PDA

Volledige versie bekijken : vraagje over modern warfare 2

cutypot
3 oktober 2010, 09:27
De meesten onder jullie zullen waarschijnlijk modern warfare 2 al een tijdje liggen hebben en ondertussen misschien zelf al beu gespeeld zijn. Anderen wachten miss op black ops.

Ik heb het spel pas sinds gisteren in mijn bezit en dit bezorgt me het volgende probleem:

In multiplayer kom ik steeds en praktisch uitsluitent terecht in games waar iedereen al een hoog lvl heeft behaalt. Zelf ben ik nog maar lvl 9.
IK sterf verschrikkelijk snel. Opnieuw en opnieuw.

Nu is mijn vraag of dit zal verbeteren wanneer ik X aantal lvl bereik?
Of ben ik werkelijk zo slecht? BIj halo reach ben ik een gemiddelde speler, daar geen problemen. IK denk dat de overgang qua besturing in deze 2 games geen probleem vormt. In grote lijnen is het hetzelfde.

Is er werkelijk zo veel verschil in de uitrusting beschikbaar aan lvl 9 en lvl 70? IK heb bijvoorbeeld de indruk dat andere mensen mij veel sneller zien dan ik hun zie. Krijg je een verbeterde radar ofzo op hogere lvls?

En nog bijkoment: anders dan in counter-strike lijkt het alsof men meer dan dubbel zo snel gedood wordt door kogels in modern warfare 2. Krijg je meer health op hogere lvls of hoe zit dat?

alvast bedankt aan diegenen die mijn noob vraagjes willen beantwoorden.

Yones
3 oktober 2010, 10:10
In het vervolg beter hier posten:
http://www.9lives.be/forum/microsoft-xbox-360/632474-call-duty-modern-warfare-2-a-186.html

Maar om een antwoord te geven op u vragen:

level 1 of level 70 maakt in principe gene zak uit. iemand die het wat onder de knie heeft zal altijd z'n kills halen. Mw2 is 80% reactiesnelheid, er komt weinig teamspel bij te pas. Dus ik denk dat het niet veel uitmaakt welke level je bent ;)

Je zegt dat je in reach een gemiddelde speler bent? Wat versta je daar juist onder? (k/d ratio?). Weet wel dat Halo stukken anders speelt dan Cod.

Nogmaals, level maakt weinig tot niets uit. Ik kan u met gemak 10x afmaken als lvl 1 terwijl gij gerust lvl 70 moogt zijn ;)

Je krijgt ook niet meer health ofzo als je level up gaat. 9/10 zullen die mannen met de perk stopping power schieten, daar ben je ietsje sneller van dood.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Of check anders youtube is, staat vol met MW2 gameplay (deftig of niet, dat laat ik in het midden;))

fixer187
3 oktober 2010, 10:48
slotje, dit kon in de mw2 topic