PDA

Volledige versie bekijken : [TK] iPhone 3G S 16GB

TimzZ
26 juni 2010, 02:01
Ik verkoop m'n iPhone 3G S, 16 GB in zwarte kleur.

Gekocht in de Mobistar shop Gent, 25 juni, bij de launch.. Net een jaartje oud.
In héél perfecte staat, heel goed onderhouden.
Is nooit gevallen, geen enkele kras op de behuizing of scherm.

Het scherm ziet er nog nieuw uit wanneer je hem vast hebt.. De iPhone heeft nooit een screen protector of case gebruikt.
De specificaties van dit toestel kennen de meeste wel neem ik aan? Zoniet, check de apple website.

Apple - iPhone 3GS - View the features of the iPhone 3GS. (http://www.apple.com/iphone/iphone-3gs)

Reden voor verkoop: aankoop van iPhone 4 (duh :))

Foto's eigenlijk overbodig maar deze had ik vandaag getweet:

Hier zie je hoe mooi het scherm er nog uit ziet..
Goodbye my friend, we had a great year! #fb on Twitpic (http://twitpic.com/1zwnk6)

Hier het totaalpakketje..
This one is for sale.. (Shot with iPhone 4 camera) on Twitpic (http://twitpic.com/1zy1uf)

De factuur van Mobistar Center zit er ook bij uiteraard..

Enkel op afhaling in Landegem of ik breng hem binnen straal van 30km rond Gent.

Startprijs € 300, bieden kan tot maandag 22u.

Qak
26 juni 2010, 14:23
375euro vandaag afgehaald

z0ran
26 juni 2010, 18:12
385e morgen afgehaald.

exo
27 juni 2010, 16:01
400

z0ran
27 juni 2010, 21:20
405e nu afgehaald

TimzZ
27 juni 2010, 21:37
Verkoop gesloten.

Potenza
28 juni 2010, 09:27
Ik verkoop m'n iPhone 3G S, 16 GB in zwarte kleur.

Startprijs € 300, bieden kan tot maandag 22u.

Toch straf, was dat maandag 22uur op de maya kalender of zo?

Olivier_Twister
28 juni 2010, 09:39
vind ik ook! Was tot maandag 22uur!

exo
28 juni 2010, 16:09
Verkoop gesloten.

Wie heeft hem nu 'gewonnen'? Want je bent erg onduidelijk hoor. Je bent trouwens ook niet legaal bezig als je eerst tot maandag 22H laat openstaan en dan ineens verkoop sluit terwijl je geen hoogste bieder aanduidt.

Potenza
28 juni 2010, 16:43
:offtopic:
Exo, dat vind ik dus nog het smerigste, hij verkoopt aan Z0ran voor 405e terwijl jij al 400 had geboden. Ik begrijp niet waarom hij bij 400 niet direct afsluit

I smell fish.

exo
28 juni 2010, 17:28
Ja ok proper is het niet maar hij mag gerust verkopen voor 5 eur extra (terwijl hij niet wist of ik inclu of exclu geboden had) maar hij zegt niets van welk bod hij gaat aannemen en sluit meer dan 24H te vroeg af. Dat is geen manier van zaken doen en kan ik hem hiervoor niet berispen?

Puppieke
28 juni 2010, 19:09
een negatieve itrader geven? of een mod contacteren

exo
28 juni 2010, 21:18
Ik ga het nog even afwachten omdat ik hem de kans wil geven zich te verantwoorden.

z0ran
28 juni 2010, 21:38
Toch wel markant dat iemand zoals "psp" met 8 negatieve ratings omwille van het feit dat hij zijn bod niet nakomt zich in dit topic komt moeien.

Ik bood 405e nu afgehaald(ik zat aan zee dus mijn bod was ook enkel nu(zaterdag en zondag) geldig omdat de afstand anders te ver was). Als de verkoper dit bod aanvaard is het normaal dat hij niet gaat wachten tot maandagavond op iemand("psp" bvb) die dan zijn bod niet nakomt.

De verkoper heeft (op dit forum) geen garantie dat de koper zijn bod nakomt. First come first served is een logisch gevolg hiervan. Hij had transparanter kunnen zijn door een meeneemprijs te vermelden in zijn startpost, dat is waar. Maar als je voor zulke dingen al iemand negatief gaat raten ? Dan moet ik ook nog een aantal verkopers negatief gaan raten omdat er plots wordt verkocht aan een vriend of het product plots toch wordt bijgehouden.

TimzZ
28 juni 2010, 22:21
'legaal' 'berispen' 'negatieve itrader'

Je doet maar, zet er desnoods een advocaat op. Als ik de verkoop wens af te sluiten, hetzij na 5 minuten, hetzij na de tijd die ik had geplaatst "Bieden kan tot maandag 22u.." dan doe ik dat gewoon en hoef ik me niet eens te verantwoorden.

Als iemand al na 5 min. de prijs biedt welke ik wens dan sluit ik dat af, simpel. Anders zette ik in m'n openingspost: "bieden tot en met maandag 22u."

TimzZ
28 juni 2010, 22:24
Ik ga het nog even afwachten omdat ik hem de kans wil geven zich te verantwoorden.

On the other hand.. Welke garantie heb ik van jou dat jij je 'bod' en koop zou nakomen? Als je zelf al in een ander topic vandaag aangeeft dat je nog niet eens weet of je zou gaan voor de nieuwe iPhone, een 2ehands 3GS of je huidige Nokia. Niks.

Puppieke
29 juni 2010, 09:20
als je je niet wenst te houden aan de regels van dit forum, waarom verkoop je hier dan?

Hier is de regel: als je een afsluittijd en -datum vermeld, dat je u hieraan dient te houden!

Anders moet je inderdaad maar een meeneemprijs vermelden in uw startpost!!

TimzZ
29 juni 2010, 14:47
Als je hier niks anders nuttigs had te posten buiten een 'bod' of een berisping als moderator, waarom kom je je hier dan moeien? :)

Ochja, op dit moment wacht je waarschijnlijk? Totdat je op die report knop kan gaan duwen & je jezelf een uurtje orgastisch en euforisch kan voelen want je hebt het toch wel weer voor elkaar gekregen..? Enfin, wie weet is deze misschien wel je grote doorbraak & mag je binnenkort zelf met de ijzeren vuist gaan zwaaien. ;)

Want dat lijkt me het enige motief wat 'moeiertjes en zagertjes' zoals jij hier te zoeken hebben vrees ik. Sad.. :(

exo
29 juni 2010, 15:15
'legaal' 'berispen' 'negatieve itrader'

Je doet maar, zet er desnoods een advocaat op. Als ik de verkoop wens af te sluiten, hetzij na 5 minuten, hetzij na de tijd die ik had geplaatst "Bieden kan tot maandag 22u.." dan doe ik dat gewoon en hoef ik me niet eens te verantwoorden.

Als iemand al na 5 min. de prijs biedt welke ik wens dan sluit ik dat af, simpel. Anders zette ik in m'n openingspost: "bieden tot en met maandag 22u."

Dat klopt niet. Als je erbij zet dat er kan geboden worden tot maandag 22H dan zet je ofwel een meeneemprijs erbij (de prijs die je minimum wenst te verkrijgen voor het product) ofwel zet je er gewoon geen afsluitdatum bij en vermeld je gewoon dat het (enkele dagen) open blijft tot dat er een bod passeert waarin je jezelf kan vinden. En de zinnetjes die je daar toepast mbt 'bieden kan...' 'bieden kan tot en met...' slaan op niet veel.

On the other hand.. Welke garantie heb ik van jou dat jij je 'bod' en koop zou nakomen? Als je zelf al in een ander topic vandaag aangeeft dat je nog niet eens weet of je zou gaan voor de nieuwe iPhone, een 2ehands 3GS of je huidige Nokia. Niks.

Het klopt dat ik een poosje getwijfeld heb welke ik zou nemen maar je moet de schuld nu niet bij mij gaan leggen en zelf erkennen dat je in de fout bent gegaan. Als ik een bod plaats en jij dat bod had aanvaard hadden we een deal. Zo werkt het nu eenmaal op een buy&sell site zoals deze. Het is niet mijn zaak dat jij, mogelijk eerder(?), slechte ervaringen hebt gehad mbt kopers die hun deal niet nakomen.

TimzZ
29 juni 2010, 16:07
Het klopt dat ik een poosje getwijfeld heb welke ik zou nemen maar je moet de schuld nu niet bij mij gaan leggen en zelf erkennen dat je in de fout bent gegaan. Als ik een bod plaats en jij dat bod had aanvaard hadden we een deal. Zo werkt het nu eenmaal op een buy&sell site zoals deze. Het is niet mijn zaak dat jij, mogelijk eerder(?), slechte ervaringen hebt gehad mbt kopers die hun deal niet nakomen.

De schuld bij jou leggen? Nee hoor, met die 'twijfel' bij jouw bod wil ik maar aantonen dat dit geen buy&sell site is en je je dus hier aan alles kan verwachten. Leer er mee leven en stop met zagen. Misschien zal die positieve itrader rating helpen.. lol.

MAXXUR
29 juni 2010, 16:28
Als je hier niks anders nuttigs had te posten buiten een 'bod' of een berisping als moderator, waarom kom je je hier dan moeien? :)

Andere members moeien zich omdat dat net is waar het hier op het forum om gaat. Dit is een community waar we een iets hoger niveau van onderhandelen verwachten van elkaar en voor elkaar proberen te onderhouden. Wij zijn allemaal samen verantwoordelijk om dat hier zo te houden, en dan moet ge u nie verschieten als er gereageerd wordt.

Cyaankali
29 juni 2010, 17:12
Alle itraders zijn verwijderd. Wanneer gaan jullie is leren om de nodige maturiteit aan de dag te brengen en op een correcte manier te handelen ipv als kleine kinderen te fungeren en constant op mekaars kap te zitten.

@TimzZ: Als je in je thread zegt dat men tot maandag 22.00 u kan bieden dan kan men bieden tot maandag 22.00 u.

Hou het eerlijk voor iedereen zodat men weet waaraan en waaraf.

Bij deze wordt de thread gesloten.