PDA

Volledige versie bekijken : Buitenlands voetbal 2010 - 2011 (Deel 2)-Milan kampioen!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Gavin
17 april 2011, 00:11
Laat Valencia en Villareal 5 keer tegen Barcelona spelen en laat hen 5 keer pressing spelen en ze krijgen minstens 4 keer op hun kloten. Real probeerde bij de 5-0 wel degelijk veel hoger te spelen en kreeg het daardoor moeilijker. Natuurlijk stonden ze toen na 20 minuten al 2 goals in het krijt dus dat heeft Barcelona toen zeker geholpen bij die monsteroverwinning. Vandaag pakken ze het anders aan en dat vind ik prima.Madrid speelde hoog, maar zette geen druk bij die 5-0. Dat was de reden waarom ze het moeilijk kregen.

Valencia en Villarreal zijn de ploegen die Barcelona het lastigste hebben gemaakt. Als ik me niet vergis, deed Hercules hetzelfde. Krijgen die allemaal op hun bek? Waarschijnlijk, ze hebben gewoon mindere spelers. Madrid heeft veel betere spelers, maar een totaal andere instelling. Barcelona wint tegen ploegen die jumbojets voor de goal parkeren en tegen ploegen die voetbal spelen. Ik zie enkel dat ze het veel moeilijker hebben tegen die laatste om hun spel te spelen, en aangezien ze slechts één spel spelen ...

Als Madrid geen belachelijke penalty krijgt, verliezen ze hier ook. Zonder echte inspanning van Barcelona.

Kan je het ploegen kwalijk nemen dat ze het vanuit de organisatie aanpakken tegen Barcelona? Ik vind van niet.Daar kan je over discussiëren. Maar dat zei je niet, je zei dat pressing niet werkt, en dat klopt niet.

Voor een ploeg, die acht punten achterstaat, thuis speelt tegen de grote rivaal, na het binnenhalen van de zogezegde meestercoach en het spenderen van honderden miljoenen aan alles dat blinkt ... ja, dan zou het logisch gevolg toch iets anders zijn dan zeven verdedigende spelers opstellen en de hele eerste helft bijna niets doen.

Edit: tevreden met gelijkspel, maar wel een paar blessures. Puyol, Adriano, ...

NemesisBE
17 april 2011, 00:15
Mja toen ik Barça-Villarreal gaan kijken was, vond ik Villarreal zeker de eerste helft beter, en zij speelden ook gewoon hun spel, met vrij hoge druk.
Maar dan nog, ze hebben wel 3-1 op hun kloten gekregen.

scel
17 april 2011, 00:25
De analyze van van marwyck is wel hilarisch als je weet wat voor antivoetbal die bracht op het WK :p

kan je in belgie sport1 ontvangen?

:edit:

oh ja, zal vast stream zijn :)

rizla +
17 april 2011, 01:41
Madrid speelde hoog, maar zette geen druk bij die 5-0. Dat was de reden waarom ze het moeilijk kregen.

Valencia en Villarreal zijn de ploegen die Barcelona het lastigste hebben gemaakt. Als ik me niet vergis, deed Hercules hetzelfde. Krijgen die allemaal op hun bek? Waarschijnlijk, ze hebben gewoon mindere spelers. Madrid heeft veel betere spelers, maar een totaal andere instelling. Barcelona wint tegen ploegen die jumbojets voor de goal parkeren en tegen ploegen die voetbal spelen. Ik zie enkel dat ze het veel moeilijker hebben tegen die laatste om hun spel te spelen, en aangezien ze slechts één spel spelen ...

Als Madrid geen belachelijke penalty krijgt, verliezen ze hier ook. Zonder echte inspanning van Barcelona.
Daar kan je over discussiëren. Maar dat zei je niet, je zei dat pressing niet werkt, en dat klopt niet.

Voor een ploeg, die acht punten achterstaat, thuis speelt tegen de grote rivaal, na het binnenhalen van de zogezegde meestercoach en het spenderen van honderden miljoenen aan alles dat blinkt ... ja, dan zou het logisch gevolg toch iets anders zijn dan zeven verdedigende spelers opstellen en de hele eerste helft bijna niets doen.

Edit: tevreden met gelijkspel, maar wel een paar blessures. Puyol, Adriano, ...

Alles is relatief zekers, ik begrijp de frustratie van Barca fans, als supp. van zo'n team kan je elke wedstrijd enkel maar verliezen natuurlijk. (ergens)

Hoe dan ook, 'hoog' spelen tegen hen is om pandoering vragen. Das altijd een compliment voor Barca. Elk voordeel heb zijn nadeel.. Evengoed van Real mag je mss net iets meer verwachten maar zijn ze wel in staat wanneer winnen het enige is wat telt? Weer een compliment ;) Als voetbal perfect zou zijn zou het maar een saaie boel zijn. (drm vind ik Joos zo'n oetlul)

Ik heb de match(en) ni gezien ze dus eu.. (gwn algemene redenering van me).

Glor
17 april 2011, 09:11
Rizla, onnavolgbaar sinds 15/02/09!

Alcoholic Punk
17 april 2011, 11:36
De degradatie is voor mij sedert gisteren een feit.
No way dat wij ons redden met zo'n bende tamzakken.

Weer 6u in de auto gespendeerd voor niks.
Triestig zelfs dat naast Green (die gewoon in een schietkraam staat) de enigste die zich inzet een geleende speler van Spurs moet zijn (Keane).

Wordt nog gezellig die laatste 3 wedstrijden waarin we het gaan moeten doen (chelsea en city away tel ik niet mee, pakken we sowieso niks).
Ik zie al uit naar de trips naar Londen en Wigan om ons te zien degraderen.

Romelus
17 april 2011, 11:41
Milan :love:

Napoli moet vandaag thuis tegen Udinese en volgende week op Palermo, hopelijk laten ze tweemaal punten liggen, dan is de scudetto dichtbij... :love:

Didierke10
17 april 2011, 11:46
1-1 is een terechte uitslag voor beide ploegen. Ze hebben allebei de kansen gehad om nog meer doelpunten te maken, Real Madrid misschien zelfs meer kansen maar 1-1 is terecht.

