PDA

Volledige versie bekijken : Gsm/Pda/Gps Sony Ericsson x10

toru
24 oktober 2010, 17:30
Bij deze heb ik een toptoestel van de Sony Ericsson reeks te koop.

Sony Ericsson Xperia (http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10)

Enkele korte specs:

• 4 Inch groot Touchscreen display
• Google Android
• 8.1 Megapixels digitale camera
• Hsdpa 3G Mobiel internet
• Wifi, GPS en 3,5 mm Audioaansluiting

Kortom, een alles-kunner. Toestel zal normaal eind volgende maand te updaten zijn naar 2.1. Waarmee 720p opnemen ook mogelijk zal zijn. De update is al lang verwacht maar wordt binnengehouden door SE tot de release van X8 in verschillende landen volledig is doorgelopen.

Toestel werkt verbazingwekkend vlot en vooral de sociale integratie van dit toestel maakt dit echt wel een leuk ding. Ik mis enkele van deze functies toch op mijn iPhone.

Toestel is volledig nieuw, 1x opgezet om toestel te kijken het geen DOA was. Voor de rest niet gebruikt. Kasticket van zaterdag 16 Oktober!

Ik sta open voor gewoon te verkopen en om te ruilen. Ik ruil NIET tegen andere toestellen daar ik het meeste al heb gehad.

Ruilen?

iPad (opleg hoe en wat kan besproken worden)

Kopen?

Ik vind nieuwprijzen rond €479,- zonder overname/Abo.

Begin: 300,-
Richtprijs is dus 350 euro, dit is meer als €129,- korting op de originele prijs. Ik zeg er wel bij, dit is een richtprijs, maar kom zeker niet af met een bod van €200,-. Dit toestel blijft nog even de kroon van SE hoor..

toru
25 oktober 2010, 19:34
Up! Minprijs verlaagd naar 280..

toru
28 oktober 2010, 16:21
Omhoog nogmaals.

Fatih_A
1 november 2010, 15:58
250

Fatih_A
8 november 2010, 19:29
Zo te zien is er niemand geïnteresseerd....

hey69
9 november 2010, 06:18
200euro