PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware [TK] Dead Rising 2

diknmuis
8 oktober 2010, 17:11
NIEUW staat, PAL versie, enkele uren opgespeeld

min. prijs: 37€
meeneemprijs: 43€

prijzen zijn INCLUSIEF postpakprior verzending, gelieve ook te bieden inclusief

afhalen ook mogelijk (-4€)

GEEN ruilaanbiedingen (word ook niet op gereageerd)

staat ook op kapaza

sluit af, zondagavond (10/10) om 20.00

happy biding:niceone:

iTs NePhtiS
8 oktober 2010, 17:18
37 inc

diknmuis
8 oktober 2010, 17:26
^genoteerd

diknmuis
9 oktober 2010, 19:30
upie 1/3

diknmuis
10 oktober 2010, 13:31
upie 2/3

diknmuis
10 oktober 2010, 18:49
laatste up, sluit af om 20.00

georgiodavid
10 oktober 2010, 19:58
38€

diknmuis
10 oktober 2010, 20:14
srry @ its nepthis, 2m voor afsluiting een hogere bieder
de game gaat dus naar georgiodavid voor 38 inc

iTs NePhtiS
10 oktober 2010, 20:34
srry @ its nepthis, 2m voor afsluiting een hogere bieder
de game gaat dus naar georgiodavid voor 38 inc

seriously! hoe lame is da wel ni...

Jessed
10 oktober 2010, 20:52
Niet echt sportief, maar je weet natuurlijk nooit of het al dan niet bewust is gedaan... :crazy:

Kvind alleszins dat er in deze gevallen toch de kans moet gegeven worden om nog over te bieden, zeker voor 'its Nephtis' in dit geval.

diknmuis
10 oktober 2010, 21:17
kweet dat dit niet leuk is, maar ik kan er ook niet veel aandoen, hen zowel in OP als laatste up mn afsluitingsuur vermeld
er zou hiervoor inderdaad een regel of iets voor moeten bestaan, mss moet ik nog een dag verlengen?? mss hulp vragen aan een mod??
in ieder geval ik ga nu slapen en kan pas morgenavond terug een kijkje nemen

iTs NePhtiS
10 oktober 2010, 21:38
Niet echt sportief, maar je weet natuurlijk nooit of het al dan niet bewust is gedaan... :crazy:

Kvind alleszins dat er in deze gevallen toch de kans moet gegeven worden om nog over te bieden, zeker voor 'its Nephtis' in dit geval.

dat was ik ook nog van plan om over te bieden. maarja...

crazyjoker
10 oktober 2010, 22:12
kweet dat dit niet leuk is, maar ik kan er ook niet veel aandoen, hen zowel in OP als laatste up mn afsluitingsuur vermeld
er zou hiervoor inderdaad een regel of iets voor moeten bestaan, mss moet ik nog een dag verlengen?? mss hulp vragen aan een mod??
in ieder geval ik ga nu slapen en kan pas morgenavond terug een kijkje nemen

Je had in je begintread moeten zetten dat als er iemand meer biedt dat je het een dag ging laten staan ofzoiets, zodat de ander de kans had om hoger te bieden.

Trebby
10 oktober 2010, 23:11
Je had in je begintread moeten zetten dat als er iemand meer biedt dat je het een dag ging laten staan ofzoiets, zodat de ander de kans had om hoger te bieden.

is dat niet sowieso verplicht?

crazyjoker
10 oktober 2010, 23:18
verplicht niet denk ik, maar het zou wel veel beter geweest zijn moest hij het gedaan hebben. Ik vind dat hij het recht heeft om de ander nog te laten overbieden. Bedoel 2 minuten voor afsluiten een bod binnenbrengen is iets voor op ebay.

Yones
11 oktober 2010, 09:32
verplicht niet denk ik, maar het zou wel veel beter geweest zijn moest hij het gedaan hebben. Ik vind dat hij het recht heeft om de ander nog te laten overbieden. Bedoel 2 minuten voor afsluiten een bod binnenbrengen is iets voor op ebay.

Of bidrivals ;)

Bij een hoger bod laat ik hem meestal nog 24h open staan, zo kan de tegenpartij altijd nog overbieden. Maar volledig uitsluiten kan je zulke zaken nooit.

georgiodavid
11 oktober 2010, 11:57
Over welke kansen gaat het! Iedereen krijgt even gelijke kansen.
Er was een kans voor iedereen en niet voor de eerste bieder ( uitzonderlijke kans ), klaar en duidelijk Was 20 uur als dead line vermeld, wie er interesse in had moest maar het uur en het bod in het oog houden.

diknmuis
11 oktober 2010, 19:43
^in feite heb je gelijk,
in het vervolg zal ik plaatsen wanneer iemand een uur voor afsluiting bied het met 12u verlengd word, dan kunnen ze ook op 61min bieden
ik zou hier toch graag de mening van een mod hebben, georgiodavid was juist, ik in principe ook, die mens heeft ondertss al gestort, desnoods stort ik terug en herstart ik de thread
vroeger heb ik meer dan 100 games verkocht op kapaza, altijd 100% beoordeling gehad, mij gaat het niet om het geld en het game, ik wil dat het correct verloopt

maarja, iemand die om de 3dagen enkele xbl abbo's verkoopt is dat wel juist bezig volgens de regels

soit ik wil tegen morgenavond een oplossing (van een mod) anders gaat de game naar
georgiodavid

diknmuis
11 oktober 2010, 19:45
dat was ik ook nog van plan om over te bieden. maarja...
het spijt me ten zeerste, ik wil gerust opnieuw starten met een nieuwe thread

MOD HULP PLEASE

iTs NePhtiS
11 oktober 2010, 22:22
^in feite heb je gelijk,
in het vervolg zal ik plaatsen wanneer iemand een uur voor afsluiting bied het met 12u verlengd word, dan kunnen ze ook op 61min bieden
ik zou hier toch graag de mening van een mod hebben, georgiodavid was juist, ik in principe ook, die mens heeft ondertss al gestort, desnoods stort ik terug en herstart ik de thread
vroeger heb ik meer dan 100 games verkocht op kapaza, altijd 100% beoordeling gehad, mij gaat het niet om het geld en het game, ik wil dat het correct verloopt

maarja, iemand die om de 3dagen enkele xbl abbo's verkoopt is dat wel juist bezig volgens de regels

soit ik wil tegen morgenavond een oplossing (van een mod) anders gaat de game naar
georgiodavid

het spijt me ten zeerste, ik wil gerust opnieuw starten met een nieuwe thread

MOD HULP PLEASE

hah laat maar :) verkoop maar het geld staat toch al op je rekening. ik zoek wel verder :)

diknmuis
13 oktober 2010, 20:17
ah ok, no hard feelings hoop ik, srry dat het zo is moeten verlopen