PDA

Volledige versie bekijken : WRC 2010

feysn
21 september 2010, 13:27
Ik zag hier nog geen thread over? Indien wel, mag deze uiteraard weg.

Er staat sedert deze week een demo online. Even gespeeld en ziet er wel goed uit. Voor mensen die van het goeie racen (strakke lijnen of betere handremwerk) houden in een rally auto (van WRC tot de andere klassen (JWRC, S2000, ...).

Filmpje:

YouTube - WRC 2010: First Stage in Career Mode - Citroen @ Portugal (http://www.youtube.com/watch?v=Jw3M5bu40GI&feature=player_embedded)

De auto's:
WRC

Citroën C4 WRC

Ford Focus 09 WRC

Ford Focus 08 WRC

Subaru Impreza WRC 07

S-WRC

Abarth Grande Punto S2000

Ford Fiesta S2000

Škoda Fabia S2000

Peugeot 207 S2000

P-WRC

Subaru Impreza N4

Mitsubishi Lancer X

Mitsubishi Lancer IX

J-WRC

Suzuki Swift S1600

Citroën C2 S1600

Renault Clio R3

Honda Civic R3

Ford Fiesta R2

Citroen C2 R2

Suzuki Swift R2

De Group B auto's zullen voor de DLC zijn.

Aangezien de demo voor PS3 slechts op 29 sept. online komt hebben we voor de xbox360 dus een privélege met dat ze nu al online is :)

Releasedatum: 8 Oktober 2010

NOG meer info en foto's: Milestone (http://blog.milestone.it/)

Eigen mening:
Na het spelen van de Demo, toch overtuigd om hem te kopen... Voor mij veel beter dan Dirt 2.

Ge0force
21 september 2010, 15:37
Exclusieve demo's, een van de meest idiote trends van deze generatie :ironic:

Maar deze game interesseert me wel, al lees ik overal vrij negatieve dingen over de sterk verouderde graphics. Natuurlijk is gameplay veel belangrijker, maar ik vraag me toch af in hoeverre dit opvalt.

hatetn
21 september 2010, 15:41

Maar deze game interesseert me wel, al lees ik overal vrij negatieve dingen over de sterk verouderde graphics. Natuurlijk is gameplay veel belangrijker, maar ik vraag me toch af in hoeverre dit opvalt.

ooit hun andere games gespeeld? ik zou mijn hoop niet te hoog leggen.
demo is gold excl btw. maakt het nog net dat beetje erger

kiewitcity
21 september 2010, 15:50

dacht eerst het zelfde ivm de graphics vd demo ,maar na even met de tv te prullen ,heb ik eigenlijk toch wel perfect beeld .. heeft veel weg v colin mc ray..

heb deze besteld op gamehubs voor 30 euro ,kan ik niet voor suggelen..

hatetn
21 september 2010, 15:57
dacht eerst het zelfde ivm de graphics vd demo ,maar na even met de tv te prullen ,heb ik eigenlijk toch wel perfect beeld .. heeft veel weg v colin mc ray..

heb deze besteld op gamehubs voor 30 euro ,kan ik niet voor suggelen..

gij hebt echt wel een zotte tv ze

valdemaniak
21 september 2010, 16:48

:rofl:

skatemania
21 september 2010, 18:23
Kheb de demo gespeeld, en vond het niet echt op iets trekken. Graphics buh.. no cockpit view dus buh...

Hq Nine
21 september 2010, 21:02
Kheb de demo gespeeld, en vond het niet echt op iets trekken. Graphics buh.. no cockpit view dus buh...

idd ook gespeeld en het trok op gene orgel BAH BAH BAH Wat een rot spel .

Auto slide over de hele track

Gfx zien er niet uit . Cockpitview is rampzalig (select duwen )

absolute no buy

heb hem ook na 5 minuten al af gezet

skatemania
21 september 2010, 22:01
En om idd nog maar over die handling/gameplay te zwijgen, waar is de tijd dat ik op mijn PSX WRC rally had en dat die wel deftig was...

MSCderMeister
22 september 2010, 11:43
WRC op PSX???? Toch niet die arcade shit?? En dat deze WRC slecht zou zijn vind ik persoonlijk complete nonsens. Ik ben een rally fan in hart en nieren, heb de demo dan ook direct gedownload, en toch wel al enkele uurtjes zoet mee geweest. En wat dat gezever over realisme betreft, al ooit eens in een echte rally auto gereden mss? Het is en het blijft een game, zelfs Gran Turismo benadert in de verste verte geen realiteit, behalve dan qua graphics. Het grootste bewijs werd geleverd door de mannen van Top Gear...;)

skatemania
22 september 2010, 12:13
Allé zeg onze nieuweling gadet ook eens zeggen, hebtg al ooit in een kart gezeten laat staan meegereden in een rallywagen?

Karten mss wel, maar meerijden neen ;D Laat me dan eens weten of de besturing nog zo realistisch is in die crapgame...

Secondly, games benaderen de realiteit wél, in zekere mate.. allé de ECHTE simracers dan toch..

Ten derde, dude open your eyes, kga nog liever kijken naar rally int echt dan in zo'n kutgame mijn tijd te verdoen.

Richard Burns rally daar doet deze game mij aan denken (qua gfx dan) de besturing bij Richard Burns die was pas écht.

Ik denk dat velen mij hier wel hetzelfde kunnen bevestigen..

MSCderMeister
22 september 2010, 13:00
Manneke, of da gij nu nog 100000 berichten hebt, of zoals ik maar 10, van achter uw toetsenbord kun jij het wel uitleggen eh. Ik ben waarschijnlijk al meer gaan karten dan gij naar rally's gaan zien, en JA, ik ben al meegereden. En zelfs nu blijf ik nog altijd beweren dat een game, hoe sim het dan ook nog mag zijn, de realiteit in de verste verte niet benadert. En RBR heb ik geruime tijd geleden redelijk blauw gespeeld op mn pc, inclusief RSRBR mods. Dus wilt u aub mijn rekening niet maken, want deze is al lang betaald :)

skatemania
22 september 2010, 13:26
*zucht* Rallyfans wa doetg dermee...

Xploziv
22 september 2010, 13:44
vond de demo ook kut, games moeten nog altijd fun zijn imo. En dat is deze zeker niet

valdemaniak
22 september 2010, 14:02
Manneke, of da gij nu nog 100000 berichten hebt, of zoals ik maar 10, van achter uw toetsenbord kun jij het wel uitleggen eh. Ik ben waarschijnlijk al meer gaan karten dan gij naar rally's gaan zien, en JA, ik ben al meegereden. En zelfs nu blijf ik nog altijd beweren dat een game, hoe sim het dan ook nog mag zijn, de realiteit in de verste verte niet benadert. En RBR heb ik geruime tijd geleden redelijk blauw gespeeld op mn pc, inclusief RSRBR mods. Dus wilt u aub mijn rekening niet maken, want deze is al lang betaald :)

ik geloof volledig dat jij een rally adept bent, en ook dat je al hebt meegereden (ben van t weekend zelf ook met een Audi R8 en Aston Martin Vantage gaan vlammen, andere discipline though). Maar wat ik niet snap is dat je dit dan een goed rallyspel vindt - zeker met ondermeer RBR achter de kiezen!

De WRC op PS2 vond ik erg lekker, maar dit is gewoon zeeprijden - had Sega rally kunnen zijn imho

Ge0force
22 september 2010, 14:11
Hm toch maar eerst wat reviews afwachten dan. Ik had inderdaad gehoopt op een soort Richard Burns Rally, maar dat is het blijkbaar niet...

Cleanex
22 september 2010, 15:25
demo ook getest - ook rally fan- maar sorry kenny, de demo is echte crap.... totaal niet wat ik ervan verwachte.. vond den eerste dirt dan nog beter.

hatetn
22 september 2010, 15:27
demo ook getest - ook rally fan- maar sorry kenny, de demo is echte crap.... totaal niet wat ik ervan verwachte.. vond den eerste dirt dan nog beter.

de eerste dirt is beter dan de tweede

Ge0force
22 september 2010, 15:58
de eerste dirt is beter dan de tweede

Vond ik ook, al lijk ik een van de weinigen te zijn. Winnen is in Dirt 2 blijkbaar vooral afhankelijk van het voertuig dat ge kiest. En de rewind-functie en slappe AI halen alle uitdaging uit het spel. Akkoord, ge MOET die rewind-functie niet gebruiken, maar gewoon het feit dat die er is doet u al nonchalanter spelen vind ik.

kiewitcity
22 september 2010, 16:35

gij niet dan.... gelijk die klote blur in gta die krijg ik perfect weg met mijne tv ... kleurke's wa bij regelen beetje meer van dit beetje v dat een beetje meer wit een beetje meer groen enzovoort......... ge zijt wel serieus aan kloten na e tijdje maar de demo v wrc zag er ineens serieus goed uit.. zeer realistisch....

en die nieuwe rally fan ik vind dat ge volkomen gelijk hebt ...:niceone:

en die richard burns bla bla .... man wat vond ik dat een kut game op de gewone xbox... misch wat moeilijk maar echt een rotspel vond ik die.:doh:

ik vond beide dirts wel zeer goed de 3de mag komen ,de 2de was wel rap uitgespeeld enzo ..maar online was die wel veel vetter en beter..

MSCderMeister
22 september 2010, 16:35
Ik wil met mn eerste uitleg niemand aanvallen eh. Ik begrijp alleen moeilijk dat een game afgerekend wordt op de demo. Maar ik zie persoonlijk wel veel potentieel in WRC 2010. Akkoord, grafisch is het natuurlijk niet de allerbeste, maar de handling zit wel goed, daarmee wil ik zeggen dat het nodig zal zijn om je auto af te stellen om het echt goed te doen.

kiewitcity
22 september 2010, 16:59
Ik wil met mn eerste uitleg niemand aanvallen eh. Ik begrijp alleen moeilijk dat een game afgerekend wordt op de demo. Maar ik zie persoonlijk wel veel potentieel in WRC 2010. Akkoord, grafisch is het natuurlijk niet de allerbeste, maar de handling zit wel goed, daarmee wil ik zeggen dat het nodig zal zijn om je auto af te stellen om het echt goed te doen.

das juist , alhoewel ik nie veel verstand heb v auto's afstellen , merkt ge het verschil wel heel duidelijk in de demo ..wagen reed al veel vlotter door de bochten zonder dat het op sega rally begon te lijken...

die komt volgende maand uit zeker de 17de ...:applause:

skatemania
22 september 2010, 17:11
Hm toch maar eerst wat reviews afwachten dan. Ik had inderdaad gehoopt op een soort Richard Burns Rally, maar dat is het blijkbaar niet...

Dat is het dus duidelijk niet Geoforce, kwas beschaamd dak daar mijn downloadlimiet aan verspilt had. Het is een schande dat de FIA de WRC licentie aan zo een producer toekent..

Achja what can you do about it..

En @ hiervoor ergens, games moeten fun zijn, maar als je een WRC game wilt moet de besturing ook realistisch zijn en dat gevoel had ik nu niet echt bepaald bij deze WRC, terwijl ik nog van op PS2 weet (bij een vriend) dat deze besturing bijna splendid was.

Ik heb ergens het gevoel dat de markt voor rallygames aan het afsterven is, of ligt dat aan mij?

hatetn
22 september 2010, 17:20
het ligt niet aan de games maar aan de sport zelf. het niveau en deelnemers ervan zijn de laatste jaren enorm gedaald

MSCderMeister
22 september 2010, 17:21
Da ligt gewoon aan het echte WRC, niemand durfde de licentie nog binnenhalen. Ze zouden stilaan toch eens mogen denken aan een IRC licentie ook...

TimpieKortrijk
27 september 2010, 10:13
De World Rally Championship 2010 game staat voor veel gamers hoog op hun verlanglijstje. De spelreeks bestaat al een tijdje en heeft door de jaren heen een goede reputatie opgebouwd. Deze keer wordt de titel voor de eerste maal op de next-gen consoles uitgebracht, wat er voor zorgt dat gamers zich bijna echte rallypiloten zullen voelen. Vooral de realistische besturing, perfect nagemaakte circuits en het feit dat het spel de off...iciële FIA licentie met zich mee heeft, zorgt ervoor dat rallyfanaten over de hele wereld uitkijken naar de eerste week van oktober.

Om deze mijlpaal in racing games te vieren, kunnen gamers zich op 2 oktober volledig uitleven in het shopping center K te Kortrijk. Brizamila, Monster Energy, ForumTV en CHIEF gaan van deze lancering een onvergetelijk feest maken. Naast het feit dat de game ter plaatse te koop zal zijn, kunnen gamers de beste virtuele racers van de Benelux aan de tand voelen. Zij maken deel uit van het LowLandLions racing team en zullen ter plaatse zijn om tips te geven. Zo kunnen ze aantonen dat de nieuwe WRC game wel erg dicht bij de realiteit aanleunt. Dat wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de professionele Playseats, die iedereen ter plekke kan uitproberen. In een rallyzetel, met een stuur in je handen, je voet op het gaspedaal en een groot scherm voor je neus, komt al dat racegeweld pas echt tot leven.

Voor de beste racers uit het publiek zou twee oktober zelfs een winstgevende dag kunnen worden. Na de voorstelling van de game via enkele racers van het LowLandLions team om 14 uur, wordt er een WRC toernooi op poten gezet. De gamers die het snelst door de bochten scheuren, zullen met een mooi prijzenpakket huiswaarts keren. De eerste plaats telt net zoals in rally het meest en daarom is de hoofdprijs wel erg speciaal. De winnaar gaat aan de haal met zijn eigen gewicht in Monster Energy drinks, een prijzenpakket en een EPSON gaming projector. De tweede en derde plek krijgen respectievelijk een PC 360 headset van Sennheiser en de WRC 2010 game zelf.

Meer info op: Bienvenue sur Facebook (http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=151867068180728)

iedereen welkom en je kan het game al kopen op 2 oktober bij K in Kortrijk

100%
28 september 2010, 12:00
de makers van rallisport challenge 2 moge van mij ook met een nieuwe komen. imo een van de betere (race)games op de oude xbox.

TimpieKortrijk
28 september 2010, 12:38
Voor de wedstrijd, nu zaterdag in Kortrijk schrijf je best vooraf in via : WRC - FIA WORLD RALLY (http://www.forumtv.com/WRC/)

K0RNMA5T3S
6 oktober 2010, 14:49
k'ga er nu direct om

heb een bericht gehad dat hij binnen was

Evil Force
6 oktober 2010, 20:04
Voor de mensen die het game al hebben, post aub even jullie bevindingen. :)

K0RNMA5T3S
6 oktober 2010, 22:58
Ik vind het toch wel een goed spel

je moet het wel even gewend raken (met de acadamy mode)
die heb ik nu net uitgespeeld

enkel misschien de graphics vind ik iets minder (toch zeker als je die vergelijkt met dirt)
die zijn dezelfde als in de demo

maar gameplay valt zeer goed mee

je krijgt toch nog het beste beeld, door de demo te spelen
, maar je mag zeker niet na de eerste race stoppen
je moet ze een paar keer rijden en dan raak je het een beetje gewend en dan kan je misschien zelf een oordeel vellen

Evil Force
7 oktober 2010, 17:31
Zowiezo haal ik als grote rallyfan dit game nog in huis hoor :)
Maar zit momenteel wat krap bij kas dus wou ik eerst wat reacties horen

Hq Nine
7 oktober 2010, 23:59
vandaag gekocht @ Dreamland

moeder_theresa
8 oktober 2010, 07:44
Wat kost hij in Dreamland?

Grtz

Cleanex
8 oktober 2010, 08:42
heb mijn exemplaar ook afgehaald, dit voor slechts 39.99 euro :) (allezja, had 2 maand geleden wel 20 voorschot gegeven ^^ :) )

Evil Force
8 oktober 2010, 09:52
waar vind je de game het goedkoopst online?

Cleanex
8 oktober 2010, 10:25
game alweer aan een maat doorverkocht, wat een ***game
had zulke hoge verwachtingen, demo viel al tegen, retail versie al evenzeer

en ik ben niet gestopt na 1 race, heb het nog zolang mogelijk volgehouden, maar ik had het gevoel te rijden met 1000cctjes ipv wrc's. ze kunnen nog niet eens zichzelf deftig rechttrekken na een bocht, ze blijven ma glijden... ohja

kiewitcity
9 oktober 2010, 19:36
al uit? en m steekt nog altijd niet in de brievenbus...

moeder_theresa
9 oktober 2010, 21:50
Game valt mee vind ik.
De graphics zijn niet van het hoogste niveau, maar daar koop ik geen game voor.
Het rijden is zeker niet slecht (zeker niet na even geoefend te hebben) en nu kan ik terug eindelijk op sneeuw en ijs rijden!
Hopelijk dat dit ook kan in de volgende DIRT.

Grtz

moeder_theresa
10 oktober 2010, 17:54
Vandaag bijna 8u aan een stuk gespeeld.
Is wel vrij verslavend en leuk als je er een tijdje mee bezig bent.
Zit nu op ong. 75%, dinsdag zal ik hem wel uit hebben.
Staat ondertussen ook al te koop of te ruil hier op het forum.

Grtz

K0RNMA5T3S
10 oktober 2010, 18:27
amai da's rap dat je hem hebt uitgespeeld
(ik heb hem, maar k'heb er bijna nog niet op kunnen spelen :( )

kiewitcity
13 oktober 2010, 18:12
en m steekt nog altijd niet in de bus...:doh::doh::doh::doh:

K0RNMA5T3S
18 oktober 2010, 22:11
Na nu al wat op het spel gespeeld te hebben

zeg ik dat het eigenlijk best wel zeer goed meevalt

ja,er zijn misschien wel betere racegames op de markt , maar ik vind dat deze toch ook wel iets heeft

na een eindje te rijden en de academy uit te spelen, dan begin je al te gewennen aan de controls
en eens de controls onder de knie, dan wordt het wel wat amusanter

misschien toch nog één die de moeite waard is voor de echte race-fan, maar dan wel als de prijs al iets meer gedaald is ;)

kiewitcity
19 oktober 2010, 16:50
de prijs was ma 30 euro , maar hem wil maar niet in de bus steken , zal wel bij de duane liggen alweer.:doh::cry::doh::cry::doh::sad:

diknmuis
19 oktober 2010, 20:15
Na nu al wat op het spel gespeeld te hebben

zeg ik dat het eigenlijk best wel zeer goed meevalt

ja,er zijn misschien wel betere racegames op de markt , maar ik vind dat deze toch ook wel iets heeft

na een eindje te rijden en de academy uit te spelen, dan begin je al te gewennen aan de controls
en eens de controls onder de knie, dan wordt het wel wat amusanter

misschien toch nog één die de moeite waard is voor de echte race-fan, maar dan wel als de prijs al iets meer gedaald is ;)
als ge race/rallyfan zijt is het zeker de moeite waard, heb er zelf al meer rallyfeeling uitgehaald dan dirt (ben zelf al vele jaren co)
het geeft iets van 'nog één kptje meer', of 'daar laat ik nog iets liggen'

hopelijk komt er binnenkort eens iemand als turn 10 die eens een echt full rallygame maakt, met alle mogelijke wagens, lange moelijke kp's ('s nachts),.....

kawa
19 oktober 2010, 20:22
hopelijk komt er binnenkort eens iemand als turn 10 die eens een echt full rallygame maakt, met alle mogelijke wagens, lange moelijke kp's ('s nachts),.....

fOrza 4 die gt5 aanvalt door ook rally stage's aan te bieden? :p Zou best cool zijn niet?

diknmuis
19 oktober 2010, 20:34
^nee echt een fullgame, als de rally in gt5 zoals in gt4 is kan je zowel dirt spelen
ik wil zoiets als YouTube - Network Q RAC Rally @ xtcabandonware.com (http://www.youtube.com/watch?v=fLBJllTkIwc)
sommige zullen dit wel kennen
edit:http://www.youtube.com/watch?v=US6ouEZ8LRA&feature=related
lol met die ovenwanten
ik denk dat ss 28 zoiets was van 54 km 's nachts op modder, gravel en veel regen

heldern
23 oktober 2010, 10:31
Hallo ik wil graag een rally spel voor de pc kopen.welke raden jullie aan?? en waar kan ik de demo spelen iemand een linkje??

kiewitcity
26 oktober 2010, 09:54
aangekomen , pall versie engels-frans..
sewes is testen.

Evil Force
27 oktober 2010, 14:59
Vandaag eindelijk deze game ontvangen. :)
Al enkele uren gespeeld en mijn bevindingen zijn goed.
Uiteraard is het eerst wat wennen maar met alle driving aids af en op de hoogste moeilijkheid zijn de races zeker uitdagend te noemen. :) Bepaalde races al een 7-8 tal keren moeten doen vooralleer ik als eerste finishte.
Geluid en graphix zijn ondermaats maar dat boeit niet imo. (alhoewel ik soms wel het lekkere geluid van de motor mis als ik door de bochten scheur)
Ik ben tevreden en zal nog vele uren plezier beleven aan deze game vermoed ik.

kiewitcity
27 oktober 2010, 17:36
inderdaad , spel is totaal niet slecht te noemen ,effe wennen aan controls en hem gaat volle bak... enkel menne tv serieus moeten afstellen om het beste beeld te krijgen..

met de snellere auto's is het zeker niet makkelijk op medium...online al helemaal niet.

feysn
28 oktober 2010, 10:08
Hallo ik wil graag een rally spel voor de pc kopen.welke raden jullie aan?? en waar kan ik de demo spelen iemand een linkje??

1. Xbox forum is hier
1.1. WRC 2010 forumonderdeel is hier
2. PC forum is elders
3. Race forum is nog elders
4. Collin mcrae 04 is een rally spel, je kan het op PC spelen, en als je een bepaald website gebruikt (zeer bekende website, iets met twee keer een 'o' in) moet je zelfs een demo link vinden!

;)

Evil Force
29 oktober 2010, 16:49
inderdaad , spel is totaal niet slecht te noemen ,effe wennen aan controls en hem gaat volle bak... enkel menne tv serieus moeten afstellen om het beste beeld te krijgen..

met de snellere auto's is het zeker niet makkelijk op medium...online al helemaal niet.

Voorlopig lukt alles me nog op hard, maar zit nog maar net voorbij het 3e level dus dat zal wel veranderen. :) Ik vind de game echt goe qua gameplay. En dat is hetgeen telt voor mij. K'heb men tv ook wa afgesteld en nu ziet het er ook al wa beter uit dan voordien. Online heb ik nog nie gespeeld.

kiewitcity
30 oktober 2010, 13:41
Voorlopig lukt alles me nog op hard, maar zit nog maar net voorbij het 3e level dus dat zal wel veranderen. :) Ik vind de game echt goe qua gameplay. En dat is hetgeen telt voor mij. K'heb men tv ook wa afgesteld en nu ziet het er ook al wa beter uit dan voordien. Online heb ik nog nie gespeeld.

ik ene keer online ,allemaal fransen en die zijn fanatiek in die race spellen.

ben in de career ook pas 2de level ,daar gaat het redelijk traag vind ik en als ge dan naar hotseat of championschip gaat is een heel verschil ,die snelheid zijt ge nie gewoon.. in hotseat heb ik het op amateur gezet ,kan nie overweg met die citroén wagens ,sta telkens achterste voren...die achievements heb ik allemaal .. enkel gecheat bij het hele race sezoen , paar keer gereden en de rest opgegeven, winnen was niet nodig voor deze 50g..

spel ziet er eigenlijk nog heel goed uit.... als ge in de bossen zijt aan t racen is het donker ge stelt het bij en de keer erop bergen ,dan is het ineens weer veel te licht ... das het enige ,vind zelfs dat het een compleet andere graphische stijl is ,de bomen enzo bedoel ik dan.. soms zo ne witte of lichtgroene rand rond maar totaal nie slecht.:help: