PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Bannen zonder dat men cheat

Xalphas
22 juli 2010, 18:54
Ik vroeg me af en wou op deze forum ook maar eens vragen:

zijn er nog mensen die geband zijn zonder dat je cheat gebruikt?

Bij mij is dat gebeurd en kan ik de MW2 niet meer online spelen.

Yvezzke
22 juli 2010, 19:02
Bij mijn weten maakt VAC zulke fouten NIET.

Shinro
22 juli 2010, 20:01
Inderdaad, er zijn al enorm veel topics van mensen die komen zagen dat ze gebanned zijn zonder reden.

Dat is _niet_ mogelijk, ge hebt iets gedaan of er is iets gebeurd op uw PC, ook kan het mogelijk zijn als ge op iemand anders PC hebt gespeeld dat ge daardoor gebanned bent (Mits die cheats had staan), of een andere reden.

Ga naar Steam forum maar er staat duidelijk op hun FAQ dat de VAC bans NIET worden opgelift en het word ook zo gedaan zonder personeel, dus iemand contacteren is zeker niet de moeite.

Enigste optie is, mits ge nog wilt spelen, een nieuwe MWF2 te kopen.

Yvezzke
22 juli 2010, 21:22
Hij kan ook via een alternatieve manier spelen, maar die doe ik hier niet uit de doeken.

Xalphas
24 juli 2010, 01:00
wel ik heb echt niet gecheat of niks verandert. en ik vind het zo onozel dat mensen het gewoon niet geloven en dat kan vervelend zijn.

er is iets gebeurd met de vac en is gestart met mensen te bannen zonder dat men iets vekeerd heeft gedaan.

ik vind dat gewoon niet eerlijk

Darkie
27 juli 2010, 23:22
Steam weert per ongeluk 12.000 spelers van Modern Warfare 2 | Games | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/68798/steam-weert-per-ongeluk-12000-spelers-van-modern-warfare-2.html)

!!!!!!

Furiez
27 juli 2010, 23:43
Steam is toch zo schitterend...

rizla +
28 juli 2010, 07:26
Bij mijn weten maakt VAC zulke fouten NIET.

wel dus :/

Yvezzke
28 juli 2010, 12:48
Pff, weg met IWNet en steam(althans voor deze game).
Zoek eens deftig via google en dan zul je zien dat je véél makkelijker on-line kan en dit zonder steam.Nuff said.

Xalphas
28 juli 2010, 18:27
Inderdaad, er zijn al enorm veel topics van mensen die komen zagen dat ze gebanned zijn zonder reden.

Dat is _niet_ mogelijk, ge hebt iets gedaan of er is iets gebeurd op uw PC, ook kan het mogelijk zijn als ge op iemand anders PC hebt gespeeld dat ge daardoor gebanned bent (Mits die cheats had staan), of een andere reden.

Ga naar Steam forum maar er staat duidelijk op hun FAQ dat de VAC bans NIET worden opgelift en het word ook zo gedaan zonder personeel, dus iemand contacteren is zeker niet de moeite.

Enigste optie is, mits ge nog wilt spelen, een nieuwe MWF2 te kopen.

Wat zei je daar?

het was toch wat ik had gedacht. veel mensen waren geband ( include mij ) en nu is de waarheid uitgekomen
Mensen moeten toch een beetje begrijpen in plaats van " you cheated " te zeggen.

b1nge
28 juli 2010, 20:13
dit is, zo ver als ik weet, een van de enigste keren dat VAC/steam gefaald heeft op dat gebied

als ge écht wilt klagen over anti-cheat programma's, klaag dan over punkbuster
Valve geeft u verdomme 2x l4d2, een spel dat nog steeds tegen een dikke 30-40euro word verkocht in de winkels, dus nu moet ge zeker ni gaan afkome da VAC/steam/valve sucked ze man

Shinro
28 juli 2010, 21:57
Wat zei je daar?

het was toch wat ik had gedacht. veel mensen waren geband ( include mij ) en nu is de waarheid uitgekomen
Mensen moeten toch een beetje begrijpen in plaats van " you cheated " te zeggen.

Het is natuurlijk gemakkelijk om dat te zeggen nu.

Maar ge kunt mensen geen ongelijk geven om eens blij te zijn dat er mensen worden gebanned in MWF2 en hopen dat het dan cheaters zijn dat gebanned zijn.

Zeer erg voor de mensen die onterecht gebanned werden, maar als je veel MWF2 speelt kan je niet ontkennen dat je niet iedereen meer gelooft als ze zeggen dat ze niet cheaten.

Nuja, VAC is door de jaren heen altijd vrij foutloos geweest en nu is het een kleine slip geweest van Valve's kant, hopelijk binnenkort een terechte banwave.

R3L4X
28 juli 2010, 21:58
dit is, zo ver als ik weet, een van de enigste keren dat VAC/steam gefaald heeft op dat gebied

als ge écht wilt klagen over anti-cheat programma's, klaag dan over punkbuster
Valve geeft u verdomme 2x l4d2, een spel dat nog steeds tegen een dikke 30-40euro word verkocht in de winkels, dus nu moet ge zeker ni gaan afkome da VAC/steam/valve sucked ze man

Heb l4d2 al en mw2 ook spijtig dat ik niet banned was, doorverkopen die handel of weggeven aan maten :D