Kiiilerke
17 april 2011, 12:18
mo is weer aant neuten over die rode kaart ze

Truman'
17 april 2011, 12:24
Alles is relatief zekers, ik begrijp de frustratie van Barca fans, als supp. van zo'n team kan je elke wedstrijd enkel maar verliezen natuurlijk. (ergens)

Hoe dan ook, 'hoog' spelen tegen hen is om pandoering vragen. Das altijd een compliment voor Barca. Elk voordeel heb zijn nadeel.. Evengoed van Real mag je mss net iets meer verwachten maar zijn ze wel in staat wanneer winnen het enige is wat telt? Weer een compliment ;) Als voetbal perfect zou zijn zou het maar een saaie boel zijn. (drm vind ik Joos zo'n oetlul)

Gavin mag wel pijpen over hoe dat real met zo'n opstelling speelt, maar als ene guardiola niet bekwaam genoeg is om zijn tacktiek daar tijdens de rust op aan te passen sorry maar dan bewijst mourhino idd waarom hij zo goed is.

Ene op werk zei tegen dat Barca geen trainer nodig heeft en dat ploeg zich zelf opstelt, ik geloof het maar al te graag :)

BeeLz
17 april 2011, 12:29
Ene op werk zei tegen dat Barca geen trainer nodig heeft en dat ploeg zich zelf opstelt, ik geloof het maar al te graag :)

Mss nu niet meer, maar dat Barca zo speelt is wel mede de verdienste van Guardiola

Cpt. Kablammo
17 april 2011, 12:34

http://i.imgur.com/VlDZe.gif

Serieus.

NemesisBE
17 april 2011, 13:50
Gavin mag wel pijpen over hoe dat real met zo'n opstelling speelt, maar als ene guardiola niet bekwaam genoeg is om zijn tacktiek daar tijdens de rust op aan te passen sorry maar dan bewijst mourhino idd waarom hij zo goed is.

Barça kan gewoon niet anders spelen.

Monoslay
17 april 2011, 14:07
Barça kan gewoon niet anders spelen.
Barça moet ook niet anders spelen.

Alles is relatief zekers(1), ik begrijp de frustratie van Barca fans, als supp. van zo'n team kan je elke wedstrijd enkel maar verliezen natuurlijk. (2)

(1) dat is eigenlijk een paradox.
(2) Ik ben een Barça-fan en ik ben niet gefrustreerd. Laat de andere ploegen maar verdedigen, ik geniet mateloos van het spel van Barça, al die passes :love:.

Lamsednav
17 april 2011, 16:23
Bayern 4-0 al tegen Leverkusen bij de rust, hattrick Gomez.

Truman'
17 april 2011, 16:29
Barça moet ook niet anders spelen.

(1) dat is eigenlijk een paradox.
(2) Ik ben een Barça-fan en ik ben niet gefrustreerd. Laat de andere ploegen maar verdedigen, ik geniet mateloos van het spel van Barça, al die passes :love:.

ieder heeft zo zijn voorkeur zeker, het arrogante spel dat chelsea 4 jaar geleden bracht vond ik wel zalug, of het super arrogante spel met zidane en co begin 2000 was ook wel zalug. Manchester heeft ook zo is een ploeg gehad wara ik van zei miljaar wat een indruk maken die. Het barca van Ronaldhino deco en co vond ik bv ook leuker om zien dan deze spaanse kopie.

Laatste ontmoeting in de cl tussen real en barca was dacht ik in het voordeel van real, revanche kan dus een motivatie zijn.

scel
17 april 2011, 16:51
Twente weer punten laten liggen :applause:

Truman'
17 april 2011, 17:41
Arsenal :love:
wat een zalige 1tijds aanvallende voetbal dat die bij momenten spelen LOL

Sloth
17 april 2011, 17:47
Allé moet ik Truman eens gelijk geven.

Goede eerste helft van Arsenal alleen een goaltje ontbreekt nog.

Morrissey
17 april 2011, 18:32
Carragher?

chomo
17 april 2011, 18:57
Bah penalty in de 96ste minuut -_-

LOL penalty liverpool in de 100ste minuut haha, zalig 1-1, 2 penalty's in 3 minuten.

Ohja en Wenger op zijn plaats gezet daar Dalglish haahah

Dinsdagland
17 april 2011, 19:02
Haha ongelofelijk!

|steven|
17 april 2011, 19:03
Een draak van een match, maar wat een zeiker van een ref.
Nuja, gelijkspel is wel terechte uitslag.

Sloth
17 april 2011, 19:04
+8 minuten overtime en dan in de 102de? minuut krijgt liverpool een penalty >_>

Razzia
17 april 2011, 19:05
Wat een match :o

Kenis
17 april 2011, 19:06
hij moet gewoon af fluiten na die 1-0 , maar nee hij laat gewoon nog 2 minuten extra spelen en geeft een zeer lichte penalty voor liverpool
altijd scheidsrechters van mijn klote

|steven|
17 april 2011, 19:09
Wat een match :o

Wat een einde, zou ik zeggen. Want de match zelf zelfde niet zo gigantisch veel voor.

Nuja, titel zal voor de rode uit Manchester zijn. Arsenal moet proberen 2de te blijven. En vooral weer beginnen goed te voetballen. Het is al weken geleden dat ze een behoorlijk niveau halen.

chomo
17 april 2011, 19:10
Stoke 0-5 voor op Wembley vs Bolton, lol.

Tremium
17 april 2011, 19:14
Wat een einde, zou ik zeggen. Want de match zelf zelfde niet zo gigantisch veel voor.

Nuja, titel zal voor de rode uit Manchester zijn. Arsenal moet proberen 2de te blijven. En vooral weer beginnen goed te voetballen. Het is al weken geleden dat ze een behoorlijk niveau halen.

Dit.

Shmet
17 april 2011, 19:19
"Piss off" zegt em tegen wegner, lol :D

Wilcao
17 april 2011, 19:56
Ajax weer helemaal in titelrace. Het word echt tijd voor die 3de ster. Al speelde ze niet overtuigend, maar dat deed PSV en Twente ook niet.

Morrissey
17 april 2011, 19:58
Die Ajax - Twente gaat cruciaal worden denk ik.

Mixhell
17 april 2011, 20:31
Hahaha, die Wenger xD

Nattefrost
17 april 2011, 20:33
hij moet gewoon af fluiten na die 1-0 , maar nee hij laat gewoon nog 2 minuten extra spelen en geeft een zeer lichte penalty voor liverpool
altijd scheidsrechters van mijn klote

Beter dan deze ref kan je eigenlijk het reglement niet toepassen. Hij geeft 8 minuten extra (dat was toch gerechtvaardigd). Arsenal krijgt een penalty en scoort, dat is volgens het reglement minstens 30 seconden toevoegen. Hij fluit een vrije trap voor Liverpool rond de 98:40, redelijk ça va dus. Dat duurt een uur eer die getrapt wordt en in die fase wordt dan een strafschopfout gemaakt.

Perfect gedaan.

Monoslay
17 april 2011, 21:15
Dalglish is nen held. :)

|steven|
17 april 2011, 21:59

Toch niet voor zijn gebaar naar Wenger?
Dat Wenger een slechte verliezer is weet iedereen, maar vandaag begreep ik wel zijn frustratie. Zijn team speelt niet uitstekend, ze komen dan laat op voorsprong en dan een geschenkje van de ref. (overtime vond ik logisch, maar dat was toch écht géén penalty?)

Daglish en gans Liverpool weten wel dat ze daar op het einde goed zijn weggekomen.

Maar nogmaals, gelijkspel was terechte uitslag. Die jonge linksachter (Robinson?) vond ik bij momenten echt goed. Suarez heeft zich herpakt.

Monoslay
17 april 2011, 22:05
Toch niet voor zijn gebaar naar Wenger?
Dat Wenger een slechte verliezer is weet iedereen, maar vandaag begreep ik wel zijn frustratie. Zijn team speelt niet uitstekend, ze komen dan laat op voorsprong en dan een geschenkje van de ref. (dat was toch écht géén penalty?)

Daglish en gans Liverpool weten wel dat ze daar op het einde goed zijn weggekomen.

Maar nogmaals, gelijkspel was terechte uitslag. Die jonge linksachter (Robinson?) vond ik bij momenten echt goed. Suarez heeft zich herpakt.
Nee, dat niet.
Ik heb het gewoon voor mensen die 'trouw' blijven aan hun club, en Dalglish is zo een echte 'clubman'. Mensen zoals Xavi, Totti en Del Piero vind ik ook geweldig.

Ik denk wel dat je voor die fase een penalty kan fluiten hoor.

Jack Robinson noemt hij, denk ik. Hij speelde idd een heel goede wedstrijd, stopte Walcot keer op keer af, heel sterk!

Romelus
17 april 2011, 22:13
Udinese 0-2 voor op Napoli, té geweldig. Ik ben aan het dromen van de scudetto...

Timaeus
17 april 2011, 22:24

En Daglish dan :unsure:

Monoslay
17 april 2011, 22:31
Kenny Dalglish - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_Dalglish)
:confused:

Gavin
17 april 2011, 22:33
HOOOOOOOOLLAAAAAA

Weebl
17 april 2011, 22:36

You made my day :rofl:

Timaeus
17 april 2011, 22:36
Proper zo als ze overal op het internet de twee schrijfwijzen gaan door elkaar gebruiken.

Weebl
17 april 2011, 22:39
That makes no sense :unsure:

Timaeus
17 april 2011, 22:42
That makes no sense :unsure:

Of was het nu sence? Nu het was blijkbaar fout, maar gelukkig ben ik de enige niet op de wereldwijde web. Excuses aan Monoslay.

Monoslay
17 april 2011, 22:44
Geen probleem. :)

scel
18 april 2011, 00:04
NOS Sport - Alderweireld vond Ajax "heel slecht" (http://nos.nl/video/233819-alderweireld-vond-ajax-heel-slecht.html)

echte hollander :bow:

Romelus
18 april 2011, 00:14
Proper zo als ze overal op het internet de twee schrijfwijzen gaan door elkaar gebruiken.

Heerlijk, puur genieten. :rofl: :rofl: Zo'n fan van Kenny en dan niet deftig kunnen schrijven.:D

majas
18 april 2011, 06:25
Waar koop ik Cup Final tickets??

Alcoholic Punk
18 april 2011, 08:03

op het internet.
Sowieso als je geen abonnee of member zijt ga je moeten wachten op general sale en vlug zijn.

vic
18 april 2011, 08:53
sporza: Kompany staat in beste Premier League-team (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/110418_bale_beste_PL)

Kompany :love:

en absoluut verdiend en volgend seizoen een Kompany-Vermaelen duo in beste team van het jaar hopelijk? :)

Weebl
18 april 2011, 10:51
Ik denk dat die rap naar een echte topclub zal verkassen. Zoals die dit seizoen heeft geschitterd en nog steeds doet.
:love:

HRM
18 april 2011, 12:16
Ik denk dat je via Stoke het meeste kans gaat maken. En anders gewoon iemand zoeken met een booking history bij één van beide clubs.

Lospeed
18 april 2011, 12:28
sporza: Kompany staat in beste Premier League-team (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/110418_bale_beste_PL)

...

bale als speler van het seizoen... :wtf:

Ik denk dat die rap naar een echte topclub zal verkassen. Zoals die dit seizoen heeft geschitterd en nog steeds doet.
:love:
mourinho zocht nog een centrale verdediger zeker? :unsure:

stormtrooper
18 april 2011, 12:28
bale als speler van het seizoen... :wtf:

De hype zal wel serieus meespelen :p

-Steve-
18 april 2011, 12:30
De hype zal wel serieus meespelen :p

Hmm, de speler van het jaar wordt gekozen door de spelers zelf...

stormtrooper
18 april 2011, 12:31
Hmm, de speler van het jaar wordt gekozen door de spelers zelf...

Merde, da's waar. :cry:

Romelus
18 april 2011, 13:02
Pato drie weken geblesseerd... :(

vic
18 april 2011, 13:04
mourinho zocht nog een centrale verdediger zeker? :unsure:

Ging Puyol niet op pensioen..? :unsure:

man kmoet echt stoppen met dromen :p

Monoslay
18 april 2011, 13:28
Ging Puyol niet op pensioen..? :unsure:

man kmoet echt stoppen met dromen :p
Zou wel te zalig zijn moest hij naar Barça gaan... :D

Alcoholic Punk
18 april 2011, 13:33
We mogen bij WH ook stemmen voor speler van het jaar. Heb parker, green en ba ingegeven.
Rest is gewoon algemeen gezien shite (da costa, tomkins, noble, schnitzel nog cava maar niet genoeg om vernoemd te worden).

Vedeco
18 april 2011, 13:41
Nog 4 wedstrijden voor Gladbach, plaats 15 heb ik al opgegeven maar de 16e nog niet gvd! Als we ten onder gaan moet het strijdend zijn! 2. Bundesliga is uiteraard niet de vergeetput gelijk 2e klasse bij ons + er zijn leuke derby's met Düsseldorf en Aken. Maar toch :sop:

TheRedDevils
18 april 2011, 17:11
Arsenal - Liverpool 1-1. Beiden in de extra time gescoord :crazy:
6 punten verschil dus :cool: Titel komt steeds dichter.

waffel
18 april 2011, 17:15

01/05: Boeken toe voor Arsenal :cool:

Weebl
18 april 2011, 18:36

14 mei? :cool:

kRa
19 april 2011, 01:08
espn fail

http://cdn.caughtoffside.com/wp-content/uploads/2011/04/espnronaldo.jpg

TheRedDevils
19 april 2011, 08:06
:lol:

Truman'
19 april 2011, 12:10
Morgen copa del rey in Valencia. Ben benieuw, ik hoop echt dat FC barcelona met een andere tacktiek speelt zodanig dat real wel moet, niet zo'n kutmatch als in de week.

Xcessive-
19 april 2011, 12:28
Morgen copa del rey in Valencia. Ben benieuw, ik hoop echt dat FC barcelona met een andere tacktiek speelt zodanig dat real wel moet, niet zo'n kutmatch als in de week.

Ik had eerder het idee dat barca niet echt de moeite deed en het gewoon rustig wilden doen. Nu zullen ze er wel alles aan doen om te winnen. Moest barca nu verliezen zou het wel enorm tristig zijn na hun goed seizoen. Voor real zou het natuurlijk prachtig zijn.

BeeLz
19 april 2011, 12:37
Ik had eerder het idee dat barca niet echt de moeite deed en het gewoon rustig wilden doen. Nu zullen ze er wel alles aan doen om te winnen. Moest barca nu verliezen zou het wel enorm tristig zijn na hun goed seizoen. Voor real zou het natuurlijk prachtig zijn.

Bwa, het was zeker niet de beste match van Barcelona, maar moeite deden ze zeker. Ze hadden gewoon problemen met Pepe.
Er was wel wat concentratieverlies met momenten maar ik had niet de indruk dat Barcelona er niets aan wou doen. Al was het al gewoon omdat Messi & Busquets een heel gefrustreerde indruk achterlieten. Dat doe je niet als het je niet interesseerd.

Maarja, de volgende matchen gaan iig van een ander kaliber zijn.

Scr1fle
19 april 2011, 14:39
sporza: "Barcelona is de leeuw en Real Madrid de muis" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/100419_real_barca_di_stefano_iniesta)

Hij heeft jammergenoeg gelijk :(
Maar gelukkig hebben we wel nog Mourinho :cool:

Weebl
19 april 2011, 16:55
YouTube - Vincent Kompany vs Man United - Match Compilation - 12.02.11 (http://www.youtube.com/watch?v=fQCTJiyy6Ro&feature=player_embedded)

Held. :love:

buba
19 april 2011, 17:02
espn fail

http://cdn.caughtoffside.com/wp-content/uploads/2011/04/espnronaldo.jpg

lol :D

Gavin
19 april 2011, 17:14
Moest barca nu verliezen zou het wel enorm tristig zijn na hun goed seizoen. Voor real zou het natuurlijk prachtig zijn.Waarom?

Dit is de beker, daarin zijn ze even ver gekomen. Zelfde als in de Champions League.

Enkel in de competitie heeft Barcelona een veel beter seizoen gedraaid, en daar staat het acht punten voor dus alles is in orde.

maar moeite deden ze zeker. Ze hadden gewoon problemen met Pepe ...
Al was het al gewoon omdat Messi & Busquets een heel gefrustreerde indruk achterlieten. ...Dit was een match op automatische piloot met hier en daar een versnelling. De hele eerste helft werd er zo veel op de eigen helft gepast, vreemd aangezien Madrid vanachter hing. Zelfs na die rode kaart speelden ze zonder veel interesse. Net zoals Madrid, met het verschil dat Barcelona acht punten voorstaat en het dus perfect vond wat Madrid deed.

Hoezo was busquets gefrustreerd?

sporza: "Barcelona is de leeuw en Real Madrid de muis" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/100419_real_barca_di_stefano_iniesta)
Hij heeft jammergenoeg gelijk :(
Veel wervelend voetbalheb ik afgelopen zaterdag toch niet gezien.

MrBrightside
19 april 2011, 17:46
Lionel Messi knalt bal op Madrileense supporters - Primera Division - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1251885/2011/04/17/Lionel-Messi-knalt-bal-op-Madrileense-supporters.dhtml)

Pepe vindt Messi een vuile speler..

VGMhhxYCPcA

Truman'
19 april 2011, 18:11
Lionel Messi knalt bal op Madrileense supporters - Primera Division - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1251885/2011/04/17/Lionel-Messi-knalt-bal-op-Madrileense-supporters.dhtml)

Pepe vindt Messi een vuile speler..

VGMhhxYCPcA

Ze hebben allemaal streken, en messi is daar ook ene van zij het minder opzichtig.

chomo
19 april 2011, 18:30
Die Pepe is uiteraard een oppermongool maar wat Messi daar doet kan toch ook helemaal niet? onbegrijpelijk dat hij daar ongestraft mee wegkomt...

MrBrightside
19 april 2011, 18:41
Die Pepe is uiteraard een oppermongool maar wat Messi daar doet kan toch ook helemaal niet? onbegrijpelijk dat hij daar ongestraft mee wegkomt...

Overbeschermd, hij geniet echt té veel respect.

Monoslay
19 april 2011, 21:09
Wat heeft Messi eigenlijk gedaan...?

Lospeed
19 april 2011, 21:10
Overbeschermd, hij geniet echt té veel respect.

en nog geen klein beetje...
die kaart OVERDUIDELIJK vragen tijdens real -barca ging er echt over... die kaart werd dan nog gegeven en niks voor hem... :crazy:

NemesisBE
19 april 2011, 21:39
WHAT A GOAL! An absolutely fabulous strike from the man who no longer scores ordinary goals: Dejan Stankovic. After picking up a pass from Cambiasso, the Serbian hits the ball with the outside of his boot and lets fly with an unstoppable curler into the top corner that Doni can only dream about getting near. 1-0 Inter!

nice :D

TheRedDevils
19 april 2011, 22:02
Er mag stilaan een goaltje vallen.

Dinsdagland
19 april 2011, 22:04
WHAT A GOAL! An absolutely fabulous strike from the man who no longer scores ordinary goals: Dejan Stankovic. After picking up a pass from Cambiasso, the Serbian hits the ball with the outside of his boot and lets fly with an unstoppable curler into the top corner that Doni can only dream about getting near. 1-0 Inter!

nice :D

Was :drool:

Voor de rest wel maar een saaie match.

Dinsdagland
19 april 2011, 22:07
L_iukq7td3U

Truman'
19 april 2011, 22:11
Er mag stilaan een goaltje vallen.

65% balbezit..en er niks mee aanvangen.

ja ryan, die moest erin..

TheRedDevils
19 april 2011, 22:15
Giggs net naast :sop:

Weebl
19 april 2011, 22:16
Arme, oude (http://www.youtube.com/watch?v=o_0xw3aTYoY)man.

TheRedDevils
19 april 2011, 22:37
:angry:
Kdacht eerst dat em penalty floot.. bah zeg

Craft
19 april 2011, 22:41
was een schwalbe!
die newcastle was eerder penalty..

Logos
20 april 2011, 00:07
en nog geen klein beetje...
die kaart OVERDUIDELIJK vragen tijdens real -barca ging er echt over... die kaart werd dan nog gegeven en niks voor hem... :crazy:

ja want de kaart wordt echt gegeven omdat hij ze vraagt... Alsof dit in het topvoetbal echt bestraft wordt. 't Is België niet hoor.

Mocht je weten hoeveel stampen hij krijgt tijdens een match zou ik ook overreageren. 9/10 keer gaat hij zelf niet neer, terwijl hij dat beter meer zou doen, maar dan krijg je situaties zoals bij Di Maria en Ronaldo die bij het minste contact gaan liggen.

caoimhin
20 april 2011, 00:12
Dubieuze titel op Sportwereld, ik dacht al dat Inter de finale had gewonnen.

Stankovic schenkt Inter bekeroverwinning tegen Roma met wereldgoal

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110419_160&kanaalid=1136

puni
20 april 2011, 00:26
YouTube - Vincent Kompany vs Man United - Match Compilation - 12.02.11 (http://www.youtube.com/watch?v=fQCTJiyy6Ro&feature=player_embedded)

Held. :love:

Hoeveel die gegroeid is sinds hij bij HSV vertrokken is, hallucinant infeite. Leest het spel ook enorm goed wanneer het op intercepties aankomt en kopt ballen zelfs in duel niet zomaar weg, die komen altijd bij een ploegmaat terecht. Voor mij veruit de beste Belgische speler op dit ogenblik en gewoon een van de beste verdedigers (zoniet de beste) ter wereld.

BeeLz
20 april 2011, 00:58
Hoeveel die gegroeid is sinds hij bij HSV vertrokken is, hallucinant infeite. Leest het spel ook enorm goed wanneer het op intercepties aankomt en kopt ballen zelfs in duel niet zomaar weg, die komen altijd bij een ploegmaat terecht. Voor mij veruit de beste Belgische speler op dit ogenblik en gewoon een van de beste verdedigers (zoniet de beste) ter wereld.

Vergeet ook niet dat zijn tackels ongelofelijk precies zijn. Hoogste succesrate in de PL afaik.
Op dit niveau zou die een aanwinst zijn voor zowat elke ploeg en hij is uiteindelijk nog zo jong. Ik ken toch weinig verdedigers die er op hun 25 zo stonden, maarja hij draait ook al 8j mee op hoog niveau natuurlijk.

puni
20 april 2011, 00:59
Vergeet ook niet dat zijn tackels ongelofelijk precies zijn. Hoogste succesrate in de PL afaik.
Op dit niveau zou die een aanwinst zijn voor zowat elke ploeg en hij is uiteindelijk nog zo jong. Ik ken toch weinig verdedigers die er op hun 25 zo stonden, maarja hij draait ook al 8j mee op hoog niveau natuurlijk.

Klopt, maar dat heeft-ie altijd wel gehad. Zelfs bij Anderlecht nog, die heeft echt zo'n tackle waar hij precies een uitschuifbaar been heeft. :)

Om van zijn techniek nog maar te zwijgen. :love:

Weebl
20 april 2011, 09:49
Die techniek komt er toch dankzij zijn matchen die hij op het middenveld heeft moeten spelen. Daardoor is hij nu een balvaste en verdelende CB geworden.
Je mag zeggen wat je wil, maar had Barça niet zo'n rijke jeugd gehad, kon Kompany gelijk de vervanger van Puyol genoemd worden. :]

caoimhin
20 april 2011, 09:59
De dag dat Kompany naar Barça gaat en een basisspeler wordt spuit ik spontaan mijn onderbroekje vol denk ik.

Thaisho
20 april 2011, 10:36
euk , vuilaard

Romelus
20 april 2011, 10:41
Dubieuze titel op Sportwereld, ik dacht al dat Inter de finale had gewonnen.

Sportwereld - Stankovic schenkt Inter bekeroverwinning tegen Roma met wereldgoal (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110419_160&kanaalid=1136)

Hehe, bijlange nog niet.:p Andere halve finale is tussen Milan en Palermo vanavond. Het zou wel eens de droomfinale kunnen worden... :) Maar er zijn nog terugwedstrijden, Roma kan de achterstand nog ophalen.

Romelus
20 april 2011, 11:41
Trainerswissel id maak: Del Neri lijkt overbodig bij Juve en Mancini ligt in pole positie om hem te vervangen.

Truman'
20 april 2011, 11:42
De dag dat Kompany naar Barça gaat en een basisspeler wordt spuit ik spontaan mijn onderbroekje vol denk ik.

Ben gewoon al benieuwd voor hoeveel die gaat verkast worden indien dit zou gaan gebeuren, die is nu al tussen de 20 a 25m€ waard...een verdediger voor 30-35M€ zou wel zotjes zijn :D

Truman'
20 april 2011, 11:43
Trainerswissel id maak: Del Neri lijkt overbodig bij Juve en Mancini ligt in pole positie om hem te vervangen.

je bedoeld Van Gaal, zijn vrouw had toch reeds verklapt dat ze gesprekken haddne in Juventus.

Weebl
20 april 2011, 11:59
je bedoeld Van Gaal, zijn vrouw had toch reeds verklapt dat ze gesprekken haddne in Juventus.

je bedoelt "bedoelt" :(

mtm
20 april 2011, 12:07
Mancini terug naar Italië zou ideaal zijn. Genoeg van dat angsthazenvoetbal van hem bij City.

Timaeus
20 april 2011, 12:30
Mancini terug naar Italië zou ideaal zijn. Genoeg van dat angsthazenvoetbal van hem bij City.

Laat hem maar waar hij is. Die moet zeker niet meer terugkeren naar Italië.

Weebl
20 april 2011, 12:33
Laat hem maar waar hij is. Die moet zeker niet meer terugkeren naar Italië.

ale toeeeeeeeeee :(

Timaeus
20 april 2011, 12:35
ale toeeeeeeeeee :(

Zet die maar op het eerste vliegtuig naar Rusland.

Dinsdagland
20 april 2011, 12:38
Mancini is wel dé man als je de beker wil winnen, dat moet je hem nageven.

TheRedDevils
20 april 2011, 13:35
wZ9pZnx00TQ
Hazard :cool:

Weebl
20 april 2011, 14:01
Zet die maar op het eerste vliegtuig naar Rusland.

Nu komen we goed overeen :love:
Je mag Jovanovic er bij zetten van me ;)

Schummi88
20 april 2011, 15:50
Voor de liefhebbers van Spaans voetbal. De finale van de Copa Del Rey is vanavond live te volgen op ZDF om 21u15. Finale gaat tussen FC Barcelona - Real Madrid ;).

Morrissey
20 april 2011, 16:41
Klote dat het net tijdens Gent - Anderlecht is. Oppakken en daarna bekijken dus :)

Luna K
20 april 2011, 17:50
Voor de liefhebbers van Spaans voetbal. De finale van de Copa Del Rey is vanavond live te volgen op ZDF om 21u15. Finale gaat tussen FC Barcelona - Real Madrid ;).

GOUDEN TIP !!! Thanks ;)

Is dat btw de enige zender in België die hem toont ? zou liever een engels-talige zender hebben... maar zolang ik de beelden heb, ben ik content natuurlijk :)

;)

BleKKie
20 april 2011, 18:35
ZDF is wel Duitse televisie, maar voor de rest :p

Wilcao
20 april 2011, 18:42
op TVE zenden ze om 23.45 ook de finale uit (moest je niet eerder kunnen kijken) en op RTPI zenden ze om 21.45 Benfica - Porto uit. Ook niet verkeerd

Gavin
20 april 2011, 18:42
En voor degenen zonder TV ter beschikking: www.finalcopadelrey.com zou een goede stream moeten zijn.

massief
20 april 2011, 18:45
nog eens lezen blekkieh

Didierke10
20 april 2011, 19:20
GOUDEN TIP !!! Thanks ;)

Is dat btw de enige zender in België die hem toont ? zou liever een engels-talige zender hebben... maar zolang ik de beelden heb, ben ik content natuurlijk :)

;)

Prime voor de Telenetgebruikers?
I like.

TheRedDevils
20 april 2011, 19:30

Prachtig. En Genk-Club dan op streamke waarschijnlijk. :cool:

BleKKie
20 april 2011, 19:33
nog eens lezen blekkieh

ahja, als het zo bekijkt :D

Didierke10
20 april 2011, 20:22
In Glasgow is het ook weer van dat en weer bij Celtic. Neil Lennon en twee supporters van Celtic hebben bompakketten in hun brievenbus gekregen en ze waren gemaakt om slachtoffers te maken.

Intriest, maar wat wil je met twee supportersclans die mekaars bloed kunnen drinken.

Gavin
20 april 2011, 20:39
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa

vs

#MAD Official Line-up: Casillas; Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo; Xabi, Pepe, Khedira; CR7, Ozil and Di Maria

Wel plezant dat er vrij veel afwisseling is in vier dagen tijd.

majas
20 april 2011, 20:39
dacht dat Puyol fit was?

Scr1fle
20 april 2011, 20:43
Barcelona line-up (official): Pinto - Alves Pique Mascherano Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa

vs

#MAD Official Line-up: Casillas; Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo; Xabi, Pepe, Khedira; CR7, Ozil and Di Maria

Wel plezant dat er vrij veel afwisseling is in vier dagen tijd.

Is Valdes niet fit?

DeepKick
20 april 2011, 20:45
Pinto is de bekerman!

Gavin
20 april 2011, 20:48
Puyol zit op de bank, laat die maar rustig naar de CL toewerken. Semi-fit volgens mij, als ie 100% zou die zeker spelen, maar Mascherano is terug en die speelde geweldigde matchen voor zijn schorsing dus op papier niet meteen verlies. Die zal wel een kaartje pakken als ie in de verdediging staat, zal zijn werk hebben.

Valdes is paraat, maar Pinto is gewoon de bekerkeeper. Ook in een finale, zie 08/09.

Xuod
20 april 2011, 20:54
enige goeie kanalen of links waar ik dat kan zien?

Schummi88
20 april 2011, 20:58
enige goeie kanalen of links waar ik dat kan zien?

ZDF op de gewone kabel ;). Je moet er wel Duitse commentaar bij nemen maar je hebt beeld :p.

Tremium
20 april 2011, 21:00
1-2 Tottenham - Arsenal na 12 minuten. Walcott, Nasri :love:

Didierke10
20 april 2011, 21:06
Chelsea ook 1-0 voor. Doelpunt van Malouda.

DeepKick
20 april 2011, 21:07
http://veetle.com/index.php/channel/view#4d8964e71af06
Voorlopig doet deze het voor me.

Kid_C
20 april 2011, 21:15
Alléhup, hopen op mooi voetbal vanavond.

Didierke10
20 april 2011, 21:18
Milan - Palermo 1-1 Doelpunten: Ibrahimovic en Pastore
Chelsea - Birmingham 2-0 Doelpunten: Malouda en Kalou

Tremium
20 april 2011, 21:27
1-3 Van Persieeee

Kid_C
20 april 2011, 21:28
Iemand een deftige sopcast? Ik vind niets dat online is. :/

Scr1fle
20 april 2011, 21:31
Eeft Messi zen haar geknipt ? :cool:

mtm
20 april 2011, 21:33
Bij mijn weten heeft Mascherano nooit als centrale verdediger gespeeld bij Liverpool, dus veel ervaring heeft die daar niet. Maar zijn karakter en kwaliteiten kennende, zal die daar een even vervelende tacklende bulldog zijn als op het middenveld. Hij moet er wel voor zorgen dat hij in positie blijft, maar daar zal Pep wel op gehamerd hebben. En Real toch met hun zogezegde "verdoken spits" waar Marca het over had.

caoimhin
20 april 2011, 21:34
De eerste schwalbe van CR is een feit.

puni
20 april 2011, 21:35
Di Maria. :lol:

caoimhin
Aaaaargh, irritant Real.

DeepKick
Spelen verdammt!
Dit haat ik aan clasicos :p

Kiiilerke
20 april 2011, 21:37
real is weer met 11 aant verdedigen ze

Wilcao
20 april 2011, 21:40
dit is toch pas het eerste jaar dat de copa del rey in 1 wedstrijd gespeeld word toch?

Gavin
Ligt het aan mij of fluit die ref tot nu toe echt alles fout? Zelfs een zuivere corner lukt hem niet. :wtf:

Hoe bedoelt ge Wilcao?

puni
Klopt, Gavin. Die 'fout' van Villa net ook weer. :')

DeepKick
20 april 2011, 21:41
Ik denk dat je de Supercup bedoelt.

Kiiilerke
20 april 2011, 21:43
niet goed voor mijne tikker

Dinsdagland
Had Ronaldo toch beter kunnen doen

Wilcao
ah dan zal ik me daar inderdaad mee vergist hebben

caoimhin
Zwakke ref tot nu toe.

Kid_C
20 april 2011, 21:48
Lijnrechter blijkbaar ook. :sop:

Kiiilerke
20 april 2011, 21:49
pepe is zo ne mogool

Gavin
20 april 2011, 21:49
Weer een vreselijke tackle van Pepe. Maar o wee als ge een vrijwillige gele kaart pakt hoor dan zijn ze daar!

Mja, het is eigenlijk weer niets anders dan stampen bij Madrid.

Lamsednav
20 april 2011, 21:51
De enige manier om Barca af te stoppen, me dunkt. En het lukt nog best ook tot nu toe.

Dinsdagland
20 april 2011, 21:51
Ik vind Real toch zeker ook niet onderdoen.

caoimhin
20 april 2011, 21:53
Zwakke ref tot nu toe.

En er komt niet echt verandering in.

Kiiilerke
20 april 2011, 21:54
om de 2 min een fout van real lol

Truman'
20 april 2011, 21:55
Bah thuis van het werk , wat stellen we vast, jan en alleman zit barca real te zien, geen 1 link die open gaat :D

Kiiilerke
20 april 2011, 21:56
eindelijk een kaart voor da varken

Kiiilerke
20 april 2011, 21:57
op zdf een of andere duitse zender kunde kijken

Kid_C
Eindelijk geel, miljaar.

puni
Pepe al geel. :')

Kiiilerke
20 april 2011, 21:58
altijd die spanning tussen real en barca :p

Truman'
20 april 2011, 21:59
op zdf een of andere duitse zender kunde kijken

ahah dan moet ik men tv is opzetten, thx :)

Kiiilerke
man rode kaart voor natrappen gvd

somfortiwan
zucht wat een bende zeikers, just 2 italiaanse ploegen

Dinsdagland
Ai Villa zijn been er ver af

caoimhin
20 april 2011, 22:01
En dan vraagt Mourinho zich af waarom ze bijna nooit met 11 tegen Barça de match kunnen uitspelen. Real ontsnapt aan rood.

DeepKick
20 april 2011, 22:07
Iemand een sopcast? Dit is een ramp :p

Truman'
hahah wat een frustos allemaal :D

Kiiilerke
Elke keer als ik di maria zie moet ik denken aan ne magere junkie :(

Dinsdagland
20 april 2011, 22:09
Milan 1 - Palermo 2

Truman'
20 april 2011, 22:11
Elke keer als ik di maria zie moet ik denken aan ne magere junkie :(

ge zou eerder denken ozil met zen weed ogen :oink:

Dinsdagland
20 april 2011, 22:15
Owww Pepe, toch Real veruit de beste kansen hoor

Lamsednav
Pepe is toch ne fucking held zenne.

Kiiilerke
sjans dat die van pepe er niet inzat of den deze ging van een brug springen:sad:

caoimhin
20 april 2011, 22:16
Was dat geen "hands" van CR?

Hannes_
20 april 2011, 22:17
Real toch echt wel beter vandaag. Wat een kans :o

DeepKick
Het begint constant bij een slechte pas van Piqué.

Truman'
Owww Pepe, toch Real veruit de beste kansen hoor

dat moest de 0-1 zijn, nuja soit cr zijn reactie ternet man man

Kiiilerke
Het begint constant bij een slechte pas van Piqué.

ik zou ook minder scherp staan met een vriendin als shakira:p

Dinsdagland
Tot'ham 3 - Arsenal 3 :p

Yellowfield
20 april 2011, 22:18
Barca komt daar goed weg

Sloth
20 april 2011, 22:19
Real toch echt wel beter vandaag. Wat een kans :o

wel erbij zeggen dat ze met 10 moesten staan...9 kon ook :p

somfortiwan
20 april 2011, 22:19
en bijna 3-4, fabregas op gomes :(

caoimhin
20 april 2011, 22:21
Arbeloa solliciteerde 2x naar rood in 1 fase :rofl:

Hannes_
wel erbij zeggen dat ze met 10 moesten staan...9 kon ook :p

Kan inderdaad. Maar volgens mij heeft Real nu eindelijk door hoe ze Barca moeten aanpakken. Ik vind het knap dat ze weerwerk kunnen bieden (en zelf beter zijn tot nu toe).

Gavin
Alweer een helft tussen een voetballende ploeg die niet in vorm zit en een knokkersploeg die er af en toe goed uitkomt. Beste kans voor een speler die er niet meer mocht opstaan. Hopen op beterschap ...

Dinsdagland
20 april 2011, 22:23
2-2 bij milan

tomh
20 april 2011, 22:28
wel vuillapke, die daar net met zijn elleboogske en dan op het been bij Villa.

Lospeed
is het rust bij real-barca? (stream werkt niet en was nog niet aan het kijken :p)

Truman'
Alweer een helft tussen een voetballende ploeg die niet in vorm zit en een knokkersploeg die er af en toe goed uitkomt. Beste kans voor een speler die er niet meer mocht opstaan. Hopen op beterschap ...

ah nu zijn ze niet in vorm, verklaart veel dat ze willen maar niet kunnen, wat was het in de week weer? dat ze geen moeite deden. En wat gaat het in de cl zijn? messi de griep? iniesta die niet kon lopen wegens ne stijve die hem blokt?

Wat ik zie is dat die voetballende ploeg geen antwoord vind op de tactiek die de knokkersploeg speelt. En dat die laatste dan blijkbaar overwicht heeft in kansen.

Dat de juiste man zijn werk maar is doet dan zijn ze tweede helft mss weer in vorm :hug:

edit*
waarom nergens livescores op sporza??

caoimhin
20 april 2011, 22:32
Stoichkov :inlove:

caoimhin
20 april 2011, 22:33
ah nu zijn ze niet in vorm, verklaart veel dat ze willen maar niet kunnen, wat was het in de week weer? dat ze geen moeite deden. En wat gaat het in de cl zijn? messi de griep? iniesta die niet kon lopen wegens ne stijve die hem blokt?

Wat ik zie is dat die voetballende ploeg geen antwoord vind op de tactiek die de knokkersploeg speelt. En dat die laatste dan blijkbaar overwicht heeft in kansen.

Dat de juiste man zijn werk maar is doet dan zijn ze tweede helft mss weer in vorm :hug:

edit*
waarom nergens livescores op sporza??

Mooie tactiek, alles wat richting doel loopt neerhalen.

Dinsdagland
20 april 2011, 22:34
Hypocriete commentator van Prime, zit hier constant zelf te zeuren dat de spelers teveel zitten te zeuren :angry:

FromZero2Hero
20 april 2011, 22:35
Om een of andere reden speelt men sopcast geen geluid af. :/

Truman'
20 april 2011, 22:36
Mooie tactiek, alles wat richting doel loopt neerhalen.

Tactiek is denk wel duidelijk mourhino heeft goed naar boskamp geluisterd, en ge ziet dat er spelers bij barca zijn die langer met de bal lopen dan normaal.

soit beetje kijken , hoop dat er wat goalen vallen aan eener welke zijde :)

caoimhin
20 april 2011, 22:37
Arbeloa mag toch wel veel doen, duidelijke fout op Iniesta.

Lospeed
20 april 2011, 22:44
zijn er al gele (of rode) kaarten geweest? ben net beginnen kijken :p

caoimhin
20 april 2011, 22:47
Gele voor Pepe en Pedro, Arbeloa kon wel al rood gehad hebben, en Pepe reeds een tweede gele.

edit: en geel voor Alonso

FromZero2Hero
20 april 2011, 22:49
Schuffel langst achter, zegt em.

Dinsdagland
20 april 2011, 22:49
Belachelijke kutlaser

Kiiilerke
20 april 2011, 22:50
amaai keicool met een lazer messi kloten

caoimhin
20 april 2011, 22:53
Belachelijke kaart voor Messi, spel mocht nog niet hervat worden.

Vincort
20 april 2011, 22:57
Om een of andere reden speelt men sopcast geen geluid af. :/

voor de telesletters onder ons: het is (gratis) live te volgen op zdf!

DeepKick
GOOOOOOOL!
Fuck :(

Kiiilerke
MESSI IS EEN BEEST

EDIT=wtf

Zorba
Dat was close :P

Ph Sp
20 april 2011, 22:58
Ma wa ne pass was da jong. Omfg.

caoimhin
Fak :( Wat een actie van Messi.

Lospeed
f*ck

FromZero2Hero
GOAL!

puni
Wat een assist van Messi. :love:

EDIT: :(

FromZero2Hero
Hmm wtf?

offside ofwa?

WolCoM
Verdiende wel een goal dat. Wel terecht afgefloten.

caoimhin
20 april 2011, 22:59
voor de telesletters onder ons: het is (gratis) live te volgen op zdf!

Of op yelo.be als je in de beta zit.

Lospeed
terecht afgevlagd
oef :)

Dinsdagland
Wel terecht afgekeurd.

Truman'
20 april 2011, 23:01
was zoals goed als zeker boeken toe voor real :)
die laser man, daar moest stadionverbod op staan als ze zo ene pakken.

DeepKick
20 april 2011, 23:01
Ze worden wakker, nu hopen dat we niets op ons dak krijgen :p

Kiiilerke
20 april 2011, 23:02
vallende ziekte ofwa

The Black Mamba
Mascherano belachelijk manneke en die scheids trapt er nog in ook.

Dinsdagland
Belachelijk theater :p

Barcelona wel een pak beter in de 2e helft

mtm
Ik zei het net nog tegen Gavin: die clasico's steken tegen. Constant proberen beide clubs de ref te bespelen en weinig kansen omdat de ene ploeg de bus parkeert en de andere ploeg maar wat ligt rond te passen en er niet door geraakt.

Reken daar nog eens dat publiek bij met hun lasers en ge krijgt veel geblaat om uiteindelijk weinig (sterk uitgedrukt maar daar lijkt het nu wel op...)

Drew
Adebayor, ffkes gaan tikken :lol:

puni
20 april 2011, 23:03
Schoon stukje komedie van Mascherano.

Lospeed
zielig van mascherano

WolCoM
Barca komt op toeren.

caoimhin
Real wordt werkelijk volledig van de mat gespeeld.

Lamsednav
20 april 2011, 23:04
Messi zal 't wellicht weer beslissen voor Barca.

Lospeed
iker :love:

Dinsdagland
Bij Real zitten de meesten erdoor precies.

puni
Wat een kansen. :crazy:

fiqm
Tja, hoelang gaat Real dit nog volhouden? Ik ben hier naar een Catalaanse stream aan het kijken, het niet-neutrale commentaar werkt enorm op mijn zenuwen, ook al duim ik wel lichtjes voor Barca :)

Glor
20 april 2011, 23:06
Zalige aanvallen van Barca :)

Lospeed
20 april 2011, 23:07
lol, wut?

Dinsdagland
20 april 2011, 23:09
Knappe redding van den Iker

WolCoM
20 april 2011, 23:09
wat een keeper

TheRedDevils
20 april 2011, 23:10
Casillas :crazy:

Zyklon
Voor de mensen die onlinesoccermanager kennen, ik manage nu real:
http://i278.photobucket.com/albums/kk92/michiel4/realmadrid.jpg

Truman'
real mist duidelijk een balvaste man in het middenveld, iemand die het voetballen toelaat. kaka mss?

Kiiilerke
Casillas is mijn favo keeper :)

Dinsdagland
20 april 2011, 23:11
Voor de mensen die onlinesoccermanager kennen, ik manage nu real:
http://i278.photobucket.com/albums/kk92/michiel4/realmadrid.jpg

Proficiat, ik speel nu Pro Evo Soccer met Inter.

Lospeed
20 april 2011, 23:12
real mist duidelijk een balvaste man in het middenveld, iemand die het voetballen toelaat. kaka mss?

özil kan dat ook nog maar die heeft ie eraf gehaald...
kaka zou dit idd het beste kunnen

Kiiilerke
20 april 2011, 23:13
kaka:love:

caoimhin
20 april 2011, 23:14
Even uitverdedigen :lol:

Truman'
20 april 2011, 23:14
ozil ja en neen, die mist een pak ervaring daarvoor of maturiteit.

are show is weer begonnen stomme maria

puni
20 april 2011, 23:15
Pinto. :lol:

Kiiilerke
20 april 2011, 23:16
pff da was close

Hannes_
Ik zei het net nog tegen Gavin: die clasico's steken tegen. Constant proberen beide clubs de ref te bespelen en weinig kansen omdat de ene ploeg de bus parkeert en de andere ploeg maar wat ligt rond te passen en er niet door geraakt.

Reken daar nog eens dat publiek bij met hun lasers en ge krijgt veel geblaat om uiteindelijk weinig (sterk uitgedrukt maar daar lijkt het nu wel op...)

Amen. Vooral dat spelen met de ref steekt tegen.

caoimhin
Zwak van CR.