PDA

Volledige versie bekijken : Beste Xbox 360 battery pack?

kimme1975
23 juli 2010, 22:21
Ik heb sinds één week geleden een Xbox 360 slim in huis gehaald en zou graag een battery pack aanschaffen omdat gewone of oplaadbare batterijen niet echt handig zijn ;).. Wat is volgens jullie de beste koop en met welke accu kan je het langste gamen?

Thanks!!! ;)

K0RNMA5T3S
23 juli 2010, 22:26
ik gebruik nu al een jaar of 2 dat play&charge kit
maar na een eindje gaan die batterijen niet meer zo lang mee
(bij mij was het tot nu toe ongeveer 1 batterij per jaar)
in het begin gaan die batterijen nog redelijk lang mee (ik denk dat dat ongeveer 3weken was ofzo dit ben ik wel niet zeker en nu moet ik ze wel al om de 2-3 dagen opladen)

ik weet wel niet of dit bij iedereen zo is/was

hatetn
23 juli 2010, 22:28
quick charge is beter. play & charge staat er om bekend de batterijen sneller kapot te maken.

sinds ik quick charge gebruik(2,5 jaar) is er nog geen enkele batterij kapot gegaan. bij play & charge had ik het al na amper een half jaar

Dark_ParaSite
23 juli 2010, 22:44
Heb al 2 keer play en charge kit gehad kabel en bat, nu telkens ging wilde die kabel de batterijen nie meer opladen na anderhalf jaar ofzo...

K'heb nu sinds paar weken venom battery pack online gekocht, 2 battery's en een kabeltje, k'heb de indruk dat die batterijen beter zijn...

Nuja quick charge nooit gehad dus daar kan ik geen oordeel over vellen

kimme1975
25 juli 2010, 14:49
Iemand ervaring met deze oplader?

Brooklyn Universele Inductielader - Consoleshop.be (http://www.consoleshop.be/product/96089/category-37581-brooklyn-universele-inductielader/brooklyn-universele-inductielader.html)

xDilatedx
25 juli 2010, 15:06
Heb al 3 jaar en quick charge met 2 batterijen, daarvan is sinds een jaar al een batterij stuk (laadt nimeer op) en de andere batterij gaat maar een uur of 4 nimeer mee.

Is algemeen bekend dat die batterijen ni zo heel lang meegaan, wel goede prijs/kwaliteit verhouding.

hatetn
25 juli 2010, 22:18
Heb al 3 jaar en quick charge met 2 batterijen, daarvan is sinds een jaar al een batterij stuk (laadt nimeer op) en de andere batterij gaat maar een uur of 4 nimeer mee.

Is algemeen bekend dat die batterijen ni zo heel lang meegaan, wel goede prijs/kwaliteit verhouding.

de mijne gaan toch nog 20-25 uur mee na 2,5 jaar

Soeverein
26 juli 2010, 20:12
Ik gebruik de quick charge met 2 battery packs en werkt perfect voor mij. Heel content over.

xDilatedx
26 juli 2010, 23:55
de mijne gaan toch nog 20-25 uur mee na 2,5 jaar

Dan zult gij de uitzondering zijn die de regel bevestigt :p

Super Liegebeest
27 juli 2010, 07:50
Ik vind wel het voordeel aan een play en charge kit dat je altijd kunt spelen
Niet je een uur moet wachten tot de batterij opgeladen is.

100%
29 juli 2010, 13:56
'k heb den hele bazaar (kabels + packs) aan m'n neefke gegeven. ik denk zo'n jaar of 3 geleden 2 pakjes oplaadbare AA batterijen gekocht van een merk van keskeschiet (ze kwamen van den aldi) voor 4,99€ voor 4 batterijen. veel beter dan diene brol van ms.
dus mijne raad. koop u een stel oplaadbare AA en een laderke, goedkoper en beter. (en ge kunt ze ook nog voor andere dingen gebruiken)

Super Liegebeest
29 juli 2010, 14:00
'k heb den hele bazaar (kabels + packs) aan m'n neefke gegeven. ik denk zo'n jaar of 3 geleden 2 pakjes oplaadbare AA batterijen gekocht van een merk van keskeschiet (ze kwamen van den aldi) voor 4,99€ voor 4 batterijen. veel beter dan diene brol van ms.
dus mijne raad. koop u een stel oplaadbare AA en een laderke, goedkoper en beter. (en ge kunt ze ook nog voor andere dingen gebruiken)

Is inderddad een zeer goede oplossing ik heb dat ook gedaan met mijn wii controllers.

Bloob
30 juli 2010, 16:42
één van mijn batterijen is al dood. heb hem amper een jaar.
Kan er wel nog mee spelen als de play & charge kit insteekt, anders doet ie gewoon helemaal niets

kimme1975
30 juli 2010, 16:45
Ik heb mij uiteindelijk deze aangeschaft, ben benieuwd :-):

Brooklyn Universele Inductielader + 2 Accu's Zwart Xbox 360 - Consoleshop.be (http://www.consoleshop.be/product/97593/category-37581-brooklyn-universele-inductielader/brooklyn-universele-inductielader-2-accu-s-zwart-xbox-360.html)

MrKend54l
30 juli 2010, 19:24

Dit is inderdaad 10.000x beter dan al die play & charge rommel.

Infernus
3 augustus 2010, 13:10
Nog meer mensen die ervaring hebben met deze batterijen:
Venom Xbox 360 Controller Twin Rechargeable Battery Pack - Black Xbox 360 Game - Play.com (UK) - Free Delivery (http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11998365/Venom-Xbox-360-Controller-Twin-Rechargeable-Battery-Pack-Black/Product.html)
Als ze een beetje deftig werken, lijkt het me wel een goede deal. Ook toevallig niemand die weet of Play dit verzendt naar België? :)

Dark_ParaSite
3 augustus 2010, 17:17
Zijn de zelfde als ik heb, alleen komen mijn van thehut, op play waren ze goedkoper ma most minstens 14 dagen wachten voor verzending door out of stock, en k'zat zonder batterijen...

Ben er zeer content van!