20:59
Come on United!

kakature
13 december 2010, 21:00
Geen idee voor wie ik ben, mijn 2 favoriete ploegen buiten België. Ik kan écht geen kant kiezen :p

Wijsheid
13 december 2010, 21:08
Euh wat is Duts :wtf:

Een belachelijk slechte reeks op Canvas. Niveau van de onderste plank.

fcberke
13 december 2010, 21:11
Geen idee voor wie ik ben, mijn 2 favoriete ploegen buiten België. Ik kan écht geen kant kiezen :p

gelijkspel:unsure:

The Black Mamba
13 december 2010, 21:12
Komaan Arsenal. Leuk wedstrijdbegin. Gaat goed over en weer.

Het zit er wel dik in dat Rooney gaat scoren vandaag.

bludgeoned
Sport-livez.com || Channel 2 (http://sports-livez.com/channel/ch-2.php)
Goeie kwaliteit hier voor zij die willen kijken.

Morrissey
channel 92997 :bow:, uitmuntende kwaliteit

TheRedDevils
13 december 2010, 21:26
Nani centimeters naast...

TheRedDevils
13 december 2010, 21:33
Kon zeker penalty voor gefloten worden...

Edit : Fletcher :lol:

Baats
13 december 2010, 21:41
Fletcher moet echt wel oppassen ze... Veel refs gaven daar een kaart.

hawkeye_bel
13 december 2010, 21:42
Park :D

The Black Mamba
13 december 2010, 21:43
1-0 :(