PDA

Volledige versie bekijken : Drivers Nvidia driver geforce fx 5200

Reborn
12 oktober 2010, 22:12
Hey

Ik heb zonet de driver geupdate tot nieuwste versie. Mijn scherm is samsung syncmaster 206bw en mijn graka fx 5200. Zowel scherm als graka ondersteunt de reso 1680 x 1050 maar als ik verander naar die reso dan is mijn reso fucked up, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, het past niet volledig op het scherm als ik zo beweeg met mijn muis naar links, rechts, boven, onder dan gaat dat scherm zo mee, het is niet full screen en veel dingen missen er, dat geraakt er precies niet op ....... Van 800 x 600 tot 1280 x 1024 is alles nog perfect normaal. Vanaf het moment dat ik widescreen reso's wil gebruiken dan past het beeld niet op mijn scherm .... terwijl mijn scherm widescreen is lol, zoals ik al zei zowel graka als scherm kan die reso aan, mijn graka zelfs nog hoger maar mijn scherm max 1680 x 1050.

Ik gebruik win xp pro sp3, alle nieuwste updates geinstalleerd.

Iemand enig idee?

Exit
12 oktober 2010, 22:15
driver updaten van die oude kaart heeft weinig nut.

driver van scherm zelf installen/updaten indien er 1 is

Reborn
12 oktober 2010, 22:24
driver updaten van die oude kaart heeft weinig nut.

driver van scherm zelf installen/updaten indien er 1 is

Dat heb ik al gedaan .....

Dat verhelpt nog altijd mijn probleem niet.

Reborn
25 oktober 2010, 19:52
Iemand? Nu nog een bijkomend probleem bij gpu-z zie ik dat mijn shader 0 mhz is. Als ik een 3d game speel dan zijn de kleuren fucked up, paars blauw achtig groen etc strepen en lijnen. Is de graka naar de klote? Ik heb al drivers geuninstalled en nog is geinstalleerd, oudere, nieuwere, maakt ni uit wa ik doe, zelfde shit. Is de AGP bus naar de klote? Btw heb al een fresh windows install gedaan en da probleem was al zo van na de fresh install.