PDA

Volledige versie bekijken : Overige ipad 16gb wifi

Arten
11 augustus 2010, 16:15
ik verkoop mijn ipad 16 gb wifi, zo goed als splinternieuw, aangekocht in de states anderhalve maand geleden.

ruilen kan ook:
- zwarte macbook (enkel zwarte aub)
- macbook pro van vorige generatie
- macbook air
- iphone 4

vraagprijs = vaste prijs = 500 euro
eronder bieden heeft geen zin...

Sjoepap
11 augustus 2010, 16:35
beste,

ben zeker geinteresseerd doch twijfel nog vermits hij op de belgische apple store eveneens 500 euro kost

wat is het voordeel van deze bij u te kopen?

Arten
11 augustus 2010, 16:36
dat je hem direct hebt :)

(en dat hij eventueel gejailbreaked is)

Daverock
11 augustus 2010, 16:41
- 500eur voor een iPad die jij aangekocht hebt voor 387eur (ad dollarprijs van vandaag) in het buitenland. (he mods, das meer dan de nieuwprijs)

- Wellicht gekweddel met de garantie want het is een Amerikaans toestel

:rofl:

ik zie totaal geen voordeel om bij jou te kopen, gezien de ipad beschikbaar is in Belgie

Sjoepap
11 augustus 2010, 16:41
dankje voor het snelle antwoord!

ga hem dan toch op apple online store kopen, dan moet ik niet naar US voor garantie

veel succes nog!

Arten
11 augustus 2010, 16:42
ik heb hem zelf niet in de usa gekocht.. ik heb hem hier gekocht en dus ook meer betaald dan dat ...

garantie doen ze hier echt niet zo moeilijk over, maar soit...

als je geen interesse hebt, reageer dan gewoon niet aub

Daverock
11 augustus 2010, 16:50
garantie doen ze hier echt niet zo moeilijk over, maar soit...

If you live out side USA and purchase an iPAD or other Apple products please read the TERMS AND AGREEMENT on Apple's website. ( See link below) The iPad is covered by a limited international warranty. Its important to register the iPAD when you receive it and keep the receipt in case you require service.

quake3
11 augustus 2010, 16:50
Komt uit de states, maar je hebt hem hier gekocht..
Dus als ik het goed begrijp heb je hem van een belg gekocht die hem uit de VS meenam.

Arten
11 augustus 2010, 17:07
voor die garantie, ik heb al earphones en een iphone uit us hier binnengebracht en nooit problemen mee gehad ...

quake3: dat klopt, dus het niet alsof ik er winst op maak, integendeel zelfs ..

en nu voor de rest geen off-topic meer aub, heb je geen interesse of vind je de prijs niet correct, adem dan eens diep in, drink wat water en slik eens en sluit het venstertje...