PDA

Volledige versie bekijken : GUNKtv blijft groeien en bereidt zich voor op de Nederlandse kabel volgend jaar

Pagina's : [1] 2

Boombastic
15 juli 2010, 21:12
GUNKtv blijft groeien en bereidt zich voor op de Nederlandse kabel volgend jaar

Ook al hield het mooie zomerse weer de mensen weg van hun televisiescherm, toch slaagde GUNKtv er in om vorige maand een absolute topmaand neer te zetten. Meer dan 800.000 kijkers stemden in juni af op de gameszender die pas vorig jaar werd opgestart. (GUNKtv is momenteel enkel te bekijken op Telenet Digitale TV dat momenteel zo’n 1 miljoen set-top boxen in de markt heeft staan). Dit betekent dat 4 op 5 Telenet-klanten regelmatig op de zender afstemt. Dit maakt van de nog jonge zender al enkele maanden op rij de snelst groeiende zender in Vlaanderen.

Dit succes is niet verwonderlijk. Als zender die zich begeeft in de leefwereld van jongeren, met focus op games, neemt deze een unieke positie in de markt. Enkel in de US (G4) en Frankrijk (Game-on) kan je een volwaardige tv zender terug vinden die zich voornamelijk richt op games. Het spreekwoordelijke gat in de markt wordt goed ingevuld door de zender. En dat is niet slecht bekeken. De games industrie is vandaag groter dan de film- en muziekindustrie. Er zijn volgens de laatste studies 4,7 miljoen gamende Belgen en er zijn meer spelconsoles in de markt dan dat er digitale setopboxen zijn. Een “niche” kan je deze markt dus zeker niet meer noemen. Bewijs van de appreciatie van het kijkerspubliek kan je vinden op de Facebook pagina van GUNKtv die bijna 30.000 fans heeft. Een aantal dat geen enkele Vlaamse zender hun nadoet.

Frank Molnar, creatief en programma directeur GUNKtv : “Wij zijn heel blij met de resultaten die we boeken na ons eerste jaar. We staan al een jaar verder dan onze eigen prognoses. Wij beschikken niet over dezelfde productiebudgetten als onze grote broers maar we steken wel enorm veel passie en ziel in onze programma’s die we grotendeels zelf produceren door een jong en super gemotiveerd team. We blijven eerlijk in wat we brengen en durven wel eens stoer en stout te zijn. Maar bovenal brengen we vernieuwing, zowel wat inhoud betreft als de manier waarop we televisie maken.”

GUNKtv maakt zich ook op voor distributie in Nederland. Momenteel lopen de laatste onderhandelingen voor distributie in 2011 op de digitale platformen van een aantal Nederlandse kabelaars.

Stefan Devroey, CEO T.Vgas, het bedrijf achter GUNKtv : “Ons initiatief op de Vlaamse markt heeft heel wat aandacht gekregen in andere landen. Als marktleider in de gamesmedia industrie in Vlaanderen nemen wij een unieke positie in en kunnen we op heel wat interesse rekenen van adverteerders die zo op een unieke manier hun doelgroep willen bereiken. Zo kregen wij reeds vragen uit Nederland, Duitsland en UK voor samenwerking. Voorlopig houden we dit nog even af want we hebben nog voldoende werk in eigen land. In Nederland willen we wel met een initiatief starten omdat we met kleine aanpassingen onze zender perfect kunnen afstemmen op de lokale markt. Zo zullen we met specifieke Nederlandse presentatoren werken en zal de programmatie aangepast worden aan de specifieke markt daar. Het GUNK merk is reeds gekend in Nederland door de distributie van het magazine."

Bron: GUNK.be

Conqie
15 juli 2010, 21:21
Wat is de nieuwswaarde van een hoop propaganda?

Als de bron nu nog een krant was, ok, maar nu? Eenzijdiger kan gewoon niet.

Vooral dan over die 800 000 mensen, wordt er bij gezegd hoe men dat meet? Als het gewoon wil zeggen dat je een halve minuut moet gekeken hebben om er bij te horen, wel dan geraakt elke crap-zender aan dat aantal :).

Een “niche” kan je deze markt dus zeker niet meer noemen. Bewijs van de appreciatie van het kijkerspubliek kan je vinden op de Facebook pagina van GUNKtv die bijna 30.000 fans heeft. Een aantal dat geen enkele Vlaamse zender hun nadoet.
Dat is ook zo'n non-argument dat je niet kan vergelijken, uiteraard gaat een gaming en internet gerelateerde zender populairder zijn -OP HET NET-, dan een gemiddelde andere zender dat zich niet profileert via Facebook.

Flagrante leugens aswell: 23.007 personen vinden dit leuk = Gunk Facebook pagina, dus niet BIJNA 30 k.

Darius Craven
15 juli 2010, 22:34
"Dit betekent dat 4 op 5 Telenet-klanten regelmatig op de zender afstemt" Wat?

Nemen ze voor die 800.000 kijkers een doorsnee van +/- 40.000 kijkers per dag?

McGregor
15 juli 2010, 23:10
4 op 5 jaja :ironic:, wie daar de statistieken berekent?

Doet me denken aan:
YouTube - Mohammed Saïd al-Sahaf (http://www.youtube.com/watch?v=s27Oq5ot0ZI)

Preske
15 juli 2010, 23:21
"Dit betekent dat 4 op 5 Telenet-klanten regelmatig op de zender afstemt" Wat?

Nemen ze voor die 800.000 kijkers een doorsnee van +/- 40.000 kijkers per dag?

ik kom aan 26.666. geen idee hoe gij aan de 40k komt :)

McGregor
15 juli 2010, 23:31

Je zou eigenlijk 3 verschillende uitkomsten moeten posten;)

Malkavian
15 juli 2010, 23:37
Dit is hier 9livesTV feedback forum hé gasten, niet GUNKTV forum.
Dit hoort meer bij actualiteit of TV forum.

Ge0force
15 juli 2010, 23:45
Dat cijfer van 800000 kijkers bewijst vooral dat het grootste deel van de Vlamingen de toetsen + en - gebruikt om van zender te wisselen :p

McGregor
15 juli 2010, 23:57
Ze kunnen nog meer zappers aantrekken door hun zender op nr. 1 te plaatsen. :unsure:

Darius Craven
16 juli 2010, 00:22

Zelf ook geen enkel idee van, blijkbaar een vorm van onbewuste Gunk propaganda :)

Dobbelsteen
16 juli 2010, 02:16
:rofl:

-Facebook
-Zelf geschreven artikel (in kranten zijn de spellingsfouten dunner gezaaid)
-4/5 van de telenetklanten stemt regelmatig af
-De helft van België die zou gamen (ik heb het over gamen, niet facebook of de wii) en dus naar zo'n zender zou kijken
-Andere markten zoals Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Laat me niet lachen. Bvb Duitsland: GIGA Television - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/GIGA_Television). En ja, ik heb die show regelmatig bekeken en moet zeggen dat het niveau er heel wat hoger lag, ondanks dat men een losse en toegankelijke show gaf.

Mathelas
16 juli 2010, 13:21
800.000 he?

Riiiiight...

Hans Gruber
16 juli 2010, 15:12
Prachtig stukje propagande :niceone:

Corleone
16 juli 2010, 15:37
Ik begrijp ook waarom ne totale nietnsut als Frank Molnar programmadirecteur kan zijn^^

Das toch dien dikke uit Big Brother ? Alleen dat zegt al genoeg^^

Hans Gruber
16 juli 2010, 15:49
Molnar is toch den groten baas van heel da spel, niet ?

Joeshoe
16 juli 2010, 15:51
Shit zeg. Zo'n artikel over uw eigen schrijven. De professionaliteit druipt er af.
Dat ge met cijfers op de proppen komt tot daar toe, maar toch niet op deze manier.

Conqie
16 juli 2010, 17:21
Molnar is toch allesbehalve den groten baas van heel da spel, niet ?

Fixed.

Thallyos
16 juli 2010, 18:44
Shit zeg. Zo'n artikel over uw eigen schrijven. De professionaliteit druipt er af.
Dat ge met cijfers op de proppen komt tot daar toe, maar toch niet op deze manier.

Euh, niet dat ik ze daar in Antwerpen wil verdedigen, maar ken jij de essentie van een persbericht?

In een persbericht van een commercieel bedrijf wordt altijd alles mooi voorgesteld, wordt altijd aan zelfverheerlijking gedaan en blijken afrondingen wel heel ruim (en natuurlijk in positieve zin) gedaan.

Dat is nu eenmaal eigen aan persbericht, zoals redacties er overal tientallen per dag binnenkrijgen. Een handige graadmeter om te zien hoe belangrijk zo'n bericht is is even kijken door welke media het wordt opgepikt en in welke vorm.

Genoeg sites die persberichten letterlijk kopiëren, maar als het nergens zonder eigen interview of meer interpretatie/analyse van het oorspronkelijke bericht verschijnt weet je al dat het straal genegeerd wordt elders. Niet dat ze het bij GUNK veel kan schelen, zo'n berichten dienen natuurlijk eerder om moederbedrijf Telenet en vooral de adverteerders te overtuigen. Als je kijkt naar de duidelijke verwijzingen naar mogelijke penetratiegraden en bereik van reclames in de media van GUNK, dan zie je pas voor wie dit specifieke bericht bedoeld is.

smitske
16 juli 2010, 19:35
ik heb die zender ni eens op men tv xp
gewoon tussen 11 en 12 ofzo i da is ff en dan nog enkel bs voor de rest is die zender telenet reclame :s

McGregor
19 juli 2010, 02:42
Euh, niet dat ik ze daar in Antwerpen wil verdedigen, maar ken jij de essentie van een persbericht?

In een persbericht van een commercieel bedrijf wordt altijd alles mooi voorgesteld, wordt altijd aan zelfverheerlijking gedaan en blijken afrondingen wel heel ruim (en natuurlijk in positieve zin) gedaan.

Dat is nu eenmaal eigen aan persbericht, zoals redacties er overal tientallen per dag binnenkrijgen. Een handige graadmeter om te zien hoe belangrijk zo'n bericht is is even kijken door welke media het wordt opgepikt en in welke vorm.

Genoeg sites die persberichten letterlijk kopiëren, maar als het nergens zonder eigen interview of meer interpretatie/analyse van het oorspronkelijke bericht verschijnt weet je al dat het straal genegeerd wordt elders. Niet dat ze het bij GUNK veel kan schelen, zo'n berichten dienen natuurlijk eerder om moederbedrijf Telenet en vooral de adverteerders te overtuigen. Als je kijkt naar de duidelijke verwijzingen naar mogelijke penetratiegraden en bereik van reclames in de media van GUNK, dan zie je pas voor wie dit specifieke bericht bedoeld is.

Een persbericht van ageas, Belgacom of GBL bv zal toch stukken professioneler overkomen. Dit van T.Vgas komt eerder sarcastisch over, terwijl dat zeker hun bedoeling niet is. Het probleem dat zich blijft manifesteren bij Vgas is het onprofessionalisme

sw1ss
19 juli 2010, 12:27
Ik heb ooit 5 minuten naar GunkTV gekeken en dat was dan nog een programma met 3 mongolen en een bowlingbal ofzoiets. Nooit meer!

Hans Gruber
19 juli 2010, 12:41
GunkTV kreeg een review score van 20%, zegt genoeg

DogFacedGod
19 juli 2010, 12:50
LOL, 4 op 5. What a joke.
Wie gelooft er dat nu? :p Welke investeerder gaat er daar nu in geloven?
En dan nog facebook-groepen bovenhalen als argument... :D

Hans Gruber
19 juli 2010, 13:37
smoelboek is net zo geloofwaardig als nen politicus

Razzia
19 juli 2010, 14:57
Schone propaganda zeg :p

MrFlava-
19 juli 2010, 15:24
Dus als ik het ook begrijp telt er telkens 1 kijker bij als ik 50 keer zap van GunkTv naar den VTM?

SenZ
19 juli 2010, 15:29
Jammer dat het enkel via digitale tv te bekijken is..

deathsythe
19 juli 2010, 15:36
Jammer dat het enkel via digitale tv te bekijken is..

ik heb analoge tv, en kan dat ontvangen...

Jayvie
19 juli 2010, 16:25
Ik heb ooit 5 minuten naar GunkTV gekeken en dat was dan nog een programma met 3 mongolen en een bowlingbal ofzoiets. Nooit meer!
Oh my, dat heb ik deze week ook een paar keren gezien. Ik vond dat eigenlijk, om eerlijk te zijn, schitterend. Zo drie onnozelaars op pad, hilarisch vond ik dat!

Ik ben fan :p

McGregor
19 juli 2010, 18:00
Oh my, dat heb ik deze week ook een paar keren gezien. Ik vond dat eigenlijk, om eerlijk te zijn, schitterend. Zo drie onnozelaars op pad, hilarisch vond ik dat!

Ik ben fan :p

Nu dat je crewmember bent moet je natuurlijk goed praten over Gunk :ironic:

Hans Gruber
19 juli 2010, 19:02
Nu dat je crewmember bent moet je natuurlijk goed praten over Gunk :ironic:

Nee, gunk is gewoon topkwaliteit, daar juist maar 5 minuten testbeeld, ja je hoort het goed, maar 5 minuten !!!!!!! :niceone:

:ironic:

papfles
19 juli 2010, 19:10
Dus als ik het ook begrijp telt er telkens 1 kijker bij als ik 50 keer zap van GunkTv naar den VTM?

Als het werkt zoals bij websites, ben je één unieke bezoeker per dag, en ben je een 49 keer terugkerende bezoeker die ene dag. De dag erop word je dan weer een unieke bezoeker als je langskomt.

Iemand die op een site dertig keer langskomt op dertig verschillende dagen, is dan ook dertig keer een unieke bezoeker.

Ge0force
19 juli 2010, 23:33
Als het werkt zoals bij websites, ben je één unieke bezoeker per dag, en ben je een 49 keer terugkerende bezoeker die ene dag. De dag erop word je dan weer een unieke bezoeker als je langskomt.

Iemand die op een site dertig keer langskomt op dertig verschillende dagen, is dan ook dertig keer een unieke bezoeker.

Er staat in het persbericht zelfs nergens bij dat het om unieke kijkers gaat. 800000 kijkers per maand betekent gemiddeld 25000 per dag, maar als ge het zap-gedrag van de meeste jongeren daarbij doorrekent zal het werkelijk aantal UNIEKE kijkers nog een stuk lager liggen.

Om dat aantal in een persbericht om te rekenen naar '4 van de 5 Telenet klanten kijkt naar Gunk-TV' komt dan ook nogal... ongeloofwaardig over.

Najdo
20 juli 2010, 09:00
Zelf kijk ik er ook niet naar toe, maar sommige reacties in deze thread slaan toch alles...

Zelf denk ik dat er niet veel 18+ jongeren naar Gunk kijken, maar dat de gemiddelde leeftijd van de kijker toch tussen de 14 en 17 jaar ligt (en da kunnen veel jongeren zijn). En laat dat juist de groep zijn die veel tijd heeft om te gamen en naar zo een programma's kan kijken na school. Voor ons lijkt het misschien redelijk marginaal, maar 14-17jarigen houden van zo een programma's.

@al die mannen die zagen op diene Frank Molnar, ik ben er ook ni aan, maar had diene gast ni gezegd na big brother dat hij iets wou doen in de gaming industrie? Laat die jongen zn dromen navolgen en proberen.

Boombastic
20 juli 2010, 11:09
Al bij al sinds hij getrouwd is praat hij toch veel minder over tieten xd
Maar mocht molnar Gunk niet opgericht hebbn, dan hadden we mss nooit een een echt vlaams gameblad gehad. Chief is ook maar gekomen door de ex crewleden van gunk.

Ge0force
20 juli 2010, 15:19
Al bij al sinds hij getrouwd is praat hij toch veel minder over tieten xd
Maar mocht molnar Gunk niet opgericht hebbn, dan hadden we mss nooit een een echt vlaams gameblad gehad. Chief is ook maar gekomen door de ex crewleden van gunk.

En PC Gameplay is volgens u geen echt Vlaams gameblad? U verdient een draai rond uw oren meneer. :angry:

Wat hebt ge trouwens aan een echt Vlaams gameblad waarbij de reviews en scores gewoon nergens op slaan? Dan kunt ge evengoed in de winkel de achterkant van de doosjes lezen imo...

Hans Gruber
20 juli 2010, 15:26
En PC Gameplay is volgens u geen echt Vlaams gameblad? U verdient een draai rond uw oren meneer. :angry:

Wat hebt ge trouwens aan een echt Vlaams gameblad waarbij de reviews en scores gewoon nergens op slaan? Dan kunt ge evengoed in de winkel de achterkant van de doosjes lezen imo...

PCGP :love:
'k eb da boekske 1 keer meegebracht en ik heb direct besloten om mijn abonnement op Gunk niet meer te verlengen.
degelijke review scores en geen zever + previews van 6 pagina's :drool:

Boombastic
20 juli 2010, 16:53

Whoeps, idd was pc gameplay vergeten

SORRY!:niceone:

GEE
20 juli 2010, 17:15
ik heb analoge tv, en kan dat ontvangen...

jazeker als je kijkt op bepaalde uren, de helft van de dag mag je naar het telenet gezeik kijken, zeker in de late uurtjes ... snap niet dat ze dit moeten delen met hun eigen infomercials ... een andere zender kan ik nog begrijpen.
Vroeger kon je het in goede kwaliteit bekijken via internet (en een player naar keuze waar je de stream in knipt en plakt).
Nu moet je die octoplayer of zoiets downloaden (om minder bandbreedte te gebruiken) ... een ***player die zich in je systeem nestelt :angry:

deathsythe
21 juli 2010, 10:37
ah, nja, dat zegt ook direct hoeveel ik naar die zender kijk :')

Rizla+
21 juli 2010, 18:39
Ze mogen hem ook inneens hebben de GunkTv. Manneke, daar is nu nekeer is niks interessants op.

Brick Top
21 juli 2010, 21:14
De laatste dagen tijdens 't zappen was het keer op keer Frank & die Nic D die ik te zien kreeg. Hebben ze de rest buitengesmeten ofzo? Moet wel eerlijk zeggen dat die Nic D dat helemaal niet slecht doet hoor. Spreekt tenminste duidelijk en fatsoenlijk (:bow:).

Ben daarstraks nog is vijf minuten blijven hangen en langer kan die zender mijn aandacht echt niet vasthouden hoor.

Conqie
21 juli 2010, 21:23
Allé nu kunnen ze toch vijf kijkcijfer'tjes toevoegen, voor die volle vijf minuten!

Lifen
21 juli 2010, 22:19
Zeg Conqie, waart gij geen mod hier? :offtopic:

Conqie
21 juli 2010, 22:39
Zeg Conqie, waart gij geen mod hier? :offtopic:

'kwas 9livestv-crew voordat er sprake was van Gunk.
Maar das ondertussen toch al meer als een jaartje geleden, of zelf langer?

Ge0force
22 juli 2010, 09:55
'kwas 9livestv-crew voordat er sprake was van Gunk.
Maar das ondertussen toch al meer als een jaartje geleden, of zelf langer?

Den goeie ouwe tijd :p

Conqie
22 juli 2010, 10:15
Den goeie ouwe tijd :p

Indeed, no more meetingskes ! :sad:

Ge0force
22 juli 2010, 11:27
Indeed, no more meetingskes ! :sad:

No more private pics of Ratch on his camera :p

Na het vertrek van Havoc zijn die 'officieuze' meetings trouwens stil gevallen, helaas...

Dennoman
22 juli 2010, 11:58
Ik was nog TNG-crew, beat that! :tongue:

En ze mogen inderdaad GunkTV gerust houden daar in Nederland, ik zal de studio mee helpen verhuizen naar Hilversum indien nodig.

Conqie
22 juli 2010, 12:05
No more private pics of Ratch on his camera :p

Na het vertrek van Havoc zijn die 'officieuze' meetings trouwens stil gevallen, helaas...

ah juist, diene foto :rofl:
Jaja, good times!
We kunnen wel nog eens een officieuze meeting houden eigenlijk é, zit Valies en Ratch nog in de crew? (en wie was er toen nog bij?)

papfles
22 juli 2010, 12:31
Jaja, good times!
We kunnen wel nog eens een officieuze meeting houden eigenlijk é, zit Valies en Ratch nog in de crew? (en wie was er toen nog bij?)

Valies is nog crew

Ratch niet meer

Ge0force
22 juli 2010, 12:35
Jaja, good times!

Valies is nog bij de crew, Ratch al een tijdje niet meer en ik ben ook onlangs gestopt moest ge dat nog niet weten.

Erycius en Havoc waren er toen in elk geval ook bij...

Edit: Papfles was me weer voor :p

ArminiuS
22 juli 2010, 17:04
Die tijden zijn jammer genoeg voorbij. Wat als onze plannen waren doorgevoerd...?

Ge0force
22 juli 2010, 17:18
Die tijden zijn jammer genoeg voorbij. Wat als onze plannen waren doorgevoerd...?

En Arminius was er natuurlijk ook regelmatig bij :)

Wat als? Daar zal niemand ooit achter komen vrees ik... :sad:

Conqie
22 juli 2010, 21:54
Die plannen nemen mee in ons graf!

Smashy
23 juli 2010, 09:12
Iedereen akkoord dat de 4/5 kijkers klopt maar dat 4/5 NIET kijkt naar GUNKtv en dat deze thread nu gaat over ex-crew members? :unsure:

<-- ex-crew =o

Super Liegebeest
23 juli 2010, 09:21
Ik begrijp sommige hun mening hier over gunktv maar ze leveren toch een meerwaarde voor de game-scene te laten overleven.

Havoc
23 juli 2010, 10:41
Alst voor wat sentimentaliteit over de goede ouwe tijd is, dan ben ik daar altijd voor te vinden! :love:

Ge0force
23 juli 2010, 10:46
Alst voor wat sentimentaliteit over de goede ouwe tijd is, dan ben ik daar altijd voor te vinden! :love:

Havocje! :bow:

Wat doet gij nu eigenlijk? Ik had begrepen dat ge weg zijt bij playstationpure?

Conqie
23 juli 2010, 11:44
Haj-voc!

Conqie
23 juli 2010, 12:27
btw, ik heb over't laatst een merkwaardig fenomeen gezien, een bevallige jongedame droeg de 9lives-lanyard, en was aan't werk in de Fnac in Antwerpen, heb er uiteindelijk niks aan gevraagd sinds ze achter een balie werkte.

Duuus, wie zijn vriendin wou ik stelen?

Havoc
23 juli 2010, 17:41
Haj-voc!

Conqske! We moeten nog is gaan bowlen, of een pokeravondje doen! Dan kan ik nog is wa geld verliezen! :p

@Geoforce: zie PM ;)

Conqie
23 juli 2010, 17:51
Conqske! We moeten nog is gaan bowlen, of een pokeravondje doen! Dan kan ik nog is wa geld verliezen! :p

@Geoforce: zie PM ;)

I'm in! pokeravond, bowling, of iets anders.

Ge0force
23 juli 2010, 20:06
I'm in! pokeravond, bowling, of iets anders.

Bowlen hebben we al gedaan, pokeren kan ik ni dus ik kies voor iets anders :p

Hans Gruber
23 juli 2010, 21:10

Tetris Lan party ? :cool:

Ge0force
24 juli 2010, 00:57
Tetris Lan party ? :cool:

Nah, da's te hardcore voor Conqie :)

Hans Gruber
24 juli 2010, 10:26
Nah, da's te hardcore voor Conqie :)

Moet gij nog nie in uw bed zitten, Ge0force ? 't is na middernacht, foei ! :naughty:

Conqie
24 juli 2010, 11:49
Te hardcore zou'k ni zeggen, maar ik mag van men mama niet met de langste blokskes spelen, dusja :sad:

Malkavian
24 juli 2010, 14:35

Poker kunde leren hé ;)

Ge0force
24 juli 2010, 15:49
Poker kunde leren hé ;)

Da's een feit! Ging gij niet eens ooit een initiatiecursus geven voor de crew? :p

Malkavian
24 juli 2010, 16:04
Da's een feit! Ging gij niet eens ooit een initiatiecursus geven voor de crew? :p

op den BBQ hé :)

Hans Gruber
24 juli 2010, 19:29

Mag ik mee ? :$

Ge0force
24 juli 2010, 21:25

Helaas kan ik die dag niet... :sad:

@El Dombo: Ge moogt in mijn plaats gaan ^^

Boombastic
25 juli 2010, 01:06
euhm mods, jullie gaan duidelijk off topic:offtopic:

Malkavian
25 juli 2010, 02:15
euhm mods, jullie gaan duidelijk off topic:offtopic:

aaaah juist en een GUNKtv thread op een 9livesTV forum is niet off-topic? ;) :p

Boombastic
25 juli 2010, 12:38
aaaah juist en een GUNKtv thread op een 9livesTV forum is niet off-topic? ;) :p

Niet echt, aangezien jullie programma ook liep op de zender Gunktv. En aangezien jullie programma op dit moment niet meer loopt, zou dit forum gedeelte dood zijn. Daarom poste ik maar iets over gunktv:D

Komt 9livestv in feite nog terug in september?

Malkavian
25 juli 2010, 14:29
Niet echt, aangezien jullie programma ook liep op de zender Gunktv. En aangezien jullie programma op dit moment niet meer loopt, zou dit forum gedeelte dood zijn. Daarom poste ik maar iets over gunktv:D

Komt 9livestv in feite nog terug in september?

Ja in September komen we terug maar we gaan de formule wel wat veranderen. We gaan voor een meer indepth verslag van 1-2 games per aflevering.

Shadowfox
25 juli 2010, 14:46
Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd om te kijken naar Gunk.
Voor een "game-zender" hebben ze toch wel akelig weinig game programma's hoor :unsure:

Heb in de voorbije week, 5x afgestemd op de zender, je mag eens raden hoeveel keer ik iets heb gezien over games? ja, inderdaad, geen énkele keer! 4x heb ik gekeken op 3 mongolen die samen de wereld in trekken, 1x op reclame mogen kijken voor een of andere wango tango crap ...

Nee, GunkTV heeft bij mij wel voorgoed afgedaan.

Conqie
25 juli 2010, 14:52
We kunnen onze eigen ex-crew BBQ organiseren é!

Malkavian
25 juli 2010, 14:58
Voor een "game-zender" hebben ze toch wel akelig weinig game programma's hoor :unsure:

Heb in de voorbije week, 5x afgestemd op de zender, je mag eens raden hoeveel keer ik iets heb gezien over games? ja, inderdaad, geen énkele keer! 4x heb ik gekeken op 3 mongolen die samen de wereld in trekken, 1x op reclame mogen kijken voor een of andere wango tango crap ...

GunkTV is ook al lang niet alleen maar Games meer. Games programma's zijn terug geschroeft naar 2-3 geloof ik. Game Force One, 9lives TV en Start to Game. (Algemeen, Veteraan en Beginner kwa inval)

Hans Gruber
25 juli 2010, 15:29
We kunnen onze eigen ex-crew BBQ organiseren é!

Ik ben ook ex-crew :D

Ge0force
25 juli 2010, 21:59

Ik de voorbije week 15 keer afgestemd op VT4. 10 keer was het reclame, 3x waren het langdradige trailers over hun programma's en 2x was het een herhaling van een afgezaagde serie. What's your point? :)

Hans Gruber
26 juli 2010, 17:14
Ik de voorbije week 15 keer afgestemd op VT4. 10 keer was het reclame, 3x waren het langdradige trailers over hun programma's en 2x was het een herhaling van een afgezaagde serie. What's your point? :)

Dat VT4 nog harder zijn best moet doen om op het niveau van GUNK te komen :p

LifeAspect
1 augustus 2010, 18:15
1x GUNK TV tijdens het zappen tegengekomen...van een "verdoken" reclame zender gesproken

CosMiced
2 augustus 2010, 00:48
GunkTV is ook al lang niet alleen maar Games meer. Games programma's zijn terug geschroeft naar 2-3 geloof ik. Game Force One, 9lives TV en Start to Game. (Algemeen, Veteraan en Beginner kwa inval)

spijtig , het begin was eigenlijk only games etc :( spijtig

tis nu junktv geworden vind ik

cram
3 augustus 2010, 01:16
Ik lees liever de boeken dan naar de series van Gunk te kijken.

InFerNo
3 augustus 2010, 03:02

Dit is inderdaag een spijtig gegeven zoals eerder aangehaald..

Conqie
3 augustus 2010, 12:03
Ik lees liever de boeken dan naar de series van Gunk te kijken.

:lol:

tendonsi
4 augustus 2010, 10:13
Proficiat, mooie prestatie :)

Straks krijgen we nog Telenet in Nederland :P

thelordofpee
5 augustus 2010, 16:21
Ik vind het langs de ene kant leuk voor Gunk dat het zo populai geworden is, maar langs de andere kant... Het heeft z'n gezelligheid verloren. Alles draait nu precies om aandacht, geld, popularieit, uitbreiding,... en minder om de passie voor gamen... Niet dat ik de andere programma's niet leuk vind, maar toch... (Overigens, ik vind GunkTV discrinimerend tegen punkers, metal, hard-rock,... Er komt alleen domme shit op.)

Ge0force
5 augustus 2010, 16:51
Ik vind het langs de ene kant leuk voor Gunk dat het zo populair geworden is

Sinds wanneer is dat het geval? :unsure:

Conqie
5 augustus 2010, 16:56
Ja, want Gunk was zeker echt gezellig :)

thelordofpee
5 augustus 2010, 19:00
Is dat sarcastisch?

papfles
5 augustus 2010, 19:30
Is dat sarcastisch?

Ik denk dat je dat zelfs niet als vraag moet stellen bij Conqie :p

rscaboy
5 augustus 2010, 23:40
Ik vind het langs de ene kant leuk voor Gunk dat het zo populai geworden is, maar langs de andere kant... Het heeft z'n gezelligheid verloren. Alles draait nu precies om aandacht, geld, popularieit, uitbreiding,... en minder om de passie voor gamen... Niet dat ik de andere programma's niet leuk vind, maar toch... (Overigens, ik vind GunkTV discrinimerend tegen punkers, metal, hard-rock,... Er komt alleen domme shit op.)

Gunk is altijd al crap geweest! Zeker toen ze bij TMF zaten en gunk veredelde reclame voor Xbox was.En nu is het een slechte 'jongerenzender' geworden met een paar gameprogramma's.

Flatline
6 augustus 2010, 11:39
ze geven gewoon veel te veel herhalingen, daarom kijk ik er ook namelijk niet meer naar

FightForMore
6 augustus 2010, 15:10
GunkTV moet maar eens komen met serie's en films. House MD, Futurama South Park, Simpsons, Family Dad, etc.

Conqie
6 augustus 2010, 18:04
GunkTV moet maar eens komen met serie's en films. House MD, Futurama South Park, Simpsons, Family Dad, etc.

papfles
6 augustus 2010, 19:12

Ik denk dat je onderschat hoe ongelooflijk duur die reeksen zijn, laat staan dat een zender als GunkTV die zou kunnen aankopen.

Koffe
7 augustus 2010, 01:10
Ik denk dat je onderschat hoe ongelooflijk duur die reeksen zijn, laat staan dat een zender als GunkTV die zou kunnen aankopen.

volgens mij kosten die ook enorm veel..zal niet voor een appel en ei zijn.

papfles
7 augustus 2010, 09:00
Sowieso, als je ziet dat Dragon Ball Z - ocharme een reeks uit de jaren 80 die toen al op TF1 te zien was - pas een tiental jaar later (als het dan al was) te zien was op de Vlaamse tv (en dan nog eens 4 keer herhaald voor zelfs Frieza het loodje legde).

Ge0force
7 augustus 2010, 13:48

Voor een zender waar 80% van de Telenet klanten naar kijkt zou dat geen enkel probleem mogen zijn.

:unsure:

Dobbelsteen
7 augustus 2010, 19:19
Voor een zender waar 80% van de Vlamingen naar kijkt zou dat geen enkel probleem mogen zijn.

:unsure:

Zijn we met 1 miljoen vlamingen dan? :unsure:

Hell
7 augustus 2010, 20:45
ik moet live streaming op de site volgen omdat ik geen telenet heb,
zijn daar ook kijkcijfers van volgens IP adressen ?

Ge0force
8 augustus 2010, 00:28
Zijn we met 1 miljoen vlamingen dan? :unsure:

Fixed ;)

SithCloud
8 augustus 2010, 14:17
Ik begrijp sommige hun mening hier over gunktv maar ze leveren toch een meerwaarde voor de game-scene te laten overleven.

quoi ?

Malkavian
8 augustus 2010, 20:12

inderdaad, die series kosten zot veel geld. Naruto bvb is gewoon niet te betalen als Belgische zender. Zelfs VT4, 2BE ofzo kan dat niet ophoesten.

MrXarnus
8 augustus 2010, 20:16
inderdaad, die series kosten zot veel geld. Naruto bvb is gewoon niet te betalen als Belgische zender. Zelfs VT4, 2BE ofzo kan dat niet ophoesten.Waarom is er dan pokemon op Tv dat even populair of zelfs populairder is dan al de genoemde series?

Malkavian
8 augustus 2010, 22:05
Waarom is er dan pokemon op Tv dat even populair of zelfs populairder is dan al de genoemde series?

Omdat het van Nintendo is en die wel verstaan dat je met een goed product, een lagere prijs en goede marketing meer kunt verdienen dan alleen met een hoge prijs ;)

Conqie
9 augustus 2010, 01:03
"goed product"
Pleaaase, tis een gehypte tegenfilm-serie voor kindjes, alsof dat nog maar in de buurt komt van die andere series..

MrXarnus
9 augustus 2010, 10:04
"goed product"
Pleaaase, tis een gehypte tegenfilm-serie voor kindjes, alsof dat nog maar in de buurt komt van die andere series..Hij bedoeld de games denk ik,maar pokemon is 1000 x beter dan al die andere troep die ze tegenwoordig op tv smeiten (de oude afleveringen toch...)

Malkavian
9 augustus 2010, 10:51
"goed product"
Pleaaase, tis een gehypte tegenfilm-serie voor kindjes, alsof dat nog maar in de buurt komt van die andere series..

*zucht*
Goed product =/= Beste serie
Soms kan je echt geen nuances opmerken hé en dan de essentie van wat ik zeg gewoon negeren.

Je kan niet ontkennen dat Pokemon een goed product is. Games, Cards, Films, Serie, Toys, ... ze hebben het goed bekeken, goed aan de man gebracht en het verkoopt heel goed => Goed product.

Heeft niks met de kwaliteit van de serie te maken, maar door hun goede marketing en betaalbare "huur" prijs zorgen ze ervoor dat iedereen Pokemon kent. Want zelfs kleindere landen/zenders kunnen dat uitzenden.

Naruto bvb, heeft een enorme hoge huur prijs. Daardoor kunnen alleen hele grote bedrijven met groot bereik (bvb USA) deze aankopen. Die zijn dan zeker dat ze X aantal kijkers hebben.

Preske
9 augustus 2010, 20:44
"goed product"

maar het product pokemon brengt jaarlijks toch héél wat miljoentjes binnen.
dat zie ik uw andere series nog niet doen.

papfles
9 augustus 2010, 21:04
maar het product pokemon brengt jaarlijks toch héél wat miljoentjes binnen.
dat zie ik uw andere series nog niet doen.

Ik denk dat Naruto, Bleach, One Piece, Full Metal Alchemist en zelfs Dragon Ball Z nog wel ettelijke miljoenen binnenhalen :p

Alleen is het echt zo jammer dat die hier niet verschijnen (en Bleach om 23.00 op jim of tmf of whatever is wat flauw)...

Preske
9 augustus 2010, 21:36
in harde cijfers denk ik toch wel dat pokemon de kroon steekt :)

papfles
9 augustus 2010, 22:35
in harde cijfers denk ik toch wel dat pokemon de kroon steekt :)

Da's waar, die zat zelfs al over het miljard (vlotjes) als ik me niet vergis (ook niet moeilijk met een reeks die al zo oud is)

Conqie
10 augustus 2010, 01:29
Okay, ik verander mijn vocubulair keuze, het is een goed commercieel bekeken-product.
Maar niet automatisch een kwaliteitvol product.

Malkavian
10 augustus 2010, 01:49
Okay, ik verander mijn vocubulair keuze, het is een goed commercieel bekeken-product.
Maar niet automatisch een kwaliteitvol product.

Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Maar we weten ondertussen allemaal dat die dingen niet hand in hand gaan. Maar omdat zoveel mensen het graag zien wordt het automatisch de standaard van de volgende generatie. *kijkt naar WoW en zucht*

De kwalitatieve series zijn diegene die spijtig genoeg duur blijven.

InFerNo
11 augustus 2010, 02:38
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Maar we weten ondertussen allemaal dat die dingen niet hand in hand gaan. Maar omdat zoveel mensen het graag zien wordt het automatisch de standaard van de volgende generatie. *kijkt naar WoW en zucht*

De kwalitatieve series zijn diegene die spijtig genoeg duur blijven.

Om die lijn door te trekken kan ik alleen maar zeggen dat WoW niet goedkoop is. Ik verschiet er van dat ze je niet laten betalen om telkens te connecten :lol:

deathsythe
11 augustus 2010, 18:58
gunkTV blijft groeien, nogtans gaat al het geld naar 9lives!

Malkavian
11 augustus 2010, 19:15

Say what? Al het geld gaat naar 9lives? En op wat voor een manier heb je deze "brilliante" conclusie getrokken?

deathsythe
11 augustus 2010, 19:27
Say what? Al het geld gaat naar 9lives? En op wat voor een manier heb je deze "brilliante" conclusie getrokken?

Mes excuses, verkeerd gelezen!
(al die lange teksten van bigboss toch éh)

McGregor
12 augustus 2010, 00:18
Blijven groeien? Al eens het jaarverslag gezien op nbb.be?

Alwinp
12 augustus 2010, 03:01
Hoe ironisch :lol:

SchralenDeem
12 augustus 2010, 18:34
Sowieso, als je ziet dat Dragon Ball Z - ocharme een reeks uit de jaren 80 die toen al op TF1 te zien was - pas een tiental jaar later (als het dan al was) te zien was op de Vlaamse tv (en dan nog eens 4 keer herhaald voor zelfs Frieza het loodje legde).

SPOILLEERRR :cry:

:p

1CEZ
15 augustus 2010, 17:42
groeien??? zo'n strontzender wanneer ik denk es iet interessant te zien van games of ict nee zoveelste marginalen van de boerebuiten die gaan bowlen, of maagdjes die hun tetten laten zien. doe iedereen een plezier en schaf het af aub.

Ge0force
15 augustus 2010, 20:43
of maagdjes die hun tetten laten zien

Waar? Welk programma? Hoe laat? :love:

smitske
15 augustus 2010, 21:49
Waar? Welk programma? Hoe laat? :love:

wellicht underaged, die molnar :naughty:

Elosopardo
15 augustus 2010, 22:19
Bowlers is inderdaad wel 1 vd marginaalste programmas die ik ooit heb gezien :p

Malkavian
15 augustus 2010, 22:19
groeien??? zo'n strontzender wanneer ik denk es iet interessant te zien van games of ict nee zoveelste marginalen van de boerebuiten die gaan bowlen, of maagdjes die hun tetten laten zien. doe iedereen een plezier en schaf het af aub.

Je kan ook altijd kijken naar het programma en de programma's die je dan zoekt (Games, ICT) opnemen.
Als ik kijk naar VT4 heb ik ook Re-Run van Friends #342, Komen Eten, ... en dergelijke.

microtje
16 augustus 2010, 00:37
ik kan niet oordelen over gunk tv maar de magazine vind ik goed:D
en ik kan niet oordelen omdat ik belgacom tv heb

Trebby
16 augustus 2010, 21:27
gunktv blijft groeien, raar maar waar niet volgens de nbb ;-) achja, hebben we eens een wannabe game-kanaal dan verknoeien ze het met gunktv. :) een beetje matureiteit en professionalisme is blijkbaar teveel gevraagd voor gamend belgië

Carrion
16 augustus 2010, 22:09

neenee, al het geld van 9lives gaat naar wango tango!

microtje
16 augustus 2010, 23:42
waarom maken we niet alle 9lives tv aan en concurreren we gunktv

Carrion
17 augustus 2010, 00:12
waarom maken we niet alle 9lives tv aan en concurreren we gunktv

der is al iets genaamd 9lives tv op gunk, ma da is al net zo'n grote flop als gunk tv zelf

microtje
17 augustus 2010, 00:38
ik bedoel echt een zender.

Koffe
17 augustus 2010, 00:45
en wie ga da betalen? :p

Boombastic
17 augustus 2010, 09:42
ik bedoel echt een zender.

Euhm ik weet niet of je het weet maar GUNK en 9lives behoren tot dezelfde groep, namelijk T-Vgas. Die gaan echt geen 2e zender opstarten, laat staan concurreren tegen een zender uit eigen huis.

Jay
17 augustus 2010, 10:00
Euhm ik weet niet of je het weet maar GUNK en 9lives behoren tot dezelfde groep, namelijk T-Vgas. Die gaan echt geen 2e zender opstarten, laat staan concurreren tegen een zender uit eigen huis.

Ze kunnen de illusie wekken dat 9livesTV zich afzet tegen Gunk, waardoor 9livesTV de 'echte' gamezender is waar iedereen naar zal kijken. Alle inkomsten die 9livesTV dan maakt gaan dan toch naar T-Vgas dus :p

papfles
17 augustus 2010, 10:27
Ze kunnen de illusie wekken dat 9livesTV zich afzet tegen Gunk, waardoor 9livesTV de 'echte' gamezender is waar iedereen naar zal kijken.

Dat doet me denken aan het programma van Dekkers, vroeger bij Donna. Was ook gewoon een programma van dat radiostation, maar deed zich voor als "de bom onder Donna" enz :)

microtje
17 augustus 2010, 12:59
proximus hoort ook bij belgacom maar ze concureren toch ook

papfles
17 augustus 2010, 13:00
proximus hoort ook bij belgacom maar ze concureren toch ook

Proximus hoort bij Belgacom, maar Belgacom gaat niet bv. Proximo opstarten om dan een concurrent te creëren voor Proximus he.

SithCloud
17 augustus 2010, 13:01
Om die lijn door te trekken kan ik alleen maar zeggen dat WoW niet goedkoop is. Ik verschiet er van dat ze je niet laten betalen om telkens te connecten :lol:

Ge bedoelt de reguliere prijs die zowat elke firma voor zijn mmorpg vraagt ?

microtje
17 augustus 2010, 14:16
Proximus hoort bij Belgacom, maar Belgacom gaat niet bv. Proximo opstarten om dan een concurrent te creëren voor Proximus he.

waarom niet hebben ze dubbel kans voor mensen

papfles
17 augustus 2010, 14:28
waarom niet hebben ze dubbel kans voor mensen

Ze kunnen dan even goed het vernieuwde aanbod als bv. 'speciale actie' doen, in plaats van er een heel nieuw merk voor op te richten en promotie en dergelijke voor te verzinnen?

microtje
17 augustus 2010, 14:40
ok papfles jij wint ik geef het op

LaBuenaVida
19 augustus 2010, 13:46
Gooo GunkTV ^^

HLN TV-Gids - GUNKtv brengt Lingerie Football League (1146839) (http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1146839/2010/08/19/GUNKtv-brengt-Lingerie-Football-League.dhtml)

kingjulie
19 augustus 2010, 15:35
Ik vind Gunk niet zo leuk :-(

LifeAspect
19 augustus 2010, 16:11
nog meer troep op gunk...zo zie je maar dat gunk een zenderke is voor 15y-16y olds...deze mensen slikken nog al deze troep

Gothrek
19 augustus 2010, 18:35
Idd, het gaat er echt achteruit mee....

Malkavian zijn stukken vind ik meestal wel leuk :)

Conqie
19 augustus 2010, 22:36
Gooo GunkTV ^^

HLN TV-Gids - GUNKtv brengt Lingerie Football League (1146839) (http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1146839/2010/08/19/GUNKtv-brengt-Lingerie-Football-League.dhtml)

Bon, ze laten zich echt verleiden tot het laagste van het laagste, waar is de NIEUWswaarde daarvan?

Ari Gold
20 augustus 2010, 08:19
nog meer troep op gunk...zo zie je maar dat gunk een zenderke is voor 15y-16y olds...deze mensen slikken nog al deze troep

Niet voor dit of dat maar ik ben 28, kijk nooit deze bagger zender maar dit ga ik sowieso volgen hoor, al zo lang streams aan het zoeken van LFL wedstrijden, zonder veel resultaat

FrAnt1c
20 augustus 2010, 10:43
Ook wat LFL filmpjes gezien op youtube en lijkt me eigenlijk nog wel vet, voor de rest eigenlijk nog nooit naar GUNKtv gekeken en zal het waarschijnlijk ook niet doen in de nabije toekomst, mss dat LFL er verandering in brengt...
Een serie als Blue mountain state ( ook iets dat op mtv komt, net als LFL ) zou ik ook nog kijken op Gunk peisk...

Malkavian
20 augustus 2010, 14:36
Idd, het gaat er echt achteruit mee....

Malkavian zijn stukken vind ik meestal wel leuk :)

Domo arigato gozaimasu :)
Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd (http://www.brainfreeze.be/comic) daar kan je ze herbekijken :)

Gothrek
20 augustus 2010, 14:55
Ik moet u denk ik bedanken voor freakangels :)

Malkavian
20 augustus 2010, 16:37
Ik moet u denk ik bedanken voor freakangels :)

Hell yeah. FreakAngels rocks. Warren Ellis is THE internet Jezus. ;-)
Kzou zeggen zoek nog wat op van hem, you gonna like it ;-)

Gothrek
20 augustus 2010, 17:20
Hell yeah. FreakAngels rocks. Warren Ellis is THE internet Jezus. ;-)
Kzou zeggen zoek nog wat op van hem, you gonna like it ;-)

Na mijn herexamens zal ik nog eens wat zoeken van hem, anders zit ik die weer heel de tijd te lezen in plaats van te leren.

Nog zalige online comics die je kan aanraden in feite?

Malkavian
20 augustus 2010, 23:46
Na mijn herexamens zal ik nog eens wat zoeken van hem, anders zit ik die weer heel de tijd te lezen in plaats van te leren.

Nog zalige online comics die je kan aanraden in feite?

Hangt er vanaf wat je zoekt. Ik verwijs je graag door naar het comic forum. ;-) yeah er is een comic forum ;-)

keulen
21 augustus 2010, 11:34
Goe nieuws voor hun, maar hoop niet dat 9lives ook mee gaat naar NL? Het is namelijk 9lives.BE

Jayvie
21 augustus 2010, 11:43
Goe nieuws voor hun, maar hoop niet dat 9lives ook mee gaat naar NL? Het is namelijk 9lives.BE
Vrij nutteloze opmerking.
Ze gaan gewoon uitbreiden en ook op de Nederlandse televisie uitzenden.
9lives heeft daar, als website op zich, amper iets mee te maken.

papfles
21 augustus 2010, 15:44
Trouwens, 9lives.nl is ook al lang in handen van Telenet hoor, linkt gewoon door naar hier.

Fishie
22 augustus 2010, 17:53
Net terug, even aan het kijken naar de Gunk special en WTF.

Hij loopt zogezegd heel Gamescom rond, terwijl em in realiteit nog niet de helft van de zalen bezoekt op Gamescom.

Niks van hal 10, niks van de zaal met all de MMO`s en Intel en zo en al helemaal niks over de bizz area die nog eens 4 gigantische hallen beslaat.

Los daarvan heb je nog eens evenementen buiten de zalen enzo.

Man man man wat een bende amateuristische kwieten.

Ik was aanwezig van maandag(voor GDC Europe) tot gisteren en heb in de verste verte niet alles kunnen doen dat ik wou.

Zakman
22 augustus 2010, 18:47
Net terug, even aan het kijken naar de Gunk special en WTF.

Hij loopt zogezegd heel Gamescom rond, terwijl em in realiteit nog niet de helft van de zalen bezoekt op Gamescom.

Niks van hal 10, niks van de zaal met all de MMO`s en Intel en zo en al helemaal niks over de bizz area die nog eens 4 gigantische hallen beslaat.

Los daarvan heb je nog eens evenementen buiten de zalen enzo.

Man man man wat een bende amateuristische kwieten.

Ik was aanwezig van maandag(voor GDC Europe) tot gisteren en heb in de verste verte niet alles kunnen doen dat ik wou.

Ik weet niet of je het goed beseft, maar de eerste uitzending van de Gamescom special was al deze vrijdag. En dat terwijl de beurs woensdag voor de pers open ging. We hebben daar twee dagen volop gedraaid, terwijl een andere crew de studioblokken opnam in Antwerpen, bijna alle reportages 's nachts gemonteerd om alles op tijd on air te krijgen. En nu ga jij een beetje melken dat we tijdens de rondleiding het business center niet laten zien (wat gangen en afgesloten kotjes). We hebben Gamescom dit jaar voor de eerste keer gecovered op GUNKtv... met een crew van 3 man...

Graag gedaan :s

Starrk
22 augustus 2010, 19:36
IK vond die special wel leuk. Je kan niet verwachten dat ze in zo'n special uiteenzetten waarvoor jij 3 dagen tijd nodig gehad hebt om te bezoeken.

Enkel ergerde ik mij aan Bert (denk ik?) zijn elitair gejengel in de studio.

pina
22 augustus 2010, 20:02
ging wel die special, heb die nu ook eens gezien. Maar er klopte toch iets niet: die 2 winnaars mochten in de VIP-ruimte van EA en die 2 kwieten van GunkTV zogezegd niet. Een half uur later zitten die 2 doodleuk in dezelfde VIP-ruimte interviews af te nemen :wtf:

nu ja, ik ergerde mij toch wel wat aan de kleur van de special, het was eraan te zien dat de invitations (en wss een deel van de kosten) uit de zak van EA kwam. Al die specials, VIP-ruimte, coverage etc... overdreven veel over de titels van EA. En als er dan over FIFA werd gesproken, konden ze op zijn minst het respect tonen tov Konami en PES om hen ook te coveren op die beurs. Of gewoon een simpele side-by-side vergelijking of gameplay...? Het was alsof die daar niet stonden. Nu ja, EA natuurlijk...

papfles
22 augustus 2010, 20:03
Ik weet niet of je het goed beseft, maar de eerste uitzending van de Gamescom special was al deze vrijdag. En dat terwijl de beurs woensdag voor de pers open ging. We hebben daar twee dagen volop gedraaid, terwijl een andere crew de studioblokken opnam in Antwerpen, bijna alle reportages 's nachts gemonteerd om alles op tijd on air te krijgen. En nu ga jij een beetje melken dat we tijdens de rondleiding het business center niet laten zien (wat gangen en afgesloten kotjes). We hebben Gamescom dit jaar voor de eerste keer gecovered op GUNKtv... met een crew van 3 man...

Ah, zijn jullie dan twee dagen op en af gegaan?

Boombastic
22 augustus 2010, 20:05

Ik vond de gamescom special heel goed gedaan. Beter dan de E3 special

de hamster
22 augustus 2010, 20:31
was best een leuke special maar ik stel me toch vragen bij die top 10 van games op de beurs. Resistance 3 op 3? buiten een nietszeggende teaser werd er niks getoond van die game

Zakman
22 augustus 2010, 20:49
ging wel die special, heb die nu ook eens gezien. Maar er klopte toch iets niet: die 2 winnaars mochten in de VIP-ruimte van EA en die 2 kwieten van GunkTV zogezegd niet. Een half uur later zitten die 2 doodleuk in dezelfde VIP-ruimte interviews af te nemen :wtf:

nu ja, ik ergerde mij toch wel wat aan de kleur van de special, het was eraan te zien dat de invitations (en wss een deel van de kosten) uit de zak van EA kwam. Al die specials, VIP-ruimte, coverage etc... overdreven veel over de titels van EA. En als er dan over FIFA werd gesproken, konden ze op zijn minst het respect tonen tov Konami en PES om hen ook te coveren op die beurs. Of gewoon een simpele side-by-side vergelijking of gameplay...? Het was alsof die daar niet stonden. Nu ja, EA natuurlijk...

In de VIP ruimte van EA was er nog een apart afgesloten deel, de 'behind closed doors'. We mochten daar wel mee, maar filmen was niet toegestaan. In theorie mochten we zelfs niets zeggen over wat we daar te zien kregen (half afgewerkte levels etc.) Trouwens, een beetje kalm hé. Ik ben een van die twee kwieten :D

Zakman
22 augustus 2010, 20:50
Ah, zijn jullie dan twee dagen op en af gegaan?

Woensdagmorgen vertrokken, 9 uur de beurs op. Nachtje in een hotel gebleven Keulen om te monteren. Donderdag tegen 16u waren we terug in Antwerpen :) Blitzkrieg noemen ze dat in Duitsland denk ik :D

pina
22 augustus 2010, 20:51
In de VIP ruimte van EA was er nog een apart afgesloten deel, de 'behind closed doors'. We mochten daar wel mee, maar filmen was niet toegestaan. In theorie mochten we zelfs niets zeggen over wat we daar te zien kregen (half afgewerkte levels etc.) Trouwens, een beetje kalm hé. Ik ben een van die twee kwieten :D

wel ja, maar uiteindelijk mochten die 2 van Gunk daar wel binnenspringen. Vind het wat stom dat ze dan zo wat zitten faken :p

Zakman
22 augustus 2010, 21:00
wel ja, maar uiteindelijk mochten die 2 van Gunk daar wel binnenspringen. Vind het wat stom dat ze dan zo wat zitten faken :p

Och op tv is zoveel fake, de waarheid een beetje verbuigen om het geheel wat 'spannender' te maken kan volgens mij geen kwaad ;)

papfles
22 augustus 2010, 21:09
Woensdagmorgen vertrokken, 9 uur de beurs op. Nachtje in een hotel gebleven Keulen om te monteren. Donderdag tegen 16u waren we terug in Antwerpen :) Blitzkrieg noemen ze dat in Duitsland denk ik :D

Heb de Gunk-auto voorbij zien rijden naar Antwerpen toe :p Jullie moesten te voet terug? :p

Fishie
22 augustus 2010, 21:09

Ik zag em de woensdag van de trappen aflopen om dat stukske op te nemen.
hij moet nie zeggen dat em even de hele Gamescom gaat afkoersen op 15 minuten terwijl em maar 3 van de 9 zalen waar het zich afspeelde aandoet(maw maar 3 van de 5 PUBLIEKE zalen en al hellemaal niks van het outdoor gebeuren).

Heeft niks te maken met hoe weinig tijd dat jullie hadden om het stuk te produceren.

Oh BTW ik was er met twee schrijvende voor verscheidene buitenlandse magazines en ik BEGON al op maandag op GDC Europe en vertrok zaterdag nadat het biz center icht was, sliep gemiddeld 4 uur per nacht en was vollop bezig voor de rest.

Ik ben geen groentje in dit vak en weet hoe hard werken het kan zijn.

Fishie
22 augustus 2010, 21:14

Niks ViP ruimte bij EA, je boekt een appointment met je PR verantwoordelijke en dan kan je rustig hun hele lineup zien/kassen(afhankelijk of ze er een speelbare build naar meebrachten) in hun stand op de biz area.
Je kon ze ook een kaartje vragen waar ViP opstaat en die je dan voorang gaf als je hun stand wou bezoeken(niet in de rij staan tussen het GEWOON volk enzo).
Elke avond was het gratis bier voor iedereen die EA`s biz area binnen wandelde.

EA had wel een heel goede show, veel goeie games bij hen dit jaar.

Fishie
22 augustus 2010, 21:16

Pfff iedereen met een pers badge en een uitnodiging van EA om hen te bezoeken in hun bis centre booth ging daar binnen.

Ikzelf drie keer op drie verschillende dagen.

nexonion
22 augustus 2010, 21:21
Een “niche” kan je deze markt dus zeker niet meer noemen. Bewijs van de appreciatie van het kijkerspubliek kan je vinden op de Facebook pagina van GUNKtv die bijna 30.000 fans heeft. Een aantal dat geen enkele Vlaamse zender hun nadoet.

3 miljoen mensen vinden een sinaasappel leuk, en 30000 mensen gunktv.....

Zakman
22 augustus 2010, 22:24
hij moet nie zeggen dat em even de hele Gamescom gaat afkoersen op 15 minuten terwijl em maar 3 van de 9 zalen waar het zich afspeelde aandoet(maw maar 3 van de 5 PUBLIEKE zalen en al hellemaal niks van het outdoor gebeuren).

Heeft niks te maken met hoe weinig tijd dat jullie hadden om het stuk te produceren.

Oh BTW ik was er met twee schrijvende voor verscheidene buitenlandse magazines en ik BEGON al op maandag op GDC Europe en vertrok zaterdag nadat het biz center icht was, sliep gemiddeld 4 uur per nacht en was vollop bezig voor de rest.

Want op tv is alles echt :) Ik denk niet dat kijkend Vlaanderen een boodschap heeft aan een rondleiding door heeeeeel de beurs. Maar soit, aangezien ik associate producer was, steek je het maar op mij :)

YoniVL
22 augustus 2010, 23:16
Want op tv is alles echt :) Ik denk niet dat kijkend Vlaanderen een boodschap heeft aan een rondleiding door heeeeeel de beurs. Maar soit, aangezien ik associate producer was, steek je het maar op mij :)

done. Wij maar de voeten van onder ons lijf lopen en jullie wat faken. :naughty:
:p

Fishie
22 augustus 2010, 23:31

Ik steek niks op u.

Malkavian
22 augustus 2010, 23:32
Leuke reportage voor de korte tijd die je had Dude, echt.
Next time ganse week met extreme lange coverages :) ;)
*loopt verder met bloemen in het haar tussen de pratende dieren*

Conqie
22 augustus 2010, 23:41
met een crew van 3 man...

Ja man, ik vind zijn argument dat ge niet -alles- laat zien, ook vrij belachelijk.

Maar ge moet u niet verstoppen achter een kleine crew als excuus, en zeker niet persoonlijk nemen, dus laat die "graag gedaan" er maar best af zou ik denken..Het is toch niet aan u persoonlijk gericht?

Het feit dat er een te kleine crew is, en dat het eind-resultaat (blijkbaar?) gene vette is, ligt aan Gunk zelf. Ge kunt misschien eens wat eisen beginnen te stellen, Want ik heb zo'n gevoel dat iedereen daar dik onder de prijs aan't werken is, en dan laat ik het feit van stagairs in key-functies nog achterwegen)
En hoe kunt ge in zo'n situatie nu ooit serieus genomen worden? n/o

InFerNo
22 augustus 2010, 23:45
Ja man, ik vind zijn argument dat ge niet -alles- laat zien, ook vrij belachelijk.

Maar ge moet u niet verstoppen achter een kleine crew als excuus, en zeker niet persoonlijk nemen, dus laat die "graag gedaan" er maar best af zou ik denken..Het is toch niet aan u persoonlijk gericht?

Het feit dat er een te kleine crew is, en dat het eind-resultaat (blijkbaar?) gene vette is, ligt aan Gunk zelf. Ge kunt misschien eens wat eisen beginnen te stellen, Want ik heb zo'n gevoel dat iedereen daar dik onder de prijs aan't werken is, en dan laat ik het feit van stagairs in key-functies nog achterwegen)
Bold statement terwijl er in de voorbije dage felle discussies waren over het (vermoedelijke) feit dat veel mensen bij Gunk net OVERpaid werden..

Ik lees die tegenstellingen hier soms wel graag :)

Conqie
22 augustus 2010, 23:48
Bold statement terwijl er in de voorbije dage felle discussies waren over het (vermoedelijke) feit dat veel mensen bij Gunk net OVERpaid werden..

Ik lees die tegenstellingen hier soms wel graag :)

Er zullen wel een paar mensen te veel betaald worden, terwijl er andere misschien net uitgebuit worden.

Ik zie geen tegenstellingen.

InFerNo
22 augustus 2010, 23:50
Ik zie geen tegenstellingen.

Dan moet je het forum en de discussies hier maar eens lezen.

Conqie
22 augustus 2010, 23:53
Dan moet je het forum en de discussies hier maar eens lezen.

Ik heb toch net men argument gegeven?

So what, dat de Frank overbetaald is (bij wijze van voorbeeld).
De rest geniet niet automatisch van't zelfde voordeel hoor.

Zakman
23 augustus 2010, 00:10

En hoe kunt ge in zo'n situatie nu ooit serieus genomen worden? n/o

Je hebt gelijk, ik mag het niet persoonlijk nemen (als het al persoonlijk bedoeld was uiteraard). Het ligt me gewoon wat nauw aan het hart denk. Mijn excuses, was niet zo bedoeld.

Een kleine crew mag uiteraard geen excuus zijn. Maar GUNK bestaat nog maar een jaar (de tv afdeling) en er zijn nu eenmaal weinig tot geen budgetten beschikbaar. Geloof me vrij, moest geld geen probleem zijn dan coverden we Gamescom een week lang 24/7 live als het van mij afhing.

Geef het nog een paar jaar, some day will be the day :)

PS: dat van stagiairs in key-functies is ook een beetje overdreven. Ze mogen idd heeel erg veel zelf doen, maar het is niet dat hun werk niet nagekeken wordt of dat ze erin gesmeten worden zonder enige opleiding/uitleg. Maar soit. We zijn de thread hier een beetje aan het hijacken denk ik. Waar ging het nu weer over? :p

InFerNo
23 augustus 2010, 00:14
Ik heb toch net men argument gegeven?

So what, dat de Frank overbetaald is (bij wijze van voorbeeld).
De rest geniet niet automatisch van't zelfde voordeel hoor.

Ik bedoel dat persoon A wit zegt en persoon B zwart. Ik vind gewoon deze discussies, hoe zal ik het zeggen, een leuk tijdverdrijf om dat zo 'af te lezen' :)

Ik had het dus in het algemeen :)

Fishie
23 augustus 2010, 00:15
Hoe slecht jullie Gamescom coverage was.

Niet persoonlijk bedoelt.

Hahahahahahaha

InFerNo
23 augustus 2010, 00:23
:S nu ben ik daar toch curieus naar...

Staat deze ergens online ofzo Zakman?

Zakman
23 augustus 2010, 00:25
Nee nog niet. Normaalgezien volgende week ergens. Ik zal de links hier ff posten dan ;)

dibo
23 augustus 2010, 07:54
Hoe slecht jullie Gamescom coverage was.

Niet persoonlijk bedoelt.

Hahahahahahaha
Toch niet even slecht als jouw Nederlands, mag ik hopen?

smitske
23 augustus 2010, 09:42
ik heb niet eens gunk tv behalve een half uurtje tussen 10 en 12 uur 's avonds ergens en dna is het enkel rommel.

Zakman
23 augustus 2010, 17:40
De bestanden worden in de loop van deze avond/morgen online gezet. Linkjes volgen :)

Nic D
24 augustus 2010, 05:13

Als jij voortdurend met zo'n instelling naar televisie ligt te kijken moet je nogal vaak met een bedrogen gevoel rondlopen...

En btw, "em" = Nic D of Nicolas Dickers. Als je iemands werk zit af te breken heb dan tenminste het fatsoen om de persoon zijn naam te gebruiken. ;)

smitske
24 augustus 2010, 08:30
waar blijven die links ey?

papfles
24 augustus 2010, 08:34
Als jij voortdurend met zo'n instelling naar televisie ligt te kijken moet je nogal vaak met een bedrogen gevoel rondlopen...

En btw, "em" = Nic D of Nicolas Dickers. Als je iemands werk zit af te breken heb dan tenminste het fatsoen om de persoon zijn naam te gebruiken. ;)

Je kan niet verwachten dat iemand die inzapt en misschien niet zo vaak kijkt, perfect weet wie wie is. Op zich maakte het voor hem waarschijnlijk ook niet uit wie het was. Ik denk dat het eerder om de inhoud zelf ging in plaats van de persoon.

Over fatsoen kan ik anders ook wel een woordje meepraten, Nic :)

smitske
24 augustus 2010, 08:39
een duchtig woordje no doubt :p

Nic D
24 augustus 2010, 09:42
Je kan niet verwachten dat iemand die inzapt en misschien niet zo vaak kijkt, perfect weet wie wie is. Op zich maakte het voor hem waarschijnlijk ook niet uit wie het was. Ik denk dat het eerder om de inhoud zelf ging in plaats van de persoon.

Over fatsoen kan ik anders ook wel een woordje meepraten, Nic :)

Ik verwacht helemaal niets, ik ga ervan uit dat wanneer iemand "gefundeerde" kritiek spuit over iets of iemand dat dit niet enkel gebaseerd is op basis van "kort ingezapt" en dat je dus ook weet over wat en wie je bezig bent. Wat de inhoud betreft, het doel van de sfeerrepo was om de kijker thuis een algemeen beeld te geven over gamescom en te laten zien hoe het er precies aan toe gaat door de beurs in sneltempo te doorkruisen... Een dergelijke fun repo kan ook geen 20 min duren in een uitzending van 2 uur, en dan moet je er bepaalde zaken van tussenlaten.

Je zou denken dat fishie met (naar eigen zeggen) zoveel ervaring zoiets toch wel zou doorhebben...

papfles
24 augustus 2010, 09:55
Ik verwacht helemaal niets, ik ga ervan uit dat wanneer iemand "gefundeerde" kritiek spuit over iets of iemand dat dit niet enkel gebaseerd is op basis van "kort ingezapt" en dat je dus ook weet over wat en wie je bezig bent. Wat de inhoud betreft, het doel van de sfeerrepo was om de kijker thuis een algemeen beeld te geven over gamescom en te laten zien hoe het er precies aan toe gaat door de beurs in sneltempo te doorkruisen... Een dergelijke fun repo kan ook geen 20 min duren in een uitzending van 2 uur, en dan moet je er bepaalde zaken van tussenlaten.

Je zou denken dat fishie met (naar eigen zeggen) zoveel ervaring zoiets toch wel zou doorhebben...

Van mijn kant was het gewoon een veronderstelling dat hij mogelijk slechts ingezapt had en daarom je naam niet had meegepikt. Voor het overige blijft het punt dat de naam echt niks uitmaakt voor de kritiek of de opmerking. Verder drukt hij er ook op dat het gaat om wat er gezegd werd ("heel gamescom" terwijl dat niet het geval was).

Of dat terecht is van zijn kant is een ander verhaal, maar om het onder tafel te vegen omdat hij je naam niet zegt / heeft gebruikt...

Nic D
24 augustus 2010, 10:18
Van mijn kant was het gewoon een veronderstelling dat hij mogelijk slechts ingezapt had en daarom je naam niet had meegepikt. Voor het overige blijft het punt dat de naam echt niks uitmaakt voor de kritiek of de opmerking. Verder drukt hij er ook op dat het gaat om wat er gezegd werd ("heel gamescom" terwijl dat niet het geval was).

Of dat terecht is van zijn kant is een ander verhaal, maar om het onder tafel te vegen omdat hij je naam niet zegt / heeft gebruikt...

Neen, ik sprak over het feit dat ik liever met mijn naam word aangesproken dan met "em" of "kwieten"...
Mijn argument op zijn kritiek was dat het hier duidelijk over een sfeerrepo ging, en de rest kan je dus in mijn bovenstaande post lezen. Tot zover.

smitske
24 augustus 2010, 10:44
nog geen links :cry:, ik ga echt ni uren zoeken om een post om menne tv waar meestal rommel op is gewoon omdat er 1 ding is wa ik wil zien.

Malkavian
24 augustus 2010, 12:16

Die ervaring van Fishie is niet naar eigen zeggen, ken hem persoonlijk en kerel heeft weldegelijk de ervaring. Hij benaderd het geheel gewoon op een andere manier. Los sfeerbeeld vs indepth verslaggeving
Andere stijl, andere sfeer en niet onbelangrijk, andere tijdspanne/indeling.
Iets waar hij als Freelancer meer controle over heeft dan Nick D & Jeroen bij TVGas, spijtig genoeg.

Zakman
24 augustus 2010, 12:25
nog geen links :cry:, ik ga echt ni uren zoeken om een post om menne tv waar meestal rommel op is gewoon omdat er 1 ding is wa ik wil zien.

Ze zijn aan het uploaden. Ik zal de links hier posten zodra youtube alles netjes geconverteerd heeft :)

Misterblort
24 augustus 2010, 16:29
em tzal wel..

smitske
24 augustus 2010, 18:43
ah beloftes beloftes.
kzal het zelf maar rap doen.
YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/user/gunktv#p/u/7/posrihoLmss)part 1
YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/user/gunktv#p/u/6/47hSHTxXzro)part 2
YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/user/gunktv#p/u/5/SVOI8jJTh1A)part 3
YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/user/gunktv#p/u/4/TZRpji32Il8)part 4

deel 4 isleuk precies bethesda met new vegas.

bedankt smitske, graag gedaan smitske.

Boombastic
24 augustus 2010, 22:10
Jess Donckers eeft vlaanderen bedot. Zij zou zogegzegt het gezicht worden van de madonna lingerie lijn ofzoiet. Blijkbaar is dat niet waar, gewoon een triestige stunt om bekend te worden. Maar bij madonna kunnen ze er niet mee lachen, advocaten zijn al bezig met onderzoek.
bron: TV-Visie - Presentatrice GUNKtv bedot Vlaanderen met lingerie van Madonna (http://www.tvvisie.be/nieuws/belgie/24augustus2010/presentatrice-gunktv-bedot-vlaanderen-met-lingerie-van-madonna_38852/)

Wrm zit iedereen te kakkn over die gamescom special. Die vond ik vrij goed.
Veeeeeeeeeeeeel beter dan die E3 show die zogezegt live was

smitske
24 augustus 2010, 22:59
veel kans dat ze het zelf niet eens wist ;o

CosMiced
25 augustus 2010, 00:12
niets over guildwars 2 ? :p kwas er zelf en gespeeld ma toch zou ik graag gehad hebben dat gunk er ook iets over zei :p

papfles
25 augustus 2010, 08:36
veel kans dat ze het zelf niet eens wist ;o

De kranten zijn anders wel overtuigd dat ze het heeft "uitgespeeld als" blijkbaar. Op MNM deze ochtend had ze blijkbaar laten weten dat ze nooit specifiek had gezegd dat het van Madonna was, terwijl die van MNM eerder al met haar gesproken had (paar weken geleden zei ze) en dat er toen wel benadrukt werd dat het om Madonna gaat.

Die van De Rode Loper waren ook al twee dagen aan't alluderen op "het is niet waar" in elk geval.

Zakman
25 augustus 2010, 13:20
Bedankt smitske! Ik wilde wachten tot alle 6 delen online stonden, maar zo kunnen jullie toch de eerste 4 al bekijken :p

@Malkavian: Guild Wars 2 hebben we ook besproken ter plekke, maar daar was helaas geen plaats meer voor in de uitzending, het komt echter wel aan bod in de top 10 :). Maar over Guild Wars volgt er zeker nog veel meer, aangezien ik zelf ook een enorme fan ben van de eerste game ;)

Malkavian
25 augustus 2010, 13:55
Bedankt smitske! Ik wilde wachten tot alle 6 delen online stonden, maar zo kunnen jullie toch de eerste 4 al bekijken :p

@Malkavian: Guild Wars 2 hebben we ook besproken ter plekke, maar daar was helaas geen plaats meer voor in de uitzending, het komt echter wel aan bod in de top 10 :). Maar over Guild Wars volgt er zeker nog veel meer, aangezien ik zelf ook een enorme fan ben van de eerste game ;)

Twas Cosmiced die de vraag stelde :)

CosMiced
25 augustus 2010, 14:14
Twas Cosmiced die de vraag stelde :)

ie durft gewoon mijn naam nie tetypen :p

smitske
25 augustus 2010, 15:37
staan er nog altijd maar 4 op hoor.

Zakman
25 augustus 2010, 15:57
CosMiced! Voila, dat is durven hé. Ik ben gewoon ne schelen aap, vandaar waarschijnlijk :D

smitske
25 augustus 2010, 16:33
zeg zakman wanneer worden de andere delen upgeload? of is dat op een ander kanaal?

vidiot
25 augustus 2010, 18:17

:bow:

Son Gokou
25 augustus 2010, 21:13
Afgang voor Jess Donckers

HLN Celebrities - Afgang voor Jess Donckers (1149172) (http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/photoalbum/detail/6/1149172/869343/10/Afgang-voor-Jess-Donckers.dhtml)

in de krant vandaag lol

Zakman
25 augustus 2010, 21:45
Eindelijk online! De laatste 2 delen van de gamescom special:

Deel 5: YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/gunktv#p/u/5/LdJehFYpHgk)
Deel 6: YouTube - gunktv's Channel (http://www.youtube.com/gunktv#p/u/4/0tn2m9aP5VI)

CosMiced
25 augustus 2010, 21:57
Afgang voor Jess Donckers

HLN Celebrities - Afgang voor Jess Donckers (1149172) (http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/photoalbum/detail/6/1149172/869343/10/Afgang-voor-Jess-Donckers.dhtml)

in de krant vandaag lol

leave her alone ! :(:(

Boombastic
25 augustus 2010, 21:57
Komt Retromania nog terug?

Nic D
25 augustus 2010, 22:12
Komt Retromania nog terug?

Wordt een onderdeel van Gameforce 1. Looking forward to it!

Starrk
26 augustus 2010, 12:24
Ik hoop enkel dat er terug meer Gameshows komen. Er zit teveel bagger tussen de programmatie.

Even mijn TVgids bekeken: 2 Months 2 Million, Wango Top 20, Bowlers, One Man Road Trip. Eerste gamesprogramma om 15u: Summer game show. Dan is het terug Wango Tango tot 19u, summer game show en terug 2 reality shows om dan af te sluiten met Wango Tango.

Veel te weinig voor GunkTV.

Fishie
26 augustus 2010, 14:34

Niet met een bedrogen gevoel, meer met ergernis over het gebrek aan kwalitatieve programering.

Fishie
26 augustus 2010, 14:41

Dan gebruik je niet de woorden HEEL GAMESCOM DOOR LOPEN IN 15 MINUTEN.

Sfeer of niet, dat is gewoon liegen.

Als u twijfels heeft over mijn ervaring in dit vak vraag dan even aan Veerle bij Nintendo of wim bij AB wie ik ben.
Vraag het aan Frank of aan Raf.

Terwijl u dat doet kunt u mischien even genieten van swerelds meest gestolen foto van Shigeru Miyamoto(genomen net voor ik een 90 minuten durende interview met hem had in Kyoto)

http://www.the-nextlevel.com/features/interviews/shigeru-miyamoto/miyamoto-candy.jpg

Fishie
26 augustus 2010, 14:43
Neen, ik sprak over het feit dat ik liever met mijn naam word aangesproken dan met "em" of "kwieten"...
Mijn argument op zijn kritiek was dat het hier duidelijk over een sfeerrepo ging, en de rest kan je dus in mijn bovenstaande post lezen. Tot zover.

Ok, mijn verontschuldegingen omdet ik EM zei in plaats van Nic.

Sorry, zal niet meer gebeuren.

Shellshock
26 augustus 2010, 15:15
eBay.be: Jess Donckers gedragen Madonna Slipje (object 160473222269 eindtijd 02-sep-10 10:59:18 CEST) (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160473222269#ht_500wt_1154)

:sop:

JantjePlezantje
26 augustus 2010, 15:18
Ik vond de Gamescom-specials van de twee kornuiten Nic en man met de bril en de kuif (Bij deze, sorry, Nic, ik ken zijn naam niet.) alvast stukken beter dan de E3-coverage (Het epische stuk waar Frank faket alsof ze iets in zijn oortje zeggen, want ze waren uiteraard live, anyone?). Nu, ik veronderstel dat Nic D, Zakman en hun vriendjes nog veel te leren hebben, maar ik volg Fishie wel als hij zegt dat jullie de mensen niet moeten bedriegen. Hoe kan GunkTV ooit serieus genomen worden als jullie met van die 'wij zijn momenteel live in LA'-grapjes afkomen? Desalniettemin wist ik jullie fun-repos aardig te pruimen, waarvoor ook mijn dank.

@Nic D: Uw comments komen nogal aggresief over, hoogstwaarschijnlijk is dit eerder toe te schrijven aan de kracht van het geschreven woord dan aan jouw gemoedsgesteldheid omtrent deze zaken, maar het maakt je naar mijn idee vrij arrogant overkomen. Ik vind jou nochtans één van de betere op Gunk.

Puur uit nieuwsgierigheid, Fishie, voor welk medium en merk werk je eigenlijk?

Nariwari
26 augustus 2010, 15:32
Als het om geschreven pers gaat, hoop'k dat zijn stukken langs een capabele eindredactie gaan. Zo'n kemels voor een journalist.

Show-off posts komen ook vrij kinderachtig over.

Ontopic: GUNKtv, ik kan nog steeds niet geboeid blijven kijken naar jullie programma's, maar misschien val ik ook niet binnen jullie doelpubliek. Wat is jullie doelpubliek eigenlijk? Met welke soort kijkers voor ogen zijn jullie aan het project begonnen?

Fishie
26 augustus 2010, 15:38
Ik vond de Gamescom-specials van de twee kornuiten Nic en man met de bril en de kuif (Bij deze, sorry, Nic, ik ken zijn naam niet.) alvast stukken beter dan de E3-coverage (Het epische stuk waar Frank faket alsof ze iets in zijn oortje zeggen, want ze waren uiteraard live, anyone?). Nu, ik veronderstel dat Nic D, Zakman en hun vriendjes nog veel te leren hebben, maar ik volg Fishie wel als hij zegt dat jullie de mensen niet moeten bedriegen. Hoe kan GunkTV ooit serieus genomen worden als jullie met van die 'wij zijn momenteel live in LA'-grapjes afkomen? Desalniettemin wist ik jullie fun-repos aardig te pruimen, waarvoor ook mijn dank.

@Nic D: Uw comments komen nogal aggresief over, hoogstwaarschijnlijk is dit eerder toe te schrijven aan de kracht van het geschreven woord dan aan jouw gemoedsgesteldheid omtrent deze zaken, maar het maakt je naar mijn idee vrij arrogant overkomen. Ik vind jou nochtans één van de betere op Gunk.

Als je te laat komt op een lokaal evenement en daarna grapjes maakt met je cameraman over het feit dat de rest op u diende te wachten voor de pers presentatie kon beginnen denk ik wel dat je arrogant genoemd kan worden ja.

Ik ben een freelancer, ik werk voor wie me betaald.
In Belgie tot op heden enkel voor de RTBF en OPM gewerkt lang geleden tot David(toen hoofd redacteur) mij melde dat het niet meer hoefde wegens een forum post hier op 9lives(zelfde post zorgde ook dat ik geblacklist werd door Ubisoft Belgie, het gaat weer goed tussen Ubi en mij maar mischien dat deze forum post er iets aan verandert hahahaha).

In het buitenland werk ik samen met Magazines zoals EGM(VS), Strana Igr(Russland) Level(Zweden) M!(vroeger Man!ac magazine) in Duitsland etcetera.

Heb specials verzorgd voor IGN/Gamespy, Games Radar, Kikizo, 1up etcetera.

Ik doe geen reviews, mijn specialteit is event coverage, analyze en interviews.

Previews doe ik soms voor coverstories voor magazines(Deus Ex Human Revolution onlangs in Montreal)

Fishie
26 augustus 2010, 15:39
Als het om geschreven pers gaat, hoop'k dat zijn stukken langs een capabele eindredactie gaan. Zo'n kemels voor een journalist.

Show-off posts komen ook vrij kinderachtig over.

Ontopic: GUNKtv, ik kan nog steeds niet geboeid blijven kijken naar jullie programma's, maar misschien val ik ook niet binnen jullie doelpubliek. Wat is jullie doelpubliek eigenlijk? Met welke soort kijkers voor ogen zijn jullie aan het project begonnen?

Ik schrijf in het engels en dit zijn maar wa simpele forum posts.

Denkte nu echt dak hier moeite in ga steken om netjes Nederlands te schrijven.

Thallyos
26 augustus 2010, 17:09

Als ik mij uitdruk in mijn hoedanigheid van journalist/freelancer, dan doe ik in elk geval altijd de moeite ja. Dat lijkt mij een van de basisbeginselen van het beroep, in welke taal dat ook zou gebeuren. Proficiat met je carrière, al heb ik het meeste respect voor journalisten die niet om de haverklap zich moeten bezondigen aan name calling.

Toch heb ik veel respect voor freelancers die het internationaal ver hebben kunnen schoppen, dus een dikke kudos voor jou ook. Als je inderdaad voor een Gamesrader of 1up schrijft, dan kan ik mij voorstellen dat je je stoort aan het amateurisme van GUNK op zo'n evenementen. Vergeet wel niet dat zij met een relatief onervaren team werken en het met amper volk moeten doen. Een cameraploeg van IGN bestaat al snel uit producer, cameraman, geluidstechnicus en presentator. In principe is dat niet overdreven, maar voor een zender als GUNK nu net wel weer.

Nic D
26 augustus 2010, 18:47

De juiste intonatie in een forum post leggen is niet altijd even makkelijk... maar inderdaad helemaal niet agressief bedoeld. Ik heb absoluut geen probleem met mensen die mij op zaken wijzen, maar dan eveneens liefst op een iets rustigere toon. Arrogant overkomen was helemaal niet de bedoeling, maar zoals je kan zien aan het uur waarop ik mijn eerste comment schreef, was ik net aan het wakker worden (met een kom kornflakes bij de hand) en voelde ik mij toch lichtjes aangevallen door Fishie's posts. Vandaar ook misschien het (iets te) korte antwoord.

@Fishie: Als je zo vaak aanwezig bent op events, dan moeten we elkaar ongetwijfeld al tegengekomen zijn. Even "Hallo" zeggen en een babbeltje slaan kost minder moeite dan hier tekeer gaan... Ons op een forum als schietschijf gebruiken mag best, als je kiest om met je kop op televisie te komen moet je met de gevolgen kunnen leven. Maar als je het dan toch zo nodig vindt om ons op de vingers te tikken en je je uitgebreid CV gebruikt om je standpunt kracht bij te zetten, dan vind ik dat je op zijn minst mans genoeg moet zijn om het geheel te ondertekenen met je eigen naam en niet blijven schuilen achter je nickname.

@Jantjeplezantje: Thank you :bow: ;)

En tot slot toch nog ff mijn (ongevraagde) persoonlijk mening meegeven: Gamen is plezant! Een serieus onderwerp, zeker, Maar niet "Oorlog in Irak" serieus... want zo klinken sommigen hier wel eens, alsof alle fun er recht uitgezogen is.

Tot zover mijn bijdrage aan dit geheel. Voor de geïnteresseerden, ik ga ff een potje Warcraft 3 opzetten, you are very welcome to join me!

Starrk
26 augustus 2010, 20:02

Voor iemand die hier met zo'n dikke nek komt paraderen, niets anders doet dan wat meaningless namedropping? Ja. Dan verwacht ik op zijn minst de absoluut minimale inspanning van een foutloos stuk tekst.

Forumpost of niet. Dat is niets minder dan de absolute basis van een greintje professionaliteit, en in mijn ogen ook respect.

Zakman
26 augustus 2010, 21:09
de twee kornuiten Nic en man met de bril en de kuif

Het is Jeroen, maar jij mag ook 'man met bril en kuif' zeggen als je wil :rofl:

Fishie
26 augustus 2010, 23:10
Geen probleem.

Mijn volle naam is Hasan Ali Almaci.
Ik ben volgende week donderdag bij Sony voor Room299 dus dan kan je me daar vinden.

Stuur me even een PM als u mijn address en GSM nummer van doen hebt.

PS we hebben elkaar al verscheidene malen tegengekomen op events.
Zoals ik reeds eerder melde heb ik u gezien toen u uw 15 minuten walk door HEEL Gamescom aan het doen was. Probleem is op zulke events ben ik constant in de weer en op lokale events ben ik niet zo vaak aanwezig omdat ik internationaal werk en wanneer ik wel aanwezig ben heb ik niet echt de behoefte om even mezelf te introduceren aan iedereen.

De juiste intonatie in een forum post leggen is niet altijd even makkelijk... maar inderdaad helemaal niet agressief bedoeld. Ik heb absoluut geen probleem met mensen die mij op zaken wijzen, maar dan eveneens liefst op een iets rustigere toon. Arrogant overkomen was helemaal niet de bedoeling, maar zoals je kan zien aan het uur waarop ik mijn eerste comment schreef, was ik net aan het wakker worden (met een kom kornflakes bij de hand) en voelde ik mij toch lichtjes aangevallen door Fishie's posts. Vandaar ook misschien het (iets te) korte antwoord.

@Fishie: Als je zo vaak aanwezig bent op events, dan moeten we elkaar ongetwijfeld al tegengekomen zijn. Even "Hallo" zeggen en een babbeltje slaan kost minder moeite dan hier tekeer gaan... Ons op een forum als schietschijf gebruiken mag best, als je kiest om met je kop op televisie te komen moet je met de gevolgen kunnen leven. Maar als je het dan toch zo nodig vindt om ons op de vingers te tikken en je je uitgebreid CV gebruikt om je standpunt kracht bij te zetten, dan vind ik dat je op zijn minst mans genoeg moet zijn om het geheel te ondertekenen met je eigen naam en niet blijven schuilen achter je nickname.

@Jantjeplezantje: Thank you :bow: ;)

En tot slot toch nog ff mijn (ongevraagde) persoonlijk mening meegeven: Gamen is plezant! Een serieus onderwerp, zeker, Maar niet "Oorlog in Irak" serieus... want zo klinken sommigen hier wel eens, alsof alle fun er recht uitgezogen is.

Tot zover mijn bijdrage aan dit geheel. Voor de geïnteresseerden, ik ga ff een potje Warcraft 3 opzetten, you are very welcome to join me!

Thallyos
26 augustus 2010, 23:31
Malkavian had me ondertussen al foto laten zien. Lang geleden dat ik u nog gezien heb. Ik gok ergens van een interview met ofwel Miyamoto of Sakaguchi, lang geleden.

Fishie
26 augustus 2010, 23:45
Malkavian had me ondertussen al foto laten zien. Lang geleden dat ik u nog gezien heb. Ik gok ergens van een interview met ofwel Miyamoto of Sakaguchi, lang geleden.

OK.

Ben blij dat er toch een aantal mensen zijn hier in Belgie die me kennen.

Het voelt echt raar wanneer ik hier over straat loop en niemand zegt tegen mij maanden aan een stuk van hey ben jij niet Fishie om dan twee dagen in New york te zijn en ineens een SUV te zien stoppen naast me met mensen die roepen yo Fishie we love you man en die me dan mee willen nemen om een avondje zwaar te gaan feesten.

Echt surreal.

papfles
26 augustus 2010, 23:49
OK.

Ben blij dat er toch een aantal mensen zijn hier in Belgie die me kennen.

Het voelt echt raar wanneer ik hier over straat loop en niemand zegt tegen mij maanden aan een stuk van hey ben jij niet Fishie om dan twee dagen in New york te zijn en ineens een SUV te zien stoppen naast me met mensen die roepen yo Fishie we love you man en die me dan mee willen nemen om een avondje zwaar te gaan feesten.

Echt surreal.

Tiens, dan ga ik u binnenkort ook tegenkomen seh :) See you @ room 299 ^^

Conqie
26 augustus 2010, 23:59
Ja kerel, we weten dat ge Mister popular bent, nog iets?

Fishie
27 augustus 2010, 00:06
Ja kerel, we weten dat ge Mister popular bent, nog iets?

Ik niet, hier in Belgie toch nie.

Fishie
27 augustus 2010, 00:11
Tiens, dan ga ik u binnenkort ook tegenkomen seh :) See you @ room 299 ^^

Ik ben een lelijke Turkse Belg met lang haar en een piepstem.

Ge kunt me nie missen.

Malkavian
27 augustus 2010, 00:23
Ik ben een lelijke Turkse Belg met lang haar en een piepstem.

Ge kunt me nie missen.

Boombastic
27 augustus 2010, 14:31
9lives tv op Gunk is afgeschaft.

papfles
27 augustus 2010, 14:32
9lives tv op Gunk is afgeschaft.

Link?

Boombastic
27 augustus 2010, 14:36
Link?

Enkele programma's die niet meer op GUNKtv te zien zijn, staan vanaf nu in de sectie 'GUNKtv Archïef' BELANGRIJK: Aanpassingen forum - GUNKtv Forum (http://www.gunk.be/gunktv-discussies/3501-belangrijk-aanpassingen-forum.html) dat lees je in de onderste post.

En kijk es onderaan op het gunk forum GUNKtv Forum (http://www.gunk.be/forum.php) onder GUNKtv archief staat 9lives tv. Dus blijkbaar afgelast.

papfles
27 augustus 2010, 14:44
Hmm, ik hoop eigenlijk dat de mensen die daaraan meewerkten al eerder op de hoogte waren gebracht :-/

Boombastic
27 augustus 2010, 14:56
En tvalt ook wel op dat de 9lives gezichten zijn verdwenen tussen faces op GUNK (http://www.gunk.be/hosts.php)

smitske
27 augustus 2010, 15:00
ze willen ons lozen!

Boombastic
27 augustus 2010, 15:05
Hmm, ik hoop eigenlijk dat de mensen die daaraan meewerkten al eerder op de hoogte waren gebracht :-/

Zou wel grof zijn als ze dat hun niet hebben verteld. Tenslotte hebben die er hun tijd in gestoken.