PDA

Volledige versie bekijken : GameSuggesties?

LVKMadness
21 oktober 2010, 15:05
Hallo,
dus ik ben recent 'overgestapt' van wii op xbox360. (ik heb men wii wel nog) maar ik ken er niets van dus ik zou ook begot ni weten welke games er goed zijn voor mij, ik zoek naar wat gamesuggesties en ik zal zeggen welke themas ik wel interessant vindt.

-Skate games
-voetbal games
-shooters (vooral halo)
-verhaalgames (alan wake)
-rockstar games ofc ^^
-fighters (tekken 6 etc ..)

deze games heb ik al: fifa 09,halo 3,tekken 6,streetfighter 4,tony hawk's pro skater 3 (xbox).

Dus ik weet niet echt of er nog games zijn.
Enige suggesties? alvast bedankt :)

Dr.White widow
21 oktober 2010, 15:38
Ik zou zeggen, kijk eens op de frontpage en selecteer daar xbox 360 en dan filteren per genre :)
Indien er niet te veel uitleg bij staat, kunde es op gametrailers.com gaan kijken naar gameplay filmpjes of dergelijke.

Het is moeilijk voor iemand anders te bepalen wat een goed/leuk game is, dikwijls is het gewoon een persoonlijke smaak.

voetbalgames: 2 keuzes momenteel: PES 11 en Fifa 11
skate games: Skate 3 (ken weinig skategames)
Shooters: De halo reeks, daar zal je al ff mee zoet zijn :p
Verhaal: Mass Effect 1 & 2, Alan Wake, .... (hangt ook wat af welk genre je graag speelt)
Fighters: SF4, SSF4, BlazBlue, Naruto,....

Grtz

Veruca
21 oktober 2010, 16:00
Ik ga waarschijnlijk in herhaling vallen, maar Bioshock. Dan heb je ineens je verhaal en je shooter. ;)

Furon
21 oktober 2010, 16:13
Top 100 Highest-rated Xbox 360-games - Metacritic (http://www.metacritic.com/browse/games/release-date/available/xbox360/metascore?view=list&num_items=100)

de hamster
21 oktober 2010, 16:45
of je kunt altijd leisure suit larry box office bust eens een kans geven, de meest ondergewaardeerde parel op de 360 die iedereen gespeeld zou moeten hebben.

hatetn
21 oktober 2010, 17:16
doe zoals ik, plaats een pre order op raiden fighters aces. dan krijg je een paar dagen voor de release een mail dat het weer uitgesteld wordt. gisteren nog blij dat het volgende week uit ging komen. nu kan ik terug verlangen tot in mei:applause:

SpooN_05
21 oktober 2010, 17:57
dead space en bioshock 2 zijn zekers de moeite!!!

Aescullus
21 oktober 2010, 19:29
Ik zou ook Silent Hill:Homecoming(Horror/Story) & Gears of War(FPS) aanraden ( tenzij je een zwakke maag hebt)In de Halo reeks zou ik Halo:ODST en Halo Wars zou ik links laten liggen. Probeer ook eens Assassin's Creed 2.