PDA

Volledige versie bekijken : Gsm/Pda/Gps Blackberry bold9000 Nieuw en ongebruikt (10/2010)

birds
24 oktober 2010, 16:22
Hallo,

Ik verkoop mijn Blackberry bold 9000, het toestel zit in ongeopende verpakking.
Ik had het toestel aangekocht in een essec center, na enkele weken bleek er een defect te zijn aan het toestel, en deze is onder garantie binnen gedaan.
Gisteren(23/10/2010) ben ik het toestel terug mogen gaan afhalen.
Het is de versie met een azerty toetsenbord.

Maar aangezien ik 2weken zonder telefoon zat, heb ik een ander toestel gekocht en is deze dus overbodig.

Ik heb dus een volledig nieuw toestel verkregen!
Het toestel heeft opnieuw 2jaar garantie en dus ook ongebruikt! Komt met alle accessoires.
Vele accessoires zijn zelfs ongebruikt.
meegeleverde accessoires:
-Blackberry international travel charger(officiele blackberry oplader, met verschillende kopstukken voor als je eventueel op reis zou gaan. EU/UK/US)
-Blackberry In-Ear oortjes (ONGEBRUIKT in gesloten verpakking)
-Blackberry lederen pouch (ongebruikt)
-Handleidingen(boekjes)
-blackberry user tools (CD-rom)
-USB kabel (ongebruikt)

toestel heeft garantie tot 10/2012 (volle 2jaar nog)

Nieuwprijs van azerty versie is 435 euro.

voor meer info en functies:
BelCompany - Blackberry Bold 9000 (http://www.belcompany.be/product.php?id=681)

Minimumprijs: 330euro
meeneemprijs: 330 euro

staat op 2de hands en kapaza(daar staan ook de foto's).
Blackberry bold 9000 NIEUW in verpakking! - Te koop op 2dehands.be (http://www.2dehands.be/telecommunicatie/gsms/blackberry/blackberry-bold-9000-nieuw-in-80621530.html)
De stofjes die je op de foto's ziet op het scherm zitten onder de originele screenprotector.

verzending is mogelijk mits op kosten EN verantwoordelijkheid van koper.
geen gezeur over te hoge prijs! en geen biedingen onder het minimum, deze worden gereport. Geen ruil mogenlijkheid.

birds
26 oktober 2010, 19:29
UP1 meeneemprijs = 350 euro

Cerv.Be
26 oktober 2010, 21:43
€435 nieuwprijs? Kdenk dat toch een beetje achterhaald is..

Kheb wel interesse, maar kwijfel nog.. Prijs is voor mij persoonlijk nog wat hoog.. En Heusden-Zolder? Kunt gij soms wat meer richting Antwerpen komen eventueel?

birds
26 oktober 2010, 22:02
€435 nieuwprijs? Kdenk dat toch een beetje achterhaald is..

Kheb wel interesse, maar kwijfel nog.. Prijs is voor mij persoonlijk nog wat hoog.. En Heusden-Zolder? Kunt gij soms wat meer richting Antwerpen komen eventueel?

welke prijs had gij dan in gedachten ??
als ik even rond kijk op andere fora en verkoop sites kom ik aan 280-300 euro voor een 2dehands toestel.

deze is splinter nieuw... maar ook letterlijk splinternieuw.
tgoh, richting antwerpen ? ik zit in Geel op school, da is richting antwerpe, maar verder ga ik er niet voor komen tenzei ge mijn trein rit betaald :) verzendng is natuurlijk ook altijd een optie.

birds
28 oktober 2010, 12:58
up 2 meeneem 330 euro

birds
29 oktober 2010, 13:00
laatste up