PDA

Volledige versie bekijken : OT Xbox360 of PS3

Forzaracing
6 juli 2010, 19:48
Hey,

Ik vraag me de laatste tijd meer en meer af of de teamplay beter is op Xbox360 dan op PS3, want ik heb namelijk een PS3 en soms kom ik een games waarbij er niemand het doel wil bereiken maar alleen maar zoveel mogelijk kills willen halen.

Ik heb van een vriend gehoord dat op XBOX360 betere en fijnere mensen zitten die beter samenwerken, is dit ook echt zo ?

Mvg
Ruben

ULTRAnumb
6 juli 2010, 19:50
het is het internet
daar zitten altijd grievers en teamplayers, op eender welk platform
da ligt ni aan het platform

Forzaracing
6 juli 2010, 19:53
maar is het niet dat XBOX360 meer een shooter platform is ? :)

Nepternic
6 juli 2010, 20:46
Hoe kan je nu zeggen over een console dat het een shooter platform is ??
Dat kan je toch nie zeggen, het is voor alle games...

En als het zo was, zijn het niet allemaal goeie games, het is hetzelfde op iedere console of platform hoor...

maccie
6 juli 2010, 23:00

xbox360 niet meer een shooter platform, maar Xbox LIVE heeft (denk ik) betere online features die online play wat leuker maken. PSN is maar limited tot een friendslist geloof ik

Metteh
7 juli 2010, 12:56

Op de xbox360 zit meer het mainstream shooter-volk, halo 3, gears of war, enzo voort. Dus games gelijk alan wake verkopen niet goed op xbox 360 (9lives - Games - Alan Wake - Alan Wake stelt zwaar teleur (http://www.9lives.be/games/alan-wake/nieuws/alan-wake-stelt-zwaar-teleur)). Omdat het de grootste deel te doen is voor de soort hersenloze shooters als hierboven vermeld.

Qua teamplay ik heb cod Mw2 op mijn ps3 gehad, en hangt gewoon van server tot server af waar ge op speelt. Meeste volk werkt wel samen in matches gelijk S&D enzo maar Team deathmatch enzo is gewoon rondlopen en fraggen. :D Ik had dan ook chance dat ik hier veel volk had op 9lives van de ps3 community die ik kon adden aan mijn friendlist die dan ook actief waren met headset. En dan kun je echt wel goed samenwerken.

Online xbox360 en Cod Mw2 is het zelfde is alletwee met peer to peer netwerk dacht ik dus ge kunt op ze alletwee lag krijgen enzo. (nooit veel lag gehad op ps3, behalve als het aan mijn internetconnectie ligt).

Xbox360 betalend, ps3 free. wat krijg je bij xbox360, je kan op voorhand parties vormen met mensen uit je friendlist. Ps3 deed het altijd ingame via cod MW2 werkte ook altijd perfect. xbox 360 heeft crossgame chat, dus je kan met mensen die andere games aant spelen zijn ook chatten, ps3 heeft dit niet. (niet dat ik het nut ervan inzie. :D) Voor de rest zijn beide knal hetzelfde.

Xbox360 mensen zeggen dat er meer mensen babbelen tijdens games omdat er een headset bij zit bij de console en bij een ps3 je deze apart moet kopen. Ik bij aankoop van mijn xbox ook 1 jaar gold gekocht en veel gears of war online gespeeld, en in vergelijk met mijn ps3 online-ervaring loopt het voor mijn part gelijk op. Het is niet omdat mensen een headset hebben dat ze die ook gebruiken.

Dus ik zou gewoon kijken of je vrienden hebt of een clan die je wilt joinen op welke platform die spelen, tenzij je geen gold abbo wilt kopen voor xbox360 (want imo is het zijn geld niet waard, meeste games draaien peer to peer of op servers van de uitgevers). Der gaat altijd volk op de servers zitten op welk platform dan ook. Maar als je echt teamplay wilt hebben ga je toch met vrienden of in een clan moeten spelen. of battlefield bad company 2 spelen :p want daar moeten ze wel samen werken om te winnen. :D

noinspiration
7 juli 2010, 13:01
Pc en degelijke shooter kopen, dan een clan of team zoeken.
Teamplay here you go.

Molletje
12 juli 2010, 17:48
Ik vind de teamplay op de 360 beter dan op de PS3...

Er zitten IMO veel meer mature mensen op.

SXe
12 juli 2010, 18:05
Dit gaat weer uitlopen op een eindeloze fan boy discussie...

ATI
12 juli 2010, 20:37
Dit gaat weer uitlopen op een eindeloze fan boy discussie...

Idd hahaha

Darkie
12 juli 2010, 20:38
Uitlopen, toetoet !
Teamplay krijg je maar door samen te spelen DONE ;